Dit is trouwens die nieuwe hoorw

Dat is de "Racing Force", het goedkopere broertje van Momo Force waar ze het hierboven over hebben. Van de duurdere (betere) MOMO force staat ergens aan het begin van de topic een pic
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
jah, die bij OC in de uitverkoop,ijzer7 schreef op 25 February 2003 @ 17:19:
[...]
Dat is de "Racing Force", het goedkopere broertje van Momo Force waar ze het hierboven over hebben. Van de duurdere (betere) MOMO force staat ergens aan het begin van de topic een pic
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
[ Voor 39% gewijzigd door VTec op 27-02-2003 10:18 ]
[ Voor 69% gewijzigd door VTec op 27-02-2003 18:04 ]
Waar haal je die info vandaan dan ? Mijn collega van de verkoop-afdeling van Hastec (distribiteur van Logitech) heeft rechtstreeks geinformeerd bij Logitech Nederland en ze hadden er geen één meer liggen.DCR schreef op 06 maart 2003 @ 22:57:
Het schijnt dat er een nieuwe voorraad zit aan te komen!!, dus tis maar dat jullie het weten!
Ik ben al een dik half jaar een gelukkige bezitter van de Momo Force
Cool, ik ben benieuwd. Tzt dan mijn MOMO Racing Force maar weer verkopen en deze nieuwe kopenIn augustus / september heeft Logitech aangekondigd met een opvolger voor de MOMO Force te komen. Het is nog niet duidelijk of dit exact dezelfde kwaliteit is, maar er word wel vanuit gegaan aangezien dit DE opvolger is van de MOMO FORCE.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Assume there are no rules and it's one big free for all
Wanneer ie voor de PC ook komt, moet GT4 uiteraard ook gaan komen voor de PCAlpha-sphere schreef op 23 May 2003 @ 23:59:
Er komt voor de Grand tourismo 4 trouwens een nieuwe logitech stuur. Deze kan net zo ver draaien als een echte stuur (2,5 slag links en rechts) , heeft een shift pookje en force feedback. Maar het is nog niet bekend of ie ook voor de PC komt. (vast wel)
Tja, die hele mooie (MOMO Force) wordt waarschijnlijk dus heel erg lastig. Ik neem aan de de MOMO Racing Force binnenkort wel weer goed leverbaar is.DCR schreef op 23 May 2003 @ 22:44:
Heb vandaag zo ongeveer heel computernederland gemailed en gebeld...maar geen van beide zijn ze nog op de kop te tikken, dus ik dacht misschien iemand die er zo toch nog eentje weet
[ Voor 30% gewijzigd door VTec op 24-05-2003 01:25 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door GA!S op 17-06-2003 21:15 ]
de betaler vervuilt
Weer voor dezelfde prijs? -> €75 ex btw..?
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
[ Voor 18% gewijzigd door VTec op 18-06-2003 13:40 ]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
argh wat is dat met OC. Volgens mij koop OC alle logitech force stuurtjes zodat iedereen bij hun MOET kopen
[ Voor 92% gewijzigd door Lord_Gaav op 18-06-2003 17:01 ]
Verwijderd
Ehm, drie vraagjes:GA!S schreef op 18 June 2003 @ 13:16:
Nee, geen uitverkoop. Normale voorraad en normale prijs.
Ik ben zelf dus in bezit van de MOMO Racing Force en mij bevalt ie prima. Ik hoorde daarvoor ook verhalen dat ie niet heel erg goed zou zijn (zo zouden de flippers waarmee je schakelt snel afbreken), maar tot op heden heb ik nog geen probleem ondervonden en ook bij de reviews komt ie goed uit de bus.Trouwens, ik heb ook ergens gelezen dat de kwaliteit van dit stuurtje wat te wensen over laat. Heb jij er een en ben je er tevreden mee?
4 vraagjes dus, uiteindelijk
Verwijderd
Tja, ik heb zelf ook rondgebeld, maar echt helemaal niemand heeft die dingen meer liggen. Ik snap er echt niks van, die dingen zijn namelijk hartstikke populair. Zou de reden misschien kunnen liggen in de vermeende technische mankementen en wachten ze tot ze deze hebben opgelost?Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 20:53:
ff een schopje...
ik ben dus op zoek naar de MOMO racing versie aangezien de Force niet meer aan te slepen is! Maar niemand heeft deze op voorraad? Op de site van logitech zelf kan je het niet eens kopen. Weet iemand hier meer van? Ik kan ook geen email adres van logitech vinden op hun site om te vragen wat er nou gebeurd met deze stuurtjes... anders ga ik op korte termijn toch echt naar MS sidewinder stuurtjes..
Omdat er ook nog zoiets bestaat als offline shoppen.Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 00:58:
1) Hoe weet je dat ze ze nog op voorraad hebben, ik zie namelijk niks om hun website?
In Son heb ik een doos of 10 zien staan vorige week.2) Hoeveel hebben ze er op voorraad?
Geen spectaculaire aanbiedingen.3) Wat is de normale prijs?
Nee, ik heb de rooie, de voorganger.Heb jij er een en ben je er tevreden mee?
de betaler vervuilt
Verwijderd
Heeft geen enkele zin, geen k.v.k. dan geen pasje en dus niet kopen. Zoeken iemand met een OC pas en koop een stuur (tip: veel mensen die bij de Makro kopen hebben vaak ook een OC pasje...).Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 00:34:
Aha, degene die al helemaal niet meer te krijgen is...Maar bedankt voor de tip, ik denk dat ik OC maar eens een paar faxen ga sturen (telefoon of mail hebben ze niet), en dan kijk ik wel waar het schip strandt.
de betaler vervuilt
Verwijderd
Verwijderd
September is als ik het goed gelezen had, dat ze de "nieuwe" MOMO gaan uitbrengen. Je kan niet eens op de website van logitech de racing force bestellenVerwijderd schreef op 21 June 2003 @ 18:48:
[...]
Tja, ik heb zelf ook rondgebeld, maar echt helemaal niemand heeft die dingen meer liggen. Ik snap er echt niks van, die dingen zijn namelijk hartstikke populair. Zou de reden misschien kunnen liggen in de vermeende technische mankementen en wachten ze tot ze deze hebben opgelost?
Ik trouwens van iemand al september langs horen komen als datum dat ze weer leverbaar zijn. Persoonlijk heb ik niet zoveel zin om zolang te wachten (Colin McRae Rally 3 is echt niet te spelen zonder stuur) maar het verder aanbod is niet echt fantastich (Trustmaster is LELIJK).
Ik hoop dat ze bij Logitech maar een beetje opschieten.
Verwijderd
Verwijderd
SJEEEEEEEEZUS..... iemand die een OC pasje heeft die em te leen wilt doen?Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 13:24:
Nou, voor degenen die nog op zoek zijn:
Bijna elke vestiging van Office Centre heeft ze wel op voorraad, ik stel voor dat je iemand zoekt die bij OC kan winkelen (met een KvK nummer) en dan gewoon begint te zoeken bij de vestiging die het dichtst bij je huis is.
In Beverwijk en Almere hebben ze ze in ieder geval NIET, dus die hoef je niet meer te proberen.
Prijs is 119 euro excl, niet goedkoop dus, maar als je er echt een wilt, dan is dit je enige kans.
Ik had zelf nog niks gelezen over een nieuwe MOMO, maar dat zou best kunnen (laat maar komenVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 11:43:
[...]
September is als ik het goed gelezen had, dat ze de "nieuwe" MOMO gaan uitbrengen. Je kan niet eens op de website van logitech de racing force bestellen
De enige andere potentieele stuurtje is de MS Sidewinder FF... als het echt tot sept. gaat duren dan wordt het toch echt de MS wieltje.
Mr_Orange laat het ff weten als je iets weet te vinden bij OC
Ik bedoel de MOMO Force...maar als die niet meer gemaakt wordt is dan de MOMO Racing Force een waardige opvolger/vervanger?VTec schreef op 08 July 2003 @ 11:36:
Je bedoelt de MOMO Force of de MOMO Racing Force ? De MOMO Force kun je namelijk wel vergeten want die wordt niet meer gemaakt en de MOMO Racing Force is hopelijk eind deze maand weer leverbaar.
Tja, sommige vinden van niet (niet een waardige opvolger), maar persoonlijk ben ik goed te spreken over de MOMO Racing Force (idem de recenties). Die MOMO Force zag er wel mooier en kwalitatief beter uit.RAMeijer schreef op 08 juli 2003 @ 13:20:
[...]
Ik bedoel de MOMO Force...maar als die niet meer gemaakt wordt is dan de MOMO Racing Force een waardige opvolger/vervanger?
Hmmm..ik ga maar even wat recensies erbij pakken..VTec schreef op 10 July 2003 @ 13:35:
[...]
Tja, sommige vinden van niet (niet een waardige opvolger), maar persoonlijk ben ik goed te spreken over de MOMO Racing Force (idem de recenties). Die MOMO Force zag er wel mooier en kwalitatief beter uit.
...ik zie het al: het wordt de Logitech MOMO Racing ForceVTec schreef op 10 July 2003 @ 16:55:
Via de volgende link vind je er een paar reviews: http://www.hastec.nl/reviews/logitech_stuurwielen.htm
Tja, ik hoop dan maar dat ik toevallig een goed exemplaar krijgIk kan natuurlijk geen toekomst voorspellen, maar ik verwacht niet dat de MOMO Force nog leverbaar wordt. Hij komt al maanden niet meer voor in onze prijslijst. De MOMO Racing Force nog wel, echter schijnen daar wat problemen mee te zijn.
[druk op een toets om verder te gaan]
Lijkt me sterk dat dat de opvolger gaat worden, aangezien deze PS2 only gaat worden (neem ik aan).Lamer_Deluxe schreef op 11 July 2003 @ 10:44:
Ik las dat logitech voor Gran Turismo 4 op de PS2 speciaal een nieuw force-feedback stuur aan het maken was. Dus misschien dat dit de opvolger van de force wordt.
Weet ik niet, het zal wel weer gewoon zo'n USB ding worden net als die vorige denk ik. Die vorige was ook gewoon een blauwe versie van het PC stuur.VTec schreef op 11 juli 2003 @ 15:02:
Lijkt me sterk dat dat de opvolger gaat worden, aangezien deze PS2 only gaat worden (neem ik aan).
[druk op een toets om verder te gaan]
Dus, nog net op tijd voordat ik een ander stuurtje besteldeSoms wordt het wachten beloond!!! Vandaag verwachten wij een aantal stuurtjes binnen!! Graag sturen wij je het lang verwachte MOMOstuurtje op.
Too many freaks, not enough circuses!
Dat is dan alleen maar meer reden om voor de MOMO Force te gaan. Oude F1 bolides en veel oudere racewagens in het algemeen hebben namelijk een H-pad versnellingspook in plaats van een sequentieel pookje (die de MOMO Racing heeft)PietPrecies schreef op 23 July 2003 @ 16:58:
Comflex.nl verkoopt nog steeds de Momo Force voor € 159,-............
Ik twijfel namelijk tussen deze en de wat goedkopere Momo Racing Force.
Het zit namelijk zo, dat wanneer bv. Racing Legends misschien ooit uitkomt je eigenlijk wel een pook nodig hebt om een realistische ervaring te hebben in de oudere f1-bolides..........tevens geldt dit natuurlijk ook voor andere race-games die uitkomen waarbij je een pook nodig hebt..................
Dus nog steeds twijfels..........
Wanneer die zaak id de MOMO Force nog heeft zou ik zeker voor deze kiezen !!!PietPrecies schreef op 23 July 2003 @ 16:58:
Het zit namelijk zo, dat wanneer bv. Racing Legends misschien ooit uitkomt je eigenlijk wel een pook nodig hebt om een realistische ervaring te hebben in de oudere f1-bolides..........tevens geldt dit natuurlijk ook voor andere race-games die uitkomen waarbij je een pook nodig hebt..................
Het zou me niks verbazen als het gewoon een racing force is die ze aanbieden. Er is geen verdere informatie aanwezig. Zag je bij veel sites in de overgang naar de racing force. Stond vaak bij dat het een momo force was terwijl het een racing force betrof.PietPrecies schreef op 23 juli 2003 @ 16:58:
*empty*
Ben ik id ook een beetje bang voor en als dat id zo is zijn ze erg duurMR_VIPER schreef op 24 July 2003 @ 16:01:
[...]
Het zou me niks verbazen als het gewoon een racing force is die ze aanbieden. Er is geen verdere informatie aanwezig. Zag je bij veel sites in de overgang naar de racing force. Stond vaak bij dat het een momo force was terwijl het een racing force betrof.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door BruT@LysT op 25-07-2003 17:10 ]
Ik heb gisteren een Momo Racing Force gekocht en ik moet zeggen dat ik het totaal oneens met je ben. Het is een heel degelijk stuur. Weliswaar van plastic, maar goed stevig plastic dat wel tegen een stootje kan.BruT@LysT schreef op 25 July 2003 @ 16:57:
[knip]
De MOMO Force is een master stuur, de MOMO Racing force is low-budget. Je kunt het aan de gebruikte materialen zo zien. Ik vind ook dat zo'n stuur om degelijkheid vraagt, je moet er tenslotte mee kunnen raggen, en de krachten die zo'n ding te verwerken krijgt moet hij ook jarenlang vol kunnen houden. Ik zou niet tevreden zijn met het huidige assortiment.
[ Voor 43% gewijzigd door KneoK op 26-07-2003 00:26 ]
The cyclographing developer
Ik ben op zoek naar een goed stuur voor de PS2, en nu heb ik al van diverse kanten gehoord dat de Momo Racing Force niet goed compatibel is met de PlayStation, terwijl de Momo Force dat dus wel was.Potatoman schreef op 26 juli 2003 @ 00:31:
... Voor de rest zitten er weinig verchillen tussen de sturen.
[ Voor 14% gewijzigd door VTec op 28-07-2003 15:38 ]
Het is id afwachten hoe ie is maar 900 graden kunnen draaien lijkt me anders wel erg coolEttepet schreef op 29 juli 2003 @ 13:26:
Ik heb (helaas) weinig verwachtingen over deze opvolger, gezien het uit de markt halen van hun enige echt degelijke product.
Er is blijkbaar te weinig concurrentie op de markt.
*empty*
Goed leverbaar is een groot woord. Maar ze zijn sinds vandaag inderdaad weer verkrijgbaar. De vraag is alleen hoe lang Logitech Nederland aan de vraag kan voldoen. Deze is nl vrij groot.VTec schreef op 21 August 2003 @ 17:02:
Mochten er nog mensen zijn die een MOMO Racing Force zoeken: ze lijken momenteel weer goed leverbaar.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Goed leverbaar is id een groot woord (tenzij je het legt naast de leverbaarheid van een maand of wat geledenbobsnl schreef op 21 August 2003 @ 23:25:
[...]
Goed leverbaar is een groot woord. Maar ze zijn sinds vandaag inderdaad weer verkrijgbaar. De vraag is alleen hoe lang Logitech Nederland aan de vraag kan voldoen. Deze is nl vrij groot.
[ Voor 9% gewijzigd door VTec op 22-08-2003 09:42 ]
Kan ik je meeer dan aanraden!MR_VIPER schreef op 08 August 2003 @ 08:33:
Is een Act-Labs Racing Force RS dan niks voor je? Te verkrijgen bij IGShop.nl
Meer info over stuur zelf op site fabrikant. Act-labs.com
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
*empty*
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq