kijk, dat lijkt tenminste ergens op
al die vierkante steden vind ik er ook niet uit zien, efficient of niet
hoewel die wel zouden volstaan voor mijn uiteindelijke doel: zo veel mogelijk mensen in een gebied proppen en zo veel en hoog mogelijke wolkenkrabbers
heuvels zijn gaaf, tunnels zijn cool, ik heb een heuvelachtig gebied en het dat ziet er toch wel leuk uit. Ik heb wel gezorgd voor een plat stuk om te beginnen, want eerst moet er geld komen natuurlijk.
Inmiddels heb ik een vliegveld, een goeie investering want inmiddels maak ik weer 2000 winst, maar nu met groot internationaal vliegveld en conference center. En bovendien tijn die leuke vliegtuigjes die steeds langskomen ook de moeite waard
Waar ik ook last van heb is dat meer inwoners betekenen dat ik minder geld heb, ik heb de belastingen op residential al 2 keer verhoogd om te voorkomen dat mijn zorg en onderwijs overspoeld werden terwijl inkomsten nauwelijks stegen
da's echt een probleem van een grote stad, en dan vooral als je geen zones bijbouwt maar er komen wel meer mensen in.
En ik heb nog steeds maar 1 serieuze commercial skyscraper. heeft iemand die dingen nu ook eens, er zijn mensen met enorme steden, maar die wolkenkrabbers lijken niet te komen.
nu ff sparen, en dan de golden gate bridge bouwen (highway over een groot stuk water), kost 40k ofzo. niet dat ik highways heb ofzo, ik pleur wel subway neer om die drukte aan te pakken. maar het lijkt zo stoer
wat ik nog mis in simcity:
een overzicht van scholen en ziekenhuizen zodat ik niet de hele tijd mijn stad door moet om op al die schooltjes te klikken
water boven zeenivo, en land eronder
een manier om alleen overheidsgebouwen, bushokjes en metrohokjes te zien
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB