Ik zie hier nu twee groepen ontstaan: de /13-crew en -regulars, en de 3d-ers (dat wil niet zeggen dat /13-regulars geen 3d-ers kunnen zijn
). Het lijkt dat sommige mensen menen dat hoe harder je schreeuwt dat je weggaat, hoe sneller je je zin krijgt. Dat werkt zo niet.
)
• Mensen komen niet langssurfen om te blijven plakken ("Hé, dat is leuk, ik doe mee") zoals hier @ GoT gebeurt
• Een minder strak mod-beleid werkt simpelweg niet omdat het dan één grote huiskamer wordt
• De kwaliteit van de contests gaat omlaag
• Degenen die het forum al weten te vinden jaag je hierdoor weg
• Leeg forum, en je hebt jezelf ook niet echt populairder gemaakt hier.
Tip: zoek een ander groot forum op ipv voor elke scheet een eigen forum te maken. Dát noem ik pas een MOD-complex ("woei, kan ik eindelijk admin worden en lekker MoDdUh!").
Maar goed, als je het niet eens bent met de crew en je staat ook niet open voor een oplossing, ga dan maar.
Verder een schouderklopje voor de mensen die ook inzien dat er eigenlijk toch wel wat verandert moet worden om het leuk te houden/maken.
Alle reacties waarin staat dat er geen v8 meer komt: lees nu toch eens!
willem169 (-5 taalpuristVerwijderd schreef op 10 January 2003 @ 17:38:
Denk dat we maar een eigen forum moeten beginnen...
Ik vind dit weer een uitermate overdreven reactie van Willem169...
jammer...
Weet je wat het effect is als je een eigen forum begint? Ik zal er een paar opnoemen:Maaruh ik heb wel een snelle server (ergens:))
dus eigen forum beginnen lijkt me beter
ben zelf ook een 3d n00b, maar ik weet hoe het hier (vaak) gaat op GoT...
misschien een idee om eerst allemaal maar een irc channeltje in te gaan?
Dan zien wie forum kan regelen ofzo
#3d @ irc.tweakers.net
• Mensen komen niet langssurfen om te blijven plakken ("Hé, dat is leuk, ik doe mee") zoals hier @ GoT gebeurt
• Een minder strak mod-beleid werkt simpelweg niet omdat het dan één grote huiskamer wordt
• De kwaliteit van de contests gaat omlaag
• Degenen die het forum al weten te vinden jaag je hierdoor weg
• Leeg forum, en je hebt jezelf ook niet echt populairder gemaakt hier.
Tip: zoek een ander groot forum op ipv voor elke scheet een eigen forum te maken. Dát noem ik pas een MOD-complex ("woei, kan ik eindelijk admin worden en lekker MoDdUh!").
Maar goed, als je het niet eens bent met de crew en je staat ook niet open voor een oplossing, ga dan maar.
Verder een schouderklopje voor de mensen die ook inzien dat er eigenlijk toch wel wat verandert moet worden om het leuk te houden/maken.
Alle reacties waarin staat dat er geen v8 meer komt: lees nu toch eens!
Een pauze betekent niet dat er nooit meer een 3d-contest komt. De contests worden alleen niet meer gedoogd totdat er een oplossing gevonden is om het wél leuk te houden.willem169 schreef op 10 januari 2003 @ 09:39:
Zie het als een pauze![]()
Even rustig aan. Contest is er wel om het een beetje leuk, spannend en uitdagend te houden in een forum, en zodra 't ene topic nog niet dicht is, staat er al een volgende te wachten.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.