[IA] PC-Cooling 325+ producten *Betalen*

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

um ik denk dat die pomp eerder kapot gaat dan die hsf, slangen drogen uit, radiators raken verstopt en geheid dat ze wel weer een nieuwe socket verzinnen, dus dan heb je ook weer een nieuw blokje nodig :(

ik doe het puur voor de stilte, heb nu een copperorb en die is en niet goed genoeg meer, en maakt een tering herrie :(

verder kan ik natuurlijk voor die 220E en een nieuw mobo met xp2200 halen :)

[ Voor 11% gewijzigd door heuveltje op 06-02-2003 19:29 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeetNiet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 22:05
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 16:33:
[...]
Verder heb ik een paar producten toegevoegd, te weten:
[...]
2. Crystal Clear Round Cathode Blue 80mm
[...]
Besteld zonder handjes! Dank :Y)
Eurootjes komen eraan!

Absolute n00body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:37
slangen kosten nie zoveel, dus die mogen wel uitdrogen, nieuwe socket? ff nieuwe lexan dekseltje fabriceren. pomp kapot .. hoeveel jaar garantie krijg je van eheim?

en die radiator .. die is wel ERG duur, maar die houd het ook zeker heel lang : )

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:36

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Weet je wat ik nou hoop?? Nee eh.....
Nou... dat is: Dat iedereen ruim op tijd zijn geld overmaakt, en niet zoals bij de meeste akties dat er een hele hoop gezeik is (mensen die het op de bank afsteken of zeggen dat het niet anders kon ivm met loon storting of moesten wachten of hun i-net bankieren software of miss net opvakantie waren of wel dachten dat de bank dat binnen een dag zou over maken ect enz.) Kan wel zeggen "nee strikte afloop termijn" maar de praktijk wijst vaak anders uit.
Kijk bijvoorbeeld naar de IA van Ilja liep 2 weekjes uit maar toen kwam ook de kerst er gelijk tussen met alle gevolgen vandien, geen ramp!!! Maar ook niet leuk, niet alleen voor mij maar ook voor Ilja en andere inkoopers. (tiz maar een vb. eh)

Het is niet mijn bedoeling om de organisatoren de les te lezen of om wantrouwen te uiten mbt tot hun organisatie, of om jullie inkopers op je strepen te zetten.
Maar ik vind gewoon als je aan zo iets mee doet, en in feite kosteloos van een service profiteerd, dat je het fatsoen en de normen moet hebben om op tijd te betalen. Niet alleen voor de organistator, maar ook voor je mede inkopers.

Zo ik ben mijn ei ook weer kwijt :) Kan ik met een gerust hart slapen ;)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok guys.. sorry zie deze topic net pas (dus geen zin om alle 29 paginas door te lezen: hit voor forum bouwers: TOPIC SEARCH!!!).

kan iemand mij vertellen of deze 'speedpad mousepad' ongeveer van zelfde kwalitijd is als een everglide?

edit:

shit nog 1 dag... en jammer geen zijpaneel voor coolmaster case :-/

en ben weer lekker de l*l, wilde deze ook hebben: Zalman 6500 CU P4 koeler 898 gram! *actie* maar max 1 persoon :-/

kan je er echt geen 2 bestellen? (je besteld voor 30.000 euro spul.. dan kunnen ze toch best een 2e verkopen ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 20:13:
ok guys.. sorry zie deze topic net pas (dus geen zin om alle 29 paginas door te lezen: hit voor forum bouwers: TOPIC SEARCH!!!).

kan iemand mij vertellen of deze 'speedpad mousepad' ongeveer van zelfde kwalitijd is als een everglide?

edit:

Nee, je kan nog tot 7 feb bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 uur dus :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 20:13:

edit:

en ben weer lekker de l*l, wilde deze ook hebben: Zalman 6500 CU P4 koeler 898 gram! *actie* maar max 1 persoon :-/

kan je er echt geen 2 bestellen? (je besteld voor 30.000 euro spul.. dan kunnen ze toch best een 2e verkopen ;)
Ok ik gooi hem open voor jou, alleen jij kan hem nog bestellen. Maar dat is echt de laatste want ik had gehoord dat ze moeilijk leverbaar waren, 2 moet wel lukken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allanon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 10:05

Allanon

appearance is overrated

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 21:36:
[...]

Ok ik gooi hem open voor jou, alleen jij kan hem nog bestellen. Maar dat is echt de laatste want ik had gehoord dat ze moeilijk leverbaar waren, 2 moet wel lukken :)
pssstt, had je mijn mailtje nog gehad......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was HSF nu weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:26
Denk heatsing & fan. Kweet het nie zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 11:47

Freehumor

koekwous

De tijd begint nu echt te dringen. Zou een IA-starter mij kunnen vertellen hoe het nu zit met die baybus?

Edit: ik zie dat die er nu op staat. Sorry....ben moe :O

Please tjek snel meel :*) :9 want ik wil nog wat bestellen.

[ Voor 46% gewijzigd door Freehumor op 06-02-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Freehumor schreef op 06 February 2003 @ 21:56:
De tijd begint nu echt te dringen. Zou een IA-starter mij kunnen vertellen hoe het nu zit met die baybus?

Edit: ik zie dat die er nu op staat. Sorry....ben moe :O
Check je mail ;-)

Misschien hebben we het niet duidelijk gemaakt, maar je kan nog bestellen tot morgenavond. We houden 23:00 als laatste tijd aan, dan gaat ie in principe dicht !
Betalen kan t/m volgende week vrijdag, hier wijken we niet vanaf.
Meer info hierover volgt overigens nog per mail (aan diegene die nog niet betaald hebben).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 22:13:
[...]

Check je mail ;-)

Misschien hebben we het niet duidelijk gemaakt, [b]maar je kan nog bestellen tot morgenavond[b]. We houden 23:00 als laatste tijd aan, dan gaat ie in principe dicht !
Betalen kan t/m volgende week vrijdag, [b]hier wijken we niet vanaf[b].
Meer info hierover volgt overigens nog per mail (aan diegene die nog niet betaald hebben).
Ey gelukkig dat het nog tot en MET morgen vrijdag doorgaat. Kan ik nog dat baybusje bestellen.

Bedankt voor het reageren op de email (met de bijbehorende inhoud). Ik ga de overschrijvingsformulier zo snel mogelijk uit de deur doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Freehumor op 06-02-2003 22:24 . Reden: verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spannend he... nog even en het is gebeurt... en dan nog een week en dan wordt er besteld! Wil iedereen nog ff z'n vrijwillege bijdrage checken! Ik zeg: daar kan meer bij... Die jongens krijgen echt een pens werk, eerst de administratie en dan... damn... 20000 vrachtwagens voor de deur... "zet maar in de gang.. euhhh... en in het toilet... wat... nog meer... oke... mam, we halen vanavond patat... de keuken wordt volgepakt met goodies... Oh.. daar is nog een vrachtwagen... dat wordt in de tuin of bij de buren slapen!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allanon schreef op 06 February 2003 @ 21:43:
[...]

pssstt, had je mijn mailtje nog gehad......
Bestelling is aangepast Allanon, sorry voor de late reactie
Het is goed als je ons er aan herinnert, want we krijgen (te ;) )veel mail :)

Ik heb het ook maar duidelijk op laupro gezet; bestellen kan idd nog tot morgenavond tot minimaal 23:00, maar om 00:00 ligt hij zeker dicht.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zouden alle tweakers naast een investering in coolingzooi ook niet gewoon eens 1 uur tijd investeren in het aanvragen van internetbankieren? Dan hou je 50 min over om cola te drinken ;)

* IceStorm vind internetbankieren roelen voor dit soort actie's
* IceStorm zijn saldo vind internetbankieren veels te geschikt voor impulsaankopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 11:16
En als ik geld wil opnemen komt het uit de printer?

Edit: Als je je geheugen koelt met een actieve heatsink kan ik dan van mijn pc133@155 Mhz SDram dan 160Mhz van maken of is dat een zinloze actie?

[ Voor 60% gewijzigd door Solid-Snake op 07-02-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ransbal
  • Laatst online: 12-09 13:22
IceStorm schreef op 06 februari 2003 @ 23:46:
Zouden alle tweakers naast een investering in coolingzooi ook niet gewoon eens 1 uur tijd investeren in het aanvragen van internetbankieren? Dan hou je 50 min over om cola te drinken ;)

* IceStorm zijn saldo vind internetbankieren veels te geschikt voor impulsaankopen :+
check :) uit eigen ervaring kan ik me volledig bij het laatste aansluiten :Y)
iig mijn betaling à €219,11 is onderweg :)
en dan heb ik nog niet eens alles besteld wat ik eigenlijk had willen hebben, want dan was de bodem van de bodemloze put wel erg snel in zicht gekomen :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 06 February 2003 @ 23:46:

Hier ben ik het zeker mee eens!!! Ik Internetbankier via Rabo... _/-\o_ _/-\o_ Nou reken maar dat het tijd scheelt!!!! :) En jammer dat Postbank altijd zo sukt. :r Waarom kunnen die overschrijvingen ook niet gewoon binnen 2 dagen overgeschreven zijn :? :? :?

En helaas, maar ook mijn saldo zakt :( enorm door dit soort acties, en mede ook door internetbankieren. :'( :'(

- EDIT-
Ook mijn betaling van 505 Euro is onderweg, en vermoedelijk al aangekomen.

@ransbal: ik had eerst voor meer dan 800 Euro besteld. Helaas kreeg ik van de personen waarvoor ik ook wat had besteld de poen niet optijd. Die heb ik er dus maar uit gegooid. Anders zit ik straks in het rood. [BIGTIME] En dan de waterkoelingsblokjes van de andere IA nog.... Weer 120 Euro. Toch voor maar 495 Euro een goede wc set. 130 Euro van de bestelling is voor een maat. En ik bouw mijn eigen reservois. moet gaan lukken. voor mijn casewindow heb ik nog 1x2 meter plexi staan. kan ik wel wat van gaan gebruiken.

offtopic:
Wat heb ik een onzin toegevoegd aan mijn post zeg!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
HeatSink and Fan

(of High Speed Fan wat je leuker vind : )

en postbank -> postbank is ook gewoon volgende dag erop. alleen weekends niet en van postbank naar rabo (oid) duurt wat langer omdat ze daar geld aan verdienen, die 3 dagen warop ze rente vangen : )

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Inderdaad, internetbankieren is ideaal. Ik heb zelf Girotel (werkt opzich best, afgezien van die irritante TAN-lijst en de sluitingstijden), maar die van de Rabo werkt beter (ik mag wegens een penningmeestersfunctie ook af en toe met Rabo Inetbankieren spelen).
offtopic:
Ik heb het overigens ooit min of meer aangevraagd voor de eerste IA van Ispierings, die blauwe LED-fans. Die zitten momenteel beiden niet meer in m'n kast, ze wachten op een LED-mod (rooie glow om de fan heen). De eerste is goed gelukt, de tweede ga ik doen zo gauw ik tijd heb.

En m'n saldo vindt het inderdaad niet leuk. Ik denk dat ik me de komende 5 maanden van LauPro laat bannen, want ik jaag er weer veels te veel geld doorheen :(.

[ Voor 27% gewijzigd door Tarin op 07-02-2003 00:22 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IA-mannen: bedankt voor het zo vlot aanpassen mijner bestelling! De meerpijs is gisteren gelijk overgemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zucht, ik ga slapen want anders ga ik nog allemaal dingen kopen waarvan ik neit eens weet wat het doet :).

* IceStorm zijn eerste idee was om 'eens een Papst fan uit te proberen'.

Via deze weg wel alvast de hartelijke dank voor het regelen van de IA, niet te vaak doen, das slecht voor mijn portemonnee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

* Freehumor is heel erg blij met deze IA _/-\o_ :*) :9 :9~

Super bedankt dat deze IA is gehouden, scheelt mij weer wat geld. Hopelijk komen nu de producten nog een beetje snel thuis 8)

Tnx dudes! Hulde aan jullie _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

* AaroN ziet jammergenoeg nog veel 'geen actie' statussen staan ;(
* AaroN sluit zich aan bij FreeHumor :)

Ik vind dat men nu toch wel moet gaan betalen, anders valt strax weer de helft af oid..

@Salt: Ik heb je een mailtje gestuurd om nog iets toe te voegen aan mijn betaalde order. Dus als je tijd hebt, kijk ff :)

[ Voor 49% gewijzigd door AaroN op 07-02-2003 12:14 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 13:04
aargh * FreakR is heel dom geweest

Kreeg net een bericht dat ik een gulden overschrijfkaart had gebruikt :o

Heb gelijk een nieuwe op de bus gedaan. Hoop dat het een beetje opschiet :)

[ Voor 5% gewijzigd door FreakR op 07-02-2003 13:28 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

17 euro overgemaakt :)

* AaroN heeft nou ook zo'n phatte baybus met 5 potmeters :)
Kijken of ik die in samenwerking kan laten treden met de digidoc >:)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

ai nou heb ik dus weer de hele avond om te twijfelen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
NOG MAAR 3 UUR 10 MINTUTEN OM TE BESTELLEN en dan is het zover!!!! kan niet wachten op mn spullen, vind het echt verschrikkelijk dat ik nog minmaal 3 weken moet wachten : (

[ Voor 6% gewijzigd door n0d3 op 07-02-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bestelfase is afgerond! Het is niet meer mogelijk om te bestellen.
Huidige status IA: wachten op ontvangst betalingen :)

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Titel aangepast ;)

Woei, succes mannen. En mensen die nog moeten betalen, DOEN! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Gister avond om 22.58 besteld en ook direct geld over gemaakt.
Ik zie me betalings status wel vanzelf veranderen ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:31
kheb mn geld ook overgemaakt, maar wel met de hele lange zin, sorrie ;)
chineesje@laupro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
ff voor de duidelijkheid:
-Moet ik op me geldoverschrijfkaart nou die lange regel zetten (zoals de laupro site zegt) dus bv: IA174.....AThotmail.com?
-of moet ik alleen me laupro-nickname vermelden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

* Beekforel heeft betaald.
Onder vermelding van nickname en mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mm, ff een beetje offtopic over dat internet bankieren,
ik heb ook postbank, en bij mij is et na dag overgeschreven, of iig 2, want ik heb laatst iets besteld bij 1to0, (maandag), en ik had et woensdag, dat noem ik pas snel!!

Maar kan iemand zeggen hoelang et ± voor dat de spullen binnenzijn, (ik heb geen haast, maar dan kan ik daar rekening mij houden nmlk)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
nog een vraagje over de swiffy mcx4000; krijg je daarbij ook nog een fan erbij of wordt het zonder fan geleverd?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
Zonder fannetje, standaard wordt hij zonder fannetje verkocht tenzij anders vermeld staat (niet dus) :)

edit: @beforce:
hij zei het omdat ik ook zo stom was om het topic niet door te lezen 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door Herr Muller op 08-02-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:11
uh, mensen, ik heb eigenlijk geen zin om 20 pagina's door te lezen, maar ik had ergens gehoord dat het mogelijk was een bonnetje bij je bestelling te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
wmeester schreef op 08 February 2003 @ 17:47:
uh, mensen, ik heb eigenlijk geen zin om 20 pagina's door te lezen, maar ik had ergens gehoord dat het mogelijk was een bonnetje bij je bestelling te krijgen?
pagina 24/25. doorlezen mag je zelf doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 13:00
Topictitel aangepast naar zoals het hoort (IceStorm ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Phreak schreef op 08 februari 2003 @ 18:09:

Ja hee, ik ben ook maar losgebroken uit mijn SG-omheining ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Phreak schreef op 08 February 2003 @ 18:09:
Als je het nou écht goed wilde doen maakte je er "325+ producten" van :P
Bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 19:37:
[...]

:+

Mare is het niet tijd voor een nieuw topic ?
En het geld is onderweg (E 112)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 19:37:

Om het goed te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herr Muller schreef op 08 February 2003 @ 12:47:
ff voor de duidelijkheid:
-Moet ik op me geldoverschrijfkaart nou die lange regel zetten (zoals de laupro site zegt) dus bv: IA174.....AThotmail.com?
-of moet ik alleen me laupro-nickname vermelden :?
Lieve hemel, dat is nu al ZO vaak voorbij gekomen dat het eigenlijk niet meer fout KAN (c.q. zou moeten) gaan... :-/

Quote van Laupro:
Bij het overmaken hoef je alleen je nickname te vermelden!

vermeldt dus je nickname zoals je die op laupro gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 20:16:
[...]

Lieve hemel, dat is nu al ZO vaak voorbij gekomen dat het eigenlijk niet meer fout KAN (c.q. zou moeten) gaan... :-/

Quote van Laupro:

[...]
Jep that's the right way !
Als ik al die laupro codes zie bij internetbankieren word ik helemaal para 8)7
alleen een nickname bij het overboeken is meer dan voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 05-06 20:40
Heb het op de goeie oude manier gedaan, afgelopen dinsdag is het bedrag erafgeschreven (gecheckt met de girofoon) alleen m'n status is nog steeds niet veranderd :'(
Heb bij het kenmerk keurig m'n LauPro nick ingevult : Demon_Eyez
Heb vrijdag salT al gemaild, die zei dat ik geduld moet hebben. Maar ik dacht dat je status binnen 1 a 2 dagen werd ge-update.
Help??

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Van postbank naar rabobank kost sowieso tussen de 2-5 dagen. Heel handig principe van de postbank want dan trekken ze nog mooi een paar dagen rente over het geld ;).
Ik gok dat het geld er maandag of dinsdag pas op staat en dan zal je status ook wel veranderd worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op 08 February 2003 @ 21:19:
Heb het op de goeie oude manier gedaan, afgelopen dinsdag is het bedrag erafgeschreven (gecheckt met de girofoon) alleen m'n status is nog steeds niet veranderd :'(
Heb bij het kenmerk keurig m'n LauPro nick ingevult : Demon_Eyez
Heb vrijdag salT al gemaild, die zei dat ik geduld moet hebben. Maar ik dacht dat je status binnen 1 a 2 dagen werd ge-update.
Help??
Ik heb gekeken, maar je staat er echt niet tussen. Geduld is een schone zaak :)
Als het geld is overgemaakt hoef je je geen zorgen te maken, kan zijn dat ik iets achterloop met het bijwerken van laupro namelijk, maar ik doe mijn best om die statussen zo snel mogelijk aan te passen. Het zijn er echter zo veel en mensen bestellen wat bij en dan moeten ze iets extra's overmaken, ik moet dat terugvinden, en dan kijken in mijn mailhistory of het klopt enzo echt rommeltje dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 20:16:
[...]

Quote van Laupro:

[...]
sorry hoor. Leuk zo'n quote van laupro. zal er zelf ook ff een posten ;) :
Om ervoor te zorgen dat de organisator weet van wie het geld is heb je hier een kenmerk dat je op moet geven bij je betaling:

IA174 D5225 U2952 Herr Muller milomullerAThotmail.com

Je herkent waarschijnlijk wel wat gegevens van jezelf, maar neem deze regel echt exact over! Des te minder werk heeft de organisator om je betaling te verwerken.
|:( geef toe dat het wel verwarrend is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Herr Muller op 08-02-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herr Muller:

wat jij als laatste quote staat standaard op Laupro, het tabje 'Informatie' is door de IA-mannen zelf geschreven. Daar staat dus de ECHT belangrijke info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? :? Dit snap ik niet: Op laupro staat het volgende:
Momenteel heeft 44,6% al betaald, 26,8% zegt betaald te hebben
Ik neem aan dat er bedoeld wordt:

Momenteel heeft 26,8% al betaald, 44,6% zegt betaald te hebben

Toch?!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 00:16:
Huh? :? Dit snap ik niet: Op laupro staat het volgende:

[...]

Ik neem aan dat er bedoeld wordt:

Momenteel heeft 26,8% al betaald, 44,6% zegt betaald te hebben

Toch?!? :?
Het staat er goed, 44,6% heeft daadwerkelijk betaald en is bij mij ook binnen + bevestigd door mij, 26,8% zegt de betaling gedaan te hebben, maar is nog niet binnen bij mij dus ook niet bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 00:22:
[...]

Het staat er goed, 44,6% heeft daadwerkelijk betaald en is bij mij ook binnen + bevestigd door mij, 26,8% zegt de betaling gedaan te hebben, maar is nog niet binnen bij mij dus ook niet bevestigd
Oh ok, ik snap. Ik dacht dat bedoeld werd dat 26,8% bevestigd betaald was en dat 44,6% gezegd heeft betaald te hebben, maar is dus niet zo.
Is maar goed ook, want dit houdt dus in dat 71,4% gezegd heeft betaald te hebben en dat 44,6% ook bevestigd is en 26,8% nog niet bevestigd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 22:26:
[...]

Ik heb gekeken, maar je staat er echt niet tussen. Geduld is een schone zaak :)
Als het geld is overgemaakt hoef je je geen zorgen te maken, kan zijn dat ik iets achterloop met het bijwerken van laupro namelijk, maar ik doe mijn best om die statussen zo snel mogelijk aan te passen. Het zijn er echter zo veel en mensen bestellen wat bij en dan moeten ze iets extra's overmaken, ik moet dat terugvinden, en dan kijken in mijn mailhistory of het klopt enzo echt rommeltje dus :P
Ik ga in ieder geval een scan maken van m'n afschrift zodra ik die komende woensdag binnen krijg. Dan mail ik je die wel als er nog niks veranderd is. F*** de postbank. Die girofoon meldt nu net ook weer dat het gewoon is afgeschreven. Wil nu wel graag weten waar die 82,05 euro rondzwerft. :(
In elk geval bedankt voor het checken

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op 09 February 2003 @ 12:06:
[...]

Ik ga in ieder geval een scan maken van m'n afschrift zodra ik die komende woensdag binnen krijg. Dan mail ik je die wel als er nog niks veranderd is. F*** de postbank. Die girofoon meldt nu net ook weer dat het gewoon is afgeschreven. Wil nu wel graag weten waar die 82,05 euro rondzwerft. :(
In elk geval bedankt voor het checken
Ik denk dat het woensdag wel en uiterlijk donderdag op mijn rekening staat.
Zoals gezegd mocht het geld niet binnen zijn, zullen we ook scans van overboekingen accepteren :)

Even een vraagje, ik zie dat je een 462+ en een papst 120mm combo hebt, precies wat ik ook ga kopen daar, alleen dan een mcx4000 i.p.v de 462+. Die overclock is mooi, kan je wat meer info geven over je cpu temp en op welk voltage je fan draait? Ben erg benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 13-09 21:51
mxstrAEm check jij ook dit email adres: saltia@softhome.net Zo ja wil je dan even mijn email lezen.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wijzigingen op laupro doet salT, dus hij checkt je mail :)
Het is ruim vantevoren aangekondigd dat we gingen sluiten op 7 februari ik heb het ook in de titel gezet, desondanks wil men op het laatste moment nog dingen wijzigen, vind 'k wel jammer. Maakt het er niet makkelijker op voor ons en het vetraagt het proces alleen maar. Dus mensen denk goed na over je wijzigingen!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 13-09 21:51
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 13:32:
De wijzigingen op laupro doet salT, dus hij checkt je mail :)
Het is ruim vantevoren aangekondigd dat we gingen sluiten op 7 februari ik heb het ook in de titel gezet, desondanks wil men op het laatste moment nog dingen wijzigen, vind 'k wel jammer. Maakt het er niet makkelijker op voor ons en het vetraagt het proces alleen maar. Dus mensen denk goed na over je wijzigingen!
Mja sorry.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm.. wanneer word alles bestelt en hoelang duurt het dat wij het ongeveer thuis hebben????
Ik wil spulletjes.. :P

Enneuh.. sorry voor mijn wijziging.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Aikon € 203,11 22 Betaling bevestigd 16-01-2003 08:59
Woei :)

Nu kan ik met een gerust hart een maand gaan zitten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

* AaroN wacht ook geduldig en rustig, dat laatste moet ook wel want zit een maand zonder eten >:)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

AaroN schreef op 09 February 2003 @ 14:26:
* AaroN wacht ook geduldig en rustig, dat laatste moet ook wel want zit een maand zonder eten >:)
Aangezien hij niet gaat eten, daardoor overlijd. Kan je net zo goed meteen de spullen van AaroN naar Freehumor sturen :P

Maar ik heb nog wat bijbesteld, dus ik w8 ook gewoon heel geduldig af. Denk dat jullie woensdag á donderdag de betaling van mijn bijbestelde artikel krijgt. Tot die tijd w8 ik geduldig af en kijk al vooruit naar mijn mooie ontvangst rond maart.

[ Voor 30% gewijzigd door Freehumor op 09-02-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drgnsoul
  • Laatst online: 11-07-2024
shit helemaal vergeten alleen mijn nick te vermelden, heb nu dus die vage codes met nick en mailadres gestuurd. Hoop dat het niets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij maakt het niet zoveel uit hoor, daarom is mijn opmerking niet aan jou gericht maar in zijn algemeenheid, het resultaat is namelijk dat ik misschien pas later kan bestellen omdat bestellingen telkens gewijzigd worden en dan moet er weer bijbetaald worden etc etc. We hadden er wel een beetje rekening mee gehouden dat men nog dingen wilde aanpassen. Laten we hopen dat men zich niet voortdurend bedenkt :D
drgnsoul schreef op 09 February 2003 @ 16:56:
shit helemaal vergeten alleen mijn nick te vermelden, heb nu dus die vage codes met nick en mailadres gestuurd. Hoop dat het niets uitmaakt.
Ok komt in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 13:08:
[...]

Ik denk dat het woensdag wel en uiterlijk donderdag op mijn rekening staat.
Zoals gezegd mocht het geld niet binnen zijn, zullen we ook scans van overboekingen accepteren :)

Even een vraagje, ik zie dat je een 462+ en een papst 120mm combo hebt, precies wat ik ook ga kopen daar, alleen dan een mcx4000 i.p.v de 462+. Die overclock is mooi, kan je wat meer info geven over je cpu temp en op welk voltage je fan draait? Ben erg benieuwd :9
Ik heb nu een JIUHB 1700+ draaien op 2122Mhz, Vcore is 1,76 volgens MBM5. M'n Papst120mm draait op 1740 toeren. Het is dacht ik een 12volt fan dus hij draait nu op z'n max. M'n temps zijn idle (kt333-register aangepast met WCRedit) 34 graden en stressed (Prime) 45 graden. Tussen heatsink en proc zit ASII pasta.
M'n kast is een TT Xaser II 6000 met drie 80mm fans in en twee 80mm uit.
De voeding is een dual fan Enermax 465(handmatige fan control) die ook op z'n max staat.
Ik heb bij de IA een Titan 120mm fan besteld(draait op z'n max 2000 toeren)en ASIII,
dus ik verwacht/hoop 2 a 3 graden te zakken.

Demon_Eyez ziet opeens dat íe z'n sig nog moet aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
Als ik maandagochtend overschrijfkaart op de bus doe, is het dan waarschijnlijk dat hij vóór vrijdag binnen is ? Ik zit bij de postbank.
Ik vraag dit omdat ik anders via andermans rabobank rekening moet overschrijven. Doe het liever via mijn eigen rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op 09 februari 2003 @ 18:13:
[...]

Ik heb nu een JIUHB 1700+ draaien op 2122Mhz, Vcore is 1,76 volgens MBM5. M'n Papst120mm draait op 1740 toeren. Het is dacht ik een 12volt fan dus hij draait nu op z'n max. M'n temps zijn idle (kt333-register aangepast met WCRedit) 34 graden en stressed (Prime) 45 graden. Tussen heatsink en proc zit ASII pasta.
M'n kast is een TT Xaser II 6000 met drie 80mm fans in en twee 80mm uit.
De voeding is een dual fan Enermax 465(handmatige fan control) die ook op z'n max staat.
Ik heb bij de IA een Titan 120mm fan besteld(draait op z'n max 2000 toeren)en ASIII,
dus ik verwacht/hoop 2 a 3 graden te zakken.

Demon_Eyez ziet opeens dat íe z'n sig nog moet aanpassen
Thanks for de info, 1740 toeren is niet zoveel, ik ga meer voor stilte vandaar. Maar de koelprestaties zijn zeer goed zo te zien :9
Herr Muller schreef op 09 February 2003 @ 18:45:
Als ik maandagochtend overschrijfkaart op de bus doe, is het dan waarschijnlijk dat hij vóór vrijdag binnen is ? Ik zit bij de postbank.
Ik vraag dit omdat ik anders via andermans rabobank rekening moet overschrijven. Doe het liever via mijn eigen rekening :)
Kans is zeer groot (80%) dat je het niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:07
Ik heb ook betaald. Mijn status is niet veranderd. Volgens de afschrift is het overgemaakt.

Geduld is schone zaak.

Het is coole site, Laupro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Laatst online: 14:07
ik heb donderdag een overschrijfkaart op de bus gedaan is toch nog wel op tijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Damn, kan niet wachte tot het binne is :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Laatst online: 07:31
je bent niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 18:50:
[...]
Kans is zeer groot (80%) dat je het niet haalt.
zou het met de rabobank wel lukken als ik het morgenochtend verzend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 09 februari 2003 @ 18:59:
ik heb donderdag een overschrijfkaart op de bus gedaan is toch nog wel op tijd :?
Dan is je opdracht op zijn vroegst vrijdag uitgevoerd, grote kans dat het maandag gebeurt. Als je ook bij de postbank zit, kan het dus zo zijn dat ik je overboeking vrijdag niet binnen heb. Het bedrag wordt wel afgeschreven bij je, dus mocht hij a.s. vrijdag niet binnen zijn kan je me tegen die tijd ook een scan van de afschrift sturen. Dus maak je geen zorgen, ik houd iedereen op de hoogte waarvan de betaling niet binnen is en dan regelen we wel wat :)
Herr Muller schreef op 09 februari 2003 @ 19:11:
[...]

zou het met de rabobank wel lukken als ik het morgenochtend verzend?
Rabo geen probleem. Als het maandag voor 17:00 wordt overgeboekt heb ik het misschien dinsdag en anders uiterlijk woensdag al binnen! Alle banken gaan snel, behalve ... [ inkoppertje :+ ]

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

postbank???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Damn, you're good!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 19:18:
[...]

Dan is je opdracht op zijn vroegst vrijdag uitgevoerd, grote kans dat het maandag gebeurt. Als je ook bij de postbank zit, kan het dus zo zijn dat ik je overboeking vrijdag niet binnen heb. Het bedrag wordt wel afgeschreven bij je, dus mocht hij a.s. vrijdag niet binnen zijn kan je me tegen die tijd ook een scan van de afschrift sturen. Dus maak je geen zorgen, ik houd iedereen op de hoogte waarvan de betaling niet binnen is en dan regelen we wel wat :)
Dan heb ik ook een probleem...zaterdag op de bus gedaan :X

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 09 februari 2003 @ 20:09:
[...]

Dan heb ik ook een probleem...zaterdag op de bus gedaan :X
Mocht ik a.s. vrijdag niets binnen hebben van je, kan je dan bewijzen dat het is afgeboekt a.d.h.v. een kopietje van je overboekingskaart of afschrift of via internetbankieren?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32

JT

VETAK y0

Zullen we ff over icq regelen ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Helaas kan ik niet meer meedoen met deze IA,
centjes zijn voor andere dingen harder nodig...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:07
Silver7 schreef op 09 February 2003 @ 18:52:
Ik heb ook betaald. Mijn status is niet veranderd. Volgens de afschrift is het overgemaakt.

Geduld is schone zaak.

Het is coole site, Laupro
Ik weet niet meer of ik de nickname heb opgeschreven heb.

Ik heb wel de lange code (?+mailadres?) opgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe heb ik erover heen gelezen maar ik neem aan dat de mensen die het komen ophalen een mailtje krijgen NA de datum verlopen is van het betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Weet iemand misschien waar ik een systeem koeler kan kopen voor mijn MSI 648 Moederbord ?? Ik wil een koeler op het systeem blokje , deze aansluiting is ook ondersteund , maar niet bij het moederbord geleverd... Ik zou em wel graag op mijn mobo willen hebben dus als iemand weet waar ik zo'n ding kan bestellen, dan zou ik dit graag weten... Alvast bedankt. TriP :)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

Ha MXstream kun je aangeven wanneer je de Laupro status weer aan (laat) passen. Dan kijk ik daarna eens of mijn status ook veranderd is naar betaald.
Zelf heb ik inmiddels al gezien dat mijn 2 betalingen overgemaakt zijn. 41,15 + later nog 3 euro voor veranderde verpakkingskosten.

thz 4 your service

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
QuanTuMLeaP schreef op 10 February 2003 @ 11:14:
Weet iemand misschien waar ik een systeem koeler kan kopen voor mijn MSI 648 Moederbord ?? Ik wil een koeler op het systeem blokje , deze aansluiting is ook ondersteund , maar niet bij het moederbord geleverd... Ik zou em wel graag op mijn mobo willen hebben dus als iemand weet waar ik zo'n ding kan bestellen, dan zou ik dit graag weten... Alvast bedankt. TriP :)
Ik wil niet lullig overkomen, maareh.... weet je wel waar dit topic over gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
QuanTuMLeaP schreef op 10 februari 2003 @ 11:14:
Eh tjah, als je eens naar de titel had gekeken zou je misschien opgevallen zijn dat je bij deze niet meer kan bestellen...

En een MSI 648 ? Zal wel een SiS 648 zijn (geloof Pentium 4) dus je zal dan een koelblok inc. fan voor socket 428 of socket 478 (ligt eraan, of geen verschil ?) moeten hebben. Kijk een in Tweakers Pricewatch :+

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 10-09 14:35
hij zoekt geen cooler voor z'n cpu, maar chipset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

GVD juist op dit moment [heb eindelijk geld] breekt mn pasje :( ik ga dr van alles aan doen om het alsnog te storten... neem het desnoods cash op en stort het dan op jullie rekening. srry voor het ongemak...
>>>via snail-overmaak betaald

[ Voor 8% gewijzigd door Kr3Kr op 10-02-2003 21:51 . Reden: via snail-overmaak betaald ]

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stlgamer
  • Laatst online: 17:26
Yeah staat op bevestigd. Let the waiting begin ;). Mxstream & Salt alvast bedankt voor deze erg goeie (tot nu toe) IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
woei, mij status van betaling is bevestigd :)
hopelijk wordt er snel besteld en alles opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt de blackice extreme 2 standaard met koppelingen of moet je die apart aanschaffen?
kan er iemand eventueel een link plaatsen naar desbetreffende koppelingen.

dank bij voorbaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freehumor

Freehumor

koekwous

Yeah mijn status is ook aangepast. Ik ben nu al ongeduldig :D, hoelang duurt het nog ;-)?

Ja jongens, ik weet dat ik geduld moet hebben tot begin maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 20:35:
komt de blackice extreme 2 standaard met koppelingen of moet je die apart aanschaffen?
kan er iemand eventueel een link plaatsen naar desbetreffende koppelingen.

dank bij voorbaat
Ik weet niet wat je ermee bedoelt, maar de blackice extreme 2 heeft twee aansluitingen van 12,5 mm om je slangen op aan te sluiten, deze wijzen naar boven of beneden. Slang maak je vast met slangenklem. ;)

Zie http://www.hwlabs.com voor meer info :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de foto van de aankoopactie pagina zitten geen koppelingen.Aansluitingen zitten er wel op om de darm over te schuiven.

bedankt voor antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 22:11:
Op de foto van de aankoopactie pagina zitten geen koppelingen.Aansluitingen zitten er wel op om de darm over te schuiven.

bedankt voor antwoord
wat voor koppeling zoek je dan?? ik kreeg je vraag ook per e-mail, maar ik snap echt niet wat je bedoelt. Bedoel je soms of een druk klem mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op http://www.innovatek.de/sites/index2.html zie je dat er op de buizen koppelingen aagebracht zijn, dit is wat ik bedoel.
Sorry ben nog niet zo vertrouwd met WC termen, dit word het 1ste die ik aan het samenstellen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad link, eventjes nieuwe afbeelding zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In onderstaande thred worden koppelingen op de rad gebruikt.
Volledige link in nieuw venster plakken, ofwel klikken op link en dan pagina 1 van Fotostory! Bilder vom Einbau aller AC-Komponenten! klikken.

http://217.172.178.216/cg...ay;num=1014494221;start=0
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.