Klein kort doch dringent verzoekje. Als ik mijn geld wil overmaken heb ik het adres van degene nodig. In dit geval A. Erkan. Nu leeft er eentje in hoofddorp, maar ik weet niet zeker of het de goeie is
. Kan iemand het adres plaatsen?
Verwijderd
Zou ik eerlijk gezegd niet weten.Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:25:
hoe dik zijn die plexiglas windows nu ??
10cm siliconen slang is de grootste die verkrijgbaar is helaasnapp schreef op 26 January 2003 @ 18:51:
Zeg hebben ze misschien ook nog 13 mm inwendig PVC slang
of 12 / 12,5 mm inwendig siliconen slang
Anti-vibratie eheim pomp 1048/1046 maar dan voor de eheim 1250
En kan deze er misschien nog bij
Wasserzusatz Fluo-Protect
Wasserzusatz Fluo-Protect (Neon Grün) für WaKü, 80 ml Fläschen
Artikelnummer: 300100418
en anti-vibratie voor de eheim 1250 is er niet, maar zeer waarschijnlijk zal dit setje ook op de eheim 1250 passen. Alleen durf ik het niet met zekerheid te stellen
Die corrosieprotect staat al in de IA, de plaatjes doen het niet, zal ze zo fixen. Ze staan bijna bovenaan in "Water-Cooling H20"
Alle benodigde gegevens voor het overboeken staan op laupro hoorYscO schreef op 26 January 2003 @ 18:53:
Klein kort doch dringent verzoekje. Als ik mijn geld wil overmaken heb ik het adres van degene nodig. In dit geval A. Erkan. Nu leeft er eentje in hoofddorp, maar ik weet niet zeker of het de goeie is. Kan iemand het adres plaatsen?
Verwijderd
kun je die aansluit stukken voor de eheim en eventueele andere dingen (tules) nu wel of niet geschikt als je je rad en blokken van koper hebt... heb op foto's gezien (hier op twaekers) wat een alu rad met je blokken kan doen.... was geen leuk gezicht!!!
maargoed, is nu wel of niet veilig om die dingen te bestellen/gebruiken???
maargoed, is nu wel of niet veilig om die dingen te bestellen/gebruiken???
Ga gewoon naar de ijzerwinkel en vraag om slangpilaren en geef de maten die je wilt hebben.. Dan hebben ze naar alle waarschijnlijkheid wel een paar mooie koperen voor je liggen.
Btw, die 10 mm slang past ook makkelijk op 12 mm
gewoon ff onder de hete kraan en er op proppen, daarna zit ie muur vast
natuurlijk niet de slangklemmen vergeten.
Damn, wordt wel rustig in dit topic
, iedereen raakt een beetje uitgeluld 
Gister ff de 5 volt lijn van m'n enermax gemod, wat een priegelwerk.. Maar tis gelukt, nu stressed 5 V @ 4,85 Volt, ipv 4,68 V
Btw, die 10 mm slang past ook makkelijk op 12 mm
Damn, wordt wel rustig in dit topic

Gister ff de 5 volt lijn van m'n enermax gemod, wat een priegelwerk.. Maar tis gelukt, nu stressed 5 V @ 4,85 Volt, ipv 4,68 V
[ Voor 24% gewijzigd door AaroN op 26-01-2003 23:23 ]
juh, nou ik was bij de praxis, vergeet het maar. ik zal ff de exacte afmetingen opschrijven en met plaatje naar andere praxis e.d. winkels gaan hier in de buurt, als ik meer geluk heb dan horen jullie het wel.
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
Verwijderd
Wat ik me eigenlijk nog afvroeg... waarom zijn die papst fans noou zo veel stiller dan normale fans. hetgeen je hoort is toch de luchtverplaatsing en voornamelijk de lucht die langs/tussen/over/door opstakels als fingerguards wordt geblazen? heb namelijk voor 50 euro's van die dingen besteld, eigenlijk alleen maar omdat je overal hoort dat ze zoveel stiller zijn...
En als ik toch graag een fan met blauwe lichtjes wil, wat is dan de beste keus, qua geluidsproduktie?!?
En als ik toch graag een fan met blauwe lichtjes wil, wat is dan de beste keus, qua geluidsproduktie?!?
stilte, watercooling : ).
Ik heb die sunbeamtech's blauwe ledfan's en die zijn wel oke. je hoort idd de luchtverplaatsing bij deze fans, zoals ik ze tot nu toe getest heb. Ik test fan's altijd door ze aan 12V te hangen en te luisteren en vaak valt dat nog wel is vies tegen : )
Ik heb die sunbeamtech's blauwe ledfan's en die zijn wel oke. je hoort idd de luchtverplaatsing bij deze fans, zoals ik ze tot nu toe getest heb. Ik test fan's altijd door ze aan 12V te hangen en te luisteren en vaak valt dat nog wel is vies tegen : )
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
Verwijderd
dus... zijn die fannetjes het geld wel waard? of kan ik volstaan met de standaard fans in m'n lian-li?
Verwijderd
code:
1
2
3
4
| YS-Tech NFD 1212389B-2F Artikelnummer: 200100100 YS-Tech NFD 1212389B-2F, 120 x 120 x 38 mm, 229 m³/h, 46,5 dBa, Doppelt Kugelgelagert Bruttopreis: € 24.90 |
Deze staan dus op de site en niet in de IA, maar mijn vraag is dus:
Zijn dit 12 Volt voor op je molex aansluiting, of zijn dit weer speciale 24 volt. Want op de pc-cooling.de site staat er geen informatie over.
http://www.pc-cooling.de/...=2_18_208&products_id=237
kosten ze zo veel meer? dan vind ik het moelijk, kosten ze niet gek veel meer, lijkt het me de infestering waard. daarom heb ik mijn server ook zo netjes stil : )Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 01:25:
dus... zijn die fannetjes het geld wel waard? of kan ik volstaan met de standaard fans in m'n lian-li?
Praxis != Ijzerhandeln0d3 schreef op 27 januari 2003 @ 00:19:
juh, nou ik was bij de praxis, vergeet het maar. ik zal ff de exacte afmetingen opschrijven en met plaatje naar andere praxis e.d. winkels gaan hier in de buurt, als ik meer geluk heb dan horen jullie het wel.
IK bedoel gewoon zo'n klein zakie met zo'n verstofte verkoper, die natte dromen heeft over 'sokkie's, knietjes' e andere pijponderdelen
Weet niet precies hoe dat heet zo'n zaak, maar ik bedoel dus niet de Praxis, Gamma of Karwei, dat zijn géén ijzerhandels imho .
Verwijderd
ijzerhandel in Delft: Romijn (papsouselaan) en Zwaard (phoenixstraat)
ijzerhandel in R'dam: Breur (vlietlaan)
Ik heb een ideetje voor de blackice Pro 2:
Is het een goed plan om 1 120 mm Fan intake en 1 120 mm Fan outtake te laten blazen? Graag uw reacties
Dan houd ik tenminste m'n totale intake en outtake redelijk gelijk
Is het een goed plan om 1 120 mm Fan intake en 1 120 mm Fan outtake te laten blazen? Graag uw reacties
Ik koop ook de black ice pro 2,AaroN schreef op 27 januari 2003 @ 11:15:
Ik heb een ideetje voor de blackice Pro 2:
Doe daarop 2 outtake, plaats 1 120mm voorin me kast, beetje met me dremel zagen en slijpen komt dat wel goed, ik zet ook nog een 120mm op me voeding, bovenop die lucht uit de voeding zuigt en dus ook van buiten, dit alles laat ik aansturen door een x-bus
Even een vraagje: Ik wil een nieuwe cooler voor mn AMD XP2200 bestellen bij de producten uit deze inkoopactie, maar welke cooler moet ik dan nemen.
Bij de info die erbij staat, staat niet welke proc. ze ondersteunen.
Stop chasing the dream, you're already living it
Deze koelt denk ik wel betere goe,Qosmic schreef op 27 januari 2003 @ 13:33:
Even een vraagje: Ik wil een nieuwe cooler voor mn AMD XP2200 bestellen bij de producten uit deze inkoopactie, maar welke cooler moet ik dan nemen.
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=pi&pi=1229
Dan een papst 8 cm fan er op, uiteraard een van 12 dba ofzo,
dan heb je wel een goede koelcombo
de binnenzijde van deze slangtules zijn van messingn0d3 schreef op 26 January 2003 @ 18:16:
vraagje/opmerking. uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat die verchroomde dopies wel is heel goed uit koper gemaakt zouden kunnen zijn.
Om een lang verhaal kort te houden, dat chroom laagje slijt op den duur net zo hard weg als je alu en dus worden ze vanzelf wel ontblood. Ik ben bij de praxis geweest maar kon zo 123 geen slangtules vinden. Nou kan ik wel vragen of iemand weet wat het base material is, maar ja, dat weet natuurlijk ook niemand : (
nou heb ik dan maar voor 10E aan slangtules besteld, het zijn wel weer 10E extra ...
hetzelfde materiaal waar de verbindingstukken van de CV ook van zijn
Dit reageerd volgens mij niet met alu of koper, maar helemaal zeker van die reactie ben ik niet.
Ik heb deze tules zelf ook en kan je verzekeren dat ze echt niet zomaar slijten, daar ben je dan echt wel een schuurpapiertje voor nodig ofzo
Still King
Verwijderd
zou je het niet ff kunnen vragen of kijken ?? want dat wil ik natuurlijk wel weten, dat met die window dikteVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 19:42:
[...]
Zou ik eerlijk gezegd niet weten.
[...]
10cm siliconen slang is de grootste die verkrijgbaar is helaas
en anti-vibratie voor de eheim 1250 is er niet, maar zeer waarschijnlijk zal dit setje ook op de eheim 1250 passen. Alleen durf ik het niet met zekerheid te stellen
Die corrosieprotect staat al in de IA, de plaatjes doen het niet, zal ze zo fixen. Ze staan bijna bovenaan in "Water-Cooling H20"
[...]
Alle benodigde gegevens voor het overboeken staan op laupro hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2003 15:43 ]
ken je dr ook een in eindhoven ; )Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 10:56:
ijzerhandel in Delft: Romijn (papsouselaan) en Zwaard (phoenixstraat)
komt dit omdat messing een alliage is met koper en nog een metaal?de binnenzijde van deze slangtules zijn van messing
hetzelfde materiaal waar de verbindingstukken van de CV ook van zijn
Dit reageerd volgens mij niet met alu of koper, maar helemaal zeker van die reactie ben ik niet.
mes·sing (het ~)
1 legering van koper en zink => geelkoper
maar zink is weer net zo brak als alu en chroom ... morgen maar echt even langs de winkel kijken wat ik daar kan krijgen.
[ Voor 55% gewijzigd door n0d3 op 28-01-2003 01:28 ]
De beschrijving van dit 92mm papst fannetje klopt niet helemaal. Luchtverplaatsing moet 61m3/h zijn ipv 91m3/h
bron
bron
[ Voor 14% gewijzigd door Herr Muller op 27-01-2003 17:03 ]
Voor n0d3: (www.goudengids.nl
)
twee ijzerwaren handels:
Tefra BV
Biarritzpln 38
5627LE Eindhoven
Tel : 040 2427710
Tefra BV
Kastelenpln 71
5653LP Eindhoven
Tel : 040 2527933
Daar moet je wel wat kunnen vinden denk ik.
twee ijzerwaren handels:
Tefra BV
Biarritzpln 38
5627LE Eindhoven
Tel : 040 2427710
Tefra BV
Kastelenpln 71
5653LP Eindhoven
Tel : 040 2527933
Daar moet je wel wat kunnen vinden denk ik.
deze word standaard geleverd met 3 pins 12v aansluiting, het is echter wel aan te raden de fan met een convertertje (die je er dus niet bij krijgt) direct aan een molex te hangen, anders heb je kans dat je mobo een beetje moeilijk gaat doen i.v.m. de hoeveelheid stroom dat dat ding trekt.Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 01:32:
code:
1 2 3 4 5 YS-Tech NFD 1212389B-2F Artikelnummer: 200100100 YS-Tech NFD 1212389B-2F, 120 x 120 x 38 mm, 229 m³/h, 46,5 dBa, Doppelt Kugelgelagert Bruttopreis: € 24.90
Deze staan dus op de site en niet in de IA, maar mijn vraag is dus:
Zijn dit 12 Volt voor op je molex aansluiting, of zijn dit weer speciale 24 volt. Want op de pc-cooling.de site staat er geen informatie over.
http://www.pc-cooling.de/...=2_18_208&products_id=237
Wil een besteling doen maar heb geen idee of het meer als 5 kilo is 
982 Levicom Blackline 450W Blue € 67,00
1646 Black Multimedia Keyboard EZ-8000 *actie € 19,90
1113 Thermaltake Smart Case Fan 2 "Coolmod" FAN 80MM € 15,25
1162 ROUNDED: Floppy 60 cm Geel € 4,20
1143 ROUNDED: IDE ATA133 45cm Geel € 6,75
1409 Heatsink socket a: Swiftech mcx462+ € 53,90
1263 Vrijwillige bijdrage LauPro € 0,10
1264 Vrijwillige bijdrage Organisator € 0,10
1263 Vrijwillige bijdrage LauPro € 0,10Shyne schreef op 27 January 2003 @ 18:07:
deze wegen wel errug zwaar... hiermee moet je ff uitkijken.. hier verkijk je je op
ff serieus: ik denk niet dat dit 5 kilo zal zijn. ik denk dat dit op een gewicht van 3 kilo zal zitten
Heb gisteravond een mailtje gestuurd naar saLT om een stoffiltermat voor Chieftec Big towers en uv-groene tie-wraps toe te voegen aan de IA, nog geen resultaat.
Zal nog wel gebeuren
code:
1
2
3
4
5
| Kabelbinder grün - fluoreszierend, 100 x 2,5 mm, 10er Set Artikelnummer: 900100255 Staubschutzfiltermatten für Chieftec Big Tower Artikelnummerr: 600300155 |
Zal nog wel gebeuren
Verwijderd
5kg is wel voldoendeShyne schreef op 27 January 2003 @ 18:07:
Misschien domme vraag, maar die Lian-Li alu frontjes voor floppy-, dvd- en cd-drive passen die ook gewoon in elke kast? Met name in m'n Xaser II 6000 van Thermaltake. Lijkt me dat het een kwestie van opplakken is? Wil het wel weten voordat ik vier van die dingen bestel.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Verwijderd
Jahoor is geen probleemDemon_Eyez schreef op 27 januari 2003 @ 23:21:
Misschien domme vraag, maar die Lian-Li alu frontjes voor floppy-, dvd- en cd-drive passen die ook gewoon in elke kast? Met name in m'n Xaser II 6000 van Thermaltake. Lijkt me dat het een kwestie van opplakken is? Wil het wel weten voordat ik vier van die dingen bestel.
Ze zijn inderdaad klevend. Je moet alleen even kijken of ze wel geschikt zijn voor jouw spelers en floppy drive
Mooi zo, ga gelijk ff op LauPro m'n bestelling aanpassen.
Ze passen ook erg leuk bij m'n interieur
Ze passen ook erg leuk bij m'n interieur
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Verwijderd
Weet iemand waar ik van die kitjes kan vinden waarmee je een black ice radiator aan de buitenkant van de computerkast kan monteren! En dan met name aan de achterkant!
Verwijderd
Ehm mxstrAEm....kan ik nog iets toevoegen an mijn bestelling die reeds betaald is? Ik zou nog graag de alu frontjes voor floppy drive, plextor en Aopen DVD toevoegen. 
(nickname eXoDuS op laupro)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 09:03 ]
Verwijderd
Sure, no problemo, kan je het misschien even mailen?Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 09:02:
Ehm mxstrAEm....kan ik nog iets toevoegen an mijn bestelling die reeds betaald is? Ik zou nog graag de alu frontjes voor floppy drive, plextor en Aopen DVD toevoegen.
saltia@softhome.net
Dan neem ik dat gelijk mee in de administratie
Verwijderd
Mailtje is de deur uit...en de betaling ook.Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 11:31:
[...]
Sure, no problemo, kan je het misschien even mailen?
saltia@softhome.net
Dan neem ik dat gelijk mee in de administratie
Tnx
ik heb 2 vraagjes;
1. bij sommige producten zijn er "redelijke" aantallen besteld, is hier kwantum-korting op re regelen
2. zou een topic change niets zijn, "[IA] pc-cooling 300+ producten (bestelfase)"
1. bij sommige producten zijn er "redelijke" aantallen besteld, is hier kwantum-korting op re regelen
2. zou een topic change niets zijn, "[IA] pc-cooling 300+ producten (bestelfase)"

*burp*
1) we hébben toch al ontzettend veel korting?rimpeldinky schreef op 28 January 2003 @ 13:58:
ik heb 2 vraagjes;
2. zou een topic change niets zijn, "[IA] pc-cooling 300+ producten (bestelfase)"![]()
2) 250+ = 300+
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
1).,- krijgen zij ook geen kwantum korting danBaRF schreef op 28 January 2003 @ 15:26:
[...]
1) we hébben toch al ontzettend veel korting?meer is altijd welkom natuurlijk, maar dan maakt pc-cooling geen winst meer
2) 250+ = 300+
2).,- ja ok, maar t staat gewoon leuker en groter he... EN het is ook een soort mijlpaal in de IA geschiedenis:
[message]van laupro site[/message]:
Al 300+ producten opgenomen, de grootste Inkoop Actie ooit gehouden
*burp*
Nog een vraagje omtrent bestellingen. Er staat op die site van Laupro dat de uiterste datum dat de betalingen binnen moeten zijn 14-2 is. Betekend dit dat jullie dan ergens in de 3de week van feb die spullen gaan halen?
Wanneer kunnen we de bestelde producten ongeveer zelf in huis hebben/ op komen halen?
Wanneer kunnen we de bestelde producten ongeveer zelf in huis hebben/ op komen halen?
Verwijderd
Mensen die de black ice extreme 2 hebben besteld!!!! Hoe en waar zijn jullie hem van plan te monteren?
Heb ideeen nodig en wil graag weten wat er mogelijk is?
en:
Weet iemand waar ik van die kitjes kan vinden waarmee je een black ice radiator aan de buitenkant van de computerkast kan monteren! En dan met name aan de achterkant!
en:
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 21:41 . Reden: oude post toegevoegt in de hoop op een reactie! ]
Wat is er trouwens zo speciaal aan deze voeding: Enermax EG301AX-VE (FMA) - 300 Watt *actie.
Je mag er namelijk maar 1 van nemen, maar voor 4 euro meer heb ik een 353 watt voeding, ook van enermax en dezelfde specs.
En deze voeding: Levicom Blackline 450W Blue met die blauwe verlichting, zijn er mensen die weten of deze een beetje stil is ivm met die Enermax EG301AX-VE (FMA) - 300 Watt , wil namelijk 1 van deze 2 kopen.
Die blauwe ziet er wel stoerder uit, maar vraag me af welke stiller is.
Je mag er namelijk maar 1 van nemen, maar voor 4 euro meer heb ik een 353 watt voeding, ook van enermax en dezelfde specs.
En deze voeding: Levicom Blackline 450W Blue met die blauwe verlichting, zijn er mensen die weten of deze een beetje stil is ivm met die Enermax EG301AX-VE (FMA) - 300 Watt , wil namelijk 1 van deze 2 kopen.
[ Voor 188% gewijzigd door Qosmic op 28-01-2003 21:48 ]
Verwijderd
Ik monteer hem gewoon op de bovenkant van me kast, ter vervanging van deze aluminium radiator.Verwijderd schreef op 28 January 2003 @ 21:23:
Mensen die de black ice extreme 2 hebben besteld!!!! Hoe en waar zijn jullie hem van plan te monteren?
en:

Verwijderd
Ehm je vergelijkt 2 verschillende series met elkaar.Qosmic schreef op 28 January 2003 @ 21:40:
Wat is er trouwens zo speciaal aan deze voeding: Enermax EG301AX-VE (FMA) - 300 Watt *actie.
DE FMA serie kenmerkt zich door fan control door een knopje aan de achterkant. Dit model: Enermax EG365AX-VE (FM) 353W is dus voorzien van fancontrol, maar dat gebeurt temp gestuurd door de voeding zelf. M.a.w.: na 5 mins draait je fan op volle toeren en jij hebt er geen enkele invloed op
Haha wat een systeempje zegVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:54:
[...]
Ik monteer hem gewoon op de bovenkant van me kast, ter vervanging van deze aluminium radiator.![]()
[afbeelding]
was dat niet de prijzwinnaar van de ccmod awards op lanz4all?
ff een vraagje aan de organisatoren.
'K heb al een mailtje verstuurd maar ik weet niet of die is aangekomen (geen antwoord terug).
Anyway, ik heb dus gewoon via de ouderwetse manier (zo'n briefje die je in een bus doet) overgeboekt. Daar heb ik als betalingskenmerk mijn nick ingevuld zoals gebruikt op Laupro, dus nitrox infinity. De reden is omdat het volgende staat op de "informatie" pagina: "Bij het overmaken hoef je alleen je nickname te vermelden!".
Maar, nou stond ergens anders dat je je kenmerk moest invullen zoals die op de "persoonlijk" pagina stond.
Gaat dit problemen opleveren?
'K heb al een mailtje verstuurd maar ik weet niet of die is aangekomen (geen antwoord terug).
Anyway, ik heb dus gewoon via de ouderwetse manier (zo'n briefje die je in een bus doet) overgeboekt. Daar heb ik als betalingskenmerk mijn nick ingevuld zoals gebruikt op Laupro, dus nitrox infinity. De reden is omdat het volgende staat op de "informatie" pagina: "Bij het overmaken hoef je alleen je nickname te vermelden!".
Maar, nou stond ergens anders dat je je kenmerk moest invullen zoals die op de "persoonlijk" pagina stond.
[ Voor 5% gewijzigd door NitroX infinity op 28-01-2003 22:22 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
n0d3: Yep, dat heb je goed gezien. Dat was deze kast. Dankzij die eerste prijs heb ik gelijk weer zin om te gaan modden. Dus de kast van m'n moeder moet er ook aan geloven.
Dus komt deze IA goed van pas.
Verwijderd
Nee je hebt juist veel werk bespaardNitroX_infinity schreef op 28 januari 2003 @ 22:22:
ff een vraagje aan de organisatoren.
alleen je nick is meer dan voldoende, komt in orde dus
Gelukkig.Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 22:32:
[...]
Nee je hebt juist veel werk bespaard
alleen je nick is meer dan voldoende, komt in orde dus
Trouwens, is deze actie ooit voor herhaling vatbaar? Want dan ga ik alvast sparen voor een watercooling set.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
w00t die kast stond dan schuin tegenover mijVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 22:25:
n0d3: Yep, dat heb je goed gezien. Dat was deze kast. Dankzij die eerste prijs heb ik gelijk weer zin om te gaan modden. Dus de kast van m'n moeder moet er ook aan geloven.Dus komt deze IA goed van pas.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Hallo,
Ik heb gvd 3 dagen geleden op avin erkan 222.19 euro gestort maaruh me status is nog steeds niet bevesit door erkan ik hoop dat ik me pakketje wel binne krijgt???
Ik heb gvd 3 dagen geleden op avin erkan 222.19 euro gestort maaruh me status is nog steeds niet bevesit door erkan ik hoop dat ik me pakketje wel binne krijgt???
Geduld, duurde bij mij ook 4 dagen ofzo...Verwijderd schreef op 29 januari 2003 @ 12:02:
Hallo,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je gezien hoeveel mensen er meedoen en wat voor administratie dat met zich meebrengt?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nu ik bezig ben met een lamp uit te zoeken voor mijn kast, stuit ik op het volgende probleem
Is een ccfl van 30 cm, ik wil graag de blacklight, voldoende om een chieftec bigtower redelijk te belichten? Iemand met ervaring?
Ik heb er 1 in een Thermaltake Xaser II(Chieftech) Midi tower zitten, heb er nog maar 1 erbij besteld. Valt wel mee dat blacklight, ik had meer verwacht.AaroN schreef op 29 januari 2003 @ 13:12:
Nu ik bezig ben met een lamp uit te zoeken voor mijn kast, stuit ik op het volgende probleemIs een ccfl van 30 cm, ik wil graag de blacklight, voldoende om een chieftec bigtower redelijk te belichten? Iemand met ervaring?
Kan me voorstellen dat in een Bigtower je aan één niet genoeg hebt.
*edit*
Btw, stel je hebt al Arctic Silver II, koop je dan Arctic Silver III omdat dat nog net wat beter is, of is het verschil minder dan twee graden?
[ Voor 13% gewijzigd door Demon_Eyez op 29-01-2003 15:36 ]
2 graden is toch net wat beter?Demon_Eyez schreef op 29 januari 2003 @ 15:32:
Btw, stel je hebt al Arctic Silver II, koop je dan Arctic Silver III omdat dat nog net wat beter is, of is het verschil minder dan twee graden?
Maar het verschil is dus idd vrij weinig, hooguit paar graadjes
Ik heb zeven dagen geleden geld gestort op Avni Erkan's rekening. Tegelijkertijd met het vantec IA. Daarvan is het geld wel binnen na zes dagen (postbank naar rabo). En allebei de bedragen zijn al van mijn rekening geschreven.
ID4.1M Honey Yellow
Verwijderd
Bij het overmaken van postbank naar een andere rekening duurt het langer voordat het bij mij binnen is. Het geld wordt er misschien wel afgeschreven bij je, maar het zwerft een paar dagen tussen niemandsland voor het bij mij is bijgeschreven
Zodra het binnen is pas ik de status aan. Dus heb een beetje geduld s.v.p. of ga naar een andere bank
Chineseboy ik had je al gemaild, je hebt te weinig overgemaakt, check je mail
Zodra het binnen is pas ik de status aan. Dus heb een beetje geduld s.v.p. of ga naar een andere bank
Chineseboy ik had je al gemaild, je hebt te weinig overgemaakt, check je mail
Verwijderd
ABN AMRO
hierbij nog een oproep: MITCHELL MAIL EVEN EEN WERKEND MAIL ADRES, AL MIJN MAILTJES KOMEN TERUG
hierbij nog een oproep: MITCHELL MAIL EVEN EEN WERKEND MAIL ADRES, AL MIJN MAILTJES KOMEN TERUG
blackligt = geen ccfl
ccfl geeft genoeg licht om een big tower te verlichtern..
Blacklicht is gewoon om die fluericerende dingen te verlichten..
Met een blacklight kan je ook eurobriefjes op echtheid checken
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Besteld, betaald, en nu maar geduldig wachten.
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Same here, al duurde het wel verschrikkelijk lang voordat het geld eindelijk zn weg had gevonden van de postbank naar de abn...
Deze blacklight is wel degelijk een CCFL, dat is het type lamp dat de omgeving niet verwarmdOutsync schreef op 29 januari 2003 @ 19:55:
blackligt = geen ccflccfl geeft genoeg licht om een big tower te verlichtern..
En btw er staat wel bij dat ze duidelijk feller zijn dan neonlampen, maar ik heb er toch maar twee besteld, een voor onder en een voor boven
[ Voor 7% gewijzigd door AaroN op 30-01-2003 13:32 ]
Klopt als een bus , maar feller?
misschien nooby vraag maar toch wil ik het ff weten:
Niet dat ik jullie niet vertrouw, maar het is me 1e IA dus ik wil ff alles goed doenquote: faqHoe worden zaken als verkeerd geleverde of kapotte goederen afgehandeld?
nou die ijzerhandel had alleen maar naar thuinslang aansluitingen e.d. en zat al nou je kan natuurlijk met verloopt stukjes hier en verloop stukje daar gaan werken.AaroN schreef op 27 januari 2003 @ 10:42:
[...]
Praxis != Ijzerhandel
IK bedoel gewoon zo'n klein zakie met zo'n verstofte verkoper, die natte dromen heeft over 'sokkie's, knietjes' e andere pijponderdelen
Weet niet precies hoe dat heet zo'n zaak, maar ik bedoel dus niet de Praxis, Gamma of Karwei, dat zijn géén ijzerhandels imho .
Dus ik houd het maar op die van deze IA ze zullen het vast wel prima doen.
Nou alleen nog messing moertjes oid te vinden om die klemmen vast te zetten aan mn zelf build water reservoir ach, t' blijft leuk dat modde : )
CCFL='verpakking'Outsync schreef op 30 January 2003 @ 16:55:
blacklicht geeft NIET meer licht als een cold cathode fluoricent light...
Blacklight=Golflengte (kleur) van het licht
Kun je dus niet vegelijken. Wel is het zo dat een Blacklight minder zichtbaar licht geeft dan een ccfl van een gewone kleur.
Dat stond er ook nietOutsync schreef op 30 januari 2003 @ 16:55:
blacklicht geeft NIET meer licht als een cold cathode fluoricent light...
Ik schreef dat deze blacklight ccfl feller zijn dan neonlampen (non-ccfl), niets meer en niets minder
* AaroN ziet dat iemand hetzelfde opmerkt ^^
[ Voor 11% gewijzigd door AaroN op 30-01-2003 17:50 ]
foutje
[ Voor 97% gewijzigd door AaroN op 30-01-2003 17:50 ]
wowps
maarja ik heb hier 2 fel lichtgevende lampen liggen
een blauwe en een rode die geven heel wat..
Verwijderd
Hier ff een zeikverhaaltje van OmeMax
Ik zie hier mensen orders plaatsen van 200€ en meer en dan nog geeneens iets bijdragen aan de organisator/laupro. Ik weet het, het is geheel vrijwillig maar verdomme, op zo'n bedrag kan er toch wel een eurootje af ofzo. Dat voel je toch niet en en is wel zo leuk voor de organisator(s) en laupro.
Zo dat moest ik ff kwijt, let maar verder niet op mij.
Ik zie hier mensen orders plaatsen van 200€ en meer en dan nog geeneens iets bijdragen aan de organisator/laupro. Ik weet het, het is geheel vrijwillig maar verdomme, op zo'n bedrag kan er toch wel een eurootje af ofzo. Dat voel je toch niet en en is wel zo leuk voor de organisator(s) en laupro.
Verwijderd
Ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt omemax. Zelf doe ik het altijd wel. Kost de organisatoren en laupro best wel wat tijd en moeite etc. om alle sin zulke goeie banen te leiden.Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 20:57:
Hier ff een zeikverhaaltje van OmeMax![]()
Verwijderd
Bedankt voor dit initiatief, elke bijdrage is welkom natuurlijk. Maar we zijn al zeer verheugd dat we velen gelukkig maken met deze inkoop actie
Verwijderd
Ehm ik kan bij de link "Casetuning en modding" nikske bestellen.
Is dit normaal (producten uitgeput of zo??
) of licht het wel degelijk bij mij?
Ik zou immers graag twee fanguardjes willen bestellen maar dat kan nu niet...
Is dit normaal (producten uitgeput of zo??
Verwijderd
Neehoor, je moet er bij kunnen. Ik zag dat je al wat besteld had, wat voor melding krijg je dan precies?Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 21:24:
Ehm ik kan bij de link "Casetuning en modding" nikske bestellen.
Is dit normaal (producten uitgeput of zo??) of licht het wel degelijk bij mij?
Verwijderd
ik heb nog een vraagje
wat kost deze bij de inkoop aktie die staat er niet bij
kunnen jullie mij hier een prijs op geven?
http://www.pc-cooling.de/...th=6_181&products_id=2353
Ik heb ook nog een vraagje.
Ik heb nu 3 van deze:Enermax UC-8FAB FAN 80MM casefans besteld, maar zijn die een beetje stil?
Want bij die Papst 80 MM fans staat hoeveel Db ze produceren en over deze kan ik niks vinden m.b.t. geluidsproductie.
Zelfde geldt voor deze voeding: Enermax EG301AX-VE (FMA) - 300 Watt is die ook een beetje stil??
Ik heb nu 3 van deze:Enermax UC-8FAB FAN 80MM casefans besteld, maar zijn die een beetje stil?
Want bij die Papst 80 MM fans staat hoeveel Db ze produceren en over deze kan ik niks vinden m.b.t. geluidsproductie.
Zelfde geldt voor deze voeding: Enermax EG301AX-VE (FMA) - 300 Watt is die ook een beetje stil??
Bestelling gedaan, betaald ook.
Maar ik ga nu eerst ff 10 dagen op wintersport, ertussen gebeurt niets spannends?
Maar ik ga nu eerst ff 10 dagen op wintersport, ertussen gebeurt niets spannends?
Verwijderd
Ik begin met wat reet-likken, want DAMN, dis een grote IA.
Zeer uitgebreid asortiment, van 3mm ledjes tot dubbele breedte kasten. pfff terecht:
wat een administratie werk gaat dat opleveren zeg..
nu 2 vraagjes:
kheb een heel ritsje kleine artikelen:
en wat *** bedoelen jullie met een "dubbeltjes envelop??" toch niet zo'n A6 ding toch ? (kost toch geen dubbeltje ?)
en vraag 2: Die Lian-Li Plextor frontjes, passen die ook op de laatste Hi-Speed branders?? (ie. 48/28/48A)
Zeer uitgebreid asortiment, van 3mm ledjes tot dubbele breedte kasten. pfff terecht:
nu 2 vraagjes:
Nu wou ik weten: Past dat in een envelop,1136 Verlengkabel FAN 9 volt € 1,85 € 1,85
1115 Anti vibratie FAN 120MM € 2,49 € 2,49
1114 Anti vibratie FAN 80MM € 1,99 € 1,99
1116 Anti vibratie Gummi pennen € 2,20 € 2,20
1124 Anti vibratie voeding € 2,99 € 11,96
1015 LED blauw 3mm € 1,65 € 4,95
1681 Kabelbinders - groen € 1,99 € 3,98
en wat *** bedoelen jullie met een "dubbeltjes envelop??" toch niet zo'n A6 ding toch ? (kost toch geen dubbeltje ?)
en vraag 2: Die Lian-Li Plextor frontjes, passen die ook op de laatste Hi-Speed branders?? (ie. 48/28/48A)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 22:32 . Reden: reet likken vergeten ]
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 22:27:
Ik begin met wat reet-likken, want DAMN, dis een grote IA.
Zeer uitgebreid asortiment, van 3mm ledjes tot dubbele breedte kasten. pfff terecht:![]()
![]()
![]()
nu 2 vraagjes:
[...]
Nu wou ik weten: Past dat in een envelop,
Het is een 'bubbeltjesenvelop' (A4) en of die een dubbeltje kost of niet doet er toe
Dat lijstje past nauwelijks of niet in een envelop, als je je spullen een beetje in goede staat wilt ontvangen zou ik toch maar een klein pakje kiezen...
Die plextor frontjes passen bij mijn weten gewoon, mocht het niet zo zijn krijg ik straks ongetwijfeld een aantal mensen over me heen
//edit: voor de goede orde, zo'n bubbeltjesenvelop is dus een grote envelop met dat beschermfolie erin (kleine luchtkussentjes).
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 23:28 ]
Verwijderd
kan ik hier nog een prijs van krijgen s.v.p. dan wil ik deze wel bestellen met wat andere dingenVerwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 22:19:
ik heb nog een vraagje
al vast bedankt!
Verwijderd
Met de FAN's heb ik geen ervaring, maar deze serie van Enermax voedingen is zeer stil, bijna onhoorbaar. Bovendien kun je de snelheid van de fan instellen. Maar het is helemaal niet nodig om ze harder te laten draaien, want de voeding wordt met de 2 fans goed gekoeld.Qosmic schreef op 30 januari 2003 @ 22:21:
Verwijderd
Ik zit nog steeds te dubben wat ik nu het beste kan doen met m'n (bijna "M'n" dan
) radiator. Als ik die Micro2 neem dan kan ik 'm waarschijnlijk achterin m'n kast kwijt onder m'n voeding. Maar dan zit ie iig IN m'n kast. Maar eigenlijke neem ik liever een grotere om zo veel mogelijk warmte kwijt te raken en dus m'n componentjes zo koud mogelijk te houden!
Maar ik kan er maar niet uit komen waar ik zo'n grote radiator zou moeten laten... En hoewel er toch best veel van die grote fans besteld worden kan ik nergens op internet iets vinden over hoe die dingen bevestigt/opgehangen/geplaatst worden. En heeft iemand ervaring met verschillende radiatoren waardoor ie me kan vertellen of het (en hoeveel) graden verschil maakt?
Volgens mij heb ik ergens in dit forum gelezen dat iemand een bevestigings-kit wist om je black ice aan de achterkant van je pc te hangen! Kan iemand dit bevestigen en mij dan ook maar meteen vertellen (als je dan toch bezig bent
) waar je zoiets kan halen!
Please help me out here.. wordt gek van het piekeren en afvragen wat nou zwaarder weegt, koeling of afwerking.
Maar ik kan er maar niet uit komen waar ik zo'n grote radiator zou moeten laten... En hoewel er toch best veel van die grote fans besteld worden kan ik nergens op internet iets vinden over hoe die dingen bevestigt/opgehangen/geplaatst worden. En heeft iemand ervaring met verschillende radiatoren waardoor ie me kan vertellen of het (en hoeveel) graden verschil maakt?
Volgens mij heb ik ergens in dit forum gelezen dat iemand een bevestigings-kit wist om je black ice aan de achterkant van je pc te hangen! Kan iemand dit bevestigen en mij dan ook maar meteen vertellen (als je dan toch bezig bent
Please help me out here.. wordt gek van het piekeren en afvragen wat nou zwaarder weegt, koeling of afwerking.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 01:40 ]
Verwijderd
Ja vastVerwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 23:06:
Belangrijk:
Indien er nog producten zijn die niet in de IA zijn opgenomen mail ons dan i.p.v. hier allemaal links te plaatsen naar het desbetreffende product.
Ons email adres is: saltia@softhome.net

Ik heb al 2 mailtje verstuurd maar het product dat ik graag via de IA wou bestellen is nog steeds niet toegevoegd.
Dus doe ik het maar zo. Het gaat om de Zalman 6000 CU
Dat had ik dus ook, en had ook bijna de micro 2. maar ik wil een stille case, dus zoveel mogeljk cooling met zo langsaam mogelijke fans en kwam ik eingelijk toch uit op 1 van de 120mm (x2) modellen. Aangezien dit een investering is voor de komende paar jaar (5 tot 10 hoop ik toch wel te halen) dacht ik nou dan pak ik die van 30E maar meer ook meteen.Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 01:38:
Ik zit nog steeds te dubben wat ik nu het beste kan doen met m'n (bijna "M'n" dan) radiator. Als ik die Micro2 neem dan kan ik 'm waarschijnlijk achterin m'n kast kwijt onder m'n voeding. Maar dan zit ie iig IN m'n kast. Maar eigenlijke neem ik liever een grotere om zo veel mogelijk warmte kwijt te raken en dus m'n componentjes zo koud mogelijk te houden!
Volgens mij heb ik ergens in dit forum gelezen dat iemand een bevestigings-kit wist om je black ice aan de achterkant van je pc te hangen! Kan iemand dit bevestigen en mij dan ook maar meteen vertellen (als je dan toch bezig bent) waar je zoiets kan halen!
Ik heb een standaard full tower, en monteer hem tegen de bovendeksel aan, met blowholes voor fans daar weer boven. boven de voeding komt het reservoir. Ik ben dan wel mn bovenste baai beetje kwijt, maar daar zit toch mn rheobus etc in.
Over hoeveel beter nou die grootere coolen ben ik eingelijk ook wel benieuwd.
Had een vraag over die corrosieprotect flesjes, is er nog verschil tussen de rode en de groene(buiten de prijs en de kleur) en zijn ze nog van een merk ofzo??bijvoorbeeld de rode van RedOIl Waterwetter?
Volgens mij zijn het merkloze spulletjes. Het groene spul geeft licht in blacklight, de rode niet. Het is iig geen waterwetter, dat zou veel duurder wezeneuro schreef op 31 januari 2003 @ 10:00:
Had een vraag over die corrosieprotect flesjes, is er nog verschil tussen de rode en de groene(buiten de prijs en de kleur) en zijn ze nog van een merk ofzo??bijvoorbeeld de rode van RedOIl Waterwetter?
Verwijderd
Die wordt niet toegevoegd, omdat de netto prijs 38 euro is. Hier komen nog portokosten overheen van Duitsland naar hier + btw verschil tussen beide landen = kom je op een veel hoger bedrag.Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 02:06:
[...]
Ja vast![]()
![]()
Ik heb al 2 mailtje verstuurd maar het product dat ik graag via de IA wou bestellen is nog steeds niet toegevoegd.![]()
Dus doe ik het maar zo. Het gaat om de Zalman 6000 CU
Hij is in Nederland goedkoper. Dit stond al eerder in het topic vermeld
Als je hem toch toegevoegd wilt zien, zeg je het maar.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 14:11 ]
Grrr @ postbank
Na een ruime week, geld nog steeds niet binnen
Misschien niet relevant, maar ik heb meer dan mijn nickname bij de mededelingen gezet. Ook mijn email staat erbij.
Misschien niet relevant, maar ik heb meer dan mijn nickname bij de mededelingen gezet. Ook mijn email staat erbij.
ID4.1M Honey Yellow
mxstrAEm, wat is het schema na 7 feb?
Ik sta namelijk op het punt om ook nog ff op laupro wat te bestellen, maar ik heb niet veel zin om het spul pas over een hele tijd te krijgen. Dus hoe ziet het schema er na 7 feb uit?
7 (+7) feb => einde bestelfase
17 (+7) feb? => einde betaalfase
18 (+7)feb? => bestellen
??? feb/mrt => levering bij jou thuis
??? feb/mrt => levering bij "ons" thuis
Ik wil dit weten omdat ik (als het lang gaat duren) de producten liever hier in NL (dan maar iets duurder) bestel maar wel vrij snel in huis heb.
Ik sta namelijk op het punt om ook nog ff op laupro wat te bestellen, maar ik heb niet veel zin om het spul pas over een hele tijd te krijgen. Dus hoe ziet het schema er na 7 feb uit?
7 (+7) feb => einde bestelfase
17 (+7) feb? => einde betaalfase
18 (+7)feb? => bestellen
??? feb/mrt => levering bij jou thuis
??? feb/mrt => levering bij "ons" thuis
Ik wil dit weten omdat ik (als het lang gaat duren) de producten liever hier in NL (dan maar iets duurder) bestel maar wel vrij snel in huis heb.
Verwijderd
Hij zat er ook vandaag niet bij. Dont worry. de IA loopt nog een week en je hebt nog 1 week erna om te betalen. Als het geld is overgemaakt heb je geen reden tot zorgReseT schreef op 31 januari 2003 @ 16:52:
Grrr @ postbankNa een ruime week, geld nog steeds niet binnen
![]()
Aan allen die vragen wanneer de spullen worden uitgeleverd
We gaan proberen de spullen in de eerste week van maart uit te leveren.
Mocht de import wat langer duren houden wij vnl de 3de en uiterlijk de 4de week van maart als uiterste leverdatum aan.
Er hebben overigens heel wat mensen gekozen om de spullen bij ons op te halen. Dat gaat een enorme planning en administratie met zich mee brengen. Daarom willen we ook 1 speciale ophaal dag organiseren in het weekend waarbij iedereen die dag kan langskomen. Maar dit zullen wij natuurlijk t.z.t. kenbaar maken. Vooralsnog kan ik alleen dit mededelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 14:08 ]
Verwijderd
Ik heb zo'n Enermax fan op men PAL 8045 zitten (T-Bird 1100), en em mbv de potmeter op de laagste stand gezet. Ik hoor helemaal niks van dat ding, men Maxtor HD komt er boven uit, maarja, dat ding maakt een klote herrieQosmic schreef op 30 January 2003 @ 22:21:

Bij een load van 0-5% (idle) en een lucht temperatuur van 31 graden houd de PAL met Enermax em op 39 graden. Men kast zit dicht, en ik laat em de lucht van de PAL afblazen (zuigend dus in principe) dus de lucht die de fan langs de PAL zuigt is zeker wel 28 graden.
-------------------------------------------------------------------------------------
btw @ IA organisatoren, ik kwam er net achter dat Hoofddorp op niet zo ver reizen woont van Amsterdam (geografie was nooit men sterkste kant
Trouwens, ik raad het niet aan om er maar 1 ophaal dag van te maken, maar minstens 2. De kans ik namelijk groot dat niet iedereen op die dag kan, en om je werkdruk te verminderen.
(bijv. een zaterdag is een voor de hand liggende keuze, maar dan werk ik, en dan kan ik niet ophalen. En er zullen zeker meer mensen zijn die op zaterdag niet kunnen (toch ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 21:31 . Reden: opmaak ]
Verwijderd
Tuurlijk, we zullen ervoor zorgen dat iedereen zijn pakket kan ophalen. Misschien kan het in 1 keer op een zondag of anders doen we er een paar dagen bij, no problemVerwijderd schreef op 31 January 2003 @ 21:30:
btw @ IA organisatoren, ik kwam er net achter dat Hoofddorp op niet zo ver reizen woont van Amsterdam (geografie was nooit men sterkste kant) en me een retourtje met voordeel korting 3,90 kost. Das wel wat minder dan 6,25 voor een pakketje tot 5kg.
Trouwens, ik raad het niet aan om er maar 1 ophaal dag van te maken, maar minstens 2. De kans ik namelijk groot dat niet iedereen op die dag kan, en om je werkdruk te verminderen.
(bijv. een zaterdag is een voor de hand liggende keuze, maar dan werk ik, en dan kan ik niet ophalen. En er zullen zeker meer mensen zijn die op zaterdag niet kunnen (toch ?) )
weekends is ideal, helemaal op zondag!! (ov en zo, ga ik zaterdag na mn moeder, kom ik zondag wel ffkes naar hoofdorp : )
staan jullie dan op het station met een busje op ons te wachten met warme chocolade melk met slagroom en koekjes? : D
staan jullie dan op het station met een busje op ons te wachten met warme chocolade melk met slagroom en koekjes? : D
ik weet dak een zeur ben, maar ivm met een lanparty op 14/tm/16 maart (netgamez) hoopte ik eigenlijk m'n mousepad en voeding binnen te hebben voor deze datum, is het mogelijk als ik die 2 dingen kan ophalen mocht het langer duren dan dat?Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 18:45:
[...]
Hij zat er ook vandaag niet bij. Dont worry. de IA loopt nog een week en je hebt nog 2 weken erna om te betalen. Als het geld is overgemaakt heb je geen reden tot zorg
Aan allen die vragen wanneer de spullen worden uitgeleverd
We gaan proberen de spullen in de eerste week van maart uit te leveren.
Mocht de import wat langer duren houden wij vnl de 3de en uiterlijk de 4de week van maart als uiterste leverdatum aan.
Er hebben overigens heel wat mensen gekozen om de spullen bij ons op te halen. Dat gaat een enorme planning en administratie met zich mee brengen. Daarom willen we ook 1 speciale ophaal dag organiseren in het weekend waarbij iedereen die dag kan langskomen. Maar dit zullen wij natuurlijk t.z.t. kenbaar maken. Vooralsnog kan ik alleen dit mededelen.
Hoe werkt het met de lengten van de kabels is deze in totaa 45 cm of tot aan de eerste aftakking. en wat is dat die andere afmeteing.
Ik probeer te bepalen of ik 45 cm of 60 cm nodig heb.
Ik neem an dat die met pober connector:
ROUNDED: IDE ATA133 45cm Powerconnector
ook voor de cdrom gebruikt kunnnen worden ?
Ik probeer te bepalen of ik 45 cm of 60 cm nodig heb.
Ik neem an dat die met pober connector:
ROUNDED: IDE ATA133 45cm Powerconnector
ook voor de cdrom gebruikt kunnnen worden ?
Xiaomi 13T Pro
Verwijderd
Je mag de producten ophalen zodra ze binnen zijn, want we zullen na ontvangst van de spullen ze direct distribueren. Er is grote kans dat het voor die datum gaat lukken. We zullen het ook proberen ivm de vakantie, maar het kan zijn dat we de spullen later binnenkrijgen. Op dit moment kunnen we daarom geen afhaal-afspraken maken.Sauron-XP schreef op 31 januari 2003 @ 22:05:
[...]
ik weet dak een zeur ben, maar ivm met een lanparty op 14/tm/16 maart (netgamez) hoopte ik eigenlijk m'n mousepad en voeding binnen te hebben voor deze datum, is het mogelijk als ik die 2 dingen kan ophalen mocht het langer duren dan dat?
Verwijderd
Zo kon het gewoon niet laten om bij deze inkoopactie wat te bestellen, ook al is het niet veel.
De fan van me voeding was toch aan vervanging toe, dus heb meteen maar ff een goede genomen de: Thermaltake Smart Case Fan 2 "Coolmod" FAN 80MM + nog wat anti vibratie rubbertjes, heb meteen ff betaald ben ik daar ook weer vanaf
De fan van me voeding was toch aan vervanging toe, dus heb meteen maar ff een goede genomen de: Thermaltake Smart Case Fan 2 "Coolmod" FAN 80MM + nog wat anti vibratie rubbertjes, heb meteen ff betaald ben ik daar ook weer vanaf
Dit topic is gesloten.