kan iemand mij vertellen hoe je je ballans van de auto motor kan regelen met welke buttons? (toetsenbord) en waar kan je je configuratie aanpassen, andere keys, video resolutie enzovoorts....
bla?
bla?
welke ballans?Q-bone schreef op 07 September 2003 @ 19:06:
kan iemand mij vertellen hoe je je ballans van de auto motor kan regelen met welke buttons? (toetsenbord) en waar kan je je configuratie aanpassen, andere keys, video resolutie enzovoorts....
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
bla?
dat doe je met weight transfer. En ik het hoofdmenu zit wel degelijk een optie scherm. Je moet die menu's doorlopen met <- & ->Q-bone schreef op 07 september 2003 @ 19:45:
bijvoorbeeld dat je op de motor zit en een weely doet, of in de bocht kunt hangen, maar een optie menu heb ik echt niet...
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
bla?
Verwijderd
nou zo moeilijk is het nu ook weer niet hoorVerwijderd schreef op 07 September 2003 @ 21:11:
't Is trouwens wel lastig: je moet die weighttransfer knop constant ingedrukt houden én de knop waarmee je omhoog of omlaag gaat. Wil je lekker vaart maken moet je wel de hele tijd voorovergebogen zitten. Heel vervelend, al die knopjes die ingedrukt moeten worden, als je met een stuur rijdt... Vandaar dat ik motoren mijdt. Tenzij het natuurlijk moet (in de career in LA).
Welke was dat ook alweer?Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 21:04:
Ik ben nu bezig tegen de skyline....erg lastig maar ik win ooit eens
Verwijderd
UitgespeeldVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 21:57:
Gefeliciteerd! Nu dus (zoals je schijnbaar al begrepen hebt) alle arcade circuitraces winnen en je zit op 100%. (CTF en zo tellen niet mee: weet ook niet waarom...)
'k Heb zelf nu net ff m'n laatste savegame 100% gemaakt door die circuit races te winnen. Maar dan wel met de 'howhardcanitbe' cheat...(Ik heb alles al twee keer 100% zonder cheats gedaan en ik vind het welletjes geweest...
)
Ik had het spel een paar dagen niet gespeeld en dan is het weer ZWAAR KICKEN om met die rotsnelheid door Tokyo te scheuren!Als er geen verkeer is valt het nog meer op hoeveel dingen er op en naast de straat staan, en hoe hard je er voorbij rijdt.
Het blijft de beste arcade racer EVER!
[ Voor 21% gewijzigd door Vimana op 09-09-2003 23:29 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
Als je bij opties bent, moet je met het pijltje naar beneden en dan kan je weer verder 'scrollen' door een submenu. Je gaat steeds een laag 'dieper' door met het pijltje naar beneden te gaan.enriqueeeee schreef op 10 September 2003 @ 21:20:
sorry dat ik dit moet vragen maar ik vind het menu zo lomp dat ik de reselutie niet in kan stellen ben ik nu een mongool ofzo ? waar kan ik die instellingen vinden onder options staan alleen maar de toetsenboard controller opties
BUGVerwijderd schreef op 10 september 2003 @ 23:24:
[...]
Als je bij opties bent, moet je met het pijltje naar beneden en dan kan je weer verder 'scrollen' door een submenu. Je gaat steeds een laag 'dieper' door met het pijltje naar beneden te gaan.
't Is inderdaad niet de lekkerste interface... Ik heb spel eindeloos gespeeld, en nog ga ik regelmatig per ongeluk naar het intro scherm en zo... Of de verkeerde kant op als ik een auto wil selecteren... Ik kan er maar niet aan wennen! Maar ach, zodra ik rij is alles vergeten...
O ja, als het spel eruit vliegt zodra je de resolutie wil veranderen: niets aan de hand: verander de res handmatig in het options.cfg (in de map userdata)! 't Is een bekende bug...
[ Voor 4% gewijzigd door enriqueeeee op 10-09-2003 23:33 ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
die waren er... maar ik vond het niet egt goed lopen dus maar weer weggedonderd... tis TE aracde om nog leuk fun te hebben met een skyline ofzowDeathKnight schreef op 11 september 2003 @ 23:24:
Waar zijn in vredesnaam de fan sites? De mods? De editors?
Verwijderd
Het is allemaal mogelijk. Ik heb het spel nu bijna 2x uitgespeeld.Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 13:25:
et leek me een leuk spel, maar nee, ik ben nu bij maria, ik rij continu gas volopen, maar die andere racers, rijden me zo vorbij??, hun hebbe 10x snellere wagens, lekker. Hoe kun je zo ooit een race winnen
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
you ain't seen nothing yetBertuss schreef op 14 October 2003 @ 10:23:
hahah neey .... ney ik heb het inmiddels al weer van iemand gekregen ....
dus ik kan weer verder .... pittige race trouwens !
Ik heb haast zelfmoord gepleegd met die race. Ik heb zelf een leuke shortcut bedacht op het eind want het was gewoon niet te doen.Epitome schreef op 14 oktober 2003 @ 12:59:
Ik ben nu bij de race tegen Savo in Parijs!
Maar hoe moet ik rijden, want ik ben steeds 3e of hoger.
Moet ik de track van Savo rijden? Dan lig ik wel steeds 1e of 2e maar het laatste stuk tegen het verkeer in is zo lastig, het is daar zo verdomde druk!
Als ik een andere route kies, kan ik misschien sneller zijn...
Hoe heb jij deze race gereden en eerste geworden (bij iets van 83%)?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
"dat ken niet als je op 100% zit is niemand met andere karre?" ?R-B schreef op 15 October 2003 @ 11:32:
online gamen dikkere bakken? dat ken niet als je op 100% zit is niemand met andere karre?
Jij mag nog wel eventjes (terug?) naar school.cappie schreef op 15 October 2003 @ 16:18:
[...]
"dat ken niet als je op 100% zit is niemand met andere karre?" ?
Volgens mij volg ik je niet helemaal.. je zegt dat je eerst 't spel moet uitspelen naar 100% en dat je dan alle kisten kan kiezen, en dat er niemand kan zijn met een dikkere kist dan jij?
Updating..............
Verwijderd
ikzelf vind dit spel echt oerlelijk voor de grapiichs van nu. Ook die game is opzich kinderachtig, gta is veel kickerVerwijderd schreef op 02 January 2003 @ 15:48:
wow wow dat ziet er veel belovent uit.![]()
![]()
zeker de moeite waard om die te gaan kopen
Helemaal mee eens. Ik vind het in 2 woorden een BAGGER GAME. Echt, de graphics zien er niet uit, de besturing met een keyboard is al helemaal niet te doen en daarnaast vind ik de opzet van de game helemaal niks. Ik denk echt dat je aan Need for Speed - Underground een veel betere race game van hetzelfde genre hebt.Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 20:52:
[...]
ikzelf vind dit spel echt oerlelijk voor de grapiichs van nu. Ook die game is opzich kinderachtig, gta is veel kicker
En bedankt voor je waardevolle toegift.
Wie speelt er dan ook een racespel met een toetsenbordGodjira schreef op 15 October 2003 @ 20:55:
[...]
Helemaal mee eens. Ik vind het in 2 woorden een BAGGER GAME. Echt, de graphics zien er niet uit, de besturing met een keyboard is al helemaal niet te doen en daarnaast vind ik de opzet van de game helemaal niks. Ik denk echt dat je aan Need for Speed - Underground een veel betere race game van hetzelfde genre hebt.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 11:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
A pc is like a work of art; it's never finished
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Lezzz op 14-12-2003 20:21 ]
A pc is like a work of art; it's never finished
Verwijderd
Op de Ati-site staat ergens een cat-uninstaller die elk spoor van je kaart zal verwijderen (op deze pagina: http://www.ati.com/support/drivers/misc/catalystutils.html). Misschien is dat een optie voordat je dingen over en door elkaar heen gaat installeren!Lezzz schreef op 14 december 2003 @ 18:11:
Ik zal die CoD-hotfix eens proberen met de 3.9, alhoewel ik met CoD zelf geen problemen heb (zoals ik al zei, alleen met MCII). Hopen dat het werkt.
Wat de Catalyst 3.7 betreft, ik dacht niet dat die de XT ondersteunt, en ik krijg m sowieso niet geïnstalleerd. Als ik in Safe Mode de 3.9 drivers eraf gooi, zet ie ze zelf terug via een map "Last Good" die aangemaakt wordt bij het afsluiten. Heel wazig, ik gooi die map eraf en bij de volgende reboot staat ie er weer!
edit:
Goed, die CoD-hotfix maakt dus geen verschil uit. Ik heb ATI al gemaild, dus we horen het wel.
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door me1299 op 27-12-2007 16:28 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq