Toon posts:

Internet Café

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand of weet iemand goede software te gebruiken in een internet Café

Ik hoop het wel, want daar ben ik hopeloos naar op zoek.

Thx All!!

Greets Cheeco

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://gathering.tweakers...t_messages/607419#gezocht

Wat voor software? Browsers? Programma's om je systeem te beveiligen? Operating Systems? Iets anders?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

betere vraag wat wil je er precies mee gaan doen, en op wat voor pc/os

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om Windows pc's en de bedoeling is om met die software pc's te beheren en de tijd voor een gebruiker.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat voor Windows versie? Dat scheelt nogal in de beveiliginsopties.

Net als in je andere topic is het zaak in je beginpost veel duidelijker uit te leggen wat je wilt en wat je al weet. Zoals in het geval van dit deel van het forum inderdaad is uitgelegd in het SA policy + dit :Y)

Maar goed; zoeken op 'internet cafe' of enkel 'cafe' levert al wat tips op;
Time-Limit Programma
Een INTERNET CAFE pc maken
[rml][ BC3] Internetcafe in 3e wereldland (citrix/linux of zo)[/rml]
Internet cafe
Poledit - Win2000 & win95/98
belangrijk is de beveiliging goed regelen; bv. met policies dus. Of inderdaad terminals gebruiken.

Voor de tijd; je kan zelf heel simpel met VBScript een logonscript maken die meteen een tijd scheduled om uit te loggen. (Laat het script x minuten slapen en doe dan een geforceerde logoff na een paar minuten eerder een waarschuwing te geven).

[google=internet cafe software] lijkt me ook een erg handige link. Ik zou zeggen: probeer er eens een paar van :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

ik ben er ook 1 aan het maken en ik had software van CiB gedownload maar ik kan alleen de server downloaden de link van client is weg/dood
Dus daar sta ik te kijken met 5 pc's (client) en een servertje (allemaal xp-pro en draadloos)
moet over 2 weken klaar zijn.
opdracht van het werk maar ik moet ook eens zoeken dan
liefst kant en klaar software enzo met standaard-tweakprogramma kujje iig netjes beveiligen

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Khep een internet cafe hier om de hoek die het gewoon in notepad/Word bijhoudt. De eigenaar zit letterlijk op 2 meter afstand van de drie internet w95 computers. Ga je internetten dan meld je dat ff, die gast noteert het in notepad en als je weggaat kijkt hij hoeveel tijd er verstreken is en voila.

Natuurlijk zou zoiets niet bij Easy Internet Cafe werken met z'n 600 computers maar bij de kleinere cafe's werkt dat prima.

Offtopic: ik sta me nog steeds af te vragen hoe zo'n internet cafe met 3 computers nu rendabel kan zijn. Volgens mij wordt er zwart geld witgewassen ofzo. Het kan haast niet anders.

Verwijderd

ik moet er dus 5 inrichten maar daar staan er 3 van in een apparte ruimte........ endat is het probleem eigelijk .............
de controle moet er zijn en moet makkelijk bij te hjouden zijn want als het druk is achter de bar heeft die goeie knul het druk zat
Pagina: 1