[IA] PC-Cooling 325+ producten *Betalen*

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 1.435 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mlevd schreef op 20 januari 2003 @ 08:34:
[...]

Heb het nooit gezien of geprobeerd, maar wel gelezen dat ze er in passen.
Yup, want zo'm audigy geval past er namelijk ook in, en ik heb zowel die case (nog) als die audigy :)

Dus ja, het zal wel passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mm, nog een vraagje over die water cool sets, kan de Watercooling Set Socket Rev. II worden toegevoegt, en wat is dan de uiteindelijke prijs ervan??

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:44:
[...]

"Die temperaturgeregelten Lüfter arbeiten ruhig und zuverlässig"
stil dus, was ook mijn verwachting, dit soort voedingen zijn altijd erg stil

"Die Länge der Anschlußkabel ist ausreichend dimensioniert"
atx kabel is gemeshed

lijkt me een goede voeding, ik hem ook kopen :)
nofi hoor, maar jij denkt dat het een goede voeding is omdat er mesh om de ATX kabel zit en omdat op de site staat dat 'ie stil is? Tuurlijk zetten ze dat op de site, anders verkoopt ie niet.
Bij een voeding gaat het om stabiele 3.3v/5v/12v lijnen die genoeg A kunnen leveren, anders reset je pc spontaan oid. Daarna is het natuurlijk altijd leuk als 'ie ook nog eens stil is en of er mesh enzo bijzit.
Mesh zit bij vrijwel elke wat duurdere voeding dus dat is geen probleem. Stilte wel: de ThermalTake Silent dinges doet 40dB en de Enermax doet 33dB-36dB, terwijl je dat niet zou verwachten bijv.. :)
Zie ook bijv. deze link voor een test van voedingen.

Ik koop zelf overigens de Enermax EG 365AX-VE (FMA) - 353 Watt. Naar mijn weten is dit een stille voeding (regelbare fans enzo) en een zeer stabiele voeding, ook heeft 'ie lange kabels en mesh eromheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TOPPIE IA hoor.. Veel :9~ spul!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

idd :)

Weet iemand of de Digidoc fans ook op een voltage lager dan 12 Volt kan laten draaien? (Is toch wat makkelijker dan steeds aan die schroefjes draaien van adjustable fans ;) )

edit:

Het kan dus niet, las net de review op tweakers en in de specs staat het ook niet |:(

[ Voor 23% gewijzigd door AaroN op 20-01-2003 12:02 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
mlevd schreef op 20 januari 2003 @ 08:34:

Heb het nooit gezien of geprobeerd, maar wel gelezen dat ze er in passen.
Ok, ik doe het gewoon, en als het niet past en ook nie na modden verkoop ik hem gewoon weer,
voor meer euro's uiteraard >:)
Nog een vraagje over baybus, ikke blijf maar vragen :X
In welke voltage kan je schakelen,
dus bv van 5 tot 12 volt ofzo, want dat staat er niet bij, wel hoeveel watt per poort max !
En gaat dit in stapjes, of geleidelijk als je draait ?

Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 20 January 2003 @ 10:52:
[...]

nofi hoor, maar jij denkt dat het een goede voeding is omdat er mesh om de ATX kabel zit en omdat op de site staat dat 'ie stil is? Tuurlijk zetten ze dat op de site, anders verkoopt ie niet.
Bij een voeding gaat het om stabiele 3.3v/5v/12v lijnen die genoeg A kunnen leveren, anders reset je pc spontaan oid. Daarna is het natuurlijk altijd leuk als 'ie ook nog eens stil is en of er mesh enzo bijzit.
Mesh zit bij vrijwel elke wat duurdere voeding dus dat is geen probleem. Stilte wel: de ThermalTake Silent dinges doet 40dB en de Enermax doet 33dB-36dB, terwijl je dat niet zou verwachten bijv.. :)
Zie ook bijv. deze link voor een test van voedingen.

Ik koop zelf overigens de Enermax EG 365AX-VE (FMA) - 353 Watt. Naar mijn weten is dit een stille voeding (regelbare fans enzo) en een zeer stabiele voeding, ook heeft 'ie lange kabels en mesh eromheen. :)
Als je de voedingen op pc-cooling bekijkt zie je dat deze opmerking over de geluidsproductie niet bij elke voeding staat. Als zij menen dat het een stille voeding is, ga ik hier van uit dat het klopt. En niet elke voeding is gemeshed. Ik zal als ik thuis ben in de pfd bestand kijken om het aantal db op te vragen. Deze voeding is zeker niet duur gezien de "extra's" die je krijgt. Kies je voor stabiele volt lijnen, en dan met name de 12 volt lijn kan je beter een enermax nemen, daar betaal je ook voor, maar dat was niet de vraag van Rebels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 12:12:
[...]

Als je de voedingen op pc-cooling bekijkt zie je dat deze opmerking over de geluidsproductie niet bij elke voeding staat. Als zij menen dat het een stille voeding is, ga ik hier van uit dat het klopt. En niet elke voeding is gemeshed. Ik zal als ik thuis ben in de pfd bestand kijken om het aantal db op te vragen. Deze voeding is zeker niet duur gezien de "extra's" die je krijgt. Kies je voor stabiele volt lijnen, en dan met name de 12 volt lijn kan je beter een enermax nemen, daar betaal je ook voor, maar dat was niet de vraag van Rebels :)
Voor een stabiel systeem is de 12 volt lijn het minst belangrijk hoor.
Veel belangrijker zijn de 3,3 en 5 volt. Je moet er met een voeding ook altijd op letten hoeveel van het totale wattage naar de diverse voltages gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mlevd schreef op 20 January 2003 @ 12:20:
[...]

Voor een stabiel systeem is de 12 volt lijn het minst belangrijk hoor.
Veel belangrijker zijn de 3,3 en 5 volt. Je moet er met een voeding ook altijd op letten hoeveel van het totale wattage naar de diverse voltages gaat.
Ok maar ik had het ook niet over een stabiel systeem ;) , voor een stabiel systeem zijn de 3,3 en volt lijnen belangerijker, 12-volt is van belang voor de overclockers (van P4 systemen) , omdat die lijn het meest belast wordt en meestal een bottleneck is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 12:29:
[...]

Ok maar ik had het ook niet over een stabiel systeem ;) , voor een stabiel systeem zijn de 3,3 en volt lijnen belangerijker, 12-volt is van belang voor de overclockers, omdat die des te meer belast worden bij hoge fsb's c.q. verhoging van de voltages.
http://www6.tomshardware....021/powersupplies-02.html

Hier kan je zien wat alles een beetje verbruikt, pas dit rekensommetje toe op je eigen systeem en je zit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:48
Weet iemand of je met de Rheobus 3,5" zwart aluminium de fans ook helemaal kan uitzetten?

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Weezer-DC schreef op 20 januari 2003 @ 12:06:
[...]

Ok, ik doe het gewoon, en als het niet past en ook nie na modden verkoop ik hem gewoon weer,
voor meer euro's uiteraard >:)
Nog een vraagje over baybus, ikke blijf maar vragen :X
In welke voltage kan je schakelen,
dus bv van 5 tot 12 volt ofzo, want dat staat er niet bij, wel hoeveel watt per poort max !
En gaat dit in stapjes, of geleidelijk als je draait ?

Bedankt _/-\o_
Van 7 tot 12volt , gaat geleidelijk volgens mij, niet in stapjes :)
En het heet een rheobus volgens mij, een baybus is met knopjes/schakelaartjes ...
ScorpionNL schreef op 20 January 2003 @ 16:07:
Weet iemand of je met de Rheobus 3,5" zwart aluminium de fans ook helemaal kan uitzetten?
Nee, je kan van 7 tot 12 volt gaat, niet uit of aan.

[ Voor 17% gewijzigd door Bartjuh op 20-01-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

AaroN schreef op 20 januari 2003 @ 11:49:
idd :)

Weet iemand of de Digidoc fans ook op een voltage lager dan 12 Volt kan laten draaien? (Is toch wat makkelijker dan steeds aan die schroefjes draaien van adjustable fans ;) )

edit:

Het kan dus niet, las net de review op tweakers en in de specs staat het ook niet |:(
nope, alleen op 12 volt, je kan ze wel instellen dat ze op bepaalde temperatuur aan/uit gaan enz

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Wat is het verschil tussen Levicom Blackline 450W Blue en Levicom Blackline 450W ? Zelfde wattage, alleen de éne heeft blauwe fans. Die met die blauwe fans is goedkoper, dat snap ik niet.

Owja.. de plaatjes doen het niet. Degene van wie picture.php is, even rechten geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beekforel schreef op 20 January 2003 @ 18:00:
Owja.. de plaatjes doen het niet. Degene van wie picture.php is, even rechten geven :P
Plaatjes worden gefixt, de server trekt het niet, elke dag 500mb load alleen aan plaatjes 8)7 als je de productlink volgt krijg je wel een grote afbeelding te zien

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb ik van mxstream eigenlijk het adres en postcode nodig om het geld over te schrijven van mijn postbank accountje?

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Weezer-DC schreef op 19 januari 2003 @ 21:00:
Nog een vraagje, misschien is die al langs geweest :)

De Rheobus 3,5" zwart aluminium past die achter het deurtje in een chieftec kast ???
Want het is nog wel eens een probleem met de grote van de knopjes !
weet iemand dat toevallig ook voor deze:
vantec superpanel multi functional fan betsuring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:28

momania

iPhone 30! Bam!

ReseT schreef op 20 januari 2003 @ 19:26:
Heb ik van mxstream eigenlijk het adres en postcode nodig om het geld over te schrijven van mijn postbank accountje?
nope, alleen rekening nummer en eventeel plaats van de bank waar zijn rekening nummer beheerd wordt, maar meestal is rekening nummer voldoende.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Ziet er uit dat die knop die erop zit +/- 0,5 tot max 1 cm uitsteekt, dus kan je zelf even meten hoeveel je over hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 13:57
Heeft iemand ervaring met die 'Anti vibratie HARDDISK Blacknoise Swing' dingen? Waarmee je je harde schijf in rubber kunt hangen, zal waarschijnlijk het meest helpen tegen trillingen, maar wat minder tegen gierende hdd's (zoals die van mij :( ) Denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op 20 januari 2003 @ 22:48:
Heeft iemand ervaring met die 'Anti vibratie HARDDISK Blacknoise Swing' dingen? Waarmee je je harde schijf in rubber kunt hangen, zal waarschijnlijk het meest helpen tegen trillingen, maar wat minder tegen gierende hdd's (zoals die van mij :( ) Denk ik..
Ik heb ze wel op de oc-days gezien, maar omdat het daar zo druk is heb ik helaas niet gehoord of het schilt in lawaai :(
Maar ik neem aan dat dat rubber dat er omheen zit voorkomt dat er trillingen naar het frame van je case gaan, die normaal veroorzaken dat je case lichtjes mee gaat trillen en zo lawaai vormt.

Dus in jou geval zal het wel niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op 20 januari 2003 @ 22:48:
Waar het wel tegen helpt is het verminderen van het geluid bij het opspinnen van je hdd als je pc aangaat. Maar als je hdd bij idle gebruik al een gierend geluid maakt zal dat niet verminderen. Je kan het zelf testen door je hdd op een zacht matje te leggen. Bij mij scheelde dit toch 70% in het geluid schat ik, terwijl ik een liquid bearing hdd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 13:57
Ja heb al eens geprobeerd om mn harde schijf in elastieken te hangen, ff om te proberen of het veel zou schelen. Het effect viel me toen ook al tegen, dus dan zullen die rubbers wel niet erg veel helpen...jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:37
Ik heb ook een liquid bearing HDD en zal het denk ik niet echt horen (hij is al verdomde stil : )

Enige wat ik wel gelezen heb erover is, als je hem dus in rubber hangt, en dus de vibraties opvangt, dat je kop veel meer moet corricieren waardoor je dus performance versliest, hoeveel dit is en of dit uberhaubt waar is weet ik niet. Klinkt echter wel realistisch dat het zou kunnen gebeuren. Een tweede wat het kan doen is resonantie opvangenzodat je hdd niet tegen je kast gaat trillen, maar ik denk dat iedereen hem wel stevig erin geschroevd heefd : )

btw, mxstream, kunnen we deze nog verwachten? http://www.pc-cooling.de/...th=3_229&products_id=2249

k heb eergister al drover gemailed. zou wel vet zijn namelijk. Oh en weet je al hoe het zit met de binnenkanten van de coolcases/blackice/reservoirs?

[ Voor 21% gewijzigd door n0d3 op 21-01-2003 01:09 ]

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

n0d3 schreef op 21 January 2003 @ 01:07:

Enige wat ik wel gelezen heb erover is, als je hem dus in rubber hangt, en dus de vibraties opvangt, dat je kop veel meer moet corricieren waardoor je dus performance versliest, hoeveel dit is en of dit uberhaubt waar is weet ik niet. Klinkt echter wel realistisch dat het zou kunnen gebeuren.
Gek, ik zou juist zeggen dat hij meer moet corrigeren als hij wél trilt? :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

BaRF schreef op 21 January 2003 @ 10:19:
[...]

Gek, ik zou juist zeggen dat hij meer moet corrigeren als hij wél trilt? :D
Klopt. Alleen als je je HD in het rubber gaat hangen trilt hij minder door naar je kast, de HD zelf is dan wel iets bewegenlijker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

momania schreef op 21 januari 2003 @ 10:48:
[...]

Klopt. Alleen als je je HD in het rubber gaat hangen trilt hij minder door naar je kast, de HD zelf is dan wel iets bewegenlijker natuurlijk.
ah, normaal werkt je kast dus als een soort schokabsorber :)

Hey over HDDs gesproken, ik zit te denken over die Hardcano 5 en ik geloof dat hij een temp sensor heeft voor de HDD zelf, en een externe, klopt dat? (zit die 2e er bij? ik meen van wel) Er staat dat je kunt kiezen maar ik kan nou nergens vinden hoe. Is dit bv met een dipswitch aan de binnenkant, of kun je extern wisselen tussen de 2 temperaturen? Er zit wel een knop, maar die is zo te zien voor de externe fanspeed. (L-M-H) En die geweldige 3d experience op de site is misschien niet 100% nauwkeurig. Iemand die hem al heeft?

edit: of heeft ie nou maar 1 temp, die je óók op je hdd zou kunnen plakken? :P

[ Voor 6% gewijzigd door BaRF op 21-01-2003 11:21 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 15:23
Heb me net ff geregd want dit lijkt me wel een aardig leuke IA :)

[ Voor 77% gewijzigd door NitroX infinity op 21-01-2003 11:18 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

n0d3 schreef op 21 januari 2003 @ 01:07:
Oh en weet je al hoe het zit met de binnenkanten van de coolcases/blackice/reservoirs?
Dat vraag ik me ook al af. De combo koper - alu is niet echt goed, maar als ik naar de sets kijk zie ik dat het gewoon bij elkaar verkocht wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik deze mousepad ook halen bij mij bestelling?

Speedpad Mousepad blauw:

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-cooling.de/catalog/tpl/900100139/900100139.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

momania schreef op 21 January 2003 @ 14:55:
[...]

Dat vraag ik me ook al af. De combo koper - alu is niet echt goed, maar als ik naar de sets kijk zie ik dat het gewoon bij elkaar verkocht wordt :?
Nog geen antwoord hierop gekregen, heb ze al wel gemaild
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 15:14:
kan ik deze mousepad ook halen bij mij bestelling?

Speedpad Mousepad blauw:

[afbeelding]
Die is aangevraagd en wordt toegevoegd aan de IA, gelieve voortaan te mailen i.p.v. hier links te gooien en plaatjes. Zie ook de openingspost in dit topic :)

je kan mailen op saltia@softhome.net als je iets toegevoegd wilt hebben

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
BaRF schreef op 21 January 2003 @ 11:09:
[...]

ah, normaal werkt je kast dus als een soort schokabsorber :)

Hey over HDDs gesproken, ik zit te denken over die Hardcano 5 en ik geloof dat hij een temp sensor heeft voor de HDD zelf, en een externe, klopt dat? (zit die 2e er bij? ik meen van wel) Er staat dat je kunt kiezen maar ik kan nou nergens vinden hoe. Is dit bv met een dipswitch aan de binnenkant, of kun je extern wisselen tussen de 2 temperaturen? Er zit wel een knop, maar die is zo te zien voor de externe fanspeed. (L-M-H) En die geweldige 3d experience op de site is misschien niet 100% nauwkeurig. Iemand die hem al heeft?

edit: of heeft ie nou maar 1 temp, die je óók op je hdd zou kunnen plakken? :P
ik weet wel dat bijna alle nieuwe modellen hdd's zelf al een temp sensor hebben ingebouwd die m.b.v. S.M.A.R.T. uit te lezen is. Ik weet niet of er al proggies in windows zijn, maar k' denk het haast van wel.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 15:29:

Die is aangevraagd en wordt toegevoegd aan de IA, gelieve voortaan te mailen i.p.v. hier links te gooien en plaatjes. Zie de openingspost in dit topic.

waneer word laupro geupdate met de nieuwe goedjes : )

must ... spend ... more .. . money!!

[ Voor 5% gewijzigd door n0d3 op 21-01-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laupro wordt vanavond weer geupdate, de volgende producten worden erbij geplaatst:

producten update
1518 Reservoir geribbeld blauw Onzichtbaar
1514 Speedpad Mousepad blauw Onzichtbaar
1517 Speedpad Mousepad transparant Onzichtbaar
1515 Speedpad Mousepad zwart

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:55
Woei... Ik ga ook maar is wat bestellen, sowieso 2 x PAPST voor m`n voeding (eindelijk nacht rust ;))

Ik zal je nog ff mailen of je 5mm blauwe LEDS kunt toevoegen, want er is nu alleen nog maar 3 mm en die passen niet in mijn kast :+

[ Voor 41% gewijzigd door YscO op 21-01-2003 15:52 . Reden: Leds ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
momania schreef op 20 januari 2003 @ 19:44:
[...]

Ziet er uit dat die knop die erop zit +/- 0,5 tot max 1 cm uitsteekt, dus kan je zelf even meten hoeveel je over hebt...
Ik ben van plan om de chieftech en de babybus hier te kopen ;) (heb de kast dus nog niet). Kan iemand met een chieftech kast meten hoeveel ruimte nog achter het deurtje zit om een babybus te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Coole actie jongens!
Ik heb nog wat kleine vraagjes:
- Thermalright SLK-800 http://www.laupro.nl/ia/p.asp?id=1229
Wordt die geleverd met de bevestigingsklemmen voor de fan?
- De koperen spacer: http://www.laupro.nl/ia/p.asp?id=1131
Is die geschikt voor een thunderbird? of is ie dan te laag?

Ik wil deze combo wil ik graag hebben op mijn thunderbird, en dit is erg goedkoop ;)

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!! Gaat hard...
Al 127 deelnemers en 13.538,- euro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 15:29:
[...]

Nog geen antwoord hierop gekregen, heb ze al wel gemaild

[...]

Die is aangevraagd en wordt toegevoegd aan de IA, gelieve voortaan te mailen i.p.v. hier links te gooien en plaatjes. Zie ook de openingspost in dit topic :)

Ow sorry,
Dat dat mailen heb ik dus al gedaan gistermiddag. Ik heb nog geen antwoord gekregen namelijk dus vandaar dat berichtje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
juh, ik heb ook zaterdag al gemailed voor die 10mm aansluit pluggen en mxstream leek het ook wel interesant om te adden, maar de jongens hebben het best druk dus dat duurt gewoon ffkes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Herr Muller schreef op 21 januari 2003 @ 15:55:
[...]

Ik ben van plan om de chieftech en de babybus hier te kopen ;) (heb de kast dus nog niet). Kan iemand met een chieftech kast meten hoeveel ruimte nog achter het deurtje zit om een babybus te plaatsen?
Waarom wil je em uberhaupt achter een deurtje? Daar koop je toch niet zo'n mooie voor? Zie je d'r niks van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Muller
momania schreef op 21 January 2003 @ 16:37:
[...]

Waarom wil je em uberhaupt achter een deurtje? Daar koop je toch niet zo'n mooie voor? Zie je d'r niks van :?
hehe, das wel een beetje waar :).
Laat ik maar beginnen met de kast: Ik wil de chieftec omdat het een goedkope kast is met veel plaats voor fans (vooral die aan de zijkant voor me videokaart, die lijkt me erg handig)Bovendien was de review erg lovend over de kast. Ik ken geen andere kast voor rond de 75E met plaats voor zijkantfan en min. 4 andere casefans.
De baybus koop ik niet omdat ik hem zo mooi vind (ook wel een beetje hoor :p), maar meer omdat er front usb + fancontrol + lcd op zit. Het boeit me dan niet zoveel als het achter een deurtje zit (als het deurtje nog dicht kan tenminste ;) )

ps: kan iemand opmeten hoeveel ruimte er nou achter dat deurtje zit?

edit: ok bedankt kieskes :D

[ Voor 11% gewijzigd door Herr Muller op 21-01-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:41
Herr Muller schreef op 21 januari 2003 @ 17:41:
[...]

hehe, das wel een beetje waar :).
Laat ik maar beginnen met de kast: Ik wil de chieftec omdat het een goedkope kast is met veel plaats voor fans (vooral die aan de zijkant voor me videokaart, die lijkt me erg handig)Bovendien was de review erg lovend over de kast. Ik ken geen andere kast voor rond de 75E met plaats voor zijkantfan en min. 4 andere casefans.
De babybus koop ik niet omdat ik hem zo mooi vind (ook wel een beetje hoor :p), maar meer omdat er front usb + fancontrol + lcd op zit. Het boeit me dan niet zoveel als het achter een deurtje zit (als het deurtje nog dicht kan tenminste ;) )

ps: kan iemand opmeten hoeveel ruimte er nou achter dat deurtje zit?
vanaf het midden zeker een DIKKE cm, denk +- 1,5 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08-2024

tomvleeuwen

Whiee!

Ik heb een vraagje over de P4 klem voor wc blok,
Op het plaatje staat er 1 afgebeeld, maar naar mijn idee heb ik er twee nodig. Hoeveel krijg ik er als ik er 1 bestel? 1 of 2?

Online LED calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik heb jullie weer plat gemaaild... Wanneer komt de volgende update?? Met name Y stuk 8mm en 8mm adapterstukjes voor de Eheim pomp??? En kopen jullie al eerder in of pas als de IA afgelopen is?? In ieder geval TNX!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
tomvleeuwen schreef op 21 januari 2003 @ 21:48:
Ik heb een vraagje over de P4 klem voor wc blok,
Op het plaatje staat er 1 afgebeeld, maar naar mijn idee heb ik er twee nodig. Hoeveel krijg ik er als ik er 1 bestel? 1 of 2?
Euuhhh, 1 :? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 16:03:
Woei!! Gaat hard...
Al 127 deelnemers en 13.538,- euro :o
Ja, dat is leuk en aardig, maar er zijn ook zwevende kiezers, zoals ik. Ik heb mijn bestelling al 3 x overnieuw gedaan. Het loopt toch tot halverwege februari. Ik denk dat de 17.500,- Euro wel gehaald gaat worden. 8) Waarvan ongeveer 600 van mij denk ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar we hebben geen tijd gehad om laupro te updaten. Morgen is het ook een hectische dag met de verkiezingen enzo.
Daarom zullen we uiterlijk donderdagavond alle vragen m.b.t. producten op laupro toegevoegd hebben. Dat wilde ik jullie even mededelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik die 10mm slang op de Eheim pomp krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 22:50:
Sorry maar we hebben geen tijd gehad om laupro te updaten. Morgen is het ook een hectische dag met de verkiezingen enzo.
Daarom zullen we uiterlijk donderdagavond alle vragen m.b.t. producten op laupro toegevoegd hebben. Dat wilde ik jullie even mededelen :)
K. doe het rustig an.... We hebben nog tot 16 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 22:52:
[...]

K. doe het rustig an.... We hebben nog tot 16 feb.
Zeg dat niet te vlug, want als een modje het totale bedrag te hoog vind wordt ie eerder gesloten.
Mijn aktie werd ook al bijna eerder gesloten toen hij de kant van 15.000E op ging, onthoud dat wel ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
ik denk dat dit wel mee zal valen, met name wegens de hoogte van de prijzen van sommige producten.

en erik o, dat vroeg ik em dus ook af : ) als het goed is is ie 11 bij 13mm die van 11 past nog wel, maar die van 13 baat me enige zorgen .. slang verwaren en oprekken dat ie op 13mm past lijkt me echter wel 'de' oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:59:
[...]

Zeg dat niet te vlug, want als een modje het totale bedrag te hoog vind wordt ie eerder gesloten.
Mijn aktie werd ook al bijna eerder gesloten toen hij de kant van 15.000E op ging, onthoud dat wel ff...
Hmm, het totale bedrag bedraagt nu al € 14.445,00 dat zijn 1463 producten.
Moet dan maar snel deelnemen! 8)7

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
weer een order van 300 eurotjes erbij van mij :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
ja ben ook al bijna aan de 300E
het belachelijke is, het maken van die b.v. reservoirs kost echt nix. Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat naalden e.d. voor de medische sector maakt (klein bedrijfje 10 - 15 man max) en die dingen worden ook zwaar overgeprijst (denk hier aan soms 1500E voor 1 hartkamer boortje) die dingen worden daar wel zelf hoogwaardig gemaakt, maar ook niet altijd, soms word het gewoon uit besteed en word het voor nog geen 500E gemaakt. dus dikke winst. En het gebeurd in veel bedrijven zo. word gewoon vette winst gedraaid. Nou heeft dit ook deels te maken dat weinig vraag is en zo. Maar geloof me, die makers hiervan lachen zich gek voor al die orders. Want echt, koper zal best prijzig zijn en het kost vast ook wel wat arbeit uren e.d. om die dingen hoogwaardig te maken, maar 40E is echt belachelijk hoog. Ik denk als je dit masaal zou bestellen (in units van 1000) direct van de echte fabrikant dat je ze wel voor 10E per stuk kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

regel jij maar 1000 kopers ;)

We zitten hier nu op ruim 100, dus way to go >:)

Weet iemand of de radeon 8500 ook geschikt is voor waterkoeling? De drie blokjes op pc-cooling zijn danwel voor GF4 of r9700 bedoeld? Of past er ook een op de radeon 8500? Iemand met ervaringen?

Hoe zitten de fans bevestigd in een chieftec via schroefjes of via houders? Dit in verband met anti vibratie siliconen :)

[ Voor 123% gewijzigd door AaroN op 22-01-2003 10:43 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
AaroN schreef op 22 January 2003 @ 10:05:
Hoe zitten de fans bevestigd in een chieftec via schroefjes of via houders? Dit in verband met anti vibratie siliconen :)
Die moet je in die paars/roze dingen klikken. Zover ik weet kun je dat siliconen spul er niet tussenkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

tnx :)

* AaroN gaat aan top qua grootte bestelling :P zal me financieel adiviseur niet 8) vinden..

Vreemd trouwens dat als ik verzenden > 5 kilo 'bestel' á € 9,- dan staat er bij mijn bestelling € 9,- en in het tabblad van "Pakket verzenden >5 kilo" dat ik 3 * verzendkosten betaal. Bij de een moet ik dus 494 euro en de andeer 512 euro betalen :D (zie hier staat 512 en bij mijn prive bestelling staat 494 :? )

[ Voor 72% gewijzigd door AaroN op 22-01-2003 11:02 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

AaroN schreef op 22 January 2003 @ 10:05:
Weet iemand of de radeon 8500 ook geschikt is voor waterkoeling?
Is al eerder voorbij gekomen in dit topic, maar:

In princiepe past een GF3 blokje er volgens mij op, maar je moet even kijken of je gaten hebt rond om de GPU om een blok te bevestigen. Die maten kan je dan even opmeten en vergelijken met 1 van de blokjes.
Heb je geen gaten zul je of moeten plakken of het niet moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
Kawa schreef op 22 January 2003 @ 10:52:
[...]

Die moet je in die paars/roze dingen klikken. Zover ik weet kun je dat siliconen spul er niet tussenkrijgen
Je kan die houders ook laten vervallen en de fans er gewoon op de "normale" manier in schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

mlevd schreef op 22 januari 2003 @ 11:17:
[...]

Je kan die houders ook laten vervallen en de fans er gewoon op de "normale" manier in schroeven.
Dat lijkt me stiller, niet? Neem aan dat die houders toch gaan trillen..

Over die koelblokjes: Dat ging over de radeon 9500/ 9700, toch echt anders :P

[ Voor 15% gewijzigd door AaroN op 22-01-2003 11:27 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

Kawa schreef op 22 januari 2003 @ 10:52:
[...]

een vraag aan jou dan,
ik heb ook een chieftec en daar zitten dus ook van die roze houders in, maar er zit aan de voorkant van deze kast (binnenkant) ook een roze houder die langwerpig is en ongeveer 3 cm dik, 10 a 12 cm lang en staat zo'n 5/6 cm van de wand af.

wat kun je hier mee doen dan :?
ik heb geprobeerd om daar een fan in te krijgen, maar dat gaat je niet lukken :)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
Imhotep schreef op 22 January 2003 @ 11:33:
[...]

een vraag aan jou dan,
ik heb ook een chieftec en daar zitten dus ook van die roze houders in, maar er zit aan de voorkant van deze kast (binnenkant) ook een roze houder die langwerpig is en ongeveer 3 cm dik, 10 a 12 cm lang en staat zo'n 5/6 cm van de wand af.

wat kun je hier mee doen dan :?
ik heb geprobeerd om daar een fan in te krijgen, maar dat gaat je niet lukken :)
fangrill eraf gehaald want met pastie inderdaad niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

nee, die bedoel ik niet, de "gewone" houders waar je een 80mm fan in kunt hangen zijn wel goed, en daar kun je ook gewoon de fangrill aan de binnenzijde laten zitten, maar ik bedoel dus een ander "ding" waar je dus geen fan in kunt stoppen.

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
Je bedoelt dat ding dat in zo'n 3.5" drive box zit toch? Ik kan me herinneren dat ik die fan heel dat ding door meost schuiven om hem erin te zetten. Dus vanaf de "binnen kant" helemaal naar achter schuiven.

Kan nu niet kijken hoe het precies zit (ben op werk) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volgende product zou ik graag via de IA willen kopen;

http://www.pc-cooling.de/...2_26_237&products_id=1571

Als het ook mogelijk is om wat 8cm filters voor fans (wit van kleur) in de IA te doen, dan ben ik helemaal blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Imhotep schreef op 22 januari 2003 @ 12:20:
nee, die bedoel ik niet, de "gewone" houders waar je een 80mm fan in kunt hangen zijn wel goed, en daar kun je ook gewoon de fangrill aan de binnenzijde laten zitten, maar ik bedoel dus een ander "ding" waar je dus geen fan in kunt stoppen.
dat vroeg ik mezelf dus ook af :P
ding lijkt mij namelijk totaal geen nut hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Is dat andere 'ding' geen houder voor hele lange PCI kaarten?
Denk even aan zoiets als je oude SB AWE32, die was groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 12:40:
Het volgende product zou ik graag via de IA willen kopen;

http://www.pc-cooling.de/...2_26_237&products_id=1571

Als het ook mogelijk is om wat 8cm filters voor fans (wit van kleur) in de IA te doen, dan ben ik helemaal blij :)
Dit artikel is al toegevoegd aan de IA.

Nogmaals geen linken in dit topic gooien alsjeblieft, maar mailen: saltia@softhome.net, alleen dan worden producten toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
momania schreef op 22 januari 2003 @ 13:35:
Klopt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
AaroN schreef op 22 January 2003 @ 10:58:
tnx :)

* AaroN gaat aan top qua grootte bestelling :P zal me financieel adiviseur niet 8) vinden..

Vreemd trouwens dat als ik verzenden > 5 kilo 'bestel' á € 9,- dan staat er bij mijn bestelling € 9,- en in het tabblad van "Pakket verzenden >5 kilo" dat ik 3 * verzendkosten betaal. Bij de een moet ik dus 494 euro en de andeer 512 euro betalen :D (zie hier staat 512 en bij mijn prive bestelling staat 494 :? )
Ga naar Bestelling
Kies de goede optie bij verzenden
Druk op wijzigen

Is het dan nog steeds?

Probeer anders -3 of -2 te doen oid :)

En 3mm ledjes zijn toch de goede voor Chieftec kasten :?

[ Voor 8% gewijzigd door Aikon op 22-01-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Ja toch?
Zitten als het goed is van die sleuven in die precies op hoogte zijn met je PCI sloten.
Daar kan je dan het einde van je PCI kaart inhangen zodat die niet krom hangt.
De SB AWE 32 was al een voorbeeld, maar een SCSI raid controller is ook een goede. Die zijn ook erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
momania schreef op 22 januari 2003 @ 13:35:
Oh jaaaaaaaa die :p Die lag er bij als eerste uit dus was eigenlijk vergeten dat die dingen er ook in zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:59:
[...]

Ja is dit echt zo??!?? Zo een van de IA starters hier misschien wat over kunnen zeggen?!? Is het dus mogelijk dat de IA eerder dicht gaat?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
Aikon schreef op 22 January 2003 @ 14:32:
[...]
knip

En 3mm ledjes zijn toch de goede voor Chieftec kasten :?
goed je dat je er aan herrinert :)

welke maar moet ik hebben voor de yeong yang kast?
ook 3 mm? ze lijken op de plaatjes namelijk groter :?

iemand ervaring mee?

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD lover schreef op 22 januari 2003 @ 15:02:
[...]

Ja is dit echt zo??!?? Zo een van de IA starters hier misschien wat over kunnen zeggen?!? Is het dus mogelijk dat de IA eerder dicht gaat?!?
Ik net te horen gekregen dat deze niet bij 15.000 gesloten wordt, wees maar gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 13-09 08:09

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

laupro is downl.

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Not enough space on disk.

/ia/default.asp, line 21

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawa
gewoon paar keer F5 op rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
delyver schreef op 22 januari 2003 @ 15:02:
[...]

goed je dat je er aan herrinert :)

welke maar moet ik hebben voor de yeong yang kast?
ook 3 mm? ze lijken op de plaatjes namelijk groter :?

iemand ervaring mee?
k heb ff gebeld met Freezing Hardware..
ze zijn 3 mm :)

(arghh ik quote mezelf :P)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak-Freak schreef op 22 januari 2003 @ 15:12:
laupro is downl.

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Not enough space on disk.

/ia/default.asp, line 21

:+
Ik heb d'r ook last van en F5 rammen helpt niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
juh, hij heeft niet genoeg disk space, lijkt me duidelijk. als ie nou een normaal OS had geinstalleerd dat geen 2gb uit zichzelf al nodig heeft en een normale database die niet 10x de inhoud nodig heeft was dit natuurlijk veel minder snel gebeurd. maar ja wie weet hoe groot die db is, nog kan worden. (hij verdient er trouwens volgens mij wel aardig wat aan 0.10 per user, per ia minimaal tikt toch aaridg aan)

(laupro is trug)

[ Voor 3% gewijzigd door n0d3 op 22-01-2003 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0d3 schreef op 22 januari 2003 @ 16:55:
(hij verdient er trouwens volgens mij wel aardig wat aan 0.10 per user, per ia minimaal tikt toch aaridg aan)
Bij een grote ia is dat toch al vlug 20 euro... (Hij moet investeren in een grotere hd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

offtopic:
Dat ruimtegebrek kwam dacht ik door de log-bestanden van zijn hoster, die per dag zo'n 2 mb toenemen en in zijn ruimte opgeslagen worden.

Hij draait inmiddels dus geen eigen servertje meer, omdat de datastroom en load te veel werden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 16:58:
[...]

Bij een grote ia is dat toch al vlug 20 euro... (Hij moet investeren in een grotere hd :P)
nou neem nou is b.v. KOD zn IA, daar zit al dikke 646 bijdrages bij, das 64E .. geen katte pis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

ik heb hem 27 bijdrages gegeven,om het bedrag mooi af te ronden.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

n0d3 schreef op 22 January 2003 @ 16:55:
juh, hij heeft niet genoeg disk space, lijkt me duidelijk. als ie nou een normaal OS had geinstalleerd dat geen 2gb uit zichzelf al nodig heeft en een normale database die niet 10x de inhoud nodig heeft was dit natuurlijk veel minder snel gebeurd. maar ja wie weet hoe groot die db is, nog kan worden. (hij verdient er trouwens volgens mij wel aardig wat aan 0.10 per user, per ia minimaal tikt toch aaridg aan)

(laupro is trug)
Net op Got en nu al een grote mond. :X
Maar als je het beter kan maak gerust zelf een perfecte inkoopactiesite. Zo niet klaag er dan niet over.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Die blauwe 3 mm ledjes kun je volgens mij overal wel inrossen :) Ik ga ze ff in me toetsenbord stoppen, num- , caps- en scrolllock ;)

Die chieftec kasten komen zonder casefans toch? Ander heb ik strax een overschot :P

[ Voor 25% gewijzigd door AaroN op 22-01-2003 17:34 ]

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
net op got .. of net nieuwe account op got omdat de oude het niet meer deed omdat ze zogenaamd 'gemerged' zouden worden.

en hij used MS server met MS database ... blijf wel beetje reel. M$ is misschien leuk op de desktop, maar bij servers hebben ze toch niet echt veel te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0d3 schreef op 22 January 2003 @ 17:23:
net op got .. of net nieuwe account op got omdat de oude het niet meer deed omdat ze zogenaamd 'gemerged' zouden worden.

en hij used MS server met MS database ... blijf wel beetje reel. M$ is misschien leuk op de desktop, maar bij servers hebben ze toch niet echt veel te vertellen.
MS is dan wel niet het OS maar ook voor servers zeer geschikt. En als je wil flamen op een OS doe dat dan ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 17:36:
[...]

MS is dan wel niet het OS maar ook voor servers zeer geschikt. En als je wil flamen op een OS doe dat dan ergens anders.
na downtime mag ut : p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornNatron
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09-2024
Dat transparante sidepanel voor die thermaltake XaserII 6000 AW is dat met of zonder window want ik ben op zoek naar een sidepanal voor een thermaltake XaserII 6000 A zonder window en niet gemod.

My Xbox360 Gamercard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie inkoopactie! Ik heb nog een vraagje: zijn er mensen die ervaring hebben met de Enermax EG 365AX-VE (FMA) - 353 Watt of de Zalman ZM300A APF 300W? Ik ben vooral op zoek naar een stille voeding, die daarnaast natuurlijk ook gewoon stabiel is...Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

CornNatron schreef op 22 January 2003 @ 18:08:
Dat transparante sidepanel voor die thermaltake XaserII 6000 AW is dat met of zonder window want ik ben op zoek naar een sidepanal voor een thermaltake XaserII 6000 A zonder window en niet gemod.
Je zegt zelf al dat hij transparant is. Zit dus een window in.

Jij wilt deze hebben:
http://laupro.nl/ia/p.asp?id=1200

Die Xasers zijn nl gewoon chieftecs.

[ Voor 5% gewijzigd door Syzzer op 22-01-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 18:09:
Mooie inkoopactie! Ik heb nog een vraagje: zijn er mensen die ervaring hebben met de Enermax EG 365AX-VE (FMA) - 353 Watt of de Zalman ZM300A APF 300W? Ik ben vooral op zoek naar een stille voeding, die daarnaast natuurlijk ook gewoon stabiel is...Iemand?
Ik weet naar eigen bevindingen en een aantal reviews, waarvan ik net ff de link niet kan vinden, dat Het allebei zeer goede en stille voedingen zijn. Je krijgt met de Enermax natuurlijk meer power >:) en de Zalman zal misschien 1 dBa minder luid zijn. Kortweg het ontloopt elkaar niet veel. Toch zou ik voor de zwaardere van de twee gaan, de Enermax omdat je als Poweruser natuurlijk veel van je voeding eist :7

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoffilter-mat voor chieftec midi server
Beschermt de binnenkant van de kast tegen stof

Lengte ca. 255 mm
Breedte ca. 120 mm
Hoogte ca. 20 mm
wat moet ik hierbij voorstellen? Hoe moet ik het gebruiken? iemand hier meer info over?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 15:22
Zo, heb ff hele topic doorgelezen (pfffff). Het vorige topic had ik wel helemaal gevolgd, maar precies toen deze kwam, was ik een paar dagen weg. Nu gaan inventariseren wat ik wil :)
Overigens wil ik ook wel weten wat ik me precies moet voorstellen bij die stofmat. Daar heb ik nl. ook wel interesse in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 19:58:
[...]

wat moet ik hierbij voorstellen? Hoe moet ik het gebruiken? iemand hier meer info over?
volgens mij is het de bedo9eling dat je die dingen tussen de gril in je frontbezel en het metaal van de kast in stopt. Dan komt er dus minder tot geen stif meer in je kast, dus hoef je het niet weg te halen ook. Nadeel is wel dat het je airflow drastisch verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op 22 januari 2003 @ 20:19:
[...]

volgens mij is het de bedo9eling dat je die dingen tussen de gril in je frontbezel en het metaal van de kast in stopt. Dan komt er dus minder tot geen stif meer in je kast, dus hoef je het niet weg te halen ook. Nadeel is wel dat het je airflow drastisch verminderd.
Als het tussen het metaal en front moet zitten dan belemmerd het je fan(airflow) toch niet? Want de fan zit weer achter het metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ja, maar de lucht wordt door het metaal (gaten in metaal) en door het front gezogen. Met stoffilter kan er dan dus minder luscht doorheen en zal j airflow dus afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 18:09:
Ik neem die Enermax, vanwege 50watt meer wat ik toch wel nodig denk te hebben.
En ik denk dat ie stabieler is. En hij is beter regelbaar.

Check ook deze link. Staat de zalman niet bij maar toch. Denk niet dat de zalman (veel) stiller is btw. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.