© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Hier kwam ik in een spin waar je niet uit kon komen, maar had het te laat door. Dus zie hier het resultaat
verder heb ik niks interessants te melden
[ Voor 3% gewijzigd door Hyp3rman op 28-01-2003 16:28 . Reden: img vergeten ]
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Als iemand geinteresseerd is zal ik het even uploaden
Landen, opstijgen en draaien gaat al behoorlijk, dogfighten niet... altijd spins
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 23:01 ]
JAG en Harpy na een potje "chicken":

Harpy en JAG vlak bij de gele basis, merging.

Het gat dat veroorzaakt is door een object dat onlangs nog bestuurd werd door JAG. (Geen king-size mollen dus.) Harpy heeft wat schade opgelopen. AFAIK voor een deel door de AAA veroorzaakt.

De flak van de gele basis neemt afscheid van Harpy.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2003 00:25 ]
Hier zit ik achter Harpy aan, in zo'n turn fight waarbij ik er altijd uit geturned wordt :P:

Na de training heb ik nog een paar uurtjes op HL gespeeld in DF servers. Het begon goed met een mooie deflection-shooting-kill, daarna een paar uur lang op refly mogen drukken
http://www.hammacher.com/publish/10244.asp?promo=el_computer
Een XGA/UXGA is goedkoper, AFAIK.
@JAG: Was verdomd lastig om je de laatste keer te pakken te krijgen. Had toch zeker een kwartier geduurd, als het al niet langer was.
Ik edit mijn 2e post, zodat alle hardware tips&tricks bij elkaar komen te staan.
Forgotten Battles bij Dynabyte:
http://www.dynabite.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=
Nog andere links? Mail/ICQ ze ff.
(Bah, die edit text onderaan verpest de look.)
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 12:37 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Lister_Storm op 30-01-2003 17:43 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Snappen ze kennelijk niet
Ik heb de X45 bij Alternate besteld, wel goede ervaringen met die zaak.Lister_Storm schreef op 30 januari 2003 @ 17:09:
Ik ben om, en wil graag weer vliegenVroeger heel veel Chuck Yeager Air Combat gedaan en dit proeft naar meer. Eerst eens een Saitek X45 kopen, maar dat ding is zooo slecht verkrijgbaar
PSX Shop heeft hem, maar dat is ook niet echt een superzaak. Als je op hun site rondneust krijg je het gevoel met een stelletje analfabeten van doen te hebben.
Alleen krijgen ze de X45 pas eind volgende week weer binnen, hopelijk heb ik dat ding dan voor het weekend
/edit
Wel duur die psx shop, X45: 109 bij PSX, bij Alternate 79.
[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 30-01-2003 19:20 ]
Lister_Storm schreef op 30 January 2003 @ 17:09:
Ik ben om, en wil graag weer vliegenVroeger heel veel Chuck Yeager Air Combat gedaan en dit proeft naar meer. Eerst eens een Saitek X45 kopen, maar dat ding is zooo slecht verkrijgbaar
PSX Shop heeft hem, maar dat is ook niet echt een superzaak. Als je op hun site rondneust krijg je het gevoel met een stelletje analfabeten van doen te hebben.
Ik heb hem ook daar gekocht. Het is wel een bizarre maar ook wel grappige gast die die zaak runt. Ik heb hem overigens zelf opgehaald, ben nooit zo goed in wachten en voor mij is het dichtbij.
Zij willen overigens meer gaan doen met flight simulation hardware. We hebben daar een tijdje over staan lullen en hij vroeg toen of ik een mail zou willen sturen over wat ik zou adviseren om te verkopen. Ik heb hem toen aangeraden om dealer van CH te worden (is alleen de lh shop in NL, en die zijn onwerkelijk duur). Dus wie weet misschien wel HOTASen en pedals van CH bij de psxshop
Verwijderd
Coach

evert

Coach nadert evert stiekum

evert en coach in een gevecht. Wie o wie zal winnen?

Coach lijkt ook niet erg precies te kunnen schieten

evert!!! je bent iets kwijt hoor!

evert zet door, maar zonder al te veel succes, en Coach schiet nog een keertje mis

evert ziet er van af en probeert te ontkomen aan zijn belager Coach!

evert slaagt er in uit zijn pleen te kruipen en weg te rennen

closeup van everts gehavende pleen! evert moet ook huilen

Coach gaat RTB
1

2

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 01:23 ]
Na take off:

Hmm, niet volgens plan, maar wel een paar tanks minder.

Vervolgens een nachtmissie. Evert en ik in de LAGG tegen onze 3 tegenstanders in hun Bf109 G2.
Evert wordt aangevallen.

De onweer verlicht Evert's toestel en toont zichtbaar het gemis van het roer.

Een bliksem verlicht de winterse omgeving. (Ja, we hielden ons hier aan het weer buiten.

Coach had heel wat gaten en andere schade veroorzaakt aan het voorheen zo witte vliegtuig, maar Evert vliegt verder.

Boven de basis van Evert wordt Coach warm ontvangen door FLAK.

Coach is onder het rode pijltje net zichtbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 01:10 ]
http://www.simhq.com/simh...ews/trackir2_screenshots/
Bij Alternate besteld? Was hij daar op voorraad dan? Toen ik hem daar een week of wat geleden bestelden hadden ze hem niet en konden ook niets zeggen over wanneer hij er wel weer zijn zijn. Heb de bestelling geannuleerd en een dag later mijn X45 bij PSX-shop / Inside-Gamer opgehaald
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Volgens Alternate komt ie 6 feb weer binnen.Lister_Storm schreef op 31 januari 2003 @ 14:52:
Op de site stond met kleurtjes een levertijd van 3 tot 5 dagen aangegeven.
Verwijderd
De Komet wordt "Flyable" in de volgende gratis FB add-on

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 16:24 ]
Beetje gepriegel, maar het probleem is een beetje opgelost. als ik nu HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL hard duw dan kapt ie er weer mee.
alleen als IL-2 center het gaat overleven.Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 16:22:
hmmmm.... geinig.
De Komet wordt "Flyable" in de volgende gratis FB add-on
[afbeelding]
[afbeelding]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Zeker weten???
Kan ik hier niet echt uit op maken.
Als je het zo leest is die al aardig zeker dat hij de in add-on komt
Link*** LATE NEWSFLASH DIRECT FROM OLEG ***
The Me163 Komet will be made flyable in the first free add-on to Forgotten Battles very soon after FB is released. The external and damage models are ready and the cockpit is being worked on. After FB goes "Gold" Oleg will be contacting 3rd party aircraft developers to see what they have ready for inclusion in that patch. So if you have a plane in the works give it the final push soon!
Misschien heb je gelijk..... hou me er niet zo heel erg mee bezig met wat er gaat komen.
Zou wel jammer zijn iig.
Je denkt toch niet dat het stoppen van IL2center de 3rd party modellers tegen zou houden? Er is info te vinden enzo, maar gegevens en dergelijke hebben ze zelf thuis. Wat ze (tijdelijk) zouden missen is een forum en centrale coordinatie.ocf81 schreef op 31 januari 2003 @ 18:38:alleen als IL-2 center het gaat overleven.
© ocf81 1981-infinity
Toen hadden wel wel mooi de tijd om de lange doodstrijd van deze Ju88 te bekijken.

All things move towards their end
Verwijderd

[ Voor 35% gewijzigd door Animal Mother op 01-02-2003 20:10 ]
Ik wacht met smart op mijn X45
Verwijderd
weet iemand waar TeamSpeak nog meer neer te laden is?
Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 22:07:
Help, de link naar TeamSpeak is down
weet iemand waar TeamSpeak nog meer neer te laden is?
Hier misschien
De TrackIR is trouwens echt fucking wennen, je wordt echt vet zeeziek in het begin en het is maar goed dat ie ook op pauze kan, anders zou je echt niets meer raken
Wat wel zo is, is dat het heel natuurlijk aanvoelt. Ik zou niet zover willen gaan als dat het net de real thing is, maar wel weer een stukje dichterbij.
Het is dus http://www.teamspeak.org/ , en niet http://www.teamspeak.net/
[ Voor 43% gewijzigd door Animal Mother op 01-02-2003 22:19 ]
Ik ken je niet, dus er zijn ook non-LD members hier.Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 19:53:Tegen wie hebben jullie het![]()
. Volgens mij posten er alleen nog maar [LD] members in dit topic
.
Maar mogen we ook?

Hey Animal, ben ik dat in het screenshot? Daar moet ik achter ErdnussFlipp in zijn Mig3 "lucifer" aanzitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2003 23:20 . Reden: i in sturmovik ]
Ik kan er weinig over zeggen, omdat het niet mijn eigen systeem was. De graphics waren door de gebruikte PC's niet van het nieuwe soort. De Radeon8500's lieten dat helaas niet toe. De stick was van TM, throttle op de stick en twist-roer. /me was weer beginneling, zoeken naar de toetsen, wegkijken van scherm. Thank the deïty for HOTAS.
Het Multi-crew vliegen was een leuke ervaring. Met 'C' roteren van positie. Het landscap met bergen is prachtig. Hit detection is beter, collision rules weet ik niet.
Taxi collisions zijn er wel nog. Ze hebben niet gekozen voor een spawn tijd van 5 seconden, waarin men geen vast object zou zijn.
Engine managment op 'automatisch' is een nadeel, als je zelf wilt bepalen of je de radiator open of dicht wilt zetten. In een DF gaat bij het warmworden van de motor de radiator vanzelf verder open. Dit zorgt voor meer stalls tijdens een dogfight.
Tot zover mijn observering van FB.
JAMF out.
36 seconden nog nadat je weg was, dus toch nog bijna een minuut na de screenshot denk ik?Animal Mother schreef op 01 February 2003 @ 23:33:
Ja klopt, net genomen voor ik weg ging. Leefde niet lang meer zeker?
Tenslotte nog ff wat gevlogen in de 109K (superb) en de Hurricane Mark IIb, en ik denk dat JAMF je alles over the receiving end kan vertellen
© ocf81 1981-infinity
Het geluid was niet getweaked op de systemen, want er trad stutter op bij geluidseffecten. (Flak, guns) Het geluid in de cockpit was zacht, external was HAAAAAARD!!!!
De grond oorlog... OMG, de grondoorlog was mooi om te zien! Voorbeeld:
Er was een vijandelijk vliegtuig gecrashed in de buurt van ons gebied, vlak bij een riviertje. Deze werd bestookt door materieel van onze zijde. Prachtig!!! De impacts in het water veroorzaakten fontijntjes met schaduw, die op het land 'kratertjes'. Toen het vliegtuig 'destroyed' was, bleef er alleen een groot ovaal gebied achter met inslagen.
Damn, vergeten een torpedo-run uit te voeren op de schepen.
Plaatje om ontopic te blijven (samen met een vriendje een coop spelen)

© ocf81 1981-infinity
Waarom niet native????? Is de PC te traag voor hogere resolutie?Sponz schreef op 02 februari 2003 @ 12:29:
Beetje offtopic, hoe ziet IL2 eruit op een 17" tft op 1024x768, dus niet in de tft's native resolutie (1280x1024) ? Worden vliegtuigen op afstand erg blurry of valt dat mee?
Nou het draait nu redelijk (P2.4 Ti4200) op 1280x1024 maar vrees dat FB wat zwaarder wordt en ik kan niet tegen lage framerates. Detail terug schroeven is ook niet fijn. Ook andere spellen zouden welleens te zwaar kunnen gaan draaien op de hoge res.Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 12:35:
[...]
Waarom niet native????? Is de PC te traag voor hogere resolutie?
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Suggesties? Of eerder... iemand linkje?
lama... ik heb nog n paar nagecheckt die eerder druk bezet waren en kom nu wel erdoor.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 17:50 ]
Op een 2.4 loopt t echt wel hoor. en ook op die ti 4200
[ Voor 32% gewijzigd door Hyp3rman op 02-02-2003 22:47 ]
All things move towards their end
en lagere settings zullen wel aan de orde zijn denk ik. Animal is daar heel ervaren in
© ocf81 1981-infinity
http://www.il2center.com/...Content&pa=showpage&pid=7
Een beetje geduld is wel vereist, omdat iedereen de site nu bezoekt. Hij is duidelijk trager.
Nog een detail wat me bij Forgotten Battles was opgevallen: De resolutie gaat tot 2048x1536
Waar heb ik mijn 3megapixel beamer nouz weer gestopt?
Oke mn webspace eindelijk werkende : hier zijn een paar tracks van aanvallen op die bombers
Mijn Tracks
[ Voor 70% gewijzigd door Hyp3rman op 03-02-2003 16:36 ]
Verwijderd
Ik sim ook al fanatiek met Falcon 4 en zo af en toe FS2002 dus wat leerwerk ben ik wel gewend
Nou is mijn vraag, zal het draaien op dit systeem:
AMD Duron 800Mhz
160mb RAM
Ik ken niet vinden wat voor videokaart erin zit maar het hoeft ook niet per se op de hoogste resolutie te lopen
Je kunt sowieso niet op de hoogste resolutie spelen. Dan krijg jij een diashow. 1024x768 is je maximum, maar ik denk dat 800x600 beter speelbaar zal zijn. Je komt ook een boel aan het terugzetten. Geluid bijvoorbeeld uit.Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 15:44:AMD Duron 800Mhz
160mb RAM
Ik ken niet vinden wat voor videokaart erin zit maar het hoeft ook niet per se op de hoogste resolutie te lopen
Downloadpage upgrade 1.1a
Downloadpage upgrade 1.2
[ Voor 7% gewijzigd door Animal Mother op 04-02-2003 17:45 ]
IMHO niet, maar de vliegtuigen worden iets 'makelijker'. Ze gedragen zich beter. En je krijgt er natuurlijk alle vliegtuigen die er nu voor IL2 bijgekomen zijn er ook bij.Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:11:Is dat ook van invloed op performance of niet?
FB: Het viel me op dat het grond-gedrag ruw was. De vliegtuigen werden flink geschud, alsof ze niks-nada-noppes aan vering hadden.
Grrr, die cache van Opera kan ook een nadeel zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 20:14 ]
Ik heb t spel pas ook gekocht, en ik kan zeggen: het is heel wat anders als falcon4. Ze zijn niet zo vergevingsgezind als een f16 die WW2 bakkenVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 15:44:
Ik ga zo naar dorp en wil eigenlijk wel graag deze game ook aanschaffen.
Ik sim ook al fanatiek met Falcon 4 en zo af en toe FS2002 dus wat leerwerk ben ik wel gewend
Nou is mijn vraag, zal het draaien op dit systeem:
AMD Duron 800Mhz
160mb RAM
verder gezellig gevlogen en een paar puntjes gescoord.. Ik heb geen noemenswaardige pics gemaakt.
© ocf81 1981-infinity
http://www.simhq.com/simhq3/sims/previews/il2_fb/

Ik zal vanaf dit moment 'interessante' vliegtuigen vliegen in DF training. Mig3, IL2, I16, Bf109E (of een F2). Behalve als Harpy bij de tegenpartij vliegt.ocf81 schreef op 04 February 2003 @ 23:58:
Vandaag een leuke training gahad. Het was best lastig soms (JAMF kicked my ass, AGAIN grrr)
verder gezellig gevlogen en een paar puntjes gescoord.. Ik heb geen noemenswaardige pics gemaakt.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 10:48 ]
© ocf81 1981-infinity
LOL De hint mag wat duidelijker, want d emogelijkheden zijn legio.ocf81 schreef op 05 February 2003 @ 10:07:kan je dat niet beter ergens anders posten? (hint)
Ik gebruik de term posten alleen voor usenet en boards
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Kan je hem niet lezen
Alleen als je lid wordt en daar moet je voor BETALEN.
Dacht het niet he
Combatsim.com ZUIGT. Was vroeger *THE PLACE* voor flightsim fans.. grootste flightsim forum op internet zo'n beetje met alle grote fligthsims.Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 12:41:
Ah... leuk.... nieuwe preview
Kan je hem niet lezen![]()
Alleen als je lid wordt en daar moet je voor BETALEN.
Dacht het niet heblijf een nederlander
Toen werd het 'payware' en iedereen verliet Combatsim.com. De forums voor Falcon 4.0, EAW and Flanker 2.0 welke elke dag honderden nieuwe posts bevatten.. zijn nu gewoon zo'n beetje leeg.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
jammer dat ze dat niet inzagen dat erveel weggingen

Hij had Pilot Killed, en boorde de grond in
Verwijderd
wie heeft er eventueel zin dit weeken
© ocf81 1981-infinity
Mailen? Daar is ICQ toch voor?Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 17:45:ik wil mischien dit weekend even kijken hoe het gaat dat online vliegen en kijken of ik het een beetje kan..
wie heeft er eventueel zin dit weeken
Ff targetpractice gedaan met AM:

Animal zou Animal niet zijn als hij het niet een keer USD had geprobeerd. (Kheb nou al medeleiden met z'n vriendinnen.

Ehmmm, iets te enthousiast met de 'sharpen' functie.

Het gaat dit keer over de Nightfighter, en shots van de Me163 Komet cockpit!
Snel aanbellen, en dan rap weghollen zodat ik net met mijn brakke kop, vlug de kleren ingeschoten, je busje om de hoek zie wegrijden.
In elk geval, Alternate heeft vrijdag een X45 bij mij pogen te laten bezorgen
Jahoor!!Lister_Storm schreef op 08 February 2003 @ 17:43:
%%##$$^$^Postbode.
Snel aanbellen, en dan rap weghollen zodat ik net met mijn brakke kop, vlug de kleren ingeschoten, je busje om de hoek zie wegrijden.
In elk geval, Alternate heeft vrijdag een X45 bij mij pogen te laten bezorgenDan maandag maar naar postkantoor.
Ik had dat ding al voor jou besteld maar ik heb er nog niks van gehoord... grrrrrr
Tenminste in had er nog wat andere dingen bij besteld, maar die waren er al toen ik een week geleden mailde ofzo

Naja afwachten maar

Hier had ik 2 vliegtuigen van het type Pe-8, maar die schoten terug

En de stats :

De stats kloppen niet helemaal geloof ik
[ Voor 33% gewijzigd door Animal Mother op 08-02-2003 22:59 ]
Op deze weg gaan wekelijk zo'n 100 vrachtwagentjes en tanks naar de knoppen onder het kopje "Target Practice"
Het gaat ook wel eens fout. Gelukkigloopt het meestal nog enigszins goed af
© ocf81 1981-infinity
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Ergens was een shot van 2 opstijgende piloten, maar die is zeker op IL2center. Daar krijg ik nu "Forbidden".
Verwijderd
Gaak een keer met BF109 tegen een Rookie [groot vliegtuig].
Misschien dat het me lukt er 1 neer te halen
[ Voor 60% gewijzigd door ocf81 op 09-02-2003 21:42 ]
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Net met een lagg3 '41 2 he-111's neergehaald en bezig met de 3e.
Kogels op terwijl ie alleen maar wat gas lekte.. wat doe ik.. let niet op en vlieg er te dicht langsheen, hoor krak en denk.. dat wordt springen. Maar nee, het was een stuk tail van de heinkel en hij stort neer. Dus als je geen kogels meer hebt zijn er nog andere mogelijkheden.
Daarna vloog ik per ongeluk tegen 1 van de pilots (aan parachute) van dat ding aan.. hele vleugel eraf
Heb het spel bij Computer Collectief gekocht à 15.00 euro (eenmalig lage prijs omdat Forgotten Battles er aankwam), maar ik denk dat het nog wel even duurt voor ik allied scum neerhaal.
Ik denk dat het eerder een lesje grondhappen wordt voorlopig.
Dit topic is gesloten.