Worms lekker knallen
Zelda gewoon de sfeer en het gevoel
Zelda gewoon de sfeer en het gevoel
Ja ! Dat spel had ik ook ! Bij mij moest je ook een soort wachtwoord ofzo invullen voor je ging spelen (die wist ik niet, maar hij was ni zo moeilijk te raden dus op een gegeven moment had ik m doorPapa Roach schreef op 16 January 2003 @ 16:06:
er was ooit eens een spel met allemaal japanse vechtsporten.
ik heb geen idee meer hoe het heetje kon ermee stokvechten en nog een aantal andere sporten.
Het was wel in kleur geloof ik, iemand die me kan helpen?
[ Voor 32% gewijzigd door Sport_Life op 16-01-2003 16:22 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Predator schreef op 16 January 2003 @ 16:10:
[...]
Budokan
edit:
Bah, referer check, pic removed
Deze is ook wel het vermelden waard.
Vooral de geluiden uit de pc speaker vond ik erg leuk
allebei bedankteMAeRCe schreef op 16 januari 2003 @ 16:13:
[...]
Ja ! Dat spel had ik ook ! Bij mij moest je ook een soort wachtwoord ofzo invullen voor je ging spelen (die wist ik niet, maar hij was ni zo moeilijk te raden dus op een gegeven moment had ik m door) Weet alleen ni meer hoe het heet
.
/edit: Budokan
[afbeelding]
En k had ook zo'n spelletje waarmee je zo'n knuppel had en dan kon je huisjes in ofzo waar spinnen zaten etc. Je had dan ook zo'n level en dan moest je over water heen door op krokodillen te springen ofzo.
Iemand enig idee hoe dat heet ?
Verwijderd
ik kon er alleen nooit mee landenVerwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 16:35:
Wie waagt het hier om 'RETAL' (F-29 Retalliator) te vergeten!??
De eerste Fight*kuch*SIM die ik gespeelt heb..en ook mijn eerste game ooit op een comp!
[afbeelding]
[afbeelding]
Heilig!
Papa Roach schreef op 16 januari 2003 @ 16:41:
als ik met budokan wil sparren, zegtie dat je iets moet leren oid, en dan moet je bij een plaatje de japanse letters kiezen. (identify this family crest)
Mijn japans is niet wat het moet zijndus is hier iets van een logica voor?
ik had hier budokan.gif nog liggen, ooit es zelf gemaakt met Dr. HaloPapa Roach schreef op 16 January 2003 @ 16:41:
als ik met budokan wil sparren, zegtie dat je iets moet leren oid, en dan moet je bij een plaatje de japanse letters kiezen. (identify this family crest)
Mijn japans is niet wat het moet zijndus is hier iets van een logica voor?
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door M@NIC op 16-01-2003 20:58 ]
Verwijderd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
At dawn on the fifth day look to the east
Verwijderd
Verwijderd
Elite wasBar_en_boos schreef op 16 januari 2003 @ 17:04:
Elite (op de C64) was in 1985 z'n tijd ver vooruit en DE game voor die jaren. Het zette toentertijd de trend voor een hele serie latere games. Wat er allemaal wel niet paste in 64 Kb! Voor het eerst 3D door middel van wireframes, honderden zonnestelsen bezoeken, pirates neerknallen, handelen via ruimtestations, wapens kopen etc. Ik heb er echt heel veel tijd ingestoken.
't Was vergelijkbaar met meer recentere games als privateer II en Xtension.
Hmm, idd. Super Mario World was als console game imo ook de beste van de oude tijdTAG_Speedy schreef op 16 January 2003 @ 22:03:
[afbeelding]
Dat is voor mij toch wel DE klassieker, top game en nu nog steeds erg leuk.
Verder games als Super Mario World, Zelda ALTTP en Mario Kart.
🌞🍃
Verwijderd
Elite was idd een super spelVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 16:52:
[...]
Elite wasik speel het nu nog af en toe...en honderden zonnestelsels eh? David heeft me ooit verteld dat ze een kleine 20.000 zonnestelsels hebben verwijderd omdat ze door de bomen het bos niet meer zagen...dus veel meer had ook nog in die 64 kB gepast
Jazeker, maar ik haakte snel af.Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 17:06:
Kent iemand misschien ook het spel Captain Blood
Met random werelden en radiofrequenties
Had er een A4tje bij met codes om uberhaupt ooit nog iets terug te vinden
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
Het heeft mij ook veel moeite gekost hoorgrep schreef op 22 januari 2003 @ 17:56:
[...]
Jazeker, maar ik haakte snel af.
Door dit soort spellen kregen de fransen al snel een reputatie om bloedmooie maar totaal onbegrijpelijke games te maken.
Verwijderd
Da was idd lache.....Papa Roach schreef op 16 January 2003 @ 16:06:
Zonder enige twijfel winter games
urenlang de enterknop van je toetsenbord rammen om maar die bocht met schaatsen door te komen
het spel spreekt voor zich denkik
Als we Halflife gaan adden (wat eigenlijk nie egt oude tijd is) mag Starcraft ook zeker niet ontbrekenjoostve schreef op 10 januari 2003 @ 16:19:
Halflife uiteraard
denk niet dat dat nog uitleg nodig heeft
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 11:34 ]
Verwijderd
Da was idd lache.....Papa Roach schreef op 16 January 2003 @ 16:06:
Zonder enige twijfel winter games
urenlang de enterknop van je toetsenbord rammen om maar die bocht met schaatsen door te komen
het spel spreekt voor zich denkik
[offtopic]er was ooit eens een spel met allemaal japanse vechtsporten.
Verwijderd
Als we Halflife gaan adden (wat eigenlijk nie egt oude tijd is) mag Starcraft ook zeker niet ontbrekenjoostve schreef op 10 januari 2003 @ 16:19:
Halflife uiteraard
denk niet dat dat nog uitleg nodig heeft
Verwijderd
hehe....ich weissdaFubar schreef op 23 januari 2003 @ 11:24:
hey pcell... heb je wel eensch van [afbeelding] gehoord?
[ Voor 3% gewijzigd door Sassie op 23-01-2003 12:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
"Prince of Persia" neem ik aan.. dat was idd een gigantische hit. er was ook es op tv in gamequest ofzo, een soort docu over hoe die Prince of Persia gemaakt was. Zie je Jordan Mechner (maker van PoP) die voor de in-game animatie zn broer filmt terwijl die rent en over schuttingen klimt
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
* CJ eens isVerwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 13:11:
Phantasmagoria! Geweldig en nog eng ook!
[ Voor 2% gewijzigd door CJ op 24-01-2003 17:39 . Reden: Edit: 1 teveel weggehaald bij F119 na het zien van Tazzman's post ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Ach, nog maar 1 jaar en dan is ie wel 10 jaar oudDataBeest schreef op 13 januari 2003 @ 12:10:
[...]
Humm, natuurlijk. LBA ook![]()
Alhoewel ik bij dit topic zelf aan 10 jaar oude games dacht![]()
/late reactie![]()
[ Voor 140% gewijzigd door Ronald Koeman op 24-01-2003 17:09 ]
tvw
Verwijderd
DroogKloot schreef op 24 January 2003 @ 17:07:
FS2 stamt uit 1999. En da's niet wat je noemt OUDE tijd.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 17:23 ]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Eindelijk! Iemand die Space Rogue ook een erg goede klassieker vind! (had 'm al eerder genoemd in dit topic, incl pix)
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 20:16 ]
Verwijderd
Ik had vroeger ook zo'n racespelletje (F1), hij was ook in de motoruitvoeringVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:18:
Even over een ander spel wat ik echt geniaal vond. Het is uitgekomen dacht ik in 1990, het is een race spel>formule 1. Alleen weet de naam niet meer. Ik hoop eentje van jullie.
1 vand e racers heete Bruno Gardo(of hoe je het ook schrijft) sorry dat het een beetje onduidelijk is, maar hoop dat iemand eht heeft of weet hoe het spel heet.
Verwijderd
jammer dat je de naam niet weet, iemand anders misschien.eMAeRCe schreef op 24 January 2003 @ 20:24:
[...]
Ik had vroeger ook zo'n racespelletje (F1), hij was ook in de motoruitvoeringBeide heb ik vaak gespeeld maar ik weet helaas de naam niet meer ...
Verwijderd
Nee ik heb ze niet meer en als ik ze wel had dan had ik ze nog niet online gezetVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 21:30:
[...]
jammer dat je de naam niet weet, iemand anders misschien.
Heb je soms nog wel een van die spellen?
Heb ik hier nog liggen... speelde ik in 1999 en 2000 altijd tijdens de informatica-lessen (naast diverse andere games), de lessen waren zo saai dat ik interessantere bezigheden had...tazzman schreef op 24 januari 2003 @ 19:29:
[..]
Verder schiet me nu ook nog Dangerous Dave te binnen als "leuk klein spelletje".
Bedoel je niet James Pond?[..]
en James Bond van Delphine Sofware! Kent iemand die nog?
Even om te mierenneuken... Voor zover ik weet was dat in colonization en niet in civilization.Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:13:
Civilization, met je kanonnen bouwen en freedom bells bouwen.
Nope.. Het was een adventure ... Je was James Bond, 007 ..ah ik weet het al weer.. The Stealth Affair !!Wildfire schreef op 24 januari 2003 @ 22:41:
[...]
Heb ik hier nog liggen... speelde ik in 1999 en 2000 altijd tijdens de informatica-lessen (naast diverse andere games), de lessen waren zo saai dat ik interessantere bezigheden had...
[...]
Bedoel je niet James Pond?
[ Voor 29% gewijzigd door Ruudgo op 25-01-2003 02:01 ]
Verwijderd
Is idd ook mijn #1 gameM0rpheus schreef op 16 januari 2003 @ 08:51:
Voor mij is de enige echte klassieker Zelda: A Link to the past
Dat is zo'n goed spel! Kan me nu nog herinneren dat ik dat spel net kocht
Echt het beste spel wat er is, wat een sfeer, enz enz...
[afbeelding]
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 08:10 ]
Verwijderd
Ja, okay, maar als ik de naam had geweten dan had ik zelf nog kunnen zoeken. En veel ''oude'' spellen zijn gewoon gratis nu officieel te downloaden.(bijv: Stunts).eMAeRCe schreef op 24 januari 2003 @ 22:06:
[...]
Nee ik heb ze niet meer en als ik ze wel had dan had ik ze nog niet online gezet(warez....)
catfish schreef:
Privateer (al vernoemd) fantastische vrijheid, mooie gfx (toen) en gecombineerd met de goeie gameplay van Wing Commander, spijtig genoeg nog geen waardige opvolger
(opvolger werd gecancelled door EA in 1996)
(
* GZ ruikt...Iig wel een te kleine scan.. ( ) zodat mensen die weten waar ik het over heb de nostalgie ruiken
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Zo is het uitgebracht idd, maar Privateer 2 is gecancelled waarna men een ander project (The Darkening) heeft uitgebracht onder de naam Priv2,DroogKloot schreef op 25 January 2003 @ 13:37:
[...]
Privateer 2 (The Darkening) is toch echt in 1996 uitgebracht
[ Voor 25% gewijzigd door catfish op 25-01-2003 14:48 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Bionic Commando op de GameBoy was ook geweldigGolbeZeromus schreef op 25 January 2003 @ 13:57:
[...]
* Ecco ruikt...
* Ecco herkent !
Kennen jullie misschien nog Bionic Commando nog van de NES. Ook een meesterwerk hoor. En dan die ontploffing van die basis op het laatst. Die was mooooooiiiiiiiii!!11
Oh, those were the days...
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Techposts aan het scoren joh ?Jånnis schreef op 25 januari 2003 @ 15:45:
aaaaaah nostalgie bij het zien van de titels en uploads.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 16:25 ]
Verwijderd
SGD telt niet mee bij techpostsVerwijderd schreef op 25 January 2003 @ 16:17:
[...]
Techposts aan het scoren joh ?
[afbeelding]
Aan dit spel heb ik ook _uren_ plezier gehad, hij roeleert nog steeds![]()
Verwijderd
Alsof ik nog techposts weet te maken.. meestal is een vraag al goed geantwoord voordat ik er iets op kan antwoordenVerwijderd schreef op 25 January 2003 @ 16:26:
[...]
SGD telt niet mee bij techpostsdaarbij is er geen HK meer dus waarom zou je
Zekers!!!Aan dit spel heb ik ook _uren_ plezier gehad, hij roeleert nog steeds![]()
[ Voor 3% gewijzigd door mradem op 26-01-2003 02:58 ]
yup toen 149,95 bij de Blokker gehaaldTAG_Speedy schreef op 16 January 2003 @ 22:03:
[afbeelding]
Dat is voor mij toch wel DE klassieker, top game en nu nog steeds erg leuk.
Verder games als Super Mario World, Zelda ALTTP en Mario Kart.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 06:11 ]
dacht dat er maar 6 versies waren + 1 extra (keen dreams)?Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 06:00:
Commander Keen x
Heb bijna elke CK gespeeld tot versie 9 ofzo
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 14:19 ]
Verwijderd
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
[CSC]Outlaw schreef op 25 January 2003 @ 01:45:
Tadadadadada Sopwith!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was gewoon vet, vliegen is leuk, heb dit spel echt ongeloofelijk veel gespeeld.
[ Voor 30% gewijzigd door Tripp op 10-02-2003 14:50 ]
www.heinemanss.nl
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
[ Voor 12% gewijzigd door STi op 11-02-2003 16:37 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 12-02-2003 11:59 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq