Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles) deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.907 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
X45 aangesloten, XP drivers erop, profiler werkt, maar wat nu. Heb standaard IL2-profile van CD geladen (tenminste, ik neem aan dat je vanuit de Profiler met Profile Now dat zo gaat) maar in IL2 werkt afgezien van mijn vuurknoppen en enkele andere X45 helemaal niets. Als ik de boel manueel ga configureren in IL2 werken de assen maar 1 kant op :(

Ik pruts wel verder :)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Je kunt beginnen met het uninstallen van alle saitek shit. die zuigt nl. en beperkt je mogelijkheden.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Ik vlieg. Verscheidene axis op bands gezet, en alles werkt nu naar behoren. Alleen is deze profile een beetje beperkt, dingen als flaps etc moet ik nog steeds op toetsenbord zoeken.

Vanavond ga ik me wel even verdiepen in andere drivers en profile-progjes.

Heb ook mijn eerste kist neergehaald, een dikke Heinkel :9~

Moet wel zeggen dat die kisten stukken gevoeliger reageren op mijn input als ik gedacht had.

[ Voor 13% gewijzigd door Lister_Storm op 10-02-2003 16:56 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 22:24

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Er zijn 8 nieuwe FB screenshots! Check it out! :9
Forgotten Battles screenshots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vliegen die bommerwerpers laag aan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op plaatje 3&4 kun je goed zien dat de gebouwen die door de Ju88 getroffen werden ook over een damaged versie van het model beschikken. Individuele gebouwen als doel. Dat belooft wat.

Bommer Command in oprichting? Voorbereiding voor de Med-sim met als opvolger de Atlantic sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ja, FW-200 condor vs Hurricat Mk. I :P

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Nieuwe screens :P
De "JAMF" in close formation :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a2.jpg

JAMF land op m'n dak :o
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a6.jpg

En een stukje racen :) Zoals je ziet gaat het niet altijd goed B)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/funday-a8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ff wat nieuwtjes gegapt van SimHQ:

Ati heeft nieuwe Catalyst driver vrijgegeven. http://mirror.ati.com/products/pc/catalyst/index.html

Razorworks heeft de sourcecode van EnemyEngaged publiek toegankelijk gemaakt.

Er is een review van de huidige CFS3.
http://www.simhq.com/simhq3/sims/reviews/CFS3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 10:52:
Maar opstijgen en landen lukt? Anders ff op de 1e pagina van dit draadje kijken voor een korte 1st solo-flight howto.
Moet helaas nog met het keyboard vliegen (joechij! :(), maar de stick ligt klaar. Eerst een mooi nieuw bureau met meer plaats.

Opstijgen lukt, vliegen lukt, Il-2s zonder armament en op rookie neerhalen lukt. Het enige wat me een beetje stoorde was dat hij bleef klimmen, ook al stuurde ik bij. Is dat normaal of kan dat verholpen worden met de calibratie van de stick?

En gisteren meteen twee skins gemaakt, allebei Bf109-E/7s. Een Afrika korps en een grijze camo van het Totenkopf Jadgeschwader. :)

Skinning is easy. :)

Mijn Library Thing catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
dat klimmen komt omdat je de bende moet trimmen meestal is het voldoende om zo te trimmen dat hij niet met de neus naar boven gaat, links en rechts trimmen is pas echt noodzakelijk op lange vluchte of als er een gat in 1 van de vleugels komt (correct me if i am wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
You're not wrong. Toevoeging: alleen de russische kant heeft ailleron en rudder trim. Trimmen: voor fighters: ca. 10 keer Ctrl+cursor up, voor IL2 en Ju87 15 keer. (cruising speed resp. ca. 400kmh en 300kmh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Release date Forgotten Battles:

Volgens GoneGold is de release date van IL-2 Forgotten Battles 03/05/03, de 1e maandag van maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ocf en iedereen met een Radeon9700: NU DIRECT Catalyst 3.1 DL-en.

30-40% meer performance in IL2 (met AA en/of AnIso), volgens de readme van deze drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Even een vraag over LD...

Het hele idee van bij een squadron horen (zeker een Axis-squadron) spreekt me ontzettend aan, maar de regels die jullie gebruiken zijn behoorlijk duidelijk in de hoeveelheid tijd die je er in zult moeten steken. Worden die zwaar streng gehanteerd of kan ik joinen (over een tijdje, als ik de boel beter onder de knie heb) en gewoon af en toe eens afspreken voor een dogfight?

Edited to remove huge .bmp files

[ Voor 78% gewijzigd door Crayne op 18-02-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Crayne schreef op 11 februari 2003 @ 14:34:

Het hele idee van bij een squadron horen (zeker een Axis-squadron) spreekt me ontzettend aan, maar de regels die jullie gebruiken zijn behoorlijk duidelijk in de hoeveelheid tijd die je er in zult moeten steken. Worden die zwaar streng gehanteerd of kan ik joinen (over een tijdje, als ik de boel beter onder de knie heb) en gewoon af en toe eens afspreken voor een dogfight?

Overigens, hier de skins die ik heb gemaakt (allemaal Bf109E/7):

Zerstörer:
[afbeelding]

Afrika Korps:
[afbeelding]

Gott des Feuers:
[afbeelding]
mooi gedaan!

anyway ik vlieg ook bij [LD] het is echt gaaf, echte wars zijn er (nog) niet, althans ik heb ze nog niet gevlogen, er komt binnekort (zoals jamf/ocf81 mij steeds verteld) een 2jarige online battle als FB uit is waaraan we gaan deelnemen (lijkt me ontzettend stoer!)

ben benieuwd? iemand een linkje hoe dat in ze werk gaat? of wilt iemand dat hier samenvatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier is een link die een goed overzicht geeft:
http://www.world-at-war.com/interviews/is.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:53

Jag

Mister_X schreef op 11 februari 2003 @ 15:03:
[...]

mooi gedaan!

anyway ik vlieg ook bij [LD] het is echt gaaf, echte wars zijn er (nog) niet, althans ik heb ze nog niet gevlogen, er komt binnekort (zoals jamf/ocf81 mij steeds verteld) een 2jarige online battle als FB uit is waaraan we gaan deelnemen (lijkt me ontzettend stoer!)

ben benieuwd? iemand een linkje hoe dat in ze werk gaat? of wilt iemand dat hier samenvatten?

Je kan het best eens kijken op het IS forum, daar staan alle rules gewoon uitgelegd: http://www.ironskies.net/forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Crayne schreef op 11 February 2003 @ 14:34:

Overigens, hier de skins die ik heb gemaakt (allemaal Bf109E/7):

Zerstörer:
[afbeelding]

Afrika Korps:
[afbeelding]

Gott des Feuers:
[afbeelding]
Ik zie dat je de Rudel template gebruikt. Die gebruik ik ook. helaas zijn de panellines en rivets nogal sterk zichtbaar. (Bij de templates van Snorri is het nog erger)

Over de regels: die worden strenger gehanteerd als je geen inzet toont.

[ Voor 4% gewijzigd door ocf81 op 11-02-2003 17:02 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 11:02:
Trimmen: voor fighters: ca. 10 keer Ctrl+cursor up, voor IL2 en Ju87 15 keer. (cruising speed resp. ca. 400kmh en 300kmh)
:? trimmen moet je aanvoelen, dat is altijd anders

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar dit zijn de gemiddelde waarden. Zo heb ik altijd gevochten voor ik de cougar had, en had er genoeg succes mee. De IL2 en Ju87 komen zo traag op gang dat je steeds in stappen van 5 kunt trimmen, dus kom je vanzelf uit op ongeveer 15. De trim was voor de patches ook 5 en 7, dus na de patches kon men nauwkeuriger trimmen. Maar met een digitale trim zit je bij een fighter bij 9, 10 of 11, dus veel scheelt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Eindelijk m'n X45 binnen...

Wat me opviel was dat die dingen wel groot zijn :)
Ligt het btw. aan de mijne of is dat ding redelijk gammel, ik bedoel de buttons voelen een beetje losjes, en op de stick heb ik wat speling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Zo, was een leuke training vandaag :). Ik vloog samen met JAMF (eindelijk eens niet tegen hem :P ) en Animal Mother tegen Ocf, Arny en Evert. Team speak was uitstekend (we hadden ook allebei onze eigen room) en daardoor de team play ook. Ik en JAMF zaten altijd bij elkaar, en als de één wat later opsteeg dan wachte de andere ook op diegene enzo. En we gaven elkaar ook cover als er iemand back to base moest enzo :). En JAMF heeft mij ook vaak uit de brand geholpen (en ik hem een enkele keer).
En dat alles resulteerde in een boel kills en ik ben geen 1 keer uit de lucht geschoten. Ik ben zelfs iedere keer netjes geland :). Hier wat pics, helaas geen heftige combat pics, je hebt dan geen tijd om op prntscrn de drukken (lange leve FB, waar je ook online tracks hebt).

Ik in de achtervolging achter Arny die al fuel lekte:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Laggingturn.jpg

Back to base, had moeten disengagen door tekort aan fuel, net op tijd terug :) :
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Fuel.jpg

Animal Mother die zijn plane enigzins slordig geparkeerd had :P :
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Tipover.jpg

De stats van mij:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Stats11-2-Jag.jpg

And the winner is........JAMF:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Stats11-2-JAMF.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Redje schreef op 11 February 2003 @ 21:35:
Eindelijk m'n X45 binnen...

Wat me opviel was dat die dingen wel groot zijn :)
Ligt het btw. aan de mijne of is dat ding redelijk gammel, ik bedoel de buttons voelen een beetje losjes, en op de stick heb ik wat speling....
Had ik eerst ook, vooral de pinkie-switch. In de praktijk blijkt het echter allemaal reuze mee te vallen.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als teamm8 van JAG had ik als wingman het schoolvoorbeeld te zien gekregen waarom men met een wingman vliegt. Tijdens een ontmoeting met een 'bandit' schoot JAG aan hem voorbij en melde dat over TeamSpeak. Ik antwoorde "Heb hem, zit op z'n six." en haalde het gevaar uit de lucht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Lister_Storm schreef op 12 February 2003 @ 01:27:
[...]

Had ik eerst ook, vooral de pinkie-switch. In de praktijk blijkt het echter allemaal reuze mee te vallen.
Ja de buttons vallen opzich wel mee, maar de stick zelf heeft wat speling van onder een paar mm wat boven al gauw een cm wordt, komt de precizie niet ten goede :/
Heb jij dat ook, of staat ie als hij gecentreerd is ook echt vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

ocf81 schreef op 11 February 2003 @ 17:00:
Ik zie dat je de Rudel template gebruikt. Die gebruik ik ook. helaas zijn de panellines en rivets nogal sterk zichtbaar. (Bij de templates van Snorri is het nog erger)
Het zijn de Snorri templates. Maar bij Gott des Feuers heb ik ze ook expres wat dikker aangezet om door het zwart heen te komen.
Over de regels: die worden strenger gehanteerd als je geen inzet toont.
Begrepen. Geen LD dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk..... een filmpie van FB :9~

Hij is hier te DL-en (18.5Mb)

edit:

Net gekeken.
Hij is nice :9~ .... wel wat kort maar wel kicke.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Sterker nog, de vlucht van gister had wel wat grappigs, zo melde mij team mate, "possimble bandit 12uur" dus tja ik vlieg er maar op af, wat gebeurt, onze "possimble bandit" dacht waarschijnlijk het zelfde en vloog recht op mijn af, wat resulteerde in een spervuur van kogels waarbij we elkaar neerhaalde. Helaas bleek echter onze "possimble bandit" helemaal geen bandit te zijn, maar onze teamgenoot.... |:( ;)

~(downing that movie)

Denk dat ik eens beter aan me plane herkenning moet werken, of toch maar een videokaart die een FSAA aan kan, heb namelijk best wel veel kartjes als de vliegtuigen ietsjes verder dan mij zijn waardoor ik heel slecht kan zien of het duits of russisch is of wat voor type plane...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Crayne schreef op 12 February 2003 @ 09:45:
[...]

Het zijn de Snorri templates. Maar bij Gott des Feuers heb ik ze ook expres wat dikker aangezet om door het zwart heen te komen.

[...]

Begrepen. Geen LD dus. :)
ik neem aan dat met inzet bedoelt word dat je niet zomaar 2weken kan overslaan zonder mee te trainen, kijk het kan voorkomen dat je eens niet kan, dat kan je compeseren door een avondje (woensdag, zaterdag, zondag, maandag, whatever) gewoon met degene gaat vliegen die zin hebt (training(tje) dus).

en echte vliegkunsten hoef je niet persee te hebben. Dat komt wel, ik kan er namelijk ook geen reet van (alleen basics, landen, opstijgen, simpele dogfights).En je moet ook de moeite nemen om iets te willen leren, theorie dus, zoals Leader & wingman role, zowel in een fight als een verkennings vlucht. Je moet vliegtuigen herkennen aan hun moteren, guns, etc. Je moet goed kunnen zien wie bij jouw hoort en wie niet, welke squad iemand inzit of niet. Je moet ook wel kunnen communiceren via TS (dus niet zo van "ik word aangevallen en ik vlieg momenteel boven een rivier!"). Hoewel ik er aan moet wennen hoor om door een mic te praten tegen vreemden ;) .

Laten we het erop houden dat vliegen in een squad niet gezien moet worden als quake, cs, ut spelen in een clan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Mister_X schreef op 12 February 2003 @ 13:46:
[...]

ik neem aan dat met inzet bedoelt word dat je niet zomaar 2weken kan overslaan zonder mee te trainen, kijk het kan voorkomen dat je eens niet kan, dat kan je compeseren door een avondje (woensdag, zaterdag, zondag, maandag, whatever) gewoon met degene gaat vliegen die zin hebt (training(tje) dus).

en echte vliegkunsten hoef je niet persee te hebben. Dat komt wel, ik kan er namelijk ook geen reet van (alleen basics, landen, opstijgen, simpele dogfights).En je moet ook de moeite nemen om iets te willen leren, theorie dus, zoals Leader & wingman role, zowel in een fight als een verkennings vlucht. Je moet vliegtuigen herkennen aan hun moteren, guns, etc. Je moet goed kunnen zien wie bij jouw hoort en wie niet, welke squad iemand inzit of niet. Je moet ook wel kunnen communiceren via TS (dus niet zo van "ik word aangevallen en ik vlieg momenteel boven een rivier!"). Hoewel ik er aan moet wennen hoor om door een mic te praten tegen vreemden ;) .

Laten we het erop houden dat vliegen in een squad niet gezien moet worden als quake, cs, ut spelen in een clan. :)

Vliegen in squad verband is echt geweldig leuk en het wordt nog veel leuker als we met Iron Skies mee gaan doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook de X45 gekocht, ben erg tevreden ;) . Maar op die stick zelf zijn toch ook 3 lampjes ?? die "BOMB-BUTTON" is in het rood en daaronder zijn er nog 2 buttons. Is het de bedoeling dat die ook de hele tijd gaan branden zoals die andere buttons :? Zo ja doen ze het bij mij niet :'(

Op die throttle is toch het "D" knopje die zit er een beetje los, niet echt maar het lijkt er wel op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Jag schreef op 12 February 2003 @ 13:51:
Vliegen in squad verband is echt geweldig leuk en het wordt nog veel leuker als we met Iron Skies mee gaan doen :).
Ik geloof het meteen. :'(

Maar ik weet gewoon dat ik er niet de tijd in kan steken die het verdient, dus helaas voor mij geen LD.

Het zal af en toe multiplayeren op locale LANs worden...

Edit: Ik heb overigens een Logitech Wingman Digital Extreme 3D gekocht, miskoop voor dit spel?

[ Voor 12% gewijzigd door Crayne op 12-02-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 13:55:
Ik heb net ook de X45 gekocht, ben erg tevreden ;) . maar op die stick zelf zijn toch ook 3 lampjes ?? die "BOMB-BUTTON" is in het rood en daaronder zijn er nog 2 buttons. is het de bedoeling dat die ook de hele tijd gaan branden zoals die andere buttons :? Zo ja doen ze het bij mij niet :'(

Op die throttle is toch het "D" knopje die zit er een beetje los, niet echt maar het lijkt er wel op.

De launch knop (die rode onder het klepje) en Fire A en B zijn idd verlicht. Zo niet, dan is ie stuk.

Trouwens voor alle nieuwe X45 bezitters, deze site beantwoordt al uw vragen! Daar staan ook de goede drivers en hazardscript enzo. En ook hele goede help files. Ik heb er heel veel aan gehad.
Crayne schreef op 12 February 2003 @ 14:02:
[...]

Ik geloof het meteen. :'(

Maar ik weet gewoon dat ik er niet de tijd in kan steken die het verdient, dus helaas voor mij geen LD.

Het zal af en toe multiplayeren op locale LANs worden...

Edit: Ik heb overigens een Logitech Wingman Digital Extreme 3D gekocht, miskoop voor dit spel?
Je kan altijd nog een keer meevliegen met een training, kan je altijd nog beslissen of je het iets vindt :).

En zo'n Logitech een miskoop? Neuh, denk het niet. Maar het is wel zo dat je na een tijd toch wel een keer op een HOTAS wilt overstappen. Maar ik heb het zelf ook een hele tijd zonder uitgehouden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Jag schreef op 12 februari 2003 @ 14:11:

[...]

De launch knop (die rode onder het klepje) en Fire A en B zijn idd verlicht. Zo niet, dan is ie stuk.

Trouwens voor alle nieuwe X45 bezitters, deze site beantwoordt al uw vragen! Daar staan ook de goede drivers en hazardscript enzo. En ook hele goede help files. Ik heb er heel veel aan gehad.
[...]

Je kan altijd nog een keer meevliegen met een training, kan je altijd nog beslissen of je het iets vindt :).

En zo'n Logitech een miskoop? Neuh, denk het niet. Maar het is wel zo dat je na een tijd toch wel een keer op een HOTAS wilt overstappen. Maar ik heb het zelf ook een hele tijd zonder uitgehouden :).
volgens mij bedoelt craine dat hij een te trage verbinding heeft????

anyway heeft iemand een link voor dat filmpje? hier is ie corrupt binnegekomen en wil niet weer zolang wachten tot ik hem binne heb! :)

oja ocf81 en jamf, ik heb die markshots manuel uitgeprint en in een mapje gedaan hiero (stiekem op me stage geprint en mapje gestolen, muhahaha, 96pagina's!)

dus ik heb wat leesvoer thuis en zo meteen in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Mister_X schreef op 12 February 2003 @ 14:32:
[...]

volgens mij bedoelt craine dat hij een te trage verbinding heeft????

anyway heeft iemand een link voor dat filmpje? hier is ie corrupt binnegekomen en wil niet weer zolang wachten tot ik hem binne heb! :)

oja ocf81 en jamf, ik heb die markshots manuel uitgeprint en in een mapje gedaan hiero (stiekem op me stage geprint en mapje gestolen, muhahaha, 96pagina's!)

dus ik heb wat leesvoer thuis en zo meteen in de bus.

Volgens mij bedoelt ie dat niet, maar goed, laat het hem zelf maar vertellen :).

Welke manual bedoel je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Nee, Crayne bedoelt dat de schaarse tijd die overblijft na aftrek van vrouw, kind, vrienden en werk nog niet genoeg is om je veters in te strikken. :)

Ik kan dus wel lid worden van LD, maar ik kan er nooit genoeg tijd en effort in steken om dat lidmaatschap waar te maken. :)

Ik denk dat de opmerkingen over locale LANs Mister_X in verwarring bracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Crayne schreef op 12 February 2003 @ 14:42:
Nee, Crayne bedoelt dat de schaarse tijd die overblijft na aftrek van vrouw, kind, vrienden en werk nog niet genoeg is om je veters in te strikken. :)

Ik kan dus wel lid worden van LD, maar ik kan er nooit genoeg tijd en effort in steken om dat lidmaatschap waar te maken. :)

Ik denk dat de opmerkingen over locale LANs Mister_X in verwarring bracht...

Jammer :).

Trouwens, wat betreft Iron Skies, we staan gewoon in de Member list! Check dit topic maar eens :). Eens kijken of ik eens een IS missie kan meevliegen dan, ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Jag schreef op 12 February 2003 @ 14:38:

[...]

Volgens mij bedoelt ie dat niet, maar goed, laat het hem zelf maar vertellen :).

Welke manual bedoel je trouwens?
http://www.sturmovik.com/stkeaw105nh.pdf

deze

en chainge (je nick verkeert, sorry voor dat alvast)

ja sorry, je hebt dus tijd te kort, geeft niet :)

enne voor de andere [LD]'s ik sta niet in de lijst!

[ Voor 22% gewijzigd door Mister_X op 12-02-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Mister_X schreef op 12 februari 2003 @ 15:13:
[...]

http://www.sturmovik.com/stkeaw105nh.pdf

deze

en chainge (je nick verkeert, sorry voor dat alvast)

ja sorry, je hebt dus tijd te kort, geeft niet :)

enne voor de andere [LD]'s ik sta niet in de lijst!

Over LD-IS zaken, kan je het beste ff op het LD forum bespreken.

Genoeg leesvoer trouwens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die launch button brannt wel maar die andere 2 buttons op die stick zijn er uit aan het begin waren ze wel aan soms maar nu zijn ze allen nog uit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Zo. Net ff een leuke DF ghouden met Harpy en Arny. Ik had twee kills en Hrpy en Arny bijde één. Helaas vooe jullie ben ik niet het type van de shots tijdens het vliegen. ik maak ze meestal vanaf tracks. gelukkig komt in FB de megelijkheid om ook on-line tracks te recorden, maar helaas alleen in coops. dus dan moet ik maar ee nmissie in elkaar draaien waar we een DF scenario spelen.

© ocf81 1981-infinity

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Hehe, of ik doe gewoon mee volgende keer 8) Ik heb meestal wel een stuk of 15 screenshots, maar daar kies ik er iets van 8 uit ;)

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 11:59

Arny

Heerst!

Snif, mijn eerste echte LD dogfight-kill en er is niet eens een piccie van... ;(
Nou ja, het was evengoed een mooi moment :)

All things move towards their end

• Jag

Jag

Arny schreef op 13 February 2003 @ 08:16:
Snif, mijn eerste echte LD dogfight-kill en er is niet eens een piccie van... ;(
Nou ja, het was evengoed een mooi moment :)

Voelt goed he, die eerste online kill :) ?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ja vooral die kill die ik op Harpy scoorde :P (ik kom eindelijk weer in vorm)

© ocf81 1981-infinity

• Mister_X
ik ben die pdf file aan het doorlezen en ben al op page 36 ofzo, weet iemand een goeie tutorial met plaatjes die uitprintnaar is (voor bepaalde bewegingen in fights). oja weet iemand een mirror voor die IL2 FB filmpje? deze komt steeds corrupt op me hd met dap of zonder.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Misschien een mooie quote als aanmoediging:
When one has shot down one's first, second or third opponent, then one

begins to find out how the trick is done.

Baron Manfred von Richthofen

Leading Ace of WW-I, German Air Service

80 Victories
de echte ervaring komt pas na een paar kills

opera + solaris = gare shit als je op sommige links klikt. vandaar dat ik die edit functie deze keer niet gebruik

© ocf81 1981-infinity

• Jag

Jag

Online Screenshots maken is heel lastig, tenminste wel om mooie te maken. Ik heb het toch geprobeerd. Ik ben in een La5FN geklommen op een server met Externals, icons en padlock aan (soms heb je niet zoveel keus). Hier een kort verslag van een Boom & Zoom sortie:

Engine start, radiator open, throttle up, WEP aan, rudder trim set. Bij zo'n 80 km/h komt de tail wheel van de grond en bij 170 kan je rustig aan de stick trekken en kan je wat hoogte maken:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Take_off.jpg

Bij 100m alt stick neutraal en accelereer je tot zo'n 280 km/h, en dan gaat het vanzelf. Stick los en klimmen maar. Radiator en WEP blijven open/aan tot ik op zo'n 2000m hoogte zit.
Echt een heerlijk toestel die La5FN. Klimt ontzettend snel, waardoor je vaak makkelijk van een vijand weg kan klimmen na een pass. Goede bewapening met 2x 20mm en zonder ammo zit ik nooit. Ook goed in een turn fight en bovendien ook gewoon snel.
Ok, furball gespot. Furballs zijn vormen echt heerlijke targets voor de Boom & zoom piloot. Van die gasten die bijna stilhangen in de lucht, helemaal geconcentreerd op degene die ze achtervolgen. Het vraagt alleen wel veel van je gunnery skills om nog wat bullets/shells in het vijandelijke toestel te krijgen met de grote snelheidsverschillen en bovendien de vaak heftig manouvrerende toestellen. Vaak helpt het om te anticiperen op degene (accusativus) die je target achtervolgt, je target doet namelijk hetzelfde alleen dan wat later. Vaak komt het dan wel redelijk uit met je pass, en hoef je geen 120 graden deflection shot (schieronmogelijk) te doen.
Maar kijk, daar vliegt een nietsvermoedende 109, die gaan we eens mooi verrassen >:) :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/B&Z_pass1.jpg

Vinger aan de trigger, throttle ietsjes terug (als mijn pass mislukt kan hij toch niet volgen). Het is een groot snelheidsverschil (zo'n 200 km/h) maar ik kom uit op een hele mooie deflection, zo'n 30 graden. Op zo'n 100 meter afstand open ik up.....

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/B&Z_pass2.jpg

.... [LD]Jag killed bladiebla. Victory 8)

Helaas heb ik weinig tijd om feest te vieren, een andere La5FN heeft me gejumped. Gelukkig is zijn E-state duidelijk lager dan de mijne, dus WEP erop radiator blijft dicht tot airspeed een stuk lager is en de lucht in richting thuisbasis. Hij blijft steken op zo'n 1 km afstand, maar ik weet dat ik nog moet landen. Ik besluit om op 3000m precies boven de basis een 90 graden dive te maken met flaps en gear down. Ik kom mooi boven de basis uit en nu komt het gevaarlijkste deel, het landen zelf, omdat ik dan geen evasive manouvers meer kan maken.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Landing.jpg

Al rollend over de landingsbaan wordt ik omgeven door opvliegende aarde van de shells die inslaan, maar alles mis. Gelukkig schiet een collega La5FN te hulp, en doorboort mijn achtervolger :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Bandit_smoking.jpg

• Arny

Arny

Heerst!

Mooi en verhelderend verhaal Jag! Misschien moet ik mijn nick veranderen in Furball_Arny...

Verwijderd

Topicstarter
Idd, heel goeie beschrijving. @Arny, wat denk je van CanonFodder, of Bullseye, of FlyingCorpse, of DeadSoon, of.... Je begrijpt waar ik naartoe ga. ;) >:)
Arny schreef op 13 February 2003 @ 08:16:Snif, mijn eerste echte LD dogfight-kill en er is niet eens een piccie van... ;(
Misschien CryBaby? :+

• Mister_X
http://edf-webdesign.homeip.net:8080/download.asp

hier kan je een printerbare versie vinden van DOGFIGHTING AT A DISADVANTAGE! host het filetje zelf dus niet zeuren over snelheid please :) het is trouwens een HTM file, dus openen met IE / wh@tever en dan printen die meuk.

• Arny

Arny

Heerst!

Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 12:55:
Idd, heel goeie beschrijving. @Arny, wat denk je van CanonFodder, of Bullseye, of FlyingCorpse, of DeadSoon, of.... Je begrijpt waar ik naartoe ga. ;) >:)
Jaja, je gaat naar LedEater of JAMFsTarget toe maar die nicks zijn gewoon te lang.

Verwijderd

Topicstarter
K, dan houden we het bij CryBaby. :P :+

Verwijderd

heeft iemand een echt goed profiel voor die saitek x45 of een link waar ik het kan downloaden ?? _/-\o_

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Net ff "Road to Kerch" gedaan met JAMF, evert en Coach :) Heb helaas maar 1 screenshot :P
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/AMscore1.jpg

Heb 1 SC500, en 4xSC50 mee genomen. Eerst de 5 bommen op de trucks en jeeps, en daarna de restjes neerschieten met m'n cannon :Y)

• Redje
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 21:12:
heeft iemand een echt goed profiel voor die saitek x45 of een link waar ik het kan downloaden ?? _/-\o_
Deze vond ik wel aardig:
http://saitek.63rd.co.uk/...c56c736adff&threadid=2649
De knoppen zitten imho wel logisch.

Zit zelf ff flink te prutsen me die X45:
Als ik bv. in een BF109 vlieg en ik raak de stick niet aan, dan wil het vliegtuig lichtelijk naar boven en naar links. Hij blijf dus nooit steady vliegen zeg maar.

Heb die stick al tich maal gecalibreerd maar dat help geen drol :/

Zijn de physics in IL2 zo of is die stick een beetje vreemd, als dat zo is moet ik hem dus ff snel ruilen oid :)

Met BF1942(super realistisch ;)) wil de plane juist weer naar beneden :X

• Mister_X
komt door il2 :) je moet je plane trimmen

• Redje
Mister_X schreef op 13 February 2003 @ 22:24:
komt door il2 :) je moet je plane trimmen
ik d8 alleen die russische?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

idd. door de krachten van o.a. je motor gaat je vliegtuig iets slippen. De vleugel porduceert verschillende hoeveelhden lift naarmate je snelheid omhoog gaat. Daardoor gaat je plane anders gedragen pitch-wise bij hogere snelheden. Ik heb altijd de duim rotairy op elevator trim staan en de wijsvinger rotairy op flaps. Dat is toch wel de meest practische setup. Als je niet de hele tijd wilt corrigeren met de rudder kan he het best ff op de toets voor een notch rudder naar links danwel rechts drukken (comma c.q. de punt bij standaard keys IIRC)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Ok, ik heb wat screens gemaakt van de training van vanavond. We zaten op in een DF server op HL (server van OCF). Ik heb alleen screens gemaakt van achtervolgingen van LD members. Ik vloog namelijk het grootste deel van de tijd VVS, omdat er teveel OKL pilots waren.

Hier zit ik achter OCF aan. Ik in mijn La5FN, hij in een Fw190(-A5?):

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/OCF1.jpg

En het resultaat >:) :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/OCF2.jpg

Coach die de volle laag krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/Coach1.jpg

Pilot kill:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/OCF3.jpg

Going down met een mooie streep fuel :) :

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/h.delau/OCF4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweespalt in LD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

nee, miscommunicatie :D
17th forum matter IMO
BTW het was de server van Harpy, niet die van mij :)
ik heb helaas geen mooie screens gemaakt. (alleen wat lelijke)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Redje schreef op 13 February 2003 @ 23:06:ik d8 alleen die russische?
Alleen russische vliegtuigen hebben rolroer(ailleron) en rudder trim. De pitch-trim zit ook op de LW vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Dat trimmen met de rotaries was een goede tip, dat is nu een peace of cake...

Wel grappig is dat de BF109 altijd wat naar links rolled, zet je de engine uit dat is dat over.
De IL-2 blijft wat dat betreft wel kaarsrecht vliegen.

Maarja nog nooit een propsim gehad, een jetsim vliegt wat simpeler wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Ik heb het probleem met mijn X45 dat, ondanks alles goed ingesteld staat, op modus 1 soms de assen niet gezien worden in game.

Vanavond maar eens even met 3rd party software in de slag.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Lister_Storm schreef op 14 February 2003 @ 18:48:
Ik heb het probleem met mijn X45 dat, ondanks alles goed ingesteld staat, op modus 1 soms de assen niet gezien worden in game.

Vanavond maar eens even met 3rd party software in de slag.
Ik gebruik de drivers v/d site van Saitek(die op de CD heb ik dus niet geprobeerd) tot nou kan ik alles programeren wat ik wil, en heb ik geen last van rare dingen.
Geloof dat het versie 2.9.1.11 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was weer ff hard werken in een full-real server dogfight op Hyperlobby.

Ca. 44 piloten voorbijgekomen, kleine 2 uur gevlogen. Uiteindelijk een basis gevonden met een La5. Ja, VVS omdat er anders totaal geen balans in het spel zat. (9LW tegen 4 VVS)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Furbal1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Furbal2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Laatst online: 14-06 16:12
damn :'( dit mis ik echt :'(

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Warstory 7 is online, kun je wat lezen. Maar alleen in je rust pauzes. ;) (Leren jij! ;) )

http://www.sturmovik.com/Warstory/WS-7-Brewster.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 17-09 20:18
In die warstory hebben sommige fighters killmarks (Van die tekens op je plane voor het aantal kills) zit dat in de FB campaign? Want dat zou toch wel erg cool zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik denk dat dat aces zijn, die hebben andere skins.

[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 15-02-2003 16:06 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Gisteren in de Pe2 en Pe8 gevlogen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bombercommand1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bombercommand2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bombercommand3.jpg
Best lastig, zo'n 109 in de buurt, en geen escort :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bombercommand4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bombercommand5.jpg
Gelukkig heb ik de beste gunners die er zijn 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bombercommand6.jpg

Heb nog net m'n bommen kunnen gooien voor dat ik neer geschoten werd :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bombercommand7.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Animal Mother op 15-02-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Ik heb het probleem met mijn X45 wat specifieker onderzocht. Op mode 1 geeft mijn X45 andere assen weer als op mode 2 en mode 3. Bijvoorbeeld, op mode 1 is mijn throttle X-axis Id2, en op Mode 2 is het U-slider Id2.

Hoe fix ik dit nu weer, 3rd party drivers?

/edit

zonder de profiler pakt hij alles wel op 1 as. Terwijl mode 2 en mode 3 exact hun settings overnemen van mode 1.

Snap er de ballen nog van.

[ Voor 23% gewijzigd door Lister_Storm op 15-02-2003 21:47 ]

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik heb die profiler software al een tijdje niet gebruikt, (gebruik de X-36 al bijna een jaar niet meer :) ) maar misschien kan je in die nieuwe versie per mode iets met die assen doen?.
Je kan ook de dhauzimmer drivers installeren en een profile ervoor schrijven (Of ff vragen of iemand die heeft, ik heb de mijn niet meer dacht ik.)
voor hulp op het gebied van de X-36 en X-45 kan je ook kijken op http://saitekhelp.simhq.com

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Een blik op wat komen gaat:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59099
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59101
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59103
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59105
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59107
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59108
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59109
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59111
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59112
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59113
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59114
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59115
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59116

Landen ging niet helemaal flex, maar leverde wel een leuk plaatje op :)
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=59118

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn, als dit topic op dit tempo doorgaat, zijn we 20 Maart aan het 3e bezig. Zal wel eerder zijn, aangezien 18 Februari Matt Wagner (waarschijnlijk) aan gaat kondigen dat Forgotten Battles de "Gold" status heeft bereikt en de retail op 3/4 Maart in de winkel ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Ik ga binnenkort ook weer de lucht in jongens :+
Heb ff wat zaakjes afgehandeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Laatst online: 17-09 20:18
Is er eigenlijk al een site/winkel waar je kan preorderen zodat je FB lekker snel thuis hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Je gaat eens wat oefenen. Je doorzeeft een logge Heinkel met kogels en je vliegt door de explosie heen. En dan plotseling raak je in een spin waar je niet meer uitkomt. Zonder duidelijke reden. En dan schakel je voor de grap even over op external view... *zucht*

Afbeeldingslocatie: http://www.crayne.nl/strange/owww.jpg

Zou dat het probleem zijn geweest? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

een Bf 109E met russische markings... right :P
maar het komt idd voor dat je brokstukken raakt, dat heeft meestal nogal nadelige gevolgen.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar spelen jullie altijd LD? ik gebruik hyperlobby en ik zie daar maar een stuk of 10 servers, waarvan er altijd maar 2 met 15 slots of meer zijn... kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

We spelen wle eens op HL maar trainingen gaan meestal gewoon IP-based. Er loopt nu (16:30) een server, maar de pings zijn aan de hoge kant.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Zo vandaag een paar keer op onze server geweest. Helaas was de ping voor velen onacceptabel hoog voor velen waardoor er een groot verloop was. maar toch hebben we wel wat plezier gehad :).

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny

Arny

Heerst!

Vanavond ff een lekkere pot gevlogen via HL. Coach en Evert kwamen ook nog langs.
De LD-indoctrinatie begint eindelijk te werken: hoewel mogelijk heb ik geen gebruik meer gemaakt van de externals en ze ook helemaal niet gemist. Mikken gaat ook al beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 09:33

Quarin

Ondertitel... wasda?

vanmiddag paar toffe screens gemaakt ik zal ze later op de avond wel ff posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Goddamn, net mijn eerste Iron Skies missie gevlogen. Het waren 7 VVS Vs 5 OKL (ik was OKL). De missie voor mijn flight was een CAP boven German armour. Ik vloog als wingman van WWMurdock, de ground commander. We gebruikten Team Speak 2 voor de comms, wat ondanks zijn mooie interface echt hopeloos is vergeleken met TS 1.5. Er was bijna niks van te verstaan van wat er gezegd werd. Niet alleen door de vreselijk lelijke compressie, maar ook door stotterproblemen. Maar ja, er werd zeer goed overlegd via Team Speak. En zat netjes on the wing van WWMurdock, en ineens PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP. Computer vastgelopen :( :( :(.
Nog nooit een vastloper gehad met Il2, dus ik verdenk Team Speak 2 er zwaar van mijn computer te hebben laten vastlopen. Wel vette domper trouwens om een vastloper te hebben tijdens een IS missie, zeker de eerste :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
In de UT(2003) clan waar ik zit gebruiken we ook TS2.0, werkt als een tiet, geen gestotter oid.
Je moet alleen even een andere compressie methode kiezen dan de default
MS Gamevoice Share(oude Battlecom) werkt ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Woei! Helemaal niet gezien dat ie er al was :9
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles Preview, Part IIIb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool! Ik ga het meteen lezen :) Die P40 lijkt me wel vet 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.il2center.com/Media/FBPreview03b/27.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Forgotten Battles System Specs
[/quote]
Here are the updated minimum system requirements for Forgotten Battles:
Windows(r)98/ME/2000/XP
Pentium III 800/AMD Athlon 700 or better
256 MB RAM (512 MB RAM recommended)
3D video card (DirectX 8.1 compatible) w/32MB RAM (64MB recommended)
Sound Card (Direct 8.1 compatible)
DirectX 8.1 or higher (included on disc)
4X CD-ROM or better (Not recommended for use with CD-RWs)
Internet connection (56 kbps or better) or LAN for multiplayer
Hard Drive Space 1.1 GB
[/quote]

dat betekend dus dat ik me kyro2 moet vervangen :(

moet me SBLive nou ook vervangen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Redje schreef op 18 February 2003 @ 09:23:
In de UT(2003) clan waar ik zit gebruiken we ook TS2.0, werkt als een tiet, geen gestotter oid.
Je moet alleen even een andere compressie methode kiezen dan de default
MS Gamevoice Share(oude Battlecom) werkt ook wel goed.

Met Battlefield gebruiken we ook TS1.5, omdat iedereen precies dezelfde problemen heeft als wij hadden met IL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Gisteren tegen Ian Boys a.k.a. =38=Tarantenko gevlogen. Helaas verloren. Die gozers van het 38 OIAE zijn dus een tikkie te goed voor me :D
ik ben nu ook bezig met de 190 te leren vliegen. is een heel fijn vliegtuig heb ik gisteren gemerkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door ocf81 op 18-02-2003 17:11 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Jag schreef op 18 februari 2003 @ 13:51:

[...]

Met Battlefield gebruiken we ook TS1.5, omdat iedereen precies dezelfde problemen heeft als wij hadden met IL2.
Gebruiken jullie een dedicated TS server of host iemand die ook meegamed?
Dat laatste is niet aan teraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Dedicated host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Hoeveel users en welke bandbreedte?
TS2.0 werkt prima met een 128KB upstream en +/- 8 users met de default compressie.
Met meer users nooit getest omdat UT wars maar 4 tegen 4 zijn :)
Bij BF neem ik aan dat er wel wat meer spelers zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

ik heb helaas maar 64 kBit upload die ik ook ong eens moet delen met een aantal anderen (merk ik niet al te veel van gelukkig)
TS1 werkt hier echt 10x zo goed met dezelfde codecs, dus TS1 blijft de favoriet.
En ja ik game mee, want ik heb geen 2e bak waar het op kan draaien. (heb ik wel maar dan moet ik weer een hub enzo gaan aanschaffen om het allemaal te kunnen aansluiten.)

[ Voor 31% gewijzigd door ocf81 op 18-02-2003 17:16 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:57

Tcq

Kan iemand die map van mij waarin je alle vliegtuigen kan kiezen posten, ik ben 'm kwijt na een format. :)

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Bedoel je het "skins" mapje? Die is 65MB bij mij, beetje groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe, begin maar ff een rijtje "Doh!" achter elkaar te zetten AM. Hij bedoelt de kaart (map) waarin alle vliegtuigen vrij geschakeld zijn. Ehm, Tcq, heb je zelf ooit op iemand anders z'n server in die kaart gevlogen? Dan zou je in de 1e post het "Missionsaver" progje kunnen gebruiken om de kaart uit je netcache te halen.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.