Toon posts:

[WC] Nieuwe Waterblokken actie 2!!! [Gesloten]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.816 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snel even nog een update!

Sorry dat het allemaal wat langer duurt

Morgen ga ik als alles goed gaat alle gpu blokken frezen en kan ik in ieder geval alle chipset en gpu bestellingen volgende week afhandelen.
Ik ga er ook van uit dat ik volgende week alle cpu blokjes wel af krijg. Maar in ieder geval heb ik deze week nog alle chipset en gpu af zodat deze weg kunnen.

Ik probeer iedere avond laupro te updaten maar dit wil ook maar niet lukken sorry voor dit ongemak maar hier kan ik ook even nix aan doen.

Ik zal nu ook even proberen van dag tot dag even een update te geven over de stand van zaken.
Nogmaals sorry dat het wat langer duurt, maar mijn tentamens zijn nu over vandaag laatste gehad. Morgen tot en met maandag neem ik vrij van school om hele dagen aan deze actie te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem, bedankt voor deze info

zorg aub wel dat je school er niet TE veel onder te lijden heeft, wil nie op m'n gewete hebben dat jij het jaar of semester oid. niet haalt.

suc6 en sterkte met school en de blokje, we horen nog verder zoals je zei

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 21:16

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

eh.. het is toch niet zo dat degen die het meest zeurt ook eerst zijn blokjes krijgt he? Ben anders altijd heel stil, maar wil wel wat luidruchtiger worden anders hoor :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel erg leuk zijn inderdaad als ik voor het einde van de maand nog alles in kon gaan bouwen. Kan mn moeder dr emmer weer terugkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer nieuwe update :)

Vandaag alle GPU blokjes gefreest zoals ik gepland had gisteren :) dus dat ook voor elkaar met een beetje geluk kan ik nu morgen een groot begin maken met alle cpu blokjes :) Verder ga ik dan begin volgende week alles in elkaar zetten en de resterende dekseltjes afmaken.

En tijgert, het is absoluut niet zo wie het hardste schreeuwt dat die eerder iets krijgt, integendeel hier trek ik mij absoluut nix van aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-10 18:09

Steve

Krokodil \o/

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 17:53:

En tijgert, het is absoluut niet zo wie het hardste schreeuwt dat die eerder iets krijgt, integendeel hier trek ik mij absoluut nix van aan :P
O ja?? O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 22:45

Memendo

V4-power/Team BSD

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 17:53:
Weer nieuwe update :)

Vandaag alle GPU blokjes gefreest zoals ik gepland had gisteren :) dus dat ook voor elkaar met een beetje geluk kan ik nu morgen een groot begin maken met alle cpu blokjes :) Verder ga ik dan begin volgende week alles in elkaar zetten en de resterende dekseltjes afmaken.
Maak er AUB geen haastwerk van! Ik heb liever een goed blokje dat perfect gefreest is, dan een die afgeraffelt is omdat men hier zit te schreuwen dat het af moet. Die kunnen beter wat gedult hebben, want als de kwaliteit er onder lijdt kan dat later voor veel meer ergernis zorgen dan nog een weekje extra wachten.

Nou suc6 met het frezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Het blokje is CNC-gefreesd, dus het is sowieso perfect gefreesd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

deksels zijn handwerk en nadat het blokje gefreesd is kunnen er nog krassen ed op komen door haastwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 26-10 22:46
ik hoop wel dat mn dekjes deze keer heel blijft....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Dus.. alles behalve de CPU blokken zijn af? Cool! want ik heb geen CPU blok besteld!!!
Ik heb het morgen? te gek, bedankt he :7 >:)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 16:02
Wrong: Verder ga ik dan begin volgende week alles in elkaar zetten en de resterende dekseltjes afmaken. Hij moet eerst de deksels maken en dan de slangpilaren enzo erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Mooi dat alles zo goed lukt! Kan ik m'n FSB van 8rda+ eindelijk eens hoger dan 185 krijgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:14
heb zelf dus alle soorten blokjes besteld en dat wordt voorlopig dus nog steeds wachten
de rest van het spul is allang binnen. maar kan niks beginnen zonder de blokjes. maar heb nog wel geduld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil hij dat 2 keer versturen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer nieuwe UPDATE !

alle koper is gefreest !! dus alle koperblokjes zijn nu eindelijk klaar, nu ga ik morgen en maandag nog dekseltjes maken en hopelijk kan ongeveer volgende week een heeel groot deel weg zijn.

Een ding nog, ik ben nog bezig met die speciale holddown blokjes, alleen de dekseltjes zijn hiervan anders maar hier ben ik nog mee bezig om deze klaar te krijgen. Deze zouden iets langer kunnen duren.

Maandag zal ik weer een update posten. morgen ga ik alleen smorgens nog wat frezen en dan ga ik weekend houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
misschien kan ik van het weekend nog een fotootje maken van alle nieuwe blokjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:45
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 18:01:
Weer nieuwe UPDATE !

alle koper is gefreest !! dus alle koperblokjes zijn nu eindelijk klaar, nu ga ik morgen en maandag nog dekseltjes maken en hopelijk kan ongeveer volgende week een heeel groot deel weg zijn.

Een ding nog, ik ben nog bezig met die speciale holddown blokjes, alleen de dekseltjes zijn hiervan anders maar hier ben ik nog mee bezig om deze klaar te krijgen. Deze zouden iets langer kunnen duren.

Maandag zal ik weer een update posten. morgen ga ik alleen smorgens nog wat frezen en dan ga ik weekend houden.
Zou je laupro alstjeblieft ook willen updaten, want ik heb op 22-02-2003 het geld overgemaakt(zal een paar dagen daarna dus op jou rekening zijn gestort), maar op laupro is dat nog niet bevestigd.
Voor de rest in iedergeval al vast bedankt en suc6 met AL de blokjes.

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Ress schreef op 21 March 2003 @ 19:21:
[...]

Zou je laupro alstjeblieft ook willen updaten, want ik heb op 22-02-2003 het geld overgemaakt(zal een paar dagen daarna dus op jou rekening zijn gestort), maar op laupro is dat nog niet bevestigd.
Voor de rest in iedergeval al vast bedankt en suc6 met AL de blokjes.

Paul
Lezen:
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 23:09:
S
Ik probeer iedere avond laupro te updaten maar dit wil ook maar niet lukken sorry voor dit ongemak maar hier kan ik ook even nix aan doen.

Ik zal nu ook even proberen van dag tot dag even een update te geven over de stand van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 18:01:
Weer nieuwe UPDATE ! ...........
Goede berichten! :)

Maar wat voor aansluitingen komen er nou op welke blokjes? :?
Want ik heb nu 13 mm maar als de gpublokjes 10 mm krijgen dan zou ik die ook graag op m'n chipset blokje aangezien de flow bepaald wordt door de dunste diameter en ik er nog een montage moet maken voor op het chipsetblokje. Dit omdat mijn bord voorzien is van de bekende 4 haakjes. 8)7
Mijn extra bestelde 13mm tules heb ik dan ook weinig aan en heb ik liever 10mm hebben en zou ik er graag nog een paar bijbestellen aangezien ik die dan in m'n maze2 zal draaien.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Lezen?
Is inmiddels wel een maand geleden... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig!
Dat zijn de berichten waar we op zaten te wachten Tha_Mafkees. Ik neem aan dat we via laupro kunnen volgen welke blokjes al verstuurd zijn enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Voor iedereen die andere pilaren, bevestigingsmateriaal etc etc nodig heeft: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=194 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ja voor mij ook (zoals bevestigd via e-mail, hopende dat je het nog weet), alle tules graag 10mm, anders gaan mijn slangen niet passen en nieuwe siliconen zijn duur (vraag maar aan vrouwen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-10 22:00
Ress schreef op 22 March 2003 @ 07:39:
[...]

Lezen?
Is inmiddels wel een maand geleden... !
Gokje, jij hebt het ook met de girofoon overgemaakt, en hem even gemaild welk nummer je gebruikt heb (voor de girofoon-noobs: je kan als betalingskenmerk alleen een nummer opgeven)?

* FragFrog wacht nl. ook al een week of 3 op z'n betalingsbevestiging :/

[ Voor 4% gewijzigd door FragFrog op 23-03-2003 18:09 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Nee niet eens, maar met telebankieren...
Hij zal het wel druk hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
zijn er al foto's van de blokjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik had ook via girofoon overgemaakt en gemailed... er zat alleen een bugje in laupro denk ik, want ik stond op niet betaald en dat heb ik 2 weken geleden al op betaald gezet....

misschien is dat de reden bij jullie?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:27
ik heb via de postbank online overgemaakt, dat is zeker 3 weken geleden, dat geld moet er gewoon zijn, is echter nog steeds niet bevestigd. De postbank is traag, maar niet ZO traag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarantaine
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

enig nieuws hoe het zit met de betaling van de resterende belgen (waaronder ik) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al twee weken geleden betaald maar op Laupro is ook bij mij nog geen status change. Ik heb ABN btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Mafkees is er zelden nog op MSN, ik kan hem dus ook niet vragen hoe het zit met de betalingen voor de Belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Jupiler schreef op 24 March 2003 @ 21:03:
Mafkees is er zelden nog op MSN, ik kan hem dus ook niet vragen hoe het zit met de betalingen voor de Belgen.
Is Mafkees er eigenlijk nog wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Ik heb geen bericht van overlijden in m'n bus gevonden, ik veronderstel van wel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

komt er ook nog een deel 3 van deze actie ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
nou mafkees...
vorige post had je verteld dat maandag weer een update zal zijn maar je hebt nog niks van je laten horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de maandag is nog nie over, en volgens mij zei ie dat hij zou PROBEREN te posten
(correct me if i'm wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

nog 44 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, weer een update :) morgenmiddag zal ik alle gpu blokjes in elkaar zetten en dan woensdag een hele hoop bestellingen welke geen CPU besteld hebben verzenden!!!
En ja ik leef nog! Ik ben btw ook nog wel op msn hoor :P

De cpu blokjes moeten de dekseltjes nog van gemaakt worden maar verder is alles klaar :) Dit duurt zoals al eerder vermeld nog heel ffies maar komt ook snel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
het leeft nog ;)
net binnen de tijd, je had nog 15 min over voordat we je als vermist opgaven :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op 24 March 2003 @ 23:48:
het leeft nog ;)
net binnen de tijd, je had nog 15 min over voordat we je als vermist opgaven :P
Ja hoor :P ik ben niet kapot te krijgen hehehe

Maar ik zie dat laupro het weer doet dus zal ik morgen middag eerst even alles updaten wat dat betreft, moet nu echt slapen morgen weer vroeg eruit ik heb hele middag nog gpu blokjes zitten prutzen dus ik ben het nu wel goed zat :P

Morgen zal ik jullie weer even op de hoogte brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn d'r iets van foto's te posten??
zodat we ff zoet zijn met het kijken en geilen op de nieuwste water-koel aanwinsten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Tha_Mafkees: Morgen is bijna voorbij.......... maar dat maakt niet uit hoor. Als de blokjes maar komen! ]:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal kijken of ik misschien morgen foto`s kan maken van de zooi hier op mijn kamer :)
En echt ik werk er nu ieder uur zo`n beetje aan dat ik niet op school zit en zal proberen morgenmiddag al wat blokjes te versturen.
Alleen de deksels voor de Gf-4 en de CPU moeten nog gemaakt worden dus alle bestellingen die dit niet hebben zullen misschien iets eerder verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was toch nog bezig met mn asp pagina om het pta van de school te automatiseren, dus op zich heb ik voor vrijdag toch geen tijd, maar zaterdagochtend mag de ptt aan de deur staan met een pakketjes met een nieuwe top met 10mm pilaren voor het oude blokje, 4 10mm pilaren, 4 13mm pilaren, een chip blokje 10mm en een gf4 blokje 10mm.
Dat is, als ik kon kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Oef gelukkig, hij leeft nog.... gelukkig :D

Fijn dat het zo goed gaat, nu weten we tenminste hoe het gaat! Want niemand kan natuurlijk wachten op die mooie blokjes :D ik tenminste niet ;) ff een beetje die FSB opschroeven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

releaxed, misschien kan ik dit weekend dus nog aan de slag aangezien ik alleen een chipsetblok heb besteld! :)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
zijn er al spullen verzonden? enige foto's al?
zit momenteel zonder i-net thuis dus kan niet vaak op het forum kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
WOOOOT IK HEB M'N BLOKJE BINNEN!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt mafkees, en netjes ingepakt ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-10 22:00
GefelicitoeterT! :)

Heb zelf niet zo'n haast, toch m'n 2e proc nog niet binnen, en het huidige waterblok is nog net niet overleden.. alhoewel het niet veel scheelt, ding is echt bagger :D

//edit
He grapjes, bedenk me net, post eens wat pics!! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door FragFrog op 27-03-2003 12:56 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
FragFrog schreef op 27 maart 2003 @ 12:56:
GefelicitoeterT! :)

Heb zelf niet zo'n haast, toch m'n 2e proc nog niet binnen, en het huidige waterblok is nog net niet overleden.. alhoewel het niet veel scheelt, ding is echt bagger :D

//edit
He grapjes, bedenk me net, post eens wat pics!! ;)
Het is een chipsetblokje trouwens :)

Ik zal aan m'n pa vragen of die de digicam van z'n werk wil meenemen, anders heb ik geen pics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:24

JWR

pierre-oord schreef op 27 March 2003 @ 12:32:
WOOOOT IK HEB M'N BLOKJE BINNEN!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt mafkees, en netjes ingepakt ook :D
We want PICs! :)

Heb je de mogelijkheid om er een foto van te maken?

/edit, wachten tot je pa thuis komt dus. :)

[ Voor 9% gewijzigd door JWR op 27-03-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
JWR schreef op 27 March 2003 @ 13:20:
[...]

We want PICs! :)

Heb je de mogelijkheid om er een foto van te maken?

/edit, wachten tot je pa thuis komt dus. :)
En dan ook nog hopen dat-ie die digicam heeft kunnen meesmokkelen :P

Info die ik kan geven mbt chipsetblok:
koper is 11mm dik. Lexaan is 8mm dik. Erg netjes gefreest (of hoe je dat ook schrijft :P ) Slangpilaren zijn er met teflontape ingedraaid. Blokje is best goed gepoleist (wat voor graad alleen?) Het blokje past mooi op m'n norhbridge van m'n epox 8rda+. Nog niet echt vastgezet, want ik zit te wachten op garantie van m'n sicce pompje. Hoop dat dat volgende week geregeld is en m'n WC weer kan beginnen!

[ Voor 43% gewijzigd door pierre-oord op 27-03-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man ik begin nu echt zenuwachtig te worden, jammer dat ik CPU heb. Langer wachten dus maar das geen probleem ;) .

KG blijft wachten tot de postbode voor de deur staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
pff m'n pa kan die cam niet meenemen :S

Maar het is een mooi blokje geworden, dus je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor :D

edit: en ik vind het wel fijn een CPU te hebben hoor, jij niet dan? Of bedoel je een cpu blokje :+

[ Voor 31% gewijzigd door pierre-oord op 27-03-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blokje ofcourse....

Tjah het komt een beetje stom over zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

damn, zou ie ook al GPU blokjes verstuurd hebben :9

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
imhotep :P kijk morgen maar op de deurmat :):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tha_Mafkees, kun je kijken of mijn betaling al binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 16:23:
imhotep :P kijk morgen maar op de deurmat :):)
thnx m8 :7 :7

ik kijk er al naar uit >:) :9

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Eh.. kan je wat meer info geven of wie er allemaal een pakketje mogen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
en wat vind ik op de deurmat? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

yes! we kunnen weer knutselen, ziet er erg mooi uit.
tnx Tha_Mafkees _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Laatst online: 26-10 16:02
Tijgert zie bij de laupro link de status...staat ie daar op verzonden bij de desbetreffende naam kan diegene binnenkort een apkketje verwachten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jups voor verdere updates check laupro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Woohoo! schijnt onderweg te zijn... helaas is mijn WC systeem dan nog steeds niet klaar :( Nu ben ik van plan om ook het geheugen van mijn video kaart te watercoolen :) .... yes yes, ik maak het zelf (houtje-touwtje, maar effectief).

Oh, als er inderdaad al 10mm slangpilaren op zitten (zoals gevraagd) dan mag je het extra geld wat ik heb betaald voor losse slangpilaren erbij wel gewoon houden... extra commissie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hier!! taadaa...... a real genuine Mafkees GPU koelblok voor de radeon 9xxx

Afbeeldingslocatie: http://www.martijn-cornelissen.tmfweb.nl/gpucoolingmafkees.jpg

Tha Mafkees, Top werk! bedankt

[ Voor 2% gewijzigd door AcouSE op 29-03-2003 14:53 . Reden: plaatje geresized ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heej martijn bedankt voor de gave pic :) ik had het niet beter kunnen doen :)

Een tip test altijd eerst even of alles goed is voordat je het installeert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook pics van het chipset blokje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de chipset en de CPU blokjes d'r net zo professioneel zijn als de radeon 9xxx eruit zien, dan zal ik m'n deurmat maar flink in de gate gaan houde... :D

post aub hoeveel de blokjes in temp schelen met de koeler die je van te vore had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000

JWR

Die zien er strak uit :D

Ik kan ook niet wachten om zo alles te waterkoelen!

Tha_Mafkees toppie! _/-\o_

Ik wacht geduldig op de postbode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
hoever ben je met de cpu blokjes? ben zeer benieuwd! ben mijn kast als een beetje aan het bewerken (passen en meten voor het radje en waar de pomp moet) want zo te zien zijn de radeon blokjes zeer uber!! :9~ :9~

ps. iemand enig idee of je boutje, moertjes en ringetjes ook bij een bouwmarkt kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

ehm.. ik mis een chipset koelblokje :(
Op Laupro staat hij wel als besteld en betaald, maar hij zat er niet bij.

Ik weet dat dat kan komen omdat ik hem achteraf erbij besteld heb en je meer te doen hebt dan boekhouden alleen...

Kan je even controleren?

p.s. ik heb 1 VGA en 1 Chipset ontvangen... i.p.v. 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Bevestigingsmateriaal vind je in een aantal bouwmarkten, ja.

Anders kan je ook dat en andere WC-accessoires hier bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb hem ook binnen! Dit weekend direct ff aan de slag. Blokkie ziet er goed uit! Mooi werk hoor!

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tijgert, contact me even, sorry voor dit ongemak maar dit kan gebeuren. Via mail aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ach maakt niet uit... je hebt het al druk zat. Kijk maar even of alles betaalt is en zo, zo niet zeg het dan even, dan maak ik wat open staat + 5,25 erbij over (ik kan best verzendkosten 2x betalen, ik bespaar me al genoeg met jouw actie).

p.s. you've got mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag zijn er geen blokjes meer verstuurd? Of is de status gewoon nog niet geupdate? Nu ik het blokje gezien heb beginnen me handen al helemaal te jeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-10 22:06

TMDevil

Blaat

Yes! Me blokki is binnen..... Teminste, ik kan hem morge bij het postkantoor ophalen :(

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Polijsten kan een ieder, goed polijsten niet. (8>

Wat je nodig hebt:
1000 en 1200 korrel waterproof schuurpapier.
1 Dremel of een look-a-like met polijst opzet-stukje.
Commandant 4.
Geduld, maar niet te veel. })

Na wat oefenen kwam ik tot het volgende resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eikelman/shine.jpg

Niet gek he? :*) (reflectie van een muntje is zo standaard)

Let wel op met het dremelen dat je niet te lang in 1 keer door gaat. Het koper wordt dan warm en het lexaan trekt krom. :|

Eh.. Mafkees, kan ik een extra lexaan dekseltje erbij krijgen voor mijn chipset blokje |:(

[ Voor 8% gewijzigd door AcouSE op 29-03-2003 14:53 . Reden: plaatje geresized ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Tijgert schreef op 29 maart 2003 @ 02:23:

Wat je nodig hebt:
Commandant 4.

[afbeelding]

Let wel op met het dremelen dat je niet te lang in 1 keer door gaat. Het koper wordt dan warm en het lexaan trekt krom. :|

Eh.. Mafkees, kan ik een extra lexaan dekseltje erbij krijgen voor mijn chipset blokje |:(
Ziet er mooi uit, heel erg glimmend :*) ik dacht dat mensen vaak nog 2000 grid gebruikten maar dat lijkt me helemaal niet meer nodig om komt dit van die dremel...
Met een dremel, maak je dan niet het oppervlak ongelijk? Met bubbels? Want als ik kijk naar die PIC van dat muntje dan zie je enkele bubbeltjes, vooral bij dat rechter blokje. Die zitten niert in het orginele muntje. Zou dat kunnen komen door het dremelen? Ik denk dat je beter alleen kunt schuren...

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/pierre.oord/GoT/muntje.jpg
Zie de groene pijljes daar zie je het het beste

[ Voor 6% gewijzigd door AcouSE op 29-03-2003 14:53 . Reden: plaatje geresized ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik had gehoopt dat men dat niet zou zien :( want dan moest ik deze uitleg geven:

2 redenen waarom het toch niet uitmaakt: (8>

1. De golfjes kwamen niet door hobbeltjes, maar omdat het ene deel de ene kant op was gepolijst en het andere deel de andere kant... Dan krijg je hele lichte veegjes, meer niet. Dat zijn honderdsten tot duizendsten milimeters en dat is nihil vergeleken met de groeven die er in zaten.

2. De golfjes zaten alleen in de buitenste rand, die rand maakt geen contact met het te koelen oppervlak, is dus niet belangrijk.

Maar neuroot/perfectionist 8)7 die ik ben zag ik die ribbeltjes natuurlijk ook (muntje was eerste foto), dus heb ik even opnieuw geschuurd en gepolijst.
Dat werd de foto met mijn schatje er op, die is zover ik weet perfect...
(zowel zij als het polijst werk O+ )
Maar om het te bewijzen (en jullie tweakers beter kijken naar een foto met een muntje dan een foto met een lekker wijf erop) heb ik een tweede muntje foto gemaakt.

Daar is ook het randje super spiegel glad. :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eikelman/muntje.jpg

Wat antwoorden: met 1200 korrel gaat het bijna glimmen maar net niet. Je kan wel 2000 nemen, maar je schuurt je ongans en het is dan zo enorm moeilijk om het mooi glad te krijgen zoals ik nu. Een Dremel is echt het aller beste.
Maar doe het hele oppervlak gelijkmatig en dezelfde kant uit... dan wordt het zooooo mooi.

Nog meer opmerkingen? :)

Als meer mensen het willen kan ik het tegen kostprijs voor je doen.

[ Voor 33% gewijzigd door AcouSE op 29-03-2003 14:54 . Reden: plaatje geresized ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je toch bezig bent kan je net zo goed ook meteen de zijkantjes meepakken. Ziet er wel zo netjes uit.
Owja en resize je pics een beetje of iig kleiner zodat ze de layout niet opfukken.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
mooi zeg, hoef je alleen nog maar een kam mee te nemen naar LANs, de spiegel heb je al :9~

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

1. het gaat niet om hoe mooi het is, maar om hoe goed het werkt, zijkant is nutteloos.
2. okokokok, jullie je zin....
3. ben jij de layout mod ofzo? Kan je nou niet slapen omdat de layout niet strak is?

[ Voor 20% gewijzigd door Tijgert op 29-03-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel leuk die pics, maar hebben jullie er ook een paar vanaf een ander aanzicht.
Ik ben namelijk ook wel benieuwd hoe de bovenkant / binnenkant eruit ziet.
(resize ook ff plz Afbeeldingslocatie: http://www.website.nl/plaatje.jpg )

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Sorry, maar ik kan er niet tegen als de layout vernachelt wordt omdat een of andere joker zo graag zijn veel te grote plaatje wil showen, die hij ten eerste aan had kunnen passen aan de layout, zodat er nog meer dan genoeg detail te zien is. Ten tweede vind ik het niet erg modemvriendelijk en had een kleinere versie wel zo handig geweest die *click*baar was.
Ik ben geen layoutmod, maar layoutpurist if it makes you happy.
Nogmaals mijn excuses dat niet alleen een doc'er ben maar ook een cm'er, dus het oog wil ook wat. Ik ga niet voor niets de opleiding industrial design volgen op de Tu/e volgend jaar.

Goh wat is dit bevordelijk voor de sfeer op got... tsk

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 14:24 . Reden: Tijd voor een typcursus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op 29 maart 2003 @ 02:23:

Wat je nodig hebt:
Commandant 4.

[afbeelding]

Welk polijst opzet stukje...piccie? Btw commander 4 kan...koperpoets werkt ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 19:49
Ik heb hem ook binnen :) thx

heb nu ook eindelijk eens me watercooling gemaakt :P
me 2100+ (palomino) word nu 38 graden stressed (met blok van vorige actie)
zonder fans op de radiator btw :)

me vidkaart (is maar een gf2mx-400) lijkt goed koel te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Je kan van dremel zo'n polijst schijfje kopen bij de ijzerhandel of de praxis.
Neem er dan een van ongeveer een cm of 4 in doorsnede, niet van die piepkleintjes.

Koperpoets kan waarschijnlijk ook, maar ik had helemaal niks... dan maar Commandant.
Wordt alsnog gitzwart :)

p.s. pics geresized, by your command.

[ Voor 9% gewijzigd door Tijgert op 29-03-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Tijgert schreef op 29 maart 2003 @ 11:14:
Ik had gehoopt dat men dat niet zou zien :( want dan moest ik deze uitleg geven:

2 redenen waarom het toch niet uitmaakt: (8>

1. De golfjes kwamen niet door hobbeltjes, maar omdat het ene deel de ene kant op was gepolijst en het andere deel de andere kant... Dan krijg je hele lichte veegjes, meer niet. Dat zijn honderdsten tot duizendsten milimeters en dat is nihil vergeleken met de groeven die er in zaten.

2. De golfjes zaten alleen in de buitenste rand, die rand maakt geen contact met het te koelen oppervlak, is dus niet belangrijk.

Maar neuroot/perfectionist 8)7 die ik ben zag ik die ribbeltjes natuurlijk ook (muntje was eerste foto), dus heb ik even opnieuw geschuurd en gepolijst.
Dat werd de foto met mijn schatje er op, die is zover ik weet perfect...
(zowel zij als het polijst werk O+ )
Maar om het te bewijzen (en jullie tweakers beter kijken naar een foto met een muntje dan een foto met een lekker wijf erop) heb ik een tweede muntje foto gemaakt.

Daar is ook het randje super spiegel glad. :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eikelman/muntje.jpg

Wat antwoorden: met 1200 korrel gaat het bijna glimmen maar net niet. Je kan wel 2000 nemen, maar je schuurt je ongans en het is dan zo enorm moeilijk om het mooi glad te krijgen zoals ik nu. Een Dremel is echt het aller beste.
Maar doe het hele oppervlak gelijkmatig en dezelfde kant uit... dan wordt het zooooo mooi.

Nog meer opmerkingen? :)

Als meer mensen het willen kan ik het tegen kostprijs voor je doen.
Nog ff iets zeggen :P trek het je niet aan hoor mare :P :
Waarom ligt het muntje naar onderen geschoven en laat die de bovenkant niet meer zien :? :X :X

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer pics plz van de blokjes plz.
liefst van elke kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Hehe... z..kl.l, om de randjes te showen, de blokjes zien er helemaal spiegel uit hoor.. vergeet dat fokking muntje nou en kijk gewoon naar dat lekkere wijf, zelfde blokje.

Af en toe snap ik jullie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op 29 maart 2003 @ 21:32:
Hehe... z..kl.l, om de randjes te showen, de blokjes zien er helemaal spiegel uit hoor.. vergeet dat fokking muntje nou en kijk gewoon naar dat lekkere wijf, zelfde blokje.

Af en toe snap ik jullie niet...
Nee dat bedoelt dissection volges mij niet? Hij gelooft wel dat dat ultiem mooi is gelapt (vind ik trouwes ook..puik werk :Y)). Maar volges mij bedoelt hij of je niet wat meer foto's van de blokjes wilt maken omdat hij nieuwsgierig is hoe ze eruit zien :)

[edit] Ik ben ook aan het w8ten op meer foto's, zekers van de gpu-blokjes :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

oooooooooooooh, zeg dat dan.. oh.. zei hij ook..
Nou, er stonden al een paar mooie pics, laten anderen ook eens wat doen.

Maar ok, ik kijk even of ik wat kan regelen...

p.s. als ik meteen een kleien poll kan houden:

WC ramkoelblokjes voor op de 9500/9700?

Kosten van het materiaal voor mij zijn nu iets van 10 pleuro per setje (ex gas, soldeer en hulp van buurman)... zodra het af is laat ik pics zien... begin ik ook een IA :)

Als er animo voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel scheelt dal poltijsten van de onderkant van ut blokje??

en als ik geen dremel heb, hoe ken ik het dan utbeste doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Nat schuren.. Beginnen met grid 800, dan naar grid 1200 en dan nog fijner als je zo'n fijn schuurpapier kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Truuk is om het hele oppervlak gelijkmatig te bestrijken, dat is dus heel moeilijk.
Je bent geneigd om te veel het midden te doen.
Als je met 1200 bezig bent, of fijner, dan kan je ook het blok in je hand nemen en met je vingers het schuurpapier zo hard en zo snel mogelijk ronddraaien... dan gaat het vanzelf glimmen op de plek waar het om gaat -> het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op 30 March 2003 @ 00:20:
p.s. als ik meteen een kleien poll kan houden:

WC ramkoelblokjes voor op de 9500/9700?

Kosten van het materiaal voor mij zijn nu iets van 10 pleuro per setje (ex gas, soldeer en hulp van buurman)... zodra het af is laat ik pics zien... begin ik ook een IA :)

Als er animo voor is...
Daar wil ik me dan wel voor aanmelden , meerdere testen (hardwaresites)
hebben al laten zien dat resultaten errrug tegenvallen , maar alleen al
voor de looks en om je WC compleet te maken. _/-\o_
Ben nu zelf bezig om er 1 voor mijn voeding >:) en mijn mosfets te maken.
Die temp in die WC moet omlaag, en ben dus aan het kijken voor een oude waterchiller (waar ze in restaurants hun ijsblokjes mee maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

mmm.. waterchiller... geen gek idee.
Als je er twee vindt... let me know :)

Hoewel het overklok effect van ram coolen tegen valt staat het inderdaad stoer en is fluisterstil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Let wel op... De chillers waarmee ijsblokjes worden gemaakt, hebben meestal veel te weinig vermogen. Een bierchiller, dat moet lekker werken :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.