[IA] PC-Cooling 325+ producten *Betalen*

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.442 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:52
ik woon gelukkig niet zo ver weg, (zaandam) misschien mag ik m'n pa's auto wel ff mee dan.
maar als die voeding en muismat eerder binnen zijn als m'n andere stuff, kan ik die dan apart op halen, dat je de rest later wel opstuurd, ik heb gewoon tot 5 KG per TGP erbij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sauron-XP schreef op 01 februari 2003 @ 11:46:
ik woon gelukkig niet zo ver weg, (zaandam) misschien mag ik m'n pa's auto wel ff mee dan.
maar als die voeding en muismat eerder binnen zijn als m'n andere stuff, kan ik die dan apart op halen, dat je de rest later wel opstuurd, ik heb gewoon tot 5 KG per TGP erbij zitten
( Bedankt voor je 500-ste post :> )
We gaan ervan uit dat alle spullen in één keer binnenkomen, dus apart verzenden enzo is hopelijk niet nodig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

> Bestellen:
Bestellen kan vooralsnog tot vrijdag 7 februari 2003, mocht het wenselijk zijn de aktie te verlengen dan bekijken we dat tegen die tijd. Laatste datum ontvangst betalingen 14 februari.
Bestellen kon tog tot 2 weken na sluiting :?
Hier staat dus 1 week ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 01 februari 2003 @ 11:57:
[...]

Bestellen kon tog tot 2 weken na sluiting :?
Hier staat dus 1 week ...
Staat er (nog) ergens twee weken dan ?
Het is 1 week nu ja, anders moet iedereen maar onnodig lang op de spullen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 12:22:
[...]

Staat er (nog) ergens twee weken dan ?
Het is 1 week nu ja, anders moet iedereen maar onnodig lang op de spullen wachten.
Ik ging nog uit van 2 weken, wat eerder gezegt is, ik loop hier ook niet de hele dag te f5-en hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 18:45:
[...]

Hij zat er ook vandaag niet bij. Dont worry. de IA loopt nog een week en je hebt nog 2 weken erna om te betalen. Als het geld is overgemaakt heb je geen reden tot zorg :)
Ik heb het dus al overgemaakt. Maar ik kan er niet mee leven dat mijn geld ergens in de (digitale)wereld rondzwerft. (8>
Ik heb foto's van mn afschrifte, dus ik kan het bewijzen als dat nodig mocht zijn.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Voor degenen die fanatiek bezig zijn om die gekleurde voedingkabeltjes weg te werken:==> een oplossing is kabel mesh, dit is 'dunne rubber slang' die je om de draadjes van je molex e.a. aansluitingen kan wurmen, zodat alle kabels mooi zwart zijn en dat je niet meer al die kleurtjes (rood geel zwart) ziet >:) Tevens beter voor je airflow en een stuk mooier om te zien.
Inkoop Actie ModdingGear, o.a. kabelmesh en gatzagen voor je BLOWholes

[ Voor 78% gewijzigd door AaroN op 01-02-2003 13:02 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Btje schreef op 01 februari 2003 @ 11:28:
Hoe werkt het met de lengten van de kabels is deze in totaa 45 cm of tot aan de eerste aftakking. en wat is dat die andere afmeteing.

Ik probeer te bepalen of ik 45 cm of 60 cm nodig heb.

Ik neem an dat die met pober connector:

ROUNDED: IDE ATA133 45cm Powerconnector

ook voor de cdrom gebruikt kunnnen worden ?
Voor je harde schijven kun je sowieso het beste 45 cm kabels nemen, deze zitten meestal toch dichtbij de ide aansluiting op het mobo ;)

In miditowers gebruik je de 60 cm kabels voor cdroms etc.

In bigtowers kun je de 90 cm kabels gebruiken, hou je net ff wat meer speling over :)

Die power connector is gewoon molex splitter, je sluit de voeding op een van de drie stekkers aan en je kunt de andere twee in je cdrom spelers stoppen >:)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overmaken kan tot 1 week na sluiting, t/m 14 februari
Het is voor ons ook lastig, sommigen mailen continu of ze later mogen betalen, anderen vragen weer om de pakketjes zo vroeg mogelijk op te halen 8)7
Dus denk aan je medetweakers en zorg ervoor dat je op tijd betaalt, jullie hebben nog twee weken om over te boeken. Mocht je echt in problemen komen kunnen we voor enkelen ook uitzondering maken dat ze een screenshot of een kopie van hun overboeking opsturen (uiteraard voor 14 februari!), ook al is het geld nog niet binnen. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen massaal gebruik gaat maken van deze optie :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Gelijk heb je!
€ 23000,- voorschieten is niet niks >:)

Met z'n allen kunnen we ook een volkswagen golf kopen ;) ik wil hem standaard op de eerste maandag van het kwartaal :D

[ Voor 55% gewijzigd door AaroN op 01-02-2003 14:26 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee precies B) :D
Vergeten sommigen, maar na de betaalperiode, moet de administratie worden opgesteld. Welke producten zijn besteld, wie heeft er betaald enzo. Dus als er nog heel laat betalingen binnenkomen is dat ook niet fijn en wordt alles vertraagd.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 14:26:
Nee precies B) :D
Vergeten sommigen, maar na de betaalperiode, moet de administratie worden opgesteld. Welke producten zijn besteld, wie heeft er betaald enzo. Dus als er nog heel laat betalingen binnenkomen is dat ook niet fijn en wordt alles vertraagd.
Wil je best helpen als het nodig is, woon in beverwijk, halfuurtje rijden naar hoofddorp.. :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor het aanbod, maar we hebben alles al gepland, wie wat gaat doen en kennissen in de buurt gaan ook helpen met het inpakken enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Mooi :)
Ik heb net ook m'n bestelling gedaan, maar heb per ongeluk al op de betaald knop geklikt :P
Betaling komt volgende week, ruim voor de 14e dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixed ;)

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Besteld en betaald met Rabo internetbankieren dus maandag binnen normaal gesproken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bartjuh schreef op 01 februari 2003 @ 12:38:
[...]

Ik ging nog uit van 2 weken, wat eerder gezegt is, ik loop hier ook niet de hele dag te f5-en hoor ...
Ok, het was ook maar een vraag hoor :)
ReseT schreef op 01 February 2003 @ 12:46:
[...]

Ik heb het dus al overgemaakt. Maar ik kan er niet mee leven dat mijn geld ergens in de (digitale)wereld rondzwerft. (8>
Ik heb foto's van mn afschrifte, dus ik kan het bewijzen als dat nodig mocht zijn.
Hoe heb je het overgemaakt eigenlijk? Girofoon/-tel of overschrijfkaart?
IceStorm schreef op 01 February 2003 @ 15:52:
Besteld en betaald met Rabo internetbankieren dus maandag binnen normaal gesproken :)
Snelle actie, strak hoor 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 19:49:
[...]

[...]

Hoe heb je het overgemaakt eigenlijk? Girofoon/-tel of overschrijfkaart?

[...]
Overschrijfkaart.

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.reboweb.nl/picture.php?id=neonstring270.jpg

welke chieftec case is het namelijk ik wil er 1 bestellen maaruh ik hebt er zelf de dragon versie maar de big daar van !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 23:45:
http://www.reboweb.nl/picture.php?id=neonstring270.jpg

welke chieftec case is het namelijk ik wil er 1 bestellen maaruh ik hebt er zelf de dragon versie maar de big daar van !!!!!!!!!
De DA-01SL-D is 1 van de full size kasten.
Die heet ook Dragon hoor :) alleen de full versie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik maak maar een foto van me afschrift straks, want je weet maar nooit hoe snel de postbank is met betalen :S
De ene keer duurt het 4 dagen, de andere keer bijna 2 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Zo betaald!
Gaan weer 483,59 zuurverdiende centjes ;(
Maar je krijgt er wel wat voor terug >:)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 02 February 2003 @ 12:37:
Ik maak maar een foto van me afschrift straks, want je weet maar nooit hoe snel de postbank is met betalen :S
De ene keer duurt het 4 dagen, de andere keer bijna 2 weken :(
De screenshots zijn alleen een uitkomst tegen het einde van de IA. Op dit moment wacht ik dus tot het geld daadwerkelijk is binnengekomen. Anders moet ik een dubbele administratie voeren.
Dus je kan de screenshot wel mailen, maar ik pas de status pas een paar dagen voor het einde van de betaalperiode aan a.d.h.v. je screenshot, mocht het geld nog niet binnen zijn. Als het geld binnen is pas ik je status natuurlijk ook aan :P
AaroN schreef op 02 February 2003 @ 15:11:
Zo betaald!
Kom je 3 x langs in Hoofddorp? 8)7
Wat grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
betaald:
296,85

* delyver krijgt een Yeong Yang kast, yes yes yes :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

AaroN schreef op 02 February 2003 @ 15:11:
Zo betaald!
48359 zuurverdiende centjes :+ (niet 483,59)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 02 February 2003 @ 18:08:
[...]

48359 zuurverdiende centjes :+ (niet 483,59)
nou, aangezien hij langs gaat, heeft hij dus geen verzend kosten

blijkbaar heeft ie maar een paar kleine dingetjes besteld ;) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 20:59:
[...]

nou, aangezien hij langs gaat, heeft hij dus geen verzend kosten

blijkbaar heeft ie maar een paar kleine dingetjes besteld ;) B)
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 15:56:

Kom je 3 x langs in Hoofddorp? 8)7
Wat grappig ;)
Idd zit op 20 kilo, geloof ik ;)
Eerst wou ik het op laten sturen maar dat zou me 3 * 9 euro kosten? Ik snapte die 3 * ook al niet, bug op laupro, denk ik :?, zat al te denken dat ie automatisch gewicht uitrekende ofzo ;)

Maar ik kom het gewoon in een keer halen, neem wel een vrachtwagen mee :P

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

* Outsync schraapt zijn schamele centjes bij1 om nog 256 mb pc 3200 geheugen te kopen en een 2200+ :7

Dan kan ik mss nog iets van de IA kopen :'(

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AaroN schreef op 02 February 2003 @ 21:14:
[...]

[...]

Idd zit op 20 kilo, geloof ik ;)
Eerst wou ik het op laten sturen maar dat zou me 3 * 9 euro kosten? Ik snapte die 3 * ook al niet, bug op laupro, denk ik :?, zat al te denken dat ie automatisch gewicht uitrekende ofzo ;)

Maar ik kom het gewoon in een keer halen, neem wel een vrachtwagen mee :P
Die bug is inderdaad erg raar, zal laurens erover mailen
Mooie bestelling trouwens! Gokje: zoektoch naar stilte. Heb ik het goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

jup, ik ben een zwaar ultiem silent overklok systeem aan het bouwen :D
Als het moet mag ie herrie maken (verstelbare Enermax fans : 2 * 120 mm voor op me rad, in totaal 5 * 80 mm in de kast en 1 maal 92 mm), maar meestal de stilte, daarom die twee papst fans ( 80 mm (12 dBa en 92 mm (23 dBa) voor in me koeling (enermax px 365 ve). En natuurlijk overal trildemping tussen anders wordt je gek van dat gebrom...

Zit nog te denken over isolatie matten voor de rest van het gebrom, maar dat wacht ik nog ff af :)

Sowieso nog een aardige klus om alles in elkaar te bouwen, window, 2 120 mm gaten voor de radiator met van die _geile_ atomic laser-cut fingerguards >:)

Ik krijg het koelblok van m'n radeon 8500 er niet af, dus kan ik helaas niet tot watercooled modden, heb er al es een gesloopt á 650 pieke |:(

Vooral die Digidoc vinnik vet >:) Lekker alles controleren en mooi fans aansturen op temp, dus als ik ga overklokken gaan ze auto aan :D

Kortom ik ben er al 2 weken mee bezig ofzo ;) Kan bijna niet wachten :)

[ Voor 26% gewijzigd door AaroN op 02-02-2003 22:22 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Enermax is relatief gezien erg lawaaierig, produceert erg veel dBtjes per cfm. Neem dan Papst als je stilte wilt. Papst verplaatst met hetzelfde lawaai veel meer dan een Enermax fan.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K... klaar met piekeren! Ik neem de Xtreme 2! Als je het doet moet je het ook goed doen, toch?!
Hang 'm in eerste instantie gewoon aan de buiten/zij -kant van de kast. Aan de kant waar ik 'm niet kan zien dus is ie toch mooi weggewerkt! :) En dan later eventueel voor m'n voeding tegen de bovenkant van de kast... alleen een beetje jammer dat ik dan aan het zagen moet. Weet niet of dat wel zo goed gaat in alu. Maarja... da's latere zorg... nu moet ik eerst mezelf zo gek zien te krijgen een smoes voor m'n geweten te verzinnen welke het rechtvaardigt die honderden euro's (4) |:( aan waterkoeling (en een beetje veel stilte) uit te geven! pfff, wat een zin! :+

Nu rest alleen nog te vraag... kunnen je HDD's wel zonder airflow? Als dat niet het geval is dan zal ik toch nog het een en ander wat dB's moeten laten produceren! :(
En m'n Enermax voeding is ook nog een dB bron! Misschien moesten de HDD's en de voeding ook maar water gekoeld worden! 8)

Nouja... eerst die centen maar eens overmaken... als ik durf!

Verder nog een voorstel... is het misschien een idee om een dag en tijdstip af te spreken op het centraal station in hoofddrop! Want als ik m'n spullen op wil halen moet dat waarschijnlijk met het openbaar vervoer gebeuren! En met mij misschien meerdere! En ik weet niet hoe het zit met de bus verbinding tussen CS en onze prive distributeur...

<Edit>
Ohja... lijkt me wel gaaf blauwe fans in m'n voeding te bouwen... kan iemand mij vertellen welke het stilst zijn...
</edit>

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

Weet iemand hoe lang die activatie meel op zich laat wachten na registratie op laupro?

Zit nu echt al een poos te wachten, doorgaans worden dat soort meels toch direct automatisch verstuurd?

Zit met smart te wachten om m'n bestelling te plaatsen, vandaar.

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Chevalric schreef op 03 February 2003 @ 12:33:
Weet iemand hoe lang die activatie meel op zich laat wachten na registratie op laupro?

Zit nu echt al een poos te wachten, doorgaans worden dat soort meels toch direct automatisch verstuurd?

Zit met smart te wachten om m'n bestelling te plaatsen, vandaar.
Meestal een paar minuten, als het langer dan een paar dagen duurt, zou ik laupro ff mailen ;(

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 01:26:

Nu rest alleen nog te vraag... kunnen je HDD's wel zonder airflow? Als dat niet het geval is dan zal ik toch nog het een en ander wat dB's moeten laten produceren! :(
En m'n Enermax voeding is ook nog een dB bron! Misschien moesten de HDD's en de voeding ook maar water gekoeld worden! 8)

<Edit>
Ohja... lijkt me wel gaaf blauwe fans in m'n voeding te bouwen... kan iemand mij vertellen welke het stilst zijn...
</edit>
Je HDs kan je beter wel koelen, ze gaan dan langer mee, presteren beter en de kans op een HD-crash wordt ook een stuk kleiner. (Zeker bij IBMs een aanrader)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer word mijn status op betaald gezet?
Ik heb al een week geleden het geld overgemaakt, en het is ook al een tijdje van me bank afgeschreven, dus het moet binnen zijn.

btw me nick op laupro is ook Mito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 13:09:
Ik heb al een week geleden het geld overgemaakt, en het is ook al een tijdje van me bank afgeschreven, dus het moet binnen zijn.

Ik heb ook al een week geleden het overschrijf kaartje op de bus gedaan. Helaas moet men geduld hebben, ga zo ff kijken of het er al is afgeschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:37
Scighera schreef op 03 februari 2003 @ 12:50:
[...]

Je HDs kan je beter wel koelen, ze gaan dan langer mee, presteren beter en de kans op een HD-crash wordt ook een stuk kleiner. (Zeker bij IBMs een aanrader)
dat hangt helemaal van de hdd af (ofwel zijn specs) en de temperatuur. als je hdd 35C is hoef je je nergens druk over te maken. een ibm kan wel tot 50C zonder probs operen (hier kun je trouwens wel beter cooling overwegen)

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat jullie bestelling bij PC-Cooling terecht komt in Nederland? Maakt me weinig uit hoor, ik heb toch alleen maar geld uitgegeven aan dingen die ik niet nodig heb :P Maar gewoon voor het idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDweep
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05-2021
zo ff m'n master order geplaatst! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 13:09:

Toevallig Postbank? Mijn geld was op de 24e afgescreven. Maar nog steeds niks bij mxstream :|

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseT schreef op 03 februari 2003 @ 19:05:
[...]

Toevallig Postbank? Mijn geld was op de 24e afgescreven. Maar nog steeds niks bij mxstream :|
Ja ik zit bij de postbank, maar bij mij zijn ze meestal vrij snel, meestal als ik geld naar iemand stort heeft ie het binnen 2 of 3 dagen binnen buiten de feestdagen en als er geen weekend tussen zit, en ik maak best regelmatig geld over, daarom verbaast het me dat mijn status nog steeds niet op betaald staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 03 February 2003 @ 17:31:
Hebben jullie enig idee hoe lang het duurt voordat jullie bestelling bij PC-Cooling terecht komt in Nederland? Maakt me weinig uit hoor, ik heb toch alleen maar geld uitgegeven aan dingen die ik niet nodig heb :P Maar gewoon voor het idee?

Aan allen die vragen wanneer de spullen worden uitgeleverd
We gaan proberen de spullen in de eerste week van maart uit te leveren.
Mocht de import wat langer duren houden wij vnl de 3de en uiterlijk de 4de week van maart als uiterste leverdatum aan.
Er hebben overigens heel wat mensen gekozen om de spullen bij ons op te halen. Dat gaat een enorme planning en administratie met zich mee brengen. Daarom willen we ook 1 speciale ophaal dag organiseren in het weekend waarbij iedereen die dag kan langskomen. Maar dit zullen wij natuurlijk t.z.t. kenbaar maken. Vooralsnog kan ik alleen dit mededelen
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 01:26:
Verder nog een voorstel... is het misschien een idee om een dag en tijdstip af te spreken op het centraal station in hoofddrop! Want als ik m'n spullen op wil halen moet dat waarschijnlijk met het openbaar vervoer gebeuren! En met mij misschien meerdere! En ik weet niet hoe het zit met de bus verbinding tussen CS en onze prive distributeur...
Die is wel redelijk goed hoor :)
Maar als er meerdere mensen op CS willen afspreken en dat kan een beetje op dezelfde tijd dan kunnen we wellicht wel iets afspreken.
Alle 'ophalers' krijgen sowieso t.z.t. een apart mailtje dus het komt vanzelf aan de orde !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Postbank zuigt wat overschrijven betreft, het duurt altijd ontzettend lang ...
Bij dat lcd gedoe van mail.eve duurde het anderhalve week en bij die actie van madtraxx duurde het ook anderhalve week ...

Morgen gaat het afschrift op de bus, maak een pic, dan maar hopen dat die ^%#$& postbank het maar op tijd overschrijft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Bah, overheen gelezen ;)
Ben benieuwd wat ze bij PC-Cooling vinden van een order van 25k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
W00t, heb ik ook zo nog net eventjes bestelt :P.
Had nog een Rheobusje nodig voor mijn "speciale mod", ik zal iig verklappen dat het nog niet eerder is gedaan... Maaruh mooie actie, zal het geld van de week ook even over maken.

Oh btw, deze past niet in een envelop he :+

[ Voor 22% gewijzigd door GeforceDDQ op 03-02-2003 20:13 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
hier stond heel veel onzin. sorry |:(

[ Voor 196% gewijzigd door Herr Muller op 03-02-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 14-09 07:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 03 February 2003 @ 20:00:
Postbank zuigt wat overschrijven betreft, het duurt altijd ontzettend lang ...
Bij dat lcd gedoe van mail.eve duurde het anderhalve week en bij die actie van madtraxx duurde het ook anderhalve week ...

Morgen gaat het afschrift op de bus, maak een pic, dan maar hopen dat die ^%#$& postbank het maar op tijd overschrijft :(
Klopt, een ouderweste afschrift duurd altijd heel lang, maar met girotel is het vaak toch heel wat sneller, normaal zou mxstream het geld nu al lang moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mito: jouw overboeking is vandaag binnengekomen, volgens mij check ik vaker mijn internetbankieren dan dat jij laupro checkt ;)

Even wat meer info en "tips" van mijn kant omdat er toch veel vragen worden gesteld m.b.t. de overboekingen:

Van Postbank naar ABN duurt geen 2-3 werkdagen, maar gemiddeld 5-6 werkdagen transactie-tijd, en als je ook nog eens een overschrijfformulier gebruikt duurt het wel nog langer voordat het wordt verwerkt. Als het geld binnen is, pas ik binnen 2 dagen je status aan.
Mocht je echt twijfelen over je transactie, neem dan zelf ook een beetje initiatief, check je saldo, kijk of het bedrag is afgschreven, zie je het terug in je overzicht? Zo ja: komt het in orde, laat die statussen op laupro maar aan mij over.
Zie je na een periode dat het geld nog niet is afgeschreven bij je, neem dan contact op met je bank en niet met mij :D
En nogmaals: als je ziet dat het geld is afgeschreven bij je, betekent het nog niet dat het bij mij al binnen is, houd dat ook in de gaten alsjeblieft. Bij de postbank gaan hier echt een paar dagen tussenzitten. Dan kan ik me weer een beetje concentreren op de Inkoop Actie, want ik word nu echt bedolven onder de e-mails van sommige mensen die elke dag vragen of het binnen is :)
Sorry als ik een beetje ruw overkom, maar sommige dingen moet ik nu eenmaal corrigeren, anders loopt het uit de hand :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik me precies bij de aansluitstukken voorstellen voor de eheim pomp... als ik die niet bestel... kan ik dan m`n 8mm slangen wel aansluiten?
En ik weet dat het al eerder aan de orde is geweest maar volgens mij is er nog steeds geen duidelijk antwoord over gekomen! Is het mogelijk (als het al nodig is dus) om ergens anders koperen aansluitstukken te vinden voor die eheim pomp? Want wat is er nou zo speciaal aan die aansluitsukken die bij pc/cooling.de te koop worden aangeboden?

Beetje vaag allemaal voor een n00b. Maargoed, mijn vraag is dus, zijn ze echt nodig en zo niet wat is dan een argument om ze wel te bestellen! En is het niet verstandiger om ook die aansluitstukken in koperen uitvoering te nemen als je verder ook ALLES koper hebt (behalve de slangen dan, ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 00:53:
Wat moet ik me precies bij de aansluitstukken voorstellen voor de eheim pomp... als ik die niet bestel... kan ik dan m`n 8mm slangen wel aansluiten?
En ik weet dat het al eerder aan de orde is geweest maar volgens mij is er nog steeds geen duidelijk antwoord over gekomen! Is het mogelijk (als het al nodig is dus) om ergens anders koperen aansluitstukken te vinden voor die eheim pomp? Want wat is er nou zo speciaal aan die aansluitsukken die bij pc/cooling.de te koop worden aangeboden?

Beetje vaag allemaal voor een n00b. Maargoed, mijn vraag is dus, zijn ze echt nodig en zo niet wat is dan een argument om ze wel te bestellen! En is het niet verstandiger om ook die aansluitstukken in koperen uitvoering te nemen als je verder ook ALLES koper hebt (behalve de slangen dan, ;) )
Waarom mail je pc-cooling.de niet even? Gewoon in 't Engels en zonder vermelding van de IA lijkt me het beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Hoi, ik wil ook het e.e.a gaan bestellen maar ik zit nog met een paar vraagjes.

1) Wanneer gebruik je nu thermal adhesive en wanneer thermal compound? Ik begrijp dat het verschil is dat adhesive ook een “lijm” functie heeft. Welke moet je gebruiken bij WC?

2) Ook ik ga de stap wagen: WC voor PIV

Is het volgende lijstje compleet en past alles op elkaar? (ik zou bijzonder dankbaar zijn als iemand dat even na kan gaan.) Adviezen welkom.

- Eheimpomp 1048
- Radiator Black Ice Extreme
- WC blok CPU PIV 478 10 mm

- 3 meter PVC slang 10 mm
- Corrosie protect UV voor 15 liter
- Antivibratie Eheim pomp
- 120 mm fan.
- 2*Y-stuk 10 mm
- 2*L-stuk 10 mm

3)Wat mist is dan nog een reservoir. Ik zie eigenlijk geen mooie hierbij en bovendien lijkt met een aluminium res icm een koperen blok niet echt handig dus dacht ik die te bestellen bij XXLcases of zelf iets te fabriceren.

Een “Eheim waterreservoir Plexiglas voor Eheim 1046 en 1048 pomp.”
Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/shop/assets/big/ABplex1.jpg
Past dit en is dit handig om het zo te doen?

4) Ik mis ook nog een soort bevestigingsklem voor dit CPU blok (of zit dat er standaard bij?). Is dat nodig en welke kan ik dan het beste nemen?

[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 04-02-2003 10:03 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Niet online
Even checken of ik een fout heb gemaakt: [Klopt] Dit ben jij toch mxstrEAm?

[ Voor 31% gewijzigd door IceStorm op 04-02-2003 15:44 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:37
bombadil schreef op 04 februari 2003 @ 09:56:

[afbeelding]
das wel een leuke container, maar het probleem is dat je je waterpomp waarschijnlijk onder in de kast schroeft en dus die container daar aan zet. echter word het over het algemeen wel aanbevolen om je plexi container zo hoog mogelijk in je systeem te zetten. (helemaal onderaan heeft ie zelfs weinig functie omdat ie zich helemaal tot de rand zal vullen met water en als je de deksel open doet het water er gewoon uit komt stromen.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReseT schreef op 04 February 2003 @ 12:59:
Even checken of ik een fout heb gemaakt: <knip> Dit ben jij toch mxstrEAm?
Xcuse me for noticing....maar euh, dat kan je toch checken op de informatie site van deze IA :? Lijkt me niet noodzakelijk om dit soort gegevens ook nog 's te openbaren in een Forum...misschien vind de organisator het al vervelend genoeg dat het noodzakelijk was deze gegevens op Laupro te publiceren....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 08:00
Zo dan, ik heb me ook maar ff aangemeld, IDE Kabels zijn niet zo duur ;) en die 120mm grill moest ik toch nog hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 13:37:
Xcuse me for noticing....maar euh, dat kan je toch checken op de informatie site van deze IA :? Lijkt me niet noodzakelijk om dit soort gegevens ook nog 's te openbaren in een Forum...misschien vind de organisator het al vervelend genoeg dat het noodzakelijk was deze gegevens op Laupro te publiceren....

Daarom ook even weggehaald. En ja die gegevens kloppen (of komen iig overeen met wat op Laupro staat ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Dat eheim reservoir vind ik echt uber lelijk, sorry dat ik het zeg ...
Dit reservoir is echt wel veel bruter :
Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/414-444G.JPG
of deez:
Afbeeldingslocatie: http://www.pc-cooling.de/catalog/tpl/300100405/300100405_gr.jpg
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 08:00
Die onderste is idd lekkah!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:21
Maar alu...icm met koper nie zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IceStorm schreef op 04 February 2003 @ 15:44:

[...]

Daarom ook even weggehaald. En ja die gegevens kloppen (of komen iig overeen met wat op Laupro staat ;)).
Dankje :)
Gegevens van mxstrAEm kloppen idd...

Voor de liefhebbers is deze recentelijk nog toegevoegd op laupro:
Voedingsbackplate Chieftec Bigtower
Voor het horizontaal monteren van de voeding in Chieftec Bigtowers heb je deze achterplaat nodig. Origineel onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

n0d3 schreef op 04 februari 2003 @ 13:12:
das wel een leuke container, maar het probleem is dat je je waterpomp waarschijnlijk onder in de kast schroeft en dus die container daar aan zet. echter word het over het algemeen wel aanbevolen om je plexi container zo hoog mogelijk in je systeem te zetten. (helemaal onderaan heeft ie zelfs weinig functie omdat ie zich helemaal tot de rand zal vullen met water en als je de deksel open doet het water er gewoon uit komt stromen.
Kijk daar heb ik wat aan. Bedankt.
Hier scoort ie ook al slecht dus kies ik wat anders. zo`n grote is niets want ik wil alles intern in de kast houden. Iemand tips en nog aan/opmerkingen bij de bestelling?

[ Voor 6% gewijzigd door bombadil op 04-02-2003 17:22 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

bombadil schreef op 04 February 2003 @ 09:56:
Hoi, ik wil ook het e.e.a gaan bestellen maar ik zit nog met een paar vraagjes.

1) Wanneer gebruik je nu thermal adhesive en wanneer thermal compound? Ik begrijp dat het verschil is dat adhesive ook een “lijm” functie heeft. Welke moet je gebruiken bij WC?

2) Ook ik ga de stap wagen: WC voor PIV

Is het volgende lijstje compleet en past alles op elkaar? (ik zou bijzonder dankbaar zijn als iemand dat even na kan gaan.) Adviezen welkom.

- Eheimpomp 1048
- Radiator Black Ice Extreme
- WC blok CPU PIV 478 10 mm

- 3 meter PVC slang 10 mm
- Corrosie protect UV voor 15 liter
- Antivibratie Eheim pomp
- 120 mm fan.
- 2*Y-stuk 10 mm
- 2*L-stuk 10 mm

3)Wat mist is dan nog een reservoir. Ik zie eigenlijk geen mooie hierbij en bovendien lijkt met een aluminium res icm een koperen blok niet echt handig dus dacht ik die te bestellen bij XXLcases of zelf iets te fabriceren.

[afbeelding]

4) Ik mis ook nog een soort bevestigingsklem voor dit CPU blok (of zit dat er standaard bij?). Is dat nodig en welke kan ik dan het beste nemen?
Het probleem zit het hem in de slangaansluitingen van de Extreme radiator, deze zijn 1/2 duims ofwel 12.5 mm en je hebt 10 mm slangen, ik weet niet of dat wel past. Waarschijnlijk wel, dan is er niets aan de hand, anders moet je ff solderen >:) Iemand ervaring mee?

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Afschrift op de bus gedaan :)
€ 199,52 , ofwel 19952 eurocenten :P

Nou maar hopen dat de postbank stort binnen 10 dagen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Heb jij een obsessie voor centen ? :P

Redt de Postbank wel, je hebt nog 8 werkdagen dus dat moet cker lukken ;)

[ Voor 52% gewijzigd door AaroN op 04-02-2003 17:41 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm... dat probleem met het aansluiten op de radiator ga ik dus waarschijnlijk ook krijgen aangezien ik 8mm slang gebruik... dit wordt later 10mm maar pas als ik m'n eigen reservoirs heb gemaakt!
Maar hoe gaan de mensen die een Xtreme radiator hebben of hebben besteld dit oplossen! Want verder is alles 8mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik heb dus ook al over geschreven, geld is er ook al af, mm, nog geen status veranderd (jajaja, ik heb al de rest gelezen in dit topic), misschien makkelijk als je een mail ook trug krijgt, als geld is overgeschreven.
Verder nog zeker mijn complimenten over deze inkoop actie, duimpje omhoog mannen. _/-\o_ _/-\o_

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:11:
hmmm... dat probleem met het aansluiten op de radiator ga ik dus waarschijnlijk ook krijgen aangezien ik 8mm slang gebruik... dit wordt later 10mm maar pas als ik m'n eigen reservoirs heb gemaakt!
Maar hoe gaan de mensen die een Xtreme radiator hebben of hebben besteld dit oplossen! Want verder is alles 8mm...
Gewoon beetje rekken enzo, gaat vast wel lukken :)

edit: whaaaa, astral projection - still dreaming is mie bruut nummer O+

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjuh op 04-02-2003 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:11:
Ik zou toch echt voor alles 10 mm gaan als ik jou was, levert je later ook meer waterflow op >:) een 10 mm slang oprekken naar 12.5 mm is nog altijd makkelijker dan een 8mm slang oprekken naar 12.5 mm ;) Tevens is alles ook beschikbaar in 10 mm uitvoering voor zover ik weer :?

Ik zelf neem de Pro 2 radiator, ook erg meesterlijk en wel met 10 mm aansluitingen :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nee... dan ben ik weeeeeer meer geld kwijt aan extra opzetstukjes voor m'n koelblokjes.... en als die dingen eenmaal waterdicht zijn heb ik niet zo heel veel zin om er aan te gaan lopen slopen/sleutelen om er andere tules in te planten! En ik heb die vraag al eens gesteld en toen kreeg ik een heel duidelijk antwoord, dat het niks tot niets ( :) ) uitmaakt, die 8 of 10mm. Nee, ik hou me bestelling lekker zoals ie is!

MarkGaatLiquid en MarkGaatUltraSilent! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Bartjuh schreef op 04 February 2003 @ 15:53:
Dat eheim reservoir vind ik echt uber lelijk, sorry dat ik het zeg ...
Dit reservoir is echt wel veel bruter :
[afbeelding]
of deez:
[afbeelding]
:9~
vindt ik eigenlijk ook wel, maaruh...

hint, houd CME in de gaten komende maanden

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die Klaxx buis. Orginele koppelingen eruit..ff naar de ijzerwarenzaak.. 10mm tules halen. Klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 10:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

geforceddq schreef op 04 februari 2003 @ 19:35:
[...]

vindt ik eigenlijk ook wel, maaruh...

hint, houd CME in de gaten komende maanden
sja en ik blijf er bij dat 40euro voor zoiets echt :r is
ik bedoel er zit voor 2 euro pvc in ......

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
Helemaal mee eens van waterkoeling vind ik de reservoirs de grootste afzetterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeetNiet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 22:05
Dank voor het toevoegen van die voedingsbackplate, heb net het geld voor de bestelling op de bittenlijn gezet. Zal morgen wel bij je binnenkomen.

Mocht ook die vette CCFL fan :9~ nog lukken komt er zeker nog een beetje meer naar je toe :9

Nog eventjes een paar nachtjes :Z en dan ...

Absolute n00body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Mooi zo, betaling is binnengekomen. Bij nader inzien had ik wel wat meer geld kado mogen geven want van die ene euro kun je geen ijsje kopen :P.

Maar ik vind het wel een toppie actie. Kan ik eindelijk ook eens op de l33te tweaker tour met echte casefans :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
is deze voeding btw geschikt voor P4?
Levicom Blackline 450W Blue
kep um wel besteld, maar zou lullig zijn als ik m'n proc zonder voeding laat zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool dat ook moderators meedoen met onze IA 8)
Moderators krijgen 90% korting op hun bestelling als ik levenlang gratis full tweakers abo mag hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron-XP schreef op 04 February 2003 @ 22:51:
is deze voeding btw geschikt voor P4?
kep um wel besteld, maar zou lullig zijn als ik m'n proc zonder voeding laat zitten :)
Ja de voeding is ATX 2.03 compliant en ook geschikt voor P4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel molex stekker heb je van 4 pins !!!!!!!
ik heb er ook 1 bestelt ik zou graag weten of die stil is ???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 23:45:

hoeveel molex stekker heb je van 4 pins !!!!!!!
ik heb er ook 1 bestelt ik zou graag weten of die stil is ???????
Ik zou zeggen www.google.com :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drgnsoul
  • Laatst online: 11-07-2024
WeetNiet schreef op 04 februari 2003 @ 21:37:
Dank voor het toevoegen van die voedingsbackplate, heb net het geld voor de bestelling op de bittenlijn gezet. Zal morgen wel bij je binnenkomen.

Mocht ook die vette CCFL fan :9~ nog lukken komt er zeker nog een beetje meer naar je toe :9

Nog eventjes een paar nachtjes :Z en dan ...
Ja mochten die Crystal Clear Fans - Round Cathode Blue nog lukken, dan heb ik die liever dan de Coolermaster TLF-R 82 - blauw CLEAR FAN 80MM. Ik wacht dus nog ff met het overmaken van het geld tot ik weet of deze er ook bij komen. Ik gebruik toch girotel dus dat wordt redelijk snel overgemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 10:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

doh ! heb ik al een week een water-cpu ding in bestelling, zie ik net dat mijn mobo geen gaten rond het socket heeft |:(

maar nu is er mij iets niet helemaal duidelijk
als ik deze : http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=pi&pi=1255 wil gebruiken voor een amd-tunderbird dan heb ik dus ook nog dit nodig ? http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=pi&pi=1091

maar waarvoor zijn dan die klemmetjes op de foto vam die koeler ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die opmerking hoort er niet bij sorry, heb het even aangepast. Bijna alle wc blokken worden inclusief bevestigings-attributen geleverd, ook deze. Je hoeft dus niets extra te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb namelijk een vraag kan je een bonnetje vanwege de garantie (Faktuur)
want me ouders willen de btw van hebben ze hebben een zaak en lieft wil ik ook op de bedrijfsnaam zetten kan dat namelijk ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Heb net al een mail gestuurd maar, mischien kan je me even vertellen of er nog produckten kunnen worden toegevoegd?
Ik zou namelijk graag deze er bij willen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chineseboy:
Nee dat kan niet, want dat zou betekenen dat we als bedrijf handelen en winst maken. Dat is beide niet het geval. We krijgen gewoon 1 factuur voor de hele order vanuit Duitsland, dat is ook de truc van een inkoop-actie dat alles in 1 keer wordt afgehandeld.
Overigens wil ik het volgende nog vragen aan je: of je voortaan wat minder leestekens kunt gebruiken, het staat zo opdringerig vind ik, tnx :)
AMD lover schreef op 05 februari 2003 @ 16:00:
Heb net al een mail gestuurd maar, mischien kan je me even vertellen of er nog produckten kunnen worden toegevoegd?
Ik zou namelijk graag deze er bij willen kopen!
Doen we ertussen voor je :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, had ik ook net een mail over gestuurd, mooi ding! Past die in een chieftec bigtower, ivm met het deurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chineseboy:
Nee dat kan niet, want dat zou betekenen dat we als bedrijf handelen en winst maken. Dat is beide niet het geval. We krijgen gewoon 1 factuur voor de hele order vanuit Duitsland, dat is ook de truc van een inkoop-actie dat alles in 1 keer wordt afgehandeld.
Overigens wil ik het volgende nog vragen aan je: of je voortaan wat minder leestekens kunt gebruiken, het staat zo opdringerig vind ik, tnx

Hoe zit het dan met de garantie bijv ik heb een voedign en werkt al niet meer na 7 dagen bijv.! en ik moet toch een bonnetje hebben om aan te tonen dat ik garantie hebt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 08:29
Zo, heb paar dagen terug m'n betaling op de bus gedaan. Ben benieuwd hoe lang de postbank er nu weer over doet ;)

Dit is btw m'n eerste inkoopactie via LauPro. Stond al wel al sinds het begin daar ingeschreven (heb ID 12 :D). Super systeem!

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
mm er wordt gezegt dat er geen winst gemaakt wordt hier.
nu kan ik de inkoop prijzen bij pc-cooling heel goed
en rekenen kan ik ook

als ik vergelijk is het 10 % winst lijkt me zo

dan wel eerlijk blijven en geen valse concurentie leveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed zo petervandamned ik ben met je eens !!!!!!!
maaruh ik vraag me nog af of je wel bon krijgt of geen bon????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
Het zijn op pc-cooling vogen mij bruto prijzen (ik neem aan dat brutto bruto betekent) kweenie hoeveel belasting in Duitsland is maar misschien daardoor?

En Chineseboy de organisatoren krijgen niks betaald (behalve vrijwillige bijdrages) dus ik begrijp dat ze niet 255 losse bestellingen en bonnetjes gaan maken..

[ Voor 35% gewijzigd door stlgamer op 05-02-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
geen bonnetje?
als je nou een waterkoelings systeem koopt voor bijna 250,- en er gaat iets kapot?
dan ben je dik de lul laten we maar zeggen....:)
hoe wil je dat gaan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
garantie heel belangrijk
lijkt me zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes Sauron-Xp ik ben helemaal met je eens en Stlgamer voor de zelfde geld ik koop een fan laat zo zeggen en werkt niet wat moet ik dan gaan doen vertel dat maar aan mij!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
Pech hebben of misschien krijgt mxstream wel een bon van ALLE produkten en mag jij daar een kopietje van als er wat misgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke maar kijken of mxstream er mee eens is dan denk ik dat ook alle deelnemers ook een bon willen hebben tog????
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.