Na aanschaf van een Ferm dremelkloontje a 32 euro (aanbiedinkje
) was de tijd aangebroken om mijn luidruchtige voeding eens aan te pakken... het is echt een no name volgens mij spotgoedkoop 300 wattertje wat standaard bij m'n case kwam, die het op zich prima doet het zij aan de erg luidruchtige kant
het slachtoffer, en de nieuwe kandidaat-voedingsfan, een 8cm Enermax (met variabele rpm):

Aangezien er bij dat Enermax fannetje een leuk geil goudkleurige fanguard zat wilde ik die natuurlijk ook in m'n voeding hebben, omdat een fanguard ook nog eens wat geluid scheelt t.o.v. de standaard gestanste gaten
Eerst maar eens de boel opengeschroefd... naar blijkt nu een krappe bedoening, het was even puzzelen hoe de boel los te schroeven en de fan te verwijderen:

Ok fan eruit, en de boel ff afgeplakt tegen de metaalsplinters.. die wil je natuurlijk niet in je voeding hebben:

En zeker niet in je ogen! MOEHAHAHAHAHA (duivelse lach):

Dus denk erom tweakers, altijd een veiligheidsbril op als je gaat dremelen...
30 seconden later: *plink* rooster eruit

En dit is het eindresultaat na wat bijwerken met de slijpsteen:

De fangrill paste er precies in binnen de randjes
Voeding van de fan loopt nu via m'n moederbord, en de voedingskabel en de rpm-regelaar heb ik via het kabelgat waar ook alle molex-meuk naar buiten stouwt naar buiten laten lopen.
het slachtoffer, en de nieuwe kandidaat-voedingsfan, een 8cm Enermax (met variabele rpm):

Aangezien er bij dat Enermax fannetje een leuk geil goudkleurige fanguard zat wilde ik die natuurlijk ook in m'n voeding hebben, omdat een fanguard ook nog eens wat geluid scheelt t.o.v. de standaard gestanste gaten
Eerst maar eens de boel opengeschroefd... naar blijkt nu een krappe bedoening, het was even puzzelen hoe de boel los te schroeven en de fan te verwijderen:

Ok fan eruit, en de boel ff afgeplakt tegen de metaalsplinters.. die wil je natuurlijk niet in je voeding hebben:

En zeker niet in je ogen! MOEHAHAHAHAHA (duivelse lach):

Dus denk erom tweakers, altijd een veiligheidsbril op als je gaat dremelen...
30 seconden later: *plink* rooster eruit

En dit is het eindresultaat na wat bijwerken met de slijpsteen:

De fangrill paste er precies in binnen de randjes
[ Voor 4% gewijzigd door Chiron op 13-01-2003 22:41 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."