ach, dat is heel normaal. Heb ik ook altijd
Wij n00bs kunnen daar gewoon niet zo goed mee omgaan denk ik 
Zeker tegen de undead? Of NightElf? Of Human
?
Zeker tegen de undead? Of NightElf? Of Human
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 58145
Anoniem: 75020
Tegen mij weigeren ze zelfs GG te zeggen. Dit vind ik toch wel belangrijk om te zeggen, zeker bij solo.Anoniem: 61109 schreef op 20 januari 2003 @ 14:39:
Ik heb dus een hekel om tegen mensen te spelen die je uit je ritme proberen te halen door allerlei vragen te stellen. Als ze dan beginnen met 'from?' en 'are u good?' enzo, zeg ik gewoon 'gl hf' en verder nix
Dat geouwehoer, sodemieter op
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 44391
Anoniem: 58145 schreef op 20 January 2003 @ 15:19:
ach, dat is heel normaal. Heb ik ook altijdWij n00bs GoSu kunnen daar gewoon niet zo goed mee omgaan denk ik
Zeker tegen de undead? Of NightElf? Of Human?
Dit is nu al de 10000000000ste keer dat je daarmee aankomt en ik moet er elke keer weer om lachen... Ik haat mezelf gewoon
Gosu is een trapje hoger dan l33t.Apocrypha schreef op 20 januari 2003 @ 16:01:
Ok nu ga ik een hele grote noob vraag stellen denk ik. WTF is een Gosu? Is dat geen clan ofzo waar een paar hele goede gasten inzitten? Zoja mag ik dan svp wat replays?
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ik ben volgens mij nogal irritant =pAnoniem: 58145 schreef op 20 januari 2003 @ 13:49:
Jawel, er is zo'n mooi knopje 'quit game'... Tegen irritante spelers gaat die in zodra ik weet dat ik verloren heb (hele leger dood, 100 goud en geen expands).. Tegen coole spelers lul ik altijd nog ff door (en dan krijg je coole dingen als je geluk hebt). Hoe zit het trouwens met sterren zoals Pino en Triad; chatten die tijdens het spel of gaan de zaken voor het, ehm, meisje streep weg dus, plezier?
Aaah okMrJ schreef op 20 January 2003 @ 16:18:
[...]
Gosu is een trapje hoger dan l33t.
Gosu = godlike
En ja, er zullen vast wel clans zijn met deze naam...
m4d b34td0wnz is niet cool. Dat weet ik. HellaasAnoniem: 58145 schreef op 20 januari 2003 @ 16:44:
Ach, kom dat is toch allemaal zonde? Kom je nooit te weten of iemand cool is of niet!
Anoniem: 61109
This is the Way.
Waltor, dit is maar een spelletjeAnoniem: 61109 schreef op 20 januari 2003 @ 17:12:
Damn ppl, we're talking war here![]()
Bij een echte oorlog gaan de commanders toch ook niet mekaar eerst de hand schudden en elkaar succes toewensen![]()
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik vind het eigenlijk meer een schaakspel en dan schudt je elkaar dus wel de handAnoniem: 61109 schreef op 20 januari 2003 @ 17:12:
Damn ppl, we're talking war here![]()
Bij een echte oorlog gaan de commanders toch ook niet mekaar eerst de hand schudden en elkaar succes toewensen![]()
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 20-01-2003 18:18 ]
Daarna had ik weer van jou gewonnenHIValicious schreef op 20 January 2003 @ 17:16:
maar apoc is tog slegtdaar heb ik zelfs van gewonnen ...
Anoniem: 53772
Uiteraardik mag aannemen dat we weer rond 21:30 op een bepaalde plek te vinden zijn?
Rematch van gister btw wil ik. Die 2v2v2v2 eindigde in een global discJaguar645 schreef op 20 January 2003 @ 19:21:
ik mag aannemen dat we weer rond 21:30 op een bepaalde plek te vinden zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 20-01-2003 20:08 ]
Was wel leuke game op zich, Pino en ik Jaguar en Dirk geraped met dual-Orc geweld, en jullie een mega battle aan de andere kant, en toen ging het foutAnoniem: 44391 schreef op 20 januari 2003 @ 20:05:
[...]
Rematch van gister btw wil ik. Die 2v2v2v2 eindigde in een global disc
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 20-01-2003 20:27 ]
Anoniem: 44391 schreef op 20 January 2003 @ 20:05:
[...]
Rematch van gister btw wil ik. Die 2v2v2v2 eindigde in een global disc
(mede door Jaguar omdat ie zo slim was om te leaven terwijl hij host was)
Och dan mass je toch gewoon wat sorcs, of niet pinostomme pino rush. Het probleem is: als een speler zoals Pino een tower rush bij je flikt, dan weet je bij voorbaat dat je gigantische K*tproblemen hebt. Ofwel sla je de rush af en dan heb je het idee dat Pino al lang één of ander überplan achter de hand heeft om je te vernietigen en voel je je behoorlijk dom dat je niet doorhebt wat dat plan is, ofwel wordt je meteen afgemaakt . Nou ja, het blijft maar een spelletje ...
We hebben het natuurlijk wel over GoSu Dirk
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 20-01-2003 20:42 ]
Anoniem: 29882
doen we nog wel eens ...Apocrypha schreef op 20 January 2003 @ 19:04:
[...]
Daarna had ik weer van jou gewonnen, maar ik sta altijd open voor een rematch
die game was gewoon belachelijk dat die zo deden we hadden moeten winnen maar als die lijers n btje liggen te kutten dan vind ik dat ook dom majaAnoniem: 61109 schreef op 20 January 2003 @ 19:09:
Omg, net een game met Hiv, HU+NE vs HU+NE... duurde bijna een uur. De hele tijd containden we ze aardig (ik expande alleen veel te laat), en dan worden we op het laatst nog geownd door mass A. Protectors.... aaaaargggghhhhhhhh
![]()
This is the Way.
fufufu wat een taaltje. Maar bij deze blaat ik deze wc3 avond voor gesloten, maar het was wel leuk! Morgen weer!Shagura schreef op 20 januari 2003 @ 22:35:
omg ik wil net een potje spelen, ik begin al gelijk slecht, want alles reageert zo extreem langzaam. Ik alt-tab, zet alles uit en ga weer verder: nog steeds zo sloom. Ik kijk op de router en geen lampjes branden dus niemand is aan het downloaden denk ik (verder niet vel tijd om verder te kijken natuurlijk). Ik vraag aan mijn broer of ie iets aan het downloaden is, zegt ie 'niet dat ik weet'. Ok ik verlies dus het potje, omdat mijn units zo'n 3 (!) seconden (is echt veel te veel, geloof me) te laat reageren. Kijk ik op mijn broers computer en staat daar vrolijk kaaza weet ik veel hoeveel te uploaden. Zegtt die kutbroer ook nog doodleuk 'Ja ik was toch ook niks aan het downloaden'
. Hij ziet toch dat ik aan het warcraften ben!.
Ok, dit moest ik gewoon even kwijt omdat ik nu vet pissed ben op die randdebiel, maar verder heeft deze post geen bepaalde meerwaarde aan deze topic
[ Voor 8% gewijzigd door MrJ op 21-01-2003 10:21 . Reden: edit: 4vs4 dus :) ]
die rooieMrJ schreef op 20 January 2003 @ 23:22:
Hehe, vanavond 2 leuke 5vs5 gespeeld.
De laatste wil ik jullie niet onthouden, het ging echt over en weer de kansen, maar uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat web > frosties (wie masste die eigenlijk?).
http://home.planet.nl/~geem0005/5vs5cool.w3g
[ Voor 8% gewijzigd door Jaguar645 op 20-01-2003 23:36 ]
Lol ik vind het wel leuk eigenlijk dat we hier ook ruimte hebben voor emotiesShagura schreef op 20 januari 2003 @ 22:35:
omg ik wil net een potje spelen, ik begin al gelijk slecht, want alles reageert zo extreem langzaam. Ik alt-tab, zet alles uit en ga weer verder: nog steeds zo sloom. Ik kijk op de router en geen lampjes branden dus niemand is aan het downloaden denk ik (verder niet vel tijd om verder te kijken natuurlijk). Ik vraag aan mijn broer of ie iets aan het downloaden is, zegt ie 'niet dat ik weet'. Ok ik verlies dus het potje, omdat mijn units zo'n 3 (!) seconden (is echt veel te veel, geloof me) te laat reageren. Kijk ik op mijn broers computer en staat daar vrolijk kaaza weet ik veel hoeveel te uploaden. Zegtt die kutbroer ook nog doodleuk 'Ja ik was toch ook niks aan het downloaden'
. Hij ziet toch dat ik aan het warcraften ben!.
Ok, dit moest ik gewoon even kwijt omdat ik nu vet pissed ben op die randdebiel, maar verder heeft deze post geen bepaalde meerwaarde aan deze topic
Jaguar645 schreef op 20 January 2003 @ 23:34:
[...]
die rooieweet naam ff niet meer
[edit]
weet et weer! dat was Fanboy 3DirkFx onder ze nieuwe acc
jij zondaarAnoniem: 61109 schreef op 21 January 2003 @ 00:23:
Ik wilde me even verontschuldigen @ Dark_Insaniac en Darkvater dat ik nooit antwoordde![]()
Ik was in the middle van een interessant gesprek en was vergeten B.net te verlaten. Ja, er zijn belangrijkere zaken dan WarCraft III, écht!!![]()
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Rofl, join the clubGlorificationer schreef op 21 January 2003 @ 00:29:
grrr wou vanavond warcraften maar heb eigenlijk hele avond zitten msn'en, damn social life
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
[ Voor 7% gewijzigd door Hielko op 21-01-2003 00:41 ]
ik had eerst lich, maar met een orc ally en vooral ghouls vinnik vamp aura toch wel beterHielko schreef op 21 januari 2003 @ 00:40:
hmmm, carrion is wel grappig, maar vergeleken met shockwave van tc is het natuurlijk niks. Misschien een idee om DK + Lich te gaan. iig wel lekker 16-0
Nova >> swarm
[ Voor 24% gewijzigd door Glorificationer426 op 21-01-2003 01:13 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) omg
Ik vind dat Fiends dus echt zuigen. Die krengen zijn zó lomp dat je er maar een paar kan hebben die op dezelfde unit focussen. Want zie je, in WC3 gaan de ranged units in een boog om het doel heen staan (duh
[ Voor 12% gewijzigd door Glorificationer426 op 21-01-2003 01:45 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) omg
Kijk zoals je hebt misschien wel gelezen een paar pagina's terug dat HIV van mij een potje 1 vs 1 had gewonnen. Dat kwam dus ook omdat ik mass casters + wat grunts ging. En hij ging mass hunts + dryads. Nou geloof me aan orc casters (en met name witchdocters) heb je niks als je NE enemy mass dryads gaat. Die dryads dispellen alles en de hunts maken het af.Anoniem: 58145 schreef op 21 January 2003 @ 02:31:
Hoe bedoel je? Had ik het beter niet kunnen doen? lijkt mij niet maar... heh..
Ik gebruik fiends steeds meer.Anoniem: 61109 schreef op 21 January 2003 @ 01:33:
[...]
Ik vind dat Fiends dus echt zuigen. Die krengen zijn zó lomp dat je er maar een paar kan hebben die op dezelfde unit focussen. Want zie je, in WC3 gaan de ranged units in een boog om het doel heen staan (duh), maar ze zijn zo groot dat het gewoon niet past als je er meer dan pakweg 5 hebt
Daarom zijn archers en riflemen (en casters, maar da's deels weer een ander verhaal, zucht) veel effectiever, omdat ze zo 'klein' zijn. Ghouls zijn veel sneller en goedkoper, en hebben niet eens zó erg merkbaar minder HP imo. Ze doen wel veel minder damage when fully upgraded, maar bijna altijd zul je ze toch massen, dus dan merk je daar ook weer minder van.
Fiends hebben 'bad pathing', ze blijven hangen achter bomen, en randen van rotsen oid, net als grote heroes als de TC, terwijl Ghouls verschrikkelijk mobiel zijn, en ook nog eens geen moer kosten, terwijl Fiends pretty expensive zijn. Ze hebben een slechte attack rate, en profiteren ook nog eens vrij slecht van de aura's (uiteraard alleen maar Unholy die betrekking heeft), omdat die extra speed ze niet minder lomp maakt.
Woei, wat een post zo laat nog, nu maar slapen dan![]()
Anoniem: 71672
[ Voor 57% gewijzigd door MrJ op 21-01-2003 10:18 ]
Anoniem: 27493
Een japans aandoende naam geloof ik otaka oid? en die andere ben ik even vergeten (ik ben ze dus beide vergeten, sorry guys)MrJ schreef op 21 januari 2003 @ 10:12:
Ach ja, ik was ooit level 12 RT.
Nu level 10...
/edit
Wie deden er gisteren nog mee in het 2e potje?
MrJ
Low_Profile
Jaguar
????????
Complication
Treth
Fanboy
??????????
dat was fanboyAnoniem: 27493 schreef op 21 januari 2003 @ 11:00:
[...]
Een japans aandoende naam geloof ik otaka oid? en die andere ben ik even vergeten (ik ben ze dus beide vergeten, sorry guys)
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
[ Voor 66% gewijzigd door MrJ op 21-01-2003 11:28 ]
En ja, mijn adere nick was kei-kun[FB], maar ik ben voor een nieuwe gegaan. Die oude was nogal achterhaaldAnoniem: 27493 schreef op 21 January 2003 @ 11:00:
[...]
Een japans aandoende naam geloof ik otaka Otaku[FB] oid? en die andere ben ik even vergeten (ik ben ze dus beide vergeten, sorry guys)
ik zat bij comp/treht/fanboyMrJ schreef op 21 januari 2003 @ 11:27:
Ging jij niet AoW's massen?
/edit
o nee, jij zat bij treth, fanboy en complication
wie zat er dan bij low, jaguar en ikzelf?
Er was in het begin eentje (kleur roze geloof ik), maar die ging dacht ik snel weg.MrJ schreef op 21 January 2003 @ 11:27:
Ging jij niet AoW's massen?
/edit
o nee, jij zat bij treth, fanboy en complication
wie zat er dan bij low, jaguar en ikzelf?
[ Voor 22% gewijzigd door MrJ op 21-01-2003 11:44 . Reden: edit ]
Hmmz, het gaat niet om de quitters, maar om de l33t n00bs die tot het bittere einde blevenMrJ schreef op 21 januari 2003 @ 11:44:
Roze die bleef, oranje die ging snel weg.
En ik Earthquaked? Kan ik me niets meer van herinneren...
(kan niemand ff die replay starten dan????? )
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 21-01-2003 11:55 ]
Die tot het bittere einde frosties bleven sturen naar m'n fiends?Anoniem: 75020 schreef op 21 January 2003 @ 11:47:
[...]
Hmmz, het gaat niet om de quitters, maar om de l33t n00bs die tot het bittere einde bleven
edit:
Het is trouwens alweer bijna tijd voor een nieuw topic. Mag ik die maken?
Later ging ik bansheesMrJ schreef op 21 januari 2003 @ 12:02:
[...]
Die tot het bittere einde frosties bleven sturen naar m'n fiends?
voor een nieuwe topic te maken zal ik als ik jou was ff een SP modje mailen.
Anoniem: 42423
Anoniem: 71672 schreef op 21 januari 2003 @ 10:18:
ik ben dooieogen als er iemand ooit om een AT verlegen zit...
en gosu dirk: ik wil wel eens een 1vs1 tegen jou doen...
Daar moet je niet om lachen, da's flauw. Ik vind wel dat dirk eens tegen mij moet spelen. Lijkt me een grappige match.
Als ik eerlijk moet zijn: lach er toch maar liever wel omAnoniem: 75020 schreef op 21 January 2003 @ 12:18:
[...]
Daar moet je niet om lachen, da's flauw. Ik vind wel dat dirk eens tegen mij moet spelen. Lijkt me een grappige match.
Dat krijg je van die stoere ass-banging homies! De schrille banshees worden gewoon te veel geintimideerd door die beesten en rennen liever snel wegAnoniem: 75020 schreef op 21 January 2003 @ 12:07:
Later ging ik banshees. Alleen om een of andere vage reden liepen ze van het gevecht weg als ik een tauren wou posessen
.
Ach, je had zeker 1 hunt en 2 fiends gepossed met je 12+ banshees toch?Anoniem: 75020 schreef op 21 januari 2003 @ 12:07:
[...]
Later ging ik banshees. Alleen om een of andere vage reden liepen ze van het gevecht weg als ik een tauren wou posessen
.
Ja, en Fanboy volgens mij ook... Of hij is écht goed in sarcasmeAnoniem: 42423 schreef op 21 januari 2003 @ 12:32:
Ik denk dat HaggisFace echt denkt dat Dirk Gosu is. Daarom moest ik zo lachen
Dan doe je toch echt iets fout hoor, hoor je ez te winnen, wie wil het vs mij doen een keer? Dryaden dan.Apocrypha schreef op 21 januari 2003 @ 08:35:
[...]
Kijk zoals je hebt misschien wel gelezen een paar pagina's terug dat HIV van mij een potje 1 vs 1 had gewonnen. Dat kwam dus ook omdat ik mass casters + wat grunts ging. En hij ging mass hunts + dryads. Nou geloof me aan orc casters (en met name witchdocters) heb je niks als je NE enemy mass dryads gaat. Die dryads dispellen alles en de hunts maken het af.
bovendien had ik mijn taurens gebrainwashed zodat ze niet possesed konden wordenMrJ schreef op 21 January 2003 @ 12:25:
[...]
Ach, je had zeker 1 hunt en 2 fiends gepossed met je 12+ banshees toch?![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Shade op 21-01-2003 14:06 ]
Graag ik whisp je vanmiddag wel. Alleen ik heb lang niet meer met NE gespeeld.Shade schreef op 21 January 2003 @ 13:25:
[...]
Dan doe je toch echt iets fout hoor, hoor je ez te winnen, wie wil het vs mij doen een keer? Dryaden dan.
Tja, aura's kunnen vaak de doorslag geven.Anoniem: 27493 schreef op 21 January 2003 @ 13:34:
[...]
bovendien had ik mijn taurens gebrainwashed zodat ze niet possesed konden worden
Ik heb de replay nog effe bekeken gisteren... Rood moet in het vervolg meer gebouwen bakken, kun je iets sneller weer een nieuw leger hebben
Leukst vond ik nog het gevecht tussen mijn TC en Complications' Pally... iedere keer Divine shield op die hufter, kon em bijna niet afmaken zoDaartegenover stond dat ik reincarnation had, maar hij had me uiteindelijk toch doodgekregen (tot een paar keer toe zelfs)
![]()
Ik denk uiteindelijk dat het stacken van aura's bij ons de doorslag heeft gegeven in die laatste battles, want lvl3 Vamp, Unholy en Endurance + bloodlust op Tauren is gewoon uber... en de fiends van MrJ maakten korte metten met de air uiteraard... En dryads van pink om die irri slow te abolishen.
Was helaas wel te massive om echt van micro-skills te spreken af en toe (2 frames per seconde in die ene grote battle bij complication's basis)
die wormen waren anders nogal erg fijn tegen die bomen heur ;]MrJ schreef op 21 januari 2003 @ 13:58:
[...]
Tja, aura's kunnen vaak de doorslag geven.
Ik had trouwens niet last van lage framerates, gelukkig maar...
(wie was rood trouwens? fanboy met z'n undead?)
dat wel daarna werden ze eigenlijk te snel neergehaald, evenals mijn wards door #@$^@#$^ dryadsShade schreef op 21 januari 2003 @ 14:07:
[...]
die wormen waren anders nogal erg fijn tegen die bomen heur ;]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Het overschatten van de vijand kan net zo goed het onderschatten van jezelf zijnAnoniem: 58145 schreef op 21 januari 2003 @ 12:47:
[...]
Ja, en Fanboy volgens mij ook... Of hij is écht goed in sarcasme
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 75020 op 21-01-2003 15:19 ]
This is the Way.
Waarom post je niet in dit topic als je het al sinds deel 3 volgtAnoniem: 71672 schreef op 21 January 2003 @ 15:36:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
RtcW schreef op 21 januari 2003 @ 12:32:
nee hoor, ik volg dit forum al sinds deel 3 ofzo, dus ik weet echt wel of iemand gosu is of nietook heb ik dirk wel eens gezien in nld-1
![]()
![]()
Het leek me alleen leuk om tegen dirk te ATen
Nou moet ik eiegnlijk iets beknnenAnoniem: 58145 schreef op 21 januari 2003 @ 12:47:
[...]
Ja, en Fanboy volgens mij ook... Of hij is écht goed in sarcasme
Ik wil niet echt zeiken hoor, maar je bent geregged sinds 25-11-02.Anoniem: 71672 schreef op 21 January 2003 @ 15:36:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
RtcW schreef op 21 januari 2003 @ 12:32:
nee hoor, ik volg dit forum al sinds deel 3 ofzo, dus ik weet echt wel of iemand gosu is of nietook heb ik dirk wel eens gezien in nld-1
![]()
![]()
Het leek me alleen leuk om tegen dirk te ATen
[ Voor 6% gewijzigd door Apocrypha op 21-01-2003 15:58 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 71672 op 21-01-2003 16:11 ]
De 5vs5 of de 4vs4?Tcq schreef op 21 januari 2003 @ 14:46:
Kan iemand ff die replay van de 5vs5 posten, wil ff kijken wat er gebeurde nadat ik wegviel, link eerder in 't topic doet 't hier niet.
Daar vraag je me wat
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq