Het grote GBA topic

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.583 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 14:09:
Ik heb nu ook een SP, maar bij mij zijn de kleuren nogal dof.

Bijvoorbeeld dat Nintendo logo-tje als je de SP aanzet is niet wit maar grijs.
Ik heb hem al volledig opgeladen. Hoort dit nou of moet ik hem terugbrengen??
Probeer verschillende spelletjes uit. En kijk dan waar je zeker weet dat wit moest zijn of dat ook grijs is. Anders moet je even terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
vraagje: ik werk met ez-writer
en nu wil ik games wissen en nieuwe erop zetten
maar ik krijg de savegames niet teruggezet op de rom?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op 03 April 2003 @ 12:39:
[...]

Tasjes in elk geval (heb er hier een liggen), ik heb m gekocht bij de mediamarkt (in Heerlen (Limburg) ).
De koptelefoon (is een adapterkabel + normale koptelefoon) heb ik gekocht bij dixons.
Cool ik ga meteen zo'n adapterkabel kopen... Je kan je eigen koptelefoon er dan op aan sluiten toch?
Phusebox schreef op 03 April 2003 @ 14:20:
hmmm ik gebruik ezwriter nooit maar LittleWriter, die saved automatisch je savegames en zet ze ook weer op je card als je die spellen er weer opzet. Zeer handige programma, heeft ook nog heel wat andere functies

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 15:14:
[...]

Cool ik ga meteen zo'n adapterkabel kopen... Je kan je eigen koptelefoon er dan op aan sluiten toch?
Ja, dat kan.
Er zit er ook een bij overigens.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 15:14:

[...]

hmmm ik gebruik ezwriter nooit maar LittleWriter, die saved automatisch je savegames en zet ze ook weer op je card als je die spellen er weer opzet. Zeer handige programma, heeft ook nog heel wat andere functies
ezwriter hoort dat ook automatisch te doen, maar bij mij dus niet...
en littlewriter crasht bij het opstarten meteen, dus die werkt helemaal niet...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. zet eerst je games erop >> BURN
2. klik op je game, dan op "update" klikken, komt een "browse" venstertje en selecteer je .SAV (vanaf je pc) >> BURN

anders eerst je SAV even backuppen naar je pc

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 15:43:
1. zet eerst je games erop >> BURN
2. klik op je game, dan op "update" klikken, komt een "browse" venstertje en selecteer je .SAV (vanaf je pc) >> BURN

anders eerst je SAV even backuppen naar je pc
nope doet ie niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees eerst dan dit http://218.16.124.98/xg_guide.htm
bij mij werkt het prima, versie 1.08

als littlewriter het ook niet doet dan zal het of aan je writer/card of aan je pc liggen denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja die guide ken ik maar het werkt gewoon niet
als ik de save game kies dan kapt ie ermee...
argh

ps. komen er ook nog 512 mb xg's?
want 256 is een beetje weinig vind ik

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 03-04-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag,.. kaart eens formatteren in zijn geheel?

vlgns mij zijn er plannen voor een 512 en 1gb, en die werken ook met dezelfde writer, ik heb er nl. doosjes van gezien met als opschrift "64mb-1gb"

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 15:51:
vaag,.. kaart eens formatteren in zijn geheel?

vlgns mij zijn er plannen voor een 512 en 1gb, en die werken ook met dezelfde writer, ik heb er nl. doosjes van gezien met als opschrift "64mb-1gb"
Waar koop jij die dan???
Ik kan ze alleen op inernet vinden.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://218.16.124.98/image/11-250.jpg

rechtsboven, dus ik neem aan dat deze er ook zullen komen.

check ook : http://218.16.124.98/phpb...3cf0bab53abd6977fb4819d43
en http://218.16.124.98/phpb...3cf0bab53abd6977fb4819d43

dus die zou er al moeten zijn.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nou in een topic staat mei 2003
dus misschien binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op 03 April 2003 @ 09:55:
[...]

Tetris worlds ;)

edit:

Ik heb daarstraks gezien dat tetris worlds (gba) bij intertoys voor 19,95€ te koop is
Ow das wel cool dan ..heb je dat in een folder gezien of lag hij in de winkel ?

Tetris world is toch een zeer goede versie of niet ?

Niet dat ik hem ooit zal gaan spelen ,maar mijn vriendin zal de gba meer gaan gebruiken dan mij denk ik :)

Btw ik zag monkey ball junior vorige week al liggen bij de frs in Zwijndrecht dus dat zal dan toch wel bij all frsshops zijn lijkt me .

edit : hmm de reviews van tetris world schelen nogal een beetje :)

http://www.metacritic.com/games/platforms/gba/tetrisworlds/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 03 April 2003 @ 14:20:
Phuse, welke flashset heb jij? Ik had de F2A set in bestelling maar die heb ik gecancelled omdat er problemen zijn met de SP en die set. Werkt die van jou wel goed met de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 03 april 2003 @ 19:48:
[...]

Phuse, welke flashset heb jij? Ik had de F2A set in bestelling maar die heb ik gecancelled omdat er problemen zijn met de SP en die set. Werkt die van jou wel goed met de SP?
xgflash, ja werkt goed
ben inmiddels er ook achter hoe de savegames werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 03 April 2003 @ 20:03:
[...]

xgflash, ja werkt goed
ben inmiddels er ook achter hoe de savegames werken...
Ahh thnx. Dat is dus deze: Afbeeldingslocatie: http://harpet.hypermart.net/winkel/gbab0111.jpg

Ik zit te denken om dan volgende maand de 128 mbit versie aan te schaffen, of kan ik beter voor de 256 gaan die wel weer een stuk duurder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga voor de 256..

@phusebox,... werkt nu goed, wat was het probleem nou?

weet iemand eigenlijk hoe je kleine zelfgemaakt animaties op de gba laat draaien,
ik vind wel wat op het xg-forum,maar daar verwijzen ze alleen naar een chinese tutorial.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 20:28:
ga voor de 256..

@phusebox,... werkt nu goed, wat was het probleem nou?

weet iemand eigenlijk hoe je kleine zelfgemaakt animaties op de gba laat draaien,
ik vind wel wat op het xg-forum,maar daar verwijzen ze alleen naar een chinese tutorial.
geen idee wat het probleem was, heb driver en software opnieuw geinstalleerd... en het werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb Street Fighter 3 Alpha binnen. De grote van de karakters viel me een beetje tegen en de besturing al helemaal. Ik heb de game nog geen 2 min gespeeld maar als allereerste indruk lijkt de GBA me geen goed platform voor een vechtgame. Dit is wel een HEEL voorbarige conclusie maar het is wel een echte first impression ;)

Advance Wars daarentegen is wel erg leuk! kBen benieuwd naar Pokemon...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 04 April 2003 @ 08:36:
Ik heb Street Fighter 3 Alpha binnen. De grote van de karakters viel me een beetje tegen en de besturing al helemaal. Ik heb de game nog geen 2 min gespeeld maar als allereerste indruk lijkt de GBA me geen goed platform voor een vechtgame. Dit is wel een HEEL voorbarige conclusie maar het is wel een echte first impression ;)

Advance Wars daarentegen is wel erg leuk! kBen benieuwd naar Pokemon...
Ik heb een tijd geleden het spel ook gespeeld. Ik vond de vorige versie ook beter. Maar vechtgames vind ik nou toevallig wel lekker op een GBA spelen. Tekken is een groot voorbeeld daarvan. En tsja verder wacht ik eigenlijk op een DBZ vecht game. Alleen kan ik daar lang op wachten vrees ik. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 10:56

TdV

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 19:48:
[...]

De gbashop heeft gezegd dat die set zeker werkt met de sp; bij problemen zullen ze echt wel helpen. Het probleem heeft overigens waarschijnlijk te maken met het stroomgebruik tijdens het flashen. Tot nu toe werkt het, als het eerst als niet werkte, als je de front-light uitzet omdat er dan meer stroom voor het flashen is. We zullen wel zien!

Ondertussen vermaak ik me overigens prima met LOTR the two towers; speelt iemand deze ook? Tis een soort van diablo-achtig spel; erg verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op 04 april 2003 @ 09:07:
[...]

De gbashop heeft gezegd dat die set zeker werkt met de sp; bij problemen zullen ze echt wel helpen. Het probleem heeft overigens waarschijnlijk te maken met het stroomgebruik tijdens het flashen. Tot nu toe werkt het, als het eerst als niet werkte, als je de front-light uitzet omdat er dan meer stroom voor het flashen is. We zullen wel zien!

Ondertussen vermaak ik me overigens prima met LOTR the two towers; speelt iemand deze ook? Tis een soort van diablo-achtig spel; erg verslavend.
Ik was van plan om hem te gaan halen. Misschienkun je er iets over vertellen? Zodat je me kunt over halen om hem toch te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 09:27:
[...]

Ik was van plan om hem te gaan halen. Misschienkun je er iets over vertellen? Zodat je me kunt over halen om hem toch te kopen. :P
Ik neem aan dat je LOTR TTT bedoeld? Het lijkt zoals gezegd op diablo; tis een hack-n-slash rpg. Je loopt dus rond in levels, al dan niet direct het pad volgend, en je komt overal orcs, trollen en dergelijke tegen. Als je die verslaat laten ze vaak edelstenen (=geld) of wapens liggen. Zo krijg je betere wapens en met het geld kan je upgrades kopen. Naast wapens heb je ook nog spell's die uiteenlopen van snellere spirit (=mana) regeneratie tot complete bliksemaanvallen. Ook krijge je experience points waarmee je je mannetje sterker kan maken en bij elk level krijge je een upgrade in die magic dingen. Er zijn 5 characters om mee te spelen en deze volgen allemaal een gedeeltelijk andere route. Er zitten allemaal stukjes film tussen en het verhaal van de film wordt redelijk goed gevolgd. Ook is er trouwens de mogelijkheid dat het boze oog je opmerkt als je bijvoorbeeld teveel magic gebruikt, zoals de ring van frodo, en dan komt er een ring wraith om je af te maken; dit voegt veel toe aan de spanning.

Minpunten zijn er ook; je moet soms lang wachten totdat je spirit (veel upgrades in stoppen dus) weer opgeladen is en je komt veel dezelfde wapens erg vaak tegen. Daarbij is het spel vrij donker en ik heb begrepen dat het daardoor op de oude gba wat moeilijker speelt; maar met een lampje moet het ook wel gaan.

Dit spel is dus erg leuk als je van dit genre (diablo) houd. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op 04 April 2003 @ 09:48:
[...]

Ik neem aan dat je LOTR TTT bedoeld? Het lijkt zoals gezegd op diablo; tis een hack-n-slash rpg. Je loopt dus rond in levels, al dan niet direct het pad volgend, en je komt overal orcs, trollen en dergelijke tegen. Als je die verslaat laten ze vaak edelstenen (=geld) of wapens liggen. Zo krijg je betere wapens en met het geld kan je upgrades kopen. Naast wapens heb je ook nog spell's die uiteenlopen van snellere spirit (=mana) regeneratie tot complete bliksemaanvallen. Ook krijge je experience points waarmee je je mannetje sterker kan maken en bij elk level krijge je een upgrade in die magic dingen. Er zijn 5 characters om mee te spelen en deze volgen allemaal een gedeeltelijk andere route. Er zitten allemaal stukjes film tussen en het verhaal van de film wordt redelijk goed gevolgd. Ook is er trouwens de mogelijkheid dat het boze oog je opmerkt als je bijvoorbeeld teveel magic gebruikt, zoals de ring van frodo, en dan komt er een ring wraith om je af te maken; dit voegt veel toe aan de spanning.

Minpunten zijn er ook; je moet soms lang wachten totdat je spirit (veel upgrades in stoppen dus) weer opgeladen is en je komt veel dezelfde wapens erg vaak tegen. Daarbij is het spel vrij donker en ik heb begrepen dat het daardoor op de oude gba wat moeilijker speelt; maar met een lampje moet het ook wel gaan.

Dit spel is dus erg leuk als je van dit genre (diablo) houd. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Bedankt voor de info! Het spel viel me op omdat het op diablo leek. En aangezien ik een aantal uurtjes me had vermaakt met Diablo leek het goed om ook dit spel te halen. Kun je BTW ook een archer maken? Want dat vind ik echt altijd stoer bij dat soort games. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Ik neem aan dat je bedoeld met een archer spelen? Dat is Legolas; die heb ik ook het eerste uitgespeeld. Vooral als hij pijlen met +3 fire damage krijgt is hij onverslaanbaar (nou ja....) erg goed in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op 04 April 2003 @ 10:07:
Ik neem aan dat je bedoeld met een archer spelen? Dat is Legolas; die heb ik ook het eerste uitgespeeld. Vooral als hij pijlen met +3 fire damage krijgt is hij onverslaanbaar (nou ja....) erg goed in ieder geval.
Mooi! Dan ga ik hem halen. :) (Dat wordt pas volgende week dan :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 10:09:
[...]

Mooi! Dan ga ik hem halen. :) (Dat wordt pas volgende week dan :O )
Let op; bij de dixons en FRS geloof ik is ie 5 euro duurder. Hij kost op zn goedkoopst 49.95 in de winkel wat ik heb gezien. (dixons en frs vragen dus 54.95)

Internet is geloof ik nog veel goedkoper en aangezien je blijkbaar geduld hebt :)

[ Voor 12% gewijzigd door TdV op 04-04-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik zou eens www.dvdcrave.com eens tjekken. Als een CC hebt lijkt mij dit de goedkoopste en snelste (qua verzending dan he) optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb ook een Gameboy Advance SP besteld bij InideGamer.nl want ik vind hem er erg strak uitzien. Wat ik alleen nog even zeker wilde weten is: Doet bij alle GBA-titels het licht het op de GBASP of moeten daar aparte spellen voor uitkomen? Kun je zien aan de voorkant van het hoesje of hij geschikt is voor de SP of geldt dat voor alle GBA-titels?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 04 April 2003 @ 16:11:
Ik heb ook een Gameboy Advance SP besteld bij InideGamer.nl want ik vind hem er erg strak uitzien. Wat ik alleen nog even zeker wilde weten is: Doet bij alle GBA-titels het licht het op de GBASP of moeten daar aparte spellen voor uitkomen? Kun je zien aan de voorkant van het hoesje of hij geschikt is voor de SP of geldt dat voor alle GBA-titels?
In principe moeten alee GBA spellen ook op de SP versie te spelen zijn. Lijkt me een beetje dom als dat niet zo het geval was. Of heeft iemand anders er andere dingen over gehoort? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle GB, GBC en GBA spellen kun je spelen en het licht is gewoon een aan-uit knop, dus die werkt altijd als je hem "aan" zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Deddiekoel schreef op 04 april 2003 @ 11:13:
Ik zou eens www.dvdcrave.com eens tjekken. Als een CC hebt lijkt mij dit de goedkoopste en snelste (qua verzending dan he) optie.
Ze zijn daar wel goedkoop ja, maar hoe zit dat met de douane??Moet je geen invoerrechten betalen als ze het onderscheppen?
Of laat je er "Toy Sample $15" opzetten?

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand geïnteresseerd in een vip code van een GBA SP? want ik heb vandaag een nieuwe ontvangen maar ik kan zelf deze code niet activeren.

Dus laat het even weten als je geïnteresseerd bent! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 18:22:
Iemand geïnteresseerd in een vip code van een GBA SP? want ik heb vandaag een nieuwe ontvangen maar ik kan zelf deze code niet activeren.

Dus laat het even weten als je geïnteresseerd bent! :)
Hmm ik heb ook geruild voor een nieuwe vanwege stof , dus ik heb ook nog een VIP code !

Als iemand hem wil ik hoor het wel !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 08:30
VIP Code~!!!! thank you :)

mail-adres

[ Voor 50% gewijzigd door wAizz op 04-04-2003 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wAizz je emailadres? Dat is wat makkelijker verzenden

oke als het goed is heb je hem!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
henkyyyyyyy schreef op 04 April 2003 @ 18:27:
[...]
Hmm ik heb ook geruild voor een nieuwe vanwege stof , dus ik heb ook nog een VIP code !

Als iemand hem wil ik hoor het wel !
en als niemand interesse heeft, dan zou ik die van jou natuurlijk ook wel willen hebben :) Iemand anders gaat natuurlijk voor, aangezien ik die van MissXannie al heb gekregen (en nog maar eens een keertje bedankt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ik wil ook nog wel graag een Vip code. dus als iemand er nog ene kwijt wil wil:
mail ff naar evilcuber@wanadoo.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Effe een vraagje, ik krijg komende week mijn Flash2Advance linker. Op dit moment heb ik een FlashAdvance Linker (Visoly, ouwe versie, jaartje oud ofzo) 256. Beiden werken via de printerpoort, maar alles wat ik op internet lees over de Flash2Advance, is dat soms (max. 5% van de roms) gepatched moet worden. Weet iemand hier meer van? Ik heb dat bij de FlashAdvance Linker nooit gehad namelijk, en volgens mij zijn ze vrij identiek.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
Als je dat bij je oude linker nooit hebt hoeven te gebruiken, dan bij je nieuwe ook niet. Het gaat om de roms en niet om datgene wat je gebruikt om ze op je kaartje te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hot news: zojuist is Golden Sun 2: The Lost Age uitgekomen! Shit, nu nog als de bliksem Zelda LttP uitspelen. Ik heb pas net 1 pendant. Volgens mij duurt dat nog maanden. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 09:59:
[...]

Bedankt voor de info! Het spel viel me op omdat het op diablo leek. En aangezien ik een aantal uurtjes me had vermaakt met Diablo leek het goed om ook dit spel te halen. Kun je BTW ook een archer maken? Want dat vind ik echt altijd stoer bij dat soort games. 8)
20 Euro bij MediaMarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
spaceboy schreef op 05 april 2003 @ 11:24:
Hot news: zojuist is Golden Sun 2: The Lost Age uitgekomen! Shit, nu nog als de bliksem Zelda LttP uitspelen. Ik heb pas net 1 pendant. Volgens mij duurt dat nog maanden. :)
Net binnengekregen !!

WOEI!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

henkyyyyyyy schreef op 05 April 2003 @ 11:38:
[...]

Net binnengekregen !!

WOEI!!
Is trouwens eerste 128mbit rom die ik tegenkom (of was Mortal Kombat 5 ook?). Wat vind je er so far van henky? Ik ga 'm nu 's effe bekijken.

[ Voor 6% gewijzigd door spaceboy op 05-04-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

TdV schreef op 04 April 2003 @ 09:07:
[...]

Nou ik heb dezelfde paralelle F2A2 set, en ik kreeg elke keer verify errors terwijl dezelfde roms het wel doen als ik het probeer met onze gewone GBA.

Ipv te gaan solderen, hebben we gewoon de SP op de adapter aangesloten, waarmee je het mee dus oplaadt. En werken dat ding! werkt perfect :D Aangezien het een stroom issue was, helpt het gewoon om je sp op het lichtnet aan te sluiten. Enige nadeel die ik kan bedenken is dat je niet even onderweg van je laptop op je SP een rommetje kunt gooien, dan doet ie SP het niet waar de gewone GBA het wel doet. :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

nog meer aanraders behalve LOTR:TT? Street FIghter Alpha is best geinig...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nitai schreef op 05 April 2003 @ 12:43:
[...]

Nou ik heb dezelfde paralelle F2A2 set, en ik kreeg elke keer verify errors terwijl dezelfde roms het wel doen als ik het probeer met onze gewone GBA.

Ipv te gaan solderen, hebben we gewoon de SP op de adapter aangesloten, waarmee je het mee dus oplaadt. En werken dat ding! werkt perfect :D Aangezien het een stroom issue was, helpt het gewoon om je sp op het lichtnet aan te sluiten. Enige nadeel die ik kan bedenken is dat je niet even onderweg van je laptop op je SP een rommetje kunt gooien, dan doet ie SP het niet waar de gewone GBA het wel doet. :)
Heel vreemd. Ik krijg komende week mijn paralelle F2A (256) als 't goed is, zal hier effe posten of 't werkt. De ouwe (ook paralelle) Flash Advance Linker van mij geeft nooit problemen, zowel in GBA als in GBA SP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nitai schreef op 05 April 2003 @ 12:49:
nog meer aanraders behalve LOTR:TT? Street FIghter Alpha is best geinig...
Mijn top-5 van GBA games so far:

- Zelda
- Advance Wars
- Speedball 2
- Super Mario 3
- Castlevania Circle of the Moon (Harmony of Dissonance zit ik hopeloos vast, vandaar dat CotM beter is) :)

Maar nu ga ik Golden Sun 2 's proberen, dikke kans dat hij in bovenstaand rijtje komt te staan. :)

[edit]
Golden Sun 2 ziet er erg fraai uit. Mooier dan deel 1 in elk geval, ook mooier dan Zelda. Geluid is ook onovertroffen. Toch ga ik eerst Golden Sun 1 maar spelen, wil wel even het hele verhaal horen natuurlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door spaceboy op 05-04-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 05 April 2003 @ 12:52:
[...]

Heel vreemd. Ik krijg komende week mijn paralelle F2A (256) als 't goed is, zal hier effe posten of 't werkt. De ouwe (ook paralelle) Flash Advance Linker van mij geeft nooit problemen, zowel in GBA als in GBA SP niet.
Mja kben benieuwd of dat ding werkt. Ik kreeg ook een mailtje van de GBA shop waarin ze vermelden dat ze de F2A gestest hebben op 2 europese SP's en dat het perfect werkte. Toch heb ik nog steeds mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
spaceboy schreef op 05 April 2003 @ 12:54:
[...]

[edit]
Golden Sun 2 ziet er erg fraai uit. Mooier dan deel 1 in elk geval, ook mooier dan Zelda. Geluid is ook onovertroffen. Toch ga ik eerst Golden Sun 1 maar spelen, wil wel even het hele verhaal horen natuurlijk.
Hmm wel veel gepraat , voordat je aan het werk kan :D
Maar ziet er zeker goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

henkyyyyyyy schreef op 05 april 2003 @ 16:16:
[...]

Hmm wel veel gepraat , voordat je aan het werk kan :D
Maar ziet er zeker goed uit!
Hehe, ja inderdaad. Wel lollig dat geluid erbij. Je hoort echt aan 't gepiep dat 't een vrouw is, vervolgens die lage piepjes die die oude baas laat praten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu ook de trotse eigenaar van een Gameboy Advance SP, maar er zit een klein stukje stof onder het scherm. Nietzo heel erg, maar wel irritant als je vanuit sommige invalshoeken kijkt. Is dit normaal, heeft elke gameboy er wel een stukje stof onder, of moet ik hiervoor teruggaan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
spaceboy schreef op 05 April 2003 @ 12:54:
[...]

Mijn top-5 van GBA games so far:

- Zelda
- Advance Wars
- Speedball 2
- Super Mario 3
- Castlevania Circle of the Moon (Harmony of Dissonance zit ik hopeloos vast, vandaar dat CotM beter is) :)

Maar nu ga ik Golden Sun 2 's proberen, dikke kans dat hij in bovenstaand rijtje komt te staan. :)

[edit]
Hopeloos vast bij HoD? Hmmm, dat spel had ik in enkele uurtjes reeds gecompleteerd. Wellicht kan je wat uitwijden over je probleem zodat ik wellicht wat hulp kan bieden?

HoD is een van mijn meest geliefde spellen...ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ilyc schreef op 06 April 2003 @ 00:29:
[...]

Hopeloos vast bij HoD? Hmmm, dat spel had ik in enkele uurtjes reeds gecompleteerd. Wellicht kan je wat uitwijden over je probleem zodat ik wellicht wat hulp kan bieden?

HoD is een van mijn meest geliefde spellen...ooit!
Hmm... ik heb helaas ondertussen mijn savegames weggegooid (en dat doe ik niet snel, was echt mooi spel!), Circle of the Moon heb ik ook in een vakantie uitgespeeld. Waar ik vast zat? Pfff... ik had in die twee "maps" (groen+blauw) samen 123% completed, waren iets van 8 plekken totaal waar ik verder zou moeten kunnen volgens de map, maar dan was of de deur op slot, of de schacht te hoog, of weer iets anders mis. Was gewoon frustrerend. Maar bedankt voor 't aanbod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 00:27:
Ben nu ook de trotse eigenaar van een Gameboy Advance SP, maar er zit een klein stukje stof onder het scherm. Nietzo heel erg, maar wel irritant als je vanuit sommige invalshoeken kijkt. Is dit normaal, heeft elke gameboy er wel een stukje stof onder, of moet ik hiervoor teruggaan..?
Sommige GBA SP hebben er last van , ik had het zelf ook (zie dit topic).
Ik ben teruggegaan naar de winkel en heb een andere meegekregen!

Als je eenmaal weet waar het zit , blijf je de hele tijd naar dat stukje kijken ! (tenminste ik wel ;) )

http://www.nintendo.com/c...ance_sp/trouble_speck.jsp

[ Voor 7% gewijzigd door henkyyyyyyy op 06-04-2003 11:33 . Reden: Link bijgevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Ik dacht er ook aan om zo,n XG flash 256mb setje te kopen voor me nieuwe GBA SP (zilver :D).
Informatie heb ik ook al gevonden en het programma lijkt me niet al te moeilijk, wat ik alleen wilde vragen was dat ik veel heb gelezen over batterijen die snel op gaan.
Bedoelen ze hiermee een batterij in de cartrige? en zo ja is die (makkenlijk) te vervangen?

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
John117 schreef op 06 April 2003 @ 13:09:
Ik dacht er ook aan om zo,n XG flash 256mb setje te kopen voor me nieuwe GBA SP (zilver :D).
Informatie heb ik ook al gevonden en het programma lijkt me niet al te moeilijk, wat ik alleen wilde vragen was dat ik veel heb gelezen over batterijen die snel op gaan.
Bedoelen ze hiermee een batterij in de cartrige? en zo ja is die (makkenlijk) te vervangen?
de batterij in de nieuwere xg flash laadt zich vanzelf op als je je cartridge gebruikt..
bovendien gaan ze vrij lang mee als ze niet opladen tussendoor

http://218.16.124.98/index-e.htm
Now the save battery of XGFlash have been change to use the high-capability 3.6V rechargeable Li-Ion battery from Feb. 2003! This battery not need to precharge before use it since it's full when this battery came form the battery factory. We have tested this battery can keep around 3V for a long time when you use it, because the XGFlash have build in the recharge circuit already, this circuit can charge the battery automatic when you play it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:12
Ik heb vandaag ook maar m'n bestelling gedaan :)
• Airform opbergtasje (zilver)
• Earphone converter
• 4 Player link-kabel
• Screensaver
• Flash2Advance 256Mbit USB - Set

Nu wachten tot ze binnen komen en dan als een gek een GBA SP in het zilver kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 06 April 2003 @ 15:25:
Ik heb vandaag ook maar m'n bestelling gedaan :)
• Airform opbergtasje (zilver)
• Earphone converter
• 4 Player link-kabel
• Screensaver
• Flash2Advance 256Mbit USB - Set

Nu wachten tot ze binnen komen en dan als een gek een GBA SP in het zilver kopen :9
Kben benieuwd of die Flash 2 Advance wil werken op de GBA SP, als hij het goed doet bestel ik hem ook. :) Keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 15:37:
[...]

Kben benieuwd of die Flash 2 Advance wil werken op de GBA SP, als hij het goed doet bestel ik hem ook. :) Keep us posted!
Daar ga ik dus wel vanuit :/
Op de site staat van wel.

[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 06-04-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:50

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waar bestellen jullie dat allemaal?

Ik wil graag nog steeds een GBA afterburner voor mijn "GBA classic" aangezien de Inkoopactie niet doorging. Ik wilde deze zomer ook aan de gang met C++ en mijn GBA, maar dan moet ik ook zo'n Flash ding hebben. Ik zou het het liefste bij een enkele winkel bestellen. harpet.hypermart.net heeft echter alleen zo'n lame kit zonder dimmer chip en schroevendraaier (die kost nog eens 6 euro extra!)

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Johnny, bestel gewoon bij Liksang. Je kan zo'n set nemen en je krijgt ook nog eens die schroevendraaier erbij.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een 2e hands GBA gekocht, werkt prima!

Een paar vraagjes:
Is het echt nodig om de speciale GBA adaptor te kopen om de gba van stroom te voorzien, of kan ik gewoon een adapter gebruik met het juiste voltage en ampere?

Ik ben van plan om een flash-set te kopen, ik twijfel alleen tussen de xg flash en flash2advance.
Ik heb veel forums etc doorgenomen maar overal zeggen hebben ze zowel opmerkingen (+ en -) over de f2a als de xg. 8)7
Is het dan verstandig de 128Mbit of gelijk de 256Mbit set te kopen?
Ik heb gelezen dat de GBA maximaal spellen van 256 Mbit aan kan, maar ik ben nog geen ROM tegen gekomen van deze grootte.
En als laatste vroeg ik me af of jullie goede ervaringen hebben met gbashop.nl en eventueel nederlands shops kennen (of buitenlandse maar ik heb geen creditcard..)?

bvd
Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 23:59
Phusebox schreef op 06 April 2003 @ 13:42:
[...]

de batterij in de nieuwere xg flash laadt zich vanzelf op als je je cartridge gebruikt..
bovendien gaan ze vrij lang mee als ze niet opladen tussendoor

http://218.16.124.98/index-e.htm

[...]
Thanks Phusebox, Wat ik heb gelezen zal wel op de flash2advance slaan dan.
Ik ga snel ff zo,n XG bestellen :D

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Dat is een kwestie van tijd voor ze zo groot zijn agold.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

DoctorV64 schreef op 06 April 2003 @ 16:15:
Johnny, bestel gewoon bij Liksang. Je kan zo'n set nemen en je krijgt ook nog eens die schroevendraaier erbij.
Maar zij verkopen geen flash cartridges meer.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

ow yep..vergeten..

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy bedankt! ik ga effe paar weekjes aankijken hoe erg ik het vlekje blijf vinden.. en ik kan een jaar lang nog de boel inruilen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi agold
-----------------------------------------
En als laatste vroeg ik me af of jullie goede ervaringen hebben met gbashop.nl en eventueel nederlands shops kennen (of buitenlandse maar ik heb geen creditcard..)?
-----------------------------------------
Ik heb goede ervaringen met www.gbashop.nl. Je krijgt bij elke vraag direct antwoord en service is ook prima.
Mijn xg-flash werkte niet meteen, via telefoon kreeg ik uitleg hoe ik de driver's moest instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Gaat het flashen met de oude Flash advance Linker nu langzamer dan met de USB Flash2Advance?? Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-01-2023
Ik heb dus vorige week gelijk mijn gba sp besteld (een zwarte) en ik heb enkele dagen geleden de XG Flash 256 MB set gekocht bij www.success-hk.com, dat is de leverancier die de spullen voor www.gbashop.nl leverd. Ik heb daar besteld omdat het zo'n 50 euro goedkoper is dan bij GBA Shop. GBA shop is 175 euro + 14 euro verzendskosten (onder rembours) en success-hk is 126 dollar + 20 dollar verzendskosten (via EMS), dat maakt in totaal 146 dollar of 135 euro, en dat gaat via credit card. Ik had hem donderdag besteld, en de dag daarna was de order status "shipped", ik denk dat het nog 1 a 2 weken duurt voordat ik hem binnenheb en dan post ik mijn ervaringen wel. Waarom ik voor de XG heb gekozen en niet voor de F2A is door de volgende redenen:
- XG gaat via USB port en de cardridge wordt niet geflashed in de GBA, maar in een apart "docking station" waardoor het geen energie van je GBA batterijen vreet.
- de XG ondersteund LittleWriter (dat is het beste programmatje om roms mee te flashen, het patcht de roms namelijk automatisch)
- de XG was volgens mij goedkoper
- sommige GBA SP's hebben problemen met F2A

ik heb ongeveer 2 weken alle voor en nadelen uitgezocht en heb dus de XG besteld, als ik hem binnen heb post ik mijn ervaringen wel. Ik zou persoonlijk voor de 256 versie gaan omdat er al enkele roms van 128 Mbit zijn, maar de keuze is natuurlijk aan jezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:54

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb ook een GBA SP gekocht maar heb alleen nog geen spellen. Ik weet niet wat voor spel ik moet kopen. Zijn er spellen die speciaal voor de GBA SP gemaakt zijn? Ik ben aan t twijfelen tussen Street Fighter 2 Turbo, Zelda LttP en Mario Advance 2.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
CaptainM schreef op 06 April 2003 @ 22:26:
Zijn er spellen die speciaal voor de GBA SP gemaakt zijn?
Nee, en zover ik weet zijn er ook geen verandering in beeld en/of geluid vergeleken met de orginele GBA/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
nee, de GBA SP is precies hetzelfde als de normale GBA maar dan in een ander jasje, oftewel, er komen geen GBA SP exclusives en alle GBA games zijn speelbaar op de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snok schreef op 06 April 2003 @ 22:14:
Ik heb dus vorige week gelijk mijn gba sp besteld (een zwarte) en ik heb enkele dagen geleden de XG Flash 256 MB set gekocht bij www.success-hk.com, dat is de leverancier die de spullen voor www.gbashop.nl leverd. Ik heb daar besteld omdat het zo'n 50 euro goedkoper is dan bij GBA Shop. GBA shop is 175 euro + 14 euro verzendskosten (onder rembours) en success-hk is 126 dollar + 20 dollar verzendskosten (via EMS), dat maakt in totaal 146 dollar of 135 euro, en dat gaat via credit card.
Ja dat scheelt wel heel wat geld :) ... alleen jammer dat ik geen credit card heb :(
- XG gaat via USB port en de cardridge wordt niet geflashed in de GBA, maar in een apart "docking station" waardoor het geen energie van je GBA batterijen vreet.
- de XG ondersteund LittleWriter (dat is het beste programmatje om roms mee te flashen, het patcht de roms namelijk automatisch)

ik heb ongeveer 2 weken alle voor en nadelen uitgezocht en heb dus de XG besteld, als ik hem binnen heb post ik mijn ervaringen wel. Ik zou persoonlijk voor de 256 versie gaan omdat er al enkele roms van 128 Mbit zijn, maar de keuze is natuurlijk aan jezelf :)
ik denk dat ik idd de 256Mbit versie neem en waarschijnlijk de XG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snok schreef op 06 april 2003 @ 22:14:
Ik heb dus vorige week gelijk mijn gba sp besteld (een zwarte) en ik heb enkele dagen geleden de XG Flash 256 MB set gekocht bij www.success-hk.com, dat is de leverancier die de spullen voor www.gbashop.nl leverd. Ik heb daar besteld omdat het zo'n 50 euro goedkoper is dan bij GBA Shop. GBA shop is 175 euro + 14 euro verzendskosten (onder rembours) en success-hk is 126 dollar + 20 dollar verzendskosten (via EMS), dat maakt in totaal 146 dollar of 135 euro, en dat gaat via credit card. Ik had hem donderdag besteld, en de dag daarna was de order status "shipped", ik denk dat het nog 1 a 2 weken duurt voordat ik hem binnenheb en dan post ik mijn ervaringen wel. Waarom ik voor de XG heb gekozen en niet voor de F2A is door de volgende redenen:

ik heb em ook daarvandaan en ik had hem 4 dagen later in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik Zelda: Oracle of Ages en Zelda: Oracle of Seasons voor een zacht prijsje kan oppikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 23:48:
Weet iemand waar ik Zelda: Oracle of Ages en Zelda: Oracle of Seasons voor een zacht prijsje kan oppikken?
bij de bart smit zag ik ze laatst nogal goedkoop (opruiming) ik weet niet hoeveel het was

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 06 April 2003 @ 23:51:
[...]

bij de bart smit zag ik ze laatst nogal goedkoop (opruiming) ik weet niet hoeveel het was
Thanks, zal morgen ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of tjek www.bartsmit.nl...?

ohnej, staan volgens mij geen gameboy color games...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Kan je op de XG zonder andere hardware of software GB games spelen?
Dus kan ik een GB rom op een XG cardridge flashen en dan spelen.

Als dat kan, kan ik dan GBA en GB games door elkaar op 1 cardridge zetten?

* itsme dacht dat je er wel GB games op kan flashen, maar dan mogen er geen GBA games opstaan ...

Wie weet hoe dat bij de F2A is?
(hierbij is sowieso hardware nodig.)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Phusebox schreef op 06 April 2003 @ 23:15:
[...]

ik heb em ook daarvandaan en ik had hem 4 dagen later in huis!
Ja? Welke manier van verzenden had je gedaan? Ik heb dus EMS gedaan, nou maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
its_me schreef op 07 April 2003 @ 07:05:
Kan je op de XG zonder andere hardware of software GB games spelen?
Dus kan ik een GB rom op een XG cardridge flashen en dan spelen.

Als dat kan, kan ik dan GBA en GB games door elkaar op 1 cardridge zetten?

* Snok dacht dat je er wel GB games op kan flashen, maar dan mogen er geen GBA games opstaan ...

Wie weet hoe dat bij de F2A is?
(hierbij is sowieso hardware nodig.)
Hoe het zit bij de XG weet ik niet, maar iig heb je voor de F2A een Bridge nodig om GB/GBC games te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Hier staan reviews en faq's van alle Flashlinkers en bijbehorende producten, mss heeft iemand er iets aan :)

http://fafaq.gbaemu.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snok schreef op 07 April 2003 @ 08:52:
[...]

Ja? Welke manier van verzenden had je gedaan? Ik heb dus EMS gedaan, nou maar afwachten :)
EMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Ah mooi :) Dan kan ik het binnenkort verwachten :) Heb je er ooit problemen mee gehad? Met de XG dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Heb je nog invoerrechten en/of btw moeten betalen aan de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snok schreef op 07 April 2003 @ 10:04:
[...]

Ah mooi :) Dan kan ik het binnenkort verwachten :) Heb je er ooit problemen mee gehad? Met de XG dus.. :)
nee
TdV schreef op 07 april 2003 @ 12:51:
[...]

Heb je nog invoerrechten en/of btw moeten betalen aan de douane?
nee

[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, Bart Smit in Groningen had ze niet meer.

Weet iemand toevallig nog een andere winkel die Zelda: Oracle of Ages/season heeft? Desnoods een online winkel.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

hmm..
-Gameboy Sp €130
-USB FlashLinker (256Mbit) €165
totaal:
€295

Ik heb toch wel zon om zon prachtig Sp'tje te halen :P :)
maja dan meot ik wel zon linker hebben, dan kan ik ook eens die 100 roms spelen die ik nog heb (op de PC is het niet zo leuk :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 07-04-2003 15:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 07 April 2003 @ 15:58:
hmm..
-Gameboy Sp €130
-USB FlashLinker (256Mbit) €165
totaal:
€295

Ik heb toch wel zon om zon prachtig Sp'tje te halen :P :)
maja dan meot ik wel zon linker hebben, dan kan ik ook eens die 100 roms spelen die ik nog heb (op de PC is het niet zo leuk :P )
ga voor de xg flash, trust me. kost ongeveer 135 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik heb m'n bestelling maar veranderd, van een 256mbit Flash2Advance naar een 256mbit XG-Flash.
Volgens veel reviews zou deze toch een stuk beter moeten zijn.

Snok > Zou je de edit knop willen gebruiken ? :)

[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 07-04-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny

Johnny

Na het lezen van http://fafaq.gbaemu.com/ hebik besloten ook een XG flash te nemen... nu nog een winkel waar ik hem het beste kan kopen.

Kun je daar trouwesn ook oude GB(C) games mee spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
heb je creditcard en ben je niet bang voor SARS:

www.superufo.com voor xgflash, in mijn ogen de beste site om te bestellen

heb je geen creditcard, of wil je niet in het buitenland bestellen of ben je bang voor SARS:
www.gbashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, maat van mij heeft vrijdag een zilveren SP gehaald met Wolvenstein 3D. Damn, dat heerst! Echt een dik retro-gevoel toen we tijdens de lessen "moffen aan het schieten waren" :D
Helaas vond de leraar het wat minder en was de minicomputer gelijk in beslag genomen (stel je voor, op Havo 5 ;) ). Maar ik vind em toch wel heel mooi.. Die zwarte lijkt me wel wat.

Wat zijn nou de echt coole games? Ik houd meer racing / shooters dan van RPG's en andere "trage" games, alhoewel bijv. Pokemon Red & Blue mij ook nog wel enkele uurtjes vermaakt hebben.
/me is echt heel erg aan het twijfelen nu...
Een I-Bead 100 MP3 speler of een GBA:SP met leuk spelletje.. Moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Het begint hier een beetje op een GBA-flash topic te lijken. Is er verder echt niets anders te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
M@NIC schreef op 07 April 2003 @ 16:34:

Snok > Zou je de edit knop willen gebruiken ? :)
Euuh..natuurlijk, maar waarom? Of ben ik nou dom :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Snok schreef op 07 April 2003 @ 18:49:
[...]

Antwoord 1) Omdat je 3 berichten achter elkaar van jezelf hebt staan in deze thread.

Antwoord 2) Ja

[ Voor 26% gewijzigd door spaceboy op 07-04-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Snok schreef op 07 April 2003 @ 18:49:
[...]

Omdat het niet de bedoeling is dat je 3 replys onder elkaar zet als het allemaal in 1 kan.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.