Warcraft III Topic Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.930 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Anoniem: 58145 schreef op 08 January 2003 @ 14:29:
[...]

Het is naar mijn bescheiden mening één van de beste RTS'es op de markt. Ik was altijd tegenstander van Blizzard en voorstander van Westwood maar nu zie ik pas het verschil in strategisch/tactische diepgang tussen beide ontwikkelaars.

<i've been enlightened> ;)
kun je nagaan, Starcraft is volgens velen nog vele malen beter in RTS opzicht dan WC3 ;) ... IMHO ook de koning onder de RTS'en :)

Ik was vroeger ook een verslaafde van Command en Conquer (aan het eind van de middag op school lekker lannen, met een C&C die op 3 floppies pastte omdat ze er alle filmpjes+muziek uitgeript hadden) :) ... maar sinds tiberian sun ben ik echt teleurgesteld door Westwood, keer op keer zelfs, want ik vind dat ze tot nu toe geen een spel meer hebben uitgebracht dat aan de playability van C&C en Red Alert kan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

Jammer trouwens dat je dan de skeletjes één voor één afmoet, maar ja, met zijn tweeën moet dat gaan.
En toen had je een tegenstander op een goed micro-dag die AMS op al z'n skellies ging casten :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

C&C Generals beloofd wel wat goeds trouwens...

(of mag ik dat niet een WC3 topic uiten? :X )

/edit
lol @ Waltor :P

[ Voor 15% gewijzigd door MrJ op 08-01-2003 14:47 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

Anoniem: 61109 schreef op 08 January 2003 @ 14:45:
[...]

En toen had je een tegenstander op een goed micro-dag die AMS op al z'n skellies ging casten :o :+
terg mij niet, jonge man :P

Starcraft heb ik ook gespeeld maar ik mis sfeer. Sfeer die in WC3 wel aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Sfeer die al in WC1 aanwezig was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 11:51
Hielko schreef op 08 januari 2003 @ 16:07:
Sfeer die al in WC1 aanwezig was :)
ik zou zowat weer wc1 uit de kast halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen krijg je zulke oude games altijd zo slecht aan de gang :(

@HIValicious: die 1vs2 heb ik nog ff binnengesleept hoor, maare, voortaan niet meer leaven omdat je moet eten hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11
:* voor blat0r

[ Voor 18% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-01-2003 17:28 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar645 schreef op 08 januari 2003 @ 16:28:
[...]

Ik heb deel 1 en 2 niet eens (toentertijd was ik helemaal gek van C&C en begon ik net met de pc) maar waarschijnlijk wordt dat toch weer gekloot met Xms, ems en winxp idd...

Damn! Al wéér verloren. Ik denk dat ik maar gewoon vast blijf houden aan mijn eigen strategie want al mijn stomme verzonnen lucratieve actietjes schieten niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Jaguar645 schreef op 08 januari 2003 @ 16:28:
[...]

Fuck man ik blijf lachen als ik die Icon van je zie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar jaguar heeft geen icon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71672

hij bedoelde die smiley :P

denk ik....

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 71672 op 08-01-2003 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

heb je web icons uit staan denk ik

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Jawel zeker wel :), zet ff de webicons aan bij je prefs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Nee ik bedoelde Icon, om smilies lach ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71672

ja, had ook webIcons uitstaan ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Anoniem: 71672 schreef op 08 januari 2003 @ 17:58:
ja, had ook webIcons uitstaan ... |:(
Nooit meer doen! webIcons zijn het leukste plekje van een forum :P

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

het is ook geen geheim dat ik eigenlijk bij GoT ben gegaan voor de webicons, als je ziet wat voor dergelijk laag niveau het forum voor de rest heeft :P

pff, maphackers zijn irritant, jammergenoeg kan je pas na de game gezien te hebben, en de replay goed te hebben geanalyseerd erachterkomen of het een maphacker is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
woei mijn icon word nog es beroemd :P

maar goed :) net een lekker potje gehad ging uitmuntend

pic :

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/se.tjepkema/woei.jpg

replay :

Replay

en weer meningen ajb :) en geen 2e hero gezeur aub dat weet ik wel enkel geen zin in omdat et al goed ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

ach ja ik start zo maar eens warcraft 3 op ff een potje of 2 doen

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jags, 2 dingen:

1. waarom pakte je geen 2e hero? :P
2. als je de replay post, kunnen we automatisch zien wat je score is, dus hoef je dat hier niet te posten

* Anoniem: 29882 jaguar645 op vingers tikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 09:30
niemand wilt zeker zijn strategy hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 16:06

Wiebbe

<none />

ligt er aan voor welke race >:)

Ik zal um graag doen, moet je ook ff zeggen waar voor, (ie At 2vs2, 1vs1 zeg t maar :) )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morph666 schreef op 08 januari 2003 @ 20:11:
niemand wilt zeker zijn strategy hier posten?
Op zich wil men hier gerust wel strats posten hoor, maar 1 tip: bedenk wel dat je niet zomaar een strat over moet nemen, hoe goed iemand ook is. Voor bepaalde strats heb je meer skill nodig dan het lijkt (vooral micro, maar zeker ook macro), en verder moet je vooral goed scouten en counters verzinnen op wat je tegenstander maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

KUT, WEER verloren omdat ik niet expande.... En dat probleem heb ik alleen maar op Plunder Isle..... Ik ownde hem dik..... Jammer genoeg kon hij net mijn laatste aanval afslaan en toen had ik geen gold meer, want mijn goldmine was net op toen ik weer wilde rebuilden. Een kleine 10 minuutjes later kwam hij leuk aanlopen met een groot leger ghouls en Gargoyles, die ik af kan slaan met 4 Burrows en 3 Watch Towers. Toen kwam hij met siege en ik was dood.... Waarom ben ik soms zo dom |:(

Ow en hoe leggen jullie aan je ouders uit dat je niet zomaar even met een potje kan stoppen, of even weg kan gaan? Want mijn moeder denkt nu dat ik helemaal verslaafd ben aan de computer omdat ik niet weg kan als ik aan het spelen ben.

[ Voor 10% gewijzigd door Apocrypha op 08-01-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Verbanden leggen met andere spelletjes ;)
dan bedoel ik schaken ofzo ;s

[ Voor 28% gewijzigd door Shade op 08-01-2003 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Jep, zeggen dat het lijkt op blind simultaan schaken versus 20 man werkt altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
woei net met UD 2 gasten ingepakt :P mijn ally deed et niet al te best in et begin en ik kwam der nogal laat achter dat hij tijdens creepen aangevallen werd :X

maar ok reply:

Replay

en wederom net zoals bij de vorige TIPS plz :P en hero ik weet et ik weet et, vergeet et steeds weer :o

[edit] fout in url gefixed

[ Voor 6% gewijzigd door Jaguar645 op 08-01-2003 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 11:57

Row

Apocrypha schreef op 08 januari 2003 @ 20:27:
KUT, WEER verloren omdat ik niet expande.... En dat probleem heb ik alleen maar op Plunder Isle..... Ik ownde hem dik..... Jammer genoeg kon hij net mijn laatste aanval afslaan en toen had ik geen gold meer, want mijn goldmine was net op toen ik weer wilde rebuilden. Een kleine 10 minuutjes later kwam hij leuk aanlopen met een groot leger ghouls en Gargoyles, die ik af kan slaan met 4 Burrows en 3 Watch Towers. Toen kwam hij met siege en ik was dood.... Waarom ben ik soms zo dom |:(

Ow en hoe leggen jullie aan je ouders uit dat je niet zomaar even met een potje kan stoppen, of even weg kan gaan? Want mijn moeder denkt nu dat ik helemaal verslaafd ben aan de computer omdat ik niet weg kan als ik aan het spelen ben.
same prob here :( gek word ik van die ouders ook nog onder etenstijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Row schreef op 08 January 2003 @ 20:59:
[...]

same prob here :( gek word ik van die ouders ook nog onder etenstijd
Ja kijk ik ben dan weer niet zo dom om voor etens tijd een potje te gaan spelen :). Maar net ging de telefoon en mijn moeder hoorde hem niet want die zat ergens anders. Dus ik neem op, schreeuw me longen leeg en toen pas kwam me ma... Ondertussen was ik al half dood. :/ Werd ze ook nog fucking boos op mij omdta ik zo schreeuwde en dat ik haar niet kwam halen :/

[ Voor 10% gewijzigd door Apocrypha op 08-01-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Oh, Waltor, een tipje voor onze vorige en volgende game:

Je had de laatste keer ook zoveel geld, meer dan 3000 goud. Maak er wat van :). Je had maar 1 crypt en ongeveer 3 zigs. Dan kan je niet zoveel doen :|

En jongens, er bestaat ook zoiets als 'Pause' zodat je tijdelijk het spel stop kan zetten voor een telefoontje ofzo (kort). En als ze niet aardig zijn dan geef je 'unit control' aan je partner zodat ie toch wat kan doen met je units........
dit natuurlijk alleen als je 2v2 of meer doet, anders ben je de lul als je tegenstander ongeloofelijk asociaal is

[ Voor 47% gewijzigd door Darkvater op 08-01-2003 21:08 . Reden: pause ]

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Jaguar645 schreef op 08 January 2003 @ 20:50:
woei net met UD 2 gasten ingepakt :P mijn ally deed et niet al te best in et begin en ik kwam der nogal laat achter dat hij tijdens creepen aangevallen werd :X

maar ok reply:

Replay

en wederom net zoals bij de vorige TIPS plz :P en hero ik weet et ik weet et, vergeet et steeds weer :o

[edit] fout in url gefixed
een tip: ga gewoon meer achter elkaar spelen en niet na elke game een half uur stoppen om de replay te posten :)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 08 January 2003 @ 21:03:
Oh, Waltor, een tipje voor onze vorige en volgende game:

Je had de laatste keer ook zoveel geld, meer dan 3000 goud. Maak er wat van :). Je had maar 1 crypt en ongeveer 3 zigs. Dan kan je niet zoveel doen :|
Hmmz, ik weet het, m'n macro laat me nogal eens in de steek :(. Micro'end red ik het vaak wel redelijk, maar vaak vergeet ik te expanden enzo... quite annoying :/

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 08-01-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
TrehT schreef op 08 January 2003 @ 21:22:
[...]

een tip: ga gewoon meer achter elkaar spelen en niet na elke game een half uur stoppen om de replay te posten :)
ik stop nooit een hlaf uur tussendoor :P deze game was eigenlijk eerder dan dat :P want ik heb eerst een gamepie erna gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Apocrypha schreef op 08 January 2003 @ 21:01:
[...]

Ja kijk ik ben dan weer niet zo dom om voor etens tijd een potje te gaan spelen :). Maar net ging de telefoon en mijn moeder hoorde hem niet want die zat ergens anders. Dus ik neem op, schreeuw me longen leeg en toen pas kwam me ma... Ondertussen was ik al half dood. :/ Werd ze ook nog fucking boos op mij omdta ik zo schreeuwde en dat ik haar niet kwam halen :/
Woei dat ken ik ergens van, ik krijg het vermoeden dat ze af en toe express binnelopen om mij te storen tijdens het craften. Zo zat ik gisteren rustig 1v1 te spelen (en het lukte!), kwam ze binnen en moest ze eens ff rustig met me praten. Moet ik ook mijn beeldscherm uitzetten, en terwijl zij dan zit door te zeiken over mijn schoolboeken hoor ik de hele tijd "our base is under attack" en dat soort stuff echt onverdragelijk. En zij zat dan zo van "goh wat ben je zenuwachtig" arggggggggg. 1 loss 4 me -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 03-07 04:24
Anoniem: 75020 schreef op 08 January 2003 @ 21:31:
[...]

Woei dat ken ik ergens van, ik krijg het vermoeden dat ze af en toe express binnelopen om mij te storen tijdens het craften. Zo zat ik gisteren rustig 1v1 te spelen (en het lukte!), kwam ze binnen en moest ze eens ff rustig met me praten. Moet ik ook mijn beeldscherm uitzetten, en terwijl zij dan zit door te zeiken over mijn schoolboeken hoor ik de hele tijd "our base is under attack" en dat soort stuff echt onverdragelijk. En zij zat dan zo van "goh wat ben je zenuwachtig" arggggggggg. 1 loss 4 me -_-.
Ik had me moeder dan allang weggeschopt en gezegd dat ik eerst mijn potje af moet maken. Verwend :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meestal als ik wat smeekwoordjes naar beneden roep lukt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:31
Ik het dit spel nu ook een kleine week en ik moet zeggen dat ik het een zeer goed spel vind.
Ik ben en blijf een Westwood fan maar ben er nu ook achter gekomen dat ook Blizzard top is.

Maar ik heb een paar vraagjes. Lees nu zo deze topics door en iedereen heeft het over creepen, mircroen enzo. Wat is in hemelsnaam creepen? Ik vind het gewoon een spel waarbij je hout en goud moet ontginnen en een leger maakt. Alleen heb je veel mogelijkheden ook omdat er hero's zijn.

Maar zou iemand mij eens kunnen vertellen wat er nou met die woorden bedoeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

achossie toch.

School en moeders... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

creepen = creephunten, snel een paar neutrale wezentjes opzoeken en doden om snel experience te krijgen

microeen = zorgen dat je tijdens het hele spel je kan inzetten voor alle doelen tegelijkertijd (een unit healen, een mijn bezetten en masturberen tegelijkertijd bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
apoc ik heb t zelfde met mijn ouders :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Anoniem: 29882 schreef op 08 januari 2003 @ 21:53:
creepen = creephunten, snel een paar neutrale wezentjes opzoeken en doden om snel experience te krijgen

microeen = zorgen dat je tijdens het hele spel je kan inzetten voor alle doelen tegelijkertijd (een unit healen, een mijn bezetten en masturberen tegelijkertijd bijv.)
Aha, mijn kennis is weer wat verrijkt.
Dat creepen deed ik al wel, maar wist niet dat het zo heette.
En dat microen, tja, dat probeer ik altijd wel (in iedere strategiegame) maar wist ook wederom niet dat het zo heette.

Edit: ik zie net expanden staan. Wat word daarmee bedoelt? Uitbreiden van je basis cq leger misschien?

Poe, dit is vast het eerste spel met zoveel moeilijke woorden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wmm op 08-01-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

expanden = opzetten van tweede town rondom een nieuwe mijn. Iets wat ik veel te vaak veel te vroeg doe (onder druk van dit forum) waardoor mijn strategie die eerder altijd goed werkte, de boot in gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

ik had zojuist nog een fast human expand tegen NE, hij ging me harassen maar had town hall net op tijd of om militias tot het leven te roepen, toen liet ie me ging hij creepen ik army bouwen en creepen, ik wist dat ie dryads ging dus ik priest/sorc/mortar/riflemen zn leger was in 5 sec weg en hij was lvl15 :) ohja 2 keer mn heroes invis wat ikzelf erg gosu vond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Bedankt, weet ik ook weer wat expanden is. Ik had al zo'n vermoeden :)

Ik vind trouwens dat de computer in custom game wel erg moeilijk te verslaan is, zelfs op easy. In de instellingen zorg ik ervoor dat ik de hele map kan zien zodat ik weet wat de computer gaat doen, maar zelfs dan nog is het vreselijk moeilijk. Ik hou het nu wel een tijdje uit maar op een gegeven moment komt ie met een leger die mij dan ineens moeiteloos verslaat. De computer zal z'n units dan wel al erg ver geupgraded hebben. Dus moet ik dat ook maar es sneller doen.

De singeplayer is trouwens ook subliem. Heb nu net die van de Humans uitgespeeld en wat een verhaal. Petje af voor Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

tegen de CPU moet je gewoon de 1ste aanval overleven daarna is het simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

juist, als je de ingang van je base afsluit met towers, komt hij echt nergens meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

Aargh hoe dom moet je zijn op 5 chims en 3 beren te verliezen aan 4 shaman :? Ik had maar 4 Shaman over en nog een mage van ally met lvl 3 aura. Maar hij gebruikte geen spells omdat ie niet wist hoe het moest :| Dus heb ik met 4 Shaman 5 chims en wat beertjes dood gemaakt :D . I love Purge :) ( en mijn 1337-GoSu Micro skills :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Hoe stom moet die andere zijn geweest :P
al die chims schieten 1 keer, en een shaman is dood ;)
of is de range van de shamans groter dan van chim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wmm schreef op 08 januari 2003 @ 22:18:
De singeplayer is trouwens ook subliem. Heb nu net die van de Humans uitgespeeld en wat een verhaal. Petje af voor Blizzard.
Petje af voor blizzard? Neej, voor al die andere topgames waarvan het verhaal geript is. Dit vind ik eigenlijk het enigste echt vervelende aan wc3: Het verhaal bevat veel (te veel) elementen en zelfs complete verhaallijnen van andere spellen.
Bijvoorbeeld:
-Die hele zooi tussen Medhiv en Archimonde doet mij sterk denken aan sacrifice, een geweldig spel dat ik zelfs nu nog blijf spelen.
-Het gebeuren met Arthas en Frostmourne gaat ongeveer letterlijk samen met Lagacy of Kain: Blood Omen(1&2), Lijkbleke ondooie gast met wit haar, legendarisch zwaard dat zielen vreet, zelfs de stem van Arthas (de dooie versie) klinkt als Kain!

Er zijn vast nog wel meer voorbeelden te noemen, maar het is nogal laat :p. Maar vooral deze 2 voorbeelden hebben mij erg boos gemaakt in het begin. en dat geld geloof ik voor meer h4rd-c0r3 gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 75020 schreef op 09 January 2003 @ 00:01:
[...]

Petje af voor blizzard? Neej, voor al die andere topgames waarvan het verhaal geript is. Dit vind ik eigenlijk het enigste echt vervelende aan wc3: Het verhaal bevat veel (te veel) elementen en zelfs complete verhaallijnen van andere spellen.
Bijvoorbeeld:
-Die hele zooi tussen Medhiv en Archimonde doet mij sterk denken aan sacrifice, een geweldig spel dat ik zelfs nu nog blijf spelen.
-Het gebeuren met Arthas en Frostmourne gaat ongeveer letterlijk samen met Lagacy of Kain: Blood Omen(1&2), Lijkbleke ondooie gast met wit haar, legendarisch zwaard dat zielen vreet, zelfs de stem van Arthas (de dooie versie) klinkt als Kain!

Er zijn vast nog wel meer voorbeelden te noemen, maar het is nogal laat :p. Maar vooral deze 2 voorbeelden hebben mij erg boos gemaakt in het begin. en dat geld geloof ik voor meer h4rd-c0r3 gamers.
_/-\o_ Sacrifice wat mis ik dat spel :) mijn cd is stuk moet em nog steeds ergens weer op de kop tikken :)

het verhaal is idd een beetje geript maar ach als het spel maar leuk blijft en niet een directe kopie qua alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
heerlijk toch skelly's :D net 2v2 RT ik met NE ally tegen 2 orcs :)

ze werden gekilled door skelly's :P en dat was maar een hlaf legertje necro's omdat ze het steeds nodig vonden me ally aan te vallen oftewel ik rende te vaak heen en weer om meer op me skelly's te concentreren

en jahoor weer replay en comments plz 8)

Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar645 schreef op 09 January 2003 @ 00:05:
[...]

_/-\o_ Sacrifice wat mis ik dat spel :) mijn cd is stuk moet em nog steeds ergens weer op de kop tikken :)

het verhaal is idd een beetje geript maar ach als het spel maar leuk blijft en niet een directe kopie qua alles :)
't Is idd vermakelijk ja, daarom speel ik het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaguar645 schreef op 09 januari 2003 @ 00:46:
heerlijk toch skelly's :D net 2v2 RT ik met NE ally tegen 2 orcs :)

ze werden gekilled door skelly's :P en dat was maar een hlaf legertje necro's omdat ze het steeds nodig vonden me ally aan te vallen oftewel ik rende te vaak heen en weer om meer op me skelly's te concentreren

en jahoor weer replay en comments plz 8)

Replay
ik dacht: mmm, dat bestandje zal ik dan wel even, in navolging op woei2, renamen tot woei3... Maar dat had je zelf al gedaan :P

Sacrifice staat hier mooi op mijn HD. Echt een schitterend spel & ziet er werkelijk fantastisch uit. Die chain lightning bijvoorbeeld is tien x mooier dan in WC3 om maar niet te zwijgen van de skins en textures... zeker 4xfsaa op een radeon8500 :P

Hey Jaguar, sorry trouwens dat ik vandaag niet kon 2v2'en maar ik had hier een goeie vriend op bezoek en aldus was het 1v1 wat de klok sloeg :). Het spijt me :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 09-01-2003 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Anoniem: 44391 schreef op 08 januari 2003 @ 23:22:
Aargh hoe dom moet je zijn op 5 chims en 3 beren te verliezen aan 4 shaman :? Ik had maar 4 Shaman over en nog een mage van ally met lvl 3 aura. Maar hij gebruikte geen spells omdat ie niet wist hoe het moest :| Dus heb ik met 4 Shaman 5 chims en wat beertjes dood gemaakt :D . I love Purge :) ( en mijn 1337-GoSu Micro skills :+ )
ja hoor 4 shamans =\
Zelfs met 4 shamns ben je nogeen uur bezig voor je 1 chim afhebt =\
Volgens mij had je iets meer dan alleen shamans, of die ally van jou raped die kenker apen met blizzard en we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

kenker apen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

[...]

Bijvoorbeeld:

Jah, idd, zelfs het hele universum hebben ze gestolen van Tolkien :(. Die NE ook.....nee, we willen niks doen, we gaan toch weg, de humans hebben de future, hebben geen guardians meer nodig. Pffft!

Naja, maar het blijft wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 09 January 2003 @ 13:12:
Jah, idd, zelfs het hele universum hebben ze gestolen van Tolkien :(. Die NE ook.....nee, we willen niks doen, we gaan toch weg, de humans hebben de future, hebben geen guardians meer nodig. Pffft!
Humans, Guardians??? ... volgens mij zijn guardians toch echt van de zerg ;)

En voor een realm als Warcraft, beter goed gejat dan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Guardians zijn zoals de Wizards in LOTR die over de mensheid waken en die beschermen tegen grote evil, zoals Sauron. Check maar wat Gandalf zegt :)

Naja, wens me success. Ik heb over 18 minuten een kuttentamen Databases wat gewoon vreselijk is. Ah, god, help me en starfall die gozer!!

[ Voor 33% gewijzigd door Darkvater op 09-01-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkvater schreef op 09 januari 2003 @ 13:31:
Guardians zijn zoals de Wizards in LOTR die over de mensheid waken en die beschermen tegen grote evil, zoals Sauron. Check maar wat Gandalf zegt :)

Naja, wens me success. Ik heb over 18 minuten een kuttentamen Databases wat gewoon vreselijk is. Ah, god, help me en starfall die gozer!!
Succes, ik heb ipv van een starfall maar een sleep gecast op die kerel, starfall heb ik nog niet bijgeleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Chim + bears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beetje vreemde combo overigens, ik zou er eerder dryads bij mixen dan bears. Nu heb je 2 keer aso ground damage maar geen AA :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Jaja, I know... Bedoelde ik niet, nevermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
MrJ schreef op 09 January 2003 @ 14:10:
[...]

Jaja, I know... Bedoelde ik niet, nevermind
zoiets wat je zij noemen ze een groot woordenschat :) komt soms pijnlijk aan maar is nix tegen te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

eh wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snapte het ook niet... maar toen keek ik naar "Ger" in z'n Icon, and after that it all made sense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik nu dan nog de enige die er nix van begrijpt :? :z

Please explain Profile :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 03-07 04:24
* Shagura snapt er ook geen hol meer van.
Darkvater schreef op 09 januari 2003 @ 13:12:
[...]

Naja, maar het blijft wel leuk :)
De gehele fantasy is 'geript' van Tolkien dus dat vind ik weer een slap argument...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109 schreef op 09 January 2003 @ 15:40:
Ben ik nu dan nog de enige die er nix van begrijpt :? :z

Please explain Profile :>
Ik snap er nog steeds niks van :) ... maar dat figuurtje in z'n icoon is ook een onbegrijpelijk tekenfilm figuurtje, ik snap dus nu WAAROM ik het niet snap :)

wacht effe... nu snap ik het zelf niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Waar hebben we het nu allemaal over? :?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

nergens over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Hmmm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry maar ik snap er niets meer van :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kom, we gaan het over warcraft hebben :P

kga binnenkort maar eens 1v1 doen, het heeft mij nooit en getrokken, omdat je bij 2v2+ tenminste nog op je maat kon zeiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
*nou 1v1 heeft de intresse in warcraft voor mij weer terug getrokken

*ik heb evilpino weer online gezien :) wat koel :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wa's evil Pino?

Nou ja, maakt niet uit, ik heb weer gewonnen! Woei!

Mass Casters is best leuk :P En irritant, maar vooral leuk :)

http://www.replayers.com/....php?id=8709&t=1042133516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Anoniem: 27493 schreef op 09 January 2003 @ 16:02:
[...]

Ik snap er nog steeds niks van :) ... maar dat figuurtje in z'n icoon is ook een onbegrijpelijk tekenfilm figuurtje, ik snap dus nu WAAROM ik het niet snap :)

wacht effe... nu snap ik het zelf niet meer :D
lol 7(8)7 niemand snapt het meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

een legende ;)

[ Voor 82% gewijzigd door FrostXL op 09-01-2003 19:02 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
[...]

Bijvoorbeeld:

Ja, nouja, kijk die spellen heb ik dus nooit gespeeld dus dat weet ik niet. Je zult wel gelijk hebben. Maar voor mij is het dus een geweldig verhaal. En voor de rest ook een geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een zelfingenomen mislukkeling met het iq van het achtereind van een zwakbegaafd varken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Evilpino ;( jammer maar he's gone hij speelt geen Warra meer :'(

He is a true legend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpino zie ik anders nog regelmatig op internet verschijnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882 schreef op 09 January 2003 @ 19:54:
evilpino zie ik anders nog regelmatig op internet verschijnen :?
Hij zwerft meestal rond in het final fantasy topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik doelde dus eigenlijk op battle.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Anoniem: 29882 schreef op 09 januari 2003 @ 19:26:
[...]

een zelfingenomen mislukkeling met het iq van het achtereind van een zwakbegaafd varken :P
die gelijk na zijn 2e post hier is gebanned van tnet :+

in de begindagen der WC3 universum was er eerst licht, daarna elektriciteit en der PC kwam eraan. Hierna volgde de warez release van WC3 die fanatiek gespeeld werd op Kali. Hier heeerrrrste Evilpino met zijn superrrrrr micro en kennis van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tillerman 0wnt pino :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om nu te zeggen dat Pino een legende is vind ik wat ver gaan, maar zijn replays waren wel altijd leerzaam, zo was ie de eerste hier denk ik, die irri DH+KotG en chims tactics postte en stuff like that, was wel mooi om te zien altijd :)

Velen hier blijven toch een paar niveaus daaronder steken :/ (waaronder ikzelf uiteraard :+)

edit:
Lol @ Vater's filosofische kijk op Warcraft3 :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 09-01-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
lol =) een legende, nee joh ik was altijd een redelijke speler met redelijk orginele tackieken =) ik speel af en toe een potje meestal ums maar ook nog wel eens gewoon wc3 . hier nog een leuke replay voor de "fanboys" dan =)

http://home.wanadoo.nl/c....%20/1.04/pinovsxanlee.w3g

[ Voor 27% gewijzigd door evilpin0 op 09-01-2003 23:18 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

evilpin0 schreef op 09 January 2003 @ 21:24:
lol =) een legende, nee joh ik was altijd een redelijke speler met redelijk orginele tackieken =) ik speel af en toe een potje meestal ums maar ook nog wel eens gewoon wc3 . hier nog een leuke replay voor de "fanboys" dan =)

lolol een driedubbele blademaster fax expand :D typisch pino ;) kom weer eens wat meer wc3 spelen man roeld ik maak jou altijd in :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op 09 January 2003 @ 21:24:

GG! :7 :9. Damn, als ik dit zo zie moet ik ook maar eens aan fast-expanden gaan doen, nog geen 1 keer geprobeerd :X

En zo zie je maar weer dat Orc air écht niet slecht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Nou ja, als je orc air vergelijkt met andere air,
is orc air toch eigenlijk beetje klote ..
Gryphons ownen de pan uit qua damage health en Armor,
Hippies, hebben achterlijke range en damage (vooral door al die upgrades!!)

en de Wyversn zijn erg fijn omdat slow poison hebben, wat ze natuurlijk uber hero killers maakt.. maar tegen andere air leggen wyvers het denk ik bijna altijd af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op 09 januari 2003 @ 21:24:

Jah, ik heb hem gezien. Great, nu ben ik depressief ;(

Mmm, jullie hulp bij het volgende (als het kan). Wat doe je, als je zelf gaat voor een hero, en daarna voor spell casters en plots word je aangevallen door een stapeltje huntresses?
Zie deze replay (duurt niet lang)

http://www.replayers.com/....php?id=8774&t=1042157966

Enig idee wat er misgaat?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 10-01-2003 01:21 . Reden: help!? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[quote]Anoniem: 58145 schreef op 10 januari 2003 @ 00:52:
[...]

Jah, ik heb hem gezien. Great, nu ben ik depressief ;(

huh? waarom depressief?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat denk je... Hou zou je het vinden om je te specialiseren in Orc en om dan een goser te zien die gewoon 100x beter is :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Je hebt altijd een meerdere, no doubt about that. Als je daar mee gaat zitten gaat alle lol van games er snel af vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Damn, gister een 2v2 gespeeld op Crucible (hoe die map op 2v2 komt, is mij een raadsel). Gaat de tegenstander mass air wyverns/chims. We zien net te laat dat ze mass air gaat, en ik heb niet genoeg raiders om ze af te maken, en me partner ging voor bears/dryads die hard geowned worden door de chim attack.

We besluiten dus om dan hun bases aan te vallen, maar helaas tegen siege damage van die beesten kan je niet op :(

Damn echt balen, wij waren veel en veel beter! Klote kutmap! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

ALs je niet goed scout heb je toch iets niet goed gedaan... :)

En een groepje dryads kan best een paar chims aan. Zeker als jullie echt zoveel beter waren toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken idiot
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-07 10:00
evilpin0 schreef op 09 januari 2003 @ 21:24:

Zeker originele aanpak, maar sorry dat ik het zeg: ik vond het niet echt efficient
omgaan met de resources. Als de NE voor dryads gaat had ik meteen voor taurens + witch docs gegaan (+ later evt enkele shamans). orc casters ownen :)
Er zijn namelijk erg veel wyverns gesneuveld nu.
Daarnaast is de NE speler veel te laat gaan zoeken naar een expand. Als hij in het begin de mijn naast zijn base had gecheckt had hij al veel eerder doorgehad dat hij qua geld in de problemen zou gaan komen.
Maar wel cool potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Drunken idiot schreef op 10 January 2003 @ 10:20:
[...]

Zeker originele aanpak, maar sorry dat ik het zeg: ik vond het niet echt efficient
omgaan met de resources. Als de NE voor dryads gaat had ik meteen voor taurens + witch docs gegaan (+ later evt enkele shamans). orc casters ownen :)
Er zijn namelijk erg veel wyverns gesneuveld nu.
Daarnaast is de NE speler veel te laat gaan zoeken naar een expand. Als hij in het begin de mijn naast zijn base had gecheckt had hij al veel eerder doorgehad dat hij qua geld in de problemen zou gaan komen.
Maar wel cool potje!
Waarom zou je in godsnaam casters tegen dryads gaan? Je wards worden binnen 1 sec gedispelled evenals je traps en bloodlust. Tegen dryads gewoon mass grunts oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MrJ schreef op 10 januari 2003 @ 09:46:
ALs je niet goed scout heb je toch iets niet goed gedaan... :)

En een groepje dryads kan best een paar chims aan. Zeker als jullie echt zoveel beter waren toch? :P
Een groepje dryads die een groepje chims 3/3 en wyvrms 3/3 aankan? Nee, sorry :)

Jah, we waren ook veel beter, alleen niet snel genoeg gescout. Daarom is zo'n grote map ook zo klote

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.