http://217.172.178.216/content/case.htm
misschien dak het ook zo ga doen, ik kan wel een hoop festo dingen krijgen met korting
(sorry ik heb het erg druk met me ledjes actie
en kan ik dit topic tenminste ook in de gaten houden
Verwijderd
Of zouden ze dat doen om een paar dB-tjes weg te werken?
Heeft iemand trouwens nog tips of ideeen over hoe je een mooi rond gat bovenin een alu kast kan zagen... Was van plan het met de dremel te doen maar ben bang dat je 'm dan niet mooi rond krijgt... en ik heb ooit ergens gehoord dat wanneer je gaat zagen de zaagranden (en daaromheen) zwart worden door de hitte die vrij komt bij het zagen...
Laser snijden zou de mooiste oplossing zijn natuurlijk maar ik weet niet waar ze dat doen en ik ben ook bang dat dat een beetje duur wordt? En verder zit de bovenkant van m'n kast met popnagels vast dus kan de kast ook niet zo 1, 2, 3 uit elkaar!
bugje laupro?
Verwijderd
momenteel loopt er een aktie, er staan ook gatzagen op vermeld mooie ronde gaten met deze tools.Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 19:30:
Op die pics op bovengenoemde site zie dat ze de fans boven de radiator hebben zitten... Naar mijn idee koelt dat minder goed... je hebt daardoor toch een stuk minder airflow langs de koelribben van je rad?
Of zouden ze dat doen om een paar dB-tjes weg te werken?
Heeft iemand trouwens nog tips of ideeen over hoe je een mooi rond gat bovenin een alu kast kan zagen... Was van plan het met de dremel te doen maar ben bang dat je 'm dan niet mooi rond krijgt... en ik heb ooit ergens gehoord dat wanneer je gaat zagen de zaagranden (en daaromheen) zwart worden door de hitte die vrij komt bij het zagen...
Laser snijden zou de mooiste oplossing zijn natuurlijk maar ik weet niet waar ze dat doen en ik ben ook bang dat dat een beetje duur wordt? En verder zit de bovenkant van m'n kast met popnagels vast dus kan de kast ook niet zo 1, 2, 3 uit elkaar!
Ook in de meeste doe het zelf zaken te vinden, op lage snelheid en klein beetje olie gebruiken om te koelen.
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=182&p=l&g=60
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 23:07 ]
Verwijderd
Gaatjes zagen in de praktijk.Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 23:00:
[...]
momenteel loopt er een aktie, er staan ook gatzagen op vermeld mooie ronde gaten met deze tools.
Ook in de meeste doe het zelf zaken te vinden, op lage snelheid en klein beetje olie gebruiken om te koelen.
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=182&p=l&g=60
http://w3.one.net/~robotech/cool__quiet_pc.htm
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 23:25:
[...]
Gaatjes zagen in de praktijk.
http://w3.one.net/~robotech/cool__quiet_pc.htm
Wanneer ga jij eens de edit knop gebruiken als ik vragen mag?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 23:36:
[...]
Wanneer ga jij eens de edit knop gebruiken als ik vragen mag?
=>

Verwijderd
Soms zijn mijn handen vlugger dan mijn hersensTriple X schreef op 13 February 2003 @ 00:25:
dat je een ker de edit knop moet gebruiken en niet heel de tijd een nieuwe post maakt
=> [afbeelding] <=deze dus

'tzal niet meer gebeuren
• MarkB • syntaxeror • Intyre • De_Bastaard • Pixxa • RuuddieBoy • EM • Fiek • Jordy • KingMan | . . | • Gallaxus • BaRF • Iron Mike • ZMarre • DJ • db66 • savale • scoobles • The_Resetter • Urza | . . | • GraasGast • maikel_pumacatz • Mad_Demon • Sander0105 • H.H.Holmes • Dilirium • Hummel-X • TT_Lam • TheRealManitu • phant0m • SeVeN |
Mensen, doe er wat aan!
doorgestreept zijn inmiddels betaald. Gaat krap worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 14-02-2003 17:25 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ik neem aan dat hier niet op gewacht gaat worden ? Actie loopt al lang genoeg en je had de boel allang in orde kunnen hebbenTarin schreef op 13 February 2003 @ 13:49:
De volgende mensen hebben nog geen aktie ondernomen (volgens LauPro):
Mensen, doe er wat aan!

Ik zou het lullig vinden om op die mensen te w88. Waarom? Omdat dan 250 mensen nog langer op hun bestelde artikelen moeten wachten. Dat is jammer. Ook is er duidelijk gezegt dat vrijdag de aller en aller laatste dag is. (corect me if i'm wrong)
Dus hopelijk geen vertraging.
ps het is wel aan de IAstarters om te bepalen wat ze ermee doen. Maar hierboven mijn mening.
[ Voor 19% gewijzigd door Freehumor op 13-02-2003 14:24 ]
*burp*
Als ik jou was zou ik dat hier niet opzetten, regel dat dan via mail.rimpeldinky schreef op 13 February 2003 @ 14:25:
hmmm... ik heb t 4 feb. overgemaakt en nog niet bevestigdzal ff piccie maken van mn bankafschrift wel cencored is al leeg genoeg
*burp*
Verwijderd
En zoals hierboven al gemeld is... het maakt voor de andere IA deelnemers weinig uit of je actie onderneemt of niet. De organistoren zijn duidelijk genoeg geweest. Niet betaald en geen regeling getroffen.. vette pech voor die persoon! Vrijdag wordt er besteld!!! No exceptions!!!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 16:50 ]

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
Damm, ik sta niet bij de lijst van personen die nog wat moeten onder nemen!!
Ik zal ze maar is een mailtje sturen !!
Moet ik dan naar saltia@softhome.net een mailtje sturen ??
En, ik kan absoluut niet langer wachten!
[ Voor 21% gewijzigd door TheDweep op 13-02-2003 22:55 ]
Verwijderd
Ik hoop dat er ook snel een inkoop actie word gestart bij aqua-computer.de als er veel intresse is !!
Ik wil daar heel graag dingen bestellen
Correctie:Tarin schreef op 14 February 2003 @ 10:34:
[scrapheap-mode]
It's time to get nervous! One day remaing!
[/scrapheap- mode]
27 betalingen onderweg..
Verwijderd
check ff je mail .
mijn laupro nick is ook : gamepad
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 13:55 ]
Ja. Tenminste als de IA organisatoren niet van gedachten veranderen.
En er werd uitgegaan van een actie waarin voor €15000,- werd besteld, toch? Het bedrag is 2x zoveel geworden! Neem aan dat er misschien nog wel wat van sommige prijzen iets afkan hier en daar! Als het niet kan is het jammer maar toch goedkoop
Ok bedankt alvast voor de moeite!
Ho ff rustig aan! Ik heb allang betaald! En ik bedoel het niet op de manier zoals jij die er uit pakt. Wat rustiger kan wel hoor!Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 14:25:
Niet zeuren.... BETALEN... over de prijzen is al lang genoeg geouwehoert!
Ik bedoel alleen dat er uitgegaan was van een inkoop van 10.000 - 15.000. En dat als er nu voor 30.000 gekocht is misschien nog maar een opnieuw met pccooling moet worden overlegd ofzo! Dus ik val niemand aan ofzo, is alleen maar een idee. Lijkt mij niet zo'n gek idee maar goed het zal wel!
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 16:47:
bull... Als je kan internetten kun je ook emailen... www.mail2web.com je hoeft je niet te registreren alleen je pop3 email adres in te vullen met het bijhorende wachtwoord...
En zoals hierboven al gemeld is... het maakt voor de andere IA deelnemers weinig uit of je actie onderneemt of niet. De organistoren zijn duidelijk genoeg geweest. Niet betaald en geen regeling getroffen.. vette pech voor die persoon! Vrijdag wordt er besteld!!! No exceptions!!!

*burp*
Verwijderd
Hoop dat de organisatoren niet met zich laten dollen en deze mensen dan ook, wanneer zij geen andere regelingen hebben getroffen, niet laten meedoen met de IA.
En als ze iets van de prijs af zouden halen, dan krijg je weer de administratieve prut. Oh, die krijgt zoveel korting, dus 10 euro terug op de rekening storten. En dat dan voor ongeveer 300 lui. Dat valt niet te doen.
Dus ik w8 eigenijk nu met spanning af wanneer wij de producten krijgen.
Verwijderd
Vergeten status aan te passenTarin schreef op 13 February 2003 @ 13:49:
De volgende mensen hebben nog geen aktie ondernomen (volgens LauPro):
• MarkB
• syntaxeror
• Intyre
• De_Bastaard
• Pixxa
• RuuddieBoy
• EM
• Fiek
• Jordy
• KingMan. . • Gallaxus
• BaRF
• Iron Mike
• ZMarre
• DJ
• db66
• savale
• scoobles
• The_Resetter
• Urza. . • GraasGast
• maikel_pumacatz
• Mad_Demon
• Sander0105
• H.H.Holmes
• Dilirium
• Hummel-X!!
• TT_Lam
• TheRealManitu
• phant0m
• SeVeN
Mensen, doe er wat aan!Heb ik gedaan!![]()
edit:
doorgestreept zijn inmiddels betaald. Gaat krap worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 16:51 ]
Nou, vooruit dan, omdat je het zo lief zegtVerwijderd schreef op 14 February 2003 @ 16:47:
[...]
Vergeten status aan te passenKheb het geld maandag over gemaakt, dus moet er nu al zijn
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
nou.. , die van de postbank zijn ook langzaam.
Oke, daar heb je gelijk in.Herr Muller schreef op 14 februari 2003 @ 16:16:
Terugstorten lijkt me ook geen optie, maar als ik een organisator zou zijn zou ik toch wat op de prijs proberen af te dingen. Wat ze er dan verder mee doen boeit me niet zoveel (zelf houden of misschien doneren aan tweakers.net/laupro) Het is imo zonde om geld in Duitsland te laten liggen.
Kheb niks gezegt

Laat ik het zo zeggen, een schriftelijke overschrijving is bij mij nog nooit sneller gegaan dan 1 week bij de postbankVerwijderd schreef op 14 February 2003 @ 18:28:
poeh poeh ......gelukkig . mijn betaling is bevestigt.
Je moet gewoon altijd 2 weken voor de uiterlijke betalingsdatum overschrijven.
Die van mij is ook bevestigdVerwijderd schreef op 14 February 2003 @ 18:28:
poeh poeh ......gelukkig . mijn betaling is bevestigt.
Heb wel 8 dagen geduurd met postbank

Verwijderd
Wanneer kunnen we de spullen verwachten? Ik heb voor ophalen gekozen namelijk
tenzij er natuurlijk een hele mooie ineens uit het niets verschijnd ...
Verwijderd
ja fu*k postbank. ik had het vorige week woensdag in de bus gedaanShyne schreef op 14 February 2003 @ 19:57:
[...]
Die van mij is ook bevestigd
Heb wel 8 dagen geduurd met postbank
Ik op donderdagVerwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 20:16:
[...]
ja fu*k postbank. ik had het vorige week woensdag in de bus gedaan
wanneer ik een betaling doe, staat het meestal de volgende dag al op de rekening van de begunstigde
net als bij netgamez, ik betaal zondag avond, en maandag was mijn status al op ok, zodat ik plekkie kon reserveren
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 22:17 . Reden: typo ]
tussen rekening van banken misschien ofzo, ik weet het niet
maar mail gaat hetzelfde bijna, van de ene server naar de andere
Sauron-XP schreef op 14 February 2003 @ 20:54:
waar zou het anders moeten staan?
tussen rekening van banken misschien ofzo, ik weet het niet
maar mail gaat hetzelfde bijna, van de ene server naar de andere
Banken (en vooral de Postbank) houdt er nogal van om geld een dag of wat vast te houden. Principe heet valutering en levert gewoon grof geld op voor de bank.
Postbank naar andere bank is gewoon standaard een 'ramp'. Duurt zeker 3 dagen, maar meestal een week.
Verwijderd
Woei... nu maar wachten op een berichtje dat onze speeltjes besteld zijn... woei... woei...
Geen inspiratie
sterker nog, door dit voor iedere betaling te doen, houden ze een mooie ijzeren voorraad over, waar ze weer lekker mee kunnen beleggen.IceStorm schreef op 14 februari 2003 @ 21:45:
[...]
Banken (en vooral de Postbank) houdt er nogal van om geld een dag of wat vast te houden. Principe heet valutering en levert gewoon grof geld op voor de bank.
Postbank naar andere bank is gewoon standaard een 'ramp'. Duurt zeker 3 dagen, maar meestal een week.
maarreh... net als de vorige post: is er enige indicatie van wanneer het spul geleverd wordt?
Negeren is vooruitzien
Uiteraard, anders verdien je er niks opBzzje schreef op 15 February 2003 @ 10:02:
sterker nog, door dit voor iedere betaling te doen, houden ze een mooie ijzeren voorraad over, waar ze weer lekker mee kunnen beleggen.
maarreh... net als de vorige post: is er enige indicatie van wanneer het spul geleverd wordt?
Zoals ergens in het topic al staat, men hoopt 3de week van maart max. (als ik het me goed herinner).
We gaan hier verder: link
Wil een mod deze sluiten svp ?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 10:50 ]
Dit topic is gesloten.