GoT is dood.
Inderdaad, als je ziet dat het niveau achteruit gaat, er ontzettend veel newbies komen, geen manual lezen en hele basic vragen stellen, is GoT dood. Zeker als je denkt dat het vroeger beter was. En de FAQ, wie leest die tegenwoordig nu? "Waar zit de akkoord knop om zo snel mogelijk door te drukken, ik ben namelijk lui om de handleiding te lezen!" Met veel te veel leden, GoT is te groot, we moeten een ledenstop hebben, omdat het anders ten onder gaat aan zijn eigen succes!
GoT is levend.
Als je de interessante discussies ziet. Mensen die verder denken dan de basisoplossingen. De kennis die sommigen in huis hebben en willen delen..
De inzichten die sommigen hebben en waardoor je zelf verder kan (of de inzichten die het voor jezelf oplevert, door de andere discussies te lezen).
Wel kan de verhouding in sommige gevallen een beetje scheef groeien tussen de topics die gestart worden.
Kortom: imho is Got dood of levend, al naar gelang je dat wilt zien. Of het vroeger echt beter was.. mja.. Ook toen waren er van die hoogstaande topics (bijv
HomeSite cursor probleempje), welke een goede discussie opleveren en een duidelijk voorbeeld geven dat het vroeger allemaal koek en ei was en het niveau toen stukken hoger lag dan nu.
Ik denk dat dit ook een discussie is waar je nooit uit zult komen en ook nooit een voor iedereen eenduidig antwoord zal krijgen. Mensen zien wat ze willen zien in dit geval. Persoonlijk zie ik nog steeds een levend GoT en nog steeds de moeite waard om te komen..
[
Voor 49% gewijzigd door
gorgi_19 op 14-01-2003 17:31
]