Denk als het mag dat je alleen een bon krigt als er iets mis is gegaan: kopieren kost geld
Citaat: Die Montagebohrungen sind so angeordnet, dass sich die Türen der Chieftec Tower problemlos schliessen lassen.Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 16:24:
He, had ik ook net een mail over gestuurd, mooi ding! Past die in een chieftec bigtower, ivm met het deurtje?
Nu nog een vraag: kan je die fan's ook uit zetten via die baybus? En wat is het regel bereik? Want dan kan ik nog snel dat ding erbij bestellen.
Nog een vraag: http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3191 kan deze worden toegevoegd? Past deze ook in een Chieftec Bigtower?
[ Voor 16% gewijzigd door Freehumor op 05-02-2003 17:01 ]
Dan handel je dat af met de organisator. Althans, zo gaat het meestal.Sauron-XP schreef op 05 February 2003 @ 16:50:
geen bonnetje?
als je nou een waterkoelings systeem koopt voor bijna 250,- en er gaat iets kapot?
dan ben je dik de lul laten we maar zeggen....:)
hoe wil je dat gaan oplossen?
Cineseboy:
1 Welkom op Tweakers.net! lees even de FAQ over taalgebruik
2 dit

3 gebruik nou eens wat minder leestekens (2e keer)
Verwijderd
En mxstream ik hoop dat je papiertje van kamer van koop handel hebt zo niet ja dan zit je in een groot probleem denk ik ? belasting diens helemaal die gaan denken waar komt 23000 euro in eens vandaan
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 16:46:
Goed zo petervandamned ik ben met je eens !
maaruh ik vraag me nog af of je wel bon krijgt of geen bon?
Ja hallo!! Net nu de IA bijna afgelopen is ga jij je er ff mee bemoeien, doe dat dan aan het begin! En ik denk niet dat ze winst maken. En m.b.t de garantie is ook al een keer gevraagd die krijg je gewoon!petervandamned schreef op 05 February 2003 @ 16:52:
mm er wordt gezegt dat er geen winst gemaakt wordt hier.
nu kan ik de inkoop prijzen bij pc-cooling heel goed
en rekenen kan ik ook
als ik vergelijk is het 10 % winst lijkt me zo
dan wel eerlijk blijven en geen valse concurentie leveren
Maar je kan beter bij jouw winkel kopen natuurlijk

[ Voor 22% gewijzigd door Soen op 05-02-2003 17:18 ]
Even alle fouten weggehaald, is half niet te lezen ...Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 16:52:
Yes Sauron-Xp, ik ben het helemaal met je eens en Stlgamer voor het zelfde geld koop <-> ik een fan ? laat zo zeggen? en hij werkt niet, wat moet ik dan gaan doen, vertel dat maar aan mij!!!!!!!
on-topic: Ik denk dat je dan het desbetreffende produkt terug moet sturen naar MxStream en dat hij dan via die bon een nieuwe kan krijgen ...
edit: nog meer fouten die ik over het hoofd heb gezien ...
[ Voor 9% gewijzigd door Bartjuh op 05-02-2003 17:10 ]
Yes Sauron-Xp, ik ben het helemaal met je eens. Stlgamer: koop ik voor hetzelfde geld een fan? Als die niet werkt, wat moet ik dan doen? Wie kan mij dat vertellen?Bartjuh schreef op 05 February 2003 @ 17:05:
[...]
Even alle fouten weggehaald, is half niet te lezen ...
on-topic: Ik denk dat je dan het desbetreffende produkt terug moet sturen naar MxStream en dat hij dan via die bon een nieuwe kan krijgen ...
edit: nog meer fouten die ik over het hoofd heb gezien ...![]()
muwhahah, dat cheseick met die taalvoute:S
[ Voor 8% gewijzigd door Capa op 05-02-2003 17:15 ]
Deze inkoopactie moet EERST goedgekeurd worden via de moderators van got, dit wetende dat alle dingen hier 100% legaal zijn...Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 16:58:
En mxstream ik hoop dat je papiertje van kamer van koop handel hebt zo niet ja dan zit je in een groot probleem denk ik ? belasting diens helemaal die gaan denken waar komt 23000 euro in eens vandaan
pccase.de is een groothandelaar en dit is juist wat we hier aan het doen zijn
Gelieve eerst mischien het HELE topic te lezen of eens naar een rechtswinkel te stappen alvorens hier van je oren te maken...
Mvg, Outsync
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
Idd ook mooi, maar al dat baybus-zilver is het zilver van LianLi, niet van Chieftec, Chieftec is donkerder, ik loop nu te twijfelen welke ik zal nemen:Freehumor schreef op 05 February 2003 @ 16:58:
[...]
Citaat: Die Montagebohrungen sind so angeordnet, dass sich die Türen der Chieftec Tower problemlos schliessen lassen.
Nu nog een vraag: kan je die fan's ook uit zetten via die baybus? En wat is het regel bereik? Want dan kan ik nog snel dat ding erbij bestellen.
Nog een vraag: http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3191 kan deze worden toegevoegd? Past deze ook in een Chieftec Bigtower?
Die met 6 potmeters: http://www.pc-cooling.de/...tail.php?products_id=3191
Die met 5 potmeters: http://www.pc-cooling.de/...ath=8_49&products_id=3189
Óf die met 4 potmeters voor in m'n 3.5'' http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=pi&pi=952
4, 5 of 6 potmeters maakt me niet uit, maar wat is nou de beste kleur, die het best bij het zilver van chieftec past? Ik denk zelf dat die met 5 potmeters het beste is, ook accesoires e.d. erbij!
noppe dat bedoel ik totaal nietAMD lover schreef op 05 februari 2003 @ 17:05:
[...]
Ja hallo!! Net nu de IA bijna afgelopen is ga jij je er ff mee bemoeien, doe dat dan aan het begin! En ik denk niet dat ze winst maken. En m.b.t de garantie is ook al een keer gevraagd die krijg je gewoon!
Maar je kan beter bij jouw winkel kopen natuurlijk
ik koop zelf ook via inkoopacties prive
wat ik bedoel : ik kreeg vandaag een lijst onder me ogen van de prijzen bij pc-cooling en het viel me dus op vandaar had ik deze eerder gezien had ik eerder gereageerd
ik doe ook geen inkoop maar technische dienst
voorstander van goedkoper inkopen idd maar dan zonder valse bedoelingen
dat je ongeveer 10 procent pak is dus valse concurentie en geen inkoop actie
lijkt mij zo
10% op deze grote is leuk geld
als je geen bewijzen hebt houdt dan gewoon stil ipv het proberen te verzieken voor anderenpetervandamned schreef op 05 februari 2003 @ 17:43:
[...]
noppe dat bedoel ik totaal niet
wat ik bedoel : ik kreeg vandaag een lijst onder me ogen van de prijzen bij pc-cooling en het viel me dus op vandaar had ik deze eerder gezien had ik eerder gereageerd
lijkt mij zo
Verwijderd
Hij gaat het denk ik niet voor de gein zeggen
Maar nu weer ff ontopic, doe dit via ICQ ofzo 
mxstrAEm, ik wil niet opdringerig zijn, maar kan je die fanbus nog ff toevoegen

mxstrAEm, ik wil niet opdringerig zijn, maar kan je die fanbus nog ff toevoegen
wat lul je nou eignelijk?petervandamned schreef op 05 February 2003 @ 17:43:
[...]
noppe dat bedoel ik totaal niet
lijkt mij zo
mxstraem koopt bij pc-cooling.de xx producten tegen xx prijs met xx kwantum korting.
er word een laupro account opgezet met de producten van pc-cooling inclusief xx kwantum korting EN BTW erbij opgetelt. op de pc-cooling.de site staan de prijzen immers zonder BTW.
na wat rekenen is het goedkoper dingen te kopen via de IA. mxstraem krijg er geen CENT voor.
deelnemers aan de IA willen geld geven aan orginisator omdat ze het vriendelijk vinden dat hij dit voor hun doet. deelnemers maken een kleine vrijwillige bijdrage over.
iedereen blij
nu snap jij?
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
Kunnen we alle complottheorien overboord gooien tenzij je gewoon kunt aantonen dat het zo is? Mooi.
Persoonlijk zal het mij een zorg zijn wat mxstream en co er op verdienen, ik heb er alle vertrouwen in dat ze het gewoon netjes doen puur voor de 'lol'. Heb je dat vertrouwen niet, prima maar ga dan ook niet zeuren en skip deze IA gewoon.
Persoonlijk zal het mij een zorg zijn wat mxstream en co er op verdienen, ik heb er alle vertrouwen in dat ze het gewoon netjes doen puur voor de 'lol'. Heb je dat vertrouwen niet, prima maar ga dan ook niet zeuren en skip deze IA gewoon.
Exactly...IceStorm schreef op 05 februari 2003 @ 18:43:
Kunnen we alle complottheorien overboord gooien tenzij je gewoon kunt aantonen dat het zo is? Mooi.
Het is net zoals dit: Ik ontvang het geld voor Belgische deelnemers, en ik ben niet van plan om het door te storten naar mx en salT... komt ong. op hetzelfde neer hé
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
Ben benieuwd wat de organisatoren te zeggen hebben, laten we dat eerst afwachten zeg ik maar.
Verwijderd
Allereerst de vraag m.b.t. de fanbus, ik heb hier meer prioriteit voor ondanks de beschuldigingen van petervandamned; de fanbus zal rond 11:00 online zijn.
Ik vind het jammer dat petervandamned, zelf van http://www.oc-shop.nl en ook mod spullen verkoopt, zulke beschuldigingen maakt
Ik kan niets anders zeggen dat iedereen die dit topic al vanaf het begin hebben gevolgd, weten dat we heel moeilijk een inkoop actie hebben kunnen organiseren en we voor korting mochten inkopen. Ook de moderators weten dat we ons best hebben gedaan om de actie rond te krijgen en we ze ook vaak gemaild hebben en in overleg met ze deze inkoopactie van start kon gaan.
Daarom bij deze: als petervandamned meent dat de prijzen lager kunnen, mag hij de producten leveren en pas ik de prijzen aan, dat komt ons allen ten goede. Ik wacht zijn reactie af. Hij mag hierover in dit topic reageren zodat iedereen geinformeerd is, want daar houd ik van. Wij kopen bij pc-cooling voor deze prijzen, de enige "profit" die we hebben zijn de vrijwillige bijdrages, maar daar staat tegenover dat we veel tijd steken in deze inkoop actie en wij ook kosten maken zoals porto, oproepen naar het buitenland. Desalniettemin houden we daar natuurlijk een klein bedrag aan over. Wij doen dit ten eerste omdat we zelf veel interesse hebben in modding en ten tweede omdat we het jammer vonden dat de inkoop actie niet door kon gaan. Dit is alles eigenlijk.
Ik vind het jammer dat petervandamned, zelf van http://www.oc-shop.nl en ook mod spullen verkoopt, zulke beschuldigingen maakt
Daarom bij deze: als petervandamned meent dat de prijzen lager kunnen, mag hij de producten leveren en pas ik de prijzen aan, dat komt ons allen ten goede. Ik wacht zijn reactie af. Hij mag hierover in dit topic reageren zodat iedereen geinformeerd is, want daar houd ik van. Wij kopen bij pc-cooling voor deze prijzen, de enige "profit" die we hebben zijn de vrijwillige bijdrages, maar daar staat tegenover dat we veel tijd steken in deze inkoop actie en wij ook kosten maken zoals porto, oproepen naar het buitenland. Desalniettemin houden we daar natuurlijk een klein bedrag aan over. Wij doen dit ten eerste omdat we zelf veel interesse hebben in modding en ten tweede omdat we het jammer vonden dat de inkoop actie niet door kon gaan. Dit is alles eigenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 19:32 ]
Verwijderd
Wat een gezeik allemaal zeg.. Ik vind deze IA echt TOPPIE!!! En die pindaboy moet z'n bek houden en gewoon niet meedoen als hij het niet vertrouwd!!! Wat denk je dat de organisatoren er voor een tijd in moeten steken! Zou het juist helemaal niet raar vinden als ze er iets op verdienen! Wij Blij, hunnie blij!
Dus loop het niet voor alle blije/vriendelijke mensen die wel respect tonen te verzieken!
Dus loop het niet voor alle blije/vriendelijke mensen die wel respect tonen te verzieken!
Verwijderd
mxstrAEM, nog een vraag...
Als er volgende week vrijdag (14 feb) de betaling is afgerond, hoelang moeten we denkelijk dan nog op onze producten wachten? Ik zit hier namelijk met een kapotte pomp, en wacht met smart op de nieuwe...En ik kan niet zo heel lang zonder pc (pc verslaafd he
)
Als dat nou echt extreem lang gaat duren (2 maanden of langer, denk aan MEGA IA van Ispierings), dan moet ik maar een eheim bestellen in NL ofzo....
Dus kan je me dat even vertellen aub, of een indicatie geven...
Als er volgende week vrijdag (14 feb) de betaling is afgerond, hoelang moeten we denkelijk dan nog op onze producten wachten? Ik zit hier namelijk met een kapotte pomp, en wacht met smart op de nieuwe...En ik kan niet zo heel lang zonder pc (pc verslaafd he
Als dat nou echt extreem lang gaat duren (2 maanden of langer, denk aan MEGA IA van Ispierings), dan moet ik maar een eheim bestellen in NL ofzo....
Verwijderd
Dit is wat ik eerder zei:Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 19:32:
mxstrAEM, nog een vraag...
Als er volgende week vrijdag (14 feb) de betaling is afgerond, hoelang moeten we denkelijk dan nog op onze producten wachten? Ik zit hier namelijk met een kapotte pomp, en wacht met smart op de nieuwe...En ik kan niet zo heel lang zonder pc (pc verslaafd he)
Aan allen die vragen wanneer de spullen worden uitgeleverd
We gaan proberen de spullen in de eerste week van maart uit te leveren.
Mocht de import wat langer duren houden wij vnl de 3de en uiterlijk de 4de week van maart als uiterste leverdatum aan.
Er hebben overigens heel wat mensen gekozen om de spullen bij ons op te halen. Dat gaat een enorme planning en administratie met zich mee brengen. Daarom willen we ook 1 speciale ophaal dag organiseren in het weekend waarbij iedereen die dag kan langskomen. Maar dit zullen wij natuurlijk t.z.t. kenbaar maken. Vooralsnog kan ik alleen dit mededelen
Dus je moet rekening houden dat het kan uitlopen tot eind maart, maar hier gaan wij niet van uit, het komt ons ook zeer slecht uit met tentamens, dus we proberen het zo snel mogelijk af te ronden
Ik ben erg gelukkig met deze actie. Toch is een dingetje mij nog niet duidelijk en ik hoop dat iemand (mxstream?) dat even kan verduidelijken.
Dit CPUwaterkoelblok:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=pi&pi=1109

"WC BLOK CPU P4 478 (10MM)"
Zit daar bevestigingsmateriaal voor aan het mobo/cpu bij? Er staat nml niets over vermeld. Zo niet hoe bevestig je het dan? Met deze of is dat weer voor een ander blok?
Dit CPUwaterkoelblok:

Zit daar bevestigingsmateriaal voor aan het mobo/cpu bij? Er staat nml niets over vermeld. Zo niet hoe bevestig je het dan? Met deze of is dat weer voor een ander blok?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Bevestigingsmateriaal wordt meegeleverd. Alleen zie ik tot mijn schrik dat hij niet meer leverbaar is. Je kan het beste dit bestellen als alternatief:bombadil schreef op 05 februari 2003 @ 19:44:
Ik ben erg gelukkig met deze actie. Toch is een dingetje mij nog niet duidelijk en ik hoop dat iemand (mxstream?) dat even kan verduidelijken.
Dit CPUwaterkoelblok:
[afbeelding]
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=pi&pi=1254
Ik mail de andere gebruiker ook even, dit product wordt dus verwijderd, omdat hij niet meer leverbaar is. Excuses hiervoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 19:52 ]
Verwijderd
check pc-kooling.de
http://www.pc-cooling.de/.../300100408/300100408a.php
zo te zien worden de bevestigings dingen meegeleverd...
http://www.pc-cooling.de/.../300100408/300100408a.php
zo te zien worden de bevestigings dingen meegeleverd...
Verwijderd
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 28.279,00 dat zijn 3871 producten.
Whow, volgens mij hebben we een recordje... das toch (als we even ouderwets terugdenken in guldens!) een dikke 60.000 piekies!!!
Whow, volgens mij hebben we een recordje... das toch (als we even ouderwets terugdenken in guldens!) een dikke 60.000 piekies!!!
ja helaas moet ik wel zulke beschuldigingen makenVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 19:15:
Allereerst de vraag m.b.t. de fanbus, ik heb hier meer prioriteit voor ondanks de beschuldigingen van petervandamned; de fanbus zal rond 11:00 online zijn.
Ik vind het jammer dat petervandamned, zelf van http://www.oc-shop.nl en ook mod spullen verkoopt, zulke beschuldigingen maaktIk kan niets anders zeggen dat iedereen die dit topic al vanaf het begin hebben gevolgd, weten dat we heel moeilijk een inkoop actie hebben kunnen organiseren en we voor korting mochten inkopen. Ook de moderators weten dat we ons best hebben gedaan om de actie rond te krijgen en we ze ook vaak gemaild hebben en in overleg met ze deze inkoopactie van start kon gaan.
als ik naar een inkoop prijs van een product kijk a 70 euro ex btw 70*1.19 = 83,30 en ik zie dat jullie die voor vriendenprijs a 95 euro incl btw mmmmm????? leuke marge van meer dan 10 procent lijkt me zo op een bedrag van bijna 30.000 euro is dat zo rond de 3000 euro is een hele hoop ouderwetse guldens
mocht jij het hier niet mee eens zijn probeer me hier maar eens van te overtuigen dan ? ik hou ook wel van een goed gesprek

Welk product? Die eheim pomp (1048) is namelijk bv 43 euro bij de ia en in de winkel (pc-cooling) 45.50 bruto.
Vergeet je niet dat pc-cooling ook wat willen verdienen aan deze ia, en als ze het volgens de inkoopprijs verkopen er niets op verdienen ??petervandamned schreef op 05 February 2003 @ 20:18:
[...]
ja helaas moet ik wel zulke beschuldigingen maken
als ik naar een inkoop prijs van een product kijk a 70 euro ex btw 70*1.19 = 83,30 en ik zie dat jullie die voor vriendenprijs a 95 euro incl btw mmmmm????? leuke marge van meer dan 10 procent lijkt me zo op een bedrag van bijna 30.000 euro is dat zo rond de 3000 euro is een hele hoop ouderwetse guldens
mocht jij het hier niet mee eens zijn probeer me hier maar eens van te overtuigen dan ? ik hou ook wel van een goed gesprek
Hij bedoelt inkoopprijs van de IA (denk ik) dus de prijzen van pc cooling...
Verwijderd
Is dat 11.00 morgenochtend of vanavond, anders ff veranderen, wel zo makkelijkVerwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 19:15:
pc-cooling kan op die 70 al verdienenBartjuh schreef op 05 February 2003 @ 20:41:
[...]
Vergeet je niet dat pc-cooling ook wat willen verdienen aan deze ia, en als ze het volgens de inkoopprijs verkopen er niets op verdienen ??

Ik hoop dat hij dan die baybussen van mij erook op wil zettenVerwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 20:46:
[...]
Is dat 11.00 morgenochtend of vanavond, anders ff veranderen, wel zo makkelijk
petervandamned schreef op 05 February 2003 @ 20:18:
ja helaas moet ik wel zulke beschuldigingen maken
Nog 1 keer, dat je beschuldigingen hebt vind ik 'prima' maar geef dan iig iets van overtuigend bewijs. Als je het er niet mee eens bent met de IA dan kun je dat melden aan de mods of desnoods rechtstreeks aan mxstream zelf maar om hier gewoon op het forum beschuldigingen te gaan lopen uiten die je niet kan bewijzen vind ik persoonlijk een beetje lame.
Verwijderd
wat met wat lul je nou. beetje respect voor de mensen...... zeker als ik zie dat je 103 posts hiero heb, mag ik wel niet over post counts gaan zeuren, maar beter ga je even normaal doenn0d3 schreef op 05 februari 2003 @ 18:28:
[...]
wat lul je nou eignelijk?
mxstraem koopt bij pc-cooling.de xx producten tegen xx prijs met xx kwantum korting.
er word een laupro account opgezet met de producten van pc-cooling inclusief xx kwantum korting EN BTW erbij opgetelt. op de pc-cooling.de site staan de prijzen immers zonder BTW.
na wat rekenen is het goedkoper dingen te kopen via de IA. mxstraem krijg er geen CENT voor.
deelnemers aan de IA willen geld geven aan orginisator omdat ze het vriendelijk vinden dat hij dit voor hun doet. deelnemers maken een kleine vrijwillige bijdrage over.
iedereen blij
nu snap jij?
bewijs ? wil je de prijslijst hebben van pc-cooling ? die prijs is van die prijslijst en de pc-cooling normale prijs ligt dan 10 euro hoger dan de IA maar ik vind meer dan 10% te veel voor een IA dus valse concurentie ten aanzien van de kopers en winkelsIceStorm schreef op 05 February 2003 @ 20:53:
[...]
Nog 1 keer, dat je beschuldigingen hebt vind ik 'prima' maar geef dan iig iets van overtuigend bewijs. Als je het er niet mee eens bent met de IA dan kun je dat melden aan de mods of desnoods rechtstreeks aan mxstream zelf maar om hier gewoon op het forum beschuldigingen te gaan lopen uiten die je niet kan bewijzen vind ik persoonlijk een beetje lame.
ik stop hier mee omdat ik enkel jullie op de hoogte wilde houden wat misschien in het verkeerde keelgat valt
[ Voor 4% gewijzigd door petervandamned op 05-02-2003 21:05 ]
petervandamned schreef op 05 February 2003 @ 21:01:
bewijs ? wil je de prijslijst hebben van pc-cooling ? die prijs is van die prijslijst en de pc-cooling normale prijs ligt dan 10 euro hoger dan de IA maar ik vind meer dan 10% te veel voor een IA dus valse concurentie ten aanzien van de kopers en winkels
ik stop hier mee omdat ik enkel jullie op de hoogte wilde houden wat misschien in het verkeerde keelgat valt
Als je die prijslijst hebt en daarom 'valse concurrentie' vermoedt zou ik zeggen, mail een van de mods en laat zien dat de IA niet fair is.
Verwijderd
Je begint een beetje aan de verkeerde kant te redeneren. Jouw prijzen zijn mijn prijzen niet. Als je het voorverhaal niet kent, moet je niet dingen gaan beweren die je niet kunt bewijzen. Wij mailen voor elk product om de prijs op te vragen. Dat wij niet dezelfde prijzen krijgen als pc-cooling voor jullie rekent kan ik niets aan doen, maar start de volgende keer zelf een inkoop actie i.p.v. absurde prijzen te rekenen @ oc-shop.petervandamned schreef op 05 februari 2003 @ 21:01:
[...]
bewijs ? wil je de prijslijst hebben van pc-cooling ? die prijs is van die prijslijst en de pc-cooling prijs ligt dan 10 euro hoger dan de IA maar ik vind meer dan 10% te veel voor een IA dus valse concurentie ten aanzien van de kopers en winkels
ik stop hier mee omdat ik enkel jullie op de hoogte wilde houden wat misschien in het verkeerde gat valt
Voorbeeldje je hebt het over oneerlijke concurrentie: de prijs bij oc-shop voor mcx4000 = 77 euro, prijs bij onze IA: 51,95. Dus je moet niet verbaasd opkijken als er voor 1 keertje een inkoop actie wordt georganiseerd. En modkid, wat heb jij in te brengen eigenlijk? Allemaal oc-shop lui die hier een inkoop actie proberen te verzieken puur en alleen omdat hun verkoop deze maand wat tegen valt, triest hoor

Ik snap eigenlijk het probleem niet. Stel ze verdienen er iets aan? So what? Wij kunnen het toch goedkoper krijgen? Zij doen al heel veel, administratie prut enzo is ook veel werk.
Verwijderd
@mxstreamVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:10:
[...]
Je begint een beetje aan de verkeerde kant te redeneren. Jouw prijzen zijn mijn prijzen niet. Als je het voorverhaal niet kent, moet je niet dingen gaan beweren die je niet kunt bewijzen. Wij mailen voor elk product om de prijs op te vragen. Dat wij niet dezelfde prijzen krijgen als pc-cooling voor jullie rekent kan ik niets aan doen, maar start de volgende keer zelf een inkoop actie i.p.v. absurde prijzen te rekenen @ oc-shop.
Voorbeeldje je hebt het over oneerlijke concurrentie: de prijs bij oc-shop voor mcx4000 = 77 euro, prijs bij onze IA: 51,95. Dus je moet niet verbaasd opkijken als er voor 1 keertje een inkoop actie wordt georganiseerd. En modkid, wat heb jij in te brengen eigenlijk? Allemaal oc-shop lui die hier een inkoop actie proberen te verzieken puur en alleen omdat hun verkoop deze maand wat tegen valt, triest hoor
muah heb weinig hier in te brengen, heb de hele ia niet gelezen maar om nou ruzie te gaan zoeken omdat iemand eerlijk probeert te zijn, dat die ia missien niet helemaal jofel is........
maaruh
waarom moet je nou oc-shop erbij in trekken? petervandamned doet dit op zich zelf, niet om oc-shop of om andere redenen. petervandamned kon net zo goed bij de ptt werken ofzo

+ vuur'n naar Duitsland om die spullen hierheen te krijgen ...Freehumor schreef op 05 February 2003 @ 21:11:
Ik snap eigenlijk het probleem niet. Stel ze verdienen er iets aan? So what? Wij kunnen het toch goedkoper krijgen? Zij doen al heel veel, administratie prut enzo is ook veel werk.
Verwijderd
petervandamned heeft het zelf over oneerlijke concurrentie, ik begin daar niet over. Als petervandamned bij de ptt zou werken zou hij bovendien ook niet beschikken over speciale inkoop prijzen bij pc-cooling. Ik ben maar een student he, ik sta toch niet gelijk aan oc-shop qua inkoop mogelijkhedenVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:16:
[...]
@mxstream
muah heb weinig hier in te brengen, heb de hele ia niet gelezen maar om nou ruzie te gaan zoeken omdat iemand eerlijk probeert te zijn, dat die ia missien niet helemaal jofel is........
maaruh
waarom moet je nou oc-shop erbij in trekken? petervandamned doet dit op zich zelf, niet om oc-shop of om andere redenen. petervandamned kon net zo goed bij de ptt werken ofzo![]()

Maar goed, ik heb het hier niet meer over. Ik weet dat ik juist handel en ik ga verder niet meer in op zijn reacties.
Verwijderd
Je begrijpt het niet, hij wil geen reclame maken voor zijn eigen shop, hij wil zeggen dat het goedkoper kan, dat kan ik me best voorstellen, in het regelement staat dat de IA-starters er geen/bijna geen winst op mogen maken! Het heeft er hier niks mee te maken dat hij een eigen shop heeft, maar hij wil gewoon zeggen, omdat hij alle prijzen weet waarvoor shops het inkopen, dat het goedkoper kan, óókal is het al goedkoper dan normaal.Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 21:10:
[...]
Je begint een beetje aan de verkeerde kant te redeneren. Jouw prijzen zijn mijn prijzen niet. Als je het voorverhaal niet kent, moet je niet dingen gaan beweren die je niet kunt bewijzen. Wij mailen voor elk product om de prijs op te vragen. Dat wij niet dezelfde prijzen krijgen als pc-cooling voor jullie rekent kan ik niets aan doen, maar start de volgende keer zelf een inkoop actie i.p.v. absurde prijzen te rekenen @ oc-shop.
Btw, ik ben geen oc-shop medewerker
Verder niet leuk voor jou dat hij dat over jou IA zegt, maar je moet toegeven dat er iets van waarheid inzit!
En kan je van die baybus die (nickname vergeten) had gevraagt ook de zwarte versie erbij zetten?
edit:
Deze dus http://www.pc-cooling.de/...tail.php?products_id=3193
Deze dus http://www.pc-cooling.de/...tail.php?products_id=3193
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:32 ]
uit jouw reactie begrijp ik dat jij er wel poen aan verdienVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:10:
[...]
maar goed ik wilde enkel de andere tweakers op de hoogte stellen gezien de hoogte van je inkoop bedrag krijg jij zeker de max korting
veel succes verder hiermee
Kappen met ruziemaken mensen, dit is een geweldige IA en iedereen mag het weten 
* Keizer gaat nu z'n overschrijving invullen
* Keizer gaat nu z'n overschrijving invullen
Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Wat een gejammer allemaal... Zullen we even met z'n allen wat afspreken...
Niet meer reageren op mensen die lopen te jammeren over geld... En voor iedere poster die loopt te jammeren over concurentie of wat dan ook voor een negatiefs doe ik er vijf keer "vrijwillege bijdrage organisator" BIJ! Dan verdienen de organistatoren nog meer geld en dan worden ze misschien nog meer aangemoedigt om nog een IA op te zetten... En er weer met jullie centjes vandoor gaan!
Want de zeuren de mensen hier, als ze al iets te maken hebben met oc-shop, hebben waarschijnlijk wel heel goed door dat al het geld dat hier besteed wordt niet bij oc-shop of welke andere overpriced nederlandse waterkoelingswinkel dan ook terecht komt!
ik zou zeggen,
Salt, MxStream... Keep up the good work!
Niet meer reageren op mensen die lopen te jammeren over geld... En voor iedere poster die loopt te jammeren over concurentie of wat dan ook voor een negatiefs doe ik er vijf keer "vrijwillege bijdrage organisator" BIJ! Dan verdienen de organistatoren nog meer geld en dan worden ze misschien nog meer aangemoedigt om nog een IA op te zetten... En er weer met jullie centjes vandoor gaan!
Want de zeuren de mensen hier, als ze al iets te maken hebben met oc-shop, hebben waarschijnlijk wel heel goed door dat al het geld dat hier besteed wordt niet bij oc-shop of welke andere overpriced nederlandse waterkoelingswinkel dan ook terecht komt!
ik zou zeggen,
Verwijderd
je snapt het gewoon niet, je kunt net zo goed bij pc-coolings zelf iets kopen, ben je bekant nog goedkoper uitVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:31:
ik zou zeggen,

maar goed, tis niet mijn geld, aju
Sry ben ik scheel? Ik heb niks hogers bij de ia dan cooling kunne vinden ben ofzo 10 produkten afgegaan?
Zucht, ik snap niet waarom ik het doe maar vooruit. Ik ben mijn hele bestelling nagelopen en alles is via de IA goedkoper dan rechtstreeks. Toegegeven, op de set thumbscrews na, die is even duur
.
En dan laat ik verzendkosten nog achterwege.
Als ik alles meereken scheelt het me ca. 15%.
En dan laat ik verzendkosten nog achterwege.
Als ik alles meereken scheelt het me ca. 15%.
Me 2 daarom vroeg ik me af welk product: kan natuurlijk zijn nadat je 300 producten hebt ingevoerd hebt een typo maakt...
OC-shop is duur enzo en die prijzen kloppen niet, bla bla bla ..Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 21:31:
ik zou zeggen,

Nu moet je er wel 5x vrijwillige bijdrage bij doen, hé !
* alsjeblieft ia starters, 50 €cent
Verwijderd
Me to! Beetje jammer eigenlijk dat we zoveel tijd verdoen alleen om duidelijk te maken wie hier HET NU GEWOON NIET SNAPT!
bestelling via Mx en Salt: ca €486,10
via pc-cooling.de: ca €500,35
En bedenk wel dat het bedrag van pc-cooling.de is:
ZONDER btw
Zonder verzendkosten a 12/15 euro
ZONDER overboekingskosten a 10 euro!
Zonder eventuele importkosten...
Zo, en nu wil ik er niets meer over horen! Dit gelul kost me veels te veel geld! Zit al op 47 bijdragen, hou eens op jullie!
bestelling via Mx en Salt: ca €486,10
via pc-cooling.de: ca €500,35
En bedenk wel dat het bedrag van pc-cooling.de is:
ZONDER btw
Zonder verzendkosten a 12/15 euro
ZONDER overboekingskosten a 10 euro!
Zonder eventuele importkosten...
Zo, en nu wil ik er niets meer over horen! Dit gelul kost me veels te veel geld! Zit al op 47 bijdragen, hou eens op jullie!
Dat meen je nietVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 19:52:
Bevestigingsmateriaal wordt meegeleverd. Alleen zie ik tot mijn schrik dat hij niet meer leverbaar is.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ik weet zeker dat hij niet leverbaar is helaas. Maar ik heb wel een alternatief voor je, maar dat kan beter via e-mail. Kan je me daarop contacteren? Ik mail je daar morgen over.bombadil schreef op 05 February 2003 @ 22:43:
[...]
Dat meen je nietik wilde alles juist zo mooi op 10mm houden en nu moet ik dus verloopjes gaan gebruiken. Weet je zeker dat er geen hoop is?
Die baybus voeg ik bij nader inzien toch morgen toe, ik heb nog geen reactie voor de prijs. Zodra hij is toegevoegd post ik dat wel in dit topic
Verwijderd
Sjees... komop zeg, einde gezeik... Als je vind dat je wordt afgezet bestel dan vooral niet! Ik kan mijn onderdelen overigens nergens goedkoper vinden, dus ik ben allang happy!
helemaal mee eens!!!
P.S: Kan ik op de 1 of andere manier nog een bijdrage maken aan de organisatoren.
Was namelijk voor mij de 1ste keer dat ik meedeed aan een IA en dus ook Laupro gebruikte en heb het nu dus over het hoofd gezien terwijl ik wel vind dat deze jongens wat verdienen!
P.S: Kan ik op de 1 of andere manier nog een bijdrage maken aan de organisatoren.
Was namelijk voor mij de 1ste keer dat ik meedeed aan een IA en dus ook Laupro gebruikte en heb het nu dus over het hoofd gezien terwijl ik wel vind dat deze jongens wat verdienen!
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
errrr ? ik doe ook mee aan de actie (prob) wat ik mis is de 90 cm floppy cable
beetje stomme vraag eigenlijk.... waarschijnlijk is het al gevraagd ergens tussen de tig posts (27 pages hiero), dus excuses dat ik het vraag, als het al gevraagd is, maar waarom zie ik die er niet bij...
en word de actie nog verder verlengd ?
beetje stomme vraag eigenlijk.... waarschijnlijk is het al gevraagd ergens tussen de tig posts (27 pages hiero), dus excuses dat ik het vraag, als het al gevraagd is, maar waarom zie ik die er niet bij...
asjeblieft niet, we moeten nu al een maand wachten en als het tegenzit bijna twee maanden voordat we allemaal onze dremels, schroevendraaies, tangen, plakband en ik weet niet wat meer weer uit de kast kunnen trekken om alles te monteren wat besteld is
Zoals ransbal terecht opmerkt zien we geen noodzaak om de aktie verder te verlengen. Ik heb hier en daar begrepen dat men met spanning op de spulletjes wacht en daar kan ik me wel in vindenVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:33:
errrr ? ik doe ook mee aan de actie (prob) wat ik mis is de 90 cm floppy cable
Zo'n 90 cm floppy kabel hebben ze niet bij pc-cooling trouwens, dus dan houdt het al snel op
Over het toevoegen van producten, ik weet dat het op het laatste nippertje is maar er worden morgen nog wat dingen toegevoegd, waaronder ook die Round Cathode Crystal Clear Fans (phew, hele mond vol) !
Als je je bestelling nog wilt wijzigen (en deze al definitief hebt gemaakt) mail me dan even erover ! Mailadres moet je zo langzamerhand wel kennen
Verwijderd
ok duidelijk ! thx, verder ff geen vragenVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:59:
[...]
Zoals ransbal terecht opmerkt zien we geen noodzaak om de aktie verder te verlengen. Ik heb hier en daar begrepen dat men met spanning op de spulletjes wacht en daar kan ik me wel in vinden
Zo'n 90 cm floppy kabel hebben ze niet bij pc-cooling trouwens, dus dan houdt het al snel op
Over het toevoegen van producten, ik weet dat het op het laatste nimmertje is maar er worden morgen nog wat dingen toegevoegd, waaronder ook die Round Cathode Crystal Clear Fans (phew, hele mond vol) !
Als je je bestelling nog wilt wijzigen (en deze al definitief hebt gemaakt) mail me dan even erover ! Mailadres moet je zo langzamerhand wel kennen
ik dnek dat er genoeg mensen zijn die dat verlengen nie erg vindenransbal schreef op 05 februari 2003 @ 23:44:
[...]
asjeblieft niet, we moeten nu al een maand wachten en als het tegenzit bijna twee maanden voordat we allemaal onze dremels, schroevendraaies, tangen, plakband en ik weet niet wat meer weer uit de kast kunnen trekken om alles te monteren wat besteld is
Maar al peter van de oc zegt dat hij het allemaal een stuk goedkoper kan krijgen
wrom doet hij de inkoopactie dan niet samen met salT & mxstrAEm waarbij hij de inkoopprijzen van de oc shop gebruikt wat voor ons allemaal mooi uit zou komen
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
over posts counts gaan zeuren vind ik wel ERG triest. ideetje. mijn andere account is misterieus verdwenen/inaccessible geworden nadat ik aangegeven had ik mijn got account wilde mergen met mijn tweakers.net account en ik dus niet meer met dat account op GoT kom en maar een nieuwe heb aangemaakt?Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 20:55:
[...]
wat met wat lul je nou. beetje respect voor de mensen...... zeker als ik zie dat je 103 posts hiero heb, mag ik wel niet over post counts gaan zeuren, maar beter ga je even normaal doen
dank u
kunnen we nu weer gewoon doen?
waar het mij voornamelijk om ging is dat meneer met toch best zwaare beschuldigingen kwam, maar dit zo vaag en slap aantoonde, dat ik het niet gepast vond waarop hij reageerde. En dat heb ik op dezelfde manier geuit. En daar heb ik eenigsinds toch wel recht op. aangezien er niets 'ergs' gezegt is door mij.
(Nou gok ik dat de heren beide niet meer trug komen omdat ze a) toch geen bewijs of VOORBEELD hebben en b) ik veels te laat reageer maar toen ik die diss post zag ik meteen op de reply heb gerammed omdat ik dat toch niet kon hebben. maar bedankt mxstraem ; )
[ Voor 13% gewijzigd door n0d3 op 06-02-2003 00:25 ]
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
Ikke very happy zijnVerwijderd schreef op 05 February 2003 @ 23:59:
[...]
Over het toevoegen van producten, ik weet dat het op het laatste nimmertje is maar er worden morgen nog wat dingen toegevoegd, waaronder ook die Round Cathode Crystal Clear Fans (phew, hele mond vol) !
Mail is onderweg
Absolute n00body
eeen goede morgen allemaal
bewijs hier heb je het

dit is de prijs op de website van pc-cooling

dit is de prijs op de website van de IA starters
nu prijs voor inkoop bij pc-cooling
ex btw dus 70,90 maal 1,19 (ned belasting)= 84,37 plus misschien 1 euro per onderdeel voor transport enz voor de hele aktie en das nog veel
heb je op dit artikel al 10 euro winst
geen gelul over jouw prijzen zijn mijn prijzen niet je koop voor 30000 in man
kom ook niet aan met fotosjoepen of zo
ik ga hierdoor ook gezeik krijgen op mijn werkplek
enkel ik wil laten zien een IA wordt voor elkaar gedaan zonder winstbelang!!!!!!!!
dit is mijn prive uitleg en niet van de zaak waar ik voor werk
bewijs hier heb je het

ex btw dus 70,90 maal 1,19 (ned belasting)= 84,37 plus misschien 1 euro per onderdeel voor transport enz voor de hele aktie en das nog veel
enkel ik wil laten zien een IA wordt voor elkaar gedaan zonder winstbelang!!!!!!!!

Sorry, maar als dat zo is ligt de fout toch bij pc-cooling en niet deze IA-organisatoren?
Lijkt mij ook, maar kunnen jullie dit niet onderling uitpraten met een modje erbij ofzo, mocht er dan iest uitkomen horen we het wel, zo niet dan niet (ik ga voor optie b)stlgamer schreef op 06 February 2003 @ 08:03:
Sorry, maar als dat zo is ligt de fout toch bij pc-cooling en niet deze IA-organisatoren?
heb het in dit topic veel liever over wat er wel niet te krijgen is
Hoelaat worden de baybussen en de Round Cathode Crystal Clear Fans toegevoed?
Kan je tot 23.59 nog bestellen vandaag?
Kan je tot 23.59 nog bestellen vandaag?
[ Voor 22% gewijzigd door Freehumor op 06-02-2003 09:09 ]
Verwijderd
<Zucht> Please...spare me !! Mocht iemand ondertussen de tranen over zijn / haar wangen lopen, omdat deze of gene het gevoel heeft genaaid te worden....neem dan contact op met òf petervandamned, zodat hij je kan vertellen hoe je het voor minder kan doen, òf mail een MOD alhier...
En iedereen kan zelf de prijzen vergelijken lijkt me...hoewel ikzelf de moeite niet eens heb genomen, dus betaal ik ergens teveel voor...tja, eigen schuld
Boys, niets dan waardering voor deze IA.....ik zeg: laat die spullen maar komen !!
En iedereen kan zelf de prijzen vergelijken lijkt me...hoewel ikzelf de moeite niet eens heb genomen, dus betaal ik ergens teveel voor...tja, eigen schuld
Boys, niets dan waardering voor deze IA.....ik zeg: laat die spullen maar komen !!
stlgamer schreef op 06 February 2003 @ 08:03:
Eensch,
Ik snap sowieso niet waarom Pc-cooling hun lijst voor inkopers opeens wel met 'netto-preisen' doet
goed lezen wat er in mijn post staat
verder lijkt het me ook handig als de eerste post in deze sectie eens wordt gelezen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/533757
ik quote Dabit : Geen eigen handel; de actie moet vrijwel NON-PROFIT zijn
De waarde van het ingekochte mag per man niet duurder zijn dan €100; deze waarde geldt als richtlijn en wordt per geval bekeken.
Mochten we redenen hebben om aan te nemen dat iemand de zaak probeert te flessen, krijgt deze onvoorwaardelijk een ban.
verder lijkt het me ook handig als de eerste post in deze sectie eens wordt gelezen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/533757
ik quote Dabit : Geen eigen handel; de actie moet vrijwel NON-PROFIT zijn
De waarde van het ingekochte mag per man niet duurder zijn dan €100; deze waarde geldt als richtlijn en wordt per geval bekeken.
Mochten we redenen hebben om aan te nemen dat iemand de zaak probeert te flessen, krijgt deze onvoorwaardelijk een ban.
Waar ben je op uit? Waarom ben jij tegen deze IA? Niemand heeft problemen met deze IA, en het is ook nog eens goedgekeurd door de MODS (waaonder Dabit valt).petervandamned schreef op 06 februari 2003 @ 09:16:ik quote Dabit : Geen eigen handel; de actie moet vrijwel NON-PROFIT zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Freehumor op 06-02-2003 09:27 ]
Ik geloof niet dat ze er (veel) winst op maken
maar misschien kan een beetje onderhandelen met pc-cooling.de geen kwaad ?
maar misschien kan een beetje onderhandelen met pc-cooling.de geen kwaad ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Voor de zoveelste keer, als je dat vind dan mail je Dabit met een lijstje met prijzen en verschillen.
Verwijderd
Juist wel want wie wilt nou meer gaan betalen bij inkoop actie dan gewoon bij de leverancier ! ia is toch in meer voor inkoop actie om goedkoper de spullen te krijgen?
En weet je ook waarom ik tegen deze inkoop actie bent want je krijg geen eens een bon of een faktuur vanwege de garantie grrr!
En weet je ook waarom ik tegen deze inkoop actie bent want je krijg geen eens een bon of een faktuur vanwege de garantie grrr!
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 09:38 ]
Leer eerst eens vloeiende fatsoenlijke Nederlandse zinnen te schrijven. Over typefouten doe ik niet moeilijk, maar die zinnen van jou zijn nauwelijks te lezen.Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 09:31:
Juist wel want wie wilt nou meer gaan betalen bij inkoop actie dan gewoon bij de leverancier ! ia is toch in meer voor inkoop actie om goedkoper de spullen te krijgen?
Voor klachten ga dan naar Dabit ofzo, maar val ons niet lastig.
Weet iemand of die baybus in de chieftec bigtower past?
http://www.pc-cooling.de/...tail.php?products_id=3191
[ Voor 10% gewijzigd door Freehumor op 06-02-2003 09:44 ]
is gedaan hoorIceStorm schreef op 06 februari 2003 @ 09:26:
Voor de zoveelste keer, als je dat vind dan mail je Dabit met een lijstje met prijzen en verschillen.
volgens mij vatten jullie mijn bedoelingen verkeerd op
dit doe ik niet uit eigen belang maar omdat ik de ia starters niet op een non-profit basis vind werken !!!!
voor mij is het hierbij deze topic gesloten
Verwijderd
petervandamned schreef op 06 February 2003 @ 07:57:
eeen goede morgen allemaal
bewijs hier heb je het
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat heb ik nu gezegd tegen je? Wij mailen voor elke prijs, wij hebben een variabele korting op producten. Je mag net zoveel pics posten als je wilt, maar je hebt geen flauw idee onder welke voorwaarden en met welke korting wij deze IA hebben kunnen regelen

Verwijderd
Ik vind het wel mooi geweest. Teveel geruzie, teveel gedonder. Regel de rest vaar via LauPro.
Verwijderd
Nou, vooruit, weer open dan maar. Dit is de enige manier om te communiceren blijkbaar, en ik wil niet iedereen verbannen tot mail-communicatie.
Hehe weer open!
Nou ga dus gewoon niet meer zeiken over die prijzen!!! Als je wil mee doen omdat de prijzen laag zijn doe je dat , al vind je de prijzen te hoog dan doe je toch gewoon niet mee

Maar goed,
Wou ff vragen of de volgende dingen nog worden toegevoegd? (nog maar 1 dag
)
- SLK900!!!!!
SUPER ding
hier
- En deze hier mooi voor mijn LIAN-Li
Nou ga dus gewoon niet meer zeiken over die prijzen!!! Als je wil mee doen omdat de prijzen laag zijn doe je dat , al vind je de prijzen te hoog dan doe je toch gewoon niet mee

Maar goed,
Wou ff vragen of de volgende dingen nog worden toegevoegd? (nog maar 1 dag

- SLK900!!!!!
- En deze hier mooi voor mijn LIAN-Li
[ Voor 4% gewijzigd door Soen op 06-02-2003 15:58 . Reden: perfectionering :d ]
Goede keus DaBit!
Als we nou niet meer reageren op die waardeloze reacties ivm de prijs. (no flame)
Is er nog nieuws bekend wanneer die baybussen op laupro komen?
Ik heb pccooling gevraagd hoe dat nu zit met die baybussen. Ik kreeg antwoord: ze http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3191 en http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3189 passen allebei in de chieftec bigtower! Alleen de kleuren verschillen iets met die van de bigtower.
Als we nou niet meer reageren op die waardeloze reacties ivm de prijs. (no flame)
Is er nog nieuws bekend wanneer die baybussen op laupro komen?
Ik heb pccooling gevraagd hoe dat nu zit met die baybussen. Ik kreeg antwoord: ze http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3191 en http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3189 passen allebei in de chieftec bigtower! Alleen de kleuren verschillen iets met die van de bigtower.
[ Voor 56% gewijzigd door Freehumor op 06-02-2003 16:01 ]
Je hebt mijn e-mail ontvangen?Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 22:45:Ik weet zeker dat hij niet leverbaar is helaas. Maar ik heb wel een alternatief voor je, maar dat kan beter via e-mail. Kan je me daarop contacteren? Ik mail je daar morgen over.
Verwijderd
Bedankt Dabit.Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 15:25:
Nou, vooruit, weer open dan maar. Dit is de enige manier om te communiceren blijkbaar, en ik wil niet iedereen verbannen tot mail-communicatie.
Ik ga hem nu beantwoorden!
ehm ff een klein vraagje,
Op de laupro site staat dat ik alleen me nickname hoef te vermelden.
Maar bij bestelling komt er een complete code, die hoef ik dus niet te gebruiken?
Maar bij bestelling komt er een complete code, die hoef ik dus niet te gebruiken?
BedanktVerwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 15:25:
Idd, je hoeft alleen je nickname te gebruiken.manta schreef op 06 February 2003 @ 16:23:
ehm ff een klein vraagje,
Verder heb ik een paar producten toegevoegd, te weten:
1. PCC Voorfrontje met 5 potmeters
2. Crystal Clear Round Cathode Blue 80mm
3. HEATSINK socket A/478: Thermalright SLK900 U
Als je je (betaalde) bestelling nog wilt wijzigen mail me dan.
Zou je dan ook nog deze erop kunnen zetten, want bij deze kunnen de fans namelijk wel uit: http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3191Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 16:33:
[...]
Bedankt
[...]
Idd, je hoeft alleen je nickname te gebruiken.
Verder heb ik een paar producten toegevoegd, te weten:
1. PCC Voorfrontje met 5 potmeters
2. Crystal Clear Round Cathode Blue 80mm
3. HEATSINK socket A/478: Thermalright SLK900 U
Als je je (betaalde) bestelling nog wilt wijzigen mail me dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Freehumor op 06-02-2003 17:13 ]
@ salt of msstream, mijn email ligt er op dit moment compleet uit (sys crash) en heb voorlopig nog geen tijd om dit te fixen, als je me moet hebben msn dan op P.vd.dungenAThccnet.nl sorz.....
*burp*
Verwijderd
Lieve Mx en salt, zullen jullie aub goed op mijn lieve centjes passen? Totdat ze bij pc-cooling.de zijn... jullie maken het toch wel naar ze over he... niet dat jullie onderweg daarheen worden overvallen door een paar tweakers
Mijn god wat zal dat een hoop ellende veroorzaken!
Wat ik dus maar wil zeggen. Ik baal er goed van dat jullie zoveel moois aanbieden! Dit hele geintje heeft me veelste veel geld gekost. En dat geld dat het mij heeft gekost is nu onderweg naar jullie!
thnx, MarkGaatLiquid (@laupro)
Wat ik dus maar wil zeggen. Ik baal er goed van dat jullie zoveel moois aanbieden! Dit hele geintje heeft me veelste veel geld gekost. En dat geld dat het mij heeft gekost is nu onderweg naar jullie!
thnx, MarkGaatLiquid (@laupro)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 17:15 ]
Mooi, is dat alvast binnenVerwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 17:10:
(...)
Nee we hebben uiteraard al diverse verzekeringen afgesloten enzo
Jawel, maar daar hebben we nog geen prijs van.Freehumor schreef op 06 February 2003 @ 16:39:
[...]
Zou je dan ook nog deze erop kunnen zetten, want bij deze kunnen de fans namelijk wel uit: http://www.pc-cooling.de/...ath=2_24&products_id=3191![]()
![]()
![]()
Zal proberen of het nog op tijd lukt !
Oke, hopelijk lukt het, anders ben ik genoodzaakt om voor die andere baybus te gaanVerwijderd schreef op 06 February 2003 @ 17:16:
[...]
Mooi, is dat alvast binnen
Nee we hebben uiteraard al diverse verzekeringen afgesloten enzo
[...]
Jawel, maar daar hebben we nog geen prijs van.
Zal proberen of het nog op tijd lukt !

Verwijderd
zozo . ik heb vanmiddag (rond 14.00) zo'n overschrijvings papiertjes in de bus gedaan. ik hoop dat dat optijd aankomt . anders laat ik die ito's van de postbank alle hoeken van mijn kamer zien , en dat zijn er veel.
Verwijderd
Owh mocht het niet op tijd binnen zijn regelen we wel wat joh, no problem. Scan van je overboeking of afschrijving is wel goed als het nog niet binnen is. Afschrijven doen ze namelijk wel vrij snel, kan je tenminste bewijzen dat het is overgemaaktVerwijderd schreef op 06 February 2003 @ 17:46:
zozo . ik heb vanmiddag (rond 14.00) zo'n overschrijvings papiertjes in de bus gedaan. ik hoop dat dat optijd aankomt . anders laat ik die ito's van de postbank alle hoeken van mijn kamer zien , en dat zijn er veel.
Verwijderd
Als ej een baybus wilt hebben die fans uit kan schakelen heb je een sunbeam rheobus kit #2 nodig.... linkje in de pricewatch.... --> http://www.tweakers.net/pricewatch/45186 veel plezierFreehumor schreef op 06 February 2003 @ 17:20:
[...]
Oke, hopelijk lukt het, anders ben ik genoodzaakt om voor die andere baybus te gaan. Het grootste nadeel van die, is dat hij de fans niet uit kan zetten.
ik wil dit niet weer naarboven halen, nog negatief doen tegenover de IA orginisatoren want ik heb al bestelt, en betaald en ben best blij met deze IA.
ECHTER!! peter heeft wel een punt. of iig het leid tot een punt. Onderhandelen.
met deze informatie kun je natuurlijk met een goed geweten aan het afdingen gaan. (mits de verstrekte info correct is)
Die duitsers verdienen het zowieso niet anders : )
maar het lijkt me niet meer dan reel dat als je zegt, hey duitse vrienden, dr zijn 14 (meen ik) van deze toch nogal duure BIE verkocht, daar moet toch nog wel iets vanaf kunnen.
onderhandelen tot het bittere einde vind ik, moet je zeker doen, op zn minst proberen.
(met die duitsers onderhandelen werkt ook prima op de benelux beurs truowens waar ze vaak komen
ECHTER!! peter heeft wel een punt. of iig het leid tot een punt. Onderhandelen.
met deze informatie kun je natuurlijk met een goed geweten aan het afdingen gaan. (mits de verstrekte info correct is)
Die duitsers verdienen het zowieso niet anders : )
maar het lijkt me niet meer dan reel dat als je zegt, hey duitse vrienden, dr zijn 14 (meen ik) van deze toch nogal duure BIE verkocht, daar moet toch nog wel iets vanaf kunnen.
onderhandelen tot het bittere einde vind ik, moet je zeker doen, op zn minst proberen.
(met die duitsers onderhandelen werkt ook prima op de benelux beurs truowens waar ze vaak komen
n0d3 > idd dat bedoelde ik dus ook 
maar ff on topic. hoe laat/wanneer word de ia gesloten ?
ik zit in heftig dubio of ik de waterkoeling-bestelling laat staan, of toch maar ga voor een nieuwere stille hfc. Ik zit nu op 240 euro. das toch wel erg gortig
maar ff on topic. hoe laat/wanneer word de ia gesloten ?
ik zit in heftig dubio of ik de waterkoeling-bestelling laat staan, of toch maar ga voor een nieuwere stille hfc. Ik zit nu op 240 euro. das toch wel erg gortig
[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 06-02-2003 18:57 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Tnx, maar heb je die prijs gezien??Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 18:05:
[...]
Als ej een baybus wilt hebben die fans uit kan schakelen heb je een sunbeam rheobus kit #2 nodig.... linkje in de pricewatch.... --> http://www.tweakers.net/pricewatch/45186 veel plezier

Is er al iets bekent over "mijn" baybus?
BIE is uiteraard de Black Ice Extreme : )
enne heuveltje .. ik zit nu aan de 320E of zo .. ERG veel maar zoals ik het zie is het een investering voor de toekomst he. Een HSF doet het .. 2 a 3 jaar dan is ie of 'te slap' of gewoon naar zn klote. Ik HOOP dat dit natuurlijk wel zo'n 10 jaar mee gaat. dus dan valt het allemaal best redelijk mee. denk ik dan maar : )
enne heuveltje .. ik zit nu aan de 320E of zo .. ERG veel maar zoals ik het zie is het een investering voor de toekomst he. Een HSF doet het .. 2 a 3 jaar dan is ie of 'te slap' of gewoon naar zn klote. Ik HOOP dat dit natuurlijk wel zo'n 10 jaar mee gaat. dus dan valt het allemaal best redelijk mee. denk ik dan maar : )
Dit topic is gesloten.