Het grote GBA topic

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.586 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst de training doen dan komt de camapign vrij en ook de war room voor zover je daar ooit iets mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 11:02:
eerst de training doen dan komt de camapign vrij en ook de war room voor zover je daar ooit iets mee doet.
Yupz, op dit moment ben ik de oorlog in irak aan het nabootsen. Best wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ja; hier hetzelfde verschijnsel....
zit dus wel ok.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Puzzle Fighter II is ook op de GBA nu!! Man, op de PSX uren met mijn maten achter de tv doorgebracht. Goed excuus om een tweede GBA erbij te nemen en thuis mij te laten vernederen door mijn vrouw ;). Ik weet alleen niet of ik een GBA SP neem of een 2ehands GBA (anybody one for sale here??) en dan een Afterburner inbouw.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 21:30:
Kan iemand even bevestigen of het normaal is dat het contactje aan rechterkant meer uitsteekt dan de anderen?

[afbeelding]
Zal vast wel een massa ( de min ) pinnetje zijn, omdat er rare storingen op kunnen treden als er eerst data pinnen contact maken voordat er contact is met massa.

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Misschien ga ik ook een keer een GBA SP kopen, maar komen er nog leuke spellen voor uit ( en welke zijn er al??).
Is btw Secret of mana er ook voor??

Is het trouwens wel aan te raden om een SP te kopen ipv de goedkopere normale versie? De looks en het lampje verschillen, maar in de normale kan je ook een lampje laten bouwen, is het het geld wel waard.

Komt er binnenkort ook nog een speciale pack met een gratis game erbij??

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 31-03-2003 13:05 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 31 March 2003 @ 09:37:
[...]

dan zou ik gewoon teruggaan en een nieuwe eisen
ok phuse wat vind jij nou van deze nieuwe GBA? Sinds jij er al 3 gehad hebt. Is dit een geslaagd product volgens jouw? Mijn GBA ligt namelijk stof te happen.. en hoelang gaat de batterij duur mee? (vraag overigens aan iedereen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met licht aan gaat ie ongeveer wel 10 uur mee bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 09:31:
Benk ik hier de enige die stof heeft in het beeldschermpje van de GBA SP?
Ik heb ook een heel klein stofje er tussen zitten, maar die zie je alleen maar als je schuin erop kijkt met het licht aan.
Nou en? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 14:50:
[...]

Ik heb ook een heel klein stofje er tussen zitten, maar die zie je alleen maar als je schuin erop kijkt met het licht aan.
Nou en? ;)
op mijn gewone GBA zit erop het beeldscherm nog geen krasje. Als die er wel komt dan koop ik gelijk een nieuwe. Ik kan me aan zulke dingen echt irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D'r zitten bij mij wel meer dan 1 stofje en die zie ik ook zitten als ik met licht aan speel.

Ik krijg van de frs zo snel mogelijk een nieuwe, had ook nintendo gebeld maar die hadden er geen meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:34

weebl

YARR!

D³ schreef op 18 January 2003 @ 19:20:

Zijn er hier nog mensen met Metroid Fusion trouwens, want volgens mij verkoopt Metroid weer als een drol in Europa :'(
Ja hoor, ik heb hem geloof ik 3 dagen na de release gekocht. Ik vind het het meest vette spel dat ik ooit op de GBA heb gespeeld, en ik vind het jammer dat er niet meer mensen zijn die het aandurven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdehoog schreef op 31 maart 2003 @ 16:20:
[...]

Ja hoor, ik heb hem geloof ik 3 dagen na de release gekocht. Ik vind het het meest vette spel dat ik ooit op de GBA heb gespeeld, en ik vind het jammer dat er niet meer mensen zijn die het aandurven.
Precies ik durf het niet aan om het spel te kopen. Al heb ik veel goede dingen erover gehoord. Ik weet niet waarom. Er gaan bij mij andere games voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Ik heb Metroid op de emulator gespeeld en ben na 5 minuten gestopt , omdat ik hem echt op de GBA wil spelen !

1 van de beste spellen van het moment voor mij!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

De eerste krassen zijn een feit en ze zijn behoorlijk. Ik had hem in mijn tas zitten met mijn MP3-Cd Speler. Nu heeft het IRiver logootje dikke krassen veroorzaakt...
Het moest een keer gebeuren maar zo snel sukt wel.

Ook is mij opgevallen dat als je met de GBA in de volle zon zit hij toch wel net zo reflecteerd als de oude. Ook het lampje is dat vrij nutteloos!
Wel eindelijk Super MArio World uitgespeeld! *#$^@*$^ Bowser, toen ik 14 was ging dat een stuk makkelijker!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Ik heb de GBA SP gezien, en nu wil ik em helemaal, maar ja ... eerst m'n oude maar kwijt raken .... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje tussendoor ,maar hoe oud zijn we hier nu ongeveer ,want ik ben 22 en zit toch echt te twijfelen of ik nog wel "cool " ben met een gba sp :)

Ik heb nu al 4 spellen 2dehands gekocht ,maar nog geen gba ...ik koop hem (als ik hem koop) btw ook voor mijn vriendin en voor op vakantie .

En hoe zit het nu met die krassen ?? heeft alleen die zilveren daar last van ,want dat is de enige die ik mooi vind en komt er wel gewoon grijs onderuit dus niet dat het zo,n gespoten laagje is over zwart of wit kunstof ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 23 en heb er ook een gekocht, het is gewoon erg fijn om zo'n ding te hebben. Op mijn werk gebruik ik die gameboy om de tijd te doden en met vakantie is het ook wel fijn om zo'n ding te hebben. En het is weer eens wat anders dan al dat pc geweld.

Weet iemand trouwens waar ze advance wars verkopen want hier in leiden heb ik het nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben tijdje terug 25 geworden. :) Interesseert me niet een hol dat iedereen je gek aankijkt, als je er zelf lol aan hebt, that's what counts. Ik heb 'm in elk geval niet vanwege de cool-factor. Op vakantie helemaal ideaal. Lekker met je reet in de zon en een leuke game.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Damn m'n GBA SP heeft een dooie pixel!

Ergens linksonder van het midden zitten volgens mij twee pixels op elkaar die wel wit kunnen worden maar niet zwart, ze worden dan oranje.

Echt een probleem vind ik het niet maar zou Nintendo dit accepteren?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Digital-DNA schreef op 31 maart 2003 @ 19:19:

Ergens linksonder van het midden zitten volgens mij twee pixels op elkaar die wel wit kunnen worden maar niet zwart, ze worden dan oranje.

Zou ik niet accepteren.
Daar is t apparaat te duur voor.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Digital-DNA schreef op 31 maart 2003 @ 19:19:

Nintendo accepteert het wel. Het is de vraag of JIJ 't accepteert! :) Ik zou zeker weten terug gaan en een nieuwe eisen. Is superstorend man.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het wel dat Nintendo het accepteerd alleen zeiden ze vandaag tegen mij dat ze geen gba sp´s meer in voorraad hadden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 18:27:
Heb 23 en heb er ook een gekocht, het is gewoon erg fijn om zo'n ding te hebben. Op mijn werk gebruik ik die gameboy om de tijd te doden en met vakantie is het ook wel fijn om zo'n ding te hebben. En het is weer eens wat anders dan al dat pc geweld.
Ben zelf 22 en sinds dag 1 bezitter van een Indigo GBA. Speel er gewoon mee in het ov of op school. Laatst met z'n 2-en 4 swords bij de cafetaria zitten spelen (ging gepaard met de nodige kreten soms ;)), prachtig toch :D. Je ziet ze soms wel kijken, maar daar moet je je gewoon niet aan storen (jaloers zijn ze ;)). Die SP vind ik zelfs wel over komen als iets voor de "oudere" gamer (zo maakt Nintendo iig ook de reclame).

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy op 31-03-2003 19:53 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 31 March 2003 @ 19:47:
[...]
*knip* Die SP vind ik zelfs wel over komen als iets voor de "oudere" gamer (zo maakt Nintendo iig ook de reclame).
ajj, ja ik ben 30 met een SP! (en blij ermee). Gamen kent geen leefijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm ik heb hem nu 2 dagen en zie nu al de het eerste stofje op het beeldscherm!
Het is echt miniscuul , maar als je het weet , blijf je er naar kijken.

Ik vraag me af hoe die nou ineens daar kan komen , heb hem als ik hem niet gebruikte , mooi afgedekt opgeborgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag de SP gekocht en ik vind het echt een hele verbetering ten opzichte van de gewone GBA, ik vind hem ook lekker in de hand liggen ondanks dat ie zo klein is. Ik heb geloof ik wel geluk gehad want ze zijn bijna overal uitverkocht, heb hem namelijk gevonden bij een videotheek waar ik toevallig een poster van de SP zag in de etalage, ikke vragen en ze hadden er nog één over. Ik schrok wel ff toen ik m'n flashcard er niet in kreeg maar ik moest hem gewoon flink aanduwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben ook 25, en ik heb er niet eens bij stil gestaan. Destijds heb ik hem gekocht om in de trein de tijd te killen maar nu sleur ik hem overal mee naartoe. Als ik moet wachten speel ik gewoon even. Voor de SP is daarvoor erg geschikt!
En als jeje bezwaard voelt (als er bijv. vrouwelijk schoon aanwezig is) hou je hem toch gewoon in je zak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Deddiekoel schreef op 31 maart 2003 @ 22:48:
Ik ben ook 25, en ik heb er niet eens bij stil gestaan. Destijds heb ik hem gekocht om in de trein de tijd te killen maar nu sleur ik hem overal mee naartoe. Als ik moet wachten speel ik gewoon even. Voor de SP is daarvoor erg geschikt!
En als jeje bezwaard voelt (als er bijv. vrouwelijk schoon aanwezig is) hou je hem toch gewoon in je zak ;)
Snel in je zak stoppen, voor ze er ook mee willen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb hem nu 2 dagen en zie nu al de het eerste stofje op het beeldscherm!
Het is echt miniscuul , maar als je het weet , blijf je er naar kijken.

Ik vraag me af hoe die nou ineens daar kan komen , heb hem als ik hem niet gebruikte , mooi afgedekt opgeborgen!
De eerste dag zag ik ook geen stofjes maar zondag waren ze er ineens en ik gisteren waren het er nog meer terwijl er niet mee gespeeld was. Gelukkig krijg ik van de frs een nieuwe opgestuurd. Misschien moet jij er ook mee terug gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
vandaag mijn xg flash rom binnen gekregen, moet zeggen, lekker geinig je 'eigen spellekes' spelen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 01 April 2003 @ 15:36:
vandaag mijn xg flash rom binnen gekregen, moet zeggen, lekker geinig je 'eigen spellekes' spelen
:9 ahum, gebruik je dat programma van ez writer of littlewriter?
ik hoor nl veel over het laatste en heb het ook geinstalleerd, heb alleen het idee dat de software van ez writer toch wat makkelijker is, wat jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 15:52:
[...]

:9 ahum, gebruik je dat programma van ez writer of littlewriter?
ik hoor nl veel over het laatste en heb het ook geinstalleerd, heb alleen het idee dat de software van ez writer toch wat makkelijker is, wat jij?
ik heb gewoon ez writer, maar dan wel versie 2.01

zelfs sonic advance 2 werkt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, die werkt bij mij ook, wel een grote rom. Ik gebruik 1.08, wat is het verschil?

edit:
modjes, als we hier over een lijn heengaan hoor ik dat, wil nl. geen ban :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 15:54:
ja, die werkt bij mij ook, wel een grote rom. Ik gebruik 1.08, wat is het verschil?

edit:
modjes, als we hier over een lijn heengaan hoor ik dat, wil nl. geen ban :)
geen idee las ergens iets op xgflash.com forums dat er een probleem was met de oudere ezwriters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die in enschede wonen vanaf vandaag zijn alle GBA games bij de discovery met 60% korting. (op=op).

Net mario kart gehaald voor 23 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Lag vorige week alleen nog maar troep spellen, maar misschien voor 60% korting nog wat intressants, morgen maar is weer langs.

Trouwens alleen GBA of alles? Heb nog wat PS2/Cube games die ik eventueel voor een prikkie wel wil proberen :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phusebox schreef op 01 April 2003 @ 15:36:
Phuse: leuke link voor je: http://www.pocketheaven.c...&page=release_list&color=

Soort ISONEWS voor wat andere mensen "gemaakt" hebben... :)

Enne, bij gbashop.nl besteld dat ding? Is dat die USB-versie? Ik wil de gewone versie (lpt-poort), maar is in bestelling. 'k Doe 't voorlopig nog met een Flash Advance Writer (Visoly, ter ziele).

Wat voor spelletjes heb je zoal gemaakt? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 01 april 2003 @ 18:26:
Lag vorige week alleen nog maar troep spellen, maar misschien voor 60% korting nog wat intressants, morgen maar is weer langs.

Trouwens alleen GBA of alles? Heb nog wat PS2/Cube games die ik eventueel voor een prikkie wel wil proberen :P
nee gameboy/gba titels waren 60% , hintboeken 1 euro per stuk en PS1 games 6-7 euro per stuk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hee nu dat iedereen bijna een SP heeft valt dit topic aardig stil !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

iedereen is denk ik aan het spelen..ze hoeven nuniet meer te wachten op de zon (lees de zomer) dus ze kunnen zelf nu in het donker heerlijk spelen :)

Wil er trouwens iemand nog een ''oude'' GBA kwijt? want ik las hier laatst dat iemand er een voor €30 aanbood? of las ik dat verkeerd :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb vandaag Advance Wars tweedehands geregeld voor 25 euro

Dalijk maar eens kijken of de game ECHT zo goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nieuwe kleur gba

Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/hw018012573.jpg

Spice :*)

echt iets voor Phusebox ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 01-04-2003 20:51 . Reden: ff vergeten :) ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 01 April 2003 @ 18:49:
[...]

Enne, bij gbashop.nl besteld dat ding? Is dat die USB-versie? Ik wil de gewone versie (lpt-poort), maar is in bestelling. 'k Doe 't voorlopig nog met een Flash Advance Writer (Visoly, ter ziele).

Wat voor spelletjes heb je zoal gemaakt? (8>
Mja ik heb ook die aanbieding bij www.gbashop.nl besteld maar dat duurt nog wel even. Over 2 weken komen ze namelijk weer binnen. :( Ach ja geduld is een schone zaak. ;) Kben al wat leuke games aan et verzamelen (ooow mag dat niet? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, weet iemand hoe je een savegame van Advance Wars weghaald?

Ik wil overnieuw beginnen maar de karakter van de vorige eigenaar staat er nog steeds in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 01 April 2003 @ 20:54:
Hmmm, weet iemand hoe je een savegame van Advance Wars weghaald?

Ik wil overnieuw beginnen maar de karakter van de vorige eigenaar staat er nog steeds in!
even in het boekje lezen, anders gewoon een beetje met de L/R A/B /Start/Select knoppen spelen tijdens het opstarten..dat werkte bij mario kart IIG

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Boekje hebbik gelezen, daar stond het niet in...Dan maar die knoppen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Is da chuchu rocket iets trouwens? Heb em bij de FRS voor 10 euro gezien en das geen geld.. staat trouwens op dat je multiplayer kan doen met singlepak dus das ook wel nice lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

RedruM schreef op 01 April 2003 @ 23:13:
Is da chuchu rocket iets trouwens? Heb em bij de FRS voor 10 euro gezien en das geen geld.. staat trouwens op dat je multiplayer kan doen met singlepak dus das ook wel nice lijkt me :)
leuk maar wel simpel spel (wel moeilijk.. erg verslavend. leuk voor de 10 euro. maar geen must have

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( Heb ik net een Flash 2 advance linker besteld en een GBA SP, komt ik deze thread tegen : http://gbatemp.m4d.sm/ind...907210a282e74c0eac1b8cbee

Iemand ervaring met de combinatie (europese)SP en F2A linker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

RedruM schreef op 01 april 2003 @ 23:13:
hij is the bom :D zeker voor 10 euro, vorige week aangeschaft :P wel moeilijk sommige levels, maar wel cool :) je kan zels ook levels maken e.d.... eerst maar es uitspelen.

meiden vinden de GBA : SP ook cool, had um f uitgeleend aan een leuk meisje :+ heeft ze 45min castelavania lopen spelen :D (hoe je het ook schrijft)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 23:42:
:( Heb ik net een Flash 2 advance linker besteld en een GBA SP, komt ik deze thread tegen : http://gbatemp.m4d.sm/ind...907210a282e74c0eac1b8cbee

Iemand ervaring met de combinatie (europese)SP en F2A linker?
nope, ik weet alleen dat de XG 256 perfect met de SP werkt....... ff w88 op de 512 versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

TheEvilCuber schreef op 01 April 2003 @ 20:32:
iedereen is denk ik aan het spelen..ze hoeven nuniet meer te wachten op de zon (lees de zomer) dus ze kunnen zelf nu in het donker heerlijk spelen :)

Wil er trouwens iemand nog een ''oude'' GBA kwijt? want ik las hier laatst dat iemand er een voor €30 aanbood? of las ik dat verkeerd :)
Nee, ik wilde er een kopen vooor 30 pleuro ...maar geen aanbod gehad.. ;)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
tuurlijk vinden meisjes die dingen leuk.. heb er gister een gehaald, de op-een-na laatste bij de makro.. een zwarte! lekker de hele avond mario karts gespeeld..

moet alleen nog een beschermhoes ding ofzo hebben.. die hadden ze daar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar eens bij SP accesoires naar de Airform opbergtasje.
Wel erg duur, heb al een site gezien waar ie 7 en halve euro kost, maar dit is een buitenlandse site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

Had nog vergeten te vermelden warr.
Nou hiero www.gbashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al SP accesoires te koop in de winkels? Ik wil nog graag een Earphone converter hebben. Of duurt dat nog een hele tijd voordat Nintendo dat uitbrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Na wat dieper te hebben gezocht op google heb ik de volgende 2 opties gevonden om Advance wars te resetten. Helaas zit ik nu op mijn stage en kan ik het dus niet testen :(
Maar de opties zijn:

L+Rechts+Select inhouden bij het opstarten!
L+R+Select inhouden bij het opstarten!

Het zou dus iig moeten kunnen. Dat doet mij deugd, dan heb vanavond weer wat te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
ghehe ik vind et wel cool met die SP, iedereen dumpt de ouwe GBA. Ik ga proberen ergens een goedkope gba te scoren, nu iedereen hem wegdoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ach ik heb nog 75 euro voor mijn oude gba gevangen

heb mijn sp overigens nu een week en nog geen recharge gedaan, altijd licht aan en zeker meer dan 10 uur gespeeld?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Bong-One schreef op 02 april 2003 @ 14:06:
ghehe ik vind et wel cool met die SP, iedereen dumpt de ouwe GBA. Ik ga proberen ergens een goedkope gba te scoren, nu iedereen hem wegdoet :)
Er is wel een reden dat iedereen voor de SP gaat en zijn oude dumpt...wellicht het overwegen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Mja, 2ehands GBA kost me 55€ en Afterburner Kit compleet 35€. Ik ben voor 90€ klaar en dan heb ik ook nog eens een potmetertje om de verlichting feller te zetten of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

DoctorV64 schreef op 02 april 2003 @ 15:22:
Mja, 2ehands GBA kost me 55€ en Afterburner Kit compleet 35€. Ik ben voor 90€ klaar en dan heb ik ook nog eens een potmetertje om de verlichting feller te zetten of andersom.
Maar sowieso geen garantie dat alles werkt. Ook schijnt "het stof achter het glas" probleem zich veeeeel vaker voor te doen bij afterburned GBA's.

Ook weet ik niet of je zelf je afterburner moet inbouwen maar als dat wel zo is dan zie ik eigenlijk geen voordeel in die 40 euro die je bespaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Deddiekoel schreef op 02 april 2003 @ 15:29:
[...]

Maar sowieso geen garantie dat alles werkt. Ook schijnt "het stof achter het glas" probleem zich veeeeel vaker voor te doen bij afterburned GBA's.

Ook weet ik niet of je zelf je afterburner moet inbouwen maar als dat wel zo is dan zie ik eigenlijk geen voordeel in die 40 euro die je bespaart...
Voor die 40 euro ( bijv. bij www.cd-wow.nl ) kan je weer een spel kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 09:32:
Hallo,

een vraagje. Ik heb gister de gba sp gekocht en ik vraag me af wanneer je de gba open doet, dus op de speelstand zet er ook speling zit in de twee delen van de gba. Of zit ie bij jullie muurvast?
Hier heb ik een lichte speling !

Je bedoelt toch als je hem open heb staan , dat hij dan een klein beetje heen en weer beweegt als je hard beweegt met je handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Hmm, ik ga morgen kijken of ik m nog ergens kan krijgen.
Wil dan meteen een spel halen, de volgende staan op de mogelijke spellen lijst:

GBA:
Golden Sun
Golden Sun - Lost age (nog niet uit?)
Defender of the crown
Super Mario Advance 2
Zelda - A link to the past

GB(C)
Zelda - Links Awakening DX
Zelda - Oracle of ages
Zelda - Oracle of Seasons

In elk geval wil ik Golden Sun halen :~
De GB spelle Oracle of Ages en Seasons wil ik ook nog even proberen te vinden ... maar ik denk niet dat dat zal lukken ;( De overige spellen zijn afhankelijk van de prijs. Hebben jullie nog andere spel ideeen (ook oude games, ik kijk ook ff in de budget bak).

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm ik zie dat er veel mensen problemen hebben met de GBA SP op andere boards!

Ik had dus ook stof onder het scherm en heb hem terug gebracht, maar nu ik de topics op Gamefaq lees , lijkt het wel ofdat Nintendo de GBA SP afgeraffeld heeft! :(

http://s2.cgi.gamefaqs.co...=969&topic=7277341&page=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op 02 April 2003 @ 19:22:
Hmm ik zie dat er veel mensen problemen hebben met de GBA SP op andere boards!

Ik had dus ook stof onder het scherm en heb hem terug gebracht, maar nu ik de topics op Gamefaq lees , lijkt het wel ofdat Nintendo de GBA SP afgeraffeld heeft! :(

http://s2.cgi.gamefaqs.co...=969&topic=7277341&page=0
Heb je dat artikel wel gelezen?
Er staan meer mensen met een goeie dan met een slechter GBA in |:(

Wat ik me nu net wel bedacht:
Een zwarte gba is in de zomer wellicht wel minder goed bestand tegen het warme zonlicht. Een blauwe en ook zilvere zal daar minder last van hebben, iets om rekening mee te houden ???

* itsme twijfelt tussen een zwarte en een blauwe

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Deddiekoel schreef op 02 April 2003 @ 14:29:
[...]

Er is wel een reden dat iedereen voor de SP gaat en zijn oude dumpt...wellicht het overwegen waard!
neuj die voordelen wegen niet op tegen de prijs voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al ff gezocht maar kon niets vinden... Wat krijg je er allemaal bij? Krijg je ook een adapter bij de Gameboy Advance SP, of moet je die los kopen? Want ik heb het pakketje gezien: reteklein, vroeg me af of daar nog een oplader bij kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 19:58:
Ik heb al ff gezocht maar kon niets vinden... Wat krijg je er allemaal bij? Krijg je ook een adapter bij de Gameboy Advance SP, of moet je die los kopen? Want ik heb het pakketje gezien: reteklein, vroeg me af of daar nog een oplader bij kon...
Yep er zit een adapter bij, ook een paar foldertjes (een kortingsbon van 50 euro op een Gamecube). Verder zit er niets bij... maar alles wat je nodig hebt zit in het pakketje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Voor de geinteresseerden om Advance Wars leeg te maken moet je dus L+Select+Rechts inhouden! Dan wordt er nog netje gevraagd of ze alles leeg moeten halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx thekillerbean...

Ik ga er morgen eentje kopen en heb net van die meerdere games in 1 cartridges besteld voor de gameboy advance. Weet iemand ook of deze werken op de SP, omdat ze ook problemen opleveren met flash-cartridges...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Deddiekoel schreef op 02 April 2003 @ 15:29:
[...]

Als tweaker bouw ik natuurlijk zelf in 8) . Kwestie van een redelijke stofvrije ruimte en een bus met lucht erbij. Enne mijn eerste werkt ook perfect

Tja dat jij 40€ geen voordeel vindt is een persoonlijke mening. Ik vind het toch behoorlijk wat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 21:05:
Thanx thekillerbean...

Ik ga er morgen eentje kopen en heb net van die meerdere games in 1 cartridges besteld voor de gameboy advance. Weet iemand ook of deze werken op de SP, omdat ze ook problemen opleveren met flash-cartridges...?
Ik heb zelf een 65mb en een 256mb catridge en die doen beide het goed.. Het is vooral dat sommige linkers niet goed werken op de sp. Je hebt linkers waarbij je ook gebruik moet maken van de SP (je zet ze dus via je PC op je catridge die in je gba zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
its_me schreef op 02 April 2003 @ 18:59:
Hmm, ik ga morgen kijken of ik m nog ergens kan krijgen.
Wil dan meteen een spel halen, de volgende staan op de mogelijke spellen lijst:

GBA:
Golden Sun
Golden Sun - Lost age (nog niet uit?)
Defender of the crown
Super Mario Advance 2
Zelda - A link to the past

GB(C)
Zelda - Links Awakening DX
Zelda - Oracle of ages
Zelda - Oracle of Seasons

In elk geval wil ik Golden Sun halen :~
De GB spelle Oracle of Ages en Seasons wil ik ook nog even proberen te vinden ... maar ik denk niet dat dat zal lukken ;( De overige spellen zijn afhankelijk van de prijs. Hebben jullie nog andere spel ideeen (ook oude games, ik kijk ook ff in de budget bak).
defender of the crown?
dat speelde ik 12 jaar geleden ofzo
is die er voor de gba? ff checken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

DoctorV64 schreef op 02 April 2003 @ 22:06:
[...]

Als tweaker bouw ik natuurlijk zelf in 8) . Kwestie van een redelijke stofvrije ruimte en een bus met lucht erbij. Enne mijn eerste werkt ook perfect

Tja dat jij 40€ geen voordeel vindt is een persoonlijke mening. Ik vind het toch behoorlijk wat geld
Zelf inbouwen vind ik nogal risicovol. Als je het laat inbouwen vreet je een hoop van die 40 euro op en wat er over blijft lijkt me niet de moeite. Verder vind ik de nieuwe vorm veel praktischer (makkelijker mee te nemen en beeld blijft krasvrij). Maar dat is persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 12:31:
8)7

Had nog vergeten te vermelden warr.
Nou hiero www.gbashop.nl
Cool ik wist niet dat er al een aparte koptelefoon was voor de sp .

ik zag het toch al niet zitten met die converter .

Ondertussen heb ik nog steeds geen sp ,maar wel al 3 spellen 2dehands en 1 nieuwe

-Mario Kart
-Supermario Advance
-Kurukuru kururin
-Chu chu rocket

En dat allemaal voor 45 euro en ik ga vooral voor kleine verslavende games .

Nu alleen nog een tetrisversie van de gba :)

Wat zijn trouwens echt goede games voor de gbC behalve de mario,s en zelda,s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 23:41:
[...]
Cool ik wist niet dat er al een aparte koptelefoon was voor de sp .

ik zag het toch al niet zitten met die converter .
Koptelefoon is ook te bestellen op www.play.com!
Ik ga wel voor de converter, ik heb net Sennheiser dopjes gekocht en die zijn ECHT goed. Die willik overal dus hebben.

Bij Play.com kun je alleen een combinatie bestellen van de koptelefoon en de convertor voor 9 a 10 euro...wellicht een idee om samen te doen?
Ondertussen heb ik nog steeds geen sp ,maar wel al 3 spellen 2dehands en 1 nieuwe

-Mario Kart
-Supermario Advance
-Kurukuru kururin
-Chu chu rocket

En dat allemaal voor 45 euro en ik ga vooral voor kleine verslavende games .

Nu alleen nog een tetrisversie van de gba :)

Wat zijn trouwens echt goede games voor de gbC behalve de mario,s en zelda,s ?
Wat dacht je van Tetris DX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:26

TdV

Dit leek me wel een aardige set voor bij de sp (alleen de dopjes weggooien en mn sennheiser gebruiken):

http://www.madcatz.com/Ma...tails.jsp?product_id=2896

Daar zit ook een y kabeltje bij om je gameboy op te laden terwijl je met koptelefoon speelt! Heeft iemand een idee waar deze te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Phusebox schreef op 02 April 2003 @ 23:09:
[...]

defender of the crown?
Ik ook :D , op mn commmodore 64 ;)
Ik heb m net ff geprobeerd met een emulator, dus hij moet er zijn.
Nu ff uitvinden waar :~

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Phusebox schreef op 02 April 2003 @ 23:09:
defender of the crown?
DOTC was wel een enorm goed spel. Toch maar eens kijken wat deze GBA versie te bieden heeft ;)
TdV schreef op 03 April 2003 @ 08:12:
Daar zit ook een y kabeltje bij om je gameboy op te laden terwijl je met koptelefoon speelt! Heeft iemand een idee waar deze te krijgen zijn?
Zo'n Y-kabeltje is wel precies wat ik zoek, eens contact opnemen met mijn gamesboer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nog steeds geen monkey ball in de winkel liggen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 09:03:
Ik zie nog steeds geen monkey ball in de winkel liggen :|
Ik ben ook wel erg benieuwd naar deze game. SMB op de Cube rokt de pan uit. Maar ik hoor verschillende berichten over de GBA versie en de besturing baart mij toch wel zorgen!
Maar ik wil hem zeker wel eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 03 april 2003 @ 09:23:
[...]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar deze game. SMB op de Cube rokt de pan uit. Maar ik hoor verschillende berichten over de GBA versie en de besturing baart mij toch wel zorgen!
Maar ik wil hem zeker wel eens uitproberen!
Yupz ik ook. :P Maar er zijn best veel games die ik graag wil hebben. Alleen het probleem is op het moment dat ik niet weet welke game ik als eerste moet kopen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Monkeyball heb ik ergens gezien ... hetzij Nedgame, Bartsmit, Dixons, FRS of Gameshop Twente (enschede/hengelo allemaal). Heb hem iig in de hand gehad :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Deddiekoel schreef op 02 April 2003 @ 23:46:
[...]

Koptelefoon is ook te bestellen op www.play.com!
Ik ga wel voor de converter, ik heb net Sennheiser dopjes gekocht en die zijn ECHT goed. Die willik overal dus hebben.

Bij Play.com kun je alleen een combinatie bestellen van de koptelefoon en de convertor voor 9 a 10 euro...wellicht een idee om samen te doen?

[...]

Wat dacht je van Tetris DX ;)
Tetris worlds ;)

edit:

Ik heb daarstraks gezien dat tetris worlds (gba) bij intertoys voor 19,95€ te koop is

[ Voor 10% gewijzigd door itsme op 03-04-2003 12:46 . Reden: + intertoys ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb net Pokemon Ruby bij www.dvdcrave.com besteld (en bij DVDBO geannuleerd). Voor 28 eurootjes toch weer een top-game erbij. Verzending is zo goed als gratis daaro vanwege een GST correctie (?).
Verder heb ik best goede ervaringen met verzendingen vanuit Australie! Nu nog zo'n Y-kabletje vinden en ik ben helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 03 April 2003 @ 09:58:
Ik heb net Pokemon Ruby bij www.dvdcrave.com besteld (en bij DVDBO geannuleerd). Voor 28 eurootjes toch weer een top-game erbij. Verzending is zo goed als gratis daaro vanwege een GST correctie (?).
Verder heb ik best goede ervaringen met verzendingen vanuit Australie! Nu nog zo'n Y-kabletje vinden en ik ben helemaal blij.
Hey 28 Euro is niet veel. En trouwens die pokemon games heb ik ook niet in de winkel zien liggen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 10:06:
[...]

Hey 28 Euro is niet veel. En trouwens die pokemon games heb ik ook niet in de winkel zien liggen. :'(
Het zijn ook (neem ik aan) de amerikaanse. In europa komen de games pas in September (!) uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 03 April 2003 @ 11:02:
[...]

Het zijn ook (neem ik aan) de amerikaanse. In europa komen de games pas in September (!) uit...
September?! OMG :/ Dat duurt veels te lang ik moet hem veel eerder hebben hoor. Anders trek ik het niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook wanneer de officele spul uitkomt voor de SP? zoals die headphone dingen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er bijna een nieuw GBA topic aangemaakt moet worden...

offtopic:
thekillerbean cool icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
* itsme heeft zojuist een zwarte GBA + Golden sun gehaald.
Daarnaast ook meteen een tasje voor dat ding (klein geval officieel van Nintendo :) ). Daarnaast ook nog een Kop telefoon (niet van nintendo).

* itsme heeft geen dooie pixels of stofjes kunnen ontdekken :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op 03 April 2003 @ 12:23:
/me heeft zojuist een zwarte GBA + Golden sun gehaald.
Daarnaast ook meteen een tasje voor dat ding (klein geval officieel van Nintendo :) ). Daarnaast ook nog een Kop telefoon (niet van nintendo).

/me heeft geen dooie pixels of stofjes kunnen ontdekken :D
Hieruit maak ik op dat jij de komende dagen niet meer op tweakers.net te zien bent. :D Jonge jij komt voorlopig je huis niet meer uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
its_me schreef op 03 April 2003 @ 12:23:
* Phusebox heeft zojuist een zwarte GBA + Golden sun gehaald.

* Phusebox heeft geen dooie pixels of stofjes kunnen ontdekken :D
zijn er al officiele tasjes van nintendo?
en waar verkopen ze dan in de shops al headphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 12:30:
[...]

Hieruit maak ik op dat jij de komende dagen niet meer op tweakers.net te zien bent. :D Jonge jij komt voorlopig je huis niet meer uit. :)
Dat zal wel meevallen, ik moet morgen bijvoorbeeld naar Den Bosch om een presentatie te houden. het huis kom ik zeker nog wel uit (geen presentatie -> geen baan meer -> geen geld meer -> geen games meer ;) ).
Daarnaast heb ik een vriendin die mij vast van het apparaat weet af te houden _/-\o_ :X .

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Phusebox schreef op 03 April 2003 @ 12:34:
[...]

zijn er al officiele tasjes van nintendo?
en waar verkopen ze dan in de shops al headphones?
Tasjes in elk geval (heb er hier een liggen), ik heb m gekocht bij de mediamarkt (in Heerlen (Limburg) ).
De koptelefoon (is een adapterkabel + normale koptelefoon) heb ik gekocht bij dixons.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hoeveel zijn die tasjes ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een SP, maar bij mij zijn de kleuren nogal dof.

Bijvoorbeeld dat Nintendo logo-tje als je de SP aanzet is niet wit maar grijs.
Ik heb hem al volledig opgeladen. Hoort dit nou of moet ik hem terugbrengen??
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.