Warcraft III Topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09
Warcraft III: Reign Of Chaos
It has been nearly fifteen years since the war between the orcs and humans ended. An uneasy peace settled over the land while, for years, the drums of war were silent. Yet the kingdoms of men grew complacent in their victory - and slowly, the defeated orcish clans regrouped under the banner of a new visionary leader.

Now a darker shadow has fallen over the world, threatening to extinguish all life - all hope. The drums of war play upon the winds once again - rising urgently towards the inevitable hour when the skies will rain fire - and the world will tremble before the coming of the Burning Legion.

The Day of Judgment has come...
The Previous Topics:
Part I
Part II
Part III
Part IV
Part V
Part VI
Part VII

The Troubleshooting:
Maak een nieuw topic in het S:P&V aan.
Er is nog een oud topic misschien dat je daar het antwoord op je vraag kan vinden.
Dat topic vindt je hier

The Do-It-Yourself MOD Topic
Map/MOD

The Replays:
Voor replays te bekijken van alle versies

The Demo:
Er is ondertussen ook een demo van WCIII uitgekomen.
Download deze hier
Zelfs voor de mensen die WCIII hebben gekocht is de demo interessant want er staan een drietal extra levels op.

The Links:
Official site
The Official B.Net Site
Unofficial Site#1
Unofficial Site#2
Micro info
Fun Site
The Replays

The Patches:
Wil je je huidige versie van Warcraft III upgraden dan is het enige wat je moet doen is connectie maken op B.Net.
Als je ze handmatig wilt installeren dan ga hierheen

The Credits:
Credits#1
Credits#2

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ah, een nieuw topic. Dan maar mijn laatste replay even kopieren naar dit topic:
(dit ging dus over AoS-achtige spelletjes. En wat de beste primary was)
Anoniem: 27493 schreef op 02 januari 2003 @ 14:43:
[...]

Je krijgt er geen hitpoints bij met Agility... da's toch echt alleen maar bij strength :)
Maar ik moet toegeven dat Agility heroes vet in het voordeel zijn bij dat soort spelletjes. (Al is een mountainking met insane agility + bash ook errug grappig) :)
En met Avatar werkt die Orb of lightning niet om met een ranged hero de MK op afstand te houden, prima hero killer :) .... maar mijn favoriet is nog altijd de Demonhunter... die's echt ownage met superveel Agility en demonform >:)

Strength is trouwens ook betere HP regen... da's fijner dan alleen maar manuals of health dus...
Maar je hebt dus helemaal neit zoveel hitpoints nodig als je superveel agility hebt. Dat is het mooie. Ik heb wel rondgelopen met meer dan 200 armor. Dan krijgt echt niemand meer een deuk in je hoor. Zelfs 200+ damage voel je nauwelijks.

Een beetje strenght is altijd handig, maar je hebt niet zoveel nodig. Met 100 strenght ofzo heb je al meer dan genoeg. Je hp regen is dan al zo snel dat die paar hp die je verliest er zo weer terug zijn. Want dat is het mooie van agility, je hp zijn meer waard, dus ook de hp regen is meer waard.

Alle agility hero's zijn mooi. Ik ben zelf nogal een fan van ranged + lightning orb, omdat je dan gewoon niet geraakt wordt zelf. Maar melee hero's zijn ook leuk. Dan kun je kiezen uit een DH of een BM. Mirror Image is natuurlijk wel erg gaaf, en critical strike wil je ook wel hebben.

Lastige keuze, tussen een DH of een BM

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1184

die lightning orb is lame je kan er bijna niks tegen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

(deel 7 is (nog) niet dicht!)

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Tobiaz schreef op 02 January 2003 @ 17:45:
(deel 7 is (nog) niet dicht!)
OMFG, CALL THE POLICE!!!

mooie openingspost, maar een klein warcraftlogotje bovenin kan er toch wel bij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1184

dan moet een modje em dicht gooien lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:50

Tcq

Ik heb een slotrequest gepost in SeM

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 14:47

Row

ik vind dat sorceress roelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Anoniem: 1184 schreef op 02 January 2003 @ 17:44:
necklace of immunity, of MK als Avatar :)

maar da's inderdaad bijna niks.... of je moet zelf ook een Orb hebben en equal of meer damage en equal of meer HP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Hail the master, for I have returned!

Gelukkig nieuwjaar iedereen :). Heb ik veel gemist?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Darkvater schreef op 02 January 2003 @ 22:22:
Hail the master, for I have returned!

Gelukkig nieuwjaar iedereen :). Heb ik veel gemist?
jah patch 1.06 is uit :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, de laatste paar potjes gaan goed, integendeel tot voorgaande, kben nu net lvl 10 gewordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-05 21:32

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Waarom is het niet meer het grote WC3 topic? :? maak maar ff een nieuwe aan! ;)

Hmm, well, nevermind.

Zojuist een echt goede game gespeeld in een 3vs3 RT. Meteen bij het begin was het 3vs2 omdat 1 persoon eruit klapte. Toch verdergespeeld (2x UD en ik HU) waarbij mijn allie de andere basis overnam en mee ging spelen.

Uiteindelijk gewonnen en dik ook! :P

Pls some op/aanmerkingen enzo! :*

http://home.planet.nl/~geem0005/3vs2.w3g

/edit:
@ Rev: Ik ben nu weer level 10. Straks kijken of ik van level 14 terug kan vallen naar level 8. Moet kunnen toch? 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door MrJ op 02-01-2003 23:21 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wat vinden jullie er eigenlijk van dat de Stats worden bijgehouden?
Zelf vind ik het aan de ene kan wel leuk, met de verschillende icoontjes en dergelijke, maar ik denk dat het meer nadelen heeft dan voordelen. Want mensen met goede stats die willen niet graag ATen met iemand die slecht is. Vaak zijn mensen zo geobserdeert om te winnen dat ze de lol er niet meer van inzien. Sommige mensen schelden je helemaal verrot als ze verliezen, bijvoorbeeld bij een 3 vs 3 en 1 iemand dropt dan gaat er niet iemand weg van de andere partij zodat het weer 2 vs 2 wordt. En soms heb ik geen zin om te spelen omdat ik gewoon 'bang' ben om te verliezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stats maken mij geen hol uit :) altijd leuk natuurlijk om een hoge score te hebben, maar het weerhoudt mij er zeker niet van om te spelen.
en als het je nix uitmaakt, dan zet je toch gewoon ff een kloot-account aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zou je doen als de stats niet bijgehouden werden? Dan ging het spel nergens over alleen maar tegen elkaar spelen en dat was het. Dus eigenlijk wel blij dat het bijgehouden word maar mensen hechten er teveel waarde aan. Gister begon iemand me in NLD-1 uitteschelden omdat ik <50% had en hij had >80%. Dus ik vraag kom maar 1on1. Toen had ik hem geownt begon ie me uitteschelden voor lamer lame strats gebruiken enzo :? Dan denk ik egt van wat zit je nou te zeiken om stats het is maar een spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

MrJ schreef op 02 januari 2003 @ 23:20:
Waarom is het niet meer het grote WC3 topic? :? maak maar ff een nieuwe aan! ;)

Hmm, well, nevermind.

Zojuist een echt goede game gespeeld in een 3vs3 RT. Meteen bij het begin was het 3vs2 omdat 1 persoon eruit klapte. Toch verdergespeeld (2x UD en ik HU) waarbij mijn allie de andere basis overnam en mee ging spelen.

Uiteindelijk gewonnen en dik ook! :P

Pls some op/aanmerkingen enzo! :*

http://home.planet.nl/~geem0005/3vs2.w3g

/edit:
@ Rev: Ik ben nu weer level 10. Straks kijken of ik van level 14 terug kan vallen naar level 8. Moet kunnen toch? 8)7
Ermm een echt goede game? Hehe zo zou ik het niet willen noemen. Meer een n00b-game :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand nu AT? :)

Edit: Nee dus ;(

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 03-01-2003 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Anoniem: 42423 schreef op 03 januari 2003 @ 00:37:
[...]

Ermm een echt goede game? Hehe zo zou ik het niet willen noemen. Meer een n00b-game :/
En waarom dat dan?

Een 3vs2 kunnen winnen is altijd al goed gedaan om te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
orb of lightning met een ranged agility hero is dodelijk :)
het enige wat je er tegen kan doen is de hero aanvallen. je kan ook weglopen en misschien ben je na 2 ancks veilig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Rody schreef op 03 januari 2003 @ 09:36:
orb of lightning met een ranged agility hero is dodelijk :)
het enige wat je er tegen kan doen is de hero aanvallen. je kan ook weglopen en misschien ben je na 2 ancks veilig :+
Hmm, koop liever dan zo snel mogelijk een 'necklace of spell immunity', dan own je hem zoooo :D

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Apocrypha schreef op 02 January 2003 @ 23:59:
Zelf vind ik het aan de ene kan wel leuk, met de verschillende icoontjes en dergelijke, maar ik denk dat het meer nadelen heeft dan voordelen. Want mensen met goede stats die willen niet graag ATen met iemand die slecht is. Vaak zijn mensen zo geobserdeert om te winnen dat ze de lol er niet meer van inzien. Sommige mensen schelden je helemaal verrot als ze verliezen, bijvoorbeeld bij een 3 vs 3 en 1 iemand dropt dan gaat er niet iemand weg van de andere partij zodat het weer 2 vs 2 wordt. En soms heb ik geen zin om te spelen omdat ik gewoon 'bang' ben om te verliezen :).
Check m'n ondertitel in m'n profile.

(Als ik 90% win zou hebben zou er dus wat anders staan... :P )

Maar goed, het gaat ook om de fun. Daarom blijf ik 3vs3 RT spelen, omdat 3vs3 AT niet altijd voorhanden is. Alleen jammer dat je dus af en toe (lees: regelmatig) slechte allies krijgt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:24
Ja dat is de sport in Aeon Of Strife games. Zo snel mogelijk een Orb of Lightning krijgen. Doe ik zelf ook, daar niet van :D Anders ben je nergens. Weglopen is er niet bij. Daarnaast zijn en Gem of True Seeing en Necklace of Spellimmunity inderdaad ook essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
Darkvater schreef op 03 januari 2003 @ 09:50:
[...]

Hmm, koop liever dan zo snel mogelijk een 'necklace of spell immunity', dan own je hem zoooo :D
meestal zijn die nogal prijzig :+
ongeveer de 7k en een orbje is meestal verhoogd naar rond de 1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Apocrypha schreef op 02 januari 2003 @ 23:59:
*knip* En soms heb ik geen zin om te spelen omdat ik gewoon 'bang' ben om te verliezen :).
Dat heb ik dus ook, gewoon geen zin om te spelen omdat je weer kan verliezen :D
Heb de laatste tijd veel verloren en word er steeds chagrijniger van :X
Gisteren weer, had ik bijna gewonnen, was de hele match al goed bezig, had mn human tegenstander al paar keer neergeslagen, en ik begin zn basis te mollen, komt ie ineens met 6 steamtanks mijn basis binnenrijden, knalt alles aan gort en ik had verloren, terwijl ik met unit score e.d. overal 10.000 bovenstond..
Heb geen replay opgeslagen stom genoeg want ik zit me nog steeds af te vragen waar hij die workshop had staan, ik had goed gescout overal, dus vandaar dat t een nogal nare verrassing was dat ie nog won ook :X

[ Voor 46% gewijzigd door Glorificationer426 op 03-01-2003 13:28 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJ schreef op 03 January 2003 @ 08:44:
[...]

En waarom dat dan?

Een 3vs2 kunnen winnen is altijd al goed gedaan om te beginnen...
Stelde toch niks voor man? Als je nou won van goede tegenstanders was het anders geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ze waren meteen al overtuigd van hun overwinning waardoor ze misschien nioet 100% gingen.

Neemt niet weg dat het goed is om met een persoon minder te winnen man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het algemeen is het wel goed ja, maar in dit geval zou ik er niet trots op wezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Geef dan eens inhoudelijk tips ofzo ipv bovenstaand gemekker van 'n00b game' 'zou ik er niet trots op wezen'

Want daar vroeg ik om..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

Ach, het is gerust een complimentje waard hoor :). Je tegenstanders waren alleen ook wel erg dom, hele game tier1, behalve die rode human :/. Ook wel spijtig dat je ally vergat om allebei z'n groepen units goed in de gaten te houden, zo had die DK bijna geen nut. En aura's als eerste skill? :X Naja, genoeg gezeurd over die game.

edit: ik kan dus ook wel zeggen dat het een noob-game is, simpelweg omdat je tegenstanders aardig noob waren :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 03-01-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie Waltor
Je tegenstanders waren alleen ook wel erg dom, hele game tier1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

N00b game door mijn enemies dus? Vooruit dan maar, als het dus maar niet op mij sloeg...

Dat merkte ik wel op ja, dat ze niet veel meer wisten verzinnen dan archers+footies (onderschatting?).

PS: Als ik de DL neem kies ik in 90% v/d gevallen Vamp Aura als 1e skill... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MrJ schreef op 03 januari 2003 @ 14:54:
PS: Als ik de DL neem kies ik in 90% v/d gevallen Vamp Aura als 1e skill... :X
Kan je ons de zin daarvan vertellen? LVL1 ghouls met LVL1 vamp aura krijgen ongeloofelijk weinig terug. Dan kan je veel beter sleep of carrion swarm doen. Die vamp aura als eerste skill is echt onzinnig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Geen idee, altijd al gedaan, vind het toch goed werken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, ffies 2 games met Hivalicious... dropt ie 2 keer :'(. En beide keren gelijk een suffe tier1 rush op Hiv's town, damn those Germans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Vamp aura als eerste skill is eigenlijk alleen nuttig op van die maps waar ze overal golems hebben neergezet. Dan heb je weinig aan sleep bij het creepen, en tegen de tijd dat je tegenstander encountered wil je toch wel level 2 zijn als het eventjes kan.

Maar dan nog maakt het niet zo veel uit. Want vamp aura level 1 met level 1 ghouls is ook bijna nutteloos.
Rody schreef op 03 January 2003 @ 10:08:

meestal zijn die nogal prijzig :+
ongeveer de 7k en een orbje is meestal verhoogd naar rond de 1000 :)
Ik speelde laatste op een map waarin orbjes 350 kostten (precieze bedrag kan anders zijn, maar zoiets) en de necklace 15K. Dat was een beetje overdreven, iedereen liep er met een orb rond, bijna niemand had een necklace. Op die map verder nog 30x een +2 agility voor 5K. Dus dan is een necklace niet echt meer voordelig.

Wat je ook wilt trouwens met melee hero is een mask of death. Als je 300 damage doet, en 100+ armor hebt, dan ben je echt niet meer dood te krijgen ;)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Apocrypha schreef op 02 January 2003 @ 23:59:
Ik had precies hetzelfde, totdat ik mn 2de account verneukte en nooit meer echt lette op mn stats.

Maar het blijft wel kut als weer blijkt dat er een klote lamer/n00b bij je in het team zit, dan heb je dr al meteen geen zin meer in.

Die levels geven ook een heel slecht beeld van iemands skills, dat moeten ze ook op de een of andere manier zien te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 20627 schreef op 03 januari 2003 @ 16:40:
Die levels geven ook een heel slecht beeld van iemands skills, dat moeten ze ook op de een of andere manier zien te veranderen.
Ik word ook zo ziek van al die smurfers :(.
Van die mensen die al lvl20 zijn en een nieuwe account aanmaken en dan als lvl5 zijnde je zo inmaken dat je er gek van wordt.

Als het aan mij lag, zou je maar of 1 account mogen aanmaken, of meerdere, maar daar gelijk al de skill/level van je vorige account meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

[quote]Diadem schreef op 03 January 2003 @ 15:54:
Vamp aura als eerste skill is eigenlijk alleen nuttig op van die maps waar ze overal golems hebben neergezet. Dan heb je weinig aan sleep bij het creepen, en tegen de tijd dat je tegenstander encountered wil je toch wel level 2 zijn als het eventjes kan.

Maar dan nog maakt het niet zo veel uit. Want vamp aura level 1 met level 1 ghouls is ook bijna nutteloos.

quote]
als ik me niet vergis haalt vamp aura niks uit tegen golems? golem anti magic enzo

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik pak altijd sleep als eerste spell... werk zeer goed tegen matig micro'ende tegenstanders (sleep gebruik ik ook bijna altijd op gewone units, tenzij ik kans zie om een hero te surrounden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ja tuurlijk wel want de skill is dat als ze slaan en ze raken dat ze de damage die ze doen terug krijgen in leven...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope Vamp Aura werkt niet op Golems weet ik 100% zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

Jeehaw!

Weer een overwinning erbij!

Wel grappig eigenlijk... Tot nu toe heb ik volgens mij 5 potjes gespeeld. Daarvan werd ik 2x gerushd en toen verloor ik. De andere drie x rushte de tegenstander niet en won ik... Zou haast denken dat een rush tegenhouden één van mijn zwakke plekken is :)

Hey RTCW, post jij ook eens een keer ne replay! Ben benieuwd hoe 'tha master' speelt ;).

(rock) golems zijn toch onkwetsbaar tegen magie of niet?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 03-01-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, welk ras had je toen je gerushed werd? 1on1 ben ik ook wel eens gerushed, maar echt moeilijk is dat meestal niet, 2on2 vind ik rushes meestal ook wel meevallen, enkel bij 3on3 en 4on4 is het meestal klote. Er is, vooral bij RT, bijna altijd wel 1 persoon die het nodig vind om hard te techen, en dan ben je vrij vaak de sigaar :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yow Dirk .. mijn Lycos ftp uploadruimte 100 mb is geblokkeerd ofzo :s Dus als je me ff een mailtje stuurt met die 2 replays waarin je won krijg je er ook wel een zooi terug van mij :)

ps: Had ik niet in mijn post gezet, dat als je gerushed werd je werd afgemaakt? ;)

mail: Prince_Naseem19@hotmail.com

(underscore tussen Prince en Naseem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

done :)

ben nu de strategie gids aan het downloaden van battle.net --> had ik al veel eerder moeten doen; staan best lekkere orc trucjes in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb niks ontvangen hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Anoniem: 58145 schreef op 03 January 2003 @ 19:57:
done :)

ben nu de strategie gids aan het downloaden van battle.net --> had ik al veel eerder moeten doen; staan best lekkere orc trucjes in !
over orc truukjes gesproken:
http://www.warcraftreplay...owthread.php?threadid=275
30+ paginas orc strategy guide

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx man!

/[ego modus]

Ik hoop niet dat het je ondergang wordt als ik je ooit nog eens tegenkomt op battle.net :) :D

/ego modus

;)

RTCW, weet je dat zeker? Ik weet zeker dat ik 2 replays verstuurd heb <dirk wildenborg>

edit: sorry, je hebt gelijk. Had prince_naseem@hotmail.com /DOM!

Quote uit die gids:
In contrast, the Human Alliance who were so noble and honorable in the 2 previous games are shattered at the end by betrayal and murder, while the Orc campaign ends with the honorable sacrifice of Grom Hellscream to free his race from the Demon Curse. Who can help but admire that? While the other races are somewhat dark and grim, the Orcs are the ones who stand out in their simple wish for freedom and honor. This is why many others and I would rather lose playing Orc than win with something else.

Hier herken ik me wel in :)

Ik wil trouwens mezelf wel even testen; heeft er hier iemand zin om mij met de NightElves even te rushen? Dan kan ik zien wat ik foutdoe want hoe ik ook probeer, ik ga er dan altijd aan :?

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 03-01-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Ik wil je wel ff rushen hoor :P , nick is Tcq
/msg me maar

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cool! moet wel een écht stevige rush zijn he, of in ieder geval snel en veel :P

zal ik doen.

eeh n00b vraag je misschien; maar eh wat is je msn adres...?

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 03-01-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 58145 schreef op 03 January 2003 @ 21:45:
cool! moet wel een écht stevige rush zijn he, of in ieder geval snel en veel :P

zal ik doen.

eeh n00b vraag je misschien; maar eh wat is je msn adres...?
Hij bedoeld in Warcraft III ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op 03 januari 2003 @ 22:00:
[...]

Hij bedoeld in Warcraft III ;)
hihi, ja, kwam ik ook achter :P

damn wat kan ik soms n00blike zijn zeg :)

Edit: TCQ hieronder zegt er ook bij dat we v1.04 spelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 03-01-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

3DirkFX en ik proberen al de hele tijd elkaars custom games te joinen, dit lukt telkens niet, iemand een idee waarom dit niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woei weer een overwinning erbij!

Bijna level 5 nu.

Wat een mietje was dat zeg. Hij rushte niet eens en toen ie aanval (zeg maar op schema voor een orc leger maar véél te laat voor NE), bleken het een tiental huntresses met een LEVEL1 KotG te zijn. Genadeloos afgemaakt met mijn 6 headhunters, shamans, docs en orcs natuurlijk.
Dat zulke mensen nog level 4 kunnen zijn zeg.
En het bleek nog zo'n vunzig, onsympathiek figuur te zijn ook want hij liet me niet eens zijn basis afmaken (na 2 grote slagen verloren te hebben ging ie pleite) en verwelkomde me niet eens... Nou ja, klote voor hem en fijn voor mij ;)

Replay op replayers.com onder DirkFXvsWatje.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 21:16
Apocrypha schreef op 02 januari 2003 @ 23:59:
Sommige mensen schelden je helemaal verrot als ze verliezen
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Anoniem: 58145 schreef op 03 januari 2003 @ 22:59:

Bijna level 5 nu.

Wat een mietje was dat zeg. Hij rushte niet eens en toen ie aanval (zeg maar op schema voor een orc leger maar véél te laat voor NE), bleken het een tiental huntresses met een LEVEL1 KotG te zijn. Genadeloos afgemaakt met mijn 6 headhunters, shamans, docs en orcs natuurlijk.
En het bleek nog zo'n vunzig, onsympathiek figuur te zijn ook want hij liet me niet eens zijn basis afmaken (na 2 grote slagen verloren te hebben ging ie pleite) en verwelkomde me niet eens... Nou ja, klote voor hem en fijn voor mij ;)

Im so happy for you :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, bedoel ik niet te zeggen.

Ik wil alleen maar dat er hier mensen zijn die die replay gaan bekijken en mij dan eventueel, als het mogelijk is, kritiek kunnen geven zodat ik beter wordt.

Dat heeft RtcW een paar keer gedaan en dat helpt me uitstekend.

Daarvoor is dit toch het topic of niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 03-01-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Tcq schreef op 03 January 2003 @ 22:19:
3DirkFX en ik proberen al de hele tijd elkaars custom games te joinen, dit lukt telkens niet, iemand een idee waarom dit niet lukt?
Firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq

Tcq

Anoniem: 58145 schreef op 03 January 2003 @ 22:59:

Bijna level 5 nu.

Dit was dus niet tegen mij ;)
Nee, ook geen firewall hier, bij 3DirkFX weet ik niet.

[edit]
Een tijdje geleden kon ik zonder problemen een custom game van Diadem joinen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tcq op 03-01-2003 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

firewall? euhm... niet dat ik weet.
Kan ut2003 gewoon lannen en kabelen & zo.

Edit: nee, dat was duidelijk niet tegen TCQ :)

Edit 2: damn, wat een flauwe strategie! Mass kodo's aan het begin van een game... Erg flauw maar blijkbaar werkt het :?
Hier de replay voor geïnteresseerden: 3Dirkfxkodos.w3g @ replayers.com

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 04-01-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga zo ff die replays bekijken =)

Als je nog online bent Dirk ... Channel is Warcraft III nld-1 msg me

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 04-01-2003 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem

Diadem

fossiel

Het lijkt mij dat vamp aura wel werkt op golem. Zou vrij stom zijn als dat niet werkte. Een aura werkt over jouw beesten, niet over de vijandelijk. En een aura werkt zowieso ook over magic immune beesten. Infernals hebben ook vamp aura.

Zou endurance aura dan ook niet werken op golems ofzo? Of die potm aura?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een rock-golem is van steen, dus daar valt geen leven van te stelen ---> Night Elf gebouwen leven, dus daarop werkt vamp aura... op gebouwen van andere rassen werkt dit niet. Dit weet ik vrij zeker... maar ik ben wel zo stug dat ik dat NU iig niet uit ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diadem schreef op 04 January 2003 @ 00:40:
Het lijkt mij dat vamp aura wel werkt op golem. Zou vrij stom zijn als dat niet werkte. Een aura werkt over jouw beesten, niet over de vijandelijk. En een aura werkt zowieso ook over magic immune beesten. Infernals hebben ook vamp aura.

Zou endurance aura dan ook niet werken op golems ofzo? Of die potm aura?
Als die golem van jouw is dan werkt aura wel maar niet als golem je tegenstander is dan krijg je geen leven terug als je hem slaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493 schreef op 04 januari 2003 @ 00:48:
Een rock-golem is van steen, dus daar valt geen leven van te stelen ---> Night Elf gebouwen leven, dus daarop werkt vamp aura... op gebouwen van andere rassen werkt dit niet. Dit weet ik vrij zeker... maar ik ben wel zo stug dat ik dat NU iig niet uit ga proberen :)
Dat lijkt mij ook... Golems zijn gewoon imuun tegen magie en aura's zijn wel magie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik heb net ff middle earth: LOTR 1.7 gedaan was echt cool wel een game van 2 + uur

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 09:11
Anoniem: 1184 schreef op 02 januari 2003 @ 17:44:
Als undead AMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3DirkFX2.w3g ruled :) Kheb nog wel op en aanmerkingen, maar dat krijg je nog wel te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423 schreef op 04 januari 2003 @ 03:12:
3DirkFX2.w3g ruled :) Kheb nog wel op en aanmerkingen, maar dat krijg je nog wel te horen.
kay thx. Das toch niet die met de kodo's he/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Weet iemand na hoeveel tijd de stats worden gereset van een 2v2 AT team?

Ik heb een toffe partner waar ik veel mee heb gespeeld, maar we hebben een bagger score (54-45) wat kwam door veel crashes/disconnects van mijn kant (ongeveer 20 losses wat eigenlijk wins hadden moeten zijn), en willen dus graag opnieuw beginnen.

Hoe lang moeten we wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:11
Een hele tijd. Ik heb het nu met een paar teams gehad, en daarmee had ik dan drie maanden niet meer mee gespeeld ofzo. Wel grappig, op de battle.net pagina heb ik nu teams van 37-6: lvl 4 ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Hielko schreef op 04 januari 2003 @ 12:22:
Een hele tijd. Ik heb het nu met een paar teams gehad, en daarmee had ik dan drie maanden niet meer mee gespeeld ofzo. Wel grappig, op de battle.net pagina heb ik nu teams van 37-6: lvl 4 ed
Hmm, iets klopt er dan niet echt. Bij mij bijvoorbeeld met 'Littleone' staan we in de stats op 27-25 en lvl8, laatste game gespeeld op (10/5/2002 8:35:26 AM UTC). Maar gisteren speelde ik weer met Littleone en waren we gewoon LVL1, en staan we nu op 4-0. Iets klopt er niet echt denk ik zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
egt tof samen spelen met orc :) flink al die aura's hebben :) een potm + kotg + ct + wardrums = veel damage :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Darkvater schreef op 04 January 2003 @ 12:34:
[...]

Hmm, iets klopt er dan niet echt. Bij mij bijvoorbeeld met 'Littleone' staan we in de stats op 27-25 en lvl8, laatste game gespeeld op (10/5/2002 8:35:26 AM UTC). Maar gisteren speelde ik weer met Littleone en waren we gewoon LVL1, en staan we nu op 4-0. Iets klopt er niet echt denk ik zo :?

Het ligt eraan waar je, je stats bekijkt. Als je gewoon op de www pagina kijkt worden de losses en wins niet gereset, alleen het level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Hielko schreef op 04 January 2003 @ 12:40:

[...]

Het ligt eraan waar je, je stats bekijkt. Als je gewoon op de www pagina kijkt worden de losses en wins niet gereset, alleen het level.
Ah, ok. Ik kijk liever naar de BNet stats, want die gelden eigenlijk; kunnen we hopelijk binnenkort weer als LVL1 rulen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb dit topic nog nooit opgemekt, maar volgens mij hebben jullie het nooit over Tower Defense of spelen jullie dat nooit. Ik vind het echt cool met z'n 10'nen BattleLan 0.5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Liquid schreef op 04 January 2003 @ 14:26:
Ik heb dit topic nog nooit opgemekt, maar volgens mij hebben jullie het nooit over Tower Defense of spelen jullie dat nooit. Ik vind het echt cool met z'n 10'nen BattleLan 0.5...
het is welzeker een paar keer genoemd in voorgaande topics, maar tower defence is wel ff leuk, maar na verloop van tijd gaat het mij toch wel vervelen, je doet bijna niks anders dan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
een HUvsHU replay van mij staat op replayers.com wil iemand deze ff bekijke :) hij is lachen :)

nick @ replayers.com = SaMuS maar de players zijn HIValicious. / SaMuS.

EDIT:
er zitten voor mijn gevoel wel een leuke strat in :)
je hero + 3 footmen + 3 militia naar mijn gaan creepe dan hall maken :) dat is lekker vroeg exp-en ;)

[ Voor 48% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-01-2003 15:04 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Wat doe je eigenlijk als je ud bent en je tegenstaders gaan mass air? Maak je dan banshees? of Frost wyrm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 04 januari 2003 @ 15:53:
Wat doe je eigenlijk als je ud bent en je tegenstaders gaan mass air? Maak je dan banshees? of Frost wyrm?
Da's heel simpel, ga voor Gargoyles. Da's het mooie aan undead, lekker flexibel, zorg gewoon dat je 2 crypts hebt waar je een tijdje lang Ghouls uitpompt, maybe nog een temple erbij voor wat spektakel, en als je tegenstander mass air gaat, ga je gewoon van Ghouls over op Gargs :)

Trust me, Gargs eat alles wat vliegt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109 schreef op 04 January 2003 @ 15:57:
[...]

Da's heel simpel, ga voor Gargoyles. Da's het mooie aan undead, lekker flexibel, zorg gewoon dat je 2 crypts hebt waar je een tijdje lang Ghouls uitpompt, maybe nog een temple erbij voor wat spektakel, en als je tegenstander mass air gaat, ga je gewoon van Ghouls over op Gargs :)

Trust me, Gargs eat alles wat vliegt >:)
Mass ghouls? Worden die niet zo afgeslacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020 schreef op 04 januari 2003 @ 15:59:
[...]

Mass ghouls? Worden die niet zo afgeslacht?
zeker niet, ghouls hebben zeker als ze geupgrade zijn een snelle en sterke attack, daar komt nog bij dat ze goedkoop zijn, en dat ze eventueel makkelijk kunnen worden ge-skeletont :)

en hij zegt ook dat je over moet gaan op air, als zijn eenmaal beginnen met air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
neej, als je 2 heroes maakt (de Death Knight + de DreadLord) en dan een btje lvlt met die lvl 3 en dan die aura pakt (met coil/sleep) dan kunnen die best wel leven :)

zorg dat je met coil je ghoultjes healt
sleep dan een unit ga er om heen staan en kill die :)

en gargs zijn gewoon te goed :)

btw als je crypt fiends + banshees hebt dan web een flying unit en dan overnemen dan heb je een flying unit :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 04 January 2003 @ 16:03:
[...]

zeker niet, ghouls hebben zeker als ze geupgrade zijn een snelle en sterke attack, daar komt nog bij dat ze goedkoop zijn, en dat ze eventueel makkelijk kunnen worden ge-skeletont :)

en hij zegt ook dat je over moet gaan op air, als zijn eenmaal beginnen met air
w00t ik ga het meteen proberen. Op zich vind ik ud cool, maar om een of andere reden kan ik alleen maar met NE overweg. Als iemand het zich trouwens afvraagt om een of andere reden :Y) mijn nick op wc3 is Kei-kun[FB] (FB staat idd voor FanBoy. Geloof het of niet, ik heb wel mooi 10 leden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een laatste tip :)

Ghouls kunnen zeer handig zijn met rushes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 04 januari 2003 @ 16:09:
nog een laatste tip :)

Ghouls kunnen zeer handig zijn met rushes....
lol, dat weet ik. Maar als de rush failt ben ik altijd de woei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ja dat heb ik nou ook :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de woei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die strat werkte trouwens wel. Ik vs NE(matige speler). Geen air, wel een hele zooi aan huntress met wat archer erachter(sorry vergeten de replay te saven). Die gast begon me eerst voor n00b uit te schelden, maar na golf na golf aan ghouls was hij (voor de verandering) de woei. Heb nu al 33% wins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha lol, het leukste is als ze je uitschelden en vervolgens je ze afmaakt :D

dat had ik ook gehad toen mijn teammate wegging, toen gingen ze me uitlachen, maar dat lachen verging snel toen ik mijn 2 lvl 10 heroes (potm en kotg) tevoorschijn toverde samen met een legioen chimera's en hippygryps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 04 January 2003 @ 19:17:
haha lol, het leukste is als ze je uitschelden en vervolgens je ze afmaakt :D

dat had ik ook gehad toen mijn teammate wegging, toen gingen ze me uitlachen, maar dat lachen verging snel toen ik mijn 2 lvl 10 heroes (potm en kotg) tevoorschijn toverde samen met een legioen chimera's en hippygryps :D
Ik heb nog nooit een wedstrijd gehad waarbij mijn hero hoger is dan level 7. (en dat is er dan 1) Lijkt me toch wel leuk dat eens een keer mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsja, meestal krijg je de tijd niet om dat te doen, aanvallen en terugvallen is de regel die geld, je heroes raken maar zelden helemaal voltraind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
inderdaad, mijn hero's worden eigenlijk ook zelden level 6+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel zonde eigenlijk :{

maarja, daarvoor heb je de gamepjes als aeon of strife :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 04 January 2003 @ 19:28:
wel zonde eigenlijk :{

maarja, daarvoor heb je de gamepjes als aeon of strife :)
Yay, ben ik zwaar fan van geweest, van die aeon of [random name] dingen. Ook die versies met meerdere evoluties. Als ik ergens trots op kan zijn met wc3 dan is het wel het feit dat ik own in vrijwel alle custom games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan gaan wij wel eens een potje aonnen, daarmee maak ik je af :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.