© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Het is dan misschien een lelijk onding dat best wel verouderd was toen de oorlog begon, maar in Forgotten Battles is het echt een beestVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 13:59:
Nog een reden dus om die Hurricane links te laten liggen... Ik snap zowiezo niet wat mensen zien in dat lelijke onding.
En voor de turn fights neem je een I-153 met 12 RS82 rockets. En die klimt ook al zo snel.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Maar wist inderdaad niet dat die Hurricane in FB zo goed werkt... ben wel een aantal keer door dat ding neergehaald maar als ik er zelf in zit... weet niet... slecht afleesbaar instrumentarium en het inzakken van de motor bij duiken... en natuurlijk dat lelijke motorgeluid. Ben er niet zo dol op. Ga nu toch even een uurtje dat ding proberen.
Release data worden per definitie niet gehaald. Als zij zeggen end of may, dan duurt het dus nog wel ff waarschijnlijk.
Ik vind de Hurricane trouwens helemaal niks, hij zal ook wel minder gemaakt worden in de patch (mag ik hopen). Ik vind trouwens dat het wel frustrerend lang duurt die patch. Ik had echt 10x liever gehad dat FB of helemaal niet gekomen was, of op zijn minst een heel later. Ik zit me gewoon continu aan van alles en nog wat te ergeren. Het is eigenlijk helemaal niet zo leuk meer. En als je dan ziet wat Oleg antwoord op de brief van de Iron Skies community over de lag, dat we het aantal objects moeten verlagen. Ja, dat kunnen we natuurlijk ook wel zelf verzinnen!
Na ja, misschien dat we blij moeten zijn dat we uberhaupt reply krijgen, dat is eigenlijk wel uitzonderlijk. Maar ik ben helemaal niet zo positief meer over FB. Om niet te zeggen dat het het ergste is dat de IL2 community is overkomen

Over de patch: Bij SimHQ zijn een paar foto's gemaakt op E3 (Maar of ze er nou zo nodig zichzelf op de schouders moeten kloppen...
http://www.simhq.com/_technology/technology_009b.html
Verwijderd
Wat is dat nou voor rare opvatting? Het is een hele tijd toch heel normaal geweest om een spel uit te brengen en dat was het dan. Niks patches, maar die waren dan ook niet nodig.Verwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 20:31:
Ach... je bepaalt zelf of je je ergert of niet. Ik vind het zelf compleet verspilde energie. Als je ongelukkig bent met een bepaald vliegtuig of een bepaalde situatie, kies je toch wat anders? Persoonlijk vind ik FB zeker wel een waardevolle uitbreiding op IL2. Die heb ik uitgeleend en boeit me niet meer. En dat gezeur wat je vaker hoort dat een produkt als het uitkomt helemaaaal bugvrij moet zijn... sorry hoor maar dat is gewoon niet mogelijk. Wees blij dat het allemaal nog zo snel gaat. Ik wacht al sinds 1999 op Elite 4 (laatste prognose: 2006).
Ik heb niks tegen patches, ik verwacht echt niet dat ze een perfecte game uitbrengen. Ik snap ook wel dat ze allemaal zo snel mogelijk hun spelletje op de markt willen brengen. Dat het een lastige markt is met al dat gedownload. Maar dit is echt het andere uiterste! FB is toch gewoon een add on, en het is een beetje gek dat er fouten in zitten die in het orgineel nog goed waren. Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling. En als het dan ook nog zo lang duurt voordat de eerste patch uitkomt, die bovendien echt lang niet alle "grote bugs" gaat fixen, sja dan raak je een beetje teleurgesteld.
Zo lijkt het er nu al sterk op dat er niks gaat gebeuren aan de netcode, wat betekent dat Iron Skies (nu onspeelbaar door de lag) of terug moet gaan naar IL2 (omdat in IL2 dezelfde missies wel speelbaar zijn) of op DF servers moet overstappen.
SiErRa schreef op 09 februari 2003 @ 23:31:
Daarna vloog ik per ongeluk tegen 1 van de pilots (aan parachute) van dat ding aan.. hele vleugel eraf

Zo, ik wil niet eens weten hoe die piloot er dan ná die crash uitzag....
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
http://audio.france-simulation.com/francesi/www/Fou.rar
© ocf81 1981-infinity
...Make every cut count, even if it is one frame...
Jammer dat er zo weinig knopjes opzitten maar ik vind niet dat ik Il-2 genoeg speel om er een nieuwe joystick voor te kopen
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Phear my l;ow level skills
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
url=http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=129832
heeft iemand hier ooit een oplossing voor gevonden (ipv het fysiek verwijderen van de gamepad). Het is namelijk in winxp ook niet mogelijk deze 2 'om te draaien', zie link
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 21:48 ]

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
zou mooi zijn als dat werkte, jammer genoeg is het alleen voor 'older programs' en dat is FB niet echt.Tcq schreef op 25 mei 2003 @ 21:41:
Als je op Advanced klikt kan je instellen welke controller je als primaire controller wilt gebruiken
[afbeelding]
© ocf81 1981-infinity
We plan patch in June. Add-on with planes, etc... Later.
However with the patch probably alsowill be plane... Maybe one, maybe two. I don't know. Currently we are working only over the patch. Add-on in background.
Zie deze draad.
Kijk dat wilde we dus even horen
Wie heeft je altijd in gemaakt met de awp?

Ohja, 60+MB
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 19:28 ]
they ruleVerwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 19:28:
Als iemand erin geinteresseerd ou zijn, de Pattuglia Acrobatica Virtuale heeft een schitterende acrobatische demo-display op AVI gezet. http://www.pav-amvi.it/
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja, 60+MB
tampert, kriminalpolizei
Heb ff de IL2 demo gedownload om met Bjk te vliegen.. Valt wel tegen zeg.. van FB naar de IL2 demo
[ Voor 25% gewijzigd door Animal Mother op 27-05-2003 20:20 ]
"Moet je niet eerst je motor aan doen?"
© ocf81 1981-infinity
*Een pracht van een 3-point landing, alleen ff gear vergeten uit te doen.
In de demo (en pre-patch IL2) had je IIRC een stuk minder trim-slagen, dus moeilijker in een vlakke vlucht te trimmen.
Nog een vraag, op de eerste pagina staat JAMF ze korte uitleg. Wat gebeurt er precies als je Shift + 0 = Propeller Auto Pitch gebruikt?
[ Voor 30% gewijzigd door Bjk op 28-05-2003 12:13 ]
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
gewoon ff kijken of ie niet in harderwijk te krijgen is o.i.d.
© ocf81 1981-infinity
damnVerwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 19:48:
Kheb zelf nog een half uur te gaan, maar de screenies zijn al om van te smullen.
tampert, kriminalpolizei
© ocf81 1981-infinity
Deze keer een fotoverslag van 2 ME 262's die 2 Yak-3's tegen het lijf lopen. helaas kon ik mijn wingie niet redden, hij werd al na zijn eerste bocht neergemaaid
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Ik ben zelf de laatste dagen af en toe bezig met Stike Fighters: Project 1, en verder met school.
From amerika with love
Genomen bij een BARCAP over de FLOT
Onderweg naar airfield P7 voor een OCA Strike. Ik moest de runway raken om mssion succes te krijgen. Door de grote afstand moest ik het maximum aan feul meenemen. bij touchdown had ik nog zo'n 400 pond over. Ik had alleen bij het opstijgen en bij de attack run AB gebruikt.
Hetzelfde vluchtje op de terugweg, net voor touchdown. BTW, landen is het meest wibbly wobbly van allemaal, je lijkt wle een stuiterbal en je kan haast niks fout doen. Je moet overigens zelf tegen je wingies zeggen dat ze moeten landen, dat weten ze zelf niet, en aangezien ze nogal gehoorzaam zijn vliegen ze doodleuk in formatie totdat ze uit de lucht vallen vanwege een stall.
Phantoms in the night....
(BTW de F4 in dit plaatje is een B met één gunpod onder elke vleugel eneen 600 gallon droptank onder de romp. Dit is zo'n beetje mijn favo medium range AA oplossing voor de F-4
Het resultaat van een nachtelijke OCA Strike (± 0000 hrs) met 24 × Mk.82
Er staat een 10 in dat sterretje
Ok, back on topic:
show me some shots from FB
© ocf81 1981-infinity
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ik heb het momenteel razend druk met school. Ik heb een project dat in de soep aan het lopen is, en er moet wat progameerwerk gedaan worden. (9 AM to 3 AM workloads)
© ocf81 1981-infinity
http://firingsquad.gamers...0_ultra_review/page13.asp
Stevig systeempje nodig om (met alles op maximum) een beetje normale frames te krijgen.
Ben de laatste tijd ook aan het lezen geslagen op dit forum aangezien ik sinds een week een fighter pilot ben met FB.
Moet zeggen dat ik het spel echt
Zat heel wat jaartjes tussen. Heb eigenlijk alleen nog maar online gespeeld en moet zeggen dat ik echt meer lood heb gevangen dat de plaatselijke ijzer boer
Maar zo hoort het ook want ik ben en blijf een rookie.
Dogfight zijn een echte uitdaging. Zou graag van enkele ace's hier wat advies willen:
1) Welk speeltje is aan te raden voor een Rookie om mee te beginnen. ( combinatie snelheid, wendbaarheid en gunpower )
2) Welke stappen en hulpdiensten moet je absoluut gebruiken. Zoals shift + 0 enz.
Heb af en toe echt het idee dat ik meer tegen mezelf vecht dat tegen een andere piloot.
" Killing someone is easy.... just put your noise in the ground "
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
2: Als je niet in gevecht bent of gaat, throttle op 80% en radiator open zodat de motor afkoelt en in koele toestand niet warmer wordt. In een gevecht is het belangrijk dat je goed getrimmed en gestroomlijnd bent, dus ook radiator dicht en hopen dat het gevecht kort duurt.
De stick en afstelling is ook belangrijk. Als je je stick in de gamesettings zo afstelt dat je in een hard turn kunt blijven zonder direct in een stall te geraken, heb je al het gevecht met je eigen vliegtuig gewonnen. Nu de tegenstander nog.
[EDIT] Ieder vliegtuig heeft zijn eigen joystick instelling nodig.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 17:35 ]
Het begin is zeker lastig, maar naar mate je vordert zul je alleen maar profijt hebben van het niet gebruiken van hulpmiddelen. het maakt je veel bewuster van je limitaties waardoor je (als het goed is) een gezond verstan ontwikkeld m.b.t. overleven. en kijk vooral niet vooruit, maar altijd opzij. die voorruit is niet bijster interessant als je iemand wil zien.
Kom anders een meevliegen bij onze trainingen, kan je wat tips oppikken. mail eens naar lightningdragonsAThotmail.com, dan kunnnen we wat afspreken.
© ocf81 1981-infinity
Tenminste, dat gevoel heb ik bij FB en ook bij racesims waar men automatisch de bocht inkijkt. Is TrackIR niet een veel betere oplossing?
© ocf81 1981-infinity
Thanx voor de tips. Kan je ook uitleggen waarom deze planes aan te raden zijn.1: La5 FN of de LA7
2: Als je niet in gevecht bent of gaat, throttle op 80% en radiator open zodat de motor afkoelt en in koele toestand niet warmer wordt. In een gevecht is het belangrijk dat je goed getrimmed en gestroomlijnd bent, dus ook radiator dicht en hopen dat het gevecht kort duurt.
Is het om motor vermogen of gunpower.
Hele goede tip... ga ik wel effe mee pielen. Wel eerst natuurlijk een goede vliegtuig keuze maken.De stick en afstelling is ook belangrijk. Als je je stick in de gamesettings zo afstelt dat je in een hard turn kunt blijven zonder direct in een stall te geraken, heb je al het gevecht met je eigen vliegtuig gewonnen. Nu de tegenstander nog.
Zonder external vind ik het bijna onmogelijk. Maar padlock gebruik ik eigenlijk niet.k zou eigenlijk eens proberen om alleen met externals + padlock + icons te gaan vliegen als ik jou was. en dan oefenen, oefenen, oefenen tegen AI van Rookie naar Ace. en geleidelijk icon en dan externals (en als laatste misschien padlock) uit te zetten.
Is dit echt zo handig? Alleen omdat ie het vliegtuig volgt of helpt het bij het mikken.
Bedankt voor de uitnodiging. Ben nogal druk, maar dat moet vast een keer lukken.Kom anders een meevliegen bij onze trainingen, kan je wat tips oppikken. mail eens naar lightningdragonsAThotmail.com, dan kunnnen we wat afspreken.
Verder allemaal bedankt voor de Tips en ik zal zeker veel gaan oefenen.
Had gisteren een goede dag met een aantal kills online.
Zal is met de La5 of de la7 gaan vliegen om te kijken hoe het vliegt.
Vlieg nu vooral met de YAk-3 omdat ie heel soepel en snel overkomt.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Gebruik je ooit de F6 tracking optie? If so, dan gebruik je in feite een externe padlock.
[ Voor 23% gewijzigd door ocf81 op 25-06-2003 19:16 ]
© ocf81 1981-infinity
De cockpit view ziet er errug realistisch uit, maar vind ik nog onmogelijk om mee te dogfighten.
Effe op de 17th website gekeken. Hoeveel members hebben jullie nou?
© ocf81 1981-infinity
Effe de vraag aan J.A.M.F. om de first post aan te passen. De volgende links zijn niet meer actief: IL-2/FB Cockpit reference
IL-2/FB Loadout reference
[ Voor 50% gewijzigd door _Xenad_ op 25-06-2003 20:30 . Reden: xtra opmerking ]
© ocf81 1981-infinity
Tip 1: Vlieg niet in je eentje.
Tip 2: Vlieg geen mooie lijn, dus barrelroll->serie Hi-Lo's->split-S->weer Hi-Lo's etc.
Ja, de Yak3 is een sportwagen. Licht en wendbaar. Helaas erg zwak bewapend. Je mocht in IL2 blij zijn als je 2 duitse kisten neerhaalde. De La5Fn en de La7 zijn snel, wendbaar, stabiel en redelijk goed tot goed bewapend.
Een Bf109 G6 (en volgende) is niet zo'n stabiel platform maar heeft wel een neuskanon van 'heb-ik-jou-daar' met een redelijke vuursnelheid.
De FW190 is wendbaar maar erg stall-gevoelig. Goed bewapend en snel.
Vind hem echt vreselijk lekker vliegen. Heel soepel weinig stall.Ja, de Yak3 is een sportwagen. Licht en wendbaar. Helaas erg zwak bewapend. Je mocht in IL2 blij zijn als je 2 duitse kisten neerhaalde. De La5Fn en de La7 zijn snel, wendbaar, stabiel en redelijk goed tot goed bewapend.
Maar inderdaad heb ik me soms afgevraagd hoe het kon dat een vliegtuig in de lucht bleef.
Het ging gisteren online zo slecht dat ik maar quick combat ben gaan doen.
Moet zeggen dat dit wel lekker ging en ga dit maar vaker doen voor de schiet oefening.
Gewoon 4 allies 8 axis en maar steeds iets moeilijker.
Denk dat ik binnen kort maar eens god mode aanzet en dan 1 v 16 ga spelen.
Puur en alleen voor de schiet oefening aangezien ik merk dat ik vaak genoeg op een six zit, maar het dan gewoon voor elkaar krijg om geheel om het slachtoffer heen te schieten, wat bijna een
Op welk motor vermogen kan je vliegen met de fw190. Probeerde het laatst en na de start ontplofde ik direct. Dacht aan een foutje dus weer geprobeerd, kreeg ik weer brand in de motorDe FW190 is wendbaar maar erg stall-gevoelig. Goed bewapend en snel.
Moet ik op 80% gaan vliegen of radiotor open?
[ Voor 1% gewijzigd door _Xenad_ op 26-06-2003 10:34 . Reden: typo ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Van de Me-262 weet ik dat je niet 100% kan vliegen. Is dan ook niet nodig met zijn topsnelheid.
Maar de fw190 staat dus niet bekend als gevoelig voor motor problemen.
Zal het dan nog een tweede keer proberen.
http://www.battle-fields.com/review.php?reviewid=69
Een paar puntjes voor de mensen die hier geen zin in hebben:
Campaign
Misschien dat het bovenstaande bij de harde kern allang bekend was, maar ik vond het wel verrassend.If you don’t like the intensity of the missions generated or the types of sorties these, along with other variables, can be easily modified via notepad in the campaign’s configuration file. It is a shame that this manipulation of the campaign’s settings wasn’t incorporated into the sim’s GUI
Voor de patch freaks onder ons
Nou maar hopen dat ie een betrouwbare bron heeft....by the middle of July we should be seeing the first patch...
Overigens noemt de reviewer FB een goede sim voor zowel rookies als veterans en ik denk dat dit ook echt het sterkste punt van het spel is.
Je kan het jezelf in de single player steeds moeilijker maken en als je denkt dat je "the king of the air " bent dan laten ze je online wel effe weten dat die parachute toch echt van pas komt
les 1: Basic flight 101: opstijgen, landen, bochtjes maken etc.
les 2: BFM 1: flat scissors, YoYo's, Lag en lead pursuit. General tactics: kijken
les 3: BFM 1 vervolg: rolling scissors en vertical scissors
les 4: ACM 1: BnZ vs TnB, E fighting considerations
les 5: ACM 2: vechten met meer als 2 personen.
les 6: examen
gedurende de lessen worden ook gunnery aanwijzingen gegeven (in het idiale geval oefent men minstends 1 uur per week op gunnery)
© ocf81 1981-infinity
Denk dat ik in September jou nog wel wat kan lerenocf81 schreef op 29 juni 2003 @ 11:30:
ok, heren wie heeft er zin om les te krijgen? Ik denk erover om een klasje te starten dat een keer per week eens gaat trainen. Ik heb al een programma opgesteld, maar dat kan nog veranderen. Ik ben van plan na de vakantie van start te gaan (dus ergens in september)
les 2: BFM 1: flat scissors, YoYo's, Lag en lead pursuit. General tactics: kijken
gedurende de lessen worden ook gunnery aanwijzingen gegeven (in het idiale geval oefent men minstends 1 uur per week op gunnery)

Vind het idee errug cool, maar kan niet zeggen hoe het in september zit.
Voorlopig meld ik me aan.
Verwijderd
das wel handig jahocf81 schreef op 29 June 2003 @ 11:30:
ok, heren wie heeft er zin om les te krijgen? Ik denk erover om een klasje te starten dat een keer per week eens gaat trainen. Ik heb al een programma opgesteld, maar dat kan nog veranderen. Ik ben van plan na de vakantie van start te gaan (dus ergens in september)
Even zien hoe ik dan met de tijd zit, maar als het uit komt count me in.ocf81 schreef op 29 juni 2003 @ 11:30:
Verwijderd
Lister_Storm schreef op 25 June 2003 @ 02:52:
Ik snap niet dat iedereen die padlock zo handig vind. Op het moment dat de computer je gezichtsveld gaat aanpassen raken je hersens toch volledig in de war over de positie en handling van je vliegtuig.
Tenminste, dat gevoel heb ik bij FB en ook bij racesims waar men automatisch de bocht inkijkt. Is TrackIR niet een veel betere oplossing?
Had een totaal score van -240 is dat goed.

Was wel aardig bezig totdat ik tegen een friendly vloog.
Kreeg ik in één keer iets van -300 punten.
Was wel een beetje jammer. Voor de rest heb ik weer vliegles gehad.
Zal vanavond wel effe wat screens maken van mijn over het algemene mislukte dogfights.
@_Xenad_: Je krijgt bij een friendly kill -400 punten. Je moet echt goed uitkijken bij het taxiën en geen target pakken waar al iemand achter hangt. Natuurlijk moet je ook niet direct op een friendly schieten. Als de externals aan staan, dan kun je met F6 perfect identificeren.
Is dit dan bedoeld voor de pure beginner of al meer voor de gevorderden? Ik heb het spel 3 maanden geleden voor het laatst gespeeld, en het vliegen ging me natuurlijk wel leuk af, maar dogfights en landen enzo wat minder. Kan ik dan ook deelnemen aan die lessen? Lijkt me wel gaaf om dat allemaal onder de knie te krijgenocf81 schreef op 29 June 2003 @ 11:30:
verhaal over les krijgen etc...
De settings: Ik zit te denken aan full real + pl + ext.
Icons zullen denk ik allen alleen in les 1 en misschien 2 beschikbaar zijn. Dingen zoals no cockpit (dus alleen dat kruis om te richen) en andere "relaxte" settings worden niet gebruikt, daar heb je alleen maar last van als je goed wilt worden. (die moet je dan weer afleren als je echt door wilt gaan). Misschien dat unlimited ammo in les 2 en 3 alsmede in les 7 t/m 9 aan gaat voor gunnery danwel bombing doeleinden. (maar niet tijdens de examens) GPS zal vooralsnog alleen in les 1 aan staan. mocht het blijken dat les 2 niet zo'n daverend succes was, dan kan het misschien weer aan. Dit alles is echter nog niet definitief. Mochen jullie dit niks vinden, dan kan er wel wat geregeld worden (maar ik denk dat je er dan minder van leert)
BTW ik heb het programma wat aangepast:
*** Elementary Flight ***
• les 1: Basic flight 101: opstijgen, landen, bochtjes maken etc. (ook basic engine management)
• les 2: navigatie en communicatie (ik heb gemerkt dat het een groot probleem is voor sommigen)
*** Air Combat ***
• les 3: BFM 1: Flat scissors, YoYo's, Lag en lead pursuit. General tactics: kijken
• les 4: BFM 1 vervolg: rolling scissors en vertical scissors
• les 5: ACM 1: BnZ vs TnB, E fighting considerations
• les 6: ACM 2: vechten met meer als 2 personen.
• les 7: examen ACM
***Ground attack ***
• les 7: Divebombing
• les 8: Level bombing
• les 9: ground attack / CAS.
• les 10: examen GA
Ik ben al missies aan het bouwen en ander lesmateriall aan het verzamelen. Voorlopig reken ik op iets van 6 leerlignen en 2 instructeurs.
Voorlopig heb ik genoteed:
• Xenad
• Sneaker666
• SlaadjeBla (mag ik Buzzz zeggen?)
unsure:
• DenMan
© ocf81 1981-infinity
But I got a real problem with authority
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik ben mementeel missie 3 aan het afronden (alle WP's zijn gelegd. Nu de briefing nog)
Voorlopig ziet de lijst er zo uit (ik ga er even vanuit dat iedereen dus tijd heeft):
• Xenad
• Sneaker666
• BuzZz
• Dr. Strangelove
unsure:
• DenMan
Voor sommige lessen moet er als voorbereiding een stuk text worden bestudeerd zodat we daar tijdens de les niet al te veel tijd aan hoeven te besteden.
Ik ben bezig met het bouwen van een site voor deze trainingen (in het engels zodat de 17th heem ook kan gebruiken, zlefde geld voor de missie briefings)
De URL is http://ocf81.tripod.com/training/ verwacht morgen rond deze tijd een site te vinden op die locatie met documenten, uitgebreide briefings en links naar nuttige sites.
BTW, er staat 17th VFW bovenin het frame. Dit ook een soort van test voor het nieuwe trainingsprogramma van de 17th VFW. (alleen moet het bij de 17th wat uitgebreider uitgelegd zodat alles er gegarandeerd ingeramd wordt
[ Voor 13% gewijzigd door ocf81 op 01-07-2003 13:47 ]
© ocf81 1981-infinity
Ik kom op het volgende uit:
per missie leg ik in en aantal bladzijden text de theorie uit in combinatie met een aantal plaatjes. Soms geef ik alleen links naar sites waar deze info al op staat. Deze wordt dan tijdens de training geoefend. Eventuele vragen over de theorie zullen tijdens de briefing worden afgehandeld. Je komt er gewoon niet omheen dat er een stuk theorie achter dat vliegen zit, en het is nogal omslachtig om het over de comms uit te leggen (in het verleden ook al eens geprobeerd, maar las je daar eenmaal in de briefing room zit wil iedereen vliegen
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd
Ik heb eigenlijk wel interesse in de meeste aspecten. Denk overigens dat ik les 1 over kan slaan. Comms en Nav is nonexistent bij me. Ik begrijp de principes van Complex Engine Management, maar kan nog niet alles er uit halen. Verder heb ik toch een goeie stick dacht ik, maar ik blijf zwabberen achter een tegenstander. Mijn gunnery is dus nog steeds shite. En van een jojo zonder touwtje heb ik al helemaal nooit gehoord. Ik lees hier zelfs dat elke plane z'n eigen joystick instelling behoeft... nu is de aarde helemaal plat geworden.
Als ik mee mag doen, zal ik meer geduld en dankbaarheid tonen, en minder eigenwijs zijn dan voorheen.
Oh, en zijn de problemen met online voicelullen opgelost?
Als laatste: Mein Führer! I can walk!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2003 23:48 ]
Wel vraag ik van iedereen vanaf les 1 mee te doen om zo ervoor te zorgen dat iedereen hetzelfde meekrijgt. (zo vervelend als je alles 3x moet gaan uitleggen)
current list (deze keer in alphabetische volgorde):
• Alcyone
• BuzZz
• DenMan
• Dr. Strangelove
• Sneaker666
• Xenad
Ik ben van plan 1x per week een ls te doen en misscihen, indien nodig een herhaling op een andere dag. Wat mij betreft beginnen we in de derde week van september, dan zijn de meesten wel weer thuis en heeft iedereen ook evt. schoolroosters al ontvangen.
BTW een gedeelte van de site is al on-line. Meer lesgerichte info zal weldra beschikbaar komen. Communicatie over deze lessen gaat vanaf heden in [rml][ IL-2 FB] 179th (v)TS (IL-2 FB topic spinoff)[/rml] plaatsvinden dat leekt met wat duidelijker
© ocf81 1981-infinity
Hier nog effe de sturmolog van mijn geweldige avond toen.@_Xenad_: Je krijgt bij een friendly kill -400 punten. Je moet echt goed uitkijken bij het taxiën en geen target pakken waar al iemand achter hangt. Natuurlijk moet je ook niet direct op een friendly schieten. Als de externals aan staan, dan kun je met F6 perfect identificeren.
btw thanx voor de tips weer!

Verder had ik beloofd nog enkele screens te posten.
[img]=http://home.tiscali.nl/t717424/data/sturm1k.jpg[/img]
Quick combat missie met 3 wingmans net voor de actie.
[img]=http://home.tiscali.nl/t717424/data/sturm2k.jpg[/img]
Ik wilde weer eens iets te veel en iets te graag.
[img]=http://home.tiscali.nl/t717424/data/sturm3k.jpg[/img]
Ik was zelf al neergestort en zag toen dat ik niet de enige was die het moeilijk was
[img]=http://home.tiscali.nl/t717424/data/sturm4k.jpg[/img]
[img]=http://home.tiscali.nl/t717424/data/sturm5k.jpg[/img]
Met veel moeite geland. Op de server was een nacht/avond instellingen gekozen vandaar de donkere foto.
Overigens was dit WEL een goede avond en had ik al meerdere "kills". Had gekozen voor een hurricane en dit ging zeer goed.
Hmm jammer dat zo'n evenstrain no zo duur is, anders zou ik die nemen.
© ocf81 1981-infinity
Een screenshot van het resultaat in de analyser, met mijn onstabiele handen:
© ocf81 1981-infinity
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:12:
De Evenstrain is wel mooi om te zien en goed gemaakt, maar is toch niet beter dan de Über2. Dus om $570 (plus $100 voor de HE sensors) uit te geven... Dan is de Ü2 met $365 (+$100) het geld waard.

Met zo'n stick zou mijn vriendin op de computerkamer slapen en de stick naast mij.
Dit topic is gesloten.