Er komen de laatste tijd weer erg veel vragen langs over welk setje, welke pomp, of de opstelling goed is, etc. Veel van die vragen zijn search/FAQ vragen, maar ik kan me best indenken dat iemand door de bomen het bos niet meer kan zien.
Vandaar dit topic: je 'standaard' waterkoelingsvragen kun je hier kwijt. Dat voorkomt het zoveelste Eheim vs. Sicce en 1200L/uur vs. 600L/uur topic, en de bijbehorende irritatie als ik dat topic van een slotje voorzie.
Wat hoort in dit topic thuis?
- De net wel / net niet UTFS/FAQ vragen. Ook nog niet volledig uitgekauwde inzichten betreffende vloeistoffen, waterblokken, pompen, flowrate, setjes van diverse fabrikanten, etc.
Wat hoort niet in dit topic thuis:
- Echte UTFS/FAQ vragen.
- Replies die niets bijdragen aan het topic
- slowchat
- flames.
- opsommingen van 3DMark/WCPUID/SiSoft scores
- Dingen die een nieuw topic verdienen zoals nieuwe waterkoelingssetjes e.d.
- veel en/of loeigrote plaatjes. Dit haalt de snelheid uit het laden van het topic. Vervelend als je straks 10+ pagina's hebt.
Omdat ik dit topic niet zomaar op slot kan gooien, kunnen mensen die het te bont maken represailles verwachten in de vorm van waarschuwingen, tempbans, etc.
Vandaar dit topic: je 'standaard' waterkoelingsvragen kun je hier kwijt. Dat voorkomt het zoveelste Eheim vs. Sicce en 1200L/uur vs. 600L/uur topic, en de bijbehorende irritatie als ik dat topic van een slotje voorzie.
Wat hoort in dit topic thuis?
- De net wel / net niet UTFS/FAQ vragen. Ook nog niet volledig uitgekauwde inzichten betreffende vloeistoffen, waterblokken, pompen, flowrate, setjes van diverse fabrikanten, etc.
Wat hoort niet in dit topic thuis:
- Echte UTFS/FAQ vragen.
- Replies die niets bijdragen aan het topic
- slowchat
- flames.
- opsommingen van 3DMark/WCPUID/SiSoft scores
- Dingen die een nieuw topic verdienen zoals nieuwe waterkoelingssetjes e.d.
- veel en/of loeigrote plaatjes. Dit haalt de snelheid uit het laden van het topic. Vervelend als je straks 10+ pagina's hebt.
Omdat ik dit topic niet zomaar op slot kan gooien, kunnen mensen die het te bont maken represailles verwachten in de vorm van waarschuwingen, tempbans, etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 5988 op 15-01-2003 13:51 ]