Mito: jouw overboeking is vandaag binnengekomen, volgens mij check ik vaker mijn internetbankieren dan dat jij laupro checkt
Even wat meer info en "tips" van mijn kant omdat er toch veel vragen worden gesteld m.b.t. de overboekingen:
Van Postbank naar ABN duurt geen 2-3 werkdagen, maar gemiddeld 5-6 werkdagen transactie-tijd, en als je ook nog eens een overschrijfformulier gebruikt duurt het wel nog langer voordat het wordt verwerkt. Als het geld binnen is, pas ik binnen 2 dagen je status aan.
Mocht je echt twijfelen over je transactie, neem dan zelf ook een beetje initiatief, check je saldo, kijk of het bedrag is afgschreven, zie je het terug in je overzicht? Zo ja: komt het in orde, laat die statussen op laupro maar aan mij over.
Zie je na een periode dat het geld nog niet is afgeschreven bij je, neem dan contact op met je bank en niet met mij

En nogmaals: als je ziet dat het geld is afgeschreven bij je, betekent het nog niet dat het bij mij al binnen is, houd dat ook in de gaten alsjeblieft. Bij de postbank gaan hier echt een paar dagen tussenzitten. Dan kan ik me weer een beetje concentreren op de Inkoop Actie, want ik word nu echt bedolven onder de e-mails van sommige mensen die elke dag vragen of het binnen is

Sorry als ik een beetje ruw overkom, maar sommige dingen moet ik nu eenmaal corrigeren, anders loopt het uit de hand
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 03-02-2003 21:20
]