Warcraft III Topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.966 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 19:28:
Nog mensen in voor een GoT-matchje tonight? Vanaf 20:30 / 21:00 / 21:30 ofzo?
ME!!!! o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Een expansion lijkt me wel fun, mogen ze snel op de markt brengen.

Wat trouwens leuk is, zijn allies die niet opletten... Speel ik AT met iemand die niet slecht, maar hij wist het toch voor elkaar te krijgen al zijn peons dood te laten blizzen :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 14 January 2003 @ 19:54:
Een expansion lijkt me wel fun, mogen ze snel op de markt brengen.

Wat trouwens leuk is, zijn allies die niet opletten... Speel ik AT met iemand die niet slecht, maar hij wist het toch voor elkaar te krijgen al zijn peons dood te laten blizzen :o.
En wat als je nieuwe acc moet maken voor de expansion pack?...
Lijkt me niet egt leuk dan al die moeite gedaan moet je nieuwe acc maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Denk eigenlijk niet dat, dat het geval zal zijn. En anders heb ik een goede reden om een nieuwe account te maken zonder belabberde stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ok, als er nu mensen willen war3en, kom maar naar 't channel.. we custom-en nu ff.. dus als je wilt weten hoever we in de battle staan moet je maar ff een message sturen naar: oranginas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I feel good. Daarom ga ik voor het eerst in mijn loopbaan met de Undead battle.net op.

Want, zoals de grote confucius al zei: to understand your enemy is to understand yourself (of zoiets ;)). Ergo Human en NE zullen volgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga gewoon random :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand in channel gotwar3 :'( ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 22:23 . Reden: Moest van mierneuker orangina :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die random partij ging dus fout. Ik wist niet eens de human tech tree |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
't is channel gotwar3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mierenneuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
ja maar 't werkt toch niet zonder die 3 ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fearus#2: JE ZEGT OOK HIER NIETS!

:)

ik ken jouw soort wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 23:15:
Fearus#2: JE ZEGT OOK HIER NIETS!

:)

ik ken jouw soort wel ;)
Roger That ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me joins gotwar3 en de rest is *out :)

Wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 23:19:
/me joins gotwar3 en de rest is *out :)

Wicked
Laat :Z :z

Morgen dan ff wel iedereen op tijd komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 23:28:
[...]

Laat :Z :z

Morgen dan ff wel iedereen op tijd komen :P
:o ik was er allang al, tcq was er toen ook al. Maar toen werd ik ge-invite door mr.j en Profile, en was ik bezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
ik moest werken :'(

maargoed dat brengt weer geld in het laatje voor andere games :P

morgen als we gaan spelen wil ik idd wel mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar ik wil nog steeds dat 2v2 voortzetten, hoor je me! :P

Maar goed, moet ik er zelf ook wel werk van maken natuurlijk :z

Ik heb je zo straks nog gewhispered; heb je dat niet ontvangen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 23:31:
[...]

:o ik was er allang al, tcq was er toen ook al. Maar toen werd ik ge-invite door mr.j en Profile, en was ik bezet :)
Niet goed idee die ATtjes... 1 om 3 gisteren... ;(

Maar een half uurtje hide the farm spelen tegen die eikels met zoveel attitude en BM maakte wel wat goed...

[ Voor 1% gewijzigd door MrJ op 15-01-2003 09:57 . Reden: edit ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 15 januari 2003 @ 09:57:
[...]

Niet goed idee die ATtjes... 1 om 3 gisteren... ;(

Maar een half uurtje hide the farm spelen tegen die eikels met zoveel attitude en BM maakte wel wat goed...
Lol een half uur! Als ik mijn boompjes ga verstoppen dan vinden ze hem altijd binnen een kwartier :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, we hadden dus genoeg resources voor het bouwen van farmpjes (helaas werden m'n peasants snel gevonden) en had Blat0r nog een aco over die elke keer weer op dezelfde plek een aantal Zigs bouwde.

En low_profile had z'n ToE diep in het bos verstopt.

Al met al wel grappig ja. Normaal doe ik dit niet, maar dit waren toch een stelletje 14 jarige bm enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh... ik ook niet, heb een hekel aan zoeken naar laatste gebouwen :) Maargoed, they deserved it...

Ik moet m'n normale games weer es een keer wat op gaan vijzelen, laatste tijd alleen maar custom gedaan, en da's fataal voor je normale spel blijkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Uit: [rml]MrJ in "[ stelling] GoT is dood"[/rml])
MrJ schreef op 14 januari 2003 @ 20:49:
hehe, jij ook. ik had eerst ook de DH, maar aangezien iemand anders die ook had en we veel in hetzelfde topic posten, heb ik maar een PotM gekozen.

PS: jij had WC3 onder Linux aan de gang gekregen toch? Draait 't een beetje.

Post het anders maar in het WC3 topic in SGD, want anders gaat deze positiviteit te erg offtopic... :P
Ja, ik heb het onder Linux draaiend, met WineX 2.0 (2.1/2.2 moeten dus ook werken). Draait uitstekend. Ik kan Windows vs. Linux niet vergelijken omdat ik geen PC heb met zowel Linux als Windows. Onder Windows heb ik het een paar dagen op een 1 GHz laptop (Toshiba Satellite Pro 6000) met een Trident Cyberblade XP/Ai1 kaart gedraaid. Ging redelijk, draait erg lekker. Onder Linux draai ik het op een 400 MHz computer met een Nvidia TNT2 kaart, gaat redelijk, maar ik draai 16bpp omdat het onder 32bpp een beetje begint te stotteren (heel irritant!) als je heel veel poppetjes tegelijk hebt, dus bv. bij rush attacks oid. Resolutie maakt niet heel veel uit blijkbaar, zowel onder 640x480 als onder 1024x768 werkt het goed (meer dan 1024x768 niet geprobeerd, ik heb kleine monitor, slechts 17"). Multiplayer heb ik overigens alleen over LAN hier geprobeerd (werkt net zo goed als single player), battle.net heb ik nog niet geprobeerd. Komt ooit nog wel eens. :). Op die laptop krijg ik 3D helaas niet goed aan de gang (d.w.z.: unaccelerated) en krijg ik dus geen fatsoenlijke framerates met WC3. :{.

Oftewel: draait zeer, zeer goed, mits je videokaart 3D hardware acceleration heeft, Linux dat ook support (en dat is alleen bij ATI en nvidia echt goed geregeld helaas) en mits je WineX gebruikt. CPU hoeft niet snel te zijn, veel geheugen (alle computers hier hebben 256 MB) lijkt me een goed iets alhoewel ik niet weet of dat kritiek is. :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 10:46:
Heheh... ik ook niet, heb een hekel aan zoeken naar laatste gebouwen :) Maargoed, they deserved it...

Ik moet m'n normale games weer es een keer wat op gaan vijzelen, laatste tijd alleen maar custom gedaan, en da's fataal voor je normale spel blijkt wel
Joh, je meent 't? ;)

(ikzelf zoog erg zwaar zeg, damn!)

grappig was in die laatste battle dat ik met 8 wolfriders hun main wilde attacken om ze zo te forceren terug te TP'en, de hele zooi mee geTP werd naar Blat0rs basis omdat ze te dicht in de buurt v/d teleport stonden. :P

en ik maar verbaasd kijken naar de minmap of ik ze daar nog zag, maar ze waren allang geraped daar... :P
Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 11:40:
(Uit: [rml]MrJ in "[ stelling] GoT is dood"[/rml])

[...]

Ja, ik heb het onder Linux draaiend, met WineX 2.0 (2.1/2.2 moeten dus ook werken). Draait uitstekend. Ik kan Windows vs. Linux niet vergelijken omdat ik geen PC heb met zowel Linux als Windows. Onder Windows heb ik het een paar dagen op een 1 GHz laptop (Toshiba Satellite Pro 6000) met een Trident Cyberblade XP/Ai1 kaart gedraaid. Ging redelijk, draait erg lekker. Onder Linux draai ik het op een 400 MHz computer met een Nvidia TNT2 kaart, gaat redelijk, maar ik draai 16bpp omdat het onder 32bpp een beetje begint te stotteren (heel irritant!) als je heel veel poppetjes tegelijk hebt, dus bv. bij rush attacks oid. Resolutie maakt niet heel veel uit blijkbaar, zowel onder 640x480 als onder 1024x768 werkt het goed (meer dan 1024x768 niet geprobeerd, ik heb kleine monitor, slechts 17"). Multiplayer heb ik overigens alleen over LAN hier geprobeerd (werkt net zo goed als single player), battle.net heb ik nog niet geprobeerd. Komt ooit nog wel eens. :). Op die laptop krijg ik 3D helaas niet goed aan de gang (d.w.z.: unaccelerated) en krijg ik dus geen fatsoenlijke framerates met WC3. :{.

Oftewel: draait zeer, zeer goed, mits je videokaart 3D hardware acceleration heeft, Linux dat ook support (en dat is alleen bij ATI en nvidia echt goed geregeld helaas) en mits je WineX gebruikt. CPU hoeft niet snel te zijn, veel geheugen (alle computers hier hebben 256 MB) lijkt me een goed iets alhoewel ik niet weet of dat kritiek is. :Y).
Cool man!

Nu is er bijna geen argument meer te bedenken om niet op RH8 over te gaan (goed OS, goede browser (Mozilla) met KMerlin je MSN chatgebeuren en nu met WineX kan ik zelfs games erop spelen!)

Het wachten is op ff een weekendje dedicated bezig zijn met dit allemaal. En dat kan alleen als b.net er zolang uitligt... :P

[ Voor 1% gewijzigd door MrJ op 15-01-2003 12:09 . Reden: tiepvautjez ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 00:06:
Jaguar ik wil nog steeds dat 2v2 voortzetten, hoor je me! :P

Maar goed, moet ik er zelf ook wel werk van maken natuurlijk :z

Ik heb je zo straks nog gewhispered; heb je dat niet ontvangen?
ik heb inderdaad geen whispers ontvangen :/ vanavond dan maar?

* Jaguar645 heeft lekker nu al weekend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op 15 January 2003 @ 15:19:
[...]

ik heb inderdaad geen whispers ontvangen :/ vanavond dan maar?

* Jaguar645 heeft lekker nu al weekend >:)
Da's goed vunzig. Maar goed, vanavond na half 9 heb ik ook weekend :P
Xie je dan wel op B.net ok?

Edit: Ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he!!! This key is currently in use by peter

GRRRRR Als ie over een uurtje maar weg is dan :( :X

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 15:30:
[...]

Edit: Ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he!!! This key is currently in use by peter

Ik vraag me af of er een manier is om erachter te komen hoe die "peter" online heet, dan konden we hem confronteren/stalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3DirkFx, kun je niet iemand van de gotters die peter laten whisperen dat ie @#$%^&*! van jouw key af moet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 15:30:
[...]

Log 1 keer en en dan niet meer uitloggen.

Dirk = Pro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 21.30 in channel gotwar3 op bnet BE THERE :P Nee ik heb wel zin in een 6v6 lijkt me echt vet leuk :D Komen dus om half 10!!! :D btw, mijn nick op bnet is: Takkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 17:27:
Vanavond 21.30 in channel gotwar3 op bnet BE THERE :P Nee ik heb wel zin in een 6v6 lijkt me echt vet leuk :D Komen dus om half 10!!! :D btw, mijn nick op bnet is: Takkie :)
Roger that 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kerel heet ook peter op battle.net

Heb ik gezien op battle.net :P

Dirk is een pro zo lang niemand weet dat ie dat is 8) EN DAT willen we graag zo houden ;)

Maar he, het is opgelost. Ben naar FRS gegaan en werd geholpen door een kerel die zelf ook gamer is battle.net. Had ik dus wel geluk mee en nu heb ik een nieuwe key. (die oude heb ik ook nog maar ja, verbrand ik wel)

xie jullie vanavond nog wel :) Lekker observen - als ik op tijd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom obsen? Geloof me, in zo'n mega-game is meedoen een stuk leuker dan obsen hoor :)

Helemaal als je de enige obs bent en je verder niemand hebt om mee te ouwehoeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 17:51:
Waarom obsen? Geloof me, in zo'n mega-game is meedoen een stuk leuker dan obsen hoor :)

Helemaal als je de enige obs bent en je verder niemand hebt om mee te ouwehoeren :D
IDD gewoon meedoen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Zal kijken of ik 't ook haal dan.

Ga zo naar huis, eten, trainen, boterhammetjes smeren en dan kijken we weer verder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Ik ga me er vanavond ook maar eens mee bemoeien :D

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
* Jaguar645 is van de partij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Zijn jullie gek? 6v6? :9

Dat wordt een mega-schokkend-mass-slachting :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik moet wat voorlichten over de tweede fase op school vanaaf, ik weet niet of ik wel op tijd kom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep idd, toen ik meedeed ging ik tijdens de "grote battle" ff wat te drinken halen, je kont toch weinig uithalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:31:
jep idd, toen ik meedeed ging ik tijdens de "grote battle" ff wat te drinken halen, je kont toch weinig uithalen :)
Bij mij maakt het niet uit dat het schokkerig gaat ik ben het wel gewend met chello maar ik wist gewoon niet wie bij welke team hoorde en ik kon geen enemy heros vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom pleit ik ook eerder voor 3vs3vs3vs3, anders is er echt weinig aan hoor, het is meestal wel handig als je daadwerkelijk units kunt targeten enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:31:
je moet ook niet met je kont spelen onder het warcraften ;)

Daarom moet je "micro-arme" units maken, die je gewoon lekker kan attackmoven of hoogstens moet focusfiren, iig geen casters individueel gaan bedienen, tenzij het supernoodzakelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat me tentamen zo voortreffelijk relaxed ging, doe ik gewoon mee :P

Wie is... de ZWaKsTe schakel!!!

Stuur het antwoord op een briefkaartje naar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUBBEL POST!!!!!111 :z :Z

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

:P

edit:
Niet dat ik dit een slecht topic vind :o

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

21.30 en 3 man in gotwar3?

come on ppl! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We were gaming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

80 paginas biologie voor morgen
ohw ok

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
20 sociale kaarten maken, aye im fucked

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 15 January 2003 @ 22:27:
Wasda :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 15 januari 2003 @ 22:27:
Wat is dat?

Maar die 4vs4 konden we makkelijk winnen als we die basis tegelijk aanvielen =/
Iedereen maar blijven staan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:29
uhm morge toets hardware :/ is gewoon stomme sjit

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 15 January 2003 @ 21:29:
21.30 en 3 man in gotwar3?

come on ppl! :P
Ik moest onderbouwertjes voorlichten op school -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

4v4's are not my thing =p
wel grappig tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

HIValicious schreef op 15 January 2003 @ 22:55:
uhm morge toets hardware :/ is gewoon stomme sjit
Geeft niks hoor :) Ik had vandaag CompilerConstructie, das pas kut :r

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemig zeg, dat was een stoere pot!

Ik speelde orc vs. orc. Ik val een aantal keer zijn basis aan met me blademaster en wat gruntz (ik had besloten om wyverns te gaan), zie ik ineens dat hij een massa HEADHUNTERS in zijn basis heeft! Nochtans wist ik 100% zeker dat hij mijn basis nog niet had gezien (bleek later ook toen ik het hem vroeg). Daarop wist ik zo gauw niet wat te doen en kwam ik op de proppen met mass kodo :z
Heel dom.
Even later, na een expandje hier en daar ben ik klaar om aan te vallen. In een hevige confrontatie blijkt echter dat hij gewoon een standaard tauren/wizard legertje heeft. Ik werd dus helemaal kapot gespeeld. Maar ik kon recoveren en kon later nog terugkomen met 12 wyvs. Helaas mocht dat niet baten; hij had een far seer met chainlightninglevel3. Die kreeg ik nog neer maar, zoveel pech als ik had, hij had een ankh of reïncarnation. Een tijdje later lag alles in puin.
Op het eind vroeg ik hem: waren die headhunters soms misleidend bedoeld?
Hij zegt: ja :)

En ik dacht: damn wat een pech heb ik toch dat ik altijd de vijandige basis scout :P

Maar het was cool.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[url] http://home.wanadoo.nl/c.deblok/war3%20/1.04/pinovsxan2.w3g [url/]

orc harrasment to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino, je mag wel meer replays sturen svp!

Die van jou zijn altijd wel lache om naar te kijken vin ik :P

De vorige tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kan je ook even de rassen erbij zetten plz :), altijd wel leuk om te weten.

Ow btw wanneer krijg je exp decay? Heb namelijk al een tijdje geen solo meer gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Apocrypha op 16-01-2003 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
orc vs human, hij was een beetje pissig op het laats dus besloot die maar zij eigen gebouwen aan te valen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 01:25:
Pino, je mag wel meer replays sturen svp!

Die van jou zijn altijd wel lache om naar te kijken vin ik :P

De vorige tenminste wel.
ik speel niet zo vaak meer als vroeger =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

offtopic:
Apoc, wat doe je met m'n ondertitel joh? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 16 januari 2003 @ 10:37:
[...]

ik speel niet zo vaak meer als vroeger =\
Breng daar eens verandering in dan :P

Je doet het best goed :o })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond 21.00 weer GoTwar, join sjennel gotwar3 op bnet!! :D Be there kunnen we weer zo leuke 4v4 of een keer 6v6 doen net als gister :D Wel grappig want ik dacht echt dat we hadden verloren nadat we de grote battle op het midden hadden verloren, gelukkig teleporte jullie weg terwijl ik eigk het idee had dat jullie aan het winnen waren!! :D

Magoed, 21.00 gotwar3 BE THERE! :D

Ik ben trouwens Takkie op bnet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

21.30u pls.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
ik doe zeker weer mee maar kan pas joinen als ik van me werk trug kom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Geen offence pino, maar heb je geen replays tegen betere spelers? Die Xan sukkel is een total noob! Laat zijn 3 gryphons doodgaan aan creeps, op LT waar toch de meeste creeps ranged zijn, researched niet eens defend voor zijn footies en het enige wat zijn priest doet is healen, ipv je wands te dispellen, wat ie gewoon simpel kon doen.

We willen echte replays zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:29
nou ik denk dat t meer om het harrassen ging maar t was wel phat!

pino heb je nog een leuke NE rplay?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

MrJ schreef op 16 January 2003 @ 10:56:
offtopic:
Apoc, wat doe je met m'n ondertitel joh? :?

Wat doe jij met MIJN ondertitel :P, deze ondertitel heb ik al best wel zeer redelijk lang :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, leuke overwinning. Met HeadHunters :P

Wel lache. Check hem maar es:

http://www.replayers.com/....php?id=9617&t=1042719271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Apocrypha schreef op 16 January 2003 @ 13:14:
[...]

Wat doe jij met MIJN ondertitel :P, deze ondertitel heb ik al best wel zeer redelijk lang :).
Ik vrees dat ik hem toch al een aantal maandjes langer heb.

Zal eens kijken of ik nog wat cached pages kan vinden... :P

/edit:
Nog niets gevonden... :)
Ik heb hem iig veranderd van 'MuyThaiboxer' naar 'WarCraft3 addict' toen ik met Thaiboxen stopte, en dat was begin Juli afgelopen jaar volgens mij...

[ Voor 25% gewijzigd door MrJ op 16-01-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
*sigh* maakt het uit? en ze zijn niet pcies etzelfde dus nie zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, het gaat ook meer om je (web)icon. en die van Apocrypha werkt niet :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey Jaguar, jij kan je sig ook veranderen naar je Ti --> niet vergeten ;)

Stuur eens een screenshot met die bulten detail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 14:19:
hey Jaguar, jij kan je sig ook veranderen naar je Ti --> niet vergeten ;)

Stuur eens een screenshot met die bulten detail!
:D zallik zo es doen moet zeggen dat et er uber geil uitziet :9~

eerst volgende upgrade is me proc die begint nu toch wel beetje oud te worden, en dan gaan we reolutie nog ff wat hoger schroeven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21.30 it is :D maybe wel beter idd eigk zijn er meer mensen avail :D dus iedereen er zijn om 21.30 channel gotwar3 op bnet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14-09 08:25
* Shagura zal er zijn om iedereen te laten zien hoe je dat spelletje speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh... jah ... Mmm. Goede wijn behoeft geen krans :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal proberen er om 21:30 te zijn, maar kan het niet beloven :( Strax even een router installeren, en aangezien ik dat nog nooit gedaan / gezien heb, weet ik niet hoe snel ik dat kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
als cs 1.6 uit is gak ik schijnbaar csen =) of my nigger triad moet komen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 17:36:
[...]

21.30 it is :D maybe wel beter idd eigk zijn er meer mensen avail :D dus iedereen er zijn om 21.30 channel gotwar3 op bnet :D
Nou voorruit, ik zal er ook maar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 14:16:
Precies, het gaat ook meer om je (web)icon. en die van Apocrypha werkt niet :+.
Mijn icon werkt wel toch? Ik zie hem gewoon iig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 16 January 2003 @ 22:08:
[...]

Mijn icon werkt wel toch? Ik zie hem gewoon iig :?
Vanmiddag deed hij het steeds niet.

<zware vloek> weer zo'n stomme desktop crash :/. Dat was al de tweede vandaag (bij wc3). En het leek net zo'n leuk potje te gaan worden ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 14-09 08:25
Jullie moeten eens wat sneller teams kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
ik heb vaak dat ik msn niet uitzet.. en dan komt er iemand online :S...

als je dan probeert te builden klik je er per ongeluk op en ben je meteen weer op de desktop [en loopt war3 weer erg gaar.]

Het was wel leuk, maar bij 3vs3vs3vs3 profiteer je er natuurlijk erg van als een team net aangevallen is en dus geen troops meer heeft..

Replay is gesaved dus kan ik kijken wat iedereen nou aan het doen was :p

[ Voor 38% gewijzigd door agentorangina op 16-01-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

agentorangina schreef op 16 januari 2003 @ 22:40:
ik heb vaak dat ik msn niet uitzet.. en dan komt er iemand online :S...

als je dan probeert te builden klik je er per ongeluk op en ben je meteen weer op de desktop [en loopt war3 weer erg gaar.]

Het was wel leuk, maar bij 3vs3vs3vs3 profiteer je er natuurlijk erg van als een team net aangevallen is en dus geen troops meer heeft..

Replay is gesaved dus kan ik kijken wat iedereen nou aan het doen was :p
Zet die poep optie van msn dan ook uit gek ;]

en je moet bouwen met hotkeys =p *TIP*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 11-09 19:13

Tcq

Hier is de replay van de 4vs4 iig
Klik!

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah... 3v3v3v3 is net als FFA... je wordt gewoon ge-gangbanged bij het leven :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 23:42:
bah... 3v3v3v3 is net als FFA... je wordt gewoon ge-gangbanged bij het leven :(

;)
woei! gangbangs :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
viola hier de download voor de 3vs3vs3vs3..

[ Voor 73% gewijzigd door agentorangina op 17-01-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, die spanking die wij kregen was niet grappig anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Ach het is toch allemaal maar voor fun =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
yesz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig wat was dit een n00b zeg. Ik heb niets tegen nieuwelingen (kan moeilijk wat tegen mezelf hebben ;)) maar dit is echt extreem.

HeadSplittah heette die. We deden AT 2v2. Hij was Orc, Ik was Orc. Ja zegt ie, zullen we rushen?
Ik zeg: nee, met de orc gaat dat niet.
Hij: ok.
Ik zeg: wat maak jij?
Hij: veel grunts. Maar ook Casters. En ook Heroes.
Ik zeg: lol, mag ik hopen. Zal ik anders de casters doen?
Hij: nee, ik maak casters en grunts.
Ik: ok, maak ik ook wel grunts.
Ik: of nee, ik maak HeadHunters :)
Game duurt voort>>>
Ik: zeg, zullen we creepen?
Hij: nee, ben de basis aan het bouwen.
Ik: je moet beide tegelijk.
Hij: dat kan niet. Nee, neem mijn Hero maar om mee te jagen.
<ik kreeg controle over zijn units>
Ik struin over de map. Word ik aangevallen (na ongeveer 10 min, ik had 12 headhunters en was bezig richting Fortress en Tauren) door Grunts.
Ik: Help!
Hij: gaat niet.
Ik: Waarom NIET?
Hij: ik heb maar vier.
Ik: vier grunts?
Hij: ja.
Ik: boeie, sturen die hap!
<toen was het al te laat>
Even later:
Ik: we zijn al een kwartier bezig en je grunts zijn nog niet geügrade
Hij: nee, doe ik zo.
Ik: ah ja...
Ik ga door met het herbouwen van mijn eens stoere leger. Plots wordt híj aangevallen.
Hij: help!
Ik teleporteer.
Maar kan niet op tegen een massa wyverns en Chims.
Mister HeadSplittah's 4 grunts liggen al snel tegen de vlakte.
Hij: hey, je kunt nog winnen man!
Ik: HOE DAN?
Hij: je hebt nog een fucking hero!
Ik: nee hoor.
Hij: oh nee.
Ik: over drie seconden wel (wordt revived in altaar)
Hij: *tik tik* dat zijn 7 seconden.
Ik: *zucht*
Hij: hahahaha
Plots valt de vijand mijn basis aan.
Hij: dit MOET je winnen.
Ik: tja... Moeten = niet kunnen
Hij: Maar je hebt die hero verdorie!
Ik: Jij denkt dus echt dat ik kans maak op overwinning?
Hij: ja zeker.
Ik wordt natuurlijk al snel overspoeld door ladingen chims en wyvs, ondanks mijn headhunters.
Tenslotte: dirk has left the game.

pfffft. Eerst de cd-key affaire en nu dit :)

Edit: Ooh jongens ik ben nu helemaal in to humans. Polymorph is zoooo heerlijk :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 02:49:
Jemig wat was dit een n00b zeg. Ik heb niets tegen nieuwelingen (kan moeilijk wat tegen mezelf hebben ;)) maar dit is echt extreem.

HeadSplittah heette die. We deden AT 2v2. Hij was Orc, Ik was Orc. Ja zegt ie, zullen we rushen?
Ik zeg: nee, met de orc gaat dat niet.
Ik zeg: wat maak jij?
Hij: veel grunts. Maar ook Casters. En ook Heroes.
Ik zeg: lol, mag ik hopen. Zal ik anders de casters doen?
Hij: nee, ik maak casters en grunts.
Ik: ok, maak ik ook wel grunts.
Ik: of nee, ik maak HeadHunters :)
Game duurt voort>>>
Ik: zeg, zullen we creepen?
Hij: nee, ben de basis aan het bouwen.
Ik: je moet beide tegelijk.
Hij: dat kan niet. Nee, neem mijn Hero maar om mee te jagen.
<ik kreeg controle over zijn units>
Ik struin over de map. Word ik aangevallen (na ongeveer 10 min, ik had 12 headhunters en was bezig richting Fortress en Tauren) door Grunts.
Ik: Help!
Hij: gaat niet.
Ik: Waarom NIET?
Hij: ik heb maar vier.
Ik: vier grunts?
Hij: ja.
Ik: boeie, sturen die hap!
<toen was het al te laat>
Even later:
Ik: we zijn al een kwartier bezig en je grunts zijn nog niet geügrade
Hij: nee, doe ik zo.
Ik: ah ja...
Ik ga door met het herbouwen van mijn eens stoere leger. Plots wordt híj aangevallen.
Hij: help!
Ik teleporteer.
Maar kan niet op tegen een massa wyverns en Chims.
Mister HeadSplittah's 4 grunts liggen al snel tegen de vlakte.
Hij: hey, je kunt nog winnen man!
Ik: HOE DAN?
Hij: je hebt nog een fucking hero!
Ik: nee hoor.
Hij: oh nee.
Ik: over drie seconden wel (wordt revived in altaar)
Hij: *tik tik* dat zijn 7 seconden.
Ik: *zucht*
Hij: hahahaha
Plots valt de vijand mijn basis aan.
Hij: dit MOET je winnen.
Ik: tja... Moeten = niet kunnen
Hij: Maar je hebt die hero verdorie!
Ik: Jij denkt dus echt dat ik kans maak op overwinning?
Hij: ja zeker.
Ik wordt natuurlijk al snel overspoeld door ladingen chims en wyvs, ondanks mijn headhunters.
Tenslotte: dirk has left the game.

Edit: Ooh jongens ik ben nu helemaal in to humans. Polymorph is zoooo heerlijk :P
Komt me bekend voor. Ik heb zo'n "vriend" die toch zo vet pissed word als ik niet elke seconde op de minimap kijk om te kijken of hij word aangevallen. En als ik dan langer dan 2 seconden niet reageer dan wordie ook vet pissed :/. Sommige mensen zijn zo ongeduldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 17 januari 2003 @ 00:08:
viola hier de download voor de 3vs3vs3vs3..
Vanaaf ga ik toch echt mee doen.... Ik meen het!

edit: heb mijn alarmklok-dinges gezet }). This time it's serious!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 02:49:

Wat een sukkel zeg! Dat je met zulke mensen AT speelt :|(

Trouwens, poly rulet alleen tegen noobs die geen wands kopen. Geef mij dan maar slow.....en lvl3 blizzard erop! Totale rulage! :D

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.