Zoals iedereen heb ik hier ook nog wel een mening over
Een van mijn eerste posts gisteren was over de mogelijkheid om zelf je PSU samen te stellen (Bij amerikaanse weborderbedrijven).
In vrijwel alle 3 (jawel 3) replies die ik erop kreeg, werd ik even geconfronteerd met de mening van andere GoT'ers en die meningen waren niet bepaald onbevooroordeeld.
Ik post hieronder even een aantal quotes uit de replies die ik erop kreeg, omdat het topic gesloten was eer ik de kans kreeg erop te reageren.
[QUOTE]Die jeugd van tegenwordig word steeds luier.[?QUOTE]
Er wordt automatisch vanuit gegaan dat ik bij de jeugd van tegenwoordig hoor en lui ben. Zeer kortzichtige reply, er zijn namelijk ook mensen die niet alle tijd hebben of de kennis hebben om dit te doen, en aangezien ik er niet veel voor voel om een hagelnieuwe 550Watt enermax PSU naar de eeuwige jachtvelden te brengen zou dit voor mij misschien een uitkomst kunnen bieden. Aan dat jeugdige stukje wil ik verder geen woorden kwijt.
Btw in je tekst staat wat fout:
nl (Ivm mijn casemodje) moet (Ivm mijn pre-modje) zijn.
Omdat ik toevallig interresse heb in dit ene pre-modded product, wil dit nog niet meteen zeggen dat ik een pre-modded case heb. Een kleine toelichting over mijn case in wording; Ja, de windowkits die ik heb besteld zijn van te voren gesneden en de fanholes die erin zitten ook, maar ik snij ze nog wel steeds zelf in mijn case, ook de binnenkant van de case en de fanhouders worden door mijzelf gespoten en blijven niet in dezelfde standaard kleur, noch worden ze pre-modded in de winkel gekocht, ik kan er nog wel een heel verhaal neer zetten over de verdere mods aan deze case in wording maar deze reply is al lang genoeg.
BTW welkom op het forum
Dank je voor dit warme welkom
Ik mod mijn case voor mezelf en niet voor mensen die ik amper ken op een forum.
Ik ben vrij nieuw in het casemod en hardware wereldje en heb ook geen zin om me voor te doen als een die-hard case modder of hardware professor, alhoewel onder andere dit forum wel heeft meegeholpen mijn interesse voor beide zaken verder te wekken. Bovendien heb ik me ook aangemeld op dit forum, om simpelweg meer te leren en zodoende ervaring op te doen, ik bedoel iedereen is/moet toch ergens begonnen/beginnen.
Verder kan ik alledrie de heren die gereplied hebben op mijn topic verblijden met het feit dat ik heb besloten om het toch zelf te doen, al zal de mesh nog steeds uit amerika besteld moeten worden (wordt dit dan ook als pre-modden beschouwt?) en ik hoop van harte dat alles goed uitpakt.
Kortom nog even een quote die eerder in dit topic genoemd werd door P5ycho:
alle premods zijn van de 'techno/industrial look' variatie, alu met groen/blauw/rood licht... ik moet de eerste strakke mod met stijlvolle mac-like kleurstelling nog tegenkomen. Er is nog zat ruimte voor eigen innovatie, maar dat moet gewoon gezocht worden in kleurstellingen en een goede finish, niet in aparte modificaties.
Hier sluit ik me volledig bij aan en het zoeken naar een goede kleurstelling en een mooie finish is dan ook precies wat ik voor ogen heb.
Voor iedereen die de moeite heeft genomen mijn ellenlange mening in deze post te lezen: Thanx.