[stelling] GoT is dood

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 734 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Topicstarter
DataBeest schreef op 13 januari 2003 @ 23:48:
[...]

Een tweaker is iemand die meer dan het maximale uit (bv?) z'n hardware wilt halen, door het dus te overklokken.
En ja, ik denk dat het grootste gedeelte van de GoTters niet eens z'n processor heeft unlocked, ikzelf ook niet.
Als je het zo bekijkt zijn er weinig tweakers, in percentage.
Maargoed, het forum is veel breder dan alleen overklokken, het doel van T.net/GoT is ook niet om alleen voor tweakers een site te maken, maar voor computerhobbyisten/profs. Dat is GoT nog steeds.
Waarom heet het dan Gathering of Tweakers :?
XceeD schreef op 14 januari 2003 @ 11:42:
[...]
Er zijn ook users die GoT al langer gebruiken, metname als knowledge base, zonder zichzelf te registreren. Door vaak het forum door te snuffelen kan je wel een mening vormen mb.t. sfeer en niveau. Het kan dus zo zijn dat deze user al meer dan drie jaar rondhangt op GoT en pas een jaar geleden is geregistreerd omdat ie zelf een probleem waar ie niet uit kwam :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Oeh, die is flauw :P

En over iruben: Tweakers is nooit echt een Mac georienteerd forum geweest, waarom zou je daar pissig over worden? Ga dan lekker op Macforumzoveel erover discussieren, voor alles is een markt. Ik snap alleen niet waarom je dan nog een trap na moet geven?

En waarom heet het GoT? Het is ooit begonnen als forum voor specifieke dingen als oc-en en cm-en, maar GoT is gegroeid. Ik heb geen ge-oc-de bak, en zit hier toch al een tijd, ben ik dan ongewenst? Het feit dat je die pongels niet zo tweaked wil toch niet zeggen dat je in de andere fora (software bijv) geen nuttige toevoeging kan zijn? Misschien is Gathering of Tweakers trouwens idd geen goede naam meer nu ik er zo over denk. Het forum is inmiddels breder geworden als dat alleen. Maar dat vind ik eerder positief als negatief. Er zitten nu niet alleen pcbouw nerds die hun kloksnelheid opschroeven, maar ook grafische nerds, audiofiele nerds, software nerds, game nerds, alle soorten nerds die je wilt :P De naam is niet fout omdat er te weinig tweakers zijn, eerder omdat er ook andere mensen zijn bij gekomen. En dat is kwaliteitsverbreding ipv kwaliteitsverslechtering, en dat lijkt me juist een goede zaak. Ik vind het erg kort door de bocht dat iedereen moet cm-en en oc-en.

[ Voor 54% gewijzigd door DarkX op 14-01-2003 16:45 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Ik trap niet na :( Ben alleen maar aardig en help hem op weg (een beetje).

en ja darkx je quote verkeerd denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Anoniem: 34169 schreef op 14 January 2003 @ 16:15:
[...]

Waarom heet het dan Gathering of Tweakers :?
Wordt jij geboren met alle kennis :? Je leert door hier veel te lezen. En wat wil je dan doen, een vragenpakket maken en minimaal 80 % goed anders niet registreren.....Ik snap nog steeds niet waar je naar toe wilt met dit topic. Je hebt wat opties.

1. Grof gezegd: Ga weg. Als het je ergens niet bevalt, ga je weg :)
2. Je blijft: Op en aanmerkingen kan je geven, maar deze discussie is al zo vaak gevoerd. Er is een rede voor dat er zo weinig crew mensen reageren met lappen tekst (combinatie van beide komt nog niet voor in dit topic dacht ik ;) ). Omdat het onderwerp al vaak genoeg besproken is. Jij vind is, prima, dat mag. Crew en een hoop andere mensen zijn het niet eens met GoT is dood stelling. Klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:23
Zo'n topic en niet eens een poll :(

Maar ff serieus, gebruik GOT al als Informatie bron sinds begin 2000(?) en ben al sinds 2001 lid. Ik vind het allemaal niet super erg veranderd, de meeste vragen worden nog steeds beantwoord. Het niveau in de HK is nog steeds even laag/hoog als toen. Dus om tot een slot te komen: Er zijn problemen en je kunt ook problemen maken. En jij doet het tweede, wel erg Nederlands, maar het tis gewoon 'zeuren' en 'zeiken'. NOFI

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-07 11:51

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

GoT is dood.
Inderdaad, als je ziet dat het niveau achteruit gaat, er ontzettend veel newbies komen, geen manual lezen en hele basic vragen stellen, is GoT dood. Zeker als je denkt dat het vroeger beter was. En de FAQ, wie leest die tegenwoordig nu? "Waar zit de akkoord knop om zo snel mogelijk door te drukken, ik ben namelijk lui om de handleiding te lezen!" Met veel te veel leden, GoT is te groot, we moeten een ledenstop hebben, omdat het anders ten onder gaat aan zijn eigen succes!

GoT is levend.
Als je de interessante discussies ziet. Mensen die verder denken dan de basisoplossingen. De kennis die sommigen in huis hebben en willen delen..
De inzichten die sommigen hebben en waardoor je zelf verder kan (of de inzichten die het voor jezelf oplevert, door de andere discussies te lezen).
Wel kan de verhouding in sommige gevallen een beetje scheef groeien tussen de topics die gestart worden.

Kortom: imho is Got dood of levend, al naar gelang je dat wilt zien. Of het vroeger echt beter was.. mja.. Ook toen waren er van die hoogstaande topics (bijvHomeSite cursor probleempje), welke een goede discussie opleveren en een duidelijk voorbeeld geven dat het vroeger allemaal koek en ei was en het niveau toen stukken hoger lag dan nu. O-)

Ik denk dat dit ook een discussie is waar je nooit uit zult komen en ook nooit een voor iedereen eenduidig antwoord zal krijgen. Mensen zien wat ze willen zien in dit geval. Persoonlijk zie ik nog steeds een levend GoT en nog steeds de moeite waard om te komen.. :)

[ Voor 49% gewijzigd door gorgi_19 op 14-01-2003 17:31 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:38

Klippy

Still Game

Ik heb jullie net nog als bronvermelding in mijn stageverslag gezet dus jullie waren blijkbaar nog nuttig ;)

GoT 4-EvAh :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27915

MrJ, jij hebt een coole icon (om eens iets positiefs toe te voegen aan deze discussie O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Alrighty then... laat mij hier ook maar 's reageren...

GoT is dood? nee hoor, als er geen bezoekers meer komen is GoT dood (remember, Gathering of Tweakers is alleen maar een naam).

Het woord tweaker wordt veel verward, de één zegt alles uit je systeem halen (door OCen/unlocken, etc.)... * White Dust is 't daar niet mee eens. in de DOS tijd was een gedeelte van het teaken een kwestie van zoveel mogelijk geheugen vrij te maken om een aplicatie te draaien.
Tegen woordig kun je tweaken over veel verschillende terijnen bekijken, de één zegt: "tweaken is je systeem zo snel mogelijk te laten draaien", een ander zegt: "tweaken is het systeem zo stabiel mogelijk te laten draaien", weer een ander is van mening: "tweaken is een programma goed laten werken"... Wat ik hier wil zeggen dat er verschillende opvattingen zijn...

Magoed, nu lees ik dat iemand van rond de 10 niet een tweaker is... toen ik zo'n 10 jaar was zat ik al veelvuldig net dat beetje ram vrij te maken wat ik nodig had voor een spel te spelen... dat was toch echt wel tweaken...

And remember: iedereen zal altijd claimen dat het in "zijn" tijd beter was...

[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 14-01-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 17:46
Dat GoT ten onder gaat door al die pubers en kleine kinderen vind ik zelf onzin. Ik vind het zelfs een beetje een belediging. Ik ben 15 jaar en toen ik hier nog maar net zat was ik nog de n00b die iedereen hier zo verschrikkelijk haat. Ik zocht bijna nooit wat en ik wou zo snel mogelijk antwoord enzovoort. Maar na een tijdje veranderde ik en begon ik zelf te zoeken en uit te proberen en had ik gewoon meer geduld. De laatste maanden vind ik het zelfs leuk om anderen te helpen ook al moest ik daar een jaar geleden niks van weten. Leeftijd doet er dan volgens mij ook helemaal niet toe.
Het is meer de persoonlijkheid van de 'tweaker' zelf. Mijn persoonlijkheid is dan ook erg veranderd het laatste jaar waardoor ik als user een stuk 'beter' ben geworden :) Dat er natuurlijk altijd mensen zullen blijven met een verkeerde houding/persoonlijkheid is natuurlijk wel een probleem, maar dat is overal. Dit is niet op te lossen door bijvoorbeeld een leeftijdsminimum in te voeren.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Topicstarter
MaRc0 schreef op 14 januari 2003 @ 18:56:
Dat GoT ten onder gaat door al die pubers en kleine kinderen vind ik zelf onzin. Ik vind het zelfs een beetje een belediging. Ik ben 15 jaar en toen ik hier nog maar net zat was ik nog de n00b die iedereen hier zo verschrikkelijk haat. Ik zocht bijna nooit wat en ik wou zo snel mogelijk antwoord enzovoort. Maar na een tijdje veranderde ik en begon ik zelf te zoeken en uit te proberen en had ik gewoon meer geduld. De laatste maanden vind ik het zelfs leuk om anderen te helpen ook al moest ik daar een jaar geleden niks van weten. Leeftijd doet er dan volgens mij ook helemaal niet toe.
Het is meer de persoonlijkheid van de 'tweaker' zelf. Mijn persoonlijkheid is dan ook erg veranderd het laatste jaar waardoor ik als user een stuk 'beter' ben geworden :) Dat er natuurlijk altijd mensen zullen blijven met een verkeerde houding/persoonlijkheid is natuurlijk wel een probleem, maar dat is overal. Dit is niet op te lossen door bijvoorbeeld een leeftijdsminimum in te voeren.
Leuk, zelf ben ik ook 14 :o

en We Are Borg, ik heb niet gezegd dat ik het hier niet leuk vind. Integendeel, het is hier geweldig.
Ik kan het stuk van MaRc0 alleen maar dubbel onderstrepen, althans voor het grootste gedeelte.
Verder hang ik hier sinds medio 2001 rond.
Wat mij een doorn in het oog is, is de grote hoeveelheid users die MaRc0 beschrijft, die weigeren te zoeken. Die als je hun topiclijst doorzoekt, 6x een (drie-)dubbel topic in hun lijst hebben staan. Die herhaaldelijk de fout in gaan.
En die zo blijven. Die nooit replyen. Die alleen maar 'help mijn 3D-Mark score is laaaaag man!!!!!11' topics blijven posten.
Die hier een jaar geregd staan, en toch herhaaldelijk de fout in blijven gaan. Tegen dat soort mensen moet IMVHO strenger opgetreden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik ben het wel met je eens dat iemand die een langere tijd geregd is en dan nog steeds erg n00big is/zich gedraagt dat je die dan wat strenger moet behandelen. Iemand die nog maar één week geregd is is nog echt een n00b en moet alles nog leren. Iemand die een jaar geregd is en dan nog steeds niet kan zoeken moet dan ook wat zwaarder gestraft worden. Dat mensen dan minder snel dingen posten, omdat ze weten dat het makkelijk te vinden is en diegene al een langere tijd geregd is is dan alleen maar mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Nah ik ben het absuluut niet met de topicstarter eens, GoT mag dan wel uitgebreider zijn met meer hokken zoals SP en HK enzo maar het techgedeelte is naar mijn mening niet minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vroeger had je OOK slechte users... Zoals mijzelf :X Ik was vroeger echt een bagger user... Doordat ik er toen steeds AARDIG op werd gewezen dat ik fout zat, ben ik geworden wat ik ben als user... of dat positief of negatief is, moeten jullie weten :)
Ik heb er iig ook wat van opgestoken IRL.. vooral het "heb respect voor anderen" enzo, is er nu wel behoorlijk ingebakken... als ik soms op andere fora kom, denk ik echt van: djeez, OW... oh nee, dit is een ander forum, geen GoT... En dat bedoel ik dus positief :)

GoT staat imo wat dichter bij de werkelijke omgang tussen mensen. Serieus @ work en gelul @ vrijetijd (daarmeer kan je techfora en GC vergelijken).

Ik denk niet dat GoT zo erg verandert is... Het is groter geworden, das alles. Dat betekent MEER, en MEER van alles. Ook meer n00bs dus. Ook meer tech-users.

Bovenstaande mening is gebaseert op de laatste feiten. Ik heb in het verleden een andere mening gehad, tot ik terug keek, en zag: Het is niet GoT wat is veranderd, ik ben het. Ik ben meer te weten gekomen. Daarom lijkt het niveau te zijn gedaalt, wat NIET het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Novah schreef op 14 January 2003 @ 19:55:
Nah ik ben het absuluut niet met de topicstarter eens, GoT mag dan wel uitgebreider zijn met meer hokken zoals SP en HK enzo maar het techgedeelte is naar mijn mening niet minder geworden.
Laten we daar dan SP van af halen... als ik me niet vergis is SP al bijna vanaf het begin een onderdeel van GoT en terecht ;)...

[ Voor 3% gewijzigd door White Dust op 14-01-2003 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Anoniem: 27915 schreef op 14 January 2003 @ 18:20:
MrJ, jij hebt een coole icon (om eens iets positiefs toe te voegen aan deze discussie O-) ).
offtopic:
hehe, jij ook. ik had eerst ook de DH, maar aangezien iemand anders die ook had en we veel in hetzelfde topic posten, heb ik maar een PotM gekozen.

PS: jij had WC3 onder Linux aan de gang gekregen toch? Draait 't een beetje.

Post het anders maar in het WC3 topic in SGD, want anders gaat deze positiviteit te erg offtopic... :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:02

Adm.Spock

Duik-Aap

Een forum is in de eerste plaats een plek waar de pro's de n00b's wat kunnen leren. Dat de pro's daarbij ook van de pro's leren spreekt voor zich, een pro die alles van onderwerp A afweet, kan een n00b zijn over onderwerp B.

Zolang iedereen dat in zijn/haar gedachten houdt, is GoT springlevend! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Adm.Spock schreef op 16 January 2003 @ 20:48:
Een forum is in de eerste plaats een plek waar de pro's de n00b's wat kunnen leren. Dat de pro's daarbij ook van de pro's leren spreekt voor zich, een pro die alles van onderwerp A afweet, kan een n00b zijn over onderwerp B.

Zolang iedereen dat in zijn/haar gedachten houdt, is GoT springlevend! (8>
maar dan moeten die n00bs geen open deuren in trappen, er zijn een paar duizend (!) (gesloten) topics die beginnen met "welke koeler" |:(

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik vind het wel begrijpelijk dat de HK dicht is. Het wordt tijd dat Tweakers weer terug naar hun core gaat. Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat mensen met een kewle hack of casemod vaker op de frontpage van Tweakers verschijnen. Leuk verhaaltje eromheen (hoe lang heb je er aangewerkt, hoe kwam je op het idee, welke materiaalen etc) door wat news-guru's van de frontpage. Ook zou Tweakers.net zelf meer moeten gaan doen dan alleen nieuws van derden te leveren. De laatste entry in 'Reviews & Features' is al weer van 1 januari.

Misschien is het een idee om mensen te belonen met een gratis abbo van 3 maanden om ze over te halen om weer artikelen voor Tweakers te schrijven? Er is genoeg kennis. (en dan bedoel ik wel in-depth artikelen). Bv, introguide voor C programming, een round-up van alle opleidingen die er in Nederland zijn m.b.t. de IT (Wat is het verschil tussen Technische Informatica, Bedrijfskundige Informatica, Communicatiesystemen, Wiskundige Informatica etc)...etc. . Dat is waar de tweakers geintereseerd in zijn)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 19-01-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-07 13:45
Zou ik mogen stellen dat door de afwezigheid van een goedwerkende search engine het aantal "zoals hierboven genoemd"
Janmaster;
posten van onzin topics, dubbel topics, cross-posts.
Vooral kort nadat de forum engine overging van topic naar react merkte men gelijk een enorme toename in topics op die kort daarvoor met een simpele search opgelost konden worden. Op het moment is de search nog steeds niet helemaal optimaal. Ook dit heeft een rol gespeeld, naar mijn mening, in het veranderen van het niveau van GoT.

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28145

Anoniem: 34169 schreef op 13 januari 2003 @ 19:13:
GoT is dood.
Dat is mijn stelling. En weten jullie waarom? Omdat hier nauwelijks nog tweakers komen. Je kan het hier beter Gathering of Droge Mensen gaan noemen. De T staat nergens meer voor.
GoT is geen Techforum meer. Daar kan je het mee eens zijn, of niet, maar het is gewoon een feit dat een 'extra' forum als Spielerij inmiddles CME voorbij is gegaan qua topics en qua posts al helemaal.
In de HK zijn ruim 1 miljoen (!) posts meer geplaatst dan in CME en DOC bijelkaar. De HK heeft bijna evenveel posts als de heel Harde Waren bijelkaar.
En als je het mij vraagt zal dat alleen maar erger worden.

Kortom, GoT is een heel gezellig forum met voor ieder wat wils, maar het is geen Techforum meer. Of dat een goede zaak is of niet, dat mogen jullie zelf bepalen.
**kuch**

Kan het niet echt met je eens zijn. Ik denk dat jouw mening gebaseerd is op de fora waar je geregeld komt. Ik denk dat de frequente bezoekers van NOS en PNS (om maar een voorbeeld te noemen) het echt totaal niet met je eens zijn. En dan kan ik niet eens spreken over de diverse Devschuur-fora. Hier wordt juist van je verwacht dat je zelf al het een en ander hebt ondernomen om je probleem op te lossen.

Hier wordt dus bewust geprobeerd het niveau hoog te houden door dingen die eenvoudig zijn te vinden met de search/FAQ of op Google te weren/sluiten. Het resultaat hiervan is dat er veel interessante topics voorbijkomen zonder dat er elke twee weken keer op keer hetzelfde wordt gevraagd & beantwoord.

Aan de andere kant vraag ik mij af wat voor niveau je verwacht in een topic waar het gaat over games, gadgets of internet & telefonie. Wanneer het echt diep gaat kom je dan toch vanzelf in een van de andere fora terecht. De ene categorie gaat volgens mij nou eenmaal verder dan de andere, en daar zie ik niets verkeerds aan.

Alleen als je op basis van een paar fora (want die indruk krijg ik een beetje) het hele niveau van Got wilt gaan raten, dan ben ik bang dat je een groot aantal mensen overslaat.

En inderdaad, de HK is verworden tot een plek waar een aantal mensen flink hebben zitten puberen. Ik kwam daar ook, om gewoon af en toe eens over luchtige dingen te praten. Zal de HK niet missen echter, je kunt je ei over niet technische zaken ook prima in SG kwijt?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 28145 op 19-01-2003 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 00:42
Anoniem: 69767 schreef op 19 januari 2003 @ 13:27:
Ik vind het wel begrijpelijk dat de HK dicht is. Het wordt tijd dat Tweakers weer terug naar hun core gaat. Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat mensen met een kewle hack of casemod vaker op de frontpage van Tweakers verschijnen. Leuk verhaaltje eromheen (hoe lang heb je er aangewerkt, hoe kwam je op het idee, welke materiaalen etc) door wat news-guru's van de frontpage. Ook zou Tweakers.net zelf meer moeten gaan doen dan alleen nieuws van derden te leveren. De laatste entry in 'Reviews & Features' is al weer van 1 januari.
Meer reviews is positief, maar casemods op de frontpage, dan zou je Tnet verheven tot een kindersite en de professionals wegjagen. Iets wat juist beter werd door de nieuwe FP-layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

wat maakt t nou uit of je het wel of geen tweaking kan noemen, t gaat er toch gewoon om dat je hier terecht kan voor computers. of moet het dan opeens Gathering Of Computeraars gaan heten???? aleen omdat het meer dan aleen tweaking is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:54

rammes

koekebakker 1e klas

nee got is niet dood... de hk is dood! got is springlevend!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

XceeD schreef op 14 januari 2003 @ 11:42:
[...]
Er zijn ook users die GoT al langer gebruiken, metname als knowledge base, zonder zichzelf te registreren. Door vaak het forum door te snuffelen kan je wel een mening vormen mb.t. sfeer en niveau. Het kan dus zo zijn dat deze user al meer dan drie jaar rondhangt op GoT en pas een jaar geleden is geregistreerd omdat ie zelf een probleem waar ie niet uit kwam :)
Precies me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik moet vaststellen dat sinds de HK gesloten is Got weer een echte tech forum is geworden (zoals het ook bedoeld was). Geen geneuzel meer over onzinnige onderwerpen in HK. Wat mij betreft mag HK dan ook permanent dicht. Als men wil ouwehoeren zijn er voldoende andere sites en forums te vinden. De posts die ik nu zie zijn tenminste allemaal weer technisch geörienteerd, en daar gaat het bij GoT toch om? Dus Got dood? nee hoor.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GoT is zeker niet dood. Ik denk juist dat door het sluiten van de HK GoT een flinke opleving aan het krijgen is, rekening houdend met het doel van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 08-07 13:03

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Zoals ik al vaker aangekaart heb volgens mij heeft niemand 't eigenlijk door!

In OC&E gebeuren al een tijd de meest gruwelijk interessante dingen!

Dingen worden zelf gemaakt, vandaag weer een voorbeeld van Atmoz, dingen worden gekocht en drivers worden terplekke gemaakt waaruit hele programma's voortvloeien PowerLCD, LiquidLCD, LCDinf van Creepy LCDSmartie enz. enz...

Er zijn inkoopacties van de meest waanzinnige dingen, ik noem de actie van Pikxa en Spacy van de ledjes voor uiteindelijk € 0,235 voor 5mm blauwe led! Regel 't maar 's zo!

De verschillende casses die er langs komen, en nog veel meer dingen die komen!

Ik vindt GoT verre van dood, als 't dood zou zijn waarom zijn bij de meeste fora dan elke dag de lampjes ervoor geel :?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 10:38

Floor-is

5.2

Er zijn hele leuke dingen, maar er zijn ook minder leuke dingen.

Misschien is dat wel het nadeel van zo'n groot forum: je krijgt groepen binnen de gebruikersgroep...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zeg altijd maar zo: Als het je niet bevalt, dan ga je maar weg!

Ik vermaak me hier nog altijd uitstekend, er zijn wel vaak newbie-vragen maar de laatste tijd duiken er ook weer steeds vaker interessante topics op en inderdaad zoals hierboven wordt gezegd worden er regelmatig meetings en inkoopacties georganiseerd en dat is voor mij toch een teken dat GoT verre van dood is. GoT regeert nog steeds :) (ook zonder huiskamer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 08-07 13:03

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Floris schreef op 20 January 2003 @ 23:43:

Misschien is dat wel het nadeel van zo'n groot forum: je krijgt groepen binnen de gebruikersgroep...
waarmee refereer je nu Floris? Naar OC&E, GoT of HK?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Floris schreef op 20 January 2003 @ 23:43:

Dat gebeurd volgens mij toch al redelijk snel tegenwoordig maar dat hoeft niet slecht te zijn.
Zolang die groepen maar niet met elkaar op de vuist gaan is er niks aan de hand :P

En de stelling GoT is dood lijkt me wat overdreven.
Zoals zwahiel al zegt leeft GoT zeker zolang er maar wat interesants wordt gedaan.
Bepaalde fora lopen wat minder hard omdat er niet veel nieuws in die afdeling gebeurd, je kan immers met de search een hele hoop info van GoT afhalen zonder actief op het forum bezig te zijn.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-07 10:32
Als GoT echt een techforum moet zijn dan moet de hele general chat dicht. Heeft niks met pc's te maken. Maar ik vind dat deze stelling niet juist is. Er wordt heel wat gepost in alle tech fora en sinds de hk dicht is, is er een bron van ergenis minder (volgensmij dubbelpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
zwahiel schreef op 20 January 2003 @ 23:57:
[...]

waarmee refereer je nu Floris? Naar OC&E, GoT of HK?
Hij heeft het over een groot forum, dus ik denk dat hij het over GoT in het algemeen heeft. Waar dit topic trouwens ook over gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Zolang er nieuwe hardware/software en aanverwanten uitkomt, zal er getweakt worden. Bij tweaken lopen mensen tegen dingen aan waarbij ze denken, hee dit is vaag/leuk/vreemd/grappig/stom ....enz. Dat willen ze dan delen/opzoeken/uitzoeken. Plekken zoals GoT zijn dan mooi om daar over te posten. En als je dan ff genoeg hebt na een tweak-run, dan kan er in General Chat e.d. gepost worden.

GoT heeft dus absoluut bestaansrecht naar mijn mening, en zoals hier ergens boven wordt gepost, is het niet naar je zin, dan ga je toch weg :). Niemand dwingt je om hier te komen.

Over de stelling: GoT is dood: Nee dus. Pas als er geen tweakers meer zijn, die dit forum onderhouden en er posten, dan zal GoT ter ziele gaan. Laten we hopen dat dat moment lang uit zal blijven :).

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 18:01
Laat maar; oude topic

[ Voor 97% gewijzigd door PulsatingQuasar op 18-01-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
... geopend door iemand die de nick eindigend op 'IA' draagt; iets wat duidt op het feit dat de naam geclaimed is door iemand anders omdat hij.. inactief was :X

[ Voor 29% gewijzigd door TheZeroorez op 18-01-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:26
Komt omdat HK replies sneller te maken zijn dan tech relpies, voor tech replies moet je er wat van afweten.

Niet zo klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:32

SmartDoDo

Woeptiedoe

Hier reageren heeft weinig zin als je bekijkt dat de discussie tamelijk oud te noemen is.

Mocht er iemand zijn die behoefte aan een nieuwe discussie, dan zien we daar vanzelf wel een topic van voorbij komen :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.