Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Anoniem: 61109
Hehe, naja, ik heb liever een lvl 16 tegen me, zodat ik weet dat het een moeilijke win gaat worden waarschijnlijk, dan zo'n hufterige lvl 4 ofzo, die eigenlijk lvl 16 isGlorificationer schreef op 18 January 2003 @ 21:11:
[...]
ja ok, zo goed ben ik ook niet, maar waarom krijg ik dan geen lvl 8, 9 tegenover me ipv lvl 10+
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Ik ben er nu om je gezelschap te houdenAnoniem: 75020 schreef op 18 January 2003 @ 21:28:
Het is half 10 gotwar3 is leeg. Jullie zijn toch niet zonder mij begonnen he?
Anoniem: 29882
hij is c1000 slaafTcq schreef op 18 January 2003 @ 21:12:
[...]
/offtopic
Wat voor werk doe jij dat je pas zo laat klaar bent?
ik kan helaas niet meedoen aan de gotwar, kben nu nog druk aan het bieren voor vanavond
idd tis slavenwerkAnoniem: 29882 schreef op 18 January 2003 @ 21:37:
[...]
hij is c1000 slaaf
ik kan helaas niet meedoen aan de gotwar, kben nu nog druk aan het bieren voor vanavond
maar ach het betaalt en mede daardoor kan ik weer games ed kopen dus
Anoniem: 75020
edit:
Hmmz, ben ff met een vriend een map aan het testen. Kon er niet onderuit. Misschien als ik jullie hierna nog tref.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 18-01-2003 21:58 ]
Anoniem: 44391
Zo vet spel whaha orc kan dragons en ogres maken en een of andere hero ofzo iets dat 8 spells kan casten death coil en D&D enzo. Ownage spel jullie zien me denk ik ff een paar dagen niet op warcraft3
http://www.twitch.tv/jannustitannus
[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 19-01-2003 00:58 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
This is the Way.
This is the Way.
Anoniem: 27493
Na de map leeggecreept te hebben vond ik het wel welletjes en ging met 6 ballista en 3 groepen archers en hunts z'n basis aanvallen. Tijdens die aanval gaat 1 opponent al weg, en die andere begint in een keer te zeuren:
"It's not fair, you can control 2 large army's alone"
"And you're a maphacker"
"You suck man... "
Tjah, als je in je eentje beter bent dan 2 spelers gaan ze je automatisch van hacken etc. beschuldigen...
Effe kijken of ik de replay strax effe kan uppen.
ja maar tis idd nie egt text maar t gaat over de expHielko schreef op 19 januari 2003 @ 01:47:
Je bedoelt dat ding van: "The winds of the north wisper..." ?
This is the Way.
Jah hij doet het gewoon onder XPHielko schreef op 19 januari 2003 @ 00:23:
Ik kreeg ook WC II bij m'n WC III, echter nooit gespeeld. Is dat spel eigenlijk wel windows xp compatible?
Mn gips is na 10 weken eindelijk weg YEAH moest ik ff kwijt
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 19-01-2003 12:36 ]
nu heb ik hem wel
Dank U ProfileAnoniem: 27493 schreef op 19 January 2003 @ 02:11:
Ik snap niet dat er nog steeds zoveel n00bs op B.net rondlopen... Speel ik zojuist een 2v2 AT met Darkvater, dropt Darkvater na 5 minuten in de game, moet ik dus alleen verder. Ze vallen vlak daarna Darkvaters base aan, die aanval sla ik met gemak af, en ga in een counter een basis van hen aanvallen. Met gemak rol ik die op en begin rustig de map leeg te creepen, omdat in die andere basis als een gek torens werden gemaakt.
Na de map leeggecreept te hebben vond ik het wel welletjes en ging met 6 ballista en 3 groepen archers en hunts z'n basis aanvallen. Tijdens die aanval gaat 1 opponent al weg, en die andere begint in een keer te zeuren:
"It's not fair, you can control 2 large army's alone"
"And you're a maphacker"
"You suck man... "
Tjah, als je in je eentje beter bent dan 2 spelers gaan ze je automatisch van hacken etc. beschuldigen...
Effe kijken of ik de replay strax effe kan uppen.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
der ligt een kabel naar beneden en dat is de enigste die eruit gehaald kan worden
Lucky bastard. Ik heb de switch op de eerste verdieping waar ADSL inzit. Die splits zich dan naar de pc ernaast en naar boven, naar mijn pc. Bah.Jaguar645 schreef op 19 januari 2003 @ 12:40:
daarom staat de switch ook hierboven![]()
der ligt een kabel naar beneden en dat is de enigste die eruit gehaald kan worden
Ontopic: ik zie nog steeds niet echt in, hoe je met orc humans met mass casters kan verslaan. Gewoon ondoenlijk.
Dat was zware ownage iddApocrypha schreef op 19 January 2003 @ 13:09:
Lol, PRom en ik deden net een AT, en we werden finaal geowned. Dus wij wachten op de final touch van de tegenstanders om onze basissen te slopen. Maar dat gebeurde dus niet. Ze gingen leuk even de mpa af creepen. En ineens lagten ze allebei en disconencten
. Win voor ons
DISC HACKER!!!!!!!!!!!111Apocrypha schreef op 19 januari 2003 @ 13:09:
Lol, Prom en ik deden net een AT, en we werden finaal geowned. Dus wij wachten op de final touch van de tegenstanders om onze basissen te slopen. Maar dat gebeurde dus niet. Ze gingen leuk even de map af creepen. En ineens lagten ze allebei en disconencten
. Win voor ons
Tauren met shockwave + Farseer met chain + blademaster met willekeurige skills + docs = dode castersDarkvater schreef op 19 January 2003 @ 12:51:
[...]
Lucky bastard. Ik heb de switch op de eerste verdieping waar ADSL inzit. Die splits zich dan naar de pc ernaast en naar boven, naar mijn pc. Bah.
Ontopic: ik zie nog steeds niet echt in, hoe je met orc humans met mass casters kan verslaan. Gewoon ondoenlijk.
tja, makkelijk gezegd, als je al voor je aankomt, je hele army gepolymorhped is, je een lvl3 stormbolt op je kop krijgt en je heroes binnen 10 seconden dood zijnAnoniem: 44391 schreef op 19 januari 2003 @ 13:12:
[...]
Tauren met shockwave + Farseer met chain + blademaster met willekeurige skills + docs = dode casters
Shockwave rulet trouwens wel...ik had laatst lvl3 shockwave = 5 dead acos
[ Voor 10% gewijzigd door Darkvater op 19-01-2003 13:21 ]
Abuse die shops dan ook, koop 3 nega wands ofzo en doe pots op je heros...Darkvater schreef op 19 januari 2003 @ 13:20:
[...]
tja, makkelijk gezegd, als je al voor je aankomt, je hele army gepolymorhped is, je een lvl3 stormbolt op je kop krijgt en je heroes binnen 10 seconden dood zijn
zo moeilijk is het niet..
Wave rulet zekers ja, ik heb een keer in een replay gezien dat 1 wave 6 sorcs platgooide ofzo --> GGDarkvater schreef op 19 January 2003 @ 13:20:
[...]
tja, makkelijk gezegd, als je al voor je aankomt, je hele army gepolymorhped is, je een lvl3 stormbolt op je kop krijgt en je heroes binnen 10 seconden dood zijn
En een Carrion Swarm die 5 bijna dode Gryphon Riders killde, dat was wel heel indrukwekkend
Maar dan moet je niet zo dom zijn net als ik vandaag alle WoN op Kotg gezet. Maar hij werd het eerst gedood door ghouls + necro toen kon ik die skels niet weg halen =/ Inplaats van dat ik 1 aan mn dh gaf en een aan mn kotgShade schreef op 19 januari 2003 @ 13:37:
[...]
Abuse die shops dan ook, koop 3 nega wands ofzo en doe pots op je heros...

als jezelf beetje melee hebt en wands spamt own je sorcs hardShade schreef op 19 januari 2003 @ 13:37:
[...]
Abuse die shops dan ook, koop 3 nega wands ofzo en doe pots op je heros...
moet je niet wachten tot zn mk lvl6 is (lvl3 storm bolt?
[ Voor 11% gewijzigd door TrehT op 19-01-2003 14:53 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Human + Orc vs Night Elf + Orc.
http://members.chello.nl/g.leenders/Prom_Apo_vs_Lv.w3g
[ Voor 7% gewijzigd door Apocrypha op 19-01-2003 15:01 ]
Pretty GG indeedApocrypha schreef op 19 januari 2003 @ 15:00:
Ik heb hier nog wel een lache replay van Prom en ik. We waren net level 2, en we moesten tegen een level 8 team en beide hadden ze ook wel goede stats. Dus ik had al zo'n gevoel van O Shit.... Maar gelukkig dankzij onze 1337 skills hebben we toch nog dik gewonnen.
Ik ben echt nog te brak om te spelen
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 19-01-2003 15:38 ]
Wat is je toestand dan? Een gebroken pols, missende vingers?Anoniem: 61109 schreef op 19 januari 2003 @ 15:36:
Ik ben echt nog te brak om te spelen. In deze toestand gebruik ik bijvoorbeeld geen hotkeys meer omdat dat al teveel vergt
Ik heb me nek verrekt, dus mijn hoofd staat er scheef op en ik kan mijn hoofd niet draaienDarkvater schreef op 19 January 2003 @ 16:06:
[...]
Wat is je toestand dan? Een gebroken pols, missende vingers?
lvl 8 stelt helaas niet meer zoveel voor tegenwoordig.Apocrypha schreef op 19 januari 2003 @ 15:00:
Ik heb hier nog wel een lache replay van Prom en ik. We waren net level 2, en we moesten tegen een level 8 team en beide hadden ze ook wel goede stats. Dus ik had al zo'n gevoel van O Shit.... Maar gelukkig dankzij onze 1337 skills hebben we toch nog dik gewonnen.
of het mannetje met de hamer?Darkvater schreef op 19 January 2003 @ 16:06:
[...]

Shade schreef op 19 January 2003 @ 16:32:
[...]
lvl 8 stelt helaas niet meer zoveel voor tegenwoordig.
Depends natuurlijk... een level 8 team dat zegmaar met moeite voorbij level7 is gekomen is natuurlijk prut, maar je hebt natuurlijk ook zat teams die 20-0 hebben en fluitend doorgaan tot de 40-0 ofzo
Mn micro is gewoon slecht daarom zuig ik.
Gyro is teh leet =DAnoniem: 44391 schreef op 19 January 2003 @ 17:15:
Dernet werd ik geownd door TriaDKut Gyrocopter ownde teveel
![]()
![]()
Mn micro is gewoon slecht daarom zuig ik.
sorry dat ik ging, moest ff eten enzo ;p
Ga dan veel oefenen met custom 1 vs 1?Darkvater schreef op 19 januari 2003 @ 17:48:
Arggggh! ik word schijtziek van wc3. Nee, een unit massen zal niet meer werken. Dikke reet man
mass acolyte rush is teh r0x0rDarkvater schreef op 19 januari 2003 @ 17:48:
Arggggh! ik word schijtziek van wc3. Nee, een unit massen zal niet meer werken. Dikke reet man
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
EXPLAIN!!1Darkvater schreef op 19 January 2003 @ 17:48:
Wat moet ik me bij zo'n rush voorstellen?
veel acolytes neem ik aan, maar dan?
en :
Ja idd, Mass dryads werken niet, mass casters met orc en hu werkt niet.Darkvater schreef op 19 januari 2003 @ 17:48:
Hmmm dan ligt t vast aan ons

[ Voor 63% gewijzigd door Glorificationer426 op 19-01-2003 19:42 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Acolyte rushGlorificationer schreef op 19 January 2003 @ 19:40:
ja dat vraag ik me dus ook af, hoe gaat dat, mass acolyte ?
veel acolytes neem ik aan, maar dan?
snel naar enemy toe en dan een necropolis bouwen en dan rape on!
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) omg
Ik en een vriend van me hebben 150+ AT alleen zo gespeeld towerrushen militia rush etc
waarvan we maar 50 ofzo hebben gewonnen

Je ally mooet wel gewoon een army maken anders gaat het nietAnoniem: 29882 schreef op 19 januari 2003 @ 20:56:
militia rush roelt, heb het een paar keer geprobeerd maar nooit echt succesvol geweest
Anoniem: 58145
Lol, leuk weekend achter de rug. Niet geheel gamevrij trouwens. Leuke discussie over spellen downloaden of kopen (is alleens hier geweest). Ik in mijn eentje tegen vier
Het punt is: ze weten dat ik gelijk heb (legaal kopen of niet kopen is naar mijn mening de enige optie) maar telkens als ik de overhand kreeg, pakten ze me erop dat ik voordat ik 18 was ook spellen gebrand heb enzo. Tja, daar kan ik weinig tegen inbrengen denk ik dan GRRR. Maar ja, maakt verder niet een boel uit of zo.
Ik ga er maar weer eens stevig tegen aan met mijn Peons en hoop dat ik nog wat win vandaag
Ma goed, ik ben dus weer terug
Edit: zeg, is er soms wat met de HK gebeurd? Ik kan er niet meer in?!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 19-01-2003 21:02 ]
Hehe, de HK is verleden tijd DirkAnoniem: 58145 schreef op 19 January 2003 @ 20:59:
Ah, Daar ben ik weer
Lol, leuk weekend achter de rug. Niet geheel gamevrij trouwens. Leuke discussie over spellen downloaden of kopen (is alleens hier geweest). Ik in mijn eentje tegen vier
Het punt is: ze weten dat ik gelijk heb (legaal kopen of niet kopen is naar mijn mening de enige optie) maar telkens als ik de overhand kreeg, pakten ze me erop dat ik voordat ik 18 was ook spellen gebrand heb enzo. Tja, daar kan ik weinig tegen inbrengen denk ik dan GRRR. Maar ja, maakt verder niet een boel uit of zo.
Ik ga er maar weer eens stevig tegen aan met mijn Peons en hoop dat ik nog wat win vandaagHeb wel tegen de AI geöefend op mijn oude pc
.
Ma goed, ik ben dus weer terugWoei.
Edit: zeg, is er soms wat met de HK gebeurd? Ik kan er niet meer in?!

Gesloten dus, forever...
Welke mafkees heeft een linkje in z'n usericoon die de volgende file ter download 'aanbiedt'?
http://members.chello.nl/...ijzen2/fightingcandy1.avi
svp zsm eruit halen...................

faq "policy" #bad-link
[ Voor 17% gewijzigd door MrJ op 19-01-2003 21:30 ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Waltor has been chasing birds again gisteren....Darkvater schreef op 19 januari 2003 @ 16:06:
[...]
Ik merk er anders niks van hoor...MrJ schreef op 19 January 2003 @ 21:26:
Yo!
Welke mafkees heeft een linkje in z'n usericoon die de volgende file ter download 'aanbiedt'?
[ Voor 44% gewijzigd door Gallus op 19-01-2003 21:30 ]
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Ik merkte het ook ja, beswel irritant... ik was alleen te lui om er een pic van te makenGallus schreef op 19 January 2003 @ 21:29:
[...]
Waltor has been chasing birds again gisteren....
[...]
Ik merk er anders niks van hoor...

jajajajajaja, niet zeiken, ik probeerde ff wat...MrJ schreef op 19 January 2003 @ 21:26:
Yo!
faq "policy" #bad-link
(@DiscWout) omg
http://members.chello.nl/g.leenders/Prom_Apo_vs_Nr.w3g
Orc + Human vs Night Elf + Orc.
Jammer trouwens, van de HK. Vond het wel grappig daar altijd. Heeft iemand het verknald of zo?
Lees LA & MED & SM ffAnoniem: 58145 schreef op 19 januari 2003 @ 22:09:
Ik moet zeggen, die replays van jou zijn echt vet (geen sarcasme). Ik heb er nu drie of vier gezien en vind ze allemaal echt cool
Jammer trouwens, van de HK. Vond het wel grappig daar altijd. Heeft iemand het verknald of zo?
Dank u, 2 van de 3 zat ik ook in. Die games zijn gewoon vet, maar soms verliezen we ook vet, alleen vandaag niet. Vanochtend begonnen, lange pauzes gehad en nu level 7 met stats: 10-0
Ach ja het is een gaveApocrypha schreef op 19 januari 2003 @ 21:52:
Prom en ik hadden weer een dik gave AT, ik denk wel 1 van m'n leukste potjes. Wederom weer tegen een level 8 team, wij waren toen level 4. Het was op een gegeven moment nog best spannend. Wel see for yourself:
http://members.chello.nl/g.leenders/Prom_Apo_vs_Nr.w3g
Orc + Human vs Night Elf + Orc.

- http://www.replayers.com/?action=view&id=10142
2vs2 met hu/orc tegen orc/ud. Standaard game eigenlijk, maar laat wel zien wat tegenwoordig 1 van de beste 2vs2 strategieen is.
- http://www.replayers.com/?action=view&id=10141
2vs2 met 4 human spelers. Vind ik persoonlijk, als human speler, wel een fun matchup
- http://www.replayers.com/?action=view&id=10139
2vs2 tegen NG]LeQua en Sovietunion-MBG (niet de twee minste spelers). Jammer genoeg was onze tactiek niet bijster slim, anders hadden we probably een stuk meer kans gemaakt. Maar ik denk; post ook eens een replay waarin ik verlies
hij ging AM, MK, casters en gryphs, en ik had crypt fiends, gargs en banshees, wat resulteerde in gewebbede gryphons die gepossessed werden door mijn banshees
DK en lich alletwee met ultimate, alleen is t echt

En de combinatie coil>nova>coil>nova is echt hero raping van de eerste plank
[ Voor 23% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-01-2003 01:10 ]
(@DiscWout) omg
Anoniem: 38658
Sinterklaas vieren @ 19 januari? MmmmmkayAnoniem: 75020 schreef op 19 January 2003 @ 23:13:
Kon hellaas niet komen vanaaf. Sinterklaas vieren. En nu ga ik ff andere dingen doen. Maar morgen ben ik weer van de partij!
Die replays zijn wel aardig
Is er naast replayers niet een FTP ofzo waar gemakkelijk die replays snel te downloaden zijn?
[ Voor 100% gewijzigd door Glorificationer426 op 20-01-2003 01:12 ]
(@DiscWout) omg
Replay ben ik vergeten te saven maar de eerst volgende keer dat ik weer zo'n aso tegen me krijg, zal ik de rep zeker saven.
Nu weet ik dus ook hoe dat voelt om zo'n tegenstander te hebben die zogenaamd precies weet waar jij dingetjes neerzet en wat je van plan bent te doen.
Echt triest zeg. Alsof je zo'n maphack tegen mij nodig hebt. Pffffft.
Anoniem: 58145 schreef op 20 januari 2003 @ 01:13:
Gvd, dat móet een maphacker geweest zijn. Grrrrr, hele avond naar de knoppen en helemaal geen zin meer in dat spel dankzij die klooth*mmel.
Replay ben ik vergeten te saven maar de eerst volgende keer dat ik weer zo'n aso tegen me krijg, zal ik de rep zeker saven.
Nu weet ik dus ook hoe dat voelt om zo'n tegenstander te hebben die zogenaamd precies weet waar jij dingetjes neerzet en wat je van plan bent te doen.
Echt triest zeg. Alsof je zo'n maphack tegen mij nodig hebt. Pffffft.
Nu heb ik wel weer zin in een potje hoor
Hoi, de hele dag geen enkel potje gewonnen
Morgen weer een dag
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 20-01-2003 03:26 ]
Jij had evilpin0 toch geowned?Anoniem: 58145 schreef op 20 januari 2003 @ 02:55:
zou het ook geen ramp vinden ALS DIE PARTIJ NIET 2 UUR HAD GEDUURD GVD.
Nu heb ik wel weer zin in een potje hoor
Hoi, de hele dag geen enkel potje gewonnen
Morgen weer een dag
1) dat is sarcasme
2) je bent onwetend
3) 7:49 is voor jou niet nadat je bent opgestaan maar voordat je naar bed gaat
Ik heb toch echt wel 4 uur slaap gekregen hoorAnoniem: 58145 schreef op 20 January 2003 @ 08:59:
Is dat zo? mmm...
1) dat is sarcasme
2) je bent onwetend
3) 7:49 is voor jou niet nadat je bent opgestaan maar voordat je naar bed gaat
Ja, as a matter a fact; ik had bijna een level 11 verslagen <serieus dus> maar het punt was: op een gegeven moment besloot ik WEER tauren te maken terwijl ik beter wyverns had kunnen maken. De denkfout die ik dan altijd maak is: als ik wyverns moet maken, moet ik een beastiairy bijbouwen en dat kost teveel tijd en geld.Anoniem: 75020 schreef op 20 januari 2003 @ 09:29:
[...]
Ik heb toch echt wel 4 uur slaap gekregen hoor. En wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik heb ook weleens een level 8 verslagen!
Dat denk ik heel vaak en daardoor ga ik nogal vaak de boot in
Edit: omg, had zonet een heel lache potje. Niet gewonnen of zo, maar me tegenstander was een Pool. Jemig wat een figuur zeg, ik lag constant over de vloer te rollen van het lachen hier
Heletijd had ie van dit soort opmerkingen:
edit: deze ging anders <nu weet ik hem weer :)>
hij: "Please get away from that fountain"
ik: "why?"
hij: "because my dryad needs to pee and my whisps don't want that to happen on their trees"
een andere <toen ik al bijna helemaal kapot gespeeld was>:
hij: * Knock Knock *
ik: who's there?
hij: Ball
ik: ball who?
hij: BALLISTA (waarna hij mijn hele basis in korte tijd om zeep hielp
Zo maak je nog wat mee
Edit: woei! Overwinning! Je kunt zeggen wat je wilt, maar HeadHunters tegen NE werkt echt perfect. Stom dat ik vergeten ben de game op te slaan maar het was echt 0wn4ge
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 20-01-2003 13:23 ]
Die is echt geniaal! RofLAnoniem: 58145 schreef op 20 januari 2003 @ 09:35:
hij: * Knock Knock *
ik: who's there?
hij: Ball
ik: ball who?
hij: BALLISTA (waarna hij mijn hele basis in korte tijd om zeep hielp)
Deze plek is te koop.
Ik gun het ze nooit, ik kan er alleen niks tegen doenAnoniem: 58145 schreef op 20 januari 2003 @ 13:19:
Mmm, moet je ook gewoon zelf beginnen met lullen. Is altijd lachen vind ik; als de tegenstander sympathiek is, gun ik hem dan ook nog wel eens de mogelijkheid om mijn hele basis neer te halen voordat ik leave

Anoniem: 27493
Anoniem: 58145 schreef op 20 januari 2003 @ 13:19:
Mmm, moet je ook gewoon zelf beginnen met lullen. Is altijd lachen vind ik; als de tegenstander sympathiek is, gun ik hem dan ook nog wel eens de mogelijkheid om mijn hele basis neer te halen voordat ik leave
Jeuh, en daar moeten je tegenstanders blij mee zijn?
Het is natuurlijk wat anders van zodra je Hide The Farm gaat spelen, dat lijkt me logisch.
Ps. Bovendien is dat ook ideaal om even na te praten over de match. Is toch altijd weer leerzaam.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 20-01-2003 14:23 ]
Dat geouwehoer, sodemieter op
en ook 2 keer verloren

Echt flauw als je flink leger taurens met shamans erachter wil opbouwen en dan komen ze lekker snel aanrushen, weg basis.
Dit topic is gesloten.