Warcraft III Topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Anoniem: 29882 schreef op 04 januari 2003 @ 19:36:
dan gaan wij wel eens een potje aonnen, daarmee maak ik je af :P
Heb je vanaaf nog tijd? Misschien om 21:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

nee sorry, vanavond ga ik achter de wijven aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 22:47

Tcq

Aargh!!
Net een leuke 3vs3 game, op de helft gaat een van onze teamleden ineens weg :?
met z'n 2en toch nog flink teruggekomen, MOET IK ETEN!!!!

Dus ik geef m'n allie shared unit control, verliest 'ie nog, stomme n00b
Ik had als NE een lv 8 DH en een lv 7 PotM, gebruikt 'ie op m'n DH metamorphosis niet en laat 'ie m'n PotM gewon in de basis staan :?

Ook liet 'ie de goldmine die ik had geentangled helemaal leeg, had ie zo 2000+ gold uit kunnen halen.

Zo verliezen suckt.

Replay

Ik ben Peertje in deze replay.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga nu checken, zometeen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel plezier dan. Next time... >:)

edit:
te sloom :+

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 04-01-2003 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Laatst online: 05-07 22:47

Tcq

Anoniem: 75020 schreef op 04 januari 2003 @ 19:54:
[...]

Heb je vanaaf nog tijd? Misschien om 21:00?
Als je nog niemand hebt, ik wil wel een keer AeoN spelen :)

MSN staat in m'n profile.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:15
Tcq schreef op 04 januari 2003 @ 19:59:
Zo verliezen suckt.

Replay

Ik ben Peertje in deze replay.

Vindt je het vreemd dat je dan verliest? Voor goede spelers is 2vs1 al moeilijk genoeg, en dan denk jij dat een slechte speler wel 3vs1 kan? Sorry hoor, maar misschien moet je jezelf maar eens de schuld geven in plaats van die zogenaamde noob allies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
idd hielko man 3vs1 is godse veel microen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

SaURoN schreef op 04 januari 2003 @ 21:16:
idd hielko man 3vs1 is godse veel microen
Ik zie niet echt in hoe je NIET kan winnen 3vs1. Je hebt een army dat 3 keer zo groot is als die van hem. Je hoeft niks te microen zeg. Select all en dan attack en dan kan je microen met je hero als je wil

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
euhm die verliezer was 1iemand die 2 legers moest besturen tegen 3 normale players
dus army is niet 3x zo groot :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

SaURoN schreef op 04 januari 2003 @ 21:20:
euhm die verliezer was 1iemand die 2 legers moest besturen tegen 3 normale players
dus army is niet 3x zo groot :/
Oh, zooo. Ik zeg niks 8)7

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik heb nu echt een heel erg leuke Aeon variant gevonden.

War of Chaos (3 War)

3 way war, met een aantal standaard hero's en een aantal nieuwe. Hij is echt ongelooflijk goed gebalanceerd. Je kunt niet voor bijna niets 300 agility kopen bijvoorbeeld, waar nogal veel andere varianten lastvan schijnen te hebben. En wat heel gaaf is, is dat je voor heel veel geld soul gems kunt kopen. Die zijn echt evil. Dat is gewoon weg hero, en hij blijft weg totdat jij dood gaat ;)

Dat maakt het echt een team game. Je hebt er niets aan om jezelf helemaal vol te pompen met agility (wat wel kan, voor vrij veel geld). Omdat je dan gewoon wordt gepakt op die manier.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Diadem schreef op 04 januari 2003 @ 22:39:
Ik heb nu echt een heel erg leuke Aeon variant gevonden.

War of Chaos (3 War)

3 way war, met een aantal standaard hero's en een aantal nieuwe. Hij is echt ongelooflijk goed gebalanceerd. Je kunt niet voor bijna niets 300 agility kopen bijvoorbeeld, waar nogal veel andere varianten lastvan schijnen te hebben. En wat heel gaaf is, is dat je voor heel veel geld soul gems kunt kopen. Die zijn echt evil. Dat is gewoon weg hero, en hij blijft weg totdat jij dood gaat ;)

Dat maakt het echt een team game. Je hebt er niets aan om jezelf helemaal vol te pompen met agility (wat wel kan, voor vrij veel geld). Omdat je dan gewoon wordt gepakt op die manier.
Dat klinkt nogal vreemd. Maar ik begrijp volgens mij wel wat je bedoeld. Was dat ook de map met die trainers?(beesjes die je kan kopen en die dan steeds gespawned worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 04-07 11:51
ik zou graag eens wat tips op mijn spel willen hebben als het kan :)

ik kies vaak gewoon random omdat ik eik niet echt in een ras specifiek goed ben.

ik weet dat expanden sneller moet en mischien 2e hero maar vergeet ik steeds elke game :/

en waar ging het fout met deze game? want in het begin had ik vrijwel zeker een bovenhand in de game maar kreeg het niet voor mekaar hem kapot te krijgen?

hij mij wel uiteindelijk met Frost Wyrms

Replay

gaarne uwe reacties en tips :)

ps dit was pas me eerst 1 v 1 game ;)

edit:
w00ps typo in URL

[ Voor 8% gewijzigd door Jaguar645 op 05-01-2003 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Jaguar645 schreef op 05 januari 2003 @ 01:33:

ik kies vaak gewoon random omdat ik eik niet echt in een ras specifiek goed ben.

ik weet dat expanden sneller moet en mischien 2e hero maar vergeet ik steeds elke game :/

en waar ging het fout met deze game? want in het begin had ik vrijwel zeker een bovenhand in de game maar kreeg het niet voor mekaar hem kapot te krijgen?

hij mij wel uiteindelijk met Frost Wyrms

Replay

gaarne uwe reacties en tips :)

edit:
w00ps typo in URL
Ik ga wel ff kijken waar jij de woei inging :+
Reactie komt zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11
die houden we aan de woei

:)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Jaguar645 schreef op 05 January 2003 @ 01:33:
ok.. je BM ging veel te snel dood ten eerste, of je liet hem doodgaan. Nooit 4 towers op een kluitje zetten is over het algemeen niet echt effectief, tenzij hij zich telkens doodloopt op jouw towers;wat ie 2 keer deed en toen wegTPde :?.
Je moet voor jezelf van te voren een bepaalde strategie uitstippelen; dus niet naar tier3 techen en op het laatst een extra barracks om grunts (tier1) te gaan pompen. Meer creepen etc, scouten. Waarom bouw je tweede warmill? Een is genoeg voor de upgrades en voor dat stukje lopen voor je peons hoef je echt geen tweede te maken.

Je won die battle wat goed was, maar het vervolg was slecht. Als je een major battle zo dik wint als dat je toen deed is het eerste wat je doet kijken of hij expansion heeft en zelf expanden. En niet jezelf doodrennen op 7 upgraded ziggurats en een black citadel (toen ging je de woei in!!). Als je dat doet kom je al een stuk verder :)

ik hebm nog even wat verder gekeken: als je ziet dat hij oneindig veel spirit towers in zn home town heeft maar geen anti air units dan moet je hem containen -> al zn expansions slopen(hij was ongelofelijk stom btw, aboms op suicide sturen tegen je wyverns en dan nog meer aboms maken ?)

overigens moet je echt 2 heroes hebben

[ Voor 14% gewijzigd door TrehT op 05-01-2003 02:03 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 04-07 11:51
TrehT schreef op 05 January 2003 @ 01:56:
[...]

ok.. je BM ging veel te snel dood ten eerste, of je liet hem doodgaan. Nooit 4 towers op een kluitje zetten is over het algemeen niet echt effectief, tenzij hij zich telkens doodloopt op jouw towers;wat ie 2 keer deed en toen wegTPde :?.
Je moet voor jezelf van te voren een bepaalde strategie uitstippelen; dus niet naar tier3 techen en op het laatst een extra barracks om grunts (tier1) te gaan pompen. Meer creepen etc, scouten. Waarom bouw je tweede warmill? Een is genoeg voor de upgrades en voor dat stukje lopen voor je peons hoef je echt geen tweede te maken.

Je won die battle wat goed was, maar het vervolg was slecht. Als je een major battle zo dik wint als dat je toen deed is het eerste wat je doet kijken of hij expansion heeft en zelf expanden. En niet jezelf doodrennen op 7 upgraded ziggurats en een black citadel (toen ging je de woei in!!). Als je dat doet kom je al een stuk verder :)

ik hebm nog even wat verder gekeken: als je ziet dat hij oneindig veel spirit towers in zn home town heeft maar geen anti air units dan moet je hem containen -> al zn expansions slopen(hij was ongelofelijk stom btw, aboms op suicide sturen tegen je wyverns en dan nog meer aboms maken ?)

overigens moet je echt 2 heroes hebben
zal idd es beter opletten en plannen kreeg daarvoor net via msn ( :X ik weet et maar niet zeuren) ook al op me sodeflikker dat ik een paar dingen nogal vergeet :) meer tips zijn natuurlijk altijd welkom en ik gaat eens replays onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom liet je je units zo vaak dood gaan terwijl je weg kon gaan :? . Toen je die battle had gewonnen daar bovenin moest je scouten voor exp die slopen dan voor zn base hangen en ondertussen opletten dat hij niet expand. Zelf moest je zoals je zelf zegt eerder expanden. En waarom begon je op het laatst grunt en kodo vs wyrm te maken?. Gewoon doorgaan met raider + grunt hh of veel meer hh maken.

Als je ziet dat je verliest of je hero gaat dood dan moet je niet doorvechten gewoon weggaan. Je kon ook met wyvern om zn base vliegen en aco's doden ofzo. En niet de woei inlaten gaan vs 8 Tower :)

Edit: Owja ook niet steeds wisselen van units maken. Eerst grunt dan hh dan kodo dan weer wyvern. Gewoon van tevoren plannen wat je ongeveer gaat doen. Je kan er een beetje van afwijken maar je had geen duidelijke strat zeg maar :)

Edit2: Precies wat Treht zegt dus :| voor niet alles getyped

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 05-01-2003 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Ter uwer informatie: op replayers.com staat een nieuwe replay of the week. Grappige ne vs ne game met leuke strats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Hielko schreef op 05 January 2003 @ 02:31:
Ter uwer informatie: op replayers.com staat een nieuwe replay of the week. Grappige ne vs ne game met leuke strats :)
ik heb uhm gezien maar ik vond er egt nix aan...

dload die replay maar eens van madfrog en keko beavero... dat is pas skill ... als je die micro ziet dan ga je tog wel ff bedenken ... })

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga wel ff kijken waar jij de woei inging :+
Reactie komt zo :)
die houden we aan de woei
(toen ging je de woei in!!)
Een keertje is wel leuk maar je moet het toch niet overdrijven hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ook leuke replay is Acidpsycho(hmn) vs esu.kaj(NE). Top micro alle top shit echt ongelofelijk
http://www.warcraftreplay...owthread.php?threadid=773 en http://www.warcraftreplay...owthread.php?threadid=541

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
HIValicious schreef op 05 January 2003 @ 03:05:
[...]

ik heb uhm gezien maar ik vond er egt nix aan...

dload die replay maar eens van madfrog en keko beavero... dat is pas skill ... als je die micro ziet dan ga je tog wel ff bedenken ... })

Ha, en dit is geen skill? Als deze spelers tegen bijv. beaver zouden moeten spelen zou ik me geld niet of beaver inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op 05 January 2003 @ 02:31:
Als je de replay op 4x speed kijkt vind ik het alsnog langzaam gaan :P
Dom dat ie zn heros op het laatst laat afslachten door 3 ancient...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51640

Na 24 uur intensief warcraften heb ik de singleplayer uit. Leuk detail is dat ik bij een van de laatste missies de moeilijkheids graad omhoog heb gezet en dus het starcraft filmpje ook mogt bekijken :P .
Nou zat ik fff te denken, komt er nog iets van starcraft in de vorm van een RTS? misschien een community mod of zo? is blizzard er mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51640 schreef op 05 January 2003 @ 14:01:
Na 24 uur intensief warcraften heb ik de singleplayer uit. Leuk detail is dat ik bij een van de laatste missies de moeilijkheids graad omhoog heb gezet en dus het starcraft filmpje ook mogt bekijken :P .
Nou zat ik fff te denken, komt er nog iets van starcraft in de vorm van een RTS? misschien een community mod of zo? is blizzard er mee bezig?
blizzard is met starcraft 2 bezig, lijkt me sterk dat ze dan nog een mod gaan proberen te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Hielko schreef op 05 January 2003 @ 12:32:

[...]

Ha, en dit is geen skill? Als deze spelers tegen bijv. beaver zouden moeten spelen zou ik me geld niet of beaver inzetten.
dat heb ik niet gezien maar die replay wat ik bedoelde zit meer spanning in, ik vind t zo vaag dat je mass ancients gaat :/

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 05 januari 2003 @ 14:26:
[...]

dat heb ik niet gezien maar die replay wat ik bedoelde zit meer spanning in, ik vind t zo vaag dat je mass ancients gaat :/
ik vind het wel een leuk gezicht zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 20:12

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 29882 schreef op 05 January 2003 @ 14:05:
[...]

blizzard is met starcraft 2 bezig, lijkt me sterk dat ze dan nog een mod gaan proberen te maken :)
Oh? :o

Dat is nieuw voor mij... Starcraft: Ghost != StarCraft 2!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Net een 2v2 AT gespeeld met Hivalicious op Stormguard.

Word ik getowerrushed????? WTF ze hebben me niet eens gescout, vieze maphackers!!

Naja, wel afgeslagen gelukkig met 2 AOW en een 3e in aanmaak voor wat backup units. In de tussentijd ging me DH ook nog eens 2-3 keer dood, maar Hiv hielp me lekker :)

Daarna natuurlijk ownage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
neej man
SC:Ghost = 3D Person Adventure Stealth Action Game ;)
SCII = zijn ze denkelijk in t diepste geheim mee bezig :) (denk ik)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Darkvater[NL] was zeer netje hoe we die towerrush afsloegen :) die derde AoW was zeer zeker fijn :)

Die game met Treht was zeer vaag maja :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Wat denken jullie dr van om een KotG + PotM + Dryads te combineren met DotT? Voor de Feairie Fire en de Storm Crow abillities ...

offtopic:
3 post onder elkaar om het overzichtelijker te houden

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

HIValicious schreef op 05 January 2003 @ 16:46:
Wat denken jullie dr van om een KotG + PotM + Dryads te combineren met DotT? Voor de Feairie Fire en de Storm Crow abillities ...

offtopic:
3 post onder elkaar om het overzichtelijker te houden
Uhm, dat kun je wel zo vragen, maar het antwoord zal toch echt voort moeten komen uit het verloop van de game :). Kijk, dat KotG + PotM en dryads goed werkt, weet je sowieso, maar als je opponent geen air heeft, zou je in 1e instantie dus alleen talons maken voor faerie fire? Want damage doen ze niet bepaald... Bijna iedereen die talons gebruikt, zal ze toch als (uitstekende) anti-air gebruiken lijkt me, Cyclone zie je bijna niet meer, kan natuurlijk handig zijn tegen een Starfall oid.

Gooi er dan liever wat DotC's bij voor wat meer damage en quick healing voor je heroes, en Chims + level3 trueshot = ownage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:30
Hallo,

Net even een potje 2vs2 gedaan, kende niemand die meespeelde :(.
Maar ok, het ging echt zo slecht he, Niet normaal meer.
Ik stond er zelf van versteld hoe ongelofelijke noob dat ik was :|
Diep triest. Don't miss your opportunity too blow om het zomaar te zeggen.

replay is hier te halen : http://members.rott.chello.nl/jmoot/2vs2lame.w3g

Zou iemand mij @ msn willen contacten ( cs_inquestos@msn.com )
en misschien wat tips geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BAH! speel dernet een AT met een vriend van me. Besluiten we te gaan rushen omdat wel ud en hu hadden. Wij scouten welke we zullen aanvallen en besluiten een NE aantevallen.

Komen we daaraan staan allebei legers op ons te w88 + 2 protectors in aanbouw. Dus we verliezen de rush zij counter en we zijn dood. Ik sla replay op om te kijken of ze hackten want het leek me nogal verd8. Zie ik oppeens ze op de kaart onze legers pingen met die signal waar we aan het meeten waren ik en mn ally :r . Terwijl ze niet verder uit hun base waren gegaan dan die 3 gnolls bij lost temple :r :r Dus overduidelijk aan het map hacken terwijl ik ze niet op mn gebouwen ofzo zag klikken alleen die signals enzo..

Die replay ga ik dus naar blizzard sturen. Ik :r op die mensen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

:r :r :r

Trouwens ik had die replay van TrehT ook ff bekeken... Hij selecteerde zijn gebouwen niet, maar wist donders goed waar TrehT expande (hij = Orc]Master[)

Leek verdacht veel op een maphack

Trouwens Insaniac .. weet je nog dat ik zei dat die PP gasten ook nog wel eens konden hacken? Toen ik bij die Orc kwam aangelopen, gingen zn peons al van te voren in de burrows zonder dat ie me nog gezien kon hebben. Ik zag ze wel btw, want 1 burrow stond voor zn basis en had ik dus nog niet aangevallen, maar ineens kwamen daar peons aangelopen. En nou 1 ding weet ik wel. De weg van mijn naar die burrow is langer, dan mijn weg naar die burrow, voordat ie me gezien kon hebben (Was gelijk in begin Hero rush). Masterlijke game trouwens haha

Ohw en dat we verloren van die clan (andere clan) ... Shiiiit alle mijnen waren gewoon leeg op Stromguard .. Fo#$^cking Potm met Starfall ..

[ Voor 132% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 05-01-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423 schreef op 05 January 2003 @ 18:34:
:r :r :r

Trouwens ik had die replay van TrehT ook ff bekeken... Hij selecteerde zijn gebouwen niet, maar wist donders goed waar TrehT expande (hij = Orc]Master[)

Leek verdacht veel op een maphack

Trouwens Insaniac .. weet je nog dat ik zei dat die PP gasten ook nog wel eens konden hacken? Stonden ons ook gewoon op te wachten. Masterlijke game trouwens haha

Ohw en dat we verloren van die clan (andere clan) ... Shiiiit alle mijnen waren gewoon leeg op Stromguard .. Fo#$^cking Potm met Starfall ..
Volgens mij hackten die PP gasten ook want wel erg toevallig 2 of 3 keer toen ik een mine haunte werd ie gesloopt :| . Maar tog konden ze ons niet aan :P

EDIT: Volgens mij hacked zeker 40% van BNET. Ik heb tot nu toen ongeveer 12 replays naar blizzard gestuurd. En van die wist ik zeker dat ze hackden. Dan heb ik er nog veel waarvan ik het niet zeker wist omdat het ook toeval kan zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 05-01-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het gewoon lame ... Ikzelf zou er geen lol aan beleven aan een overwinning die ik te danken zou hebben aan een hack. Die winpercentage zou ook stukken hoger uitvallen zonder al die lame hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 44391 schreef op 05 januari 2003 @ 19:04:
[...]

Volgens mij hackten die PP gasten ook want wel erg toevallig 2 of 3 keer toen ik een mine haunte werd ie gesloopt :| . Maar tog konden ze ons niet aan :P

EDIT: Volgens mij hacked zeker 40% van BNET. Ik heb tot nu toen ongeveer 12 replays naar blizzard gestuurd. En van die wist ik zeker dat ze hackden. Dan heb ik er nog veel waarvan ik het niet zeker wist omdat het ook toeval kan zijn.
Fokking hackers. Ik weet niet eens hoe het moet }:O !
En wil het ook niet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Zo ff een potje gespeeld , eindelijk eens gewonnen met een hele aparte strategie.
http://UTMysticX.homestea...HMN_vsCasundilla_UND_.w3g
Ik weet dat ik te langzaam poppetjes bouwde en te weinig micro zeker mijn hero's te laat echt ging levelen, maar nog meer tips??

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 09:02

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Net een UDvsUD gewonnen tegen een lvl 7 op Lost Temple.
Was weer een prutser, hoe die op lvl 7 kwam weet ik niet, maar hij had op laatst 20 ghouls, 6 necro's, DL, Lich en 10 gargs ofzo, en hij stond op me te wachten een hele tijd in zn basis zonder te creepen (prutser...) gelukkig want ik was de frostwyrm upgrade en necro's vergeten :/
Toen zei ie ineens van: "Well, how many frost wyrms have you got? 10? 15?" Yeah right, alsof ik 15 frost wyrms ga bouwen 8)7 .
Dus heb maar niks teruggezegd en toen ik eenmaal ging met 3 necro's DK, lich, 6 fiends en 6 gargs(allemaal unholy frenzied) had ik m eigenlijk zo ingemaakt, terwijl hij echt wel had kunnen winnen zo als ie zijn leger beter had gemicroëd.

[ Voor 14% gewijzigd door Glorificationer426 op 05-01-2003 20:22 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

Vinden jullie die metamorfose van de Demon Hunter niet veel te sterk? Ik zag zo straks een replay van een gozer die met zijn NE hero (dh dus) aan level7 kwam. Die kerel slacht met zijn Metamorphosis 2 heroes af (FS en BM) plus een hele expand zonder verder indrukwekkende units te gebruiken. Belachelijk lijkt me??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bwah, had die Orc maar beter moeten creepen (levelen) No way dat die DH een level 7 FS en level 7 BM naar de kloten helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

omg, check ze hier huilen om maphackers.

BTW met PP bedoelen jullie wie? PeonPower?
als je die bedoelt lach ik je even hard uit.

keke --v

[ Voor 7% gewijzigd door Shade op 05-01-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

hmmm, vind die meta DH's ook wel erg sterk hoor

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Anoniem: 58145 schreef op 05 januari 2003 @ 20:46:
Vinden jullie die metamorfose van de Demon Hunter niet veel te sterk? Ik zag zo straks een replay van een gozer die met zijn NE hero (dh dus) aan level7 kwam. Die kerel slacht met zijn Metamorphosis 2 heroes af (FS en BM) plus een hele expand zonder verder indrukwekkende units te gebruiken. Belachelijk lijkt me??!!
ligt eraan, had ie 10 tomes of agility +2 en een crown of kings gevonden misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 05 January 2003 @ 21:06:
hmmm, vind die meta DH's ook wel erg sterk hoor
ik ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493 schreef op 05 January 2003 @ 21:16:
[...]

ligt eraan, had ie 10 tomes of agility +2 en een crown of kings gevonden misschien? :)
LOL geen crown of kings maar misschien wel een bult tomes. Ik zal eens kijken of ik die replay hier nog ergens heb. Was een rep van de dag op replayers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shade schreef op 05 januari 2003 @ 21:06:

keke --v
Omg ^_^ mang p_P gheHGeh LolzZ p_P ^^

Jonge .. ik speel nog met evenveel plezier WC3 hoor, met of zonder maphackers.

Trouwens lezen is ook een vak.

p_P GheheHGE P_p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar645 schreef op 05 januari 2003 @ 01:33:

edit:
w00ps typo in URL
Mmm, ik heb em gezien en ofschoon ik (nog :)) niet zo goed ben, zie ik er toch wel het een en ander aan :+

Ten eerste: scout meer! of, scout! Je speelde een bult grunts in het begin. Da's op zich leuk maar je had pas een aardig legertje toen de vijand al op het moment had kunnen zijn dat ie Gargoyles had gehad. En daarna snapte ik weinig van je tactieken eerlijk gezegd: je loopt jezelf helemaal stuk op die Zigs, begint daarna Wyverns en toch weer Raiders te bouwen (met af en toe nog een headhunter?!) om dan uiteindelijk helemaal op je bek te gaan tegen een vrij degelijk Undead leger.
Hij had een supersterke verdediging terwijl ie ook een stevig leger had. Conclusie: die kerel heeft al die tijd wel 3 of meer goudmijnen in bezit gehad. Zorg daarom dus dat je scout! Dat je dat niet doet, snap ik niet aangezien een BM mirror image ideaal is voor dat werk.
Verbaast me trouwens wel dat hij dat ook niet gedaan heeft; had ie dat wel gedaan, dan had ie waarschijnlijk al heel wat eerder een meute Gargs op je af gestuurd.

En verder: één warmill is genoeg (en zorg níet dat je door lumberen gaten in je basisomheining krijgt! Is zelden slim) en 4 touwers op een kluitje (is al eerder gezegd) zijn zonde van de resources.

Ook: upgraden naar een Fortress is altijd goed (zelfs als je Grunt speelt; vanwege de upgrades) maar zorg wel dat je op tijd klaar bent om aan eender welk type aanval het hoofd te bieden. En daarmee doel ik op je HeadHunters: die moeten EERDER KLAAR! Veel spelers onderschatten de headhunters maar in samenwerking met shamans en doctors is 8 headhunters best een verschrikking - en dan tegen air welverstaan.
Kom ik bij een ander kritiek punt: WAAR bleef die Spirit Lodge???!!! Veel en veel te laat. Met een leger Grunts kun je best winnen maar zorg wel dat ze gesteund worden door een goede hoeveelheid headhunters, doctors, shamans en heroes.

Nog twee dingen: val NOOIT aan als je leger onder invloed is van Faerie fire (en dus ook geen furbolgs :)).
En: maak 2 heroes. Op bepaalde momenten had je geluk dat de tegenstander je expand (die je had moeten verdedigen met zeker een burrow en een guard tower) niet aanviel; anders was je er veel te laat gekomen. Maak daarom nog een hero bij: ten eerste krijg je gratis een Teleport en ten tweede levert het extra kracht. Gezien de gratis teleport, kost een tweede hero t.o.v. één hero die een teleport bijkoopt, maar 150 goud en 5 food. Moet makkelijk kunnen toch? Zelf ga ik altijd voor een FS (chain lightning tegen air, samen met headhunters) en een CT (voor de aura en melee kracht/warstomp). BM kan ook makkelijk, maar dat is niet mijn ding.

Ps. Waar waren die Kodo's voor??! & Ik vond het wel schattig dat je met 4 towers dat hertje molde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Anoniem: 42423 schreef op 05 januari 2003 @ 21:56:
[...]

Omg ^_^ mang p_P gheHGeh LolzZ p_P ^^

Jonge .. ik speel nog met evenveel plezier WC3 hoor, met of zonder maphackers.

Trouwens lezen is ook een vak.

p_P GheheHGE P_p
Kanker mongool =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

=)

Edit .. ik heb hier btw nog wel een replay waarin bobbeltje en peonpower door mij en hu-m-an worden geslacht :+

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 05-01-2003 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Toenet toch een mooi potje gehad van 1 uur en 20 minuten.
Ik lekker legertje opgebouwd (sorc priest rifle + 3 hero's) komt hij aanzetten met een redelijk leger met daarachter 7 steamtanks of zo Hij me halve basis vernield.
Later komt hij terug slacht mijn hele basis af , ik had net een tweede expansion daar ben ik verder gegaan , hele basis weer in 5 minuten opgebouwd. later probeerde hij het weer maar met 1 verschil mortar team , dat was dus een slecht zet ik versloeg hem in de grote battle.
Ik snel ff me legertje weer opbouwen en een counter gedaan en daarmee hem verslagen.
Op het laast waren alle 3 mijn hero's level 8 , en hij had een level 9 AM , een lvl 4 MK en een lvl 1 Paladin hehehehe. Vreemde was die gast waar ik tegen speelde was maar level 5 en toch behoorlijk goed. Maar hij had het af moeten maken toen hij me hele basis had vernietigd.
BTW met humans 3 hero's is gewoon super, AM voor magic en grote vernietiging , MK als hero killer met paladin om alle hero's gezond te houden en voor de armor boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wij willen replay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shade schreef op 05 januari 2003 @ 21:06:

keke --v
Nee niet peon power. PP is een clan. Volgens mij staat het voor PimpinPeons ofzoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het wordt btw wel weer eens tijd voor een tweakerpot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Anoniem: 44391 schreef op 05 January 2003 @ 22:21:
[...]

Nee niet peon power. PP is een clan. Volgens mij staat het voor PimpinPeons ofzoiets :)
OK
dan weet ik dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
yes net zon lvl 13 NE speler gekicked :) pfffew spannende wedstrijd :)
maar ik was gewoon beter :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een replay svp! Plz! Heb je die nog? Ik zie graag replays van mensen van het GoT hier; vandaar :) Zeker als ze stukken beter zijn dan ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 05-01-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

Nou 3DirkFx echt goed ben ik niet dus aan mijn replays heb je vrij weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystic_X schreef op 05 January 2003 @ 23:33:
Nou 3DirkFx echt goed ben ik niet dus aan mijn replays heb je vrij weinig
Oh... nou ja, goed, alles boven level 5 is meegenomen eerlijk gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

post ze toch maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

nou ja hiet is hij dan van de lange game.
http://UTMysticX.homestead.com/files/langemooiegame.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, p'cies. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Een gamepje van vandaag: http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=8319

Eigenlijk al maanden geen 4vs4 gespeeld, maar vandaag weer es begonnen en na een paar games kwamen we het rank 20 team tegen. Ze wisten mijn basis compleet te vernielen met een rush, maar daarna kwamen we sterk terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://members.lycos.nl/tijnw/ << zouden heel wat moeten staan, maar doet het nu niet? :s

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 06-01-2003 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem gezien & vond hem wel tof! Wel lachen om te zien hoe hij constant met grootse legers aankwam om vervolgens tot stof herleid te worden door jou miezerige tovenaartjes :P Geeft maar weer eens de kracht van magie aan he.

Alleen wel vreemd dat hij maar bleef komen en zelf geen alternatieve aanval verkoos. Vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Heb m ook gezien ja, vooral dat ie de 2e keer met mortar teams en 2 footies kwam aanzetten :D dat snap je toch zelf ook wel dan, net als met die gryphs :D

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, die gryphons waren helemaal triest zeg. Onze forumer speelt al de hele tijd met übergeüpgrade Riflemen en spellcasters en beheerst alle spreuken als een trein... Hoe kan zo'n figuur dan met 4 dure Gryphs aankomen :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hielko schreef op 06 January 2003 @ 00:20:
Een gamepje van vandaag: http://www.replayers.com/index.php?action=view&id=8319

Eigenlijk al maanden geen 4vs4 gespeeld, maar vandaag weer es begonnen en na een paar games kwamen we het rank 20 team tegen. Ze wisten mijn basis compleet te vernielen met een rush, maar daarna kwamen we sterk terug :).
:'( Je enige footmen ging dood tegen creeps :'(
Niet eens in een eervolle battle :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
hehe, toen het eenmaal 3vs3 was had ik geen zin meer om te letten op die footie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:o We hebben het hier wel over mensenlevens hè!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

expandable rotzooi die footmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En toch zie je erg vaak (is ook nog een replay van @ replayers.com, Kua vs. FS-Rusi ofzo) dat men enkel footies en casters gebruikt, dus ja, of ze nu rotzooi zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tegen de logische logica van een geoefend WarCraft3 speler heb ik niets in te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:>

of bedoelde je mij niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 13:05
he he, eindelijk kabel, kan ik eindelijk een hoger level worden als zo'n mietig level 5 mannetje,

Wie heeft er strax zin in AT rond een uur of 5?? nu nog even kabel uittesten en router instellen

nick: TheCross
ras: Orc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je je niet aangesproken voelt, dan houdt het natuurlijk op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Anoniem: 58145 schreef op 05 January 2003 @ 23:32:
een replay svp! Plz! Heb je die nog? Ik zie graag replays van mensen van het GoT hier; vandaar :) Zeker als ze stukken beter zijn dan ik.
zie hier:
www.replayers.com -> me nick is SaMuS.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij doelt op mensen die een stuk beter zijn als hij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_CR0SS schreef op 06 January 2003 @ 15:34:
he he, eindelijk kabel, kan ik eindelijk een hoger level worden als zo'n mietig level 5 mannetje,

Wie heeft er strax zin in AT rond een uur of 5?? nu nog even kabel uittesten en router instellen

nick: TheCross
ras: Orc
NIETIG LEVEL 5? Man weet je wel niet hoe euforisch ik was toen ik level5 haalde? Ik ben het zelfs nog steeds!!! GRrrrrrrrrrrrrrrr. Wacht maar; over een half jaartje spreek ik jou nog wel een keer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en niet zo zeiken op je modempje, ik ben toch wel al mooi lvl 11 met dat oude ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn... netjes... Ik heb me al eens een keer aan een potje RedAlert2 gewaagd met zo'n ding en kon gewoon niet spelen vanwege zo'n hexagon überping... Zeker een slechte verbinding of hebben jullie modemers daar altijd last van en ben je er al aan gewend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

ik wil wel leuke replays uploaden maar geen upload space
en ik ga geen replays spammen op replayers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom niet. Heb jij toch geen last van en bovendien; daar is die site voor! En 4 replays noem ik geen spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:30
Wie wilt er vanavond ( vanaf 18:00 ) een AT game met mij spelen?
contact even @ msn cs_inquestos@msn.com of icq : 94435205

vanaf half 9 ben ik te vinden @ channel GoT op battlenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Anoniem: 58145 schreef op 06 January 2003 @ 16:11:
[...]

NIETIG LEVEL 5? Man weet je wel niet hoe euforisch ik was toen ik level5 haalde? Ik ben het zelfs nog steeds!!! GRrrrrrrrrrrrrrrr. Wacht maar; over een half jaartje spreek ik jou nog wel een keer 8)
pfff... volgens mij was ik na 2 dagen al level5... nu was dat in het begin misschien nog niet zo moeilijk, maar het zijn maar 10 overwinningen ofzo.... niet superveel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 06 January 2003 @ 16:44:
damn... netjes... Ik heb me al eens een keer aan een potje RedAlert2 gewaagd met zo'n ding en kon gewoon niet spelen vanwege zo'n hexagon überping... Zeker een slechte verbinding of hebben jullie modemers daar altijd last van en ben je er al aan gewend?
het went....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Haha, het ging echt super gister! Ik en me partner 2v2 AT (sorry Rev3rend, maar het ging gewoon te goed :*) )

10 games gespeeld, daarvan de eerste 8 achter elkaar gewonnen *D , de 9e verloren :'( en de 10e gewonnen 8)

Ging echt superrrrr :).

Het leukste was nog dat we tegen een clan moesten, iets van NCRW ofzo, die hebben we dik ingemaakt. De game daarop moesten we weer tegen NCRW (weird, heh?) en die ook ingemaakt :).

We hebben verloren omdat we vergeten zijn te expanden, zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t 10 games op een dag! Dat hou ik niet vol. Misschien af en toe wat afwisselen met custom games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Waarom is iedereen toch zo level geil?

Ik ben level 14, maar vanaf morgen krijg ik exp decay. Ga het mooi laten decayen tot level 10 weer *grin* Veel mooier getal.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 75020 schreef op 06 January 2003 @ 20:33:
w00t 10 games op een dag! Dat hou ik niet vol. Misschien af en toe wat afwisselen met custom games :).
4 uurtjes maar, van 22:00 tot 02:00. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Diadem schreef op 06 January 2003 @ 20:38:

Ik ben level 14, maar vanaf morgen krijg ik exp decay. Ga het mooi laten decayen tot level 10 weer *grin* Veel mooier getal.
Precies!

* MrJ krijgt z'n level gewoon niet hoger, maar dat is een heel ander verhaal... ;)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Diadem schreef op 06 januari 2003 @ 20:38:

Is goed voor je status he, een hoog level :S. I only like beating high level spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tsja, het is altijd leuker om een level 33 te verslaan als een lvl 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Tenzij de level 4 een level 34 die aan het smurfen is toch? :?

:Y)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan me eigenlijk wel heel goed voorstellen dat een level20 speler wel een keer zin heeft om een nieuwe account te maken... Schone lei & nieuwe naam en zo... Daar worden dan een paar mensen de dupe van maar de mensen die daar dan last van hebben (de lagere levels) hebben volgens mij toch niet experience decrease (als het anders is moet je het zegge), dus dat moet best kunnen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.