Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Echt het beste spel wat ooit gemaakt is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Maar het schijnt toch dat heel veel vrouwen teteris leuk vinden omdat je moet "opruimen" ofzow
Ja doe maar.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Probeer het op www.marktplaats.nl of zoiets (eBay?)spaceboy schreef op 28 maart 2003 @ 09:33:
Maaruh, weet iemand of hij nog ergens te koop is?? Ik wil 'm namelijk hebben! Heb 'm bij Nedgame gezien, maar daar vragen ze 11 euro voor enkel de cartridge (zonder doosje/hoesje/boekje), vond ik net te gortig.
Hem nieuw kopen zal moeilijk worden denk ik...
Edit:
Wie weet er of er beschermhoesjes komen voor je GBA:SP??
De mijne heeft namelijk al krasjes
[ Voor 41% gewijzigd door NvE op 28-03-2003 09:53 ]
Ja doe maar.
Ik heb op Marktplaats al wel een en ander gevonden, maar is bijna altijd 10E plus verzendkosten, dus ik ga maar op zoek naar de rom voor Puyo Pop ofzo. Helaas. Als hier iemand een complete Tetris (gb classic) kwijt wilt hoor ik 't wel.NvE schreef op 28 maart 2003 @ 09:42:
Helaas, El Cheapo heeft niets gevonden
Hem nieuw kopen zal moeilijk worden denk ik...
Edit:
Wie weet er of er beschermhoesjes komen voor je GBA:SP??
De mijne heeft namelijk al krasjes
Beschermhoesje: ja, vast wel, ik wil er ook eentje. Ben er nu maar effe heel voorzichtig mee. Ik vind 't al heel wat dat 't glas beschermd is, want m'n ouwe GBA heeft wel een nasty kras op 't glas. Da's erger dan de buitenkant.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hoe bedoel je 500x opladen
[ Voor 27% gewijzigd door NvE op 28-03-2003 10:49 ]
Ja doe maar.
Dat duurt wel ff totdat je daar aan komt.
Na 500x opladen accu leeg?Solid-Snake schreef op 28 March 2003 @ 10:48:
500 x 10 = 5000 uur spelen.
Dat duurt wel ff totdat je daar aan komt.
Ja doe maar.
Een accu kun je maximaal een x aantal keer opladen.
Edit: een normale GBA gaat rond de 15 uur mee kan ook langer maar dat hangt van de soort batterijen af ......en de GBA SP met licht aan gaat rond de 10 uur mee.
[ Voor 45% gewijzigd door Solid-Snake op 28-03-2003 10:58 ]
Ja, bij mij staat in de handleiding (H4) zoiets van "kan maximaal ongeveer 500 keer worden opgeladen". Dan nog vind ik 't weinig.Solid-Snake schreef op 28 March 2003 @ 10:51:
Dan zal ie waarschijnlijk vervangen moeten worden.
Een accu kun je maximaal een x aantal keer opladen.
Die tien uur, weet je 't zeker? Volgens mij was die 10 uur zonder backlight...
10 uur met lampspaceboy schreef op 28 maart 2003 @ 10:53:
[...]
Ja, bij mij staat in de handleiding (H4) zoiets van "kan maximaal ongeveer 500 keer worden opgeladen". Dan nog vind ik 't weinig.
Die tien uur, weet je 't zeker? Volgens mij was die 10 uur zonder backlight...
18 zonder...
Ik heb het alleen nog niet getest

Ja doe maar.
Verwijderd
Denk je nou echt dat je dat ding maar 500x kan opladen? Je kan hem veel vaker opladen. Dat staat op accu's van zo'n goedkoop radiografisch wagentje. Maar ik heb hem wel meer keer opgeladen. (vroeger)Deddiekoel schreef op 28 March 2003 @ 10:54:
Hmmm, ik vind 500x wel wat weinig... kBen benieuwd wat een vervanging moet kosten...
Edit: bij de accus van de bestuurbare wagens.
[ Voor 31% gewijzigd door Solid-Snake op 28-03-2003 11:54 ]
bij mij 500x?Solid-Snake schreef op 28 March 2003 @ 11:03:
Ja, bij die accu's stond in de handleiding maximaal 1000x opladen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd

Normaalgesproken kunnen bijvoorbeeld oplaadbare penlites 1000x worden herladen. Maar de vraag is inderdaad: tot wanneer kan het? Je hebt best kans dat je die GBA accu na 1500x opladen nog prima kunt gebruiken. De gebruikstijd zal alleen drastisch gaan zakken. Dan moet je bijvoorbeeld na 2 uur spelen 3 uur herladen.Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 12:08:
[...]
Kan ongeveer staat er. Je kan met dat ding je hele leven doen zonder dat je een nieuwe hoeft te kopen. Ik zou niet eens weten hoe vaak ik mijn accu van mijn boormachine heb opgeladen. (heel wat) En hij doet het nog steeds. Ik weet overigens niet of dat hetzelfde is maar toch.
zijn niet te koop
Verwijderd
waarom schrijven ze danVerwijderd schreef op 28 March 2003 @ 13:12:
Er staat toch duidelijk dat naar 500 keer opladen de hoeveelheid stroom die de accu minder wordt (70%) niet dat je hem moet vervangen.
dat je de accu tot 500x kan opladen?
dan moeten ze maar beter leren schrijven
Sheeponfire heeft wel gelijk, je kan de batterij 500x opladen zonder dat je er minder lang mee kan gamen of de kwaliteit slechter wordt. Zo hoort een batterij ook te zijn. Een batterij hoort een lange tijd op hetzelfde niveau te presteren, pas als de batterij 'op' is mag de kwaliteit dalen en dat gebeurt dan gelijk met een groot stuk. De kwaliteit mag niet langzaamaan dalen.Phusebox schreef op 28 maart 2003 @ 13:17:
[...]
waarom schrijven ze dan
dat je de accu tot 500x kan opladen?
dan moeten ze maar beter leren schrijven
The devil is in the details.
Ik heb net ff in de zon (RedruM schreef op 27 March 2003 @ 22:29:
Uhhm als je met de GBA-SP bijvoorbeeld buiten in de zon speelt, zie je dan je reflectie in 't schermpie als het lichtje aan is?
Ik heb mezelf maar 1x in ut schermpje zien dus hij reflecteerd niet echt veel vind ik....
Ja doe maar.
Tevens kun je wel heel je leven spelen op de GBA SP omdat je hem aan het lichtnet kunt hangen
Heb net ook effe zitten gamen in de tuin. Maar als je echt in zonlicht speelt maakt het geen drol uit of je met of zonder backlight speelt. Ik moest echt moeite doen om te zien of het "lampje" aan of uit was. Qua reflectie zie ik weinig verschil met de oude. Je moet 'm gewoon zo schuin houden dat er niets in reflecteert (behalve de lucht)...NvE schreef op 28 March 2003 @ 13:37:
[...]
Ik heb net ff in de zon () op het balkon gestaan met mijn GBA:SP en ik kon alles perfect zien...
Ik heb mezelf maar 1x in ut schermpje zien dus hij reflecteerd niet echt veel vind ik....
bel de makro even? www.makro.nlVerwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 15:01:
Weet iemand hoeveel de GB: SP bij de Makro kost??
weer ontopic:
Kheb veel verhalen gelezen op IGN en Insidegamers dat er veel klachten zijn over de SP? Stof achter het scherm, dode pixels etc. Hebben jullie hier iets van gemerkt?
[ Voor 31% gewijzigd door Nitai op 28-03-2003 15:11 . Reden: linkie toegevoegd ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Heb geen stof achter het scherm en ook geen dode pixels. Met m'n oude GBA had ik wel direct bij aankoop 1 dode pixel. Ik heb 'm dan ook direct omgeruild. Is erg storend!Nitai schreef op 28 March 2003 @ 15:10:
[...]
bel de makro even? www.makro.nl
weer ontopic:
Kheb veel verhalen gelezen op IGN en Insidegamers dat er veel klachten zijn over de SP? Stof achter het scherm, dode pixels etc. Hebben jullie hier iets van gemerkt?
Verwijderd
Ik had het ook alleen ik heb er meteen 9.6 volt opgezet en toen deed hij het weer.spaceboy schreef op 28 March 2003 @ 15:14:
[...]
Heb geen stof achter het scherm en ook geen dode pixels. Met m'n oude GBA had ik wel direct bij aankoop 1 dode pixel. Ik heb 'm dan ook direct omgeruild. Is erg storend!
Nee maar ik denk dat er nu nog geen echte klachten er over zijn. Komt later misschien.
Verder hoor ik wel een geraas als ik mijn geluid op het hardst zet, en er momenteel geen geluid in het spel is...
Ja doe maar.
wat is nu beter... spelen op de GBA :SP totdat hij vanzelf uitvalt ? (power leeg) of gewoon opladen (ookal kan je spelen) dit bedoel ik dan voor de accu (weet van mensen die dat ook doen met hun laptop zegma, zolang mogelijk draaien)
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Vandaag de bus gemist, dus ff bij de dixons langs... heerlijk ding
Zou 'm bijna kopen maar ik kon me gelukkig inhouden.
Weet iemand trouwens hoe zo'n ROM ding heet, waar je ROMs op kunt zetten voor je GBA ?
En zijn die dingen ook wat ?
Dat zijn flashkaarten toch? Volgens mij is het wel wat, omdat je meerdere games op één kaart kan doen, maar ik heb er zelf nooit mee gewerktM@NIC schreef op 28 maart 2003 @ 18:56:
Weet iemand trouwens hoe zo'n ROM ding heet, waar je ROMs op kunt zetten voor je GBA ?
En het is niet echt legaal in de meeste gevallen
The devil is in the details.
FlashAdvance Linker. Ze zijn alleen moeilijk te krijgen, want Nintendo heeft Lik-Sang (grootste fabrikant/exporteur van die dingen in Hong Kong) gesue'ed en die hebben ze uit 't assortiment geknikkerd. Hier en daar kun je 'r nog eentje kopen. Ik ben een gelukkige die 'r eentje heeft. Ideaal! Kunnen 4 a 7 spellen op (afhankelijk of 't 32 of 64 mbit is), werkt net als de gewone spellen. Voordeel is ook dat je de spellen maanden eerder kunt spelen dan dat ze hier in stores liggen. (en wie kan hier nog meer zeggen dat hij 930 spelletjes voor de GBA heeft?)M@NIC schreef op 28 maart 2003 @ 18:56:
Ik koop ook één als m'n gestorven CPU onder garantie valt
Maar goed, ik gebruik dat ding alleen om zelfgemaakte dingen te testen natuurlijk. Want 't blijft niet helemaal legaal.
Vraag me alleen af hoeveel MB ik nu moet hebben, kan ik op128mb wel een stuk of 10 spellen kwijt ?
Wel vrij duur trouwens, maar na 2 games heb je 'm er alweer uit
want 128 mb flashcards bestaan niet ,
het best is bij www.gbashop.nl te bestellen want dat is in nederland ,
verder is het aan te raden een 256 te kopen want golden sun 2 is 128 mbit
This space is occupied

Ze werken ook gewoon met de GBA SP neem ik aan ?
En hoe zit het met de save games ?
[ Voor 65% gewijzigd door M@NIC op 28-03-2003 19:52 ]
Dit zak ik namelijk net op http://www.gbashop.nl/
Edit
extra flashkaarten:
129 Mbit - € 105,00
256 Mbit- € 140,00
Beetje duur

[ Voor 49% gewijzigd door NvE op 28-03-2003 20:32 ]
Ja doe maar.
De savegamesworden apart in de cartrige opgeslagen als losse bestanden. er word daarvoor ruimte apart gezet.. ik d8 voor 4 save'sM@NIC schreef op 28 maart 2003 @ 19:49:
Oja mbit, soz niet goed gelezen
edit:
Ze werken ook gewoon met de GBA SP neem ik aan ?
En hoe zit het met de save games ?
er is ook een soort windows 8tig iets voor die roms.. werk erg lekker en kan jpg's en bmp's kijken. heet Pogoshell volgendsmij
de cartrige doet het ook perfect op de SP
This space is occupied
Aangezien ie technisch hetzelfde is al de "oude" GBA.
Ja doe maar.
NvE schreef op 28 maart 2003 @ 21:01:
Waarom zou die het eigelijk niet doen?
Aangezien ie technisch hetzelfde is al de "oude" GBA.
Nou misschien hadden ze er wel beveiliging in gezet ofzo
Nou nee, maar het aparte is dat ik nog steeds Rayman Hoodlum Havoc niet aan de praat krijg qua Gamecube - Gameboy connectie.M@NIC schreef op 28 March 2003 @ 21:16:
[...]
Nou misschien hadden ze er wel beveiliging in gezet ofzo
Verder is 140E echt niet veel hoor, voor zo'n cartridge. Met 3 spellen ben je het ook kwijt.
Als je het zo bekijkt niet nee...spaceboy schreef op 29 March 2003 @ 02:11:
[...]
Nou nee, maar het aparte is dat ik nog steeds Rayman Hoodlum Havoc niet aan de praat krijg qua Gamecube - Gameboy connectie.
Verder is 140E echt niet veel hoor, voor zo'n cartridge. Met 3 spellen ben je het ook kwijt.
Maar zo`n set (met snoer enz) is maar 10 euro duurder ofzow...
Maar nu ik er over nadenk: Zo`n snoertje kost bijna niks en wat zit er nog meer bij
________
Naja dit is lekker wazig (

Ja doe maar.
werkt dat ding met de GBA sp?
[ Voor 50% gewijzigd door M@NIC op 29-03-2003 20:40 ]
heb je wel de europe rom en niet de US?? dat maakt namelijk vaak wel uit (niet altijd)spaceboy schreef op 29 March 2003 @ 02:11:
[...]
Nou nee, maar het aparte is dat ik nog steeds Rayman Hoodlum Havoc niet aan de praat krijg qua Gamecube - Gameboy connectie.
vroeger deed pokemon US het ook niet in pokmon stadium 64
This space is occupied
Mag ik je vragen waarom je hem wegdoet? Wil je een grotere of bevalt die flash2advance niet? Aangezien ik er ook een wil kopen wil ik wel graag weten of het de moeite waard is of dat ik beter een ander merk kan kopen.
[ Voor 30% gewijzigd door M@NIC op 29-03-2003 20:41 ]
Of ligt hij al meer in de kast dan de eerste dag ???
Ik ben er nog steeds niet over uit .
Ik sta namelijk zo in de winkel tehen mezelf te praten :
"Hmmm ziet er echt goed uit , maar ik heb al een GBA en die licht al 5 maanden in de kast stof te vangen!
Ja maar die had geen licht vandaar.
Ja das ook zo , maarja als ik dit koop wil ik ook een flasher , dan word het weer een dure grap ."
En loop de winkel uit!!!!
En zo gaat het dus al 3 dagen.
Ik denk dat hij niet uit mijn hoofd gaat totdat ik hem gekocht heb!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik ben nu echt weer flink aan 't spelen, terwijl m'n GBA al maanden in de kast lag. Het is echt fijn dat je niet loopt te "zoeken" naar de beste positie om het goed te kunnen zien. Nadeel wat ik de laatste tijd merk is dat ik per ongeluk soms de L toets indruk, maar komt omdat ik 'm misschien niet helemaal koosher vasthoudt.henkyyyyyyy schreef op 29 March 2003 @ 11:15:
Mensen nog blij met hun GBA SP ???
Of ligt hij al meer in de kast dan de eerste dag ???
Ik ben er nog steeds niet over uit .
Ik sta namelijk zo in de winkel tehen mezelf te praten :
"Hmmm ziet er echt goed uit , maar ik heb al een GBA en die licht al 5 maanden in de kast stof te vangen!
Ja maar die had geen licht vandaar.
Ja das ook zo , maarja als ik dit koop wil ik ook een flasher , dan word het weer een dure grap ."
En loop de winkel uit!!!!
En zo gaat het dus al 3 dagen.
Ik denk dat hij niet uit mijn hoofd gaat totdat ik hem gekocht heb!
Die Flasher: kun je natuurlijk later altijd nog doen. Ik ga een tweede Flasher bestellen (weer 256mbit), is altijd handig en ik heb zo'n gevoel dat ze binnenkort wel 's steeds lastiger te krijgen zouden zijn. Nintendo is vast wel alert.
aangezien dat ene speleltje wel erg leuk is
f-zero X gehaald en Castlevania
alleen jammer dat de meeste game zo duur zijn.. 50 euro... tja daar heb ik dan ongeveer weer een leuke gamecube spel voor... dus jah
btw
chu chu --> 10euro fsh
f zero --> 20euro e-plaza
castle. --> 20euro e-plaza
en ook nog 6 beschermdoosjes voor GBA games

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 29-03-2003 12:56 ]
ik dacht dat men hier niet over die dingen mocht praten? is immers even illegaal als t downloaden van iso's o.i.dM@NIC schreef op 28 March 2003 @ 18:56:
Ik koop ook één als m'n gestorven CPU onder garantie valt
Nee hoor. Het is een backup- and development hulpmiddel. Je kunt hele leuke demootjes maken op je pc en dan uploaden naar 't kaartje om op je GBA te spelen.Phusebox schreef op 29 March 2003 @ 13:09:
[...]
ik dacht dat men hier niet over die dingen mocht praten? is immers even illegaal als t downloaden van iso's o.i.d
Verwijderd
Laten we dan eerlijk zijn nintendo heeft niet voor niks lik-sang aangeklaagd en ze uit de verkoop laten halen dus het is wel degelijk illegaal, anders zou nintendo ze wel ondersteunen he
hoe maak je die dingen dan ? met welk progje e.d. ???spaceboy schreef op 29 March 2003 @ 13:14:
[...]
Nee hoor. Het is een backup- and development hulpmiddel. Je kunt hele leuke demootjes maken op je pc en dan uploaden naar 't kaartje om op je GBA te spelen.
Yep. Enige reden waarom ik 'm wegdoe, is omdat ik een grotere wil halen. Ben verder niet bekend met andere merken, dus daar durf ik niets over te zeggen. Hij werkt perfect, dus.......Mag ik je vragen waarom je hem wegdoet? Wil je een grotere of bevalt die flash2advance niet? Aangezien ik er ook een wil kopen wil ik wel graag weten of het de moeite waard is of dat ik beter een ander merk kan kopen.
Ik lees op de verschillende forums dat ie het gewoon zou moeten doen met de GBA SP. Heb zelf nog geen SP dus kan het niet checken.werkt dat ding met de GBA sp?
Eventjes kijken of er mensen geïnteresseerd zijn in mijn prijs.beetje duur voor een 2e hands.. maja dr kan vast nog wel wat vanaf
jah ik misshcienwAizz schreef op 29 March 2003 @ 15:23:
Eventjes kijken of er mensen geïnteresseerd zijn in mijn prijs.
anyone help me ?
Probeer het eens op http://www.devrs.com/gba/Yohann!s schreef op 29 March 2003 @ 15:28:
[...]
jah ik misshcienmaar ik weten of ik er dus zelf ook dingetjes op kan programmeren ofzo
maar ik kan er nergens wat van over vinden op het Inet
![]()
anyone help me ?
Oké maar ik denk niet dat iemand iets 2e hands voor €100 gaat kopen als ie nieuw €115kostwAizz schreef op 29 maart 2003 @ 15:23:
[...]
Eventjes kijken of er mensen geïnteresseerd zijn in mijn prijs.
Ik ben nog steeds geinterseerd hoor.
This space is occupied
Ik heb je gemaild btw.TheEvilCuber schreef op 29 March 2003 @ 15:55:
[...]
Oké maar ik denk niet dat iemand iets 2e hands voor €100 gaat kopen als ie nieuw €115kost![]()
Ik ben nog steeds geinterseerd hoor.
zekerPhusebox schreef op 29 March 2003 @ 15:41:
oh ff btw: in de VS kun je via nintendo nieuwe accu's los kopen a 15$... relaxed niet?
Er is al een linkje gegeven, maar je kunt 's zoeken op GBA Development. Is over 't algemeen wel vrij pittig prog-werk hoor. Vaak in (Visual) C++. Niet de makkelijkste code. Heb ook zelf nog niet veel bereikt.Yohann!s schreef op 29 March 2003 @ 15:28:
[...]
jah ik misshcienmaar ik weten of ik er dus zelf ook dingetjes op kan programmeren ofzo
maar ik kan er nergens wat van over vinden op het Inet
![]()
anyone help me ?
Enne, ja natuurlijk is het meestal een rot-smoes om zo'n backup-ding te hebben.
net als dat iedereen een CD brander koopt om backups te maken van zijn waardevolle cd'sspaceboy schreef op 29 March 2003 @ 16:15:
[...]
Er is al een linkje gegeven, maar je kunt 's zoeken op GBA Development. Is over 't algemeen wel vrij pittig prog-werk hoor. Vaak in (Visual) C++. Niet de makkelijkste code. Heb ook zelf nog niet veel bereikt.
Enne, ja natuurlijk is het meestal een rot-smoes om zo'n backup-ding te hebben.
ik wilde al langer een linker halen maar toen kostte ze nog 300!! dollar (256Mbit bij liksang en dat kan ik niet eens betalen
een nulletje 2 weinig
[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 29-03-2003 17:13 ]
This space is occupied
30 dollar? yeah rightTheEvilCuber schreef op 29 March 2003 @ 16:29:
[...]
net als dat iedereen een CD brander koopt om backups te maken van zijn waardevolle cd's![]()
ik wilde al langer een linker halen maar toen kostte ze nog 30 dollar (256Mbit bij liksang en dat kan ik niet eens betalen
Ik DENK ook inderdaad dat je het verkeerd hebt gezien. 30 bucks heeft dat ding nooit gekost. Ik had 'm vrij snel (de Advance Linker van Visoly, ondertussen bestaan zij niet meer), maar kostte toen al iets van 300 piek inclusief importkosten ofzo.
Verwijderd
Maar het is wel een erg cool ding!
Verwijderd
300 bedoelde ik
This space is occupied
Verwijderd
Verkopen van je stuff doe je maar ergens anders, op de frontpage bv.
NIET in Spielerij!
Ja, je moet gewoon even doordrukkenVerwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 20:32:
Is het trouwens normaal dat die spelcassettes er zo moeilijk in gaan? (het laatste stukje dan)
Ja doe maar.
Is de nieuwigheid!NvE schreef op 29 March 2003 @ 21:40:
[...]
Ja, je moet gewoon even doordrukken... Eerste keer vond ik dat ook raar
Ik wil op mijn GBA trouwens voornamelijk games die je onbeperkt kunt spelen zoals Teris en Sportgames. Voor echte quests zit ik liever op de bank.
Alleen bij intertoys is hij hier nog te krijgen!
Moet ik hem nu eerst opladen voordat ik hem ga gebruiken ?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik hoop Advance Wars op de kop te hebben getikt voor 25 euro!
ik d8het welhenkyyyyyyy schreef op 30 March 2003 @ 14:09:
Stil hier , iedereen zit zeker te GBA-en , ik heb hem net ook gehaald !
Alleen bij intertoys is hij hier nog te krijgen!
Moet ik hem nu eerst opladen voordat ik hem ga gebruiken ?
maar je kan gewoon spelen terwijl hij aan het laden is
This space is occupied
damn...
argh grrrrrrrrrrrr ku40t9u23905
ik kan dus niet verder, heb ik gvd 15 uur voor niks zitten spelen
heb net ff een walktrhough opgezocht: en daar staat summon dit, djinn dat, psynergie hier... en die dingen wat ze opnoemen heb ik allemaal niet ?!!!
en nu kom ik dus niet verder en kan ik zeker opnieuw beginnen...
onder de hamer ermee
[ Voor 75% gewijzigd door Phusebox op 30-03-2003 19:20 ]
Verwijderd

heb je geen Djinni's?? heb je nog nooit de spreuk ''move'' ofzo gebruikt die spreuken zijn Spymagic..Phusebox schreef op 30 maart 2003 @ 19:11:
ik zit vast met golden sun, op de boot naar tolbi...
damn...
edit:
argh grrrrrrrrrrrr ku40t9u23905
ik kan dus niet verder, heb ik gvd 15 uur voor niks zitten spelen
heb net ff een walktrhough opgezocht: en daar staat summon dit, djinn dat, psynergie hier... en die dingen wat ze opnoemen heb ik allemaal niet ?!!!
en nu kom ik dus niet verder en kan ik zeker opnieuw beginnen...
onder de hamer ermee
als je al je djinis klaarzet om te summonen (in de djinn scherm op [R] drukken als je hem klaar voor de stijd wil zetten
This space is occupied
ik heb 5 djinns... maar volgens die walkthrough zou ik allerlei dingen moeten hebben die ik dus niet heb... golden sun 2 mogen ze houden, daar heb ik mijn bestelling dus maar snel voor gecanceldTheEvilCuber schreef op 30 March 2003 @ 21:39:
[...]
heb je geen Djinni's?? heb je nog nooit de spreuk ''move'' ofzo gebruikt die spreuken zijn Spymagic..
als je al je djinis klaarzet om te summonen (in de djinn scherm op [R] drukken als je hem klaar voor de stijd wil zetten
ik bedoel ik heb wel vaker van die djinns gezien, op onbereikbare plaatsen, ik dacht ach dat zal wel later in het spel komen dan...
want ik zag geen enkele mogelijkheid om ze te pakken
Dat summonen is ook niet nodig maar de aanvallen zijn wel een stukkie sterker..Phusebox schreef op 30 March 2003 @ 23:18:
[...]
ik heb 5 djinns... maar volgens die walkthrough zou ik allerlei dingen moeten hebben die ik dus niet heb... golden sun 2 mogen ze houden, daar heb ik mijn bestelling dus maar snel voor gecanceld
ik bedoel ik heb wel vaker van die djinns gezien, op onbereikbare plaatsen, ik dacht ach dat zal wel later in het spel komen dan...
want ik zag geen enkele mogelijkheid om ze te pakken
Je hoeft die djinnies niet te hebben hoor
Jij hebt ook nooit ergens geduld voor hé
This space is occupied
nou ik heb die eindbaas al 10x gedaan en ik krijg nog niet eens de helft af van zijn HP voor mijn team dood isTheEvilCuber schreef op 30 March 2003 @ 23:40:
[...]
Dat summonen is ook niet nodig maar de aanvallen zijn wel een stukkie sterker..
Je hoeft die djinnies niet te hebben hoorik heb ze wel allemaal (met een FAQ
) je kan gewoon verder hoor.. die dingen MOET je NIET hebben.. gewoon lekker doorspelen.
Jij hebt ook nooit ergens geduld voor hé
die eindbaas op dat schip?Phusebox schreef op 30 maart 2003 @ 23:44:
[...]
nou ik heb die eindbaas al 10x gedaan en ik krijg nog niet eens de helft af van zijn HP voor mijn team dood is
dieis wel moeilijk.. 1 mannetje (vrouwtje in dit geval als die er al is) laten healen elke ronde.. de rest de hele tijd laten vechten
This space is occupied
helaas heb ik geen multiple heal zeg maarTheEvilCuber schreef op 30 maart 2003 @ 23:55:
[...]
die eindbaas op dat schip?
dieis wel moeilijk.. 1 mannetje (vrouwtje in dit geval als die er al is) laten healen elke ronde.. de rest de hele tijd laten vechten
kan maar 1 ventje healen tegelijk...
Yep. Hier ook.Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 21:30:
Kan iemand even bevestigen of het normaal is dat het contactje aan rechterkant meer uitsteekt dan de anderen?
[afbeelding]
Verwijderd
een vraagje. Ik heb gister de gba sp gekocht en ik vraag me af wanneer je de gba open doet, dus op de speelstand zet er ook speling zit in de twee delen van de gba. Of zit ie bij jullie muurvast?
dan zou ik gewoon teruggaan en een nieuwe eisenVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 09:31:
Benk ik hier de enige die stof heeft in het beeldschermpje van de GBA SP?
Hier een lichte speling, niets om je zorgen over te maken denk ik.Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 09:32:
Hallo,
een vraagje. Ik heb gister de gba sp gekocht en ik vraag me af wanneer je de gba open doet, dus op de speelstand zet er ook speling zit in de twee delen van de gba. Of zit ie bij jullie muurvast?
Verwijderd
Heb trouwens advance war erbij gekocht. Echt een geweldig spel. Ik vraag me alleen af hoe ik nu in de war room komt en hoe ik de campaign mode kan spelen.
Of komen die pas te voorschijn als de field training achter de rug heb?
Dit topic is gesloten.