Ik ga ook watercooling aanschaffen, ik denk dat ik op een Y of T stukje(10mm) ingang word 10mm, 1 uitgang 10 en de andere 8mm op monteren. Ik las dat je de slang dmv verwarmen er dan wel op kunt aansluiten.n0d3 schreef op 17 January 2003 @ 15:08:
Ik zit nu dus met een probleem he, Ik wilde dus eerst die Koolance VGA cooler mee bestellen (die zouden de orginizators nog toevoegen, leek ze wel wat) maar die is dus aluminium. En die CPU WC's zijn allemaal koper, net als die black ice's. Dr zijn echter weer maar 2 VGA coolers voor 10mm aansluiting, maar die hebben die aansltuiings punten recht omhoog staan, dat zou wel is krap kunnen worden. En die gehoekte zijn weer allemaal 8mm en om dan weer verloop stukjes te gebruiken vind ik beetje nep : )
Suggesties iemand?
dat Y stukje hebben ze (nog) niet op laupro.
Maar het word nog eerder die 2de (iets duurdere) chipset cooler die ik eigenlijk voor de VGA wilde gebruiken omdat die dus 10mm was, is maar 8mm!! dus een foutje op laupro. Die andere is wel 10mm maar heeft VEEL te lange buisjes dus die gaat tegen mn NIC aan stoten dan of zo, dus moet ook idd een 8mm ding pakken en dan met versmallingen en zo gaan werken : (
maar wat je zegt zit wel wat in, door hem te verwarmen krimpt ie een beetje, en als je dan zo'n klem gebruikt kan je hem goed vast schroeven.
zie trouwens nu dat er wel meer dingen/afmetingen niet kloppen op laupro! (Als er iets vertaald moet worden of zo laat het ff weten) Eingelijk volgens mij kloppen gewoon de plaatjes niet. Ik denk echter wel dat iedereen besteld op spec en plaatje. Ik heb iig op PC-cooling.de gekeken naar welke cooler ik wilde, en toen volgens het plaatje geselect, maar ik denk dat dit wel weer gaat veranderen dan. IIg dat hoop ik dan.
Maar het word nog eerder die 2de (iets duurdere) chipset cooler die ik eigenlijk voor de VGA wilde gebruiken omdat die dus 10mm was, is maar 8mm!! dus een foutje op laupro. Die andere is wel 10mm maar heeft VEEL te lange buisjes dus die gaat tegen mn NIC aan stoten dan of zo, dus moet ook idd een 8mm ding pakken en dan met versmallingen en zo gaan werken : (
maar wat je zegt zit wel wat in, door hem te verwarmen krimpt ie een beetje, en als je dan zo'n klem gebruikt kan je hem goed vast schroeven.
zie trouwens nu dat er wel meer dingen/afmetingen niet kloppen op laupro! (Als er iets vertaald moet worden of zo laat het ff weten) Eingelijk volgens mij kloppen gewoon de plaatjes niet. Ik denk echter wel dat iedereen besteld op spec en plaatje. Ik heb iig op PC-cooling.de gekeken naar welke cooler ik wilde, en toen volgens het plaatje geselect, maar ik denk dat dit wel weer gaat veranderen dan. IIg dat hoop ik dan.
[ Voor 30% gewijzigd door n0d3 op 17-01-2003 15:39 ]
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
[quote]Demon_Eyez schreef op 17 januari 2003 @ 15:19:
Zie http://www.swiftnets.com/products/mcx462plus.asp En daar staan 2 plaatjes van die val op. Dus denk dat het wel kan. Mobo krom??? Denk het niet omdat zo'n moederbord toch best wel sterk is.Weezer-DC schreef op 17 januari 2003 @ 11:39:
[...]
Alleen zit de koeler bij mij NIET aan de socket vast dmv een klem die de koeler op de CPU drukt, maar met vier schoeven vast aan m'n mobo in de gaten om de socket heen.
Meen me een test te herinneren op een site waarbij ze een kast van 1 of 2 etage's hoog naar beneden lieten donderen. Kast flinke deuk, maar koeler (Swiftech dus) zat nog vast op het mobo, wat overigens ook nog in de kast op z'n plek zat
Dus waar ik eigenlijk naar benieuwd ben is of m'n mobo niet krom wordt getrokken.
Verwijderd
Ik doe op het 10mm Y stukje (als die op Laupro komt) een 8mm slang. Door deze te verwarmen kan die iets uitrekken. Misschien werkt het ook met het krimpen, maar ik denk dat dat gaat lekken. Klein stukje 8mm bestellen dan maar he...n0d3 schreef op 17 January 2003 @ 15:27:
dat Y stukje hebben ze (nog) niet op laupro.
Ik heb ze al een mailtje gestuurd. Ik ga mijn bestelling zondag nog wel fdff checken.. Dan weet ik meteen of ik de goede heb. Ik hoop ook dat ze de afmetingen van de aansluitingen er duidelijk bij gaan zetten. Allemaal gebruikersgemak. Ze hebben het er maar druk mee die IA.zie trouwens nu dat er wel meer dingen/afmetingen niet kloppen op laupro! (Als er iets vertaald moet worden of zo laat het ff weten) Eingelijk volgens mij kloppen gewoon de plaatjes niet. Ik denk echter wel dat iedereen besteld op spec en plaatje. Ik heb iig op PC-cooling.de gekeken naar welke cooler ik wilde, en toen volgens het plaatje geselect, maar ik denk dat dit wel weer gaat veranderen dan. IIg dat hoop ik dan.
yup, idd
en ik was net in de douche eraan aan het denken, dat ik zei krimpen was onzin, het moet idd rekken zijn. Hoe dan ook, alles met van die schroef klemmen vast zetten : )
Maare, die CPU coolers zijn volgens mij ook allemaal 8mm ... dus ik denk dat het 2x uitzetten word. Is volgens mij ook beter voor je temps, je hele systeem 10mm laten, en op het laatste moment voor de coolers die zooi ff splitzen naar 8mm. verlies je niet zo gek veel druk, en heb je wel 2x koude water aanvoer!
en ik was net in de douche eraan aan het denken, dat ik zei krimpen was onzin, het moet idd rekken zijn. Hoe dan ook, alles met van die schroef klemmen vast zetten : )
Maare, die CPU coolers zijn volgens mij ook allemaal 8mm ... dus ik denk dat het 2x uitzetten word. Is volgens mij ook beter voor je temps, je hele systeem 10mm laten, en op het laatste moment voor de coolers die zooi ff splitzen naar 8mm. verlies je niet zo gek veel druk, en heb je wel 2x koude water aanvoer!
We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated
[quote]Freehumor schreef op 17 januari 2003 @ 15:40:
ik zou maar ff die punt uit je URL weg editen : )Demon_Eyez schreef op 17 januari 2003 @ 15:19:
[...]
Zie http://www.swiftnets.com/products/mcx462plus.asp. En daar staan 2 plaatjes van die val op. Dus denk dat het wel kan. Mobo krom??? Denk het niet omdat zo'n moederbord toch best wel sterk is.
Uhhh
n0d3 schreef op 17 januari 2003 @ 16:09:
en ik was net in de douche eraan aan het denken, dat ik zei krimpen was onzin, het moet idd rekken zijn
En ik ga weer verder met mijn vorige vraag"
P4 478 bevestigingsset plexi + schroeven *KLEM
http://www.laupro.nl/ia/p.asp?id=1082

Ik zie allemaal schroefjes enzo, maar...chk het onderstaande plaatje:

Ik zie geen gaten rond mijn socket (zoals bij een socket A bordje). Kan dat zwarte vierkante ding eraf?? (nee niet die heatsink, hehe)

Ik zie geen gaten rond mijn socket (zoals bij een socket A bordje). Kan dat zwarte vierkante ding eraf?? (nee niet die heatsink, hehe)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
[quote]n0d3 schreef op 17 januari 2003 @ 16:11:
Welk puntjeFreehumor schreef op 17 januari 2003 @ 15:40:
[...]
ik zou maar ff die punt uit je URL weg editen : )
als je een 10mm Y stuk hebt, en je zet er een 8mm slang op, moet je die slang iets uit rekken om hem te laten passen op dat 10mm stuk. Ik zei eerst dat je hem dan moest krimpen (b.v. een 10mm slang op een 8mm Y stuk te zetten)
Trouwens, weet iemand toevallig of die VGA coolers (niet de GF4mx cooler) ook op een ATi Radeon 9700/9500 passen, ik heb geen zin om het ff uit te meten, kan ook mn meet lint niet zo snel vinden, maar ik denk toch dat dat een standaard maat is? (76mm)
[ Voor 27% gewijzigd door n0d3 op 17-01-2003 16:27 ]
In dat zwarte ding zie je 4 witte puntjes, dat zijn een soort plugjes. Als je die weghaalt kan je daar schroeven door heen steken.PASware schreef op 17 January 2003 @ 16:15:
En ik ga weer verder met mijn vorige vraag"
[afbeelding]
[afbeelding]
ID4.1M Honey Yellow
Verwijderd
update:
Een user heeft mij gemaild over de voeding TSP die AC out heeft. Hiermee kan je de waterpomp op de voeding aansluiten waardoor de pomp gelijktijdig met de atx voeding wordt ingeschakeld. Bovendien zijn deze voedingen triple fan i.p.v dual fan!
Er zijn 3 varianten qua vermogen beschikbaar, 350 watt,420 en 520 en ook nog eens alle modellen in zwart of normale uitvoering.
Welk model(len) zal ik toevoegen? De zwarte uitvoeringen zijn ietsje duurder, het beste is om even op de website van pc-cooling te kijken hiervoor.
Ik hoor het wel. 520 is overigens NIET in het zwart verkrijgbaar.
alle andere aanvragen per e-mail zijn toegevoegd, ze zullen spoedig verschijnen, alleen de plaatjes moeten nog gefixt worden.
Het gaat om de volgende artikelen tot nu toe:
1448 8 -> 10 MM converter pvc slang / waterkoeling Onzichtbaar € 0,00 ()
1443 Anti-vibratie eheim pomp 1048/1046 Onzichtbaar € 0,00 ()
1445 Extra sidepanel DA-01B-D zwart voor modding Onzichtbaar € 0,00 ()
1442 Koolance VGA - Northbridge wc-blok aluminium Onzichtbaar € 0,00 ()
1444 Lian-Li PC60/65 sidepanel & window Onzichtbaar € 0,00 ()
1447 L-stuk 10mm Onzichtbaar € 0,00 ()
1449 Stoffilter-mat voor chieftec midi server Onzichtbaar € 0,00 ()
1451 TSP Netzteil 420 P 4 II (420 Watt) PFC, Triple Fan Onzichtbaar € 0,00 ()
1446 Watercooling Set XL AMD Rev. II Onzichtbaar € 0,00 ()
1450 Y-stuk 10mm
Als er iets ontbreekt mogen jullie uiteraard mailen met een link naar het product op: saltia@softhome.net
We krijgen echt heel veel mailtjes dus als er niet snel wordt geantwoord weten jullie waar het aan ligt, gisteren ook hard doorgewerkt
Een user heeft mij gemaild over de voeding TSP die AC out heeft. Hiermee kan je de waterpomp op de voeding aansluiten waardoor de pomp gelijktijdig met de atx voeding wordt ingeschakeld. Bovendien zijn deze voedingen triple fan i.p.v dual fan!
Er zijn 3 varianten qua vermogen beschikbaar, 350 watt,420 en 520 en ook nog eens alle modellen in zwart of normale uitvoering.
Welk model(len) zal ik toevoegen? De zwarte uitvoeringen zijn ietsje duurder, het beste is om even op de website van pc-cooling te kijken hiervoor.
alle andere aanvragen per e-mail zijn toegevoegd, ze zullen spoedig verschijnen, alleen de plaatjes moeten nog gefixt worden.
1450 Y-stuk 10mm
Als er iets ontbreekt mogen jullie uiteraard mailen met een link naar het product op: saltia@softhome.net
We krijgen echt heel veel mailtjes dus als er niet snel wordt geantwoord weten jullie waar het aan ligt, gisteren ook hard doorgewerkt
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 17:16 ]
Verwijderd
moet morge eerst naar de pc beurs te eindhove...
daarna komt m'n bestelling...
dus tot morge, verder ist een ERG mooie IA
en net waar ik na opzoek was
daarna komt m'n bestelling...
dus tot morge, verder ist een ERG mooie IA
en net waar ik na opzoek was
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 17:28 ]
ik heb gisteren nog een mailtje gestuurd met het product dat ik er graag zij bij willen hebben..Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 17:08:
update:
1450 Y-stuk 10mm
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
Kan hem niet terugvinden, zou je de request opnieuw kunnen mailen? BedanktOutsync schreef op 17 January 2003 @ 17:31:
[...]
ik heb gisteren nog een mailtje gestuurd met het product dat ik er graag zij bij willen hebben..
n0d3 schreef op 17 januari 2003 @ 16:09:
yup, idd
en ik was net in de douche eraan aan het denken, moet idd trekken zijn. Hoe dan ook, alles met van die schroef klemmen vast zetten : )
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Betekent universeel bij dit blokje dat je hem ook op andere processors kan gebruiken ...
Dus als de hammer er is, dat ik dat gewoon weer dit blokje kan gebruiken, ik vind het zo zonde om zo'n duur/mooi blokje een half jaar te gebruiken en dan moet je een nieuw blokje kopen omdat ie anders niet past ...

edit:
Hmm, deez dan ?
Dus als de hammer er is, dat ik dat gewoon weer dit blokje kan gebruiken, ik vind het zo zonde om zo'n duur/mooi blokje een half jaar te gebruiken en dan moet je een nieuw blokje kopen omdat ie anders niet past ...

edit:
Hmm, deez dan ?

[ Voor 11% gewijzigd door Bartjuh op 17-01-2003 18:11 ]
Dat was ik, het ging mij om de 420 Watt voeding en niet zozeer dat die gelijk werd toegevoegd, ik wilde zoals gemaild de prijs in de IA weten. Als het naar mijn mening te duur is ga ik mijn eigen voeding wel modden met een relais.Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 17:08:
update:
Maar in ieder geval bedankt.
Verwijderd
Had ik al gezegd dat deze IA echt super is? Nee he?
Ik heb iig een blackice2 extreme besteld. En nog wat kleine meuk.. Ik ben zeer benieuwd! Wat mooi is, is dat sommige dingen helemaal niet te koop zijn in NL. Ik zie nergens de Xtreme versie van de BlackIce2 namelijk
En zo nog wat meer dingen..de baybussen en de waterblokken natuurlijk.
hier sluit ik me helemaal bij aanVerwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 18:17:
Had ik al gezegd dat deze IA echt super is? Nee he?knip*
*burp*
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Dit is wel cool ja ff kijken wat ik wil laat het nog wel weten .
Wat wel zeker is dat ik 2 fans moet , die zijn nl helemaal niet duur !!
Wat wel zeker is dat ik 2 fans moet , die zijn nl helemaal niet duur !!
Verwijderd
905 Eheim Pomp 1048 € 43,00 € 43,00
1082 P4 478 bevestigingsset plexi + schroeven *KLEM € 12,00 € 12,00
1093 RADIATOR 92MM: MAxxpert look a like € 47,50 € 47,50
906 Reservoir Plexiglas € 41,75 € 41,75
1101 WC BLOK Chipset 2 (10MM) € 43,49 € 43,49
1255 WC BLOK CPU Socket Universeel rev.2 (10MM) € 44,90 € 44,90
1106 WC BLOK VGA 3 extreme cooling (8MM) CCR-04 € 44,90 € 44,90
Afhalen (Hoofddorp)Verzenden Brief formaatVerzenden Pakket t/m 5 kgVerzenden Pakket boven 5 kgVerzenden Pakket binnen Europa € 9,00
Totaal: 7 € 286,54
toch wel duur zo'n setje
1093 RADIATOR 92MM: MAxxpert look a like € 47,50 € 47,50
906 Reservoir Plexiglas € 41,75 € 41,75
1101 WC BLOK Chipset 2 (10MM) € 43,49 € 43,49
1255 WC BLOK CPU Socket Universeel rev.2 (10MM) € 44,90 € 44,90
1106 WC BLOK VGA 3 extreme cooling (8MM) CCR-04 € 44,90 € 44,90
Afhalen (Hoofddorp)Verzenden Brief formaatVerzenden Pakket t/m 5 kgVerzenden Pakket boven 5 kgVerzenden Pakket binnen Europa € 9,00
Totaal: 7 € 286,54
toch wel duur zo'n setje

Mensen, ik wil niet negatief zijn enzo tegenover deze inkoop actie, maar ik zocht voor de gein es op de pricewatch naar wat artikelen die ik besteld heb via de IA, en ik kwam er achter dat de meeste nog goedkoper te krijgen zijn bij verschillende winkels. Nu kwam ik ook bij http://www.perfect-systems.nl/ en daar hadden ze alles goedkoper, dus helaas doe ik niet mee. Ik spaar 8 euro op een totaal bedrag van wat eerst 50 was. er is ook sprake van een veel groter assortiment, en vrijwel alles op het gebied van koeling is te krijgen. Dit is niet om reclame te maken of iets dergelijks, gewoon voor gierige hollanders 
Dus staar je niet al te blind op deze actie.
[ Voor 24% gewijzigd door REDFISH op 17-01-2003 20:28 ]
Verwijderd
REDFISH schreef op 17 January 2003 @ 20:21:
Mensen, ik wil niet negatief zijn enzo tegenover deze inkoop actie, maar ik zocht voor de gein es op de pricewatch naar wat artikelen die ik besteld heb via de IA, en ik kwam er achter dat de meeste nog goedkoper te krijgen zijn bij verschillende winkels. Nu kwam ik ook bij http://www.perfect-systems.nl/ en daar hadden ze alles goedkoper, dus helaas doe ik niet mee. Ik spaar 8 euro op een totaal bedrag van wat eerst 50 was. er is ook sprake van een veel groter assortiment, en vrijwel alles op het gebied van koeling is te krijgen. Dit is niet om reclame te maken of iets dergelijks, gewoon voor gierige hollanders
Ja, je moet gewoon een beetje nadenken bij wat je besteld. Ik bedoel, 3 meter slang is leuk, maar dat hebben ze dus echt overal. Een BI2 Extreme heb ik nog nergens gezien. Zo zijn er meer dingen.
thnx, zoiets had ikal gedacht, maar ik wou het even zeker weten. Ik krijg nu wel idee dat ik wat MOET kopen met de IAReseT schreef op 17 January 2003 @ 16:26:
[...]
In dat zwarte ding zie je 4 witte puntjes, dat zijn een soort plugjes. Als je die weghaalt kan je daar schroeven door heen steken.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Ik heb deze. Tis meer puur aluminium zeg maar..Naam: Zalman ZM NB-32J
Beschrijving: Zalman passieve cooling voor chipset / vga puur koper! Lengte 37 mm Breedte 37 mm Hoogte 32 mm Gewicht ca. 36 gram Past niet in een enveloppe!

ik heb hiero een Chieftec Scorpio TA-10BD maar weet iemand of die zijkanten met de ruitjes erin dezelfde zijn als bij de Dragon series?
ennuh waarom staat er bij de pvc slang 8mm dat de doorsnede 10 mm is???

[ Voor 23% gewijzigd door Powerpaultje op 17-01-2003 21:07 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 21:05:
[...]
Ik heb deze. Tis meer puur aluminium zeg maar..Ik denk, ik meld het ff.
Scherp, zeer scherp, zal beide meteen aanpassen, bedanktPowerpaultje schreef op 17 January 2003 @ 21:05:
ik heb hiero een Chieftec Scorpio TA-10BD maar weet iemand of die zijkanten met de ruitjes erin dezelfde zijn als bij de Dragon series?
okay dan 
maareuh nog een vraagje
weet iemand de grootte van de aansluitingen op de Koolance CPU-200G en de CCR-08 Plexi reservoir?
maareuh nog een vraagje
weet iemand de grootte van de aansluitingen op de Koolance CPU-200G en de CCR-08 Plexi reservoir?
[ Voor 14% gewijzigd door Powerpaultje op 17-01-2003 21:19 ]
Verwijderd
Universeel betekent dat je bij de cpu blok een klem kan bestellen waarmee je de cpu blok op een socket A kan bevestigen of op een p4 478 socket. Ik weet niet wat voor socket de hammer zal gebruiken, maar dan zal je waarschijnlijk zelf een bevestigingsklem moeten maken die compatible is met de hammer socket.Bartjuh schreef op 17 January 2003 @ 17:58:
Betekent universeel bij dit blokje dat je hem ook op andere processors kan gebruiken ...
[afbeelding]
edit:
Hmm, deez dan ?
[afbeelding]
Product is toegevoegd. Zodra er meer animo is voor deze pomp hoor ik het wel via e-mail en dan kan ik hem toevoegen: website van pc-cooling zoeken naar TSP VOEDING - aparte aansluiting op de voeding voor een wc pomp bv.mlevd schreef op 17 January 2003 @ 18:08:
[...]
Dat was ik, het ging mij om de 420 Watt voeding en niet zozeer dat die gelijk werd toegevoegd, ik wilde zoals gemaild de prijs in de IA weten. Als het naar mijn mening te duur is ga ik mijn eigen voeding wel modden met een relais.
Maar in ieder geval bedankt.
status-update: eerder genoemde producten zijn toegevoegd aan laupro! Bedankt voor de mailtjes
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 23:15 ]
Verwijderd
Zou deze: http://www.pc-cooling.de/...ath=6_197&products_id=403 op de Lian-Li PC-7323A passen?
Want die wil ik wel eentje...
Check dit: http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=174&p=l&g=32
scroll naar beneden en daar staat:
Lian Li PC-70
Aluminium Zwart, ATX, zonder voeding
Afmetingen ca. 595*210*590 mm (H*B*D)
Gewicht ca. 7,4 kg € 240,00 1
Lian Li PC-71
Idem PC-70; kleur: zwart aluminium € 270,00
Klein foutje nog dus of zit ik verkeerd te kijken?
Wel weer een grote IA met vele leuke dingen. Misschien bestel ik ook hier wel weer wat. Zal van het weekend eens wat gaan rondneuzen hier
Verwijderd
Zou ik niet weten, kan je het beste de afmeting van jouw sidepanel vergelijken met de sidepanel voor de pc70. De pc72 is namelijk wel compatible, dus denk de pc73 ook.Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 23:16:
Zou deze: http://www.pc-cooling.de/...ath=6_197&products_id=403 op de Lian-Li PC-7323A passen?
Thanks gelijk veranderd, zijn zoveel producten geweest om toe te voegen, hier en daar nog wat kleine schoonheidsfoutjesWitlof schreef op 17 January 2003 @ 23:18:
[...]
Klein foutje nog dus of zit ik verkeerd te kijken?
Wel weer een grote IA met vele leuke dingen. Misschien bestel ik ook hier wel weer wat. Zal van het weekend eens wat gaan rondneuzen hier
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 23:25 ]
Nou kloppen die chipset WC's op laupro nog steeds niet. De WC BLOK Chipset 2 (10MM) is 8mm! De VGA budget cooler is de extreem. (Valt het niet op dat het de zwaarste is : ) en de extreem is de normal (met 54mm diameter voor de aansluiting. De 'normal' is de lichste, dus zou eigenlijk de budget moeten zijn.
Dus volgens de duiste site:
CCR - 09 Grafikkartenkühler für GeForce IV Karten = Budget cooler. Het plaatje dat nu bij normal duty staat.
CCR - 04 Grafikkartenkühler für Geforce II und III Karten = Normal cooler. Het plaatje dat nu bij extreem staat.
CCR - 07 Grafikkartenkühler für GeForce IV Karten. = Extreem. Het plaatje dat nu bij extreem staat.
Budget en normal zouden trouwens wel anders om genoemd kunnen worden. Budget, er zit het kleinste blok onder of budget, hij past op de GF4mx, een budget kaart.
Verder is de 'universeel socket cooler' 8mm, WC BLOK CPU socket A rev.2 (10MM) is ook 8mm.
Heeft trouwens iemand ervaring met die slang klemmen? Ik vind ze beetje kortjes en het ziet er niet echt stevig uit (in de zin van dat het goed blijft vast zitten) Zijn die overheenschuif stukjes met een klem niet wat veiliger? zo ja, dan kunnen we eigenlijk deze ook nog mee laten doen, kan je ze zelf mooi vervangen ...
http://www.pc-cooling.de/...th=3_229&products_id=2249
Bovendien zijn deze wel 10mm en passen ze gewoon in die coolcase's
En ik snap dus niet waarom die sets verkocht worden met aluminium en koper onderdelen gemengd, is dat niet harstikke slecht?? Krijg je toch chemische reacties en zo op je koper...
CCR - 09 Grafikkartenkühler für GeForce IV Karten = Budget cooler. Het plaatje dat nu bij normal duty staat.
CCR - 04 Grafikkartenkühler für Geforce II und III Karten = Normal cooler. Het plaatje dat nu bij extreem staat.
CCR - 07 Grafikkartenkühler für GeForce IV Karten. = Extreem. Het plaatje dat nu bij extreem staat.
Budget en normal zouden trouwens wel anders om genoemd kunnen worden. Budget, er zit het kleinste blok onder of budget, hij past op de GF4mx, een budget kaart.
Verder is de 'universeel socket cooler' 8mm, WC BLOK CPU socket A rev.2 (10MM) is ook 8mm.
Heeft trouwens iemand ervaring met die slang klemmen? Ik vind ze beetje kortjes en het ziet er niet echt stevig uit (in de zin van dat het goed blijft vast zitten) Zijn die overheenschuif stukjes met een klem niet wat veiliger? zo ja, dan kunnen we eigenlijk deze ook nog mee laten doen, kan je ze zelf mooi vervangen ...
En ik snap dus niet waarom die sets verkocht worden met aluminium en koper onderdelen gemengd, is dat niet harstikke slecht?? Krijg je toch chemische reacties en zo op je koper...
[ Voor 87% gewijzigd door n0d3 op 18-01-2003 05:08 ]
En dan wil ik ook niet lullig doen hoor, maar ik zit zo is te kijken (enkel bij de watercooling) en zie idd dat de rubberen pomp schud beveilings dopjes 1E goedkoper zijn, maar dan kijk ik iets verder naar de black ice radiators en die zijn allemaal bijna 20E goedkoper!REDFISH schreef op 17 January 2003 @ 20:21:
Afijn, kijk ik weer iets verder, PVC slang en Y stukje, ok, ietsjes goedkoper kijk ik verder, dat mooie WC blok dat hierboven ook toevallig staat gepaste, weer bijna 15E goedkoper bij laupro. Dat plexiglas (belachelijk duure voor plastic) reservoir bijna 15E duurder bij perfect systems.
AL met al is deze IA dus vet goedkoper. En die eheim, die in de aanbieding is, tja die 0.01E ga ik het niet eens over hebben.
Enige voordeel aan perfect system is echter wel, dat ze de eheim 1250 hebben!
mxstream, denk je dat ze die in die duitse winkel ook kunnen gaan leveren? Dat zou wel beter zijn. (review b.v. bij dangerden was ook dat de 1250 iets beter presterde dan de 1048 verhoudings gewijs dan)
Ja joh, een aluminium reservoir met een koper blokje en radn0d3 schreef op 18 januari 2003 @ 04:22:

Ten eerste: respect voor deze IA !!
Mijn vraag is, moet je als je een zijpaneel van de LianLi PC60 bestelt samen met een 120mm fan en nog iets dat zo goed als geen ruimte inneemt (die HDD ontkoppelingsset), als verzendkosten pakket boven de 5kg kiezen ? Zal wel niet boven de 5kg uitkomen, maar tis wel groot met dat zijpaneel...
Mijn vraag is, moet je als je een zijpaneel van de LianLi PC60 bestelt samen met een 120mm fan en nog iets dat zo goed als geen ruimte inneemt (die HDD ontkoppelingsset), als verzendkosten pakket boven de 5kg kiezen ? Zal wel niet boven de 5kg uitkomen, maar tis wel groot met dat zijpaneel...
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
http://www.laupro.nl/ia/p.asp?id=905
Ik heb deze pomp gezien maar ik vind het nog wel een beetje duur zou er misschien geregeld kunnen worden met de prijs. aangezien dat ik een pomp hard nodig heb. als het niet geregeld kan worden zou ik graag willen weten of er eventueel andere producten erbij gezet kan worden o.a de sicce nova.
Ik heb deze pomp gezien maar ik vind het nog wel een beetje duur zou er misschien geregeld kunnen worden met de prijs. aangezien dat ik een pomp hard nodig heb. als het niet geregeld kan worden zou ik graag willen weten of er eventueel andere producten erbij gezet kan worden o.a de sicce nova.
Ik vind deez ook duur, maar het moet maar héVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 12:36:

kan er niet heel iets af, hij is 69 op pc-cooling en 66 bij de ia ...
Anders zit ik een half jaar met een radiator waar ik niks mee kan

edit:
ik zit trouwens al over de € 220

En het klopt dat de inkoopactie afgelopen is op 16 februari en dat je dan 2 weken ofzo krijgt voor betaking ?? , tijden willen wel eens niet kloppen op laupro

[ Voor 14% gewijzigd door Bartjuh op 18-01-2003 12:56 ]
Verwijderd
tjaa blokkie heb ik al van tha maffkees 37 euro
alleen die pomp. maar ik vind het jammer dat er nix eraf kan maar het maakt niet uit het was te proberen
ja dat zeg ik dus, krijg je toch probs mee.... Vind het beetje dom dan dat die duitsers zo'n setje samenstellen.Bartjuh schreef op 18 January 2003 @ 12:24:
[...]
Ja joh, een aluminium reservoir met een koper blokje en rad
Trouwens, het lijkt erop dat alle CPU WC's het zelfde zijn alleen andere plastic bovenkantjes. Dat zou wel ideal zijn, want heb nu nog een oude P3, maar als ik rond de zomer een hammertje koop, kan ik dat blok gewoon blijven gebruiken echter dan met een bijpassende klem. Dan moet dan ook weer geen probleem om te maken/krijgen zijn lijkt mij. Trouwens, wat ik zo aan screenshots heb gezien van de demo hammers, waren dat gewoon socket coolers dus dan is het zowieso makelijk : )
[ Voor 143% gewijzigd door n0d3 op 18-01-2003 14:06 ]
Verwijderd
Zeer bedankt voor je analyse, ik heb alles rechtgezet, dit keer goed hopelijk.n0d3 schreef op 18 January 2003 @ 04:22:
Nou kloppen die chipset WC's op laupro nog steeds niet. De WC BLOK Chipset 2 (10MM) is 8mm! De VGA budget cooler is de extreem. (Valt het niet op dat het de zwaarste is : ) en de extreem is de normal (met 54mm diameter voor de aansluiting. De 'normal' is de lichste, dus zou eigenlijk de budget moeten zijn.
mxstream, denk je dat ze die in die duitse winkel ook kunnen gaan leveren? Dat zou wel beter zijn. (review b.v. bij dangerden was ook dat de 1250 iets beter presterde dan de 1048 verhoudings gewijs dan)
Die aansluitstukken voor coolcases zijn handig die neem ik mee in de IA. Waarschijnlijk is die cool case aan de binnenkant behandeld met een bepaald middel of voorzien van een pvc tussenlaag zodat er geen reactie kan ontstaan tussen aluminium + koper, ik zal dat navragen voor de zekerheid.
Die 1250 zal ik ook navragen, maar heb al verschillende reviews gelezen dat de 1250 niet zoveel winst oplevert ten aanzien van de koeling. Je moet niet vergeten dat de pomp zelf ook meer warmte produceert die opgenomen moet worden door het water + de pomp groter is + en meer lawaai maakt.
De 1046 is al meer dan voldoende voor een "single" fan radiator, de 1048 is ruim voldoende om te koelen. Maar ik zal voor je informeren of ze hem kunnen leveren. Overigens de 1046 is niet leverbaar via deze IA, maar ik denk ook niet dat er vraag naar is.
De sicce nova is helaas niet leverbaar.Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 12:36:
De prijzen zijn non-profit prijzen en op dit moment kunnen ze niet naar beneden. Er komen ook verzendkosten voor het transport, het btw verschil tussen Duitsland en Nederland zorgen allemaal voor extra kosten en als dit al non-profit prijzen zijn wordt het wel erg duur voor ons om het uit eigen zak te betalen
Je moet het eigenlijk zo zien een eheim pomp is meer een investering voor de lange termijn, de pomp is makkelijk te onderhouden en alle onderdelen kan je gewoon in tuin centra kopen, mocht er iets stuk gaan. Een eheim pomp kenmerkt zich door makkelijke vervanging van onderdelen + het gemakkelijk openen van de pomp hiervoor, dit is ook nog zo'n punt waar andere merken nog niet aan kunnen tippen.
Bij ons wel, als er enorme vraag is naar verlenging zullen we dat natuurlijk doorvoeren, maar voor het moment zijn dit de data
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 14:03 ]
yup zeer zeker!! : )Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 14:00:
[...]
Zeer bedankt voor je analyse, ik heb alles rechtgezet, dit keer goed hopelijk.
Mooi, ik zag trouwens dat die coolcases geen rubber afsluitring hadden bij die aansluitstukken? zo wel, leveren die de duitsers dan derbij? stond er niet echt bij namelijk.Die aansluitstukken voor coolcases zijn handig die neem ik mee in de IA.
ja maar dan zit je nog mee dat de radiator ook van koper is en zou die ook beschermd moeten zijn (onwaarschijnlijk) en als je ergens pvc tussen hebt belemmerd dat weer de warmte uitwisseling. Het alu reservoir zal ook niet extra beschermd zijn met pvc oid omdat ze juist zitten te pronken dat je op die manier een betere warmte utiwisseling al hebt in je reservoire. En het plastic reservoir is belachelijk duur voor stukkie plastic, prijsverschil alu/plastic is bijna 0 volgens hun : )Waarschijnlijk is die cool case aan de binnenkant behandeld met een bepaald middel of voorzien van een pvc tussenlaag zodat er geen reactie kan ontstaan tussen aluminium + koper, ik zal dat navragen voor de zekerheid.
Het gaat niet in verschil van koeling maar over doorstroom 'power' maar je hebt eigenlijk wel gelijk : )Die 1250 zal ik ook navragen, maar heb al verschillende reviews gelezen dat de 1250 niet zoveel winst oplevert ten aanzien van de koeling.
Lawaai .. hmm laat maar idd, voornaamste reden IS reduceren van lawaai. Als je die pomp ook nog gaat isoleren (geluids dempend dan) word ie erg veel warmer? aangezien ie zn voornaamste koeling via het water ook doet ... aan de anderekant, tis een vijver pomp dus wie weet waar ze van uit gingen bij het ontwikkelenJe moet niet vergeten dat de pomp zelf ook meer warmte produceert die opgenomen moet worden door het water + de pomp groter is + en meer lawaai maakt.
Dus de 1048 is genoeg voor een black ice 2 micro? (2x80mm) want ik wil juist 2x zoveel opervlak zodat ik mn fan's 1/2 snelheid kan draaien : )De 1046 is al meer dan voldoende voor een "single" fan radiator, de 1048 is ruim voldoende om te koelen.
neuh dat denk ik zeker niet : )Maar ik zal voor je informeren of ze hem kunnen leveren. Overigens de 1046 is niet leverbaar via deze IA, maar ik denk ook niet dat er vraag naar is.
[ Voor 14% gewijzigd door n0d3 op 18-01-2003 14:16 ]
maar? : ) ik zit al up de €240 en ben nog nie klaar : pBartjuh schreef op 18 januari 2003 @ 12:51:
[...]
Ik vind deez ook duur, maar het moet maar hé
[afbeelding]
kan er niet heel iets af, hij is 69 op pc-cooling en 66 bij de ia ...en ik meot er nog een klem van € 12 bij kopen
Anders zit ik een half jaar met een radiator waar ik niks mee kan
edit:
ik zit trouwens al over de € 220![]()
![]()
En het klopt dat de inkoopactie afgelopen is op 16 februari en dat je dan 2 weken ofzo krijgt voor betaking ?? , tijden willen wel eens niet kloppen op laupro
Verwijderd
Rubberen ring wordt niet meegeleverd, maar die heb je voor 10 cent bij de gamman0d3 schreef op 18 januari 2003 @ 14:13:
Mooi, ik zag trouwens dat die coolcases geen rubber afsluitring hadden bij die aansluitstukken? zo wel, leveren die de duitsers dan derbij? stond er niet echt bij namelijk.
Dus de 1048 is genoeg voor een black ice 2 micro? (2x80mm) want ik wil juist 2x zoveel opervlak zodat ik mn fan's 1/2 snelheid kan draaien : )
Een 1048 is meer dan voldoende voor een black ice micro 2. Een blackice extreme 2 is ook geen probleem, een micro 2 helemaal niet. In dat opzicht heeft het bedrijf de website zeer goed aangepakt, het assortiment is zodanig gekozen dat het allemaal compatible is met elkaar, ze vermelden zelfs review links voor hun producten naar andere websites. Enorm karwei, ik neem aan dat ze weten wat ze verkopen. Over die coolcase, ik heb meer het vermoeden dat de binnenkant verchroomt is, aangezien de aansluitingen en koppelstukjes dat ook zijn, maar ik vraag het even na. Ik kan me niet voorstellen dat ze hier geen echt op hebben geslagen. Zodra ik meer weet post ik het hier
Producten update:
de volgende artikelen worden binnenkort toegevoegd (waarschijnlijk vanavond)
1460 Akasa Crystal Blue DFB 802512M 2x green LED MOD
1458 Arctic Silver Thermal Adhesive 2 componenten
1456 Casetek 1018 - zwart
1457 Lian Li 3,5" aluminium floppy frontje
1459 Watercooling Set XL P IV - Socket A Rev. II
1461 PCI slot cooler 2x 80mm + 2x 80mm FANS Titan
--- Hiermee komt het totaal op 292 producten waarvan 5 verzendmethodes ---
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 15:24 ]
Zo. bestelling gedaan. Jammer datde bezorg datum zo ver weg is!
Voornamelijk pabst fannetjes genomen. Duur, maar ik heb slechte ervaringen met mijn huidige YS tech fans die wel een lage db claimen maar na een korte gebruiksduur toch vrij veel herrie maken.
Ik ben ook op zoek naar een koel/lijm middel om een nieuwe processorkoeler (xp1800 niet overklokt) mee te monteren. Kan iemand adviseren uit de producten van deze ia?
Voornamelijk pabst fannetjes genomen. Duur, maar ik heb slechte ervaringen met mijn huidige YS tech fans die wel een lage db claimen maar na een korte gebruiksduur toch vrij veel herrie maken.
Ik ben ook op zoek naar een koel/lijm middel om een nieuwe processorkoeler (xp1800 niet overklokt) mee te monteren. Kan iemand adviseren uit de producten van deze ia?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Artic Silver 3 is beste koelpasta:
bron:http://www.de.tomshardwar...q1/030107/cooler5-03.html
ps: ik ga waarschijnlijk een Alpha PAL 8045 of een Swiftech mcx462+ kopen. Ik heb ee xp1800 en een msi kt3. Heeft iemand ervaring met het monteren van zo'n zware koeler en is zinvol om een spacer te gebruiken?
bron:http://www.de.tomshardwar...q1/030107/cooler5-03.html
ps: ik ga waarschijnlijk een Alpha PAL 8045 of een Swiftech mcx462+ kopen. Ik heb ee xp1800 en een msi kt3. Heeft iemand ervaring met het monteren van zo'n zware koeler en is zinvol om een spacer te gebruiken?
[ Voor 49% gewijzigd door Herr Muller op 18-01-2003 17:19 ]
ASIII gewoon. Iig geen lijm.bombadil schreef op 18 januari 2003 @ 16:58:
Zo. bestelling gedaan. Jammer datde bezorg datum zo ver weg is!
Check dit:bombadil schreef op 18 januari 2003 @ 16:58:
- 1458 Arctic Silver Thermal Adhesive 2 componentenVerwijderd schreef op 18 January 2003 @ 14:40:
Producten update:
is dus wat jij zoekt
Hoelang duurt het ongeveer voordat je het pakketje in huis hebt?
Deze zijn vanaf heden toegevoegd !Verwijderd schreef op 18 januari 2003 @ 14:40:
[...]
Producten update:
--- Hiermee komt het totaal op 292 producten waarvan 5 verzendmethodes ---
Dat valt allemaal nog te bezien. Voorlopig eindigt de IA op 16-2, waarna er nog een weekje is om te betalen. Hierna kunnen we de complete bestelling opgeven, en ik denk dat pc-cooling even zijn handen vol heeft aan die lijstFreehumor schreef op 18 januari 2003 @ 19:40:
Hoelang duurt het ongeveer voordat je het pakketje in huis hebt?
Als het spul eenmaal binnen is moet het nog uitgezocht en ingepakt worden ook, reken dus maar op z'n minst twee weken na uiterste betaaldatum.
Volgens deze berekening zouden de spullen tweede week maart in huis zijn....
maar het kan best zijn dat één of ander nog een weekje uitloopt
We gaan alles uiteraard zo snel mogelijk regelen, misschien dat het wel meevalt en de zaken vanaf einde IA tot uitleveren spullen al binnen twee weken rond kan zijn.

Anyone ?JT schreef op 18 januari 2003 @ 12:27:
Ten eerste: respect voor deze IA !!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Moet je de oganisatoren ff een mailtje sturen...
Of je doet gewoon over de 5kg...scheelt maar 2,75 EUR...
Verwijderd
In principe klopt het wat je zegt. Zodra een product de tien stuks haalt doet pc-cooling iets aan de prijs. De organisator gaat dat vast wel doorberekenen, toch?TheGhostInc schreef op 17 January 2003 @ 15:06:
* TheGhostInc vroeg zich ook af of de prijzen naar beneden bijgesteld worden als er *VEEL* besteld wordt.
Sommige artikelen staan al voor meer dan 10x in de lijst, op een gegeven moment moet dan de prijs toch weer scherper kunnen, of heb ik het dan mis?
Immers de IA zal aantrekkelijker worden dus meer deelnemers, dus meer korting, enz.
Iemand ervaringen met de Yeong Yang Server-Cube YY-B0420X ATX?
Wil er graag eentje hebben maar hoor graag ervaringen
Wil er graag eentje hebben maar hoor graag ervaringen
Verwijderd
Als er kortingen komen bereken ik dat door, maar ik heb voor de populaire producten de prijs al bij 10stuks of meer genomen, anders werd de prijs te hoog. Het geldt niet voor elk product dat je bij 10 stuks of meer korting kunt krijgen. Er zijn een paar artikelen waarop pc-cooling korting wil geven bij grote afnames. Bijvoorbeeld de zalman hp80A, daar krijg ik korting op als we meer dan 10 bestellen. Dat staat er dan ook bij.Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 04:26:
[...]
In principe klopt het wat je zegt. Zodra een product de tien stuks haalt doet pc-cooling iets aan de prijs. De organisator gaat dat vast wel doorberekenen, toch?![]()
Immers de IA zal aantrekkelijker worden dus meer deelnemers, dus meer korting, enz.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 12:39 ]
Verwijderd
ik neem aan dat bij de "Coolermaster Memory Cooling Kit - Koper 8 stuks" ook tape zit .
aangezien dat bij de aluminium ook is.
k, het ging me dus erom af de afmetingen er toe dedenVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 10:58:
[...]
Je kan gewoon t/m 5 kg nemen, haal je makkelijk !
Afmeting is niet van belang.
Ecodan warmtepomp
Op de site van coolermaster staat dit : Adhesive Tape: Thermal conductive 2 sided adhesive tapeVerwijderd schreef op 19 January 2003 @ 11:47:
ik neem aan dat bij de "Coolermaster Memory Cooling Kit - Koper 8 stuks" ook tape zit .
Dus het zit er bij
[ Voor 3% gewijzigd door Zipsop op 19-01-2003 13:36 . Reden: typo's ]
Volgens mijn staan de scsi kabel er nog steeds niet op
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Komt in ordnung
Ik heb het erbij gezet voor de duidelijkheid, ook bij de koperen uitvoering zitten ze er bijZiPsop schreef op 19 januari 2003 @ 13:36:
[...]
Op de site van coolermaster staat dit : Adhesive Tape: Thermal conductive 2 sided adhesive tape
Dus het zit er bij
Ik denk dat ik ook ga bestellen.. Die Black Ice Pro 2 Extreme is wel heel erg geil.. Verder een paar 120 mm fans bestellen... en wat slang natuurlijk.. (daar gaat m'n zakgeld
) ff met mams en paps overleggen en dan komt ook mijn bestelling eraan!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Ik heb nog een paar vraagjes !
1 De "Zalman ZM NB-32J vga / chipset heatsink",
wordt die compleet geleverd als op deze foto, dit omdat er ook een "bulk" editie bestaat
2 De "Zalman HP 80A", heeft iemand hiermee ervaring icm een Asus V7700 GTS 32 MB ?
3 Krijg ik een factuur/garantie bewijs van pc-cooling.de ?
Alvast bedankt, en nogmaals, VETTE IA !
wordt die compleet geleverd als op deze foto, dit omdat er ook een "bulk" editie bestaat
2 De "Zalman HP 80A", heeft iemand hiermee ervaring icm een Asus V7700 GTS 32 MB ?
Verwijderd
1) Jep compleet pakket met 2 componenten pasta zoals afgebeeldWeezer-DC schreef op 19 January 2003 @ 16:19:
Ik heb nog een paar vraagjes !
3) Factuur krijgen wij, dit is omdat wij als groothandelaar geregistreerd staan en zo kortingen kunnen krijgen op de producten, omdat het bedrijf niet voor iedereen aparte facturen aanmaakt. Lees de vorige topic anders voor meer informatie en waarom het de vorige keer niet van start kon gaan.
Die Black Ice Pro 2 Extreme, heb je die ook nogapen-nootjes schreef op 19 januari 2003 @ 15:33:
Ik denk dat ik ook ga bestellen.. Die Black Ice Pro 2 Extreme is wel heel erg geil.. Verder een paar 120 mm fans bestellen... en wat slang natuurlijk.. (daar gaat m'n zakgeld) ff met mams en paps overleggen en dan komt ook mijn bestelling eraan!
Ik haal gewoon de pro, vind ik wel goed genoeg
1) MooiVerwijderd schreef op 19 January 2003 @ 16:33:
1) Jep compleet pakket met 2 componenten pasta zoals afgebeeld
3) Factuur krijgen wij, dit is omdat wij als groothandelaar geregistreerd staan en zo kortingen kunnen krijgen op de producten, omdat het bedrijf niet voor iedereen aparte facturen aanmaakt. Lees de vorige topic anders voor meer informatie en waarom het de vorige keer niet van start kon gaan.
3) Ok, ik snap het, maar als er bijvoorbeeld iets kapot is bij iemand,
dan kunnen we jouw gewoon mailen ?
Verwijderd
Natuurlijk, ik kan defecte onderdelen weer terugsturen, maar als ik zo naar de aard van je bestelling kijk kan er niet veel misgaan
Idd, bij bijna alle artikelen heb je niks aan garantie lijkt mij. Kasten/fans/ledjes/pompen/koelblokken e.d. gaan bijna nooit kapot, en als het kapot gaat is het meestal de schuld van de gebruiker.
Het enige wat wel kan gebeuren is dat iets kapot aankomt natuurlijk.
We zitten trouwens al op E10.500 en 100+ deelnemers, gaat goed zo
Het enige wat wel kan gebeuren is dat iets kapot aankomt natuurlijk.
We zitten trouwens al op E10.500 en 100+ deelnemers, gaat goed zo
Klopt, maar ik vraag het niet alleen voor me zelfVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 16:59:
Natuurlijk, ik kan defecte onderdelen weer terugsturen, maar als ik zo naar de aard van je bestelling kijk kan er niet veel misgaan
Als modden verkeert gaat mail ik je wel
Verwijderd
schoed
update producten:
Prijs van de zalman hp80A is 1 euro gedaald, het minimum aantal van 10 is gehaald
SCSI rounded cables zijn toegevoegd
Lian Li plextor CD panel + Lian Li Aopen DVD panel zijn toegevoegd
staat het product dat je zoekt er niet tussen, mail ons op saltia@softhome.net
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 17:30 ]
ik herhaal mijn vraag even, is al tijdje geleden
heb ik om
1109 WC BLOK CPU P4 478 (10MM) € 45,00 € 45,00
op mijn p4 cpu te zetten
nodig?
heb ik om
op mijn p4 cpu te zetten
nodig?
*burp*
Op laupro staat bij de YY B0420X ATX dit:
Hoogte ca. 415 mm Hoogte (met wieltjes) ca. 470 mm Breedte ca. 370 mm Diepte ca. 530 mm Gewicht (zonder voeding) ca. 24 kg
En op de YY site:
Net Weight 18kg (39.7 lbs) without PSU
Scheelt nogal
Hoogte ca. 415 mm Hoogte (met wieltjes) ca. 470 mm Breedte ca. 370 mm Diepte ca. 530 mm Gewicht (zonder voeding) ca. 24 kg
En op de YY site:
Scheelt nogal
Verwijderd
bevestigingsmateriaal wordt meegeleverd, deze bevestigingsset heb je niet nodig.rimpeldinky schreef op 19 januari 2003 @ 18:25:
ik herhaal mijn vraag even, is al tijdje geleden
heb ik om
op mijn p4 cpu te zetten
nodig?
Op de YY site staat de 0420, ik heb de "X" niet kunnen vinden. Op de website van pc-cooling staat 24kg en in mijn pdf file staat ook 24kg. We houden het op 24kgEpsilon schreef op 19 January 2003 @ 18:50:
Op laupro staat bij de YY B0420X ATX dit:
En op de YY site:
Scheelt nogal
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 19:21 ]
niks gezegt
[ Voor 100% gewijzigd door rimpeldinky op 19-01-2003 19:37 . Reden: ch=g ]
*burp*
Zow ik heb ff een flinke berg besteld 
Heeft iemand ervaring met dat anti vibratie siliconen geval voor je voeding? En werkt het ook? Ik ben bezig met mijn pc ombouwen naar compleet stille inline watercooling systeem
Een aanrader voor mensen die stille, goede en niet te dure koelers willen hebben:
De enermax Adjustable fans zijn echt relaxed in het geval dat je geen rheobus hebt/wilt!
En tevens die Black Ice Pro 2 rockt, eentje die mooi in me _bestelde_ chieftec zal gaan passen. (leuke dingen zijn bij elkaar wel duur
)
Heeft iemand ervaring met dat anti vibratie siliconen geval voor je voeding? En werkt het ook? Ik ben bezig met mijn pc ombouwen naar compleet stille inline watercooling systeem
Een aanrader voor mensen die stille, goede en niet te dure koelers willen hebben:
De enermax Adjustable fans zijn echt relaxed in het geval dat je geen rheobus hebt/wilt!
En tevens die Black Ice Pro 2 rockt, eentje die mooi in me _bestelde_ chieftec zal gaan passen. (leuke dingen zijn bij elkaar wel duur

[ Voor 16% gewijzigd door AaroN op 19-01-2003 20:15 ]
enermax fans zijn helemaal niet stiller dan de standaard fansAaroN schreef op 19 januari 2003 @ 20:12:
Heeft iemand ervaring met dat anti vibratie siliconen geval voor je voeding? En werkt het ook? Ik ben bezig met mijn pc ombouwen naar compleet stille inline watercooling systeem![]()
En tevens die Black Ice Pro 2 rockt, eentje die mooi in me _bestelde_ chieftec zal gaan passen. (leuke dingen zijn bij elkaar wel duur)
alleen omdat ze zo langzaam draaien zijn ze stil. De CFM/db gehouding is NIET beter dan een normale fan. Wel is die optie om de fan zachter te laten lopen makkelijk. Maar als je alle fans tegelijk wilt bedienen (silent mode oid), dan kanje met 1 simpel schakelaartje ook al af.
Ik vind die enermax 80mm verstelbare fan's zuigen, op hun hardst maken ze een kabaal van jewelste en op hun zachtst hoor je ze nog goed.AaroN schreef op 19 januari 2003 @ 20:12:
Heeft iemand ervaring met dat anti vibratie siliconen geval voor je voeding? En werkt het ook? Ik ben bezig met mijn pc ombouwen naar compleet stille inline watercooling systeem![]()
En tevens die Black Ice Pro 2 rockt, eentje die mooi in me _bestelde_ chieftec zal gaan passen. (leuke dingen zijn bij elkaar wel duur)
Ik had er op de hcc 4 van gekocht in de veronderstelling dat het goede stille fan's zijn, ten minste op de laagste instelling.
Maar de 80mm fan die meegeleverd is met me chieftec in de zijkant maakt meer cfm en is stiller dan de enermax op z'n laagst.
Als ik nog een 80mm fan moest hebben zou ik voor de papst 8412 n/2gl gaan.
En me 120mm titan alu fan maakt op 5v 2x zoveel cfm bij 2x minder geluid dan die enermax, eigenlijk niet vergelijkbaar natuurlijk, daarom ga me case ombouwen met 4 120mm fan's en op 5 volt laten draaien, één bovenop me voeding ipv huidige 80mm achter, één aan de voorkant ipv 2x 80mm enermax en 2 120mm's op een black ice pro 2. Lekker stil
Wordt een hoop dremelwerk
komen er nog meer updates voor 16-2?
Dan weet ik of ik nog meer geld opzij moet zetten als er nog meer dingen bij komen..
Dan weet ik of ik nog meer geld opzij moet zetten als er nog meer dingen bij komen..
hoe goed zijn die Levicom Blackline 450W voedingen en die andere?
nog nooit van gehoord, zijn ze stil?
Nog een vraagje, misschien is die al langs geweest 
De Rheobus 3,5" zwart aluminium past die achter het deurtje in een chieftec kast ???
Want het is nog wel eens een probleem met de grote van de knopjes !
De Rheobus 3,5" zwart aluminium past die achter het deurtje in een chieftec kast ???
Dit wil ik ook graag weten. Het is een duits merk geloof ik, maar heb geen idee van de kwaliteit (ze zijn wel mooi !).Rebels schreef op 19 januari 2003 @ 20:35:
Verwijderd
Rare vraag misschien, maar wat is de beste warmte geleidende pasta. Die Arctic Silver prut? En is AS 3 veel beter dan AS2?
Het verschil in de prijs is niet zo groot,Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 22:26:
Rare vraag misschien, maar wat is de beste warmte geleidende pasta. Die Arctic Silver prut? En is AS 3 veel beter dan AS2?
en asIII is toch echt wel een stukje beter,
maar verwacht niet dat ie je temps ineens 10 graden laat zakken ofzo !
Verwijderd
zoiets dacht ik al, AS3 is meer besteld. Heb ik dus ook maar gedaan. D'r zit nu van die goeikope prut uit een zakje op m'n CPU. En aangezien ik toch nog een spacer tussen mijn cpu en de koeler wil hebben , doe ik meteen even goeie prut ertussen
Het is wel zeker dat de Yeong Yang Server-Cube YY-B0420X ATX zwart is ?
Zie op de yeong-yang zite alleen een witte maar wil dus de zwarte
Ben ook benieuwd of die Alu Rheobus 3,5 erin past. Heb een Xaser II kast van Thermaltake en is dus in principe een Chieftech kast. Dus als iemand het weet...
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Verwijderd
"Die temperaturgeregelten Lüfter arbeiten ruhig und zuverlässig"Rebels schreef op 19 januari 2003 @ 20:35:
stil dus, was ook mijn verwachting, dit soort voedingen zijn altijd erg stil
"Die Länge der Anschlußkabel ist ausreichend dimensioniert"
atx kabel is gemeshed
lijkt me een goede voeding, ik hem ook kopen
Die knopjes zijn ongeveer 1,25 cm diep. Moet je even opmeten hoeveel ruimte je hebt achter de deur van je kast. Ik denk van wel eerlijk gezegd, het is een erg compact model, moet lukkenWeezer-DC schreef op 19 January 2003 @ 21:00:
Nog een vraagje, misschien is die al langs geweest
Het is 100% dat het om een zwarte uitvoering gaat. Beige modellen zijn niet leverbaar.Dromer schreef op 19 January 2003 @ 23:34:
Het is wel zeker dat de Yeong Yang Server-Cube YY-B0420X ATX zwart is ?
Verwijderd
tot wanneer kan ik bestellen?
want ik ga 24-jan na de computerbeurs in e-hove...
zou ut liefst na die beurs willen bestellen.
16-02-2003, staat op de IA pagina...Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 00:29:
vraagje, op de site van eheim staat dat de intake en outtake aansluitingen zijn voor slangen van 13mm in doorsnede. Echter zijn alle slangen/toebehoren 'maar' 10mm wat moeten we hieraan doen?
verder, mxstream, het maakt toch niet uit ook al is de cool case verguld met 24k goud, Als je reservoir aluminium is, en je radiator koper, krijg je nog problemen. Enige wat zinvol zou zijn is als het reservoir gecoat is aan de binnenkant. Iig heb ik besloten lekker zelf iets te knutselen, voor 45E moet dat wel te doen zij, gewoon PVC of beter, koper buis halen bij de gama of zo.
Oh, en je zou nog
http://www.pc-cooling.de/...8f2d163c608ba47f1ea29427f
toevoegen. Ben wel beetje confused wat het is, link en eerste regel zegt 10mm, 2de regel (beschrijving) zegt 9.5mm ... tis zowieso goed daar nie van : )
Oh, en die link op laupro naar deze topic
[rml][ IA] pc-cooling 250+ producten (bestelfase)[/rml]
of
zou beter zijn, anders kom je altijd uit op pagina 3 post 2 of zo.
verder, mxstream, het maakt toch niet uit ook al is de cool case verguld met 24k goud, Als je reservoir aluminium is, en je radiator koper, krijg je nog problemen. Enige wat zinvol zou zijn is als het reservoir gecoat is aan de binnenkant. Iig heb ik besloten lekker zelf iets te knutselen, voor 45E moet dat wel te doen zij, gewoon PVC of beter, koper buis halen bij de gama of zo.
Oh, en je zou nog
http://www.pc-cooling.de/...8f2d163c608ba47f1ea29427f
toevoegen. Ben wel beetje confused wat het is, link en eerste regel zegt 10mm, 2de regel (beschrijving) zegt 9.5mm ... tis zowieso goed daar nie van : )
Oh, en die link op laupro naar deze topic
of
zou beter zijn, anders kom je altijd uit op pagina 3 post 2 of zo.
[ Voor 16% gewijzigd door n0d3 op 20-01-2003 01:00 ]
Verwijderd
Is die 450 watt dat dan ookVerwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:44:
[...]
"Die temperaturgeregelten Lüfter arbeiten ruhig und zuverlässig"
stil dus, was ook mijn verwachting, dit soort voedingen zijn altijd erg stil
"Die Länge der Anschlußkabel ist ausreichend dimensioniert"
atx kabel is gemeshed
lijkt me een goede voeding, ik hem ook kopen
Lees toch eens man !Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 00:29:
Ik betwijfel het eigelijk, want als ze echt 1.25 cm diep zijn dan gaat het er echt om spannen,Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 23:44:
Die knopjes zijn ongeveer 1,25 cm diep. Moet je even opmeten hoeveel ruimte je hebt achter de deur van je kast. Ik denk van wel eerlijk gezegd, het is een erg compact model, moet lukken
de baybaus is 10 centimer breed (is toch een 3,5 inch model zoals aangegeven),
en die knopjes lijken mij zo'n 1.50 cm breed, maar diep ongeveer 0,75 cm....
Heb jij er zelf of iemand anders er een thuis liggen en wil die het even opmeten, exact !
Heb het nooit gezien of geprobeerd, maar wel gelezen dat ze er in passen.Weezer-DC schreef op 20 January 2003 @ 07:52:
[...]
Ik betwijfel het eigelijk, want als ze echt 1.25 cm diep zijn dan gaat het er echt om spannen,
de baybaus is 10 centimer breed (is toch een 3,5 inch model zoals aangegeven),
en die knopjes lijken mij zo'n 1.50 cm breed, maar diep ongeveer 0,75 cm....
Heb jij er zelf of iemand anders er een thuis liggen en wil die het even opmeten, exact !
Dit topic is gesloten.