Godfather Bodybuilding topic reeks
Schat, ik zei toch dat ik niet genoeg raiders had??? SlimpieMrJ schreef op 10 januari 2003 @ 11:30:
Samen met raiders (=web) en bears (rejuv en roar)?
Als jullie echt "veel en veel beter" waren hadden jullie ze er toch 'uitgemicroed'?
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
(Theoretisch gezien dus he!)
schat, ik hou van jeMrJ schreef op 10 January 2003 @ 12:12:
Maar als de ander 8 bears en 20 dryads (beide 3/3) had, en jullie allebei 2 level 8 hero's en zij allebei ieder 1 level 3 hero had 't toch wel gekund schat?![]()
(Theoretisch gezien dus he!)
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
BTW, weet iemand of het zin heeft om de MK als 1e hero te nemen? Wil best wel daarmee experimenteren
Anoniem: 27493
ik had net een game met NE allyDarkvater schreef op 10 januari 2003 @ 12:51:
Laten we hier maar geen HK van maken. We zijn het dus eens dat we van elkaar houden.
BTW, weet iemand of het zin heeft om de MK als 1e hero te nemen? Wil best wel daarmee experimenteren
Ik ga dus steeds vaker MK met als 1e spel Strombolt, als ik daarna de AM neem, is het vaak BA gevolgd door blizzard. BA icm casters en een MK die continu kan clappen en bolten is uber.
veelste lage hp je kan beter MK gaan enzo, maar hangt ook af van enemy race.
Tegen NE kun je beter een mk pakken iig.
wat wil je rejuven? de dryadsMrJ schreef op 10 januari 2003 @ 11:30:
Samen met raiders (=web) en bears (rejuv en roar)?
Als jullie echt "veel en veel beter" waren hadden jullie ze er toch 'uitgemicroed'?
rofl ga dan tog gewoon talons of unmouted hippies
This is the Way.
toch ben ik beter in een ranged hero in leven houden dan een melee hero, maar dat hangt wel af van je tegenstanders ofcourseShade schreef op 10 January 2003 @ 13:45:
AM is crap
veelste lage hp je kan beter MK gaan enzo, maar hangt ook af van enemy race.
Tegen NE kun je beter een mk pakken iig.
en een MK zonder brilliance vind ik gewoon niet fijn.... ik gebruik graag veeeeel spells
heheh... zowieso vind ik de theorie achter dryads vaag. Ze zijn immuun voor magic, dus een starfall of blizzard werkt niet, maar je kan ze wel healen met tranquility bijv. Ik vind dat een beetje vage zooi.HIValicious schreef op 10 januari 2003 @ 13:46:
wat wil je rejuven? de dryads![]()
dan koop je een pot.Anoniem: 27493 schreef op 10 januari 2003 @ 13:57:
[...]
toch ben ik beter in een ranged hero in leven houden dan een melee hero, maar dat hangt wel af van je tegenstanders ofcourse
en een MK zonder brilliance vind ik gewoon niet fijn.... ik gebruik graag veeeeel spells
Net alsof brilliance zo snel zoveel mana regenned op die mk, of je moet eeuwen nix doen in een game.
De bears en wolfriders of course. Probeer die dan zoveel mogelijk in leven te houden...HIValicious schreef op 10 januari 2003 @ 13:46:
[...]
wat wil je rejuven? de dryads![]()
Hier een lange discussie erover: http://forum.warcraftiii....ead.php?s=&threadid=23832Anoniem: 27493 schreef op 10 januari 2003 @ 14:00:
[...]
heheh... zowieso vind ik de theorie achter dryads vaag. Ze zijn immuun voor magic, dus een starfall of blizzard werkt niet, maar je kan ze wel healen met tranquility bijv. Ik vind dat een beetje vage zooi.het maakt ze te sterk eigenlijk.
Ze zijn iig wel 'speciaal' ja dryads...
Najah, het scheelt altijd... maar brilliance is vooral nuttig voor m'n sorcsjes en priestsShade schreef op 10 januari 2003 @ 14:06:
dan koop je een pot.
Net alsof brilliance zo snel zoveel mana regenned op die mk, of je moet eeuwen nix doen in een game.
Ik koop bijna altijd potions of life (dat groene ding), zeer irriterend voor de enemy als hij op mijn hero focus firet, en die maar niet dood wil gaanAnoniem: 27493 schreef op 10 January 2003 @ 14:54:
[...]
Najah, het scheelt altijd... maar brilliance is vooral nuttig voor m'n sorcsjes en priestsmaar potions kopen doe ik ook vaker en vaker jah.. en pendants of mana geef ik ook altijd aan m'n MK, de AM heeft toch zat max MP...
Vaak, als ik geen human ben, koop ik nog wel een wand of negation. Ook bijna altijd scrolls of protection, zit er zo leuk uit
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Anoniem: 61109

Zoals in het GoT 1vs1 tourney tegen promwarmachine, ik had toen 2 WoN's (6 charges dus), en vergat ze compleet te gebruiken in een big battle bij zijn town, waar ik helemaal verrot geslowed en gepoly'd werd

Ik wist wel dat WC3 zo rulede!!!OlafvdSpek schreef op 10 January 2003 @ 20:52:
Ik wilde laatst ook WC3 kopen, maar in Almere en Leiden kon ik hem niet vinden. Is hij 'globaal' uitverkocht ofzo?
Misschien kan je kijken in Amsterdam/Rotterdam/Den Haag bij de Mediamarkt. Die heeft het vast wel, en ook nog goedkoop.
De meeste spellen zijn €39,- bij de Mediamarkt, behalve als ze stunten, dan is die soms maar €35,-. Je moet als je het via internet bestelt, zowiezo verzendkosten bijtellenOlafvdSpek schreef op 10 januari 2003 @ 21:24:
Hoe goedkoop is dat? Voor 43,50 kan ik hem wel op internet bestellen denk ik.
Naja, volgende keer beter, en laat je door mij niet van de wijs brengen met dit commentaar: het ís en blijft een spelletje
Anoniem: 44391
Frostsaber en Swamp Of Sorrows moeten ze egt weg halen uit map keuze ding want het zijn hoerensletmappenAnoniem: 61109 schreef op 10 januari 2003 @ 22:07:
Alsof de duivel ermee speelt, wil ik een keer voor de fast expand gaan, krijg ik Fricking Frostsabre als map... fast expand is vrij lastig als je door 3 golems heen moet. Ik heb laatste solo games echt alleen maar LT gehad, en net als je iets nieuws wilt uitproberen, waar LT toch vaak wel dé map voor is, krijg je weer zo'n slettige sneeuwmap
Naja, volgende keer beter, en laat je door mij niet van de wijs brengen met dit commentaar: het ís en blijft een spelletje
Anoniem: 42423

Frostsabre is dat die map waarbij je tegenoverelkaar begint en in het midden nog 7 mijnen zitten, waar je pas bij komt als je die bomen wegkapt?
Als dat zo is ... op die map win ik altijd
Is dat niet Battleground oid? Die je bij 3vs3 tegenkomt? Ik heb het dus over die map, met 4 startlocaties, noord, oost, zuid en west, met van die blauwe draken in het midden, en schuin daarvan mijnen die bewaakt worden door golems.Anoniem: 42423 schreef op 10 January 2003 @ 22:23:
Vooral Swamp of Sorrows
Frostsabre is dat die map waarbij je tegenoverelkaar begint en in het midden nog 7 mijnen zitten, waar je pas bij komt als je die bomen wegkapt?
Daar heb ik dus echt een hekel aan
PP wil morgen btw een rematch. Eigenlijk wilden ze vandaag maar je was er niet. En 1tje moest weg dus willen ze morgen nog 1 keer pakkie voelen.Anoniem: 42423 schreef op 10 January 2003 @ 22:23:
Vooral Swamp of Sorrows
Dat was toch niet zo'n lame potje als de vorige keer hè, of gaat het nog steeds over die game met mass mortars en bomen? Die was wel erg lameAnoniem: 44391 schreef op 10 januari 2003 @ 22:31:
[...]
PP wil morgen btw een rematch. Eigenlijk wilden ze vandaag maar je was er niet. En 1tje moest weg dus willen ze morgen nog 1 keer pakkie voelen.
Mass mortar ownde je maar je ging sneaky naar the albert-heyn om een heal pot te kopenAnoniem: 61109 schreef op 10 January 2003 @ 22:33:
[...]
Dat was toch niet zo'n lame potje als de vorige keer hè, of gaat het nog steeds over die game met mass mortars en bomen? Die was wel erg lame
op die map kan je fijn towercreepen en dan er meteen een expand bij je towers gooienAnoniem: 61109 schreef op 10 januari 2003 @ 22:29:
[...]
Is dat niet Battleground oid? Die je bij 3vs3 tegenkomt? Ik heb het dus over die map, met 4 startlocaties, noord, oost, zuid en west, met van die blauwe draken in het midden, en schuin daarvan mijnen die bewaakt worden door golems.
Daar heb ik dus echt een hekel aan
[ Voor 7% gewijzigd door TrehT op 10-01-2003 22:49 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Lol, was wel leuk iddAnoniem: 44391 schreef op 10 januari 2003 @ 22:43:
[...]
Mass mortar ownde je maar je ging sneaky naar the albert-heyn om een heal pot te kopenDat is vals
![]()
Was wel leuk hoe snel ie aanviel met 3 paar Gloves
Apocrypha schreef op 10 januari 2003 @ 22:51:
Kut battle.net man., Heb nou al 2x gehad dat ik tijden een game gewoon gedisconnect wordt en weer terug naar het main menu wordt gegooid. Dan kan ik wel meteen weer op battle.net terug komen dus het lijkt me geen internet crash. En het probleem is dat ik net dik aan het ownen was met coidfire... weer een loss erbij.
Ik heb ondertussen al wel 1000 games ofzo gegaan, en nog maar een paar x een disconnect gehad. Ligt dus hoogstwaarschijlijk aan je internet provider ipv battle.net.
Anoniem: 44391 schreef op 11 januari 2003 @ 12:01:
AARRGGH ik doe vandaag 2keer 2on2 AT. Eerste keer komen we uit tegen cyber.zerter en nog iemand. Verloren van hun door een red dragon rush op lost temple. Daarna komen we uit tegen sh-prodigy een of andere gosu kill ofzo. Ook hard van verloren. Zo kom je natuurlijk nooit aan wins
uhhhh, een red dragon rush
Hmm toch even langs het hoofdkantoor gaan met wat molotov cocktailsHielko schreef op 11 januari 2003 @ 01:26:
[...]
Ik heb ondertussen al wel 1000 games ofzo gegaan, en nog maar een paar x een disconnect gehad. Ligt dus hoogstwaarschijlijk aan je internet provider ipv battle.net.
Anoniem: 29882
Apocrypha schreef op 11 januari 2003 @ 12:44:
[...]
Hmm toch even langs het hoofdkantoor gaan met wat molotov cocktails
maar het ligt idd aan je provider, ik met mijn 56k had alleen bij de release versie last van disconnects, sinds de eerste update ben ik op mijn modemlijntje niet meer gedisconnect
Das geen constructiefe oplossing. Bovendien zuller er dan nog veel mensen last krijgen.Apocrypha schreef op 11 January 2003 @ 12:44:
[...]
Hmm toch even langs het hoofdkantoor gaan met wat molotov cocktails
Anoniem: 75020
Ik heb ook nog wel eens last van disconnects. Maar dat ligt aan de host. Als die weggaat bijvoorbeeld, is er vaak mogelijkheid dat je gedisc word (ik heb er verschillende theoriën over). Ook schijnen andere mensen soms lagschermpjes te hebben, terwijl je zelf niks merkt. Dan kunnen ze jou ook kicken (dat is dus wel een bug volgens mij). Maar hoe het nou precies zit, dat zal altijd een mysterie blijven (denk ik).Anoniem: 29882 schreef op 11 January 2003 @ 12:46:
[...]
![]()
maar het ligt idd aan je provider, ik met mijn 56k had alleen bij de release versie last van disconnects, sinds de eerste update ben ik op mijn modemlijntje niet meer gedisconnect
Beetje erg flauw, ik weet het, maar ik heb maar 1,25 uur geslapen vannacht, en van 5 - 12 gewerkt, so pls cut me some slack
JahHielko schreef op 11 januari 2003 @ 14:56:
lol, en dan noem je het maar een red dragon rush. En als iemand toevallig een book vind noem jehet een skell rush? etc
Geen vieze flikkers meer die als parasieten van je harde werk profiteren!Additionally, we have changed the way the win/loss results will work when a player leaves a Random Team Game. This modification will become effective today, January 10, 2003, on all realms. Currently, if a player's Random Team continues on to a win, the player who left the game would also receive a win on his/her record. After today, if a player leaves or is dropped out of a Random Team Game, he/she will receive a tie, if their team continues on to a win. This new system will only modify the ruling system in Random Team Games; and the Arranged Team Games will continue to use the original ruling method.
Meestal kan iemand er niets aan doen dat ie disced. Het best is gewoon als iemand disced dat iedereen een tie krijgt. Maar dan krijg je weer van die mensen die expres internet kabeltje eruit trekken enzoDarkvater schreef op 11 January 2003 @ 17:26:
Ah, dit is wel beter:
[...]
Geen vieze flikkers meer die als parasieten van je harde werk profiteren!
Kijk, dat ze het met AT zo hebben gedaan dat je wint ook als je disct, is begrijpelijk, je kent je partner, en zal vaker samen spelen. Met RT heb je mensen die het gewoon express doenAnoniem: 44391 schreef op 11 januari 2003 @ 17:33:
[...]
Meestal kan iemand er niets aan doen dat ie disced. Het best is gewoon als iemand disced dat iedereen een tie krijgt. Maar dan krijg je weer van die mensen die expres internet kabeltje eruit trekken enzo. Dus tjah of het nou goed is wat ze hebben gedaan.. ik weet niet..

ja dat is idd wel de manier om te stoppen met warcraft 3Shade schreef op 11 januari 2003 @ 17:20:
Als je verliest van mass acolytes voel je je nog kutter denk ik zo
This is the Way.
yupAnoniem: 29882 schreef op 11 January 2003 @ 19:02:
wisten jullie btw dat Gerrit Zalm ook regelmatig op battle.net te vinden is?

zie dat rare gebouw boven die ziggurat?
wtf is dat?? kwam het tegen dat ik voor een project voor school ff SS zat te zoeken maar was verbaasd dat ik dat gebouw zag, ben het namelijk niet tegengekomen in WC3 zelf
[edit]

[edit2] zo zie ik trouwens nog een aantal gebouwen uit screenshots die het niet gehaald hebben naar de final... waaronder ook een orc farm, ben iig blij dat die er NIET in zit
[ Voor 39% gewijzigd door Jaguar645 op 11-01-2003 20:37 ]
hehe ja iddAnoniem: 29882 schreef op 11 January 2003 @ 20:41:
en ik zie ook dat een abo light armor heeft hieren 600 hp
Abo zou helemaal in het begin een hero zijn.Anoniem: 29882 schreef op 11 January 2003 @ 20:41:
en ik zie ook dat een abo light armor heeft hieren 600 hp
Hier nog meer removed units
http://www.warcraftiii.net/units/gone.shtml
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44391 op 11-01-2003 21:44 ]
Yep, positief blijven denken ja.Shade schreef op 11 januari 2003 @ 17:20:
Als je verliest van mass acolytes voel je je nog kutter denk ik zo
Het kan nog erger dus.
Tjakka!
Darkvater schreef op 11 January 2003 @ 17:41:
[...]
Kijk, dat ze het met AT zo hebben gedaan dat je wint ook als je disct, is begrijpelijk, je kent je partner, en zal vaker samen spelen. Met RT heb je mensen die het gewoon express doen, en de 'echte' disconnect-ers. Het is wel jammer voor hun, maar zo is het veel eerlijker geworden.
Net alsof je blij moet zijn met deze verandering. Het is alleen maar in je voordeel als een enorme domme ally quit, weinig kans dat ze dat nu nog willen doen aangezien ze dan zeker geen win krijgen
Anoniem: 49471
Ik speel voornamelijk team games:D
Anoniem: 49471 schreef op 12 January 2003 @ 12:49:
Heeft iemand hier een goede orc strat ik wil met orcs wat vaker gaan spelen maybe een replay?
moest replay zijn:D
www.replayers.com staan goede replays.Anoniem: 49471 schreef op 12 januari 2003 @ 12:49:
Heeft iemand hier een goede orc strat ik wil met orcs wat vaker gaan spelen maybe een reply?
1x vragen is genoeg
nick = SaMuS. wisp me maar
[ Voor 26% gewijzigd door NoTimeRemains op 12-01-2003 15:02 ]
This is the Way.
Wat ik altijd doe (en wat vaak succesvol is):Anoniem: 49471 schreef op 12 januari 2003 @ 12:49:
Heeft iemand hier een goede orc strat ik wil met orcs wat vaker gaan spelen maybe een reply?
blademaster of tauren chieftain als hero en een paar grunts erbij.
Snel gaan creepen.
Grunts blijven maken tot 40 food. Ondertussen snel upgraden naar fortress
zodat je de berserker upgrade kan doen.
Daarnaast meteen 2 spirit lodges maken zodra je een stronghold hebt.
Ga eerst voor witch docs met healing wards en evt later in het spel ook voor shamans met bloodlust. Blijf steeds grunts maken want die blijven relatief sterk, ook als het spel vordert. (waypoint op je hero)
Taurens kan je evt. maken als je later genoeg goud en hout hebt.
Team games: Dit werkt vaak goed in team games als de ander voor ranged gaat. Jouw grunts vormen dan een buffer (met healing wards) die best lang stand kan houden en daarachter uiteraard de ranged units van je medespeler.
Er is maar 1 probleem dat ik tot nu toe ben tegengekomen:
als de tegenstanders NE zijn en voor dryads gaan heb je niet veel aan casters, dus ga dan voor massive melee. In alle andere gevallen zou ik voor de orc casters gaan want die rulen gewoon...
BTW bij 1vs1 moet je de ander geen kans(lees: tijd) geven voor air units te gaan, want dan heb je een klein probleempje, met deze tactiek...
This is the Way.
Nee hoor, je blijft dan gewoon casters maken ipv grunts. Orc casters ownen airDrunken idiot schreef op 12 januari 2003 @ 17:22:
[...]
Wat ik altijd doe (en wat vaak succesvol is):
Snel gaan creepen.
Ga eerst voor witch docs met healing wards en evt later in het spel ook voor shamans met bloodlust. Blijf steeds grunts maken want die blijven relatief sterk, ook als het spel vordert. (waypoint op je hero)
Team games: Dit werkt vaak goed in team games als de ander voor ranged gaat. Jouw grunts vormen dan een buffer (met healing wards) die best lang stand kan houden en daarachter uiteraard de ranged units van je medespeler.
Er is maar 1 probleem dat ik tot nu toe ben tegengekomen:![]()
als de tegenstanders NE zijn en voor dryads gaan heb je niet veel aan casters, dus ga dan voor massive melee. In alle andere gevallen zou ik voor de orc casters gaan want die rulen gewoon...![]()
BTW bij 1vs1 moet je de ander geen kans(lees: tijd) geven voor air units te gaan, want dan heb je een klein probleempje, met deze tactiek...
Wat natuurlijk nooit zou mogen kunnenApocrypha schreef op 12 January 2003 @ 18:36:
[...]
Nee hoor, je blijft dan gewoon casters maken ipv grunts. Orc casters ownen air
Maarja, daar's 1.05 voor zullen we maar zeggen, casters die evenveel damage doen als peons? Zou wel wat interessante games opleveren
Zou idd wel goed zijn, want ik vind nou niet dat een army vol met sorcs/priests en 4 riflemen onverslaanbaar moeten zijnAnoniem: 61109 schreef op 12 januari 2003 @ 18:49:
[...]
Wat natuurlijk nooit zou mogen kunnen
Maarja, daar's 1.05 voor zullen we maar zeggen, casters die evenveel damage doen als peons? Zou wel wat interessante games opleveren
Met rifles erbij maak je het jezelf alleen maar moeilijker, weer meer micro enzo, meer gebouwenDarkvater schreef op 12 January 2003 @ 20:09:
[...]
Zou idd wel goed zijn, want ik vind nou niet dat een army vol met sorcs/priests en 4 riflemen onverslaanbaar moeten zijn
check de replay:
http://www.spiresound.nl/unexpected_comeback.w3g
Hmm, maak je geen footies dan? En zover ik weet, hebben rifles nog steeds meer damage dan casters en met hun long range upgrade is het helemaal peuleschilAnoniem: 61109 schreef op 12 January 2003 @ 20:55:
[...]
Met rifles erbij maak je het jezelf alleen maar moeilijker, weer meer micro enzo, meer gebouwen
Zie de 'Darkvater schreef op 12 January 2003 @ 21:02:
[...]
Hmm, maak je geen footies dan? En zover ik weet, hebben rifles nog steeds meer damage dan casters en met hun long range upgrade is het helemaal peuleschil
aha nice ga checken zo:DDrunken idiot schreef op 12 January 2003 @ 17:22:
[...]
Wat ik altijd doe (en wat vaak succesvol is):
Snel gaan creepen.
Er is maar 1 probleem dat ik tot nu toe ben tegengekomen:![]()
als de tegenstanders NE zijn en voor dryads gaan heb je niet veel aan casters, dus ga dan voor massive melee. In alle andere gevallen zou ik voor de orc casters gaan want die rulen gewoon...![]()
BTW met humans heh heb je ook nog die gebouw dat je zo een karretje kan maken die goed tegen gebouwen is. Ik heb gewoon nog nooit iemand gezien die dat gebruikt heeft is dit beetje overbodige building/unit?
Darkvater schreef op 12 January 2003 @ 21:02:
[...]
Hmm, maak je geen footies dan? En zover ik weet, hebben rifles nog steeds meer damage dan casters en met hun long range upgrade is het helemaal peuleschil
Rifles zijn duurder dan sorcs, kosten meer food, hebben geen slow en invis, hebben een kortere range, hebben veel meer upgrades nodig en ook nog eens meer gebouwen. En dat ze dan wat meer damage doen enzo maakt dan weinig uit.
Anoniem: 49471 schreef op 12 January 2003 @ 22:35:
[...]
aha nice ga checken zo:D
BTW met humans heh heb je ook nog die gebouw dat je zo een karretje kan maken die goed tegen gebouwen is. Ik heb gewoon nog nooit iemand gezien die dat gebruikt heeft is dit beetje overbodige building/unit?
Dat is een tank en zeker een handige unit. Als je aan gaat vallen en je hebt er 5 van ofzo dan hebben ze of de keus tankjes slopen terwijl jouw leger hun leger sloopt of jouw leger slopen terwijl hun basis gesloopt wordt. In beide gevallen een goede situatie.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Vanaf een uurtje of 21.30?
Cheeky Cheeky?evilpin0 schreef op 13 januari 2003 @ 02:18:
maandag got war? ;D
Ik wil wel meedoen...MrJ schreef op 13 January 2003 @ 08:49:
Lijkt me wel weer eens cool ja, een 5vs5 of een 6vs6.
Vanaf een uurtje of 21.30?
(als t mag natuurlijk
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Hehe, misschien kun je wel voor een shoutcast zorgen dan, boeken op schoot en roepen maarTrehT schreef op 13 January 2003 @ 14:19:
ownage zit in mn toetsen weet niet zeker of ik het red vavond
Anoniem: 58145

Een andere techniek voor Orc is zo:
Altar of Storms --> Blademaster/Windwalk
--> vijand harassen en constant terugtrekken met windwalk / val vooral zijn harvesting units aan
--> ondertussen upgraden naar stronghold / Hero erbij / 2 spirit lodges
--> Witchdoctors trainen / Spirit Lodge upgraden naar lvl 2 / Shamans
--> Upgraden naar Fortress / Spirit Lodge techen
--> Tauren Totem en Tauren draaien / wel research naar war stomp MAAR als vijand met air units speelt, dan een barak en headhunters trainen. Is dus een kwestie van weten wat de vijand doet en daarom kan je 2e hero het best een FarSeer zijn, die je dan als eerste wolfjes laat casten en daarna verder gaat op far sight (wat een zeer handige spreuk KAN zijn).
Probleem is wel, dat, mocht de vijand rushen en dat goed doet, je grote kans hebt dat je de lul bent. Zorg daarom dat je minstens 2 guard towers in je basis hebt staan en eventueel al vroeg expand.
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 13-01-2003 15:49 ]
heb morgen vrij geen enkele toets, enkel woensdag 2 dan daarna ook weer vrij
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Meestal speel je wel op een map met Goblin labs, waardoor je zo vaak kan farsighten als je wilt. Als je tegenstander air gaat, is het veel beter om met je FS chainlightning te nemen, CL > airAnoniem: 58145 schreef op 13 januari 2003 @ 15:42:
ik gal wel observen dan vanavondMoet ik toch leren voor mijn studie, dat observeren
Een andere techniek voor Orc is zo:
Altar of Storms --> Blademaster/Windwalk
--> vijand harassen en constant terugtrekken met windwalk / val vooral zijn harvesting units aan
--> ondertussen upgraden naar stronghold / Hero erbij / 2 spirit lodges
--> Witchdoctors trainen / Spirit Lodge upgraden naar lvl 2 / Shamans
--> Upgraden naar Fortress / Spirit Lodge techen
--> Tauren Totem en Tauren draaien / wel research naar war stomp MAAR als vijand met air units speelt, dan een barak en headhunters trainen. Is dus een kwestie van weten wat de vijand doet en daarom kan je 2e hero het best een FarSeer zijn, die je dan als eerste wolfjes laat casten en daarna verder gaat op far sight (wat een zeer handige spreuk KAN zijn).
Probleem is wel, dat, mocht de vijand rushen en dat goed doet, je grote kans hebt dat je de lul bent. Zorg daarom dat je minstens 2 guard towers in je basis hebt staan en eventueel al vroeg expand.
Precies, als je FS neemt als 2 hero zou ik direct voor CL gaan ja.
En oppassen met je BM want je hebt nieg genoeg mana om continu te WW'en...
Anoniem: 58145
Ten tweede: windwalk kost 100 mana. Als je het een beetje efficiënt gebruikt, kun je het zeker drie keer gebruiken - of anders koop je zo'n mana potion bij.
Ik heb net trouwens wel met die tactiek verloren. Daarover deze vraag:
die st**Q#@$@#mme undead zorgde er met een master spreuk voor, dat sommige van mijn eenheden bij zijn team kwamen. Welke spreuk is dat, en, kun je die purgen/ won'en?
edit: laat maar, ik weet het al
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 13-01-2003 16:40 ]
o wee als ze dat dispellable maken
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Dit topic is gesloten.