W&G Contest topix

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 620 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:53

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik zie hier nu twee groepen ontstaan: de /13-crew en -regulars, en de 3d-ers (dat wil niet zeggen dat /13-regulars geen 3d-ers kunnen zijn ;) ). Het lijkt dat sommige mensen menen dat hoe harder je schreeuwt dat je weggaat, hoe sneller je je zin krijgt. Dat werkt zo niet.
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 17:38:
Denk dat we maar een eigen forum moeten beginnen...
Ik vind dit weer een uitermate overdreven reactie van Willem169...
jammer...
willem169 (-5 taalpurist :P )
Maaruh ik heb wel een snelle server (ergens:))
dus eigen forum beginnen lijkt me beter

ben zelf ook een 3d n00b, maar ik weet hoe het hier (vaak) gaat op GoT...
misschien een idee om eerst allemaal maar een irc channeltje in te gaan?
Dan zien wie forum kan regelen ofzo

#3d @ irc.tweakers.net :*)
Weet je wat het effect is als je een eigen forum begint? Ik zal er een paar opnoemen:
• Mensen komen niet langssurfen om te blijven plakken ("Hé, dat is leuk, ik doe mee") zoals hier @ GoT gebeurt
• Een minder strak mod-beleid werkt simpelweg niet omdat het dan één grote huiskamer wordt
• De kwaliteit van de contests gaat omlaag
• Degenen die het forum al weten te vinden jaag je hierdoor weg
• Leeg forum, en je hebt jezelf ook niet echt populairder gemaakt hier.

Tip: zoek een ander groot forum op ipv voor elke scheet een eigen forum te maken. Dát noem ik pas een MOD-complex ("woei, kan ik eindelijk admin worden en lekker MoDdUh!").

Maar goed, als je het niet eens bent met de crew en je staat ook niet open voor een oplossing, ga dan maar.
Verder een schouderklopje voor de mensen die ook inzien dat er eigenlijk toch wel wat verandert moet worden om het leuk te houden/maken.

Alle reacties waarin staat dat er geen v8 meer komt: lees nu toch eens!
willem169 schreef op 10 januari 2003 @ 09:39:
Zie het als een pauze :)

Even rustig aan. Contest is er wel om het een beetje leuk, spannend en uitdagend te houden in een forum, en zodra 't ene topic nog niet dicht is, staat er al een volgende te wachten.
Een pauze betekent niet dat er nooit meer een 3d-contest komt. De contests worden alleen niet meer gedoogd totdat er een oplossing gevonden is om het wél leuk te houden.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl
heb geen zin om nog mee te doen met deze discussie
je hebt hier idd 2 groepen:
1. Mods + hun kontlikkende aanhangers
2. de anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 19:18:
rofl
2. de anderen

het lijkt me een goed idee als jij nu voor 1 direct je excuses aan gaat bieden
(en dat is geen beleefde vraag maar een eis)

als je je dan toch niet met de discussie wil bemoeien moet je niet komen trollen ook

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met alle respect, ik begrijp de mening van de mods en snap hun standpunt.
Maar ik doe mee en ik vind het leuk, en volgens mij velen met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik erger me dood aan die reply van willem169...
laat de mensen lekker plezier hebben.
Als de users die meedoen met de contest erover klagen, das een ander verhaal.

Maargoed, ik trol niet verder

mzzl

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:23:

je wilt niet weten hoe erg ik het daar mee eens ben :{

maar goed, ik ben (zoals de mods waarschijnlijk graag willen zien) al gestopt met de contest, ik zeg het maar niet daar..want dat mag niet...

Heel W&G laat ik weer met rust.... ga maar weer naar naar andere fora..

Het was leuk zolang het duurde...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonde :(
en tis ook niet "eerlijk" dat je hier eigenlijk nix mag zeggen
maargoed, ik ben hier dus wel weg...
En w&g wil ik wel verder in, als dat te doen is...
voor mij valt er nog genoeg te leren daar...

mzzl again
(over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 18:13:
Mja, ik merk wel dat ik er dus minder zin in krijg als er zoveel gezeik over is (misschien stop ik er zelf ook maar mee) , en over dat noobs gerangschikte primitives posten. Dan wil ik jou eerste iets wel zien, mijn dingen waren dus geen gerangschikte primitives, maar mijn eerste iets was wel heel simpel... Ik vind dat dus echt nergens op slaan...
Als je leest, dan zeg ik toch ook dat het niet erg is, maar dat ik het niet nodig vind om zoiets te posten.
handige_harrie schreef op 10 januari 2003 @ 16:24:
...ik zie nogal wat wips waar primitives leuk worden gerangeerd, er een kleurtje aan wordt gegeven en that's it. Dit is niet erg, iedereen moet ergens beginnen, maar ik vind het geen reden om het allemaal te posten.
Het gaat dus -nogmaals- om het feit dat ik zoiets niet postwaardig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik zie hier nu twee groepen ontstaan: de /13-crew en -regulars, en de 3d-ers (dat wil niet zeggen dat /13-regulars geen 3d-ers kunnen zijn ). Het lijkt dat sommige mensen menen dat hoe harder je schreeuwt dat je weggaat, hoe sneller je je zin krijgt. Dat werkt zo niet.
laat de mensen lekker plezier hebben.
Blijkbaar is het enige probleem Willem169 zijn probleem...

Dus, waarom gaan we niet gewoon verder met vrolijk tegen elkaar doen in W&G, en ook al zit er een nutteloze opmerking bij in het contest topic, laat deze lekker staan...

Blijkbaar is het enige probleem, dat willem zich aan anderen stoort, en daarom gaat hij als een meeuw schreeuwend binnen, kakt de boel onder, en vertrekt weer.

Nofi..

Ik vind het heel jammer dat GoT tegenwoordig zo is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:40:
[...]
je wilt niet weten hoe erg ik het daar mee eens ben :{

maar goed, ik ben (zoals de mods waarschijnlijk graag willen zien) al gestopt met de contest, ik zeg het maar niet daar..want dat mag niet...

Heel W&G laat ik weer met rust.... ga maar weer naar naar andere fora..

Het was leuk zolang het duurde...
Ik zou het niet alleen jammer vinden, maar ook verbaasd zijn als je hierom stopt met die contest :? Post nuttige replies, wat is daar zo raar aan :? En dat je gelijk met heel W&G kapt is natuurlijk nog verder van huis gezocht dan dat de appel van de boom afvalt.
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:18:
rofl
2. de anderen
:| Als mensen het met elkaar eens zijn, en het zint jou niet, dan zijn het kontlikkende aanhangers? Als er niet redelijk met je te praten valt, praat dan niet.

Ik merk weinig tot geen vordering in de hele discussie, laat staan dat de zeurende mensen meewerken tot een oplossing te komen :{

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 19:18:
rofl
2. de anderen

Ik kan het heel kort houden: donder dan op, en ga niet lopen melpen.

Zit het je zo dwars dat willem169 een keer een topic van je heeft gesloten? Grow up...

Ik wil hier best discussieren, maar niet als er iets anders achter zit dan wat er in de topicstart wordt vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op 10 January 2003 @ 20:28:

Blijkbaar is het enige probleem Willem169 zijn probleem...

Dus, waarom gaan we niet gewoon verder met vrolijk tegen elkaar doen in W&G, en ook al zit er een nutteloze opmerking bij in het contest topic, laat deze lekker staan...
Nee, dat doen we dus niet, dat wordt in andere techfora ook niet in deze mate toegelaten, dus in W&G ook niet. We modereren in zulke topics al veel losser.
Blijkbaar is het enige probleem, dat willem zich aan anderen stoort, en daarom gaat hij als een meeuw schreeuwend binnen, kakt de boel onder, en vertrekt weer.
Wat andere users ervan vinden, dat krijg jij niet te zien, mijn vriend, jij houdt alleen rekening met je eigen perspectief.
Nofi..
gelul
Ik vind het heel jammer dat GoT tegenwoordig zo is.

[/quote]
Ik ook, er kan niet eens meer normaal gemodereerd worden, of er wordt alweer gezegd dat het niet goed is. Te streng, te los, het is altijd wat. Nu slaat het evenwicht weer een beetje om naar de andere kant, en dan vallen er 'slachtoffers'. Zorg dat je daar niet bij hoort, maw. begeef je niet teveel op het randje.

En ik zou niet weten waarom je anderen die dat wél doen zou moeten verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ik ga helemaal niemand verdedigen, en het maakt me allemaal geen zak uit, al krijgen honderd mensen een IP lifetime BAN...

Ik zorg wel dat ik me aan de regels houd, want ik kom hier al lang genoeg om te weten hoe het in elkaar steekt...

Maar soms lijkt het wel alsof het een egoistische daad is, ipv een daadwerkelijke íngreep van een mod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

FragNeck schreef op 10 January 2003 @ 20:48:
Maar soms lijkt het wel alsof het een egoistische daad is, ipv een daadwerkelijke íngreep van een mod...
Sure, 60.000 gebruikers, maar alleen maar machtgeile/egoistische modjes.. Wat klopt er niet in de voorgaande zin ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KL :)
= afkorting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Ja, maar zeg nou zelf, als een mod een foutje maakt, zullen ze het zelden toegeven.

en daarbij komt ook nog eens, dat alle mods, elkaars hand boven elkaar houden...

Ik snap best wel waarom, want je bent een uitgezonderd team, maar ik vind dat je best reeel kunt zijn toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is altijd leuk om te zien dat diegenen die klagen ook diegenen zijn die het kortst geregistreerd zijn... Toeval? :?.

edit:
verkeerd gekeken. :o.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

-Aard-
Ik geloof dat ik je niet begrijp :?

FragNeck
Als je denkt dat een mod een onjuiste actie heeft gedaan, kun je emailen of in LA posten. Dat dit topic hier staat vind ik erg jammer, zeker gezien iedereen schreeuwt 'Oh wat stom van je, willem169!' terwijl alle goede argumentatie ontbreekt.

Beelzebubu
Juist iemand die een groen kruisje wil moet verder kijken dan de regdate lang is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prammenhanger:
Verwijderd in "W&G Contest topix"
staat in wat KL betekend.

Aard: IK laat niet toe dat users die meehelpen uitgescholden worden. Zie je e-mail voor een OW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prammenhanger schreef op 10 januari 2003 @ 21:08:
Juist iemand die een groen kruisje wil moet verder kijken dan de regdate lang is :+
Mjah, ik leg de associatie ook niet - vond het alleen toevallig. O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 21:03:
't is altijd leuk om te zien dat diegenen die klagen ook diegenen zijn die het kortst geregistreerd zijn... Toeval? :?.

edit:
verkeerd gekeken. :o.
are you thretnin' me?? :+

[ Voor 3% gewijzigd door FragNeck op 10-01-2003 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik wil even zeggen dat ik het jammer vindt dat sommige users niet kunnen toegeven dat ze ongelijk hebben. Ik was het wel eens met de topicstart, maar niet met de manier waarop het gebracht werd. Door uitleg van willen169 en andere W&G mods is het duidelijk geworden waarom dit nodig was, toen was de kous af.

Maar de manier waarop sommigen zoals Fragneck nu doorzagen op blijkbaar persoonlijke feutes vind ik de 3d contests meer schade doen dan de originele reden van het starten van dit topic. :/ Ik hoop dan ook dat enkele users het niet voor al die anderen zoals ik het zullen verpesten, omdat 3d contests topics toch wel een van de meest interessante zijn op GoT (voor mij dan).

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh - meer aard... Laat ik eens serieus op een punt van je ingaan:
FragNeck schreef op 10 January 2003 @ 20:48:
Ik denk dat je meer de sluit-msg/ban-msg bedoelt dan daadwerkelijk het slotje of ban op zich. Slotje/ban zijn vaak wel verdiend, alleen de uitleg erbij op het forum zelf schiet (vaak) tekort... Mjah, ik denk dat dat meer verveling is. Op zich heb je wel gelijk... Maar op nou van egoisme te spreken... Eerder luiheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justice:
Dat realiseren we ons ook wel, maar het wordt altijd zo lastig als men je je taak niet laat uitvoeren. Ik probeer serieus na te denken in het belang van iedereen, maar helaas leidt zo'n topic tot het moeten verdedigen van je collega-mods, en het op hun plaats zetten van users die tever gaan.

Ik ga deze thread dit weekend nog eens rustig lezen, en daarbij sla ik de ongeleide blindgangers over, aangezien er toch wel wat goede suggesties worden gedaan in dit topic.

/me deelt nogmaals mede:
het is moeilijk om objectief te blijven als je in een bepaalde rol gedwongen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 21:23:
[...]
Ik denk dat je meer de sluit-msg/ban-msg bedoelt dan daadwerkelijk het slotje of ban op zich. Slotje/ban zijn vaak wel verdiend, alleen de uitleg erbij op het forum zelf schiet (vaak) tekort... Mjah, ik denk dat dat meer verveling is. Op zich heb je wel gelijk... Maar op nou van egoisme te spreken... Eerder luiheid.

Bans gaat niemand iets aan behalve die user, bemiddelaar en de crew. Dus daar zijn we het over eens dat dit niet op het forum gebeurd (zal ook niet gebeuren ;))
Sluitmsg: iedere sluitmessage word specifiek gemaakt. Op het moment dat ik 20 keer om dezelfde reden iets moet doen zijn mijn maatregelen blijkbaar op dat moment niet effecient en zul je zien dat mijn sluitmessages korter en harder worden. (mijn staat in italics want ik denk niet dat je moderators mbt sluitmessages over 1 kam kan scheren: niet alleen iedere mod maar iedere sluitmsg op zich dient geevalueerd te worden op waarde :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Goed, ik denk dat de rede wel duidelijk is.

Misschien hebben we allemaal wel een beetje gelijk, misschien ook niet...
Er zal altijd iemand blijven met een andere mening.

Laten we het hiermaar bij houden dan, voor mij betreft is het duidelijk.

Maar laat het aub niet zo zijn, dat Contest V8 niet doorgaat om enig HK niveau.

Ik heb liever dat er posts verwijderd worden, van nieuwe mensen, dan dat de 'oude garde' er de dupe van wordt. (egoistisch he :P )

Maargoed, iig bedankt voor jullie bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 21:29:
Bans gaat niemand iets aan behalve die user, bemiddelaar en de crew. Dus daar zijn we het over eens dat dit niet op het forum gebeurd (zal ook niet gebeuren ;))
Sluitmsg: iedere sluitmessage word specifiek gemaakt. Op het moment dat ik 20 keer om dezelfde reden iets moet doen zijn mijn maatregelen blijkbaar op dat moment niet effecient en zul je zien dat mijn sluitmessages korter en harder worden. (mijn staat in italics want ik denk niet dat je moderators mbt sluitmessages over 1 kam kan scheren: niet alleen iedere mod maar iedere sluitmsg op zich dient geevalueerd te worden op waarde :))
Het is ook geen kritiek, maar een constatering. Ik zou voorstander zijn van sluit-msg-templates oid, maar het blijft desalniettemin veel werk. Per mod verschillen sluitmsgs trouwens ook enorm. Maar de sluit-msgs worden dus onduidelijker, grimmiger en korter.

Qua bans: klopt, maar vaak heeft dat onduidelijkheid tot gevolg.

Conclusie voor allebei: het lijkt veel persoonlijker gericht (en veel bozer) dan het eigenlijk bedoeld is. En dat is denk ik wat er bedoeld wordt. Het lijkt heel persoonlijk af en toe, terwijl dat helemaal niet het gevolg is.

Misschien is sluit-msg-templates toch niet zo'n slecht idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Prammenhanger schreef op 10 januari 2003 @ 20:29:
[...]

...meewerken tot een oplossing te komen :{
Een oplossing waarvoor? In de laatste 4 pagina's staan hooguit 3 a 4 offtopic replies. De rest is van hoog niveau. "Hoog" inderdaad, als ik kijk naar de andere /13 topics. Om überhaupt een vraag te kúnnen stellen over 3dsmax moet je er al veel tijd in hebben gestoken (dat in tegenstelling tot vragen over bijv webdesign).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beelzebubu: natuurlijk kunnen sluitmessages uitgebreider. Eerlijk gezegd besteed ik liever mijn aandacht aan topicstarters die wel de moeite doen om duidelijk te maken wat ze bedoelen :)
Of aan LA meubels die met goede opmerkingen komen :D

Over het algemeen denk ik dat de kwaliteit van de sluitmessage evenredig is aan de kwailiteit van de topicstart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 21:43:
beelzebubu: natuurlijk kunnen sluitmessages uitgebreider. Eerlijk gezegd besteed ik liever mijn aandacht aan topicstarters die wel de moeite doen om duidelijk te maken wat ze bedoelen :)

Over het algemeen denk ik dat de kwaliteit van de sluitmessage evenredig is aan de kwailiteit van de topicstart ;)
sarcastisch bedoeld...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op 10 januari 2003 @ 21:44:
[...]

sarcastisch bedoeld...?

Sorry? Nee hoor: sarcasme werkt niet op een forum en zul je me niet zien gebruiken :)
Maar mocht je misschien menen dat mijn opmerking jou betrof: dat is niet zo. Volgens mij behoor jij niet tot de LA meubels. Beelzebubu daarentegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Nelis schreef op 10 januari 2003 @ 21:39:
[...]

Een oplossing waarvoor? In de laatste 4 pagina's staan hooguit 3 a 4 offtopic replies. De rest is van hoog niveau. "Hoog" inderdaad, als ik kijk naar de andere /13 topics. Om überhaupt een vraag te kúnnen stellen over 3dsmax moet je er al veel tijd in hebben gestoken (dat in tegenstelling tot vragen over bijv webdesign).
Nelis: wou je gaan zeggen dat er geen probleem is :? Wat _DOET_ dit hele topic hier dan :? En ik ga dit niet voor de 100e keer herhalen (okee, eigenlijk dus wel :P ), maar er worden ontzettend veel replies getrashed, logisch dat ze er niet meer staan |:(

Over de sluitmsg templates: geen goed idee. Elk topic heeft zijn eigen sluitmessage, je belt ook niet iemand ad-random op uit het telefoonboek om naar meneer Jansen te vragen. Ik had laatst wel een soortgelijk idee gepost in /bug, wie zoekt op '[FEAT] IRC aliasses' ofzo vind dat topic vast wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 21:48:

[...]

Sorry? Nee hoor: sarcasme werkt niet op een forum en zul je me niet zien gebruiken :)
Maar mocht je misschien menen dat mijn opmerking jou betrof: dat is niet zo. Volgens mij behoor jij niet tot de LA meubels. Beelzebubu daarentegen :D
hmm oke dan :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 21:43:
Dus we kunnen binnenkort sluitmessage wizards verwachten van nelske? >:)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 21:43:
Zeg, ik ben geen LA meubel! :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
ehm, ik wil niet lullig doen of zo,
maar volgens mij wordt er nu in dit topic meer off-topic gezwetst dan in het contest topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Was jij nou niet juist degene die daar geen probleem mee had :?

* Thijsmans vindt wel dat dit ook HK2 is. Back ontopic of post niet, zeg ik dan altijd maar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Prammenhanger schreef op 10 januari 2003 @ 21:56:
Was jij nou niet juist degene die daar geen probleem mee had :?

* FragNeck vindt wel dat dit ook HK2 is. Back ontopic of post niet, zeg ik dan altijd maar :o
Nee, ik had er idd geen probleem mee, maar de mod's schijnbaar wel, en hier gaan ze zelf net zo hard...

[ Voor 13% gewijzigd door FragNeck op 10-01-2003 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

willem169 had juist wél problemen met offtopic gezwets, remember :? Jij blijkbaar niet.

/edit: hmm, je foute uitspraak snel weg-ge-edit...

[ Voor 24% gewijzigd door Thijsmans op 10-01-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Prammenhanger schreef op 10 January 2003 @ 21:58:
willem169 had juist wél problemen met offtopic gezwets, remember :? Jij blijkbaar niet.

/edit: hmm, je foute uitspraak snel weg-ge-edit...
ja, nog voor jouw post, had iets te snel gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

/edit: reply -Aard- getrashed?

-Aard- > regel dit ff per mail, niet in dit topic :|

Btw, vrijheid van meningsuiting? Lees de registervoorwaarden eens :(
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Algemeen beleid / Terms of Use

Geen porno.
Geen schokkend materiaal.
Geen spam.
Geen verbaal geweld.
Geen criminele praktijken.
Geen licentie- of copyright-schendingen.
Geen clone accounts of account sharing.
dus...

/edit: kijk hier voor de verandering ook eens naar:
Forumgedrag / Huisregels

Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.
Plaats je topic in het juiste forum.
Gebruik een duidelijke topictitel en geef goed aan wat er aan de hand is en wat je zelf al geprobeerd hebt of nog wil gaan proberen.
Haal topics niet onnodig omhoog in de topiclist.
Plaats geen onzinnige replies.
Wees te allen tijde behulpzaam en toon respect voor anderen en het forum.
KL getuigt niet echt van respect :?

[ Voor 48% gewijzigd door Thijsmans op 10-01-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragneck: ik heb mij LA rechten even laten gelden en jouw en aard's replie verwijderd. OW's regelt ie maar met de Bemiddelaar. Maar van mijn usertjes O+ blijft ie AF :) :) :)

Fragneck: in LA is nog steeds niet offtopic gepost volgens mij. LA is voor discussies aangaande het forum >:) Dat dit voortvloeit uit een topic in WG is bijzaak lijkt me :D

In WG ligt dat natuuurlijk ietsjes anders: daar moet het over webdesign en graphics gaan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 22:02:
fragneck: ik heb mij LA rechten even laten gelden ;)
I know np. :)
Fragneck: in LA is nog steeds niet offtopic gepost volgens mij. LA is voor discussies aangaande het forum >:) Dat dit voortvloeit uit een topic in WG is bijzaak lijkt me :D

In WG ligt dat natuuurlijk ietsjes anders: daar moet het over webdesign en graphics gaan :)
Het vloeit voor.... precies, iemand ziet een aardbei, en meldt dat hij zin heeft in aardbeien...

(en nee, ik wil er niet per see over doorzagen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol zei ik net iets over
VRIJHEID VAN MENINGSUITING?

Wordt ie gedelete LMAO!
Omg grappig dit....
volwassen mensen hier =]

dictator ItSnows in action...
(delete?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 22:06:
lol zei ik net iets over

Wordt ie gedelete LMAO!
Omg grappig dit....
volwassen mensen hier =]

(delete?)
lol, moet je vooral HIER zeggen... ik hoop voor je dat je geen vast IP hebt :+

edit, delete maar hoor :) is weinig toegevoegde waarde, ga liever in op m'n post boven aard

[ Voor 13% gewijzigd door FragNeck op 10-01-2003 22:10 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Prammenhanger schreef op 10 januari 2003 @ 21:48:
[...]

Nelis: wou je gaan zeggen dat er geen probleem is :? Wat _DOET_ dit hele topic hier dan :? En ik ga dit niet voor de 100e keer herhalen (okee, eigenlijk dus wel :P ), maar er worden ontzettend veel replies getrashed, logisch dat ze er niet meer staan
Mwoa, dat valt ook nog wel mee. Verder blijft mijn punt nog gewoon staan, het gemiddelde niveau in /13 (en daar kijk je toch naar bij zo'n afweging) is vele malen lager dan het niveau in de 3d topics. Verder heeft iedereen het in zo'n topic naar zijn zin en gaat het maar om een paar topics, niet echt iets om je druk over te maken. Het is nu (al een tijdje eigenlijk, toen ook alle projecttopics gesloten werden) alleen maar vragen beantwoorden in /13, echt leuker wordt het er zo niet op.
|:(
Pas je op dat je geen hoofdpijn krijgt, straks vergeet je nog dat je wannabe mod bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 22:06:
lol zei ik net iets over

Wordt ie gedelete LMAO!
Omg grappig dit....
volwassen mensen hier =]

(delete?)

jongen kap der nou mee met dat kinderachtige gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

-Aard- > erg volwassen van jou heh, grote jongen. :|

* Thijsmans voelt een keiharde ban aankomen
/edit:
Nelis schreef op 10 januari 2003 @ 22:08:
[...]

Mwoa, dat valt ook nog wel mee. Verder blijft mijn punt nog gewoon staan, het gemiddelde niveau in /13 (en daar kijk je toch naar bij zo'n afweging) is vele malen lager dan het niveau in de 3d topics. Verder heeft iedereen het in zo'n topic naar zijn zin en gaat het maar om een paar topics, niet echt iets om je druk over te maken. Het is nu (al een tijdje eigenlijk, toen ook alle projecttopics gesloten werden) alleen maar vragen beantwoorden in /13, echt leuker wordt het er zo niet op.

[...]

Pas je op dat je geen hoofdpijn krijgt, straks vergeet je nog dat je wannabe mod bent ;)
In dat geval had ik al een aantal keer in dit topic de ban-knop geraadpleegt >:)

[ Voor 78% gewijzigd door Thijsmans op 10-01-2003 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit bedoelik nou,
* Prammenhanger voelt een keiharde ban aankomen

n1,
maargoed ik hou me maar stil
mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 22:13:
dit bedoelik nou,
* Prammenhanger voelt een keiharde ban aankomen

n1,
maargoed ik hou me maar stil
mzzl
Misschien dat als je die twee kinderachtige replies niet had gepost, ik dit niet eens had hoeven zeggen... Oh ja, als we toch gaan mierenneuken, kijk dan even in de FAQ onder 'begroetingen onder posts en replies' :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op 10 januari 2003 @ 22:08:
[...]

edit, delete maar hoor :) is weinig toegevoegde waarde, ga liever in op m'n post boven aard

Is weer duidelijk vind je niet?

Waar aard fout zit is te veronderstellen dat op het forum vrijheid van meningsuiting gelijkstaat aan het mogen uitschelden van andere users. Dan gaan bij mij de andere users toch echt wel voor :) Mocht ie doorgaan is het snel geregeld hoor :P

Idee:
Beelzebubu jij wilt open communicatie over bans? Ik heb wel zin in wat humor dus van mij mag je in HK een topic starten of aard gebanned moet worden. (als ik dat in de crewfora post word ik als dictator uitgemaakt >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

sught... waarom kan hier een discussie nooit gevoerd worden op normaal niveau? Gelijk gezeik, modjes zijn sowieso fout, en mensen die modjes niet mee afzeiken zijn kontenlikkers? Please guys...

En men leest volgens mij niet erg hard. Willemhonderzoveel heeft die break in overleg met de /13 mods neergezet om de discussie in goede banen te leiden, en hij is ineens niks meer waard. En nogsteeds wordt geluld alsof de contests dood zijn, terwijl er een helder verhaal gepost is over het feit dat mods in overleg zijn om deze dingen in de toekomst wat beter in te richten. Dat wordt COMPLEET genegeerd, en men zeikt nog steeds keihard op die ene opmerking, alsof jullie maar 1 ding tegelijk kunnen onthouden. Je kunt toch gewoon netjes reageren met een mooi verhaaltje met argumenten en shit, zonder gelijk in een dergelijk ordinair niveau te belanden? Erg flauw.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Nelis schreef op 10 January 2003 @ 21:39:
[...]

Daar ben ik het dus niet mee eens, er zijn ongetwijfeld ontelbare aantallen html-topics over een specifiek probleem -dat vaak in de search of via google kan worden gevonden-, maar als je de huidige 3D topics vergelijkt met de oude 3D topics dan ben ik van mening dat het niveau van posts toen flink veel hoger lag dan nu. GoT is in de tussentijd erg gegroeid, en daarmee ook het aantal mensen dat in 3D is geinteresseerd, maar helaas is het niveau van posts daarmee omlaag gegaan.

Volgens mij ontstaan nutteloze posts door een gebrek aan kennis over het
onderwerp (=3D en alles wat daarbij komt kijken). Men wil toch commentaar geven op datgene wat anderen gemaakt hebben, en dat lijdt tot posts met weinig inhoud. En ja, dit zijn mensen die pas met 3D beginnen.

Dit kun je die mensen niet kwalijk nemen, ik denk als ik naar mijn eigen oude posts kijk dat ik er een hoop tussenzie die ik nu niet meer zou plaatsen. Maar het is inderdaad zo dat het aantal van dit soort posts erg hoog is nu, het opvalt en kan gaan irriteren. Dat is nu nog niet het geval, maar als het zo door gaat wel. Vandaar de modbreak -beter voorkomen dan genezen-, zoals hier gezegd wordt.

* handige_harrie probeert niemand aan te vallen, maar probeert het 'probleem' te verklaren :).

Ik ga er overigens geen woorden aan vuil maken dat mensen die het met de mods eens zijn 'kontenlikkers' genoemd worden :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

DarkX schreef op 10 January 2003 @ 22:17:
sught... waarom kan hier een discussie nooit gevoerd worden op normaal niveau? Gelijk gezeik, modjes zijn sowieso fout, en mensen die modjes niet mee afzeiken zijn kontenlikkers? Please guys...

En men leest volgens mij niet erg hard. Willemhonderzoveel heeft die break in overleg met de /13 mods neergezet om de discussie in goede banen te leiden, en hij is ineens niks meer waard. En nogsteeds wordt geluld alsof de contests dood zijn, terwijl er een helder verhaal gepost is over het feit dat mods in overleg zijn om deze dingen in de toekomst wat beter in te richten. Dat wordt COMPLEET genegeerd, en men zeikt nog steeds keihard op die ene opmerking, alsof jullie maar 1 ding tegelijk kunnen onthouden. Je kunt toch gewoon netjes reageren met een mooi verhaaltje met argumenten en shit, zonder gelijk in een dergelijk ordinair niveau te belanden? Erg flauw.

juistem
iemand die het snapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
hallo, ik heb nog steeds geen reply gehad op mijn post, @ ITSnows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

call me stupid maarre welke vraag? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Laatst online: 12-09 10:32

Pelle

🚴‍♂️

D2k schreef op 10 januari 2003 @ 22:18:
juistem
iemand die het snapt

Inderdaad. Mag de gemiddelde flamende troll'er hier een voorbeeld aan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
ach ja... het maakt me allemaal niet zo veel meer uit...

Ik hoop dat jullie mijn punt snappen, dat we gewoon (net als de mods hier) net even iets te ver gaan met doorpraten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

FragNeck schreef op 10 January 2003 @ 22:08:
[...]

Ik denk deze, IS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 22:22:
call me stupid maarre welke vraag? >:)
stupid :+

deze vraag :

W&G Contest topix (ongeveer halverwege boven het gedoe met AARD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op 10 januari 2003 @ 22:23:

Ik hoop dat jullie mijn punt snappen, dat we gewoon (net als de mods hier) net even iets te ver gaan met doorpraten...

Je punt is duidelijk, en zal nog wel intern besproken worden. Ik vrees dat het hier verder op niets gaat uitlopen, en denk dat ik me verder maar afzijdig ga houden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op 10 January 2003 @ 22:23:

Oh maar daar hoeft niets mis mee te zijn (doorpraten bedoel ik). Als ik hiermee een standpunt duidelijk kan maken of ervoor kan zorgen dat ik iets mee kan nemen in het overleg met de andere hga's levert het alleen maar goede dingen op (toch?). Nogmaals: hier is LA lekker voor bedoelt en ik zie 100000000x liever een topic als dit (waar jij uiteindelijk wat milder gestemd ben dan toen je het topic startte) dan 1 "mijn topic is gesloten"- draadje :)

Prammenhanger: daar staat geen vraagteken in en dus is het geen vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 22:26:

[...]

Oh maar daar hoeft niets mis mee te zijn (doorpraten bedoel ik). Als ik hiermee een standpunt duidelijk kan maken of ervoor kan zorgen dat ik iets mee kan nemen in het overleg met de andere hga's levert het alleen maar goede dingen op (toch?). Nogmaals: hier is LA lekker voor bedoelt en ik zie 100000000x liever een topic als dit (waar jij uiteindelijk wat milder gestemd ben dan toen je het topic startte) dan 1 "mijn topic is gesloten"- draadje :)

Prammenhanger: daar staat geen vraagteken in en dus is het geen vraag :+
Ik ben niet zo zuur hoor :) en we zijn allemaal volwasse mensen mag ik onderhand hopen...

Ik ga lekker Lannen in weert, en ik hoop dat iedereen een plezant weekend heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2003 @ 22:16:
Beelzebubu jij wilt open communicatie over bans? Ik heb wel zin in wat humor dus van mij mag je in HK een topic starten of aard gebanned moet worden. (als ik dat in de crewfora post word ik als dictator uitgemaakt >:) )
You asked for it. >:).

Moet -aard- een ban krijgen?

edit:
-del-

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
Nee hoor was het wel met je eens prammenhanger :P

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Goed, dan kan deze ook weer dicht.

Ik begrijp dat er tollerantie moet zijn, maar flexibiliteit is ook een mooi begrip :)

prettig weekend heren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij ook :)
(als je wilt gaan we wel eens door op icq/irc)

en ik zal de deur dicht doen voor je :D
rm-rf moest weer een lange post erdoorheen gooien :P
Heb je mazzel dat ik misklikte anders wassie nu gesloten :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2003 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

misschien goed eens een poging te wagen wat gevoelsmatig het probleem vormt rond dit soort 3D-topics.

ik geloof dat bepaalde mensen hooguit de sfeer hier uit persoonlijke gronden proberen te verzieken, losstaand van juist de wel oprechte betrokkenheid van mensen bij hun vormgeving.
Ik zou persoonlijk veel en goede 3D-topics toejuichen, maar ik kan begrijpen dat op de huidige methode er eigenlijk een 'probleem' is.

1. het 'niveau', eerlijk gezegd is het niveau van het 3D werk dat op GoT geplaatst word niet hoog te noemen, en redelijk vaak ontbreekt ook de drive om elkaar 'op te jutten'.
waar is de onderlinge begeleiding, waar motiveert men elkaar het beter te doen, en waar wordt essentiele hulp geboden?

2. het sociale gedrag. zoals de topics nu verlopen is het eerder een 'sociale samenkomst (en ja ik weet dat de engelse term daarvoor 'gathering' is), de 3D topics zijn voornamelijk post-hier-je-werk-en-ontvang-een-schouderklopje.
Wat ik (en mogelijk velen) mis aan dit soort topics is waar het verder gaat dan juist die 'sociale talk'

Het punt van discussie wmb is dus niet enkel het ene slotje op dat topic, maar eerder de positie van 3D in W&G algemeen, wat verwachten de enthousiaste 3D-gebruikers?
Qua offtopic mag er best het een-en-ander; zolang dat echter binnen het kader van een verder serieuse discussie is, of mogelijk het compleet idioot uitgelopen topic dat melig doorwaggelt (dat ik overigens al zeker driekwart jaar vind ontbrken, waar zijn de katriens' met hun 'help!'-vragen, de LOL-ML-ers toch)
Qua 3D is eerder het probleem dat dit een beetje matigjes blijft, ik heb ook sterk het idee dat mensen die zich snel ontwikkelen vervolgens ook geen behoefte voelen op W&G actief te blijven rondhangen in dit soort 'contest'-topics tussen een andere helft net begonnen gebruikers.

Nogmaals, ik probeer geen negatief ordeel te vellen, maar kritisch aan te geven, waar volgens mij de problemen liggen, het zou prettig zijn als juist 3D-ers geroepen voelen in te gaan op deze discussie erover (en niet te vervallen in moddergegooi)

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 10-01-2003 22:45 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Exactly my point _/-\o_ :) ik heb het hier al gepost, maar jij zegt het beter/vollediger.
Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 22:24:
Ik vrees dat het hier verder op niets gaat uitlopen, en denk dat ik me verder maar afzijdig ga houden in dit topic.
Er zijn mensen die inderdaad vinden dat het niveau van de 3D(contest) topics te laag is. En er zijn mensen die het niet zo vinden of er geen problemen mee hebben.

Wat mij verbaast is dat die tweede groep er zo'n moeite mee heeft dat er maatregelen worden genomen :? Kan iemand me uitleggen, wie/wat daar op welke manier mee wordt benadeeld?

Als we dan terug kunnen naar het voorkomen van posts met een te laag niveau:
-zet in de contestregels/FAQ dat posts toch wel enige toegevoegde waarde moeten hebben. Dat bij het posten moet worden nagegaan of anderen er iets aan hebben. Ik weet dat de FAQ zegt: "Plaats geen onzinnige replies" maar zeg het nog eens, en duidelijker.
-als je toch iets wilt zeggen, doe dat persoonlijk op IRC/MSN/IRC/email/whatever.

Of een post wel of niet toegevoegde waarde heeft blijft subjectief, maar andere oplossingen zijn er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ieks, in lannen weert? Das veel te dichtbij man :P

Misschien moet er trouwens ergens een hele dikke sticky komen met iets van "Kritiek op GoT/mods: gedraag je!" oid :) Dat gescheld e.d. is erg vermoeiend imo.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Helemaal mee eens, had 't niet beter kunnen zeggen.

Men mag best wel wat kritischer zijn naar elkaar toe als 't om niveau gaat, wat mij betreft mag er best wel wat meer aangemerkt worden op elkaars werk. Ik zie teveel "mooi joh"-achtige replies, da's even leuk voor degene waar 't voor bedoelt is, maar verder erg onzinnig, er is altijd wel wat fout...

En ik vind ook dat deze thread te lang doorsukkelt, alles is al gezegd in de 1e paar pagina's, verder voegt 't allemaal weinig toe ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we wilden de 169 replies halen :P

alles is idd wel zo ongeveer gezegd :)
mocht men verder willen praten: icq/mail mogen de meeste users mij altijd sturen.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.