Toon posts:

[PC] Rockstar Games -> Midnight Club 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Q-bone
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08:07

Q-bone

Dusss...

kan iemand mij vertellen hoe je je ballans van de auto motor kan regelen met welke buttons? (toetsenbord) en waar kan je je configuratie aanpassen, andere keys, video resolutie enzovoorts....

bla?

• me1299
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:49

me1299

$ondertitel

Q-bone schreef op 07 September 2003 @ 19:06:
kan iemand mij vertellen hoe je je ballans van de auto motor kan regelen met welke buttons? (toetsenbord) en waar kan je je configuratie aanpassen, andere keys, video resolutie enzovoorts....
welke ballans?

En je toesten e.d. kun je in het options menu regelen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

bijvoorbeeld dat je op de motor zit en een weely doet, of in de bocht kunt hangen, maar een optie menu heb ik echt niet...

bla?

• me1299

me1299

$ondertitel

Q-bone schreef op 07 september 2003 @ 19:45:
bijvoorbeeld dat je op de motor zit en een weely doet, of in de bocht kunt hangen, maar een optie menu heb ik echt niet...
dat doe je met weight transfer. En ik het hoofdmenu zit wel degelijk een optie scherm. Je moet die menu's doorlopen met <- & ->

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

ja met weight transfer zover was ik al, maar welke buttons zijn dat, ik zal btw straks ff het menu door snuffelen :D

bla?

• vstkvr
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
't Is trouwens wel lastig: je moet die weighttransfer knop constant ingedrukt houden én de knop waarmee je omhoog of omlaag gaat. Wil je lekker vaart maken moet je wel de hele tijd voorovergebogen zitten. Heel vervelend, al die knopjes die ingedrukt moeten worden, als je met een stuur rijdt... Vandaar dat ik motoren mijdt. Tenzij het natuurlijk moet (in de career in LA).

• me1299

me1299

$ondertitel

hellogoodbye schreef op 07 September 2003 @ 21:11:
't Is trouwens wel lastig: je moet die weighttransfer knop constant ingedrukt houden én de knop waarmee je omhoog of omlaag gaat. Wil je lekker vaart maken moet je wel de hele tijd voorovergebogen zitten. Heel vervelend, al die knopjes die ingedrukt moeten worden, als je met een stuur rijdt... Vandaar dat ik motoren mijdt. Tenzij het natuurlijk moet (in de career in LA).
nou zo moeilijk is het nu ook weer niet hoor ;) (it became my second nature)

Ik ben trouwens nu bij een hele lange race in de USA ;)

• me1299

me1299

$ondertitel

Ik heb het tournament gewonnen. Ik beschik nu over de Veloci :9

Heel de kleur van het menu is nu veranderd. Best cool. Maar wat moet ik nu gaan doen voor de volle 100%?

• FLiP.m0
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-09-2015

FLiP.m0

Apple Fanboy

Ik ben nu bezig tegen de skyline....erg lastig maar ik win ooit eens :D

Twitter: @PvR

• me1299

me1299

$ondertitel

FLiP.m0 schreef op 08 September 2003 @ 21:04:
Ik ben nu bezig tegen de skyline....erg lastig maar ik win ooit eens :D
Welke was dat ook alweer? :o

Ik zit nu op 89,7% van het spel. Carriere heb ik al helemaal uitgespeeld, ben nu arcade aan het doen.

• vstkvr
  • Niet online
Gefeliciteerd! Nu dus (zoals je schijnbaar al begrepen hebt) alle arcade circuitraces winnen en je zit op 100%. (CTF en zo tellen niet mee: weet ook niet waarom...)

'k Heb zelf nu net ff m'n laatste savegame 100% gemaakt door die circuit races te winnen. Maar dan wel met de 'howhardcanitbe' cheat... :o (Ik heb alles al twee keer 100% zonder cheats gedaan en ik vind het welletjes geweest... ;))

Ik had het spel een paar dagen niet gespeeld en dan is het weer ZWAAR KICKEN om met die rotsnelheid door Tokyo te scheuren! :) Als er geen verkeer is valt het nog meer op hoeveel dingen er op en naast de straat staan, en hoe hard je er voorbij rijdt.

Het blijft de beste arcade racer EVER! :)

• me1299

me1299

$ondertitel

hellogoodbye schreef op 09 September 2003 @ 21:57:
Gefeliciteerd! Nu dus (zoals je schijnbaar al begrepen hebt) alle arcade circuitraces winnen en je zit op 100%. (CTF en zo tellen niet mee: weet ook niet waarom...)

'k Heb zelf nu net ff m'n laatste savegame 100% gemaakt door die circuit races te winnen. Maar dan wel met de 'howhardcanitbe' cheat... :o (Ik heb alles al twee keer 100% zonder cheats gedaan en ik vind het welletjes geweest... ;))

Ik had het spel een paar dagen niet gespeeld en dan is het weer ZWAAR KICKEN om met die rotsnelheid door Tokyo te scheuren! :) Als er geen verkeer is valt het nog meer op hoeveel dingen er op en naast de straat staan, en hoe hard je er voorbij rijdt.

Het blijft de beste arcade racer EVER! :)
Uitgespeeld B)

Tijd voor online gamen. Maar telkens als ik connect naar een game krijg ik een error: connection failed with host.

Moet ik misschien een port forwarden?

• Vimana
  • Laatst online: 08-12 21:22

Vimana

Que...?

Ik heb het probleem dat zodra ik in het menu kom, deze de hele tijd blijft scrollen. Pas als ik de linker pijl toets ingedrukt houdt blijft ie stil staan.

Hoe kan ik dit verhelpen? :(

Gaat om de demo, en ik heb al geprobeerd joysticks te verwijderen/ opnieuw te installeren.

[Voor 21% gewijzigd door Vimana op 09-09-2003 23:29]

• enriqueeeee
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08-12 10:52

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

sorry dat ik dit moet vragen maar ik vind het menu zo lomp dat ik de reselutie niet in kan stellen ben ik nu een mongool ofzo ? waar kan ik die instellingen vinden onder options staan alleen maar de toetsenboard controller opties :(

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• vstkvr
  • Niet online
enriqueeeee schreef op 10 September 2003 @ 21:20:
sorry dat ik dit moet vragen maar ik vind het menu zo lomp dat ik de reselutie niet in kan stellen ben ik nu een mongool ofzo ? waar kan ik die instellingen vinden onder options staan alleen maar de toetsenboard controller opties :(
Als je bij opties bent, moet je met het pijltje naar beneden en dan kan je weer verder 'scrollen' door een submenu. Je gaat steeds een laag 'dieper' door met het pijltje naar beneden te gaan.

't Is inderdaad niet de lekkerste interface... Ik heb spel eindeloos gespeeld, en nog ga ik regelmatig per ongeluk naar het intro scherm en zo... Of de verkeerde kant op als ik een auto wil selecteren... Ik kan er maar niet aan wennen! Maar ach, zodra ik rij is alles vergeten... ;)

O ja, als het spel eruit vliegt zodra je de resolutie wil veranderen: niets aan de hand: verander de res handmatig in het options.cfg (in de map userdata)! 't Is een bekende bug...

• enriqueeeee
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 08-12 10:52

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

hellogoodbye schreef op 10 september 2003 @ 23:24:
[...]

Als je bij opties bent, moet je met het pijltje naar beneden en dan kan je weer verder 'scrollen' door een submenu. Je gaat steeds een laag 'dieper' door met het pijltje naar beneden te gaan.

't Is inderdaad niet de lekkerste interface... Ik heb spel eindeloos gespeeld, en nog ga ik regelmatig per ongeluk naar het intro scherm en zo... Of de verkeerde kant op als ik een auto wil selecteren... Ik kan er maar niet aan wennen! Maar ach, zodra ik rij is alles vergeten... ;)

O ja, als het spel eruit vliegt zodra je de resolutie wil veranderen: niets aan de hand: verander de res handmatig in het options.cfg (in de map userdata)! 't Is een bekende bug...
BUG :? ik had nergens last van deed hem op 1280 1024 en het beeld werd 1 sec zwart en toen kwam ik weer terug
edit:
maar ik heb geen options.cfg in de userdata map :'( kan dat ?
NU WEL :)

[Voor 4% gewijzigd door enriqueeeee op 10-09-2003 23:33]

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• me1299

me1299

$ondertitel

Waar zijn in vredesnaam de fan sites? De mods? De editors?

• Don3k
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08-12 08:34
DeathKnight schreef op 11 september 2003 @ 23:24:
Waar zijn in vredesnaam de fan sites? De mods? De editors?
die waren er... maar ik vond het niet egt goed lopen dus maar weer weggedonderd... tis TE aracde om nog leuk fun te hebben met een skyline ofzow :*)

• Polygon
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 10-06-2013
et leek me een leuk spel, maar nee, ik ben nu bij maria, ik rij continu gas volopen, maar die andere racers, rijden me zo vorbij??, hun hebbe 10x snellere wagens, lekker. Hoe kun je zo ooit een race winnen

• me1299

me1299

$ondertitel

SolidCobra schreef op 13 September 2003 @ 13:25:
et leek me een leuk spel, maar nee, ik ben nu bij maria, ik rij continu gas volopen, maar die andere racers, rijden me zo vorbij??, hun hebbe 10x snellere wagens, lekker. Hoe kun je zo ooit een race winnen
Het is allemaal mogelijk. Ik heb het spel nu bijna 2x uitgespeeld.

Het is puur de route kennen, goed kunnen ontwijken van auto's en goed bochten kunnen nemen. En een beetje geluk dat de tegenstander foutjes maakt. Maar als je goed stuurt kan altijd terrein winnen in bochten.

• Bertuss
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06-04 17:42
Ik baal toch joh ! Ik zat op ongeveer 35 % (race langs die rivier). Nu wil het spel niet meer starten. Dus ik denk moet mijn saved games wel bewaren. Dus ik op ja gedrukt bij de-installatie. Dus ik denk: dat zit wel snor > niet dus ! Mijn saved games weg ! :'( Kan iemand mij helpen aan ongeveer 35 % saved game ?
PLEASE _/-\o_

• R-B
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08-12 19:37
hehe :p 100 ook goed? :P

• Bertuss
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06-04 17:42
hahah neey .... ney ik heb het inmiddels al weer van iemand gekregen ....
dus ik kan weer verder .... pittige race trouwens !

• me1299

me1299

$ondertitel

Bertuss schreef op 14 October 2003 @ 10:23:
hahah neey .... ney ik heb het inmiddels al weer van iemand gekregen ....
dus ik kan weer verder .... pittige race trouwens !
you ain't seen nothing yet >:)

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 14:03
Ik ben nu bij de race tegen Savo in Parijs!

Maar hoe moet ik rijden, want ik ben steeds 3e of hoger.

Moet ik de track van Savo rijden? Dan lig ik wel steeds 1e of 2e maar het laatste stuk tegen het verkeer in is zo lastig, het is daar zo verdomde druk! :(

Als ik een andere route kies, kan ik misschien sneller zijn...

Hoe heb jij deze race gereden en eerste geworden (bij iets van 83%)? :?

• me1299

me1299

$ondertitel

Epitome schreef op 14 oktober 2003 @ 12:59:
Ik ben nu bij de race tegen Savo in Parijs!

Maar hoe moet ik rijden, want ik ben steeds 3e of hoger.

Moet ik de track van Savo rijden? Dan lig ik wel steeds 1e of 2e maar het laatste stuk tegen het verkeer in is zo lastig, het is daar zo verdomde druk! :(

Als ik een andere route kies, kan ik misschien sneller zijn...

Hoe heb jij deze race gereden en eerste geworden (bij iets van 83%)? :?
Ik heb haast zelfmoord gepleegd met die race. Ik heb zelf een leuke shortcut bedacht op het eind want het was gewoon niet te doen.

Je moet die savo hond volgen, en voordat je moet springen bij die boot moet je linksaf gaan en daarna gelijk rechts de brug over en als een gek verder rijden. Evenlater zit je weer op hetzelfde parcour als savo alleen heb je hem dan achter je gelaten >:)

• cappie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 28-08 20:18

cappie

Cultuur is niet je vriend

Ik vroeg me af waarom de PC cheats niet werken.

'octane' werkt niet bijvoorbeeld..

Ik zit vast in een level waar ik niet voorbij kom, en ik heb geen zin meer om 't maar te blijven proberen.. 'k wil gewoon een nitro extra hebben ofzo.. dit ZUIGT.

En waarom hebben die nigga's tijdens online games altijd dikkere kisten dan ik? :)

Wie kan me helpen?

Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. | profiel | systeem

• R-B
online gamen dikkere bakken? dat ken niet als je op 100% zit is niemand met andere karre?

• cappie

cappie

R-B schreef op 15 October 2003 @ 11:32:
online gamen dikkere bakken? dat ken niet als je op 100% zit is niemand met andere karre?
"dat ken niet als je op 100% zit is niemand met andere karre?" ?

Volgens mij volg ik je niet helemaal.. je zegt dat je eerst 't spel moet uitspelen naar 100% en dat je dan alle kisten kan kiezen, en dat er niemand kan zijn met een dikkere kist dan jij?

Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. | profiel | systeem

• Enthroned
  • Laatst online: 20-10 20:37
cappie schreef op 15 October 2003 @ 16:18:
[...]

"dat ken niet als je op 100% zit is niemand met andere karre?" ?

Volgens mij volg ik je niet helemaal.. je zegt dat je eerst 't spel moet uitspelen naar 100% en dat je dan alle kisten kan kiezen, en dat er niemand kan zijn met een dikkere kist dan jij?
Jij mag nog wel eventjes (terug?) naar school.

Updating..............

• mcthefirst
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-02-2004

mcthefirst

Icute rulz :)

mastericter schreef op 02 January 2003 @ 15:48:
wow wow dat ziet er veel belovent uit. :9~ :9~

zeker de moeite waard om die te gaan kopen
ikzelf vind dit spel echt oerlelijk voor de grapiichs van nu. Ook die game is opzich kinderachtig, gta is veel kicker :)

Vroegahhh! Vroegah had je alleen kuiluh!

• Godjira
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 04-12 13:40

Godjira

To infinity and beyond!

mcthefirst schreef op 15 October 2003 @ 20:52:
[...]

ikzelf vind dit spel echt oerlelijk voor de grapiichs van nu. Ook die game is opzich kinderachtig, gta is veel kicker :)
Helemaal mee eens. Ik vind het in 2 woorden een BAGGER GAME. Echt, de graphics zien er niet uit, de besturing met een keyboard is al helemaal niet te doen en daarnaast vind ik de opzet van de game helemaal niks. Ik denk echt dat je aan Need for Speed - Underground een veel betere race game van hetzelfde genre hebt.

Profile

• cappie

cappie

Enthroned schreef op 15 October 2003 @ 20:51:
[...]
Jij mag nog wel eventjes (terug?) naar school.
En bedankt voor je waardevolle toegift.

Alsof R-B zo lekker duidelijk is met z'n zinsconstructies..

LEESTEKENS.. die zijn er niet voor niets!

"altijd maar die waardeloze opmerkingen waarom kunnen ze nou niet eens gewoon doen alsof het zo moeilijk is om fatsoenlijk leestekens d'r tussen te lezen als ik ze vergeet doet niemand het!" om maar even een voorbeeld te schetsen..

• cappie

cappie

Godjira schreef op 15 October 2003 @ 20:55:
[...]
Helemaal mee eens. Ik vind het in 2 woorden een BAGGER GAME. Echt, de graphics zien er niet uit, de besturing met een keyboard is al helemaal niet te doen en daarnaast vind ik de opzet van de game helemaal niks. Ik denk echt dat je aan Need for Speed - Underground een veel betere race game van hetzelfde genre hebt.
Wie speelt er dan ook een racespel met een toetsenbord :? .. als je dat dan toch doet, zeur dan niet om 't feit dat je te lam bent om een fatsoenlijke game controller te kopen.

Ik heb hier een PS2 controller aangesloten op een PS2-2-USB converter, en ik moet zeggen dat 't heerlijk raced 8)

Voor de serieuze racegames moet je toch op de PS2 zijn met GT3 (en binnenkort Gran Turismo 4!!! (volgend jaar pas! :'().

Het speelt iig een stuk leuker dan dat nare 'need for speed', en al helemaal beter dan de rest van al die beroerde arcade racegames op de PC :r

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 14:03
Misschien hebben jullie de configuratie van de graphics (resolutie en kleuren) nog niet gevonden, want het is helemaal niet lelijk! :/

De graphics van GTA Vice City zijn heus niet veel beter dan die van MC2!!

Het is een leuke arcaderacer die retesnel gaat en superverslavend is! :D

Er is idd geen andere arcaderacer die vetter is dan Midnight Club 2 atm.

• vstkvr
  • Niet online
Hé, leuk! MCII leeft nog! ;)

Ik vind het dus een PRACHTIG spel: de beste arcade racer ever (op de PC).
Ik speel hem nog regelmatig: gewoon ff een paar races achter elkaar (en dan dus default careerraces in arcademode: de andere arcade races speel ik nooit). Heerlijk!
Een hele career op standaard sterkte doe ik niet meer... Dat heb ik afgelopen zomer twee keer gedaan, en dat viel echt niet mee. Helemaal niet in die hitte, op zolder... Ik zie me nog zitten! (Hm, leuk om aan terug te denken: was een leuke zomer: ik deed niets anders dan MCII spelen! ;)) Het spel kan soms zwaar frustrerend moeilijk zijn (en dan vooral die eerste Savo in Parijs race...)! Maar het is echt kicken als je het haalt!

Ik speel het dus op een PC met een force feedback stuur en dat rijdt echt perfect! Ik heb sublieme controle over alles wat ik doe, zelfs in de meest 'krappe' situaties. En ik vind die graphics prachtig, terwijl ik nog geeneens alle opties aan heb...

Voor mij is dit echt het spel van het jaar! Serieus! (Toch grappig hoe smaken verschillen!) En zoals ik al zei: de beste arcade racer ever (maar ik heb dan ook alleen ervaring met games op de PC...!) (Tot nu toe was mijn favoriete arcaderacer Motorhead).

Ik heb trouwens nog niet echt online gespeeld, omdat die ingame serverbrowser waardeloos is en omdat mensen met een snellere computer ook sneller schijnen te racen... Hoe staat het nu met het online MCII gebeuren? En wordt het eigenlijk al ondersteund (zoals was beloofd) door Gamespy...?

[Voor 8% gewijzigd door vstkvr op 17-10-2003 11:58]

• R-B
Vergeet de wielen niet :P, Die zijn ook ZOOOOOOOO mooi :P

Nu beter; cappie?

• vstkvr
  • Niet online
Ik heb net voor het eerst die Capture The Flag gedaan (offline) en da's leuk! Stukken leuker dan ik had gedacht! Best wel lastig ook nog! Dikke pret. De beste aankoop van het jaar! ;)

• R-B
offline zuigt _/-\o_

ONline is cool man.. vooral capture the flag :)

• vstkvr
  • Niet online
Hm, moet ik dan maar ook eens gaan doen... Ik heb alleen online gespeeld toen ik het spel net had, afgelopen zomer. Ik vond het nogal lastig servers te vinden waar wat te beleven viel... Is dat nu beter? Weet je trouwens if Gamespy (of ASE!) nu ook MCII ondersteunt? Want die ingame browser zuigt een beetje. Nogal...

• R-B
mwaa die ingame is wel makkelijk :) ik host soms me eigen game wel is :D

maja nu speel ik niet meer :D zijn so veel betere games ;)

• Lezzz
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Goed, het is een wat ouder topic, maar dit lijkt me de beste plek voor mijn probleem.

Ik heb sinds kort mijn oude videokaart vervangen door een Radeon 9800XT, en nu wil MCII niet meer opstarten. Ik heb zowel MCII zelf als DirectX9 en de Catalyst 3.9 opnieuw geïnstalleerd, maar zonder succes. Iedere keer als ik MCII wil opstarten, knippert het scherm een paar keer en blijft dan zwart. Ik kan dan wel nog taskswitchen maar ik moet wel rebooten om mc2.exe af te kunnen sluiten. Bij andere games heb ik dit probleem niet. Heeft iemand dezelfde ervaring en, liever nog, een oplossing? Zowel de ATI-site als de MCII-site bieden geen soelaas en verdere searches leveren alleen het bekende Call of Duty-probleem op.

A pc is like a work of art; it's never finished

• bAdmuTs
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-11 16:51
Probeer is catalyst 3.7, schijnen veel problemen te zijn met catalyst 3.8 en 3.9, me broertje had bijv met 3.9 problemen in prince of persia maar met 3.7 waren de problemen over :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• R-B
XT? tering :s.. hoe duur was die wel niet he :s..
Maja.. wel gloednieuwe kaart met oude spel.. Hmm.. 3.7?

• vstkvr
  • Niet online
Ik heb net een Radeon 9800 Pro met de 3.9 drivers. Maar ik heb wel de hotfix voor Call of Duty geinstalleerd. Bij mij draait MC2 gewoon goed. Wellicht helpt die hotfix ook voor andere games!

• vstkvr
  • Niet online
Ik heb een dus nieuwe computer met een Radeon 9800 Pro i.p.v een GeForce 3 Ti200. En het draait wel goed. Maar...

Ik vond het op m'n oude computer er altijd prachtig uit zien. Ik begreep dan ook niets van de mensen die zeiden dat het er knudde uit zag. Nu dus wel... :( Ik heb nu dus een Radeon 9800 Pro en opeens is alles gehuld in een dikke bruinte gore mist... Op de GeForce zag alles er fris en prachtig uit (alleen kon ik reflections en bumpmapping niet aanzetten i.v.m. te weinig power). Nu kan ik wel alles aan zetten, maar het oogt echt STUKKEN minder... Heel bruin en vaag en mistig...

Weet iemand toevallig een optie in een of ander cfg file waarmee je de boel wat kun opfleuren? Wellicht is die mist te verwijderen door een instelling die niet in de game zelf te vinden is...?

• Lezzz
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Ik zal die CoD-hotfix eens proberen met de 3.9, alhoewel ik met CoD zelf geen problemen heb (zoals ik al zei, alleen met MCII). Hopen dat het werkt.

Wat de Catalyst 3.7 betreft, ik dacht niet dat die de XT ondersteunt, en ik krijg m sowieso niet geïnstalleerd. Als ik in Safe Mode de 3.9 drivers eraf gooi, zet ie ze zelf terug via een map "Last Good" die aangemaakt wordt bij het afsluiten. Heel wazig, ik gooi die map eraf en bij de volgende reboot staat ie er weer!
edit:
Goed, die CoD-hotfix maakt dus geen verschil uit. Ik heb ATI al gemaild, dus we horen het wel.

[Voor 12% gewijzigd door Lezzz op 14-12-2003 20:21]

A pc is like a work of art; it's never finished

• vstkvr
  • Niet online
Lezzz schreef op 14 december 2003 @ 18:11:
Ik zal die CoD-hotfix eens proberen met de 3.9, alhoewel ik met CoD zelf geen problemen heb (zoals ik al zei, alleen met MCII). Hopen dat het werkt.

Wat de Catalyst 3.7 betreft, ik dacht niet dat die de XT ondersteunt, en ik krijg m sowieso niet geïnstalleerd. Als ik in Safe Mode de 3.9 drivers eraf gooi, zet ie ze zelf terug via een map "Last Good" die aangemaakt wordt bij het afsluiten. Heel wazig, ik gooi die map eraf en bij de volgende reboot staat ie er weer!
edit:
Goed, die CoD-hotfix maakt dus geen verschil uit. Ik heb ATI al gemaild, dus we horen het wel.
Op de Ati-site staat ergens een cat-uninstaller die elk spoor van je kaart zal verwijderen (op deze pagina: http://www.ati.com/support/drivers/misc/catalystutils.html). Misschien is dat een optie voordat je dingen over en door elkaar heen gaat installeren!

• goldenoldie
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-06-2019
Jaaaaaa, ik weet het, dit topic is HEEL oud, maar ik moet m'n verhaal even kwijt! ;)

Vier jaar geleden heb ik dikke pret gehad met Midnight Club II op de pc. Ik heb 'm helemaal uitgespeeld zonder cheats en dat was een hels karwei: ik weet nog precies hoe ik die nazomer zat te zweten tijdens de hittegolf op zolder om die finish maar als eerste te halen!

Een paar maanden later kocht ik een nieuwe computer en op een of andere manier draaide MCII niet lekker op die computer... Het spel is toen verdwenen richting de kamer van m'n zoon, die er verder niet veel meer mee gedaan heeft.

Vandaag, vier jaar later, lag het doosje van MCII opeens bij m'n computer: zoonlief had z'n kamer opgeruimd! Ondertussen heb ik (natuurlijk) alweer een andere computer, met Vista en een 8800GTX. Ik dacht 'Ach, laat ik eens proberen of het werkt, gewoon voor de lol...', want ik weet nog heel goed hoe leuk ik het spel toen vond.

Tot mijn stomme verbazing werkt het ook nog... zonder patches of aanpassingen of wat dan ook. En tot mijn NOG grotere verbazing er is zelfs een optie voor 1680x1050x32...!!! Rockstar was z'n tijd ver vooruit, schijnbaar, want er zijn daarna nog diverse (race)games uitgekomen die dat NIET ondersteunen (out of the box)!

In ieder geval: ik heb weer mega lol gehad met dit spel (wel even gecheat om alles te unlocken natuurlijk... ;) )! Okay, de graphics zijn verouderd, maar het kan er nog best mee door, helemaal doordat 'ie dus die hoge resolutie ondersteunt. Erg grappig is ook dat ik zowat alle routes METEEN weer goed kon rijden (in dit spel moet je zelf zoeken naar de juiste route): in sommige races komt dit erg nauw (zoals die ene die begint bij het Louvre en door de hele stad gaat, met maar een paar checkpoints). Opvallend dat dat allemaal in je geheugen (je ECHTE geheugen ;) ) blijft zitten! Maar ja, sommige van die races heb ik ook wel 65 keer gereden voordat ik ze haalde...

Al met al dus veel lol gehad en dat zal ik de komende dagen zo nu en dan nog vast wel weer hebben, tussen al het next-gen geweld van tegenwoordig door... ;)

Zo, dat moest ik toch even kwijt! ;)

• me1299

me1299

$ondertitel

Ik heb het ook onlangs weer gespeeld! Was voor mij ook een feest der herkenning :D Het coole is gewoon dat je je echt een weg moet banen tussen verkeer door wat in de tegengestelde richting aan komt tetteren terwijl jij met 300km/h aan komt zetten 8)7

[Voor 50% gewijzigd door me1299 op 27-12-2007 16:28]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee