Klopt de MPX pakt ook gewoon geheugen alleen het word niet gegarandeerd (1e 2 bankjes kan gewoon geheugen in)heuveltje schreef op 28 April 2003 @ 11:59:
Ik zit er ook over te denken om dual te gaan. alleen itt de ts wou ik wel voor een dubbeltje op de eerste rang zitten![]()
Nou ja een dubbeltje valt wat tegen, maar aangezien de asus al voor 240 euro verkrijgbaar is schept dat mogelijkheden
Daarom vroeg ik me af. ik zie iedereen hier met registerd ecc werken maar de mpx moest toch ook gewoon normaal ddr pikken ?
(ik dacht zelf aan een normale 512mb ddr reepje voor maar 60 euro)
En wat voor voeding heb je nu echt nodig ? er staat wel kwaliteits voeding, maar wat houd dat precies in ? een qtech van 50 euro, of echt zon (te) peperdure voeding van zalman ?
En Kon de mpx nou wel of niet verschillende cpu's tegelijk draaien ?
ik dacht eraan om een niewe xp 1800 te halen, die zo hoog mogelijk. en tot me vakantie geld binnen is een surplus 1ghz duron bij te doen.
als dat niet kan kosten xp's ook weer niet zoveel natuurlijk
ps instabiliteit is niet mijn grootste zorg. het moet natuurlijk niet 4 keer per dag crashen, maar het word een werkstation, dus het zal toch niet 24/7 aanstaan.
Die Qtec voeding van 550 Watt kwam soms zelfs beter uit de test dan sommige dure voedingen zoals Enermax, alleen dan is de vraag voor hoelang doet ie het.
Natuurlijk is het logisch dat je geen verschillende cpu`s in zo`n mobo kan stoppen...
Ik denk dat jij je eerst eens een beetje moet verdiepen in de stof