AAAAARRRRRRGHHHHHHHHHHH, godver ik moet hier even mijn agressie kwijt... Ik dacht eens he, ik heb al een aantal dagen geen solo meer gedaan, moet maar eens snel gaan spelen anders krijg ik exp decay. 1 potje gewonnen. Maar toen kwam het. De ergste potjes uit m'n leven. Ok we beginnen van voor af aan. Ik zocht naar en leuke solo game, na 50 seconden zoeken vond het oogje niks, dus ik druk op cancel. Omdat ik al eens heb meegemaakt dat je nooit cancel moet drukken omdat je dan een loss erbij kan krijgen, ging ik even mijn profiel bekijken. En ja hoor weer een loss erbij opgeteld zonder dat ik heb gespeeld

. Nouja nog een keer proberen. Gelukkig ik kon spelen, hij was orc en ik ook. Ik ownde hem aardig met casters + kodo's. Zijn leger was allang dood en ik had vrijwel alles nog over, op naar zijn basis dus. In eens bevriesde het beeld en het lag schermpje kwam tevoorschijn en toen riep m'n vader: Oops sorry, ik denk dat ik het utp kabeltje eruit heb getrokken

. Geloof me niks is zo frustrerends als dat. Je bent aan het ownen en je disconnect. Vol frustratie begon ik maar weer opnieuw. Wederom was ik weer de betere persoon van de game totdat ineens het hele beeld zwart werd en het geluid van m'n pc langzaam afstierf. Hoor ik vanaf beneden: Ruud? Is de stroom boven uitgevallen?
Luid vloekend en scheldend gaf ik een paar klappen tegen de muur en had de hoop al opgegeven. Vandaag dus geen Warcraft III meer

.
[
Voor 7% gewijzigd door
Apocrypha op 18-01-2003 17:59
]