Lekker zijn is een gave :)
Met 486-ers willen we een internetcafe gaan openen. Daarvoor gebruiken we een server/client systeem. Wat is dan de goedkoopste en beste oplossing? win2000server/citrix/Linux?
Men moet werken met MS explorer en MS office in het arabisch.
Graag reacties! alvast erg bedankt.
Men moet werken met MS explorer en MS office in het arabisch.
Graag reacties! alvast erg bedankt.
diskeltische lurker
Goedkoopst: Linux
Best: Windows 2000 en Citrix Metaframe. Op Linux kun je nou eenmaal geen MSOffice en Internet Explorer draaien. En of arabisch ondersteund wordt onder Linux? geen idee....
Best: Windows 2000 en Citrix Metaframe. Op Linux kun je nou eenmaal geen MSOffice en Internet Explorer draaien. En of arabisch ondersteund wordt onder Linux? geen idee....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Als je geld wilt besparen op licenties e.d. kan je linux het beste gebruiken, dat is fucking duur bij Microsoft. Maaruh, dan moet je wel een INTERNE beheerder hebben die WEET wat-ie doet
Anders wordt linux weer duur
Anders wordt linux weer duur
Dacht dat het Citrix OF Win2000 server was.
Onder Linux kun je dacht ik toch wel windows applicaties draaien?
Onder Linux kun je dacht ik toch wel windows applicaties draaien?
diskeltische lurker
Moet zijn WIndows 2000 met Terminal services en de technologie van TS komt van Citrix.
Citrix draait overigens ook uitstekend op WIndows 2K.
Citrix draait overigens ook uitstekend op WIndows 2K.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat is duurder citrix of w2000server?
diskeltische lurker
las ik nou goed dat je alles op 486 gaat draaien ? ....
windows + 486 =
windows + 486 =
Verwijderd
citrix is een tikkeltje (een duizendje of wat) duurder dan win2k server....Op woensdag 11 april 2001 13:52 schreef technopeuter het volgende:
Wat is duurder citrix of w2000server?
Grijns
Nee we draaien dan via een terminal-server systeem om niet teveel met die oude bakken te hoeven klooien
Nee we draaien dan via een terminal-server systeem om niet teveel met die oude bakken te hoeven klooien
Verwijderd
Citrix MetaFrame:Op woensdag 11 april 2001 21:57 schreef Tampie2000 het volgende:
Wat is citrix??
www.citrix.com
Kep even gekeken, als ik het goed begrijp wordt de software vanaf de Citrix server gehaald en op de clients uitgevoerd?... ofzoiets?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
uhm het is een soort van terminal server... je draait dan (als client zijnde) gewoon de appz van de server. (voor meer info moet je ff in de search optie kijken, staat veel handige info in
)
Verwijderd
In suse linux distributie 7.1 worden talen van Arabisch tot Chinees:) en van Nederlands tot zuid-Afrikaans standaard ondersteunt.
Netscapen en StarOfficen is even gemakkelijk als hun microshittende:( tegenhangers.
Alleen het installeren en configuren is moeilijk, eens het geïnstalleerd is moet je alleen af en toe updaten.
Netscapen en StarOfficen is even gemakkelijk als hun microshittende:( tegenhangers.
Alleen het installeren en configuren is moeilijk, eens het geïnstalleerd is moet je alleen af en toe updaten.
Kun je geen ie en word draaien onder linux? dach dat daar aardige progs voor waren?
Pagina: 1