Logitech MOMO FORCE niet meer leverbaar?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 848 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe yup, als je daar je trots vandaan moet gaan halen kun je je beter gelijk verhangen LOL. Deez topic ging toch over waar ze te krijgen zijn, zodoende dat al meerdere mensen gemeld hebben dat ie nog bij officecenters in NL te verkrijgen zijn, voor een hele leuke prijs. Just 2 be of service maat. Trouwens officecenters doen volgens mij niet zo moeilijk over Kvk, als je een slecht kopietje meenemet of zo kun je best wel eens direct een passie van ze krijgen, altijd proberen waard......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01 12:48
MR_VIPER schreef op 23 February 2003 @ 09:09:
offtopic:
Is een beetje show off you're officecentre pas aan het worden. Geloof dat de vraag was of ze nog te krijgen zijn en of dat er mensen in staat waren om andere tweakers aan zo een momo force te helpen.
Pasje is alleen handig. 'nuff said.
Rebels schreef op 23 February 2003 @ 09:57:
[...]

lees topic, ik werk er :X
Ok ok dude 8)7. Maar bij office centre kennen ze het beleid van Logitech niet toch? Alleen dat dit model eruit gaat. tis me nog steeds niet duidelijk of ze met eenzelfde stuur uitkomen die MAC geschikt zou zijn, en dat dat dan de nieuwe versie zou zijn. Nogmaals, Logitech ontkent dat de Momo eruit zou gaan (en ik heb ze al 5 keer gebeld).

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ik vraag me af of de mensen bij Logitech (die je aan de telefoon krijgt) wel up to date zijn qua informatie. Ook met de kwestie over de Z-680 bug krijg je iedere keer weer wat anders te horen. Wat ik al eerder zei: de MOMO is niet meer bij Logitech (in Europa) te bestellen door o.a. Hastec en dan mag je toch wel de conclusie trekken dat hij end of life is, toch ?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu volg ik dit draadje nu al een tijdje maar het is me een beetje onduidelijk geworden:

hoe staat de zaken ervoor ?

-is er een pasje beschikbaar?
-zijn er genoeg te krijgen?
-kan er zonder pasje gekocht worden?
-komt er een mini ia ?

ik ben zoals vele geen bezitter van zo'n pasje dus als er een mini ia komt dan heb ik wel interesse!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
MicNic:
nu volg ik dit draadje nu al een tijdje maar het is me een beetje onduidelijk geworden:

Dat weten we niet want:
- ze hebben geen emailadres waar je ze kunt bereiken (zie ook Scipionyx in "Logitech MOMO FORCE niet meer leverbaar?" )
- nog niemand heeft daadwerkelijk bij een vestiging gevraagd of het mogelijk is om zonder pasje te kopen.
-komt er een mini ia ?
Geen idee, we moeten eerst maar s uitvinden of er nog wel genoeg stuurtjes zijn en hoe we die dan moeten kopen (met/zonder pas?)

EDIT: voor de liefhebber een hi-res afbeelding: http://www.acesonline.nl/img/57785.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Scipionyx op 24-02-2003 11:56 . Reden: pic ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 11:20:

hoe staat de zaken ervoor ?

-is er een pasje beschikbaar?
-zijn er genoeg te krijgen?
-komt er een mini ia ?

ik ben zoals vele geen bezitter van zo'n pasje dus als er een mini ia komt dan heb ik wel interesse!!!
Ok. Resumerend.

- Er zijn een klein aantal passen beschikbaar (zie hierboven).
-...maar nee, behalve in Office Centre Nuth zijn ze niet meer verkrijgbaar. Ik heb woensdag bij Officecentre Leiden voorraad laten checken, en alleen Eindhoven en nuth hadden hem nog (resp. 2 en 4) en dan is het feest denk ik over. ;(
- Er kan niet zonder pasje gekocht worden. Controle is streng. Zonder pas kom je de winkel niet in en zonder pas kun je niet afrekenen.
- Mini i-a. Don't know.

Alternatieven:
- Logitech verkoopt hem nog op zijn website, maar dan betaal je de hoofdprijs (199 euro).
- Computergeek in de states verkoopt hem voor ongeveer 80 dollar. komt wel ongeveer 60 dollar verzendkosten bij en je zult een trafo (110-volt stekker naar 220 volt stekker) moeten hebben om de voeding aan de lul te krijgen. Eventueel een andere hardwareboer in the U.S.
- Marktplaats, vraag en aanbod etc.

Correct me if I'm wrong.

Damn, wisten we dit maar eerder... :'(

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashdummy
  • Laatst online: 18-04-2024
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 15:34:
Enorm voor de hand liggend als je wat kennis hebt van de engelse taal :P

http://www.officecentre.nl/

Vraagje voor de officecentre kenner, m'n pa heeft ook zo'n pasje, hebben ze die ook hier bij de office centre hier in de buurt (Rotterdam-delft)?
Alle vestigingen van OC in NL
Die in Delft zit hier ...

Een bevriende GoT-ter heeft zo'n stuur en ik moet zeggen dat het echt een aanrader is.
Het mooiste wat je ermee kunt doen is toch wel het rijden van de Zone Industrielle van NFS 5 Porsche Unleashed. Met stuur rijd je dan bijna 3 seconden sneller dan met de pijltjestoetsen gemiddeld genomen dan. En het is echt een retemooie baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

LoCuTuS2000 schreef op 22 januari 2003 @ 13:37:
De introductieprijs @ MyCom was iets van 550 gulden en hij is uit het assortiment gegaan met een verkoopprijs van 150 euro ofzo.
Aaaargh! Dat stuurtje vind ik zo mooi maar was toen veels te duur, 150 euro had ik met plezier ervoor opgehoest...

Toch maar beter de aanbiedingen in de gaten houden :(

[Edit]
Oeps, dat was een super oud bericht, iets te impulsief gepost. Mijn excuses.

[ Voor 10% gewijzigd door Acolyte57 op 25-02-2003 00:48 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Dit is trouwens die nieuwe hoorw
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/1368.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Rebels schreef op 25 februari 2003 @ 12:50:
Dit is trouwens die nieuwe hoorw
[afbeelding]
Dat is de "Racing Force", het goedkopere broertje van Momo Force waar ze het hierboven over hebben. Van de duurdere (betere) MOMO force staat ergens aan het begin van de topic een pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

ijzer7 schreef op 25 February 2003 @ 17:19:
[...]

Dat is de "Racing Force", het goedkopere broertje van Momo Force waar ze het hierboven over hebben. Van de duurdere (betere) MOMO force staat ergens aan het begin van de topic een pic
jah, die bij OC in de uitverkoop,
ik d8 dat dit de opvolger was, net zo duur toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
iets goedkoper zelfs. Maar dat is nou juist de clue. Hij is ook goedkoper qua uitvoering, en daarom rouwen we hierboven allemaal. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Die MOMO is id van betere kwaliteit, maar nu moet ik wel zeggen dat ook deze MOMO Racing zeer goed uit de testen komt.

• VTec
Iemand de volgende twee zaken al geprobeerd ?

http://www.dutchdiscount.nl/

http://www.fhgcomputers.n...cts.asp?cat=subcat&sid=10

Zelf ga ik voor de MOMO Racing Force.

• VTec
Net trouwens effe bij OC in Groningen geweest, maar zij hadden helaas de MOMO niet meer. Vanmiddag misschien nog effe in Assen kijken of ze hem hebben.

Zijn er mensen die met zekerheid kunnen zeggen: hebben dat ding !!!! ? Zo ja en ze hebben hem in Assen kan ik proberen er meer mee te nemen. Ik kan niks beloven, maar wel proberen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door VTec op 27-02-2003 10:18 ]

• VTec
Niemand voor de MOMO Force eventueel ?

Oke, net in Assen geweest maar ook daar niet meer leverbaar. Ook in de omgeving van Assen niet bij OC. Helaas pindakaas. Morgen maar de MOMO Racing Force kopen.

[ Voor 69% gewijzigd door VTec op 27-02-2003 18:04 ]

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Wil niet flamen maar misschien 'ns de edit knop proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik zal de volgende keer er om denken ;) De laatste heb ik trouwens wel ge-edit :+

[ Voor 35% gewijzigd door VTec op 28-02-2003 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels

Rebels

watev?!

k, bij geheel Office Centre zijn ze nu uitverkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Het schijnt dat er een nieuwe voorraad zit aan te komen!!, dus tis maar dat jullie het weten!

Ik ben al een dik half jaar een gelukkige bezitter van de Momo Force

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
DCR schreef op 06 maart 2003 @ 22:57:
Het schijnt dat er een nieuwe voorraad zit aan te komen!!, dus tis maar dat jullie het weten!

Ik ben al een dik half jaar een gelukkige bezitter van de Momo Force
Waar haal je die info vandaan dan ? Mijn collega van de verkoop-afdeling van Hastec (distribiteur van Logitech) heeft rechtstreeks geinformeerd bij Logitech Nederland en ze hadden er geen één meer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Zoals eerder al vermeld; Logitech beweerde dat er een nieuwere versie aan zat te komen die ook de MAC ondersteunt. Misschien klopt het verhaal toch nog, al krijg ik sterk de indruk dat de racing force de "opvolger" is, in een prijssegment die aantrekkelijker is voor de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Zou id nog kunnen dat ze met een vernieuwde versie gaan komen die je ook voor de MAC kunt gebruiken, maar persoonlijk zie ik de MOMO Racing Force gewoon als de opvolger. Ik denk dat we sowieso naar de oude MOMO kunnen fluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

Ok ik heb even wat verder geinformeerd!, die opvolger die MAC compatible is gaat er dus niet meer komen, nouja ze gaan een compleet nieuw ontwerp maken:

De MOMO Force zoals wij die allemaal kennen wordt niet meer door Logitech gemaakt. Maar...............................

In augustus / september heeft Logitech aangekondigd met een opvolger voor de MOMO Force te komen. Het is nog niet duidelijk of dit exact dezelfde kwaliteit is, maar er word wel vanuit gegaan aangezien dit DE opvolger is van de MOMO FORCE.

Let op: Het verhaal dat de huidige MOMO Force opnieuw leverbaar gaat worden is dus complete onzin!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
In augustus / september heeft Logitech aangekondigd met een opvolger voor de MOMO Force te komen. Het is nog niet duidelijk of dit exact dezelfde kwaliteit is, maar er word wel vanuit gegaan aangezien dit DE opvolger is van de MOMO FORCE.
Cool, ik ben benieuwd. Tzt dan mijn MOMO Racing Force maar weer verkopen en deze nieuwe kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

Ikzelf en ook uitermate benieuwd naar dat nieuwe ontwerp, ik hoop dat ie lelijk gaat worden :P want anders ga ik deze MOMO vast weer vervangen en dat kost weer geld, en eigenlijk is die nog hartstikke goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Ik denk dat ie net als de vorige keer dat er een goeie / dure logitech FF weer een betaalbaar aftreksel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

psy

Ik heb vandaag geinformeerd een pc-shop hier in de buurt, ze headden de momo force wel nog in de prijslijst (http://www.pcgeleen.nl/prijslijst.html); echter niet op voorraad. Vanaf 7 april kon ik wel de nieuwe bestellen, deze was wel iets duurder (€174).

Tja wat moet ik hiervan geloven...?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb net een nieuwe Logitech folder in m'n handen, maar daar wordt de MOMO Force ook niet meer vermeld, dus einde oefening zo te zien. Opzich langzamerhand wel bekend, maar ik dacht: ik meld het effe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzer7
Moraal van het verhaal met high-end (logitech) stuurtjes:
kopen wanneer hij goed is, want voor je het weet is ie uit de collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 17:56

LopeZ

Too much is never enough

Dat is echt een nare gewoonte bij Logitech.
Net zoals bij de Mouseman Wheel Optical. (de blauwe dus) dat ontwerp is echt superieur en dan stoppen ze met het produceren van die dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 14-09 21:35
Bij de computer winkel bij ons in het dorp hebben ze er nog 1 liggen.

Hij kost € 172,=. Ik zou heb graag zelf willen kopen maar ik heb deze van microsoft een nieuw FFB stuur gekregen ivm garantie.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

Sorry dat ik dit Topic weer omhoogschop...maar

Is er nog wel ergens een MOMO leverbaar, maakt niet uit of het de rode is of de zwarte Racing uitvoering.....ik ben hopeloos opzoek, maar ze zijn gewoon niet meer aan te komen ofzo...iemand die me kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Die oude (de rode) is erg moeilijk te krijgen (misschien 2e hands, maar nieuw kun je haast wel schudden) en momenteel is ook de nieuwe versie (MOMO Racing Force) slecht leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

Heb vandaag zo ongeveer heel computernederland gemailed en gebeld...maar geen van beide zijn ze nog op de kop te tikken, dus ik dacht misschien iemand die er zo toch nog eentje weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Er komt voor de Grand tourismo 4 trouwens een nieuwe logitech stuur. Deze kan net zo ver draaien als een echte stuur (2,5 slag links en rechts) , heeft een shift pookje en force feedback. Maar het is nog niet bekend of ie ook voor de PC komt. (vast wel)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Alpha-sphere schreef op 23 May 2003 @ 23:59:
Er komt voor de Grand tourismo 4 trouwens een nieuwe logitech stuur. Deze kan net zo ver draaien als een echte stuur (2,5 slag links en rechts) , heeft een shift pookje en force feedback. Maar het is nog niet bekend of ie ook voor de PC komt. (vast wel)
Wanneer ie voor de PC ook komt, moet GT4 uiteraard ook gaan komen voor de PC ;) Maar klinkt id goed en ondertussen vermaak ik me wel met m'n MOMO Racing Force.
DCR schreef op 23 May 2003 @ 22:44:
Heb vandaag zo ongeveer heel computernederland gemailed en gebeld...maar geen van beide zijn ze nog op de kop te tikken, dus ik dacht misschien iemand die er zo toch nog eentje weet :)
Tja, die hele mooie (MOMO Force) wordt waarschijnlijk dus heel erg lastig. Ik neem aan de de MOMO Racing Force binnenkort wel weer goed leverbaar is.

[ Voor 30% gewijzigd door VTec op 24-05-2003 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR

DCR

Denk dat ik er toch nog eentje heb gevonden voor een nette prijs....moet ik wel een stukje voor rijden maar goed dan heb je ook iets...en hij is overigens niet voor mezelf bedoeld, want ik ben al in het bezit van een mooie rode Momo Force....echt wereldsturrtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een schopje...
ik ben dus op zoek naar de MOMO racing versie aangezien de Force niet meer aan te slepen is! Maar niemand heeft deze op voorraad? Op de site van logitech zelf kan je het niet eens kopen. Weet iemand hier meer van? Ik kan ook geen email adres van logitech vinden op hun site om te vragen wat er nou gebeurd met deze stuurtjes... anders ga ik op korte termijn toch echt naar MS sidewinder stuurtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wederom: Office Centre staat er vol mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door GA!S op 17-06-2003 21:15 ]

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
De Logitech Momo Racing Force is id slecht leverbaar. Verwachting is dat ie eind juni weer binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
GA!S schreef op 17 June 2003 @ 21:15:
Weer voor dezelfde prijs? -> €75 ex btw..?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Nee, geen uitverkoop. Normale voorraad en normale prijs.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Wel weer grappig en vreemd dat Office Centre die dingen heeft liggen terwijl alle andere winkels 't stuurtje niet meer kunnen bestellen bij hun distribiteur. Met de MOMO Force zag je dit ook al.

[ Voor 18% gewijzigd door VTec op 18-06-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Waarschijnlijk heeft OC al over een langere periode gewoon een hele stapel van die stuurs op voorraad...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GA!S schreef op 17 juni 2003 @ 21:15:
argh wat is dat met OC. Volgens mij koop OC alle logitech force stuurtjes zodat iedereen bij hun MOET kopen :X
Maar een ander winkel besides OC? Heb 10 winkels gebeld/gemaild. Geen 1 had ze op voorraad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Hij is al een poosje niet leverbaar, m.a.w. ik ben bang dat er maar weinig winkels zijn die hem nog hebben liggen. MediaMarkt misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-08 14:20
nvm... zat niet op te letten

[ Voor 92% gewijzigd door Lord_Gaav op 18-06-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GA!S schreef op 18 June 2003 @ 13:16:
Nee, geen uitverkoop. Normale voorraad en normale prijs.
Ehm, drie vraagjes:

1) Hoe weet je dat ze ze nog op voorraad hebben, ik zie namelijk niks om hun website?

2) Hoeveel hebben ze er op voorraad?

3) Wat is de normale prijs?

Trouwens, ik heb ook ergens gelezen dat de kwaliteit van dit stuurtje wat te wensen over laat. Heb jij er een en ben je er tevreden mee?

4 vraagjes dus, uiteindelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Trouwens, ik heb ook ergens gelezen dat de kwaliteit van dit stuurtje wat te wensen over laat. Heb jij er een en ben je er tevreden mee?

4 vraagjes dus, uiteindelijk ;)
Ik ben zelf dus in bezit van de MOMO Racing Force en mij bevalt ie prima. Ik hoorde daarvoor ook verhalen dat ie niet heel erg goed zou zijn (zo zouden de flippers waarmee je schakelt snel afbreken), maar tot op heden heb ik nog geen probleem ondervonden en ook bij de reviews komt ie goed uit de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 20:53:
ff een schopje...
ik ben dus op zoek naar de MOMO racing versie aangezien de Force niet meer aan te slepen is! Maar niemand heeft deze op voorraad? Op de site van logitech zelf kan je het niet eens kopen. Weet iemand hier meer van? Ik kan ook geen email adres van logitech vinden op hun site om te vragen wat er nou gebeurd met deze stuurtjes... anders ga ik op korte termijn toch echt naar MS sidewinder stuurtjes..
Tja, ik heb zelf ook rondgebeld, maar echt helemaal niemand heeft die dingen meer liggen. Ik snap er echt niks van, die dingen zijn namelijk hartstikke populair. Zou de reden misschien kunnen liggen in de vermeende technische mankementen en wachten ze tot ze deze hebben opgelost?

Ik trouwens van iemand al september langs horen komen als datum dat ze weer leverbaar zijn. Persoonlijk heb ik niet zoveel zin om zolang te wachten (Colin McRae Rally 3 is echt niet te spelen zonder stuur) maar het verder aanbod is niet echt fantastich (Trustmaster is LELIJK).

Ik hoop dat ze bij Logitech maar een beetje opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 00:58:

1) Hoe weet je dat ze ze nog op voorraad hebben, ik zie namelijk niks om hun website?
Omdat er ook nog zoiets bestaat als offline shoppen. >:)
2) Hoeveel hebben ze er op voorraad?
In Son heb ik een doos of 10 zien staan vorige week.
3) Wat is de normale prijs?
Geen spectaculaire aanbiedingen.
Heb jij er een en ben je er tevreden mee?
Nee, ik heb de rooie, de voorganger.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, degene die al helemaal niet meer te krijgen is... ;) Maar bedankt voor de tip, ik denk dat ik OC maar eens een paar faxen ga sturen (telefoon of mail hebben ze niet), en dan kijk ik wel waar het schip strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Volgens Logitech, waar mijn stuurtje nu al 2+ maanden op RMA tour is, worden ze binnenkort weer geleverd. Alleen wat hun binnenkort noemen dat is me een raadsel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 00:34:
Aha, degene die al helemaal niet meer te krijgen is... ;) Maar bedankt voor de tip, ik denk dat ik OC maar eens een paar faxen ga sturen (telefoon of mail hebben ze niet), en dan kijk ik wel waar het schip strandt.
Heeft geen enkele zin, geen k.v.k. dan geen pasje en dus niet kopen. Zoeken iemand met een OC pas en koop een stuur (tip: veel mensen die bij de Makro kopen hebben vaak ook een OC pasje...).

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vader heeft nog een OC pasje, maar die heeft hij al 5 jaar niet meer gebruikt. Maar hij kan zo een nieuwe krijgen, dus dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 18:48:
[...]

Tja, ik heb zelf ook rondgebeld, maar echt helemaal niemand heeft die dingen meer liggen. Ik snap er echt niks van, die dingen zijn namelijk hartstikke populair. Zou de reden misschien kunnen liggen in de vermeende technische mankementen en wachten ze tot ze deze hebben opgelost?

Ik trouwens van iemand al september langs horen komen als datum dat ze weer leverbaar zijn. Persoonlijk heb ik niet zoveel zin om zolang te wachten (Colin McRae Rally 3 is echt niet te spelen zonder stuur) maar het verder aanbod is niet echt fantastich (Trustmaster is LELIJK).

Ik hoop dat ze bij Logitech maar een beetje opschieten.
September is als ik het goed gelezen had, dat ze de "nieuwe" MOMO gaan uitbrengen. Je kan niet eens op de website van logitech de racing force bestellen :/
De enige andere potentieele stuurtje is de MS Sidewinder FF... als het echt tot sept. gaat duren dan wordt het toch echt de MS wieltje.

Mr_Orange laat het ff weten als je iets weet te vinden bij OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, voor degenen die nog op zoek zijn:

Bijna elke vestiging van Office Centre heeft ze wel op voorraad, ik stel voor dat je iemand zoekt die bij OC kan winkelen (met een KvK nummer) en dan gewoon begint te zoeken bij de vestiging die het dichtst bij je huis is.

In Beverwijk en Almere hebben ze ze in ieder geval NIET, dus die hoef je niet meer te proberen.

Prijs is 119 euro excl, niet goedkoop dus, maar als je er echt een wilt, dan is dit je enige kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 13:24:
Nou, voor degenen die nog op zoek zijn:

Bijna elke vestiging van Office Centre heeft ze wel op voorraad, ik stel voor dat je iemand zoekt die bij OC kan winkelen (met een KvK nummer) en dan gewoon begint te zoeken bij de vestiging die het dichtst bij je huis is.

In Beverwijk en Almere hebben ze ze in ieder geval NIET, dus die hoef je niet meer te proberen.

Prijs is 119 euro excl, niet goedkoop dus, maar als je er echt een wilt, dan is dit je enige kans.
SJEEEEEEEEZUS..... iemand die een OC pasje heeft die em te leen wilt doen?
Ik ga ook ff op zoek naar wat familie , kijken of ik daar een pasje vandaagn kan halen. >:)

Er zit toch geen nadeel voor dat "bedrijf/winkel" als ik een stuurtje koop op die naam?

Mr_Orange , nog bedankt voor de info! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 11:43:
[...]

September is als ik het goed gelezen had, dat ze de "nieuwe" MOMO gaan uitbrengen. Je kan niet eens op de website van logitech de racing force bestellen :/
De enige andere potentieele stuurtje is de MS Sidewinder FF... als het echt tot sept. gaat duren dan wordt het toch echt de MS wieltje.

Mr_Orange laat het ff weten als je iets weet te vinden bij OC
Ik had zelf nog niks gelezen over een nieuwe MOMO, maar dat zou best kunnen (laat maar komen ;)). Dat ie via de site van Logitech niet te bestellen is, komt omdat ie momenteel ook niet bij Logitech op voorraad is (Logitech Nederland). Dan doe je er ook verstandig aan om hem niet online te zetten als te koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Laatst online: 02-09 18:22
...niet-zo-subtiel-schopje...

Weet iemand hoe het er nu mee voor staat? Is de Momo Force alweer leverbaar? Of is er een opvolger? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Je bedoelt de MOMO Force of de MOMO Racing Force ? De MOMO Force kun je namelijk wel vergeten want die wordt niet meer gemaakt en de MOMO Racing Force is hopelijk eind deze maand weer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
VTec schreef op 08 July 2003 @ 11:36:
Je bedoelt de MOMO Force of de MOMO Racing Force ? De MOMO Force kun je namelijk wel vergeten want die wordt niet meer gemaakt en de MOMO Racing Force is hopelijk eind deze maand weer leverbaar.
Ik bedoel de MOMO Force...maar als die niet meer gemaakt wordt is dan de MOMO Racing Force een waardige opvolger/vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
RAMeijer schreef op 08 juli 2003 @ 13:20:
[...]

Ik bedoel de MOMO Force...maar als die niet meer gemaakt wordt is dan de MOMO Racing Force een waardige opvolger/vervanger?
Tja, sommige vinden van niet (niet een waardige opvolger), maar persoonlijk ben ik goed te spreken over de MOMO Racing Force (idem de recenties). Die MOMO Force zag er wel mooier en kwalitatief beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
VTec schreef op 10 July 2003 @ 13:35:
[...]

Tja, sommige vinden van niet (niet een waardige opvolger), maar persoonlijk ben ik goed te spreken over de MOMO Racing Force (idem de recenties). Die MOMO Force zag er wel mooier en kwalitatief beter uit.
Hmmm..ik ga maar even wat recensies erbij pakken.. :)

M'n zwager heeft een MS FF stuurtje, en de kwaliteit daarvan valt me een beetje tegen...het rijdt wel lekker maar het ziet eruit alsof het elk moment uit elkaar kan vallen...

Maar goed, on topic: het is dus echt zo dat de Logitech MOMO Force niet meer geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Via de volgende link vind je er een paar reviews: http://www.hastec.nl/reviews/logitech_stuurwielen.htm

Ik kan natuurlijk geen toekomst voorspellen, maar ik verwacht niet dat de MOMO Force nog leverbaar wordt. Hij komt al maanden niet meer voor in onze prijslijst. De MOMO Racing Force nog wel, echter schijnen daar wat problemen mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
...ik zie het al: het wordt de Logitech MOMO Racing Force :P
Ik kan natuurlijk geen toekomst voorspellen, maar ik verwacht niet dat de MOMO Force nog leverbaar wordt. Hij komt al maanden niet meer voor in onze prijslijst. De MOMO Racing Force nog wel, echter schijnen daar wat problemen mee te zijn.
Tja, ik hoop dan maar dat ik toevallig een goed exemplaar krijg ;)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Ik las dat logitech voor Gran Turismo 4 op de PS2 speciaal een nieuw force-feedback stuur aan het maken was. Dus misschien dat dit de opvolger van de force wordt.

Hoewel als hij kwalitatief zo goed zou zijn als de force dan zou hij te duur worden voor een GT4 controller denk ik.

Ik heb ook de rode Momo Force en ik vind het een geweldig ding. Ik heb toen mazzel gehad, ik kon hem via een Tweakers advertentie tweedehands kopen voor maar 80 Euro en dat terwijl hij amper was gebruikt.

Enige nadeel met de force is wel dat hij relatief veel herrie maakt als hij flink gaat trillen, er zit namelijk een losse staalplaat van binnen om de stuur as die dus lekker gaat ratelen.

Hiervoor had ik een Guillemot Ferrari force feedback stuur en dat was ook een prima ding. Wel wat meer speling in het stuur en drivers installeren wilde soms niet in een keer lukken.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Lamer_Deluxe schreef op 11 July 2003 @ 10:44:
Ik las dat logitech voor Gran Turismo 4 op de PS2 speciaal een nieuw force-feedback stuur aan het maken was. Dus misschien dat dit de opvolger van de force wordt.
Lijkt me sterk dat dat de opvolger gaat worden, aangezien deze PS2 only gaat worden (neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11-2024

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

VTec schreef op 11 juli 2003 @ 15:02:
Lijkt me sterk dat dat de opvolger gaat worden, aangezien deze PS2 only gaat worden (neem ik aan).
Weet ik niet, het zal wel weer gewoon zo'n USB ding worden net als die vorige denk ik. Die vorige was ook gewoon een blauwe versie van het PC stuur.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik hoorde via via via dat Dynabyte een groot aantal MOMO Racing Force stuurtjes heeft binnen gekregen, maw sla je slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
Ik hoorde het volgende van mijn leverancier:
Soms wordt het wachten beloond!!! Vandaag verwachten wij een aantal stuurtjes binnen!! Graag sturen wij je het lang verwachte MOMOstuurtje op.
Dus, nog net op tijd voordat ik een ander stuurtje bestelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Comflex.nl verkoopt nog steeds de Momo Force voor € 159,-............

Ik twijfel namelijk tussen deze en de wat goedkopere Momo Racing Force.
Het zit namelijk zo, dat wanneer bv. Racing Legends misschien ooit uitkomt je eigenlijk wel een pook nodig hebt om een realistische ervaring te hebben in de oudere f1-bolides..........tevens geldt dit natuurlijk ook voor andere race-games die uitkomen waarbij je een pook nodig hebt..................

Dus nog steeds twijfels..........

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
PietPrecies schreef op 23 July 2003 @ 16:58:

Het zit namelijk zo, dat wanneer bv. Racing Legends misschien ooit uitkomt je eigenlijk wel een pook nodig hebt om een realistische ervaring te hebben in de oudere f1-bolides..........tevens geldt dit natuurlijk ook voor andere race-games die uitkomen waarbij je een pook nodig hebt..................

Dat is dan alleen maar meer reden om voor de MOMO Force te gaan. Oude F1 bolides en veel oudere racewagens in het algemeen hebben namelijk een H-pad versnellingspook in plaats van een sequentieel pookje (die de MOMO Racing heeft)
Dus dan kun je beter een MOMO Force met Act Labs Shifter kopen. Het kost wel wat meer maar het is wel een super combinatie (en ik kan het weten want ik heb het zelf ook :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
PietPrecies schreef op 23 July 2003 @ 16:58:

Wanneer die zaak id de MOMO Force nog heeft zou ik zeker voor deze kiezen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

PietPrecies schreef op 23 juli 2003 @ 16:58:

Het zou me niks verbazen als het gewoon een racing force is die ze aanbieden. Er is geen verdere informatie aanwezig. Zag je bij veel sites in de overgang naar de racing force. Stond vaak bij dat het een momo force was terwijl het een racing force betrof.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
MR_VIPER schreef op 24 July 2003 @ 16:01:
[...]

Het zou me niks verbazen als het gewoon een racing force is die ze aanbieden. Er is geen verdere informatie aanwezig. Zag je bij veel sites in de overgang naar de racing force. Stond vaak bij dat het een momo force was terwijl het een racing force betrof.
Ben ik id ook een beetje bang voor en als dat id zo is zijn ze erg duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Momo Force zal niet meer geproduceerd worden. Het was een eenmalige speciale uitgave. De MOMO Racing Force is een tijdje slecht leverbaar geweest, maar zou vanaf heden weer leverbaar moeten zijn, volgens Devon Priemus van Logitech Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Wij (o.a. distribiteur van Logitech) hebben weer een stapel MOMO Racing Force binnen gekregen en uitgeleverd aan de winkels. Maw, de MOMO Racing Force is weer redelijk leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Zo te zien kan ik blij zijn met mijn aanschaf van het allereerste Logitech stuurtje (heeft zeer veel weg van de MOMO Force die een paar jaar later uitkwam, heet "Logitech Wingman Formula Force" zonder GP!)
Heb hem inmiddels al 5 jaar! kostte toen ook 400 gulden, maar toch. ding werkt met Staalkabels inplaats van conventionele tandwielen. Als die MOMO Force er werkelijk weer uit zou gaan (wat erg zonde is voor zo'n degelijk stuur) zou ik dat erg jammer vinden.

Wat het verhaal met mijn huidige Logitech stuur is, is dat hij kwalitatief wat aan de hoge kant lag waardoor de productieprijs nogal buitensporig hoog was. Als niemand zo'n stuur koopt, of niet genoeg, kan je vroeg of laat verwachten dat hij uit het assortiment word gehaald. Jammer, al zal hij zeer zeker beter zijn geweest dan de nieuwere MOMO racing force!
Dit is precies hetzelfde verhaal als 4 jaar geleden met mijn huidige stuur gebeurde. Was zomaar niet meer te koop, en toen kwamen de Logitech formula force GP dingen. D8 eerst nog dat ze beter zouden zijn. Nix van waar, een en al plastic ellende en ook nog eens veel kleiner. Als ik me die doos van mijn Stuur nog herinner, damn dat ding was huge!
Als je nu nog ergens een MOMO force kan halen, zou ik het maar snel doen :)

Ook lekker ook heh, al die winkels hebben het over 'racing force' en de 'momo force' enzo. vet onduidelijk. De MOMO Force is een master stuur, de MOMO Racing force is low-budget. Je kunt het aan de gebruikte materialen zo zien. Ik vind ook dat zo'n stuur om degelijkheid vraagt, je moet er tenslotte mee kunnen raggen, en de krachten die zo'n ding te verwerken krijgt moet hij ook jarenlang vol kunnen houden. Ik zou niet tevreden zijn met het huidige assortiment.

[ Voor 24% gewijzigd door BruT@LysT op 25-07-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

BruT@LysT schreef op 25 July 2003 @ 16:57:

[knip]

De MOMO Force is een master stuur, de MOMO Racing force is low-budget. Je kunt het aan de gebruikte materialen zo zien. Ik vind ook dat zo'n stuur om degelijkheid vraagt, je moet er tenslotte mee kunnen raggen, en de krachten die zo'n ding te verwerken krijgt moet hij ook jarenlang vol kunnen houden. Ik zou niet tevreden zijn met het huidige assortiment.
Ik heb gisteren een Momo Racing Force gekocht en ik moet zeggen dat ik het totaal oneens met je ben. Het is een heel degelijk stuur. Weliswaar van plastic, maar goed stevig plastic dat wel tegen een stootje kan.
Verder vind ik de force feedback echt meesterlijk. Erg sterke motortjes, goede weerstand.
2 Van de 3 bevestigingen zijn netjes weggewerkt onder een mooi klepje, zodat het stuurtje gewoon mooi strak oogt.
Pedalen zijn ook goed. Rem heeft wat weerstand, en er zit een erg goede antislip klep aan de onderkant.
En de prijs vind ik heel redelijk. Heb er 119 Euro voor moeten betalen.

Ik ben echt onder de indruk...

[ Voor 43% gewijzigd door KneoK op 26-07-2003 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potatoman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:43

Potatoman

koniwa

Ik heb een tijdje geleden een Momo Force stuur gehad, die ging kapot, waarna ik een nieuwe Momo Force heb gekocht. Laatst heb ik met Logitech gemaild, en ze wilden mijn oude kapotte Momo Force inruilen voor een nieuwe Momo Racing, en nu heb ik dus 2 stuurtjes: een Momo Racing en een Momo Force.

Ik vind de Momo Force echt veel beter dan de Racing. De Racing voelt steviger aan dan de Force, maar het rubber voelt veel 'viezer' aan dan het leer van de Force. Qua grip maakt het niet veel uit. Voor de rest zitten er weinig verchillen tussen de sturen.

Wat pedalen betreft vind ik de Momo Force zeker beter. De pedalen zijn zeg maar 'kantelbaar' zodat je voet er goed op rust of je nu het gas maximaal hebt ingedrukt of helemaal geen gas geeft. De Racing heeft dit niet. Verder heeft de Racing een keihard en nogal horizontaal rempedaal. Dit vind ik zwaar irritant als je op een redelijk hoge bureaustoel zit, omdat je je voet er niet lekker tegenaan kan zetten.

Conclusie: ik blijf mooi bij de originele Momo Force :)

The cyclographing developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Persoonlijk vind ik de MOMO Force ook veel mooier en is kwalitatief beter, echter om nu de MOMO Racing Force een low-budget stuurtje te noemen gaat mij te ver ;) Alleen al de prijs van dat ding geeft aan dat het geen low-budget stuurtje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Potatoman schreef op 26 juli 2003 @ 00:31:
... Voor de rest zitten er weinig verchillen tussen de sturen.
Ik ben op zoek naar een goed stuur voor de PS2, en nu heb ik al van diverse kanten gehoord dat de Momo Racing Force niet goed compatibel is met de PlayStation, terwijl de Momo Force dat dus wel was.

Iemand ervaringen met de PlayStation 2 en een Momo Racing Force?

Verder hoorde ik van Logitech dat (officieus) half augustus er dan toch een opvolger aan schijnt te komen van de Momo Force. Er werd me bij vertelt dat officieel er niks bekend is over een opvolger. Zou dit dat GT4-stuurwiel zijn?

Ook hoorde ik dat de Momo Force wegens -succes- is gestaakt, net als Magnum Double ijs een jaar of 4 terug.

ps: Magnum Doubles worden nog wel per 10 bij de Makro verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik heb de combinatie PS2 en Momo Racing Force niet werkend gekregen. Ik zit zelf nu te wachten op de nieuwe Logitech voor de PS2: de Logitech Driving Force Pro. Een stuur die id samen met GT4 wordt uitgebracht.

[ Voor 14% gewijzigd door VTec op 28-07-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Ik heb (helaas) weinig verwachtingen over deze opvolger, gezien het uit de markt halen van hun enige echt degelijke product.

Er is blijkbaar te weinig concurrentie op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ettepet schreef op 29 juli 2003 @ 13:26:
Ik heb (helaas) weinig verwachtingen over deze opvolger, gezien het uit de markt halen van hun enige echt degelijke product.

Er is blijkbaar te weinig concurrentie op de markt.
Het is id afwachten hoe ie is maar 900 graden kunnen draaien lijkt me anders wel erg cool :) Is meteen 't eerste stuurtje die dat kan + wordt er nauw samen gewerkt met de makers van GT4 en dat geeft toch wel een bepaalde verwachting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 16:43

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik ben vandaag in Zwolle alle winkels tegen beter weten af gegaan om opzoek te gaan naar de MOMO Force. Alleen zoals ik dus al had gelezen, nergerns leverbaar, weet iemand een ZEER goed alternatief?, want de racing leek me niet echt wat en is er evt ook meer bekend over de opvolger van de MOMO force?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Is een Act-Labs Racing Force RS dan niks voor je? Te verkrijgen bij IGShop.nl

Meer info over stuur zelf op site fabrikant. Act-labs.com

*empty*

• VTec
Mochten er nog mensen zijn die een MOMO Racing Force zoeken: ze lijken momenteel weer goed leverbaar.

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
VTec schreef op 21 August 2003 @ 17:02:
Mochten er nog mensen zijn die een MOMO Racing Force zoeken: ze lijken momenteel weer goed leverbaar.
Goed leverbaar is een groot woord. Maar ze zijn sinds vandaag inderdaad weer verkrijgbaar. De vraag is alleen hoe lang Logitech Nederland aan de vraag kan voldoen. Deze is nl vrij groot.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Heb ze idd weer zien liggen bij oa Dynabyte... misschien dat ik er toch eentje koop. Zit nu even te twijfelen tussen een Ipod 5gb, een Momo Racing Force, een Gameboy SP of een paar onderdelen voor m'n auto (tjah, luxe problemen he ;))....
We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
bobsnl schreef op 21 August 2003 @ 23:25:
[...]

Goed leverbaar is een groot woord. Maar ze zijn sinds vandaag inderdaad weer verkrijgbaar. De vraag is alleen hoe lang Logitech Nederland aan de vraag kan voldoen. Deze is nl vrij groot.
Goed leverbaar is id een groot woord (tenzij je het legt naast de leverbaarheid van een maand of wat geleden ;)), maar ze zijn in iedergeval weer te krijgen. Maar wat je zegt: voor hoelang nog, want het gaat id hard.

[ Voor 9% gewijzigd door VTec op 22-08-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

MR_VIPER schreef op 08 August 2003 @ 08:33:
Is een Act-Labs Racing Force RS dan niks voor je? Te verkrijgen bij IGShop.nl

Meer info over stuur zelf op site fabrikant. Act-labs.com
Kan ik je meeer dan aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

psy

Inderdaad, koop een Act-Labs... super-levering (kantoor in Canada, maar de levering is vanuit Nederland, dus geen BTW-gezever)

Binnen een week in huis, en dan heb je dus echt het beste stuur wat er is :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Jammer dat Act-Labs (zo te zien) niks maakt voor de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Act-Labs maakt gebruik van modules. 1 stuur kun je gebruiken voor alle consoles als je maar de goede module hebt. Ik zou dus nog ff verder kijken als je neus lang is voordat je roept act-labs maakt niks voor de ps2.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
Op de ACT-Labs site moet je idd verder kijken dan je neus lang is, want de mededeling "Playstation compatible. THIS CARTRIDGE WILL NOT WORK ON PS2." moet je gewoon negeren. :)

De RS Playstation Cartridge werkt met SHOX en EA Sports F1 2002, en mogelijk ook met NFS3 en F1 Racing Simulation (info van andere site). Dus niet met GT3(4), CMR3, Burnout 2, e.d. waar ik in geïnteresseerd ben. Jammer, dan maar wachten op die nieuwe van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hij nou nog leverbaar of niet.
Ik weet dat ik oude reactie kom, maarik wil het voor de zekerheid even weten, anders ga ik toch de racing halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Uh, hij was een jaar geleden al nauwelijks meer leverbaar... denk dat je nu shit-out-of-luck bent.

Pagina: 1 2 Laatste