Het Sim City 4 topic - Deel II

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.985 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 13 January 2003 @ 22:45:
belastingen dus :)
ik heb nog nooit balkjes zo sky-high gezien als toen ik de belastingen verlaagde
het waar-blijven-die-wolkenkrabbers vraagstuk is meteen ook opgelost, zo gauw ik residential bouwde zetten ze er meteen een joekel van een toren neer :D
alleen vraag ik mij dan af: waarom klagen ze dan niet?
ze klaagden altijd steen en been over belasting in andere versies van simcity
maar hier klagen ze niet, ze pakken gewoon hun koffers
als je een losse sim erin pleurt (heb ik nog niet gedaan) geeft die dan meer nuttige informatie?
Die losse Sims zijn wel grappig, en leuk om een beetje mee te kloten. Maar nuttig zijn ze niet echt. Ze spammen alleen je news-ticker met hoe goed ze het wel niet vinden en andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Zoefff

❤ 

Ben weer ff lekker bezig geweest....

1 landje gemaakt met bijna alleen maar boeren, en nog winstmakend ook :D

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/simcity4/boeren.jpg

En dit dan...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/simcity4/mm.jpg

Echte berggeiten die SimCityers! En hele sterke motoren in hun auto's... :Y)

K ben nu alleen al een redelijke tijd bezig, goed draaiende stad, bijna 2000 winst ofzo, maar het lukt me maar niet om hoogbouw van de grond te krijgen. Er is wel een ongelofelijk grote vraag naar residential, maar als ik dat bijbouw, komt er alleen maar laagbouw..... Taxes misschien te hoog?

[ Voor 30% gewijzigd door Zoefff op 13-01-2003 23:13 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, is het wegen systeem toch nog een beetje gebugged :)

Even over boerderijen. Ik had een kleine region helemaal volgezet met boerderijen, en op elke plek kwam ook een boerderij. Er was geen enkel huisje of winkeltje in de region. Ik maakte 0 omzet. Hoeven boeren in SimCity4 geen belasting te betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
boeren betalen geen belasting idd :(
en dat klagen over belastingen doen ze wel, vooral als je de sims gebruikt
bij mij kreeg ik nieuwsberichtjes dat ik de armen nog armer aan het maken was en dat ze daarom weg trokken

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op 13 January 2003 @ 23:18:
boeren betalen geen belasting idd :(
en dat klagen over belastingen doen ze wel, vooral als je de sims gebruikt
bij mij kreeg ik nieuwsberichtjes dat ik de armen nog armer aan het maken was en dat ze daarom weg trokken
Dat moet toch haast een bug zijn?? Ik bedoel iedereen betaald belasting en boeren maken over het algemeen een hele grote omzet en moeten dus veel BTW afstaan... Vind ik een beetje jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Als ik dit zo zie krijg ik echt zin om te gaan spelen...

Hopenlijk komt m'n, op de HCC gewonnen, EA spellen pakket een beetje snel.

[ Voor 4% gewijzigd door Phydomir op 13-01-2003 23:33 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

hmm is er niks tegen te doen dat als je stad zo groot word het amper meer te spelen is ?
heb al wat dingen op medium gezet maar het helpt weinig

AMD XP, 1460MHz
(RAM) 640MB
(GFX) WinFast(R) Titanium Display Adapter

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
H3llsing schreef op 13 januari 2003 @ 23:36:
hmm is er niks tegen te doen dat als je stad zo groot word het amper meer te spelen is ?
heb al wat dingen op medium gezet maar het helpt weinig

AMD XP, 1460MHz
(RAM) 640MB
(GFX) WinFast(R) Titanium Display Adapter
Wat is groot? Heb je de resolutie al geprobeerd op 800x600 te zetten?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ook in SimCity zijn auto's vervuilend :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/sc4/vies.JPG

@ hellsing, die GFX kaart van je, is dat een onboard ofzo??? heb er iig nog nooit van ehoord. een beetje kaart mag wel in dit spel, zeker met hoge res

[ Voor 45% gewijzigd door RocketKoen op 13-01-2003 23:39 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op 13 januari 2003 @ 23:38:
Ook in SimCity zijn auto's vervuilend :P
[afbeelding]
Uiteraard! Je kunt ook metro's aanleggen, die zijn 't schoonst van allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 23:37:
[...]

Wat is groot? Heb je de resolutie al geprobeerd op 800x600 te zetten?
staat hij al ja en ja wat is groot.. zal es ff screenie maken

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die GFX slaat op Geforce FX? :| Ben wel benieuwd ja hoe groot je stad is ...

Dacht ik nog redelijk te kunnen spelen met AMD Athlon XP 2100+, Geforce 4 Ti4200 128 mb en 512 mb ddram :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
H3llsing schreef op 13 januari 2003 @ 23:39:
[...]

staat hij al ja en ja wat is groot.. zal es ff screenie maken
Ik bedoel meer qua aantal inwoners...Misschien kun je ook beter dan ff de snelheid ipv fullspeed terug zetten naar iets lagers. De tijd-cyclus gaat dan wel lager, en dus kan hij waarschijnlijker rustiger aan doen met z'n berekeningen dan als alles op volle toeren moet.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Aaargh! Ik word gek van die tekentjes dat lots niet aan een weg gelegen zijn |:(
Had met m'n stad hiervoor bakken van 6x4 maar nu wil het ineens niet meer met m'n nieuwe stad :?
Heb ff een voorbeeld stad erbij gepakt, en die had vakken van 6x9! en daar gaat het wel goed :|
Wat voor vakken gebruiken jullie ?
Of gewoon wat in de wilde weg ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In dat geval, plant ik meestal gewoon een parkje van $5 neer op die plek. Sims blij, en ik hoef niet het niet aan te passen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:24

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

M@NIC schreef op 13 January 2003 @ 23:41:
Aaargh! Ik word gek van die tekentjes dat lots niet aan een weg gelegen zijn |:(
Had met m'n stad hiervoor bakken van 6x4 maar nu wil het ineens niet meer met m'n nieuwe stad :?
Heb ff een voorbeeld stad erbij gepakt, en die had vakken van 6x9! en daar gaat het wel goed :|
Mwah, 6x4 moet toch echt wel lukken :? Bij mij werkt het iig wel goed hoor :+ Maf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 bij 4? hmm ik heb eens in een dik SimCity 2000 boek gelezen dat sims niet verder lopen als 3 blokjes. Misschien moet je ook een weg aa nde andere kant aanleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/fmusters/Terra1.JPG

en een geforce 2 TH kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 13 January 2003 @ 23:33:
Als ik dit zo zie krijg ik echt zin om te gaan spelen...

Hopenlijk komt m'n, op de HCC gewonnen, EA spellen pakket een beetje snel.
Heb ik ook (zin om te spelen, spellen pakket zou ik wel willen ;) )
Kriebel aan me handen, zin om stad te bouwen
Toch maar bestellen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij loopt al brak op jouw systeem met dat stukkie land? :/ Allemachtig ... zal denk ik wel aan je Geforce 2 kaart liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet. Hij zegt dat hij het detail al lager ingesteld heeft. Als dat niets helpt, lijkt me het toch een cpu probleem te zijn. Heb je geen KaZaa en dat soort rommel op de achtergrond draaien? Zet de muziek eens uit, dat wil soms ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

M@NIC schreef op 13 January 2003 @ 23:41:
Heb je wel genoeg geld ? :+ (tja weet maar nooit he :P )

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

muziek staat uit.. en nu alles op medium.. het scrollen als ik ingezoomed ben is haast niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crime scene investigation: :+

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/~jfdeboer/crimescene.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet wel een reus van een sim zijn geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nou zonet weer geprobeert, maar het wil ineens echt niet meer :? |:(

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=1019&format=thumb&ext=.jpg

(Of ik op deze resolutie speel ? Nah not really :D)

[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 14-01-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 14 January 2003 @ 00:02:
Nou zonet weer geprobeert, maar het wil ineens echt niet meer :? |:(

[afbeelding]

(Of ik op deze resolutie speel ? Nah not really :D)
Okay, maar dat is nog niet voldoende. Heb je wel een verbinding met andere zones? Ik kreeg dit later ook wel eens, maar het verdween na een maand of 2 though.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de wegen verderop wel goed verbonden met het hoofd netwerk? Of probeer het anders om te toveren in zwarte wegen, misschien dat dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 00:08:
[...]

Okay, maar dat is nog niet voldoende. Heb je wel een verbinding met andere zones? Ik kreeg dit later ook wel eens, maar het verdween na een maand of 2 though.

Neej :? Had ik bij m'n andere stad ook niet... nou ja later pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 14 januari 2003 @ 00:09:

[...]

Neej :? Had ik bij m'n andere stad ook niet... nou ja later pas...
Hoe gaan ze nu dan naar hun commercial/industry-zones :?

EDIT: Ik heb tentamens, maar heeft iemand al geprobeerd losse zones te maken (dus industry/residential en commercial) en deze blocks NIET met wegen aan elkaar te verbinden, maar alleen dmv een subway/trein? Zodat ze verplicht worden via de trein/metro naar hun werk te gaan...Kan dat? Of krijg je dan nog steeds van die icoontjes?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Het spel is trouwens wel ontiegelijk zwaar moet ik zeggen, zelfs op mijn P4 2,53 Ghz/512 DDram pc 2700/GF 4 TI 4200/7200 rpm HDD (> 10.000 3D mark 2001) schokt ie een klein beetje als ik ver inzoom (met scroll van helemaal uit naar helemaal in) met mijn grote stad ...

* Sport_Life heeft medelijden met de mensen die het met een minder systeem moeten doen :X

[ Voor 24% gewijzigd door Sport_Life op 14-01-2003 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/sc4/vvdcity.jpg
Resizen sux

Dit spel is best wel lachen eigenlijk, iig een stuk moeilijker dan de voorgaande simcity's. De hoogste hoogbouw die ik heb gezien is wat je op m'n screenshot ziet (stad ff gebouwd in 15 mins dus niet echt netjes e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben nu al een tijdje bezig maar het wil niet echt lukken, ik heb me stad echt net draaiende op het randje. Kan niet verder bezuinigen en de populatie wil niet echt groeten. Ik snap ut niet, ik heb veel demand Re-$ en Re-$$ maar ze bouwen geen huisjes op de nieuwe stukken. Ik heb weinig tot geen polution, voldoende politie, ziekenhuizen, brandweer. Education is ook goed. Ik heb wel heel veel boederijen gebouwd omdat ze daar constant om gingen vragen :/ maar die demand is nu helemaal ingezakt.

Weet iemand wat ik moet doen om het tij te keren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
foutje bedankt.

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Ik word gek van al die fabrieken die ze verlaten (en ik moet slopen $$$$$) soms gaan er 20 hokjes tegelijk naar de klote :/. Weet iemand wat ik daar tegen doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

rival24 schreef op 14 januari 2003 @ 01:38:
Ik word gek van al die fabrieken die ze verlaten (en ik moet slopen $$$$$) soms gaan er 20 hokjes tegelijk naar de klote :/. Weet iemand wat ik daar tegen doe?
De belasting verlagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:09

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik ben vandaag een nieuw stad gaan bouwen, en daar gaat het hartstikke goed mee. Ik neem afval van een buurstad aan, en zet dat om in energie die ik weer aan ze terugverkoop >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/gigapolis1.jpg

Maar ik krijg maar geen High-Tech Industrie :(

M'n education is vet goed, iedereen heeft een score (IQ?) van ongeveer 180-190, er is zelfs een Universiteit (nog niet te zien op de screenshot, die is er later bijgekomen), maar geen High Tech Industrie. Hoe zie je eigenlijk dat je dat kan bouwen? Komt er dan een extra incoontje bij het Industrie-bouw gedeelte :?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzu
  • Laatst online: 20-06-2023
OK, ik heb veel dingen ontdekt enzo (ook op #simcity4 @ EFnet), ik zal even posten wat ik hier heb, ik hoop dat nog betere lui nog meer nieuwe dingen kunnen vertellen.

Eerste stappen
Begin meteen snel. Zorg ervoor dat bijna je hele startbudget (100.000) wordt besteed aan Industrie/Commerce/Residence zones. Bouw nog geen scholen, en zeker nog geen ziekenhuizen. Deze kosten te veel in dit stadium. Bouw na een tijdje wel een Firestation, anders heb je een probleem bij de eerste brand. Kom je in geldnood, bouw dan Prison, Military base, en ook de Missile Fac. Maar pas op met de Missile Facility, zet die zover mogelijk buiten de bebouwde kom, want soms ontploft zo'n rakket en staat je hele stad in de brand.

Als je stad zo'n 1500/2000 inwoners heeft kan je beginnen met Scholen bouwen, lees bij Geld en Services hier onderaan hoe je scholen e.d. goed kunt financieren.

Density's
In de eerste post van dit topic staan alle afkortingen uitgelegd. Hier wat supplementaire informatie:
In het begin zullen zelfs High-Density gebieden laag bebouwd worden. Als je stad groeit en je wat Diensten, zoals scholen en clinics, hebt, zullen de eerste flatjes verschijnen, dit zijn eigenlijk nog Medium Density zones. Veel later komen er echte flats. Vooral voor commerce zul je dan een compleet education aabod moeten hebben: Scholen, musea, highschools, etc... Ook de universiteit is het waard om te bouwen imo. Hoe beter de education, des te meer Commercial offices enzo zullen komen.

Let erop dat wanneer je dichter bebouwde gebieden krijgt dat veel clinics en hospitals gewoon overbelast raken, dit is iets waar ik nog niet helemaal uit ben, de kosten van al die extra ziekenhuizen e.d. rijzen echt de pan uit. Ik ben vaak genoeg in dit stadium failliet gegaan.

Om Hi-tech industrie te krijgen: Zorg voor een redelijk educational level, kijk in de RCI meter hoe groot de vraag is naar Hi-Tech indus, als dat hoog is, kies dan een gebied uit voor de Hi-Tech industrie: Ergens zonder pollution, en met een redelijke grondprijs, zet desnoods wat Plaza's neer in die buurt. Als het goed is krijg je dan schotel-gebouwtjes, etc... Zonder pollution en met veel waarde!

Geld & Services
Goed economisch beleid in SC4 is moeilijk, tijdrovend, maar zeer waardevol als je het eenmaal begrijpt. Je kunt in SC4 echt toveren met geld. Je hebt in je menu balk ergens een ?-teken staan, hiermee kan je details over een gebouw bekijken. Klik hiermee op Scholen, Power-plants, water-installaties, etc... etc... Je zal een aantal cijfertjes krijgen.

Meestal komt de informatie die je krijgt erop neer dat je een maximum capaciteit hebt, en het gebruik van die capaciteit. Zoals bij scholen:

Student capacity - 300
# Students - 120

Daarnaast is er nog een slidebar waarmee je de kosten en de max. capaciteit van dat gebouw bepaalt. Bij dit letterlijke school-voorbeeld hierboven zou ik de besteding terugschuiven, tot de Student capacity net boven het #Students getal staat. Hierdoor besteed je niet overbodig veel geld, en krijg je geen stakingen.

Water plants hebben geen slidebar, daar moet je in Budget/Utilities knoeien tot het goed is. Scholen en hospitals met deze Budget slidebar bewerken is niet echt handig, het is city-wide en niet lokaal, sommige scholen die wel veel studenten hebben zullen ineens te weinig geld hebben.

Zit je in zware economische tijden, SOMS kan het opgelost worden. Zorg dat de RCI meter altijd op positieve waardes zit, in recessies ben je vaak geneigd de taxes te verhogen, maar dit jaagt mensen weg, dan krijg je NOG minder geld. Als je wat geld over hebt bouw dan snel wat wijken.

Een keer had ik een situatie in een stad met ooit 60K (60.000) inwoners, maar dat was gedaald tot 50K inwoners met -2000$ per maand! Ik ging puur experimenteren wat ik kon doen.
Bekijk al je Diensten, power, water, health, education, etc... Pas overal het budget goed aan, zoals eerder beschreven. Verlaag de belastingen zodanig dat de RCI meter weer positief uitslaat. Breek enkele overbodige police stations, e.d. af. En dan de klapper: Kijk of je powerplant oud is, bouw een nieuwe, breek er een af die al oud is, oude powerplants kosten ontzettend veel vergeleken met nieuwe (denk ik dus), toen ik dit alles had gedaan, met een enorme lening, maakte ik alsnog winst, en wel zo'm 1500$! Vrij snel was me schuld afbetaald. Maar ik zeg eerlijk, steden groter dan 60K heb ik nog nooit gehad. (schreef deze post na die grote recovery ;) )

Traffic
Als je stad zo'n 50.000 inwoners krijgt, zul je last krijgen van commute times en traffic noise. traffic noise geeft gewoon aan hoe druk de wegen om dat gebouw zijn. Te druk is slecht, soms zullen hele wijken abandoned worden. Dingen die goed werken hiertegen zijn vooral subways. Busstations heb ik nog niet veel succes mee, en Highways al helemaal niet.

Ik heb trouwens ontdekt dat industriele gebieden zowel Passenger als Freight stations kunnen gebruiken.

Region play
Ik heb zelf nog niet veel goede ervaring met Neighborhood deals. Maar wat ik wel weet is dat je in sommige steden helemaal geen fabrieken enzo hoeft te hebben. Wat je bouwt in een stad is echt een keuze, de Sim's kunnen makkelijk in een buurstad werken. Andere steden zouden ook bv. helemaal uit zware industrie kunnen bestaan, en allemaal inwoners uit een buurstad als werknemers hebben.
Soms als je een nieuwe stad bouwt, stijgen bepaalde RCI demands in een andere stad.

Ok, dit is alles voor dit moment, hopelijk zijn er ook mensen die nog verder zijn, en wat extra info willen delen.

just never give up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Let in het begin even op bij het plaatsen van educational facilities. Controleer eerst even in de 'Data' hoe oud de gemiddelde inwoners zijn. Een basisschool heeft weinig zin als ze allemaal oud zijn, een bibliotheek is dan een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.cornelder//tweakers/Nederland%20is%20vol.JPG

Had geen ruimte meer :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Supern00b op 14-01-2003 08:37 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Tourniquet schreef op 14 January 2003 @ 03:14:
Ik ben vandaag een nieuw stad gaan bouwen, en daar gaat het hartstikke goed mee. Ik neem afval van een buurstad aan, en zet dat om in energie die ik weer aan ze terugverkoop >:)

[afbeelding]

M'n education is vet goed, iedereen heeft een score (IQ?) van ongeveer 180-190, er is zelfs een Universiteit (nog niet te zien op de screenshot, die is er later bijgekomen), maar geen High Tech Industrie. Hoe zie je eigenlijk dat je dat kan bouwen? Komt er dan een extra incoontje bij het Industrie-bouw gedeelte :?
volgens mij hebben jullie dat spel lang laten draaien zonder erbij te zijn :Y) (check die datums :P)
Niks mis mee hoor ;)

En bij die eerste -> Kijk bij dat uitgebreidde overzicht of HT-industrie gewilt is :) Zo niet, probeer dan je air pollution omlaag te brengen, je education omhoog en zorg dus voor hoog opgeleide mensen :)

En bij die laatste -> zorg voor high density woonwijken en alles goed voorzien = hoge flats enzo :) Ik heb 60-70% van mijn land gebruikt en 82000 inwoners :) En ik heb sinds +/- 40000 inwoners er niks meer bij gebouwd kwa zones.

[ Voor 9% gewijzigd door Koetjeboe op 14-01-2003 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

[edit]
oops, quote ipv edit

[ Voor 97% gewijzigd door Koetjeboe op 14-01-2003 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Pardon ? je kan het spel 1 2 en 3 speed laten lopen, en ik koos voor 3 speed.

En ik heb van alles wat gekozen high, low, medium ect. om te kijken wat het deed.

ps. Dat resizen lukte wel maar zag r niet uit, hoe doe je dat ook alweer waarneer je kan klikken op het plaatje en dat die dan vergroot ?

--- Edit ---

En hoe doe je dat dan zonder erbij te zijn ? Je krijgt toch steeds dan toch nog die meldingen / mededelingen. Hoe kan je dan weg zijn ? Ikke nie snap :?

[ Voor 57% gewijzigd door Supern00b op 19-01-2003 08:29 ]

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanzu schreef op 14 January 2003 @ 04:40:

Ik heb trouwens ontdekt dat industriele gebieden zowel Passenger als Freight stations kunnen gebruiken.
Ok dus in een industrieel gebied freight trains, maar waar moet je die freight trains naar toe laten rijden? Naar je huizen of commerce?

Nog een vraag. Hoeveel vakjes is loopafstand in deze simcity?
Je kan je industrie en farms langzaam vernietigen en in aangrenzende zones plaatsen. Dat is ook goed tegen vervuiling.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Supern00b schreef op 14 January 2003 @ 08:31:
Pardon ? je kan het spel 1 2 en 3 speed laten lopen, en ik koos voor 3 speed.

En ik heb van alles wat gekozen high, low, medium ect. om te kijken wat het deed.
O_o Ik draai ook altijd in 3 speed en zit nu in 110 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
110 wat is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Een jaartal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Mijn stad gaat ook goed, heb nu 42.000 inwoners, 2300 winst per maand ofzo, en een heel economisch stelsel gemaakt, waarin ik zo min mogelijk health en education nodig heb, maar wel alles vol heb. Ook de politie en brandweer is nu geheel gedekt over de stad (2% niet).
Ik heb geen region-deals, maar wel van die dingen zoals prison/ raketbasis etc. maar dat is ook in je nadeel, want je simsworden er niet vrolijk van.

Het probleem waarmee ik zit is dat de traffic-noise hoog is, maar ik ga subways aanleggen om dit te voorkomen. Snelwegen heb ik al..

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Aha, dat verklaard veel :P (moet eerlijk zeggen dat ik daar niet echt op gelet heb geloof ik)

Moet dat eigenlijk dan ? Ik bedoel eindigt het spel na een bepaald jaartal of kan je gewoon verder tot je een ons weegt ?

[ Voor 59% gewijzigd door Supern00b op 14-01-2003 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Supern00b schreef op 14 januari 2003 @ 08:47:
[...]

Aha, dat verklaard veel :P (moet eerlijk zeggen dat ik daar niet echt op gelet heb geloof ik)

Moet dat eigenlijk dan ? Ik bedoel eindigt het spel na een bepaald jaartal of kan je gewoon verder tot je een ons weegt ?
Volgens mij kun je gewoon doorspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan doorspelen totdat je er genoeg van hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Tourniquet schreef op 14 januari 2003 @ 03:14:

[afbeelding]

al gecheckt in welke gebieden vraag is naar high-tech? dat is meestal niet in het industriegebied omdat daar de vervuiling te hoog is
dus of een nieuw gebied aanleggen of het oude opschonen door te slopen en bomen te planten

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Heeft iemand hem al legaal gekocht + is de handleiding handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longlegg
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

in al mijn industrie gebieden staan "steel drums" wat zijn dit ?!?!?! en hoe krijg ik het weg :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 09-09 15:22
Galahad schreef op 14 January 2003 @ 09:30:
Heeft iemand hem al legaal gekocht + is de handleiding handig?
De meeste data staan wel op 16 januari maar ik kan eigenlijk niet wachten. Ik wil dat spel gewoon spelen. Ik probeer zo links en rechts wel ergens te kijken, maar ik kan 'em gewoom nergens vinden (ook heti-net bood niet veel soulaas).

Anyway, ik koop die shit toch ook liever. Weet iemand trouwens hoe het zit met de militaire basissen en transport add-on? Zit dit er standaard bij, gratis te download met een valid key of is dit wat anders?

Wie heeft er meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
4STROKELONGLEGG schreef op 14 januari 2003 @ 09:31:
in al mijn industrie gebieden staan "steel drums" wat zijn dit ?!?!?! en hoe krijg ik het weg :?
eh, stalen vaten ofzo
maar waarom moeten ze weg?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Schaapje_BlaaT schreef op 14 January 2003 @ 09:26:
[...]

al gecheckt in welke gebieden vraag is naar high-tech? dat is meestal niet in het industriegebied omdat daar de vervuiling te hoog is
dus of een nieuw gebied aanleggen of het oude opschonen door te slopen en bomen te planten
Er is veel vraag naar High-tech ja. Maar moet je die High-tech aanleggen met een speciaal icoontje/knopje, of moet je gewoon "normale" Dense Industrial gaan bouwen ergens waar geen pollution is en wordt er dan vanzelf High-Tech Industry op gebouwd? M'n education is wel voldoende denk ik (Education niveau zit op ongeveer 190!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben nu al een tijdje bezig maar het wil niet echt lukken, ik heb me stad echt net draaiende op het randje. Kan niet verder bezuinigen en de populatie wil niet echt groeten. Ik snap ut niet, ik heb veel demand Re-$ en Re-$$ maar ze bouwen geen huisjes op de nieuwe stukken. Ik heb weinig tot geen polution, voldoende politie, ziekenhuizen, brandweer. Education is ook goed. Ik heb wel heel veel boederijen gebouwd omdat ze daar constant om gingen vragen :/ maar die demand is nu helemaal ingezakt.

Niemand? Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Ik heb de hele map nu volgebouwd, ik heb ook al wat stukken overgezet op High Density Residental maar er komen gewoon geen flats e.d. ik heb te weinig inwoners en ik kan ook niet investeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longlegg
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Schaapje_BlaaT schreef op 14 January 2003 @ 11:01:
[...]

eh, stalen vaten ofzo
maar waarom moeten ze weg?
Tja, het staat lelijk!!.. maar als het geen kwaad kan mag het wel blijven staan :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Laatst online: 11-09 22:09

DataCopy

Dum vita est spes est

welke stalen vaten zijn dat dan? Geef eens een screenshotje :)

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gekocht in driebergen bij pcmedia.

Ben nu aan het installeren!

Ow yeah

Staan wel handige dingen in de handleiding niet dat ie heel uitgebreid is maar goed.

Komt in een dvd doosje met 2 cd's manual met key op de achterkant.

Het spel is echt _/-\o_

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

kewl! De transport uitbreiding zit er nog niet bij toch? Staat er wel een key of registration ofzoh bij om die gratis te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
voor tourniquet: gewoon dense industrial bouwen op een locatie in de buurt van hoogopgeleide Sims, ik weet niet wat 190 ofzo zegt, bij mij is education helemaal vol

voor PrtSc: belastingen verlagen gaf flats bij mij, moet je wel hi-density hebben, die heb ik overal. als je veel low of med density hebt moet vervangen op de JUISTE PLAATSEN vast helpen. als je geen flats krijgt, belastingen verlagen
wat ik ook merkte is dat soms de belasting op commercials of industrial verlagen meer huizen oplevert dan die op huizen verlagen, ook al is er al veel vraag naar C en I en niet naar huizen

en over die steel drums, check eens met het vraagtekentje of ze veel vervuilen ofzo, anders maar laten staan zou ik zeggen

en om nog eens een goeie tip te herhalen uit het grote simcity topic 1 die mij ook veel hielp: oude waterpompen zijn enorm duur!! kan honderden schelen per maand (zo ook oude power plants)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataCopy schreef op 14 januari 2003 @ 11:55:
kewl! De transport uitbreiding zit er nog niet bij toch? Staat er wel een key of registration ofzoh bij om die gratis te krijgen?
Nee, die addon is alleen voor de mensen die hem in Amerika gepreorderd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 11:18:

Niemand? Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem. Ik heb de hele map nu volgebouwd, ik heb ook al wat stukken overgezet op High Density Residental maar er komen gewoon geen flats e.d. ik heb te weinig inwoners en ik kan ook niet investeren.
Zo ziet het er dus uit...

Afbeeldingslocatie: http://www.techview.nl/images/misc/sc4.jpg

Er is dus behoorlijk demand naar huizen maar waarom bouwen ze dan geen appartementen enzo :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeii ik heb net bericht binnen dat ik het spel kan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 12:21:
Woeii ik heb net bericht binnen dat ik het spel kan ophalen :)
Waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Woei

als ik het scherm beweeg valt het beeld voor de helft weg.. dwz: Alle schaduwen, auto's en bewegende dingen.
Laat ik een natuurramp naar de stad van 1 boerderij komen schokt het enorm..

AMD 1,1GHz, 384MB SDRam, Radeon 7500, wat boven de recommend systemeisen licht.
Dat eerste probleem zou trouwens ook een ATI bug kunnen zijn, UT2003 heeft ook al iets wat er op lijkt.. daar vallen bepaalde dingen ook regelmatig weg :{

Maarja, het ziet er verder wel leuk uit :)

[ Voor 7% gewijzigd door kamerplant op 14-01-2003 12:26 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimensionplus in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 19:49
Het spel is idd nogal zwaar. Bij meer dan 15.000 mensen gaat het hard berg afwaarts. Heb een amd 1700, 512 intern en een geforce 3 ti200. Heb nu 60.000 mensen in mijn stad en heb maar alle visual effect zo laag mogelijk gezegt, maar scrollen gaat nogsteeds niet echt lekker.Kan iemand met de legale versie bevestigen of die beter loopt? Als dat zo is ga ik hem ook halen

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat er in die boom hangt?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/ives.goudeseune/simcity.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Schaapje_BlaaT schreef op 14 januari 2003 @ 11:56:
voor tourniquet: gewoon dense industrial bouwen op een locatie in de buurt van hoogopgeleide Sims, ik weet niet wat 190 ofzo zegt, bij mij is education helemaal vol
Ah, ok. Dank je. Ik was in de veronderstelling dat die High-Tech er als extra mogelijkheid bijkwam. Dat je het dus zelf kon aanleggen.

Hoogopgeleidde sims zijn er in ieder geval genoeg. M'n adviseur zegt ook steeds dat ze zo slim zijn :+ Die 190 is af te lezen bij de Charts (Education). De schaal loopt bij mij tot 200, ik weet niet of hij nog hoger kan.

Maargoed, als ik thuis ben ga ik het proberen. En dan alle vervuilers de stad uit zetten. Inmiddels kan ik ook Zonne-energie centrales bouwen dus die vervuilen ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 12:44:
Iemand een idee wat er in die boom hangt?

[afbeelding]
Er is denk ik daar een feestje ofzo :P der hangt namenlijk wc papier in de boom nogal een traditie ofzo ... heb het eens eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad toch iedereen aan z'n bak even eens goed te tweaken. Ik zit nu met 80.000 mensen, en nog is het best goed te spelen (alleen de schaduwen staan op Medium), tuurlijk is er wel wat vertraging te merken, maar onspeelbaar is het zeker niet

Specs: 1900+, 512mb DDR, GF2MX 32mb, Win2k

DataBeest: Dat is een bekend probleem bij Radeon's, in het vorige topic staat ergens hoe je dat op kan lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
damn, die gast het mer hoogbouw als ikke :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/sc4.jpg

Hydroplant
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/hydroplant.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door RocketKoen op 14-01-2003 13:11 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Vanmiddag ga ik hem kopen, dus geen transportation-cd erbij?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hij dan toch al uit vandaag? Ben bij de FRS geweest en de Dynabite in Eindhoven en beide hadden ze hem nog niet :( Ik wil ook simmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:32

Maxow

Hidden Sound System

DataBeest schreef op 14 januari 2003 @ 12:26:
Woei

als ik het scherm beweeg valt het beeld voor de helft weg.. dwz: Alle schaduwen, auto's en bewegende dingen.

AMD 1,1GHz, 384MB SDRam, Radeon 7500, wat boven de recommend systemeisen licht.
Dat eerste probleem zou trouwens ook een ATI bug kunnen zijn, UT2003 heeft ook al iets wat er op lijkt.. daar vallen bepaalde dingen ook regelmatig weg :{

Maarja, het ziet er verder wel leuk uit :)
ik zal ff dat stukje over die radeon quoten, aangezien je ander 40 pagina's langs moet zoeken...
Voor degene die een Radeon videokaart hebben en die toch gebouwen, etc willen zien tijdens het scrollen:

-Open het bestand Graphics Rules.sgr (normaal in c:\program files\Maxis\SimCity 4) en zoek "property noPartialBackingStoreCopies true" onder het kopje # special scrolling mode for Radeons en verander de true in false

Ikzelf heb een Radeon 9700 pro en heb zelf geen problemen als ik deze "fix" toepas....
alstu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:13:
Is hij dan toch al uit vandaag? Ben bij de FRS geweest en de Dynabite in Eindhoven en beide hadden ze hem nog niet :( Ik wil ook simmen :(
* DPhoenix heeft Dynabyte gebelt en ze hadden hem nog :*)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy

DataCopy

Dum vita est spes est

Ik heb hem pre-ordered bij Dynabyte....... zou het vandaag al afgeleverd worden of morgen pas..... Meer mensen die hem besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BADgoofy2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:12
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 13:13:
Bij de dynabyte in Assen hadden ze 'm in elk geval wel, daar heb ik 'm dus ook net ff gekocht.
De handleiding van het spel is in het Nederlands trouwens. Bij de installatie kun je kiezen of je NL of Engels wilt (Of Noors, Spaans enz).
Hieronder ff de foto's van de cd's en het doosje, voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/goofy2000/simcity/DSC00451.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/goofy2000/simcity/DSC00452.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door BADgoofy2000 op 14-01-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus nu een boerderijen gemeente omdat ik low wou beginnen..

Maar nu dat mijn stad groeit, wil ik vooral high density bebouwen (same goes voor Res. btw) maar..

Het lukt me maar niet om high density zones aan de man te krijgen :(

De belasting erop is lager, er liggen parkjes om, de pollution is er niet.. maar nog lukt het me niet.. ik save-de dus, en liet het even lopen.. maar toen ging opeens een groot aantal wijken verhuizen, omdat er geen banen waren..

De banen kon ik dus niet creeren omdat ik de high density industrie niet aan de man kreeg :(

Iemand tips op dit vlak ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 12:15:
[...]

Zo ziet het er dus uit...

[afbeelding]

Er is dus behoorlijk demand naar huizen maar waarom bouwen ze dan geen appartementen enzo :(.
ik bouw mijn commercials altijd tussen de huizen, kan iedereen naar de winkel enzo. ik bouw ook industrie rondom aan de rand, en omdat ik nu vooral high-tech industrie krijg ook tussendoor. bij jou lijken ze te ver van hun werk te wonen
probeer eens de rij huizen die het dichtst bij de commercials ligt hi-density te maken, en evt. de belasting op industrial en commercial verlagen
(ik wou een screenshot maken maar dat is teveel gedoe, te groot voor theforumisdown enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Check je mail :{

[ Voor 27% gewijzigd door The Will op 14-01-2003 16:35 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:51

PoweRoy

funky!

DataBeest schreef op 14 January 2003 @ 12:26:
Woei

dit kon je verhelpen door het bestandje grapics rules te openen met wordpad, staat in simcity4 map

dan zoeken naar deze zin
property noPartialBackingStoreCopies true

en dan true in false te veranderen en dan doet ie et wel renderen B)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tooms
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01 21:43
Woehoe ik heb hem net gereserveerd bij de Free Record Shop, na mijn werk wordt het denk tot erg laat gamen :)

Meer mensen die hem al hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
Ik ben wel benieuwd of de performance van de legale versie ook beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KenVerburg
  • Laatst online: 19:17

KenVerburg

Race-fan

Ik ben daarnet ook even langs geweest bij FreeRecordShop in Almere en daar lag hij ook al in de schappen. Samen met een Lays chips kortingsbonnetje van €4 werd dat €45,99. Gelijk maar even meegenomen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eentje heb ik er ook nog liggen :) 2 zelfs, jammer dat je er maar 1 per product mag gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 13:47:
Heb dus nu een boerderijen gemeente omdat ik low wou beginnen..

Maar nu dat mijn stad groeit, wil ik vooral high density bebouwen (same goes voor Res. btw) maar..

Het lukt me maar niet om high density zones aan de man te krijgen :(

De belasting erop is lager, er liggen parkjes om, de pollution is er niet.. maar nog lukt het me niet.. ik save-de dus, en liet het even lopen.. maar toen ging opeens een groot aantal wijken verhuizen, omdat er geen banen waren..

De banen kon ik dus niet creeren omdat ik de high density industrie niet aan de man kreeg :(

Iemand tips op dit vlak ?
Zou je niet eerst ff een medium density zone maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Kane (uit C&C) heeft zich ook ingekocht in Simcity 4. Er is namelijk een HT-industry gebouw dat Kane Tiberium heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-YiNoX- schreef op 14 januari 2003 @ 15:00:
[...]

Zou je niet eerst ff een medium density zone maken?
Had ik al gedaan, genoeg om de vraag erna te laten stagneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/sc4/bla1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/sc4/bla2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/sc4/bla3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/sc4/bla4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.acaldra.com/img/games/sc4/bla5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Best lullig als je op die weg rijdt en de afslag hebt gemist :P

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 14-01-2003 15:39 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
tss, was ik helemaal trots op mijn mooie witte toren, komt hij aan met een mega wolkenkrabber waarbij die witte torens als dwergen zijn.
nouja, ik bouw vrolijk door dan komen die wolkenkrabbers vanzelf
trouwens, ik krijg tot nu toe alleen grote torens op residentials, komen de commercials later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

YESSSS.
Kheb het spel net gekocht bij de Free Record Shop.
De computer zaak waar ik normaal naar toe ga, die had hem nog niet, terwijl hij normaal ook kei snel is.
MAar hij vertelde dat EA aandelen frs heeft, en dat ze zo dus al voordeel hebben als ze ze nu al op de markt gooien. Hij heeft natuurlijk wel gelijk, want ook ik koop het nu dus bij de Free Record Shop.
En als je zo eens de credits in de handleiding zit te lezen (blz 36-37) dan besef je dus dat je elk spel gewoon moet kopenom al die mensen ook het recht te geven op een salaris, na goed werk te hebben geleverd!
Wat een hoop namen!

Nu snel spelen :)

edit:
wat ik overigens wel 'goedkoop' vind, is dat het wel een dubbel cd is, maar dat je de 2e cd gewoon in een kartonnetje in de box erbij krijgt, en niet in een box waar je 2 cds kwijt kan, net als bij een dvd.
Maar goed, dit is spijkers op de spreekwoordelijke laag water zoeken...

[ Voor 19% gewijzigd door 456 op 14-01-2003 15:43 ]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

456 schreef op 14 januari 2003 @ 15:42:
wat ik overigens wel 'goedkoop' vind, is dat het wel een dubbel cd is, maar dat je de 2e cd gewoon in een kartonnetje in de box erbij krijgt, en niet in een box waar je 2 cds kwijt kan, net als bij een dvd.
Dat is bij ieder EA spel met 2 cd's zo.

MoH:AA en Battlefield hadden dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

456 schreef op 14 januari 2003 @ 15:42:
edit:
Dat ligt volgens mij gewoon aan nederland want ik heb een screeny van de pacifische dvd box gezien en daar zaten mooi twee raamwerkjes in net zoals bij DVD's voor de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Schaapje_BlaaT schreef op 14 januari 2003 @ 15:40:
[...]

tss, was ik helemaal trots op mijn mooie witte toren, komt hij aan met een mega wolkenkrabber waarbij die witte torens als dwergen zijn.
nouja, ik bouw vrolijk door dan komen die wolkenkrabbers vanzelf
trouwens, ik krijg tot nu toe alleen grote torens op residentials, komen de commercials later?
Dat is zo'n 'historisch' gebouw ofzo :P Die kosten veel centjes ;)
En ik heb ook tot nu alleen nog maar grootte residentials (die witte en nog een andere soort maar die is niet zo hoog, wel heel breed)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.