Toon posts:

[stelling] GoT is dood

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008

• Jan_IA
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 07-08-2006
GoT is dood.
Dat is mijn stelling. En weten jullie waarom? Omdat hier nauwelijks nog tweakers komen. Je kan het hier beter Gathering of Droge Mensen gaan noemen. De T staat nergens meer voor.
GoT is geen Techforum meer. Daar kan je het mee eens zijn, of niet, maar het is gewoon een feit dat een 'extra' forum als Spielerij inmiddles CME voorbij is gegaan qua topics en qua posts al helemaal.
In de HK zijn ruim 1 miljoen (!) posts meer geplaatst dan in CME en DOC bijelkaar. De HK heeft bijna evenveel posts als de heel Harde Waren bijelkaar.
En als je het mij vraagt zal dat alleen maar erger worden.

Kortom, GoT is een heel gezellig forum met voor ieder wat wils, maar het is geen Techforum meer. Of dat een goede zaak is of niet, dat mogen jullie zelf bepalen.

[Voor 4% gewijzigd door Jan_IA op 13-01-2003 19:13]

• Erkens
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf / Backend developer

Moet je voor de grap eens kijken waar jij veel post :X

• whoami
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07:34
Tja, doe er dan wat aan!
Een beter forum begint bij jezelf.

[Voor 43% gewijzigd door whoami op 13-01-2003 19:16]

• WFvN
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 19:02

WFvN

Van den Brink Koeltechniek

JanMaster schreef op 13 januari 2003 @ 19:13:
GoT is dood.
Dat is mijn stelling. En weten jullie waarom? Omdat hier nauwelijks nog tweakers komen. Je kan het hier beter Gathering of Droge Mensen gaan noemen. De T staat nergens meer voor.
GoT is geen Techforum meer. Daar kan je het mee eens zijn, of niet, maar het is gewoon een feit dat een 'extra' forum als Spielerij inmiddles CME voorbij is gegaan qua topics en qua posts al helemaal.
In de HK zijn ruim 1 miljoen (!) posts meer geplaatst dan in CME en DOC bijelkaar. De HK heeft bijna evenveel posts als de heel Harde Waren bijelkaar.
En als je het mij vraagt zal dat alleen maar erger worden.

Kortom, GoT is een heel gezellig forum met voor ieder wat wils, maar het is geen Techforum meer. Of dat een goede zaak is of niet, dat mogen jullie zelf bepalen.
Ik vind de vetgedrukte regel in ieder geval nogal weird. Volgens mij kijk je dan niet goed.
Idem als het gaat om 'GoT is dood'

Ik ben het wel met je eens dat er -errug- veel in (bijvoorbeeld) de huiskamer gepost wordt (er zijn daar ook behoorlijk veel (als het aan hun ligt) permanente huiskamerverblijvers).

Maar om nou te zeggen dat hier geen tweakers meer zijn....

• Praetorian
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 00:49
Niet mee eens :/

Als ik een vraag heb, stel ik hem hier... en 9 van de 10 keer kom ik er dan ook uit....
Andersom help ik ook andere mensen, de HK is gewoon relaxed... en leuk om te lezen.

btw, als ik zo jouw posts lees.... kom ik nou niet echte tech posts tegen neej :/

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Tsja, sorry, 'k kan me voorstellen dat je je eraan ergert, maar dit is al _zo_ vaak aangekaart. Er komen hier heel weinig mensen die de search gebruiken, zelf al gedaan voor je dit topic opende?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• WFvN

WFvN

Erkens schreef op 13 januari 2003 @ 19:15:
Moet je voor de grap eens kijken waar jij veel post :X
Hm... ja 'wel' 4 Hardware-topics op de eerste pagina van jouw active list

• ItSnows
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19-09-2003

ItSnows

is evil watje :-)

Spielerij heeft wel degelijk bestaansrecht: het blijft computer gerelateerd.
Dat de HK zo hard gaat is idd jammer maar je kunt HK/SG etc UITZETTEN in je prefs :)

international RO (P2P):
ItSnows: Knight lvl 67/37 Orc MVP since 1.8.2003
Rinzwind: BlackSmith: lvl 53/11

• Dennis
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 26-11 20:22
Eens. :{.

• Grrrrrene
  • Niet online
Sjonge, ik kijk voor de gein eens naar je posthistory, maar vind je posts als
Je moet nie alles te serieus nemen :P
Volgens mij heeft Phuse geld teveel... :/
over de 500 posts alweer in nog geen 5 dagen...
en Zero00, als die Freeloader niet héél snel komt krijg ik die neiging ook ja...
Enzovoorts wel zo nuttig dan? Komop |:(

• Praetorian
Kijk.... jij hebt recht van spreken, een heuse abbonee met veel posts _/-\o_

ff serieus... zelfde onderbouwing als topic starter?

• Arno
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 26-11 16:33

Arno

PF5A

Daarom ben je zeker tnet extra abonnee :+

TS: GoT is niet echt dood, maar wordt IMO een beetje verlamd door de n00bz die weigeren te zoeken en al bijna een topic gaan openen als ze moeten schijten :/

En ja, topics als deze komen maandelijks (vaak meer) voor.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Dennis
Praeth schreef op 13 January 2003 @ 19:21:
ff serieus... zelfde onderbouwing als topic starter?
Van mij mag de HK nog liever vandaag dicht dan morgen. :{. :+.

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01:14
Dames en heren,
GoT is niet dood, het is winter! Al het getweak staat op een laag pitje. In de zomer zal het weer toenemen.

Was hier trouwens een poosje geleden al niet een topic waarin ook werd beweerd dat GoT dood was?

Mijn blog; Floating Points

• Arno

Arno

PF5A

ddc schreef op 13 January 2003 @ 19:27:
Is geen optie, dan wordt alle meuk in de techfora geplant :/

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik durf zelfs te zeggen dat ze wekelijks langs komen, de ene week slechts een, de volgende week zelfs meerdere keren :D

Maar als je echt wil dat GoT in niveau stijgt enzo moet je meehelpen de techfora op te krikken, users die n00b zijn niet af te blaffen, maar ze voor "onze groep" te winnen zodat ze ook newbies gaan opvoeden :)

• Praetorian
[...]

offtopic:
You touch HK yes? you touch me ;) B)

• Dennis
Traag schreef op 13 januari 2003 @ 19:28:
[...]
Is geen optie, dan wordt alle meuk in de techfora geplant :/
Owkee, ik ga hier verder niet op in maar dan ben ik dus voorstander van gelijk ban bij nutteloze posts ;).

• Arno

Arno

PF5A

Praeth schreef op 13 januari 2003 @ 19:29:
offtopic:
You touch HK yes? you touch me ;) B)
En zulke gasten (die alleen voor HK naar GoT komen) veroorzaken de gevoelens voor de TS :X

Jeremy Clarkson

• Dennis
Grrrrrene schreef op 13 January 2003 @ 19:28:
Maar als je echt wil dat GoT in niveau stijgt enzo moet je meehelpen de techfora op te krikken, users die n00b zijn niet af te blaffen, maar ze voor "onze groep" te winnen zodat ze ook newbies gaan opvoeden :)
Dan komen er weer 20x zoveel terug. :D. Nee, doe dan eerst maar eens een ledenstop, al die 12 jarige kotertjes tweakers hebben we niks aan eigenlijk. *D.

• Justice
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 28-10 14:42
Laten we maar beginnen met alle onnodige topics te sluiten waar we niks aan hebben als tweakers zijnde, beginnend met deze.

oftewel: WAT moeten we hier mee? Je wilde het zeker even kwijt? Het grote mededelingen topic - 2 alsjeblieft.

Human Bobby

• Arno

Arno

PF5A

ddc schreef op 13 January 2003 @ 19:31:
Nee, doe dan eerst maar eens een ledenstop, al die 12 jarige kotertjes tweakers hebben we niks aan eigenlijk. *D.
12 :?

Tegenwoordig komen ze met ACHT al naar GoT....

Jeremy Clarkson

• WFvN

WFvN

[...]

hm.... hoewel ik het ook best betreurenswaardig vind dat veel kennis in de huiskamer blijft steken (nja... de personen), denk ik dat afschaffen van de huiskamer niet zo'n goed idee is.

Ik heb het idee dat sinds de huiskamer bestaat, het aantal onzinreplies behoorlijk sterk is afgenomen.

Mja, helemaal hard maken kan ik het ook niet. Eerst had je de kroeg en het onzinforum die gewoon toegankelijk waren voor iedereen. Toen waren er behoorlijke problemen met van die gastjes die 's avonds even flink de beest uit gingen hangen op het forum en blaat- en onzintopics gingen openen. Dat heb ik lang niet zovaak meer gezien; wat zeg ik: sinds de huiskamer heb ik nog niet eens zoveel van die topics gezien als in 1 maand tijd van onzinforum of kroeg.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 20:12
NitroX_infinity schreef op 13 January 2003 @ 19:28:
Dames en heren,
GoT is niet dood, het is winter! Al het getweak staat op een laag pitje. In de zomer zal het weer toenemen.

Was hier trouwens een poosje geleden al niet een topic waarin ook werd beweerd dat GoT dood was?
Lijkt me eerder andersom. Als het winter is heb je meestal kerst enzo waardoor je vrij hebt. En in de winter is het koud waardoor je verder kan overclocken :P

Maar om ontopic te blijven: ik ben het niet eens met de stelling dat GoT dood is. GoT leeft wel, maar te veel in de HK. HK trekt het leven uit de andere delen...

The devil is in the details.

• blackd
  • Niet online
Wat nou HK, ik zie de HK niet, ik wil hem niet zien en dat gaat prima.

Als je last van de HK hebt, zet je hem toch uit? Je kan GC inklappen, je kan AT filteren, genoeg tools voor de tweakers om heel GoT naar hun zin te maken :7

• Rataplan
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

GoT dood omdat er meer in HK/Spielerij dan in de techfora gepost wordt?

Ok, af en toe is het best wel even schrikken.

Maar deze cijfers bewijzen hooguit dat dat soort fora hun functie als bliksemafleider goed vervullen.

Voor wat betreft de vergelijking met aantallen techposts: je kan die aantallen net zo goed vergelijken met het aantal mm regen per eeuw in NoordHolland. Gaat ook nergens over. Het niveau van de techposts is namelijk volstrekt onafhankelijk van het aantal HK-posts.

Dus dank je wel voor het plaatsen van een volstrekt onwetenschappelijke, met wishful thinking gefundeerde nonsenspost. Gelukkig is ook LA geen techforum :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Klippy
  • Laatst online: 00:05

Klippy

Still Game

Met zoveel posts is het toch alles behalve dood? :P

Er wordt trouwens steeds meer tech gepost door veel nieuwe users. Alleen zitten daarbij nog veel HK posts. Die zijn extra dus alles behalve dood.

Stelling niet juist :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• 14124
  • Laatst online: 15-10-2016
Ik ben het wel eens met de stelling van de topicstarter. Of dit nou negatief of positief is, een echt techneutenforum is het niet meer. Om techneuten te krijgen en te houden moet je ook onderwerpen bespreken die techneuten aanspreken. Dit is overall niet echt meer van toepassing en daarom verdwijnen de echte techneuten ook langzaamaan. Mijn "vroegere" huisforum open ik momenteel ook nauwelijks, echt veel interessants staat er niet meer.

Dat de topicstarter nou zelf niet tot die techneuten behoort doet niets af aan zijn stelling, ik vind de reacties van mensen op zijn posthistory nou ook niet bepaald bijdragen aan de stelling die hij plaatst. Dat staat namelijk los van elkaar.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Gordijnstok schreef op 13 January 2003 @ 19:38:
Ik ben het wel eens met de stelling van de topicstarter. Of dit nou negatief of positief is, een echt techneutenforum is het niet meer. Om techneuten te krijgen en te houden moet je ook onderwerpen bespreken die techneuten aanspreken. Dit is overall niet echt meer van toepassing en daarom verdwijnen de echte techneuten ook langzaamaan. Mijn "vroegere" huisforum open ik momenteel ook nauwelijks, echt veel interessants staat er niet meer.
ik denk dat er nog wel heel veel techneuten langkomen, zeker in PNS etc.
En ook als je is een keer een lastig probleem aan je medetweakers wilt voorleggen dan zie je toch dat er wel techneuten zijn, aangezien de gasten die er niets vanaf weten of niet posten of dingen zeggen die al geweest zijn.
Dat de topicstarter nou zelf niet tot die techneuten behoort doet niets af aan zijn stelling, ik vind de reacties van mensen op zijn posthistory nou ook niet bepaald bijdragen aan de stelling die hij plaatst. Dat staat namelijk los van elkaar.
Niet mee eens, TS ervaart dat GoT dood is, dat er veel in de HK enzo gepost wordt, maar zelf ziet hij niet hoe het er op de rest van GoT aan toe gaat, hij belicht maar een klein stukje.

• VaagOH
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Dat de 'echte' techneuten minder worden? Het lijkt er wel een beetje op... Althans, ik heb op een aantal van mijn Win2000 topics nog steeds geen antwoord. Wel heb ik het idee dat het algehele 'niveau' zakt, doordat steeds hetzelfde wordt gevraagd, en de 'moeilijke' posts minder op wordt gereageerd :)

• odysseus
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 13:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het aantal techneuten neemt echt niet verschrikkelijk af...hun aantal groeit alleen minder hard dan dat van de minder ervaren bezoekers. Wat verwacht je, dat er tachtigduizend enthousiaste casemodders in Nederland rondlopen die hun tijd graag op een forum doorbrengen? Van de HK heb je alleen plezier of last als je dat zelf wilt en je kunt er prima voor zorgen dat je er helemaal niets van merkt. Gewoon niet op letten en met alle die-hards en met de mensen die willen leren in de techfora blijven, die zijn er echt niet zo hard op achteruit gegaan als mensen denken (note: ik ken zelf vooral NOS, dat toch wel positief afsteekt tegenover de andere fora naar het schijnt, dus het zal vast wat erger zijn dan ik het zie).

* odysseus ziet in verschillende fora nog altijd de harde kern die hier een jaar geleden ook al rondliep...blijkbaar verandert er toch niet zo veel als mensen denken.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Justice
  • Laatst online: 28-10 14:42
Het is leuk dat hij een stelling plaatst, maar wat wil je dan? Je bent het er mee eens of niet mee eens, de argumentatie die hij geeft wordt verbonden met de verkeerde conclusie (zoals door anderen al is verwoordt), er wordt geen nieuwe kwestie aangedragen, er wordt geen oplossing aangedragen. Het enige wat je hier nog kan zeggen is dat je het er mee eens bent of niet, waarna het na ongeveer 80 posts door ItSnows ofzo op slot gegooid wordt omdat het nergens meer over gaat.

Het meest irritatante is dus nog wel dat de mensen hier komen om kennis op te doen (helpdesken :P). Dat lukt, ze gaan bijdragen aan de community en ze leren er meer en meer over, totdat ze steeds meer vragen gaan beantwoorden en minder mensen tegenkomen die er net zo veel over weten als hen. Dat moet je accepteren en dan een forum zoeken waarin je je thuisvoelt en daar topics starten over dingen die je bezighouden op een hoger niveau, zodat anderen die op hetzelfde niveau zitten daar dan ook interessant mee over kunnen praten.

In plaats daarvan een maandelijkse LA topic openen met argumenten die ik aan het begin van mijn post al gegeven hebt wekt bij mij dan alleen maar dingen op als: een beter got begint bij jezelf etc.

Volgens mij is het gemiddelde niveau namelijk nog steeds hetzelfde, alleen ben je er wellicht zelf ondertussen bovenuit gegroeid. Gebruik die kennis dan nuttig en dan profiteert iedereen er aan mee.

Human Bobby

• Resistor
  • Registratie: april 2001
  • Niet online
blackd schreef op 13 januari 2003 @ 19:36:

Als je last van de HK hebt, zet je hem toch uit? Je kan GC inklappen, je kan AT filteren, genoeg tools voor de tweakers om heel GoT naar hun zin te maken :7
Active topics filteren werkt bij mij niet (of is dat iets van de abbonnees?)

GoT is gewoon een (hele grote) club van mensen met een gezamelijke hobby, en dat is de computer, de een is webscripter, de ander casemodder.

Als mensen niets meer over hun computer te zeggen hebben, gaan ze andere dingen doen, zoals de GC in, daar doe je niets aan.

Sommige blijven daar hangen, anderen blijven over GoT zwerven, posten en lezen overal.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Dennis
Laten we eerlijk zijn, wil je een goed antwoord kun je je beter abonneren op professionele mailinglists van echte it-managers (bedrijfsleven) enzo. :).
Dat geldt dan voor onderwerpen over windows 2000 etc.

• D2k
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 23-07 00:25
ddc schreef op 13 januari 2003 @ 19:48:
Laten we eerlijk zijn, wil je een goed antwoord kun je je beter abonneren op professionele mailinglists van echte it-managers (bedrijfsleven) enzo. :).

maar goed dennis, onkruid vergaat niet en wij zitten hier nog ;) dus het zal wel meevallen :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Dennis
D2k schreef op 13 January 2003 @ 19:50:
maar goed dennis, onkruid vergaat niet en wij zitten hier nog ;) dus het zal wel meevallen :)
*D.

• Marv
  • Laatst online: 19-05 16:49
ItSnows schreef op 13 January 2003 @ 19:17:
je kunt HK/SG etc UITZETTEN in je prefs :)
Nooit geweten...

* Marv zet HK uit :Y)

Kom ik ook weer eens in de tech fora... tis niet dat die niet interessant zijn maar de HK is vaak zo'n onzin dat ik daar toch sneller ga kijken :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• TrailBlazer
  • Laatst online: 09:51

TrailBlazer

Karnemelk FTW

echt dikke onzin dit. GoT is meer dan een techforum geworden. GoT is een community. Mensen in een willen wel eens buiten komen (buiten CME/DOC) en weten wat hun medegotters doen. Welk sex)standje favoriet is. Tuurlijk kan je zeggen dat je daarvoor naar de kroeg moet. Maar ik vraag niet aan iedereen in de kroeg wat hun favo standje is hier wel.
p.s. Uiteraard had ik ook een ander voorbeeld kunnen nemen :p
Stel je gaat iedere week voetballen dan heb je het toch ook niet alleen over voetbal of wel soms. Dan heb je imho wel een heel bekrompen wereldje

Vrouwen kunnen twee dingen tegelijk.... zeuren en iets anders.

• whoami
  • Laatst online: 07:34
ddc schreef op 13 January 2003 @ 19:48:

Hmm...
Een IT manager die een antwoord zou weten op een tech-vraag... :+

Maar ff serieus. GoT is een forum, geen knowledge-base. Niet ieder antwoord dat gegeven wordt is direct het goede antwoord. Het is hier gewoon een leuke plek om eens met andere mensen van gedachten te wisselen over bepaalde onderwerpen of te discussieren over bepaalde problemen.

• Jan_IA
Wat ik bedoelde met GoT is dood is niet zozeer dat het forum dood is, maar dat de T, die staat voor Tweakers, eigenlijk een minderheid is.
True, ik post ook in SP. Maar ik begon hier voor CME en DOC. En dat van die gezamelijke hobby, okay. Dus SP is ook een Tech Forum.
Maar de HK niet. En er zijn genoeg members die zodra ze in die HK kunnen er nooit meer uit komen.

• blackd
  • Niet online
Resistor schreef op 13 januari 2003 @ 19:48:
Active topics filteren werkt bij mij niet (of is dat iets van de abbonnees?)

offtopic:
Dat is voor zover ik weet niet voor abo's only, maar voor iedereen.
Staat in je prefs.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

blackd schreef op 13 januari 2003 @ 20:07:

[...]

offtopic:
Staat in je prefs.
ik kan het ook, dus is niet alleen voor abo's ;)

gewoon de fora selecteren die je NIET wilt zien ;)

wel met ctrl-klik of shift-klik als je er meerdere wilt selecten

• Jasper
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 24-11 20:21
ItSnows schreef op 13 January 2003 @ 19:17:
Spielerij heeft wel degelijk bestaansrecht: het blijft computer gerelateerd.
Dat de HK zo hard gaat is idd jammer maar je kunt HK/SG etc UITZETTEN in je prefs :)
En binnenkort kan je die selectie ook doorvoeren op de frontpage van het forum :D

📷 Insta

• Attilla
  • Laatst online: 23-06 18:03
blackd schreef op 13 januari 2003 @ 20:07:

[...]

offtopic:
Staat in je prefs.
Ik mankeer wat aan mijn ogen, want ik zie alleen de mogelijkheid om de HK te filteren uit de Active topics. Dat is wat anders dan uit de topiclist removen. :)

Maar goed, wat betreft de stelling.
Hier ben ik het pertinent niet mee eens !

Waarom niet ?
Omdat de stelling totaal niet onderbouwd is.
Als het nou over iets anders zou gaan dan de HK dan zou het nog wat waard zijn om over te discussieren. Maar daar is al _zo_ vaak over gepraat, vind je de HK niet leuk... kom je er niet ... ik stoor me niet aan mensen die daar zitten, zij storen zich niet aan mij.
Everyone happy life.

Daarbij, vind je GoT niet leuk ... is het niet naar je wens ... dan kom je er toch niet ?
Er is nog meer dan genoeg technisch voedsel, voor iedereen wat wils.

Ik heb in mozilla nu IT LA & A61 open, meer kan ik niet eens bijhouden omdat ik:
a) Geen kennis heb van bepaalde forum onderdelen.
b) De tijd er simpel weg niet voor heb.

Dus hierbij zeg ik dat ik het niet alleen oneens ben met de stelling, maar hem ook nog eens totale nonsense vind.

• arjo_kamp
  • Laatst online: 05-05-2003

arjo_kamp

Geniet, en drink met vaten!!!!

Ik heb ook wel eens het idee dat mensen alleen maar komen voor de GC.

[off-topic]
In de post count, staan daar alleen de posts in van in de tech-fora, of ook alle GC's posts?
[/off-topic]

Sys specs Beter 1 k*t in de hand, dan de geur van 10 in de lucht. Geniet maar drink met je maten

• Jan_IA
Mensen, ik denk niet dat ik duidelijk was:
GoT is wel naar mijn wens, alleen ik vind dat de balans goede techusers/n00bs een beetje teveel naar rechts uitslaat. n00bs die hier komen, willen het vaak niet goed doen, lezen geen FAQ, posten onzin topics, dubbel topics, cross-posts.
Als je kijkt naar mensen die hier al lange tijd actief zijn, dan zijn dat er echt maar bar weinig in verhouding tot de 69.000 die hier geregd zijn.

En het gaat niet over bijhouden van bepaalde fora. Dat je dan van sommige dingen geen kennis hebt (ik weet ook niet alles hoor, integendeel) is al helemaal geen argument daarbij. Geen tijd hebben eigenlijk ook niet.
Verder kan ik niet in Area 61, maar van wat ik hoor, is dat gewoon een huiskamer2.

• [C]
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Vroegâh (:P) was GoT een stuk leuker...

Naar mijn mening is het forum een stuk leuker wanneer de forums als HK/SG er niet zijn. Je komt hier dan alleen maar voor de tech forums, maar die zijn dan wel een stuk gezelliger.

Een geintje kan nu niet meer in P&W (mijn favo) en vroeger nog wel.

• blackd
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 13 januari 2003 @ 20:26:
Ik mankeer wat aan mijn ogen, want ik zie alleen de mogelijkheid om de HK te filteren uit de Active topics. Dat is wat anders dan uit de topiclist removen. :)

Dat is inderdaad wat anders, maar dat zei ik ook niet.
blackd schreef op 13 januari 2003 @ 19:36:

:)

• Resistor
  • Niet online
Erkens schreef op 13 January 2003 @ 20:16:
[...]

ik kan het ook, dus is niet alleen voor abo's ;)

gewoon de fora selecteren die je NIET wilt zien ;)

wel met ctrl-klik of shift-klik als je er meerdere wilt selecten
|:(
Ik selecteerde de dingen dus die ik wel wilde zien, en het maar gek vinden dat je zo veel dingen ziet die je niet hebt geselecteerd.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

JanMaster schreef op 13 January 2003 @ 20:32:
Mensen, ik denk niet dat ik duidelijk was:
GoT is wel naar mijn wens, alleen ik vind dat de balans goede techusers/n00bs een beetje teveel naar rechts uitslaat. n00bs die hier komen, willen het vaak niet goed doen, lezen geen FAQ, posten onzin topics, dubbel topics, cross-posts.
Als je kijkt naar mensen die hier al lange tijd actief zijn, dan zijn dat er echt maar bar weinig in verhouding tot de 69.000 die hier geregd zijn.
en wat wilde je hieraan gaan doen?
En het gaat niet over bijhouden van bepaalde fora. Dat je dan van sommige dingen geen kennis hebt (ik weet ook niet alles hoor, integendeel) is al helemaal geen argument daarbij. Geen tijd hebben eigenlijk ook niet.
Dus ik als hardware-newbie moet in de hardware fora gaan posten :?
Verder kan ik niet in Area 61, maar van wat ik hoor, is dat gewoon een huiskamer2.
Wat heeft a61 in dit geheel ermee te maken?

• ItSnows

ItSnows

A61 is toch echt meer een SG2 dan een HK2 :)

international RO (P2P):

• ArthurMorgan
  • Niet online
Laat ik beginnen met een verwijzing naar mijn sig.
Verder vind ik het ook onzin, het feit dat er meer in de GC gepost wordt dan in de andere fora is logisch. Alle tweakers kunnen praten over eel leuk plaatje of reageren op een of andere grap of iets dergelijks. De technische kennis is gewoon veel meer verspreid, en er is ook nog zoiets als niet reageren als het antwoord al gegeven is. En in de HK maakt dat laatste toch een stuk minder uit.

En zolang men hier nog steeds terecht kan met de redelijk technische vragen, valt het ook wel mee met het niveau. Het is hooguit zo dat het percentage 'ubertweakers' terug loopt. Maar als ik bijvoorbeeld naar NOS of PW kijk dan zie ik daar absoluut nog best wel een behoorlijk aantal echte tweakers rondlopen hoor.

I got a bad feeling about this.

• Resistor
  • Niet online
Erkens schreef op 13 January 2003 @ 21:15:
[...]

Beginnelingen helpen met zoeken (de juiste zoektermen), ze op de faq's wijzen (er uit quoten) e.d.
[...]

Nee, lezen wat anderen doen/gedaan hebben, en als je er niet uit komt, dan rustig formuleren, desnoods off-line in kladblok, en dan pas posten (zo ben ik tenminste begonnen)
[...]

Sommige mensen zien dat als een doel.
Net als HK (ik snap niet dat sommige newbies al weten wat dat is, toen ik het voor het eerst zag staan was ik verbaasd, leuk extra'tje)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Resistor schreef op 13 January 2003 @ 21:25:

Dat zou mij op zich een goed punt lijken :)

Dat kan in elk geval het niveau nooit schaden.....

• Attilla
Resistor schreef op 13 januari 2003 @ 21:25:
Net als HK (ik snap niet dat sommige newbies al weten wat dat is, toen ik het voor het eerst zag staan was ik verbaasd, leuk extra'tje)
Nou ik denk dat die mensen het ook wel laten blijken.
En dan is er (als een mod dat is opgevallen) wel een extra note bij gekomen.

• D2k
  • Laatst online: 23-07 00:25
<h2>GoT is dood, lang leve GoT</h2>

/vrije expressie ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• André
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 26-11 09:30

André

Analytics dude

Dus nu een uur stilte in dit topic uit respect voor GoTRIP

• Guardian Angel
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ItSnows schreef op 13 januari 2003 @ 21:17:
A61 is toch echt meer een SG2 dan een HK2 :)
Bewijs :) ?

ARME AOW’er

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro hoort: Bob Marley - I Shot The Sherrif

wasn't me! [/shaggy]

• HunterPro
  • Niet online
hoeven wij niet aan jou te verantwoorden ;)

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020

Dat gaat wat lastiger worden... :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Erkens
  • Niet online

Erkens

waarom?
het gaat in dit topic toch niet over wat a61 is :?

• Resistor
  • Niet online
HunterPro schreef op 13 januari 2003 @ 21:34:
* HunterPro hoort: Bob Marley - I Shot The Sherrif

wasn't me! [/shaggy]
... But I did not shoot the deputy!

Wie is hier de sherrif en wie is hier de deputy?

Ik denk dat 'curiosity killed the cat' meer op zijn plaats is.

Als tech begonnen, maar dan steeds verder afzakken, steeds maar weer de grenzen verkennen.
Als er geen goede mods waren geweest was GoT al lang een warez forum geweest.
Yogho schreef op 13 januari 2003 @ 21:33:
Dus nu een uur stilte in dit topic uit respect voor GoTRIP
Ik ga zo naar bed, en zet de computer uit. Mag dat ook?

• ArthurMorgan
  • Niet online
a61 is helemaal niet interessant als het gaat om het niveau in de techfora. Hooguit dat a61 een aantal techusers behoudt voor GoT. Maar afgezien van dat ze het hier misschien een stukje prettiger hebben geloof ik niet echt dat a61 enig effect heeft op het niveau. Wel op de sfeer bij die users....

• Jan_IA
Erkens schreef op 13 January 2003 @ 21:15:
[...]

Niks, er staat ook [stelling] in de topictitel.
Waar maak je dat uit op?
[Airwolf] Begon over Area 61...

• Attilla
JanMaster schreef op 13 January 2003 @ 21:43:
:?
Ik zeg dat ik dat open heb in Mozilla, meer zeg ik er deze hele thread niks over hoor. :X

• Jan_IA
[Airwolf] schreef op 13 January 2003 @ 21:52:
[...]

:?
Ik zeg dat ik dat open heb in Mozilla, meer zeg ik er deze hele thread niks over hoor. :X
Klopt maar ik zeg dat ik dus geen oordeel kan vellen over Area 61, ik heb geen id hoeveel posts daar staan, of het er 10 of 10.000 zijn...
Of misschien wel 100.000...
dat was dan de Area 61 discussie :P

• We Are Borg
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 26-11 21:12
JanMaster schreef op 13 January 2003 @ 21:43:
[...]

Niks, er staat ook [stelling] in de topictitel.
Ja, maar je openingspost is in een vorm geschreven dat je al conclusies trekt :/
Prima, boeit niet. Area61 heeft er weinig mee te maken als je er geen argumenten bij geeft. Vind je dat Area61 er voor zorgt dat GoT dood is, dan mag je dat denken, kom graag met argumenten. Anders laat het met rust ;) (en het is geen HK2)

Ontopic: Ik zie toch wel een duidelijke trent van "GoT is dood" en "Het niveau daalt" :z . Mag ik vragen waarom je dit topic opent, wat wil je er mee bereiken :) ?

Edit: 561 topics en 23732 replies momenteel, is het belangrijk ?

[Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 13-01-2003 22:00]

• Jan_IA
Nee, Area 61 is wel het laatste waar ik me druk over ga maken, ik hoor niet bij de "GoT-Elite", dus daarom zit ik er niet in.
Ik heb nooit beweerd dat Area 61 GoT de afgrond in helpt, nooit.
Ik zei dat de HK meer mensen trekt tegenwoordig dan de Techfora. Dat dus de T in GoT (van Tweakers) eigenlijk nergens meer voor staat. Het % (über-)tweakers neemt af, en dat is toch wel jammer. Geen 'Vroeger was het beter' gezeur, maar gewoon; het is geen techforum meer hier.
Of dat goed of slecht is, mag je zelf bepalen. GoT is dood betekende in mijn stelling 'Het is hier geen techforum meer'. Want "Gathering of Tweakers is dood", omdat er hier meer niet-tweakers komen.

• Attilla
Als mensen geen Tweaker zijn, of daar de ambitie toe hebben (btw defineer jij dan het woord tweaker eens voor mij), die zullen zich hier niet thuis voelen.

Dat is denk ik beter om je af te vragen bij jou standpunt, wat is een tweaker ?

• We Are Borg
[Airwolf] schreef op 13 januari 2003 @ 22:07:
Als mensen geen Tweaker zijn, of daar de ambitie toe hebben (btw defineer jij dan het woord tweaker eens voor mij), die zullen zich hier niet thuis voelen.

Dat is denk ik beter om je af te vragen bij jou standpunt, wat is een tweaker ?
Prima idee _/-\o_ Wat is een tweaker volgens jou :? Klopt, vroeger waren pc's meer voor de echte die hards maar operatings systems worden makkelijker, pc's worden goedkoper..... Maar ik stoor me nergens aan hier. GoT blijft gezellig.

Edit:
:)

[Voor 24% gewijzigd door ItSnows op 14-01-2003 09:18]

• Erkens
  • Niet online

Erkens

JanMaster schreef op 13 januari 2003 @ 22:04:
Nee, Area 61 is wel het laatste waar ik me druk over ga maken, ik hoor niet bij de "GoT-Elite", dus daarom zit ik er niet in.
is a61 dan een elite forum?
ik vind van niet, en als het wel zo is, wil ik mijn access kwijt.
Ik heb nooit beweerd dat Area 61 GoT de afgrond in helpt, nooit.
blijf er dan niet over door mekkeren :/
Ik zei dat de HK meer mensen trekt tegenwoordig dan de Techfora. Dat dus de T in GoT (van Tweakers) eigenlijk nergens meer voor staat. Het % (über-)tweakers neemt af, en dat is toch wel jammer. Geen 'Vroeger was het beter' gezeur, maar gewoon; het is geen techforum meer hier.
Of dat goed of slecht is, mag je zelf bepalen. GoT is dood betekende in mijn stelling 'Het is hier geen techforum meer'. Want "Gathering of Tweakers is dood", omdat er hier meer niet-tweakers komen.
jouw mening, maar aan zo'n discussie heb je niets als je geen oplossing weet ;)
naar mijn mening is GoT nog lang niet dood, en net als in de "normale" maatschappij heb je te maken met pieken en dalen, let maar op ;)

• AlterEgo
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
* AlterEgo heeft LA ook maar toegevoegd aan het lijstje met fora die AlterEgo niet meer wil zien.

Er gaat echt geen dag voorbij zonder een zeik-topic over het niveau op GoT.
De meerwaarde hiervan ontgaat me totaal.

[Voor 10% gewijzigd door AlterEgo op 13-01-2003 22:29]

Linux: voor blije, gezonde hardware

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

GoT is niet dood, GoT is groot geworden.
Groot betekent ondergesneeuwd raken in de massa, je naam betekent minder, je bent een van de velen.

En daarbovenop is intolerantie ook nog eens hot, negatieve gevoelens worden het liefst geprojecteerd op doelgroepen die men niet begrijpt.

Binnenkort komen we om in deze topics.
Gaat GoT dan wel dood?

Who is John Galt?

• kamerplant
  • Niet online

kamerplant

lekker toch

JanMaster schreef op 13 januari 2003 @ 20:05:
Wat ik bedoelde met GoT is dood is niet zozeer dat het forum dood is, maar dat de T, die staat voor Tweakers, eigenlijk een minderheid is.
True, ik post ook in SP. Maar ik begon hier voor CME en DOC. En dat van die gezamelijke hobby, okay. Dus SP is ook een Tech Forum.
Maar de HK niet. En er zijn genoeg members die zodra ze in die HK kunnen er nooit meer uit komen.
Een tweaker is iemand die meer dan het maximale uit (bv?) z'n hardware wilt halen, door het dus te overklokken.
En ja, ik denk dat het grootste gedeelte van de GoTters niet eens z'n processor heeft unlocked, ikzelf ook niet.
Als je het zo bekijkt zijn er weinig tweakers, in percentage.
Maargoed, het forum is veel breder dan alleen overklokken, het doel van T.net/GoT is ook niet om alleen voor tweakers een site te maken, maar voor computerhobbyisten/profs. Dat is GoT nog steeds.
Traag schreef op 13 January 2003 @ 19:25:
[...]
Daarom ben je zeker tnet extra abonnee :+

TS: GoT is niet echt dood, maar wordt IMO een beetje verlamd door de n00bz die weigeren te zoeken en al bijna een topic gaan openen als ze moeten schijten :/

En ja, topics als deze komen maandelijks (vaak meer) voor.
Onthoud wel dat GoT niks is zonder topics.
Als je alleen topics krijgt wat alleen door de beste specialist is op te lossen, is het voor iedereen zo saai. Voor de n00b, die heeft er niks aan, maar ook voor de meubel: die kan niks posten, aangezien die ook niet al die moeilijke dingen weet.

Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat ik het goedkeur als n00bs voor elk dingetje een topic openen.

En goed.. dat het niveau hierdoor niet zo hoog is als het Linux forum waar je alleen maar mag komen als je een diploma op weet ik veel wat hebt, zal mij dan een worst wezen.

[Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 13-01-2003 23:52]

• Beelzebubu
  • Laatst online: 25-02-2014

Beelzebubu

Bé-jèl-ze-bú-bú

JanMaster schreef op 13 januari 2003 @ 20:05:
Maar natuurlijk! Die 12/8-jarigen die zich volgens velen hier registreren, die weten heus nog niet alles van computers af. Dat zou ook niet best zijn (sociaal leven, nerd, clueless, ...) voor een 12/8-jarige. Feit is dat zij hier terecht kunnen om kennis op te doen om van hun niveau uit te groeien naar het niveau van iets wat wij expert noemen, en dat proces van leren en geleerd hebben, doen en proberen is o.a. wat van een bezoeker een tweaker maakt.

Voor zover ik kan zien zitten er dan behoorlijk wat tweakers en tweakers-in-wording hier. Er zitten ook een stelletje anderen die nog niet zover zijn (of nooit zover zullen komen)

Wat jij bedoelt is dat het aantal experts afneemt, en dat klopt (relatief gezien dan). Waar er eerst 2 op de 10 expert waren, zijn dat er nu 5 op de 1000. Is dat minder? Ja en nee. Een glas is halfvol en halfleeg. In sommige subfora is het erger geworden (experts vertrokken, geen nieuwe aanwas), in andere fora niet (experts gebleven en steeds nieuwe komen er bij). Laten we dan niet zeuren om het negatieve maar het positief bekijken. :Y).

Linux & GNOME Multimedia Developer
"It's over, baby, over..." - future has arrived, today!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper vind dat we deze discussie niet weer moeten gaan doen. Het is elke 2/3 maanden hetzelfde liedje en dan begint weer iemand te zeggen dat er dit (of dat) mis is met GoT. De ene keer is het de sfeer, dan zijn het de mensen....

Persoonlijk wordt ik er een beetje moe van. Laat GoT nou gewoon zijn zoals het is en dat steekt niet iedereen tijd in het antwoorden op een discussie die toch weer tot niets leidt. GoT is GoT en zal dat ook blijven.

[Voor 2% gewijzigd door Woudloper op 14-01-2003 08:11. Reden: Typo]

• Abbadon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 09:09
Ik GoT dus GoT leeft :)

Persoonlijk vind ik dat er al een jaar erg weinig veranderd is, zelfs het aantal topics dat er veel veranderd zou zijn is onveranderd. Ik proef meer de roep om aandacht bij het starten van dit soort topics...

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Han
  • Niet online
Abbadon schreef op 14 January 2003 @ 08:17:
Persoonlijk vind ik dat er al een jaar erg weinig veranderd is
I second that :)

Zelf de jaarlijkse discussie's in LA over het niveau en de verloedering van GoT komen weer op gang... :D

Het is een trend :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• We Are Borg
Beelzebubu schreef op 14 January 2003 @ 07:36:
[...]

Maar natuurlijk! Die 12/8-jarigen die zich volgens velen hier registreren, die weten heus nog niet alles van computers af. Dat zou ook niet best zijn (sociaal leven, nerd, clueless, ...) voor een 12/8-jarige. Feit is dat zij hier terecht kunnen om kennis op te doen om van hun niveau uit te groeien naar het niveau van iets wat wij expert noemen, en dat proces van leren en geleerd hebben, doen en proberen is o.a. wat van een bezoeker een tweaker maakt.

Voor zover ik kan zien zitten er dan behoorlijk wat tweakers en tweakers-in-wording hier. Er zitten ook een stelletje anderen die nog niet zover zijn (of nooit zover zullen komen)

Wat jij bedoelt is dat het aantal experts afneemt, en dat klopt (relatief gezien dan). Waar er eerst 2 op de 10 expert waren, zijn dat er nu 5 op de 1000. Is dat minder? Ja en nee. Een glas is halfvol en halfleeg. In sommige subfora is het erger geworden (experts vertrokken, geen nieuwe aanwas), in andere fora niet (experts gebleven en steeds nieuwe komen er bij). Laten we dan niet zeuren om het negatieve maar het positief bekijken. :Y).
_/-\o_

Dat met die relatieve afname probeerde ik ook al zo uit te leggen, maar jij doet het beter :)

* We Are Borg staat 100% achter deze woorden en naar mijn mening is hiermee ook de kous af :)

• Led
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10-07-2009

Led

'Nuff said.

GoT: Nietsche is dood :)

http://www.beatharness.com / http://www.killzoneps2.com

• Han
  • Niet online
Iemand die nieuw is en de leeftijd 8 tot 10 jaar heeft kan ook zoeken... De categorie die niet zoekt heeft geen bepaalde leeftijd... Die users zijn het probleem op GoT. Mensen die als gast niet de moeite nemen om zich een kwartiertje te verdiepen in de huisregels en zich niet beseffen dat een antwoord zelf zoeken leerzamer en sneller is.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sepans
  • Niet online
Abbadon schreef op 14 januari 2003 @ 08:17:
Ik GoT dus GoT leeft :)

Persoonlijk vind ik dat er al een jaar erg weinig veranderd is, zelfs het aantal topics dat er veel veranderd zou zijn is onveranderd. Ik proef meer de roep om aandacht bij het starten van dit soort topics...
Volume is toegenomen, tweakermentaliteit is afgenomen, maar dat is niet vreemd of erg. Wat ik wel erg vind is het steeds hufterige gedrag van een helaas groeiend aantal mensen.

| Mijn forum |

• MrJ
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 26-11 16:38

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Wat ik grappig vind is dat een user die hier niet langer dan 1 jaar staat geregistreerd deze stelling opwerpt...

Als het (zoals eerder gebeurt is) iemand is die hier al vanaf het begin geregged is is men denk ik meer bereid om deze stelling als 'serieus'* zijnde op te vatten.

Persoonlijk vind ik dat het wel meevalt dat GoT dood is. Er zijn mensen weggegaan die veel kennis in huis hadden, maar en zijn volgens mij ook zat mensen bijgekomen met veel kennis.

GoT is denk ik niet meer het elite forum wat ze ooit waren, maar de laatste tijd is het zeker de goede kant op gegaan met slechte users/posts. Mede door het 'nieuwe beleid' wat er nu geld (iets strenger dan eerst). Helaas kan je het nooit 100% ondervangen dat er geen slechte posts/users meer komen.

Maar goed, time will tell... We zien het allemaal wel over een aantal jaar toch? :)

(* nofi, kan alleen niet een betere bewoording hiervoor vinden... )

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Sepans schreef op 14 januari 2003 @ 11:16:
Wat ik wel erg vind is het steeds hufterige gedrag van een helaas groeiend aantal mensen.
yup, gewoon te lui om zelf ook maar iets moeite te willen doen, het is dat er op "new topic" geklikt moet worden, maar als dat knopje standaard ingedrukt zou kunnen worden dan zou dat een stuk makkelijker zijn :/

Kortom het ligt aan de lui wanabee-tweaker :P

Tuurlijk, ook ik ben lui, maar het is ff een paar sec werk om een goede zoekquery in te typen en je krijgt 99 van de 100x een topic waarmee je weer verder kan ;)

• Arnout
  • Laatst online: 23-11 19:34
justmental schreef op 13 januari 2003 @ 22:28:
GoT is niet dood, GoT is groot geworden.
Groot betekent ondergesneeuwd raken in de massa, je naam betekent minder, je bent een van de velen.

En daarbovenop is intolerantie ook nog eens hot, negatieve gevoelens worden het liefst geprojecteerd op doelgroepen die men niet begrijpt.

Binnenkort komen we om in deze topics.
Gaat GoT dan wel dood?
Eensch. Behalve dan dat gedeelte over intolerantie, dat is meer de samenleving (op GoT zie ik dat niet zo namelijk). :)

Ik moest maar eens lid worden van het "Front Anti Vroeger-was-het-beter-topics" want dit is alweer een topic wat ff in LA neergezet wordt.

Stemmingkwekerij, daar lijkt het op. Als maar genoeg mensen dit soort topics zou je de indruk al krijgen dat het minder gaat, zonder ook maar iets verder te kijken.

• Han
  • Niet online
MrJ schreef op 14 januari 2003 @ 11:21:
Wat ik grappig vind is dat een user die hier niet langer dan 1 jaar staat geregistreerd deze stelling opwerpt...
Er zijn ook users die GoT al langer gebruiken, metname als knowledge base, zonder zichzelf te registreren. Door vaak het forum door te snuffelen kan je wel een mening vormen mb.t. sfeer en niveau. Het kan dus zo zijn dat deze user al meer dan drie jaar rondhangt op GoT en pas een jaar geleden is geregistreerd omdat ie zelf een probleem waar ie niet uit kwam :)

• MrJ

MrJ

True, kan ook ja. In dat geval neem ik het terug (mits de TS al sinds 99 rond hangt hier! :) ).

Ikzelf heb hier ook wel een half jaar alleen maar gelezen voor te reggen.

• Han
  • Niet online
http://bct.tn.utwente.nl/images/examplefMCG.gif

Enne.... geen paniek, heb net de pols gecheckt van GoT.... de pols is normaal, GoT leeft. De crashcars kunnen weer terug de kast in :+

• Resistor
  • Niet online
XceeD schreef op 14 January 2003 @ 11:55:
[afbeelding]

Enne.... geen paniek, heb net de pols gecheckt van GoT.... de pols is normaal, GoT leeft. De crashcars kunnen weer terug de kast in :+
Ik zie GoT meer als een sinus, met pieken en dalen.

Het gaat goed, dat trekt mensen uit die we liever niet hebben (helpdeskers), daardoor gaat het minder, we doen er alles aan om ze goed op weg te helpen/weg te werken, het gaat weer beter enz.

Voor mijn gevoel zijn we net door zo'n dal gegaan, en kan het alleen maar beter worden.

• hoolie_v
  • Laatst online: 29-01-2016

hoolie_v

Bejaard maar dapper..........

Ach je hebt GoT en LA.... (zijn blijkbaar 2 verschillende fora...)

Very funny Scotty! Now beam down my clothes!!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 20:12
hoolie_v schreef op 14 January 2003 @ 15:01:
Ach je hebt GoT en LA.... (zijn blijkbaar 2 verschillende fora...)
En wat heeft dat met deze discussie te maken :?

The devil is in the details.

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018
Zucht. Dat t-shirt is echt slecht geweest voor de opvoeding van de jeugd. Sindsdien schrijft iedereen Nietsche, terwijl de persoon in kwestie Nietzsche heet :)

Maar ontopic: Ik vind GoT de laatste tijd wel een aardige afspiegeling van de maatschappij. Er beginnen wat mensen te roepen dat het slecht gaat, en ineens gaat het slecht, zonder dat er daadwerklijk iets veranderd is. Stemmingmakerij lijkt me idd de beste beschrijving hiervoor. Wat ik hieraan toch het meest irritante vind, is dat juist die schreeuwers mijn inziens een veel negatievere invloed hebben op de sfeer dan de n00bs waar veelal op gekankerd wordt. De n00bs zijn niet het probleem, of iig niet het grootste probleem. Het feit dat hier op alles gekankerd wordt, en bij het minste geringste iedereen begint te flippen en te schelden is een veel groter probleem. Een n00b die een paar domme topics opent, daarop gewezen wordt en ff na gaat denken is nix mis mee. Een n00b die gelijk afgezeken wordt en daardoor terug begint te rellen, en vervolgens in voorbeeld van veel oudere GoT klanten de mods de schuld gaat geven, daar ligt het probleem. Het mod team KAN nou eenmaal niet alles oplossen, net als de regering dat ook niet kan, het goede voorbeeld van de andere users heeft nu eenmaal veel meer effect imo.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Jaymz
  • Laatst online: 10:02

Jaymz

Keep on moving !

DarkX schreef op 14 January 2003 @ 15:24:
Het feit dat hier op alles gekankerd wordt, en bij het minste geringste iedereen begint te flippen en te schelden is een veel groter probleem. Een n00b die een paar domme topics opent, daarop gewezen wordt en ff na gaat denken is nix mis mee. Een n00b die gelijk afgezeken wordt en daardoor terug begint te rellen, en vervolgens in voorbeeld van veel oudere GoT klanten de mods de schuld gaat geven, daar ligt het probleem. Het mod team KAN nou eenmaal niet alles oplossen, net als de regering dat ook niet kan, het goede voorbeeld van de andere users heeft nu eenmaal veel meer effect imo.
_/-\o_ tot de macht *veel*

I agree dus, 't stuk boven dat wat ik quote overigens ook :P

[Voor 4% gewijzigd door Jaymz op 14-01-2003 15:43]

• ItSnows

ItSnows

darkx: helemaal mee eens :)

Denk ook niet dat dit topic nog lang openblijft: het is allemaal al wel gezegd.

international RO (P2P):

• Sepans
  • Niet online
MaRc0 schreef op 14 January 2003 @ 15:19:
[...]

En wat heeft dat met deze discussie te maken :?
ALLES! GoT groeit en bloeit, maar @LA is het kommer en kwel met GoT ;)

| Mijn forum |

• iRuben
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14-09-2004

iRuben

Don't eat yellow snow

JanMaster schreef op 13 januari 2003 @ 19:13:
GoT is dood.
Dat is mijn stelling. En weten jullie waarom?
Helemaal mee eens, en dat komt omdat hier alleen maar gezeikt wordt over Wintendo's. Ik kwam even terug om te checken hoe ik mijn account op kan heffen en deze post viel me wel even op. :-P

Dus adios allemaal, ik zie de Mac gebruikers wel op het MacOSX.nl forum en voor de rest; veel sterkte met je Wintel problemen bakken! :9

To Beat or not to Beat, THAT is the question...

• ItSnows

ItSnows

international RO (P2P):

• MrJ

MrJ

Doei! :*

*zwaait*

• Resistor
  • Niet online
iRuben schreef op 14 January 2003 @ 15:55:
[...]

Helemaal mee eens, en dat komt omdat hier alleen maar gezeikt wordt over Wintendo's. Ik kwam even terug om te checken hoe ik mijn account op kan heffen en deze post viel me wel even op. :-P

Dus adios allemaal, ik zie de Mac gebruikers wel op het MacOSX.nl forum en voor de rest; veel sterkte met je Wintel problemen bakken! :9
Voor Mac hebben we hier NOS, het is wel voor het grootste gedeelte Linux, maar als er McVragen (;)) zijn kan je daar terecht

(en Macs zijn ook goed te modden, een ccfl'tje in een oude i-Mac kan heel mooi zijn :P)

Ik ben benieuwd hoe op het MacForum de sfeer is, ik denk dat het daar lang niet zo gezellig is als hier op GoT. In ieder geval een stuk rustiger (en misschien daarom ook overzichtelijker)

-edit-
Ik zie het al, je bent daar donateur van.

[Voor 4% gewijzigd door Resistor op 14-01-2003 16:14]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee