xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Helaas vond de leraar het wat minder en was de minicomputer gelijk in beslag genomen (stel je voor, op Havo 5
Wat zijn nou de echt coole games? Ik houd meer racing / shooters dan van RPG's en andere "trage" games, alhoewel bijv. Pokemon Red & Blue mij ook nog wel enkele uurtjes vermaakt hebben.
/me is echt heel erg aan het twijfelen nu...
Een I-Bead 100 MP3 speler of een GBA:SP met leuk spelletje.. Moeilijk
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Antwoord 1) Omdat je 3 berichten achter elkaar van jezelf hebt staan in deze thread.
Antwoord 2) Ja
[ Voor 26% gewijzigd door spaceboy op 07-04-2003 18:50 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Omdat het niet de bedoeling is dat je 3 replys onder elkaar zet als het allemaal in 1 kan.
Best, ik zal het volgende keer doen, wist niet dat dat zo erg wasM@NIC schreef op 07 April 2003 @ 18:50:
[...]
Omdat het niet de bedoeling is dat je 3 replys onder elkaar zet als het allemaal in 1 kan.
Maar natuurlijk wel. Als je iets goed erop zet (soms met patch) dan lukt het wel. Ik wil ook zo'n Flash advance. Spaart me vééél geld uit. Natuurlijk koop je de échte toppers netjes in de winkelSemetrix schreef op 07 April 2003 @ 18:52:
Kun je games die op zo'n copy cartridge staan nog wel linken dus bv metroid prime (NGC) en metroid fusion (GBA)?
ok sorryVerwijderd schreef op 07 april 2003 @ 15:52:
Helaas, Bart Smit in Groningen had ze niet meer.
Weet iemand toevallig nog een andere winkel die Zelda: Oracle of Ages/season heeft? Desnoods een online winkel.
Alvast bedankt
[ Voor 104% gewijzigd door ken op 07-04-2003 22:09 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Welke voordelen heeft het dan? Alleen maar dat je een docking station hebt?
Ik heb beide spellen onlangs nog gekocht in een future zone winkel in Rotterdam.Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 15:52:
Weet iemand toevallig nog een andere winkel die Zelda: Oracle of Ages/season heeft? Desnoods een online winkel.
www.futurezone.nl
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
Een paar pagina's terug stond een link met een review en wat later kwmaen de punten ook al langs. Ik heb of hoef zo'n ding niet eens en ik weet het inmiddels al:Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 22:40:
Hoezo is de XG flash beter dan de Flash 2 Advance?
Welke voordelen heeft het dan? Alleen maar dat je een docking station hebt?
- USB (2?) verbinding
- Ondersteuning voor de beste software (EZwriter meen ik)
- Docking station
- Klein formaat
- Ondersteunt een ROMsize van tot 1 GB
Maar kan er voor dit onderwerp geen apart topic komen?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Mocht je 'm nog niet kwijt zijn, je kan me altijd mailen =).Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 00:55:
Ik ga binnenkort mijn Gameboy Advance SP inruilen omdat er "a tiny white spock" achter het 'glas' zit. Misschien krijg ik dus ook weer een extra VIPcode en deze kan ik dan niet invoeren ofzo? Als iemand hem wil... Moet diegene dat ff zeggen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
[url] nieuws: Verkoop Nintendo Gamecube valt zwaar tegen [/url]
nou maar hopen dat ze in 2003 meer resultaat boeken
zou echt jammer zijn
Forever raver!
GBA heeft wel boven verwachting gepresteerd. Alleen de Gamecube drukt de cijfers. Maar voor de Cube lijkt 2003 een mooi jaar te worden. Ik denk ook wel dat de Cube een stukje zal meevaren op het succes van de GBA. Met name omdat de GC-GBA connectivity nu veel vaker wordt geimplementeerd!CaptainM schreef op 08 april 2003 @ 10:11:
Slecht nieuws voor nintendo
zou echt jammer zijn
Ook denk ik wel dat Nintendo's 'gok' om de GC versie van Pokemon verplicht te koppelen aan de GBA versie wel een positief effect zal hebben! Ik gun het Nintendo iig wel.
Verwijderd
En dit zie je nu altijd zelfs op tweakers.net.CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 10:11:
Slecht nieuws voor nintendo
zou echt jammer zijn
Nergens lees je wat over de enorme verkoop cijfers van MP , de imense pre-orders van Zelda en de enorm goed lopende GBA SP maar er hoeft maar iets slechts over nintendo ergens te vinden te zijn of het beland op de frontpage.
Je zou haast een soort anti-nintendo feeling ervan krijgen (net zoals gamers.nl lekker anti-nintendo is)
Ontopic zijn er nog leuke must have budget games voor de GBA ? <25 eurotjes ?
Vind het namelijk zonde om 45-50 uit te geven aan een gba spel als ik d'r ook een cube game voor kan kopen.
Het gaat dan ook over het boekjaar 2002. MP en Zelda komen in 2003. Ik denk dat dit zeker een dikke boost zal geven voor de verkoopcijfers van de NGC.Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 10:47:
[...]
En dit zie je nu altijd zelfs op tweakers.net.
Nergens lees je wat over de enorme verkoop cijfers van MP , de imense pre-orders van Zelda en de enorm goed lopende GBA SP maar er hoeft maar iets slechts over nintendo ergens te vinden te zijn of het beland op de frontpage.
Je zou haast een soort anti-nintendo feeling ervan krijgen (net zoals gamers.nl lekker anti-nintendo is)
Ontopic zijn er nog leuke must have budget games voor de GBA ? <25 eurotjes ?
Vind het namelijk zonde om 45-50 uit te geven aan een gba spel als ik d'r ook een cube game voor kan kopen.
Een absolute must-have is toch wel CT Special Forces. Een 2d shooter met goede graphics en een uitstekende gameplay.
Linkje:
http://gameboy.insidegame...ntent.asp?ContentID=12065
Forever raver!
Verwijderd
Over die software ben ik het heel erg niet eens. Heb je wel eens littlewriter gebruikt?Een paar pagina's terug stond een link met een review en wat later kwmaen de punten ook al langs. Ik heb of hoef zo'n ding niet eens en ik weet het inmiddels al:
- USB (2?) verbinding
- Ondersteuning voor de beste software (EZwriter meen ik)
- Docking station
- Klein formaat
- Ondersteunt een ROMsize van tot 1 GB
Maar kan er voor dit onderwerp geen apart topic komen?
Zolang EZwriter de hele flashcard leeg moet gooien om er iets nieuws op te zetten is littlewriter beter..
Ik weet er ook niet fijne van, maar ik heb begrepen dat het de beste software ondersteunt. Of dat nu EZwriter of LittleWriter is weet ik niet meer. Iig diegene die alles automatisch voor je regelt...Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 11:10:
[...]
Over die software ben ik het heel erg niet eens. Heb je wel eens littlewriter gebruikt?
Zolang EZwriter de hele flashcard leeg moet gooien om er iets nieuws op te zetten is littlewriter beter..
Verwijderd
en savegames kun je in een keer wegschrijven, ik heb littlewriter 1 keer geprobeert, maar kreeg er minder op (en langzamer) dan met de ez-writer-software.
goed nieuws voor nintendo: http://www.ningc.com/news.php?article=2241
een apart topic lijkt me ook erg handig hiervoor?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 11:59 ]
As you can see in the Dengeki chart above, Nintendo's Pokémon games are still selling well in Japan. The company announced this week that to celebrate the fifth anniversary of the opening of Tokyo's Pokémon Center, it will be unleashing a special, Pokémon edition Game Boy Advance SP on the not-so-unsuspecting public. The metallic orange GBA SP (seen below) features new critter Torchic etched onto the unit's lid. The handheld is set for release on April 25th for 12,500 ¥ ($104), the same price as the regular version. Don't expect to find one easily, though, as supplies will be limited. Preorders will be accepted at the Pokémon Center site from April 11th to 21st, and those interested in picking one up would be advised to do so as soon as possible.
source: http://www.rpgamer.com/news/japan/aw040403.html
Eens zien en hopen of ik hem ergens kan preorderen ik vind die kleuren van nu maar saai ik wil een roze of oranje ^-^
(edit: plaatje leek niet te werken
[ Voor 9% gewijzigd door aapelite op 08-04-2003 15:01 ]
Misschien is 007 Nightfire wat voor jou. Lekkere Bond-feeling en zelfs muziek tijdens het spel, de vijanden kunnen praten etc. In de eerste missie moest je zelfs al een helicopter uit de lucht schieten met een raketCaptainM schreef op 08 April 2003 @ 08:50:
Wie weet een goede FPS voorde GBASP? Duke Nukem Advance of Doom II ofzo of zijn er andere aandraders?? Iemand...??
Zeker een van de leukste 3d-shooters voor gba die ik gezien heb (and i've seen them all).
Verwijderd
Als je op http://pocket.ign.com kijkt, zie je dat Duke Nukem de hoogste score krijgt. En James Bond maar een 6,5. IGN is meestal wel goed met de beoordeling.Digital-DNA schreef op 08 April 2003 @ 15:22:
[...]
Misschien is 007 Nightfire wat voor jou. Lekkere Bond-feeling en zelfs muziek tijdens het spel, de vijanden kunnen praten etc. In de eerste missie moest je zelfs al een helicopter uit de lucht schieten met een raket
Zeker een van de leukste 3d-shooters voor gba die ik gezien heb (and i've seen them all).
Verwijderd
Forever raver!
Verwijderd
Kan alleen nog maar naar dat GameBoy logo staren want m'n XG-Flash kaart moet nog binnenkomen

Er zit alleen een wit stipje op het glasje voor het scherm, aan de binnenkant denk ik want ik krijg 't er neit af.
Valt dit ook onder garantie ? Nogal storend... ja nu al

Hij is trouwens wel lekker
En die blacklight erbij is nogal een verschil als ik 'm aan en uit zet.
[ Voor 14% gewijzigd door M@NIC op 09-04-2003 17:49 ]
Verwijderd
Ja, dat kan. Dat heb ik dus ook gedaan. Kan je lezen in dit topic. Staat ook ergens een URL naar de site van Nintendo waarop staat dat het onder garantie valt.M@NIC schreef op 09 april 2003 @ 17:48:
Er zit alleen een wit stipje op het glasje voor het scherm, aan de binnenkant denk ik want ik krijg 't er neit af.
Valt dit ook onder garantie ? Nogal storend... ja nu al
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 18:18 ]
Kan 'm wel ff missen heb toch nog geen spellen, of ik krijg direct een nieuwe mee, ook best
Volgens mij is de release datum 18 april.Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 18:06:
weet iemand waar je super puzzle fighter kan kopen? in ned?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
keek ff bij intertoys maar veel verder dan roze ,groen en oranje kom je niet ....dan heb ik nog liever gewone witte
Verwijderd
Ik kreeg direct een nieuwe mee... Denk dat jij dat ook wel krijgt, want dit is iets wat niet te repareren valt...M@NIC schreef op 09 April 2003 @ 19:09:
Ja ik zie 't, zal 'm morgen direct wel ff brengen.
Kan 'm wel ff missen heb toch nog geen spellen, of ik krijg direct een nieuwe mee, ook best
Verwijderd
Bij V&D hebben ze ze in het transparant, per 6 verpakt.Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 22:09:
weet iemand waar je normale beschermdoosjes kan vinden zonder veel verzendkosten ?
keek ff bij intertoys maar veel verder dan roze ,groen en oranje kom je niet ....dan heb ik nog liever gewone witte
Ben nog wel op zoek naar een afterburner ofzo en die reflectie van dat schermpje is ooohh zoooo irritant
moet je hem ook niet richting de zon draaienCholler schreef op 10 April 2003 @ 10:07:
Gisteren mijn XG flash gekregen. Treinreis ging meteen erg snel wanneer ik baseball advance had gespeeld.
Ben nog wel op zoek naar een afterburner ofzo en die reflectie van dat schermpje is ooohh zoooo irritant
haal dan een SP dan ben je van beide problemen af
This space is occupied
Maar enniwee.. ben errug blij met mn SP, ding is echt super! maar die kortingsbon ga ik dus niet gebruiken
Ja, ik wil wel zo'n kortingsbon, aangezien er bij de oude GBA niet zo'n ding zat en ik toch wel een GC wil hebben en dan is die 50 euro mooi meegenomen.Bosmonster schreef op 10 april 2003 @ 11:12:
Iemand nog zo'n 50 euro kortingsbon hebben voor een Cube? Ik ga er toch geen kopen.. Heb nog een PS2 staan met een berg spellen die alleen maar staat te verstoffen.. Vind het de moeite niet om achter de televisie te gaan zitten.. dan ga ik liever met een goeie game achter de pc zitten.
Maar enniwee.. ben errug blij met mn SP, ding is echt super! maar die kortingsbon ga ik dus niet gebruiken
Maar wat vraag je er eigenlijk voor (alleen verzendkosten? )
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Gisteren een GBA SP gekocht, blijkt een irritant stofje in het midden te zitten.
Ik vandaag naar de Dixons ik tegen die kerel uitleggen dat het super irritant is. (Niet dat ik er mee gespeelt heb ofzo
Dus hij begint te zeuren dat het allemaal wel mee valt enzo, bepaal ik toch zelf wel even
Ik vertel 'm dat Nintendo dat wel vergoed: "Nou dan moet je 'm maar naar ze opsturen!"
Dat dacht ik dus echt niet, dus ik begin te zeuren dat zij dat voor me moeten regelen.
Nou toen mocht ik wel een nieuwe mee, maar dan een zwarte want die silver hadden ze niet meer.
Ik wil dus geen zwarte!
Nou op een gegeven moment kwam hij op het slimme idee dat ze volgende week weer een nieuwe lading binnen zouden krijgen.
Dus dan zou ik maar een nieuwe op moeten halen, maar in de tussen tijd mag ik er niet mee spelen.
Naja best, XG-Flash kaart duurd toch nog wel ff

Klote Dixons
Verwijderd
Ow was dat een kortingsbon?...__00__ schreef op 10 April 2003 @ 11:50:
[...]
Ja, ik wil wel zo'n kortingsbon, aangezien er bij de oude GBA niet zo'n ding zat en ik toch wel een GC wil hebben en dan is die 50 euro mooi meegenomen.
Verwijderd
De Flash2Advance 256Mbit USB - Set of de XG-Flash 256 met USB writer Set
Hoe groot is een normaal gameboy advance spel?? 4MB
Verschilt, geloof dat er meestal rond de 7 games op een 256mbit kunnen.ken schreef op 10 April 2003 @ 14:11:
Wat is eigenlijk beter:
De Flash2Advance 256Mbit USB - Set of de XG-Flash 256 met USB writer Set
Hoe groot is een normaal gameboy advance spel?? 4MB
En ik heb gekozen voor de XG-Flash, na ik enkele reviews hebben gelezen.
Had eerste de F2A maar m'n bestelling veranderd
De XG flas heeft als voordeel dat deze ook oude nes spellen op kan. Ik ga denk ik ook voor de XGM@NIC schreef op 10 april 2003 @ 14:14:
[...]
Verschilt, geloof dat er meestal rond de 7 games op een 256mbit kunnen.
En ik heb gekozen voor de XG-Flash, na ik enkele reviews hebben gelezen.
Had eerste de F2A maar m'n bestelling veranderd
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 13:54:
fucked up shit m@nic, dankzij het slechte managment bij de dixons heb ik wel mn gc met sms voor 219 euro op de kop getikt, hahahah sukkels verkochten hem veels te goedkoop!!

Hoe werkt Metroid Fusion met Metroid Prime? Is dat beetje cool?
Ff kijken.. mn vriendin zei ineens dat ze de Zelda's wel erg leuk vond.. dus misschien dat ik zo'n ding koop voor der.. en verkoop die PS2 met alle shit en berg games. Hou ik er nog geld aan over. Als ik thuis ben ff kijken tot wanneer die bon geldig is.. ik dacht tot eind mei ofzo? Of was het maar eind april?Ja, ik wil wel zo'n kortingsbon, aangezien er bij de oude GBA niet zo'n ding zat en ik toch wel een GC wil hebben en dan is die 50 euro mooi meegenomen.
[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2003 14:29 ]
Ja het is en klinkt vrij goedkoop, maar die spellen heBosmonster schreef op 10 April 2003 @ 14:26:
Metroid pack is maar 199? Hmm.. met bon 149.. das dan ook wel weer erg goedkoopMaar zal wel weer een berg shit bijkomen.. controller/memory stick enzo?
Die zijn nog steeds 50 euro per stuk
En zo is het ook met de GBA, ik zou 'm nooit kopen als er geen flash kaart achtige dingen waren geweest.
Zonder emulator? Want met emulator kan de F2A dat ook. Overigens heb ik ook toch maar de XG besteld in plaats van de F2A vanwege oa. de software (die van f2a is brak; je moet bv. zelf weten in welke bank je saves zijn opgeslagen), de usb adapter (de snelste) en een oplaadbare batterij in de flash cart waardoor ie langer meegaat.ken schreef op 10 april 2003 @ 14:16:
[...]
De XG flas heeft als voordeel dat deze ook oude nes spellen op kan. Ik ga denk ik ook voor de XG
Verwijderd
Verwijderd
Voor het slapen gaan nog effe een spelletjes spelen kan nooit kwaad. Let op dat het niet te laat wordt. Is bij mij vaak zat gebeurd met het levelen in Golden Sun. Zat ik tot 2 uur s'nachts nog te spelen en dan moest ik de volgende morgen weer naar het werk.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 14:54:
Ik zit er sterk aan te denken om een advance SP te kopen. Alleen ik vraag me af of ik er wel genoeg mee zou spelen, aangezien ik nu meestal achter de PC zit. Gebruiken jullie hem eigenlijk ook wel in de bus of op school? Ik denk dus zelf dat ik hem daar niet zou gebruiken. Het is overigens wel een extreem cool dingetje. En ik heb "vroeger" veel op de NES gespeeld, maar nooit geen SNES gehad. Ik wil er dus heel graag eentje hebben, maar aan de andere kant vraag ik me dan ook weer af of ik hem ook echt ga gebruiken. Het is natuurlijk per persoon afhankelijk, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die mij kunnen vertellen of zij de gameboy wel gebruiken in de bus of iets.
de bon is geldig tot eind meiBosmonster schreef op 10 april 2003 @ 14:26:
Metroid pack is maar 199? Hmm.. met bon 149.. das dan ook wel weer erg goedkoopMaar zal wel weer een berg shit bijkomen.. controller/memory stick enzo?
[...]
Ff kijken.. mn vriendin zei ineens dat ze de Zelda's wel erg leuk vond.. dus misschien dat ik zo'n ding koop voor der.. en verkoop die PS2 met alle shit en berg games. Hou ik er nog geld aan over. Als ik thuis ben ff kijken tot wanneer die bon geldig is.. ik dacht tot eind mei ofzo? Of was het maar eind april?
en 3 mei komt er een zelda pack met:
- Limited Edition Platinum Gamecube (zilver dus)
- 1 Controller
- Zelda: The wind waker
- Bonusdisc: Zelda Ocarina of time en Masterquest
dit alles ook voor 199 (of 149 met bon)
Op de pleeVerwijderd schreef op 10 April 2003 @ 14:54:
Ik zit er sterk aan te denken om een advance SP te kopen. Alleen ik vraag me af of ik er wel genoeg mee zou spelen, aangezien ik nu meestal achter de PC zit. Gebruiken jullie hem eigenlijk ook wel in de bus of op school? Ik denk dus zelf dat ik hem daar niet zou gebruiken. Het is overigens wel een extreem cool dingetje. En ik heb "vroeger" veel op de NES gespeeld, maar nooit geen SNES gehad. Ik wil er dus heel graag eentje hebben, maar aan de andere kant vraag ik me dan ook weer af of ik hem ook echt ga gebruiken. Het is natuurlijk per persoon afhankelijk, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die mij kunnen vertellen of zij de gameboy wel gebruiken in de bus of iets.
Forever raver!
Verwijderd
Ja dat is ook een optie.
Verwijderd
Ik heb zojuist GBA+Zelda besteld bij Bartsmit
die 50minz heen en 50minz terug naar school (zonder vertraging) worden een stuk aangenamer met een GBA SPtje
wat ik niemand (?) nog heb zien zeggen, op de XG kan je ook simpelweg je oude NES games spelen (en mp3s)! dit + de prijs/reviews... simpele keuze dacht ik zo
Wat zijn volgens jullie DE games om te hebben?
Zelda en Mario zijn eigenlijk verplichte kost imo
splinter cell ziet er opzich leuk uit maar ik vraag me af of het ook echt leuk is om te spelen
Zit daar de hele Zelda Ocarina of Time game bij???Phusebox schreef op 10 April 2003 @ 15:04:
[...]
de bon is geldig tot eind mei
- 1 Controller
Wel jammer dat ie zilver is trouwens... vond de zwarte juist zo cool (heb ook zwarte SP).
Ik gebruik hem voornamelijk als ik eens geen zin heb om achter de pc te gaan zitten, waar ik normaal al vrij veel achter zit. Heerlijk ff op de bank liggen gameboyen of in bed voor je gaat slapen... heerlijk! Dit kon ook voor geen meter met de oude Advance.. zonder backlight (waar ik dus zelden mee speelde.. kreeg altijd wel een stijve nek van de gekke hoeken waarin ik me moest wringen om een beetje licht op te vangen).Ik zit er sterk aan te denken om een advance SP te kopen. Alleen ik vraag me af of ik er wel genoeg mee zou spelen, aangezien ik nu meestal achter de PC zit. [...]
[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 10-04-2003 15:37 ]
ik kan wil ook wel zon bon.. ik ken iemand die super graag die zelda pack wil halen maar niet genog geld heeft. zonder bon kan ie hem dus niet halen..Bosmonster schreef op 10 April 2003 @ 11:12:
Iemand nog zo'n 50 euro kortingsbon hebben voor een Cube? Ik ga er toch geen kopen.. Heb nog een PS2 staan met een berg spellen die alleen maar staat te verstoffen.. Vind het de moeite niet om achter de televisie te gaan zitten.. dan ga ik liever met een goeie game achter de pc zitten.
Dus as er iemand een kortings-bon kwijtwilt, hier wil iemand hem graag hebben : evilcuber@wanadoo.nl
This space is occupied
Heb nu bijna 2 jaar m'n GBA en in die tijd maar weinig gebruikt, op vakantie wel mee gespeeld en heel af en toe als ik wat verder moest met het OV. Zomer's in de tuin is het ook wel fijn. Maar sinds een maat van me zijn SP heeft zitten we met 4 swords uren bij de macVerwijderd schreef op 10 April 2003 @ 14:54:
Ik zit er sterk aan te denken om een advance SP te kopen. Alleen ik vraag me af of ik er wel genoeg mee zou spelen, aangezien ik nu meestal achter de PC zit. Gebruiken jullie hem eigenlijk ook wel in de bus of op school?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 16:02 ]
Verwijderd
Ja hoor het spel kan gewoon opgeslagen worden in de catridge. Al heb je bij sommige spellen dat je een grote code (password) krijgt die je moet onthouden( opschrijven dus) Niet echt handig. Daarom kun je altijd het beste wat reviews lezen van GBA spellen en informatie opdoen voordat je een spel aanschaf.Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 16:00:
Bedankt voor de reply's. Rest mij nog een vraag die ik vergeten was: Kun je games ook saven? Ik had al iets gelezen over tijden saven bij mariokart, maar ik vraag mij dus af of dit dan saven is en zo ja, of andere games dit ook hebben, ik lees zo ongeveer van wel, maar ik wil het toch zeker weten. Ohja, en er zijn zeker games op die mij boeien, ookal zijn dat niet echt de rpg games, misschien ook omdat ik die nog niet echt geprobeert heb.
Advance Wars, Golden SUN, VRally3 kun je allemaal gewoon opslaan. Maar bij spellen als Dark Arena en GT advance wordt het moeilijker.
Ik verheugde me erop dit weekend golden sun 2 te spelen op de GBA SP!!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verwijderd
Ik d8 dat hij duurder zou worden ?Phusebox schreef op 10 April 2003 @ 15:04:
[...]
- 1 Controller
voor die prijs haal ik hem zeker dan heb ik een zilveren sp en gamecube straks ,,,cant wait !
Aaah, ik dacht dat je 'm al gespeeld had. Op de emu dus!? Nepper!henkyyyyyyy schreef op 10 april 2003 @ 17:15:
Hmm net een emailtje gekregen van GBAshop , de XG gaat nog een week duren verwachten ze .
Ik verheugde me erop dit weekend golden sun 2 te spelen op de GBA SP!!
Ben ik toch lekker eerder geweest... :-)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hmm, dit gaat niet goed zijn voor mijn banksaldoPhusebox schreef op 10 April 2003 @ 15:04:
[...]
- 1 Controller
Nothing to see here
Wie nog een bon wil hebben voor een GC moet het maar even zeggen.
Je hoeft alleen maar de verzendkosten betalen
Check V&A bij Fokzine effe. Iemand heeft daar 12E geboden. You can thank me later.ken schreef op 10 April 2003 @ 18:39:
Ik krijg vandaag mijn GB SP
Wie nog een bon wil hebben voor een GC moet het maar even zeggen.
Je hoeft alleen maar de verzendkosten betalen
Zitten erg leuke tussen, en zover ik weet heeft pogoshell tegenwoordig ook XG-Flash support!

Zijn er nog meer van zulke programma's
Verwijderd
Verwijderd
Je kan sparen voor dingen zoals: screensavers, posters (die je zelf moet uitprinten), achtergronden etc... Maar voor 6000 punten geven ze je nu een GBA. Is een tijdelijke actie geloof ik... Maar dat duurt wel ff voordat je zoveel punten hebt... Ik zit nu op 1900 punten ongeveer en heb geregistreerd:The_Cook schreef op 10 April 2003 @ 15:59:
Los vraagje: kan iemand mij de toegevoegde waarde van de VIPcode vertellen? Ik word niet echt warm van de toelichting op de nintendo site.
Gamecube, Pikmin, GBASP, Zelda(gba)...
Die heb ik hem al verkocht...spaceboy schreef op 10 April 2003 @ 18:53:
[...]
Check V&A bij Fokzine effe. Iemand heeft daar 12E geboden. You can thank me later.
Mijn XG ligt op het postkantoor vanuit honkong; maandag besteld, nu al hier. Stuk sneller dan de gba-shop. Ik had eerst de F2A bij de gba shop besteld maar toe wilde ik toch liever de xg om allerlei redenen maar dan duurde het nog tot na de paasvakantie volgens die shop dus ik heb hem maar gewoon bij succes besteld. Morgen ga ik mn XG ophalen want die stomme postbode heeft niet eens aangebeld maar heeft gewoon het briefje in de bus gegooid.
WTFThe_Cook schreef op 10 April 2003 @ 21:51:
Heb sinds gister de XGflash van de GBA shop. Goeie service, testen de XG ook voor je omdat er af en toe defecte exemplaren tussen zaten, houden je goed op de hoogte, geen gezeur met creditcards of douane (je pakje zal er maar net gecheckt worden) en binnen 10 dagen in huis. Xgflash werkt zoals ie het moet doen, snel in branden en draaien maar.
Ik heb dus een mail gekregen dat ze hem pas volgende week krijgen
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
tja maar wat heb je nou aan die pogoshell?M@NIC schreef op 10 April 2003 @ 18:56:
Cool! Ik wist niet dat Pogoshell ook themes had
Zitten erg leuke tussen, en zover ik weet heeft pogoshell tegenwoordig ook XG-Flash support!
[afbeelding]
Zijn er nog meer van zulke programma's![]()
of ik mijn games nu uit een lijste selecteer of dat ze in een map staan?
Gezien de lengte en inhoud van deze topic zullen ze daar wel als warme broodjes gaanhenkyyyyyyy schreef op 10 April 2003 @ 22:16:
[...]
WTF![]()
Ik heb dus een mail gekregen dat ze hem pas volgende week krijgen
beter zelf importerenThe_Cook schreef op 10 April 2003 @ 22:33:
[...]
Gezien de lengte en inhoud van deze topic zullen ze daar wel als warme broodjes gaanZe halen ze, dacht ik, uit Hongkong, dus gaat wel een kleine twee weken overheen.
heb ik ook gedaan
scheelde me dik 50 euro
Hoewel de game er echt NIET uitziet is de gameplay tot nu toe wel leuk. Een beetje turn-based vechten en die beesten verzamelen. Ondertussen kijken welke je sterker wilt maken etc. erg leuk. Alleen twijfel ik nu of ik eerst verder ga met Advance Wars of nu door met Pokemon...
Vandaag reactie gekregen.
Mijn bestelling, en die van jullie vast ook, komt pas een week na pasen!

Op de site stond een levertijd van 10 dagen, had ik dit geweten dan had ik 'm ook zelf geimporteerd.
Verwijderd
Als je goed had gelezen had je gezien dat er 10 WERKdagen staat, dat is 2 weken.M@NIC schreef op 11 april 2003 @ 11:09:
Gisteren gemailed naar GBAShop.nl
Vandaag reactie gekregen.
Mijn bestelling, en die van jullie vast ook, komt pas een week na pasen!
Op de site stond een levertijd van 10 dagen, had ik dit geweten dan had ik 'm ook zelf geimporteerd.

ik had de mijne paar dagen na de release van gba sp...
toen waren ze nog ruim op voorraad... (van superufo.com overigens / zelfde als succes compu)
ps. heb net 4 sites gecheckt, hij is echt overal uitverkocht
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 11-04-2003 13:47 ]
rom en ramtest moet je doen met een lege cartridge he...
hier is ie nog op voorraad:
http://www.gbax.com/index.html#co
nog een:
http://218.16.125.250/shop/show.php?product=GA3108
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 11-04-2003 13:54 ]
Hm... bij GBAX kun je zelf ook een kleur opgevenPhusebox schreef op 11 April 2003 @ 13:53:
bij mij doet alles het, saven enzo
rom en ramtest moet je doen met een lege cartridge he...
hier is ie nog op voorraad:
http://www.gbax.com/index.html#co
nog een:
http://218.16.125.250/shop/show.php?product=GA3108
Beter dan dat lelijke paars.. maar ja heb al besteld
Waar staat dat je op kleur kan kiezen?? Zie het nergens staan.M@NIC schreef op 11 April 2003 @ 15:18:
[...]
Hm... bij GBAX kun je zelf ook een kleur opgeven
Beter dan dat lelijke paars.. maar ja heb al besteld
Ik denk dat ik een
Heb mijn bestelling bij www.gbashop.nl geannuleerd en bij www.gbx.com besteld
Phusebox bedankt voor de info
[ Voor 20% gewijzigd door ken op 11-04-2003 16:12 ]
Neej je hebt geen bril nodigken schreef op 11 April 2003 @ 16:09:
[...]
Waar staat dat je op kleur kan kiezen?? Zie het nergens staan.
Ik denk dat ik eennodig heb
![]()
Heb mijn bestelling bij www.gbashop.nl geannuleerd en bij www.gbx.com besteld
Phusebox bedankt voor de info
Bij Xinga (2de link) kun je zelf een kleur bepalen.
Heb 't verkeerd gepost, soz

[EDIT]
Wat is het verschil tussen de "256M XG USB Kit" en de "256M XG USB Cart" ?
Cart is alleen 't kaartje zeker ?
Wat is die dan duur inverhouding

[ Voor 17% gewijzigd door M@NIC op 11-04-2003 16:37 ]
Ik heb (2x) XG USB KIT besteldM@NIC schreef op 11 April 2003 @ 16:32:
[...]
Neej je hebt geen bril nodig
Bij Xinga (2de link) kun je zelf een kleur bepalen.
Heb 't verkeerd gepost, soz
Levertijd 24-48 uur. Beter dan +2 weken bij gbashop
De kit is denk ik kaart met kabel en de Cart is alleen de losse kaart.Wat is het verschil tussen de "256M XG USB Kit" en de "256M XG USB Cart" ?
Cart is alleen 't kaartje zeker ?
Wat is die dan duur inverhouding
Is idd wel erg duur in verhouding
Bij http://www.gbashop.nl is dit verschil maar 10 euro
[ Voor 11% gewijzigd door ken op 11-04-2003 16:47 ]
Moet ik maar ff elke week een doekje over m'n GBA SP halen zodat ik 'm niet kwijt raak in de stof
Maandag gaat de mijne op de post, UPS Express
Ben benieuwd wanneer ik hem in huis hebt
[ Voor 3% gewijzigd door ken op 11-04-2003 23:33 ]
scheelt iets van 10 euro (tussen 24-48 uur en 4-12 dagen)Snok schreef op 12 april 2003 @ 00:11:
met ems had ik em binnen 4 dagen, en das 30 dollar goedkoper!
Verwijderd
http://gameboy.insidegame...ntent.asp?ContentID=13025De capaciteit van de lithium batterij van de GBA SP behoorde nog de minste zorgen van de miljoenen gamers. Tien uur leek meer dan voldoende en om eerlijk te zijn, dat is het ook. Hoe dan ook, half mei zal er in Japan een nieuwe verbeterde adapter op de markt verschijnen die 75% langer mee gaat. Met een grote capaciteit van 1000mA kun je iets minder dan 20 uur achter elkaar nonstop gamen.
Een extra batterij is nooit weg maar kheb geen problemen met degene die bij de so zit. Kan er lang genoeg mee doen.
Dit topic is gesloten.