Het Sim City 4 topic - Deel II

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.985 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Schaapje_BlaaT schreef op 22 januari 2003 @ 14:03:
[...]

dat bedoel ik niet, ik wil een overzicht waarin van elke school staat hoeveel mensen erop zitten, en wat het budget is, want het budget van alle scholen tegelijk aanpassen heeft meestal weinig zin, omdat in 1 deel van de stad massale toestroom is terwijl andere delen nauwelijks veranderen
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=1189&format=full&ext=.jpg

:?
Gewoon de op vraagteken klikken, en dan je school selecteren. Dat is toch wat je wilt? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja, over de zwarte gebouwen. Als ze te oud worden verlaten de simmers de gebouwen. De enige oplossing is slopen, omdat ze anders met regelmaat in de fik vliegen. Het kan daarna wel effe duren voordat er weer op die plek gebouwdt wordt. Over het algemeen krijg je in verhouding tot de sloop kosten iets meer geld terug zodra er weer op gebouwdt wordt. Als de plek dus gewilt is, is slopen een slimme zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ze te oud worden? Ik heb nergens gezien dat gebouwtjes na verloop van tijd verslijten.
Ik denk dat je in de war bent met de wealth, en vraag-naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 14:46:
Als ze te oud worden? Ik heb nergens gezien dat gebouwtjes na verloop van tijd verslijten.
Ik denk dat je in de war bent met de wealth, en vraag-naar.
Denk het ook, en in de fik vliegen die dingen bij mij nooit.

En er komen vanzelf nieuwe sims in te wonen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
DataBeest schreef op 22 January 2003 @ 14:43:
[...]

[afbeelding]

:?
Gewoon de op vraagteken klikken, en dan je school selecteren. Dat is toch wat je wilt? :?
Hij zie in een eerdere post volgens mij dat ie niet de hele stad door wil vliegen om dat bij elke school te doen.

Btw de "/ ?" toets is veel sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:31

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.