goed..
tijd voor het volgende projectje sinds mn voedingsmod
nadat ik m'n nieuwe case aangeschaft had ergerde ik me al tijden dood aan die lelijke cremekleurige drives in m'n aluminium/zilver front... tijd om te gaan stealthmodden
al was het maar omdat m'n klepjes vanzichzelf al een brute geilheid uitstraalden ;):

ik kwam al snel het volgende probleem tegen:

ze passen niet
na de sleuven voor de schroefjes wat verlengd te hebben (sorry geen pics) zodat de drives naar ik dacht diep genoeg zaten (dieper kon niet), stak er met klepje toch nog een aanzienlijk stuk uit 
tijd om de dremel weer uit het vet te halen (die flappen aan de zijkant moesten er sowieso af):

alles netjes afgewerkt, lang leve dubbelzijdig tape

en toch weer iets te vroeg gejuicht, de lade ging na het plakken keurig dicht.. maar nog even keuriger weer open
m'n eject knopje werd ingedrukt door het klepje 
iets spaarzamer dus met de tape:

en werken!!

eindresultaat: it's amazing mike! hij kan open....

en hij kan zelfs ook nog dicht! is dat niet geweeeldig?
tijd voor het volgende projectje sinds mn voedingsmod
nadat ik m'n nieuwe case aangeschaft had ergerde ik me al tijden dood aan die lelijke cremekleurige drives in m'n aluminium/zilver front... tijd om te gaan stealthmodden
al was het maar omdat m'n klepjes vanzichzelf al een brute geilheid uitstraalden ;):

ik kwam al snel het volgende probleem tegen:

ze passen niet
tijd om de dremel weer uit het vet te halen (die flappen aan de zijkant moesten er sowieso af):

alles netjes afgewerkt, lang leve dubbelzijdig tape

en toch weer iets te vroeg gejuicht, de lade ging na het plakken keurig dicht.. maar nog even keuriger weer open

iets spaarzamer dus met de tape:

en werken!!

eindresultaat: it's amazing mike! hij kan open....

en hij kan zelfs ook nog dicht! is dat niet geweeeldig?

[ Voor 3% gewijzigd door Chiron op 14-01-2003 23:04 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."