hoeveel % zit je dan? welke auto heb je?
Yippie zit op 72.6% heb de knight gewonne net
| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |
Anoniem: 16235
Omdat niemand anders het weet geef ik mezelf maar ff antwoord. Ik denk nu dat het hier mee te maken heeft (dit vond ik op het internet):Anoniem: 16235 schreef op 04 August 2003 @ 23:40:
O ja, ff wat anders. De career is voorbij en... ik zit op 84,6%! Weet iemand hier hoe je tot de 100% komt...? Moet je met bepaalde auto's bepaalde arcade races doen...? Of eh... (het zal toch niet waar zijn...) heb ik niet de 100% gehaald omdat ik hier en daar gecheat heb...
*Los Angeles police car
Win all the circuit races in Los Angeles in arcade mode to unlock the Los Angeles police car.
* Paris police car
Win all the circuit races in Paris in arcade mode to unlock the Paris police car.
* Tokyo police car
Win all the circuit races in Tokyo in arcade mode to unlock the Tokyo police car.
* SLFA50X
Win all the races in Los Angeles, Paris, and Tokyo in arcade mode to unlock the SLFA50X. It is the fastest car in the game and can hit 250 mph with no boost. You can only use it in arcade mode.
Oftewel: in de arcademode valt ook nog wat te verdienen! En ik denk dat je daar dus de 100% mee vol moet maken.
Ik heb heel die arcade-mode trouwens nog niet gespeeld! In de careermode zit geen één circuit en zo, bedenk ik me nu... Ik ben benieuwd hoe moeilijk de arcade-mode is...
Ik ga trouwens onder een ander savegame de career weer helemaal opnieuw doen. En dan zonder gebruik van de 'howhardcanitbe#'-cheat. Ik ben toch wel benieuwd hoe ver ik kom. In m'n eerste career begon ik met die cheat pas in Parijs. M'n andere savegame gebruik ik om verder in arcademode en voor de lol te spelen, als ik vast zit in de career en ff wat anders wil... Op zo'n manier hoop ik toch ergens in de verre toekomst toch eens de career af te sluiten zoals het hoort...
3e auto ofzoR-B schreef op 05 August 2003 @ 14:53:
hoeveel % zit je dan? welke auto heb je?
dan al uitvalle pff.. raar? geen idee??
@ hellogoodbye
Hmm ga ik een straks na career de arcade mode ook doen
Heb nog steeds niet gecheat en ga dat volhouden ook
veel succes zonder the cheaten
@ hellogoodbye
Hmm ga ik een straks na career de arcade mode ook doen
Heb nog steeds niet gecheat en ga dat volhouden ook
veel succes zonder the cheaten
ik heb even mijn gravis gamepad pro uit het stof geplukt, nu speelt het al een stuk beter
Zo, weer overnieuw begonnen met de career! Tjonge, wat gaat dat opeens langzaam en makkelijk! De eerste 7 races won ik allemaal in 1 keer! En ook die Find a player-achtervolgingen kostte geen moeite. Totdat ik tegen Hector de race moest rijden waarmee je die Slipstream trick verdiend... Zo'n race waarin je zelf de route mag bepalen. Ik kreeg maar niet door wat de beste route was... En die auto is zo sloooooooooooom...
Uiteindelijk ben ik Hector gevolgd en ik denk dat ik pas na zo'n 10 of 15 keer won...
Pfff... (Wil ik die career eigenlijk nog wel een keer doen...?
)
Ik heb een hekel aan die races met 'roterende' zoek-het-zelf-maar-uit-checkpoint... Maar we zijn 'alweer' op 12,nog-wat procent.
O ja, irriteren jullie je ook zo verschrikkelijk aan die intro-movies die je pas kunt onderbreken na een paar seconden? Heel erg! De gek die dat bedacht heeft! Maar... voor degenen die het nog niet wisten: hier is de oplossing:
In de map Midnight Club II / video staan drie .bik files: mc2intro.bik, rockstar.bik en sdlogo.bik.
Maak drie simpele, lege Kladbok-files, hernoem ze naar die drie bestanden en plaats ze in de video map (over die originelen heen of verander eerst de namen daarvan bijv. met extensie .bak).
Als je nu het spel opstart ben je binnen no time bij het scherm met copyright gegevens. Ja, daar moet je toch even doorheen. Maar het scheelt toch een hoop kostbare racetijd!
Uiteindelijk ben ik Hector gevolgd en ik denk dat ik pas na zo'n 10 of 15 keer won...
Ik heb een hekel aan die races met 'roterende' zoek-het-zelf-maar-uit-checkpoint... Maar we zijn 'alweer' op 12,nog-wat procent.
O ja, irriteren jullie je ook zo verschrikkelijk aan die intro-movies die je pas kunt onderbreken na een paar seconden? Heel erg! De gek die dat bedacht heeft! Maar... voor degenen die het nog niet wisten: hier is de oplossing:
In de map Midnight Club II / video staan drie .bik files: mc2intro.bik, rockstar.bik en sdlogo.bik.
Maak drie simpele, lege Kladbok-files, hernoem ze naar die drie bestanden en plaats ze in de video map (over die originelen heen of verander eerst de namen daarvan bijv. met extensie .bak).
Als je nu het spel opstart ben je binnen no time bij het scherm met copyright gegevens. Ja, daar moet je toch even doorheen. Maar het scheelt toch een hoop kostbare racetijd!
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 05-08-2003 20:34 ]
Heb net ff de LA arcade race gedaan en heb nu de LA copcar gewonnen
, gewoon een auto uit tokyo nemen en je boekt ze er allemaal uit, die copcar is btw sneller dan de snelste LA auto. Alleen jmmr dat et zo ontiegelijk schokt bij mij
Wat ik altijd doe bij die zoek et zelf maar uit races is gewoon een auto volgen en zo kijken hoe de route loopt, als je merkt dat een andere auto een snellere route heeft die gaan volgen en op een gegeven moment ken je die baan redelijk uit je hoofd, gewoon turbo op het laatst en boek em eruit net voor de finish
BTW: je % gaan ook omhoog met de arcade mode
edit: moet denk ik me comp maar es opnieuw installen ofzo want dit is niks zo
1 frame per 4 sec in paris arcade mode en tokyo normal (ben ff de naam kwijt) mode, hij begint zelfs bij de 1ste races al te flippen en voornamelijk als er veel tegenstanders in beeld zijn, zonder tegenstanders draait ie lekker soepeltjes

Wat ik altijd doe bij die zoek et zelf maar uit races is gewoon een auto volgen en zo kijken hoe de route loopt, als je merkt dat een andere auto een snellere route heeft die gaan volgen en op een gegeven moment ken je die baan redelijk uit je hoofd, gewoon turbo op het laatst en boek em eruit net voor de finish
BTW: je % gaan ook omhoog met de arcade mode
edit: moet denk ik me comp maar es opnieuw installen ofzo want dit is niks zo
[ Voor 27% gewijzigd door bAdmuTs op 05-08-2003 21:19 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Yippie zit op 79.8%
Nu zit ik bij 2e tijd missie van tokyo
PIECE OF CAKE is ie..
Alleen met nog 2 minuten over tyf bij laatste cheackpoint net naast de boot.. 2 keer naast de boot beland.. dus nog niet gered
maarja zo nog ff doen en heb ik hem
of tyf er weer naast
..
Maar iig hij is makkie.. en nog alles ZONDER cheat
Nu zit ik bij 2e tijd missie van tokyo
PIECE OF CAKE is ie..
Alleen met nog 2 minuten over tyf bij laatste cheackpoint net naast de boot.. 2 keer naast de boot beland.. dus nog niet gered
maarja zo nog ff doen en heb ik hem
Maar iig hij is makkie.. en nog alles ZONDER cheat
Het valt me op dat ik denk iets al heel vaak gedaan te hebben terwijl het nog maar een paar keer was.
Snappie...?
Uitleg: ik ben nu aan het bijhouden hoevaak ik een bepaalde race rij voordat ik 'm haal. Gek genoeg lijken drie pogingen soms al 10! Zo voelt het aan! Ik heb net in LA de laatste race tegen Gina gereden op de verplichte motor. Voor m'n gevoel heb ik 'm 20 keer gereden. Zo zou ik het eerder ook gezegd hebben. Maar op m'n lijstje staan nog maar 7 streepjes! Dat valt dus erg mee. Maar het voelt veel vaker.
Trouwens heel irritant als je tot 3 keer toe VLAK voor de finish met je (pokke)motor tegen hetzelfde muurtje botst... En de politie achter een motor aan laten jagen is ook heel erg...
Al met al moet ik dus gewoon wat geduldiger zijn. Ik zei dat ik tegen Hector pas na 10, 15 keer won. Dat was waarschijnlijk dus maar 6 keer of zo...
Niet te snel opgeven, hellogoodbye!
Snappie...?
Uitleg: ik ben nu aan het bijhouden hoevaak ik een bepaalde race rij voordat ik 'm haal. Gek genoeg lijken drie pogingen soms al 10! Zo voelt het aan! Ik heb net in LA de laatste race tegen Gina gereden op de verplichte motor. Voor m'n gevoel heb ik 'm 20 keer gereden. Zo zou ik het eerder ook gezegd hebben. Maar op m'n lijstje staan nog maar 7 streepjes! Dat valt dus erg mee. Maar het voelt veel vaker.
Trouwens heel irritant als je tot 3 keer toe VLAK voor de finish met je (pokke)motor tegen hetzelfde muurtje botst... En de politie achter een motor aan laten jagen is ook heel erg...
Al met al moet ik dus gewoon wat geduldiger zijn. Ik zei dat ik tegen Hector pas na 10, 15 keer won. Dat was waarschijnlijk dus maar 6 keer of zo...
Niet te snel opgeven, hellogoodbye!
YEAH, na een clean install doet ie het weer vloeiend, me is so happy
kan ik eindelijk weer doorgaan
[ Voor 79% gewijzigd door bAdmuTs op 06-08-2003 08:39 ]
Gna Gna moet nog 1 auto unlocken.. EN DIE ZIET ER VET UIT
!!!!!!!
gvd,gvd,gvd,gvd.. net bijna vet lange race gewonne knal ik vlak voor het einde tegen een MUUR.. nu moet ik heb weer overnieuw doen
gvd,gvd,gvd,gvd.. net bijna vet lange race gewonne knal ik vlak voor het einde tegen een MUUR.. nu moet ik heb weer overnieuw doen
[ Voor 54% gewijzigd door R-B op 06-08-2003 12:55 ]
hoeveel %?
YIPPIE IK HEB CAREER UITGESPEELD ZONDER CHEATEN
wat wel wat moeilijk maarja :d op maar arcade mode
YIPPIE IK HEB CAREER UITGESPEELD ZONDER CHEATEN
7,7% ik kan de missie niet halen omdat het spel steeds crasht bij mijR-B schreef op 06 August 2003 @ 15:34:
hoeveel %?
YIPPIE IK HEB CAREER UITGESPEELD ZONDER CHEATENwat wel wat moeilijk maarja :d op maar arcade mode

Hmm hebbie legaal of illegaal?
niet volledig legaalR-B schreef op 06 August 2003 @ 20:36:
Hmm hebbie legaal of illegaal?

Anoniem: 86410
ik heb ook een probleem
alle video's die op het begin en in het spel zitten draaien niet goed.
ze haperen ongeveer om de 2 seconden en dat is zwaar irritant (vooral op het begin)
ik heb een amd xp 2200+ 512 mb ddr geheugen en een 64mb geforce 4 ti 4200. op windows XP
weet iemand hoe dit kan?
alle video's die op het begin en in het spel zitten draaien niet goed.
ze haperen ongeveer om de 2 seconden en dat is zwaar irritant (vooral op het begin)
ik heb een amd xp 2200+ 512 mb ddr geheugen en een 64mb geforce 4 ti 4200. op windows XP
weet iemand hoe dit kan?
SHIT!!!! MC2 liep de laatste dagen steeds minder vlot en vandaag werd het te erg... Dus dacht ik: ik installeer het spel opnieuw! Dus MC2 er af en MC2 weer opnieuw installeren...
Maar nu wil 'ie niet installeren!!! Ik krijg steeds een foutmelding! -5001 Op de site van Rockstar staat dat het komt door verkeerde firmware van de cd-speler. Maar... vorige week vrijdag werkte hij gewoon wel! Soms krijg ik ook een -5003 foutmelding. Geen idee waar dat op slaat...
HELP! Wat moet ik doen?!?!? Ik wil MC2 spelen want ik ben verslaafd, maar... het teringding wil niet installeren...
Maar nu wil 'ie niet installeren!!! Ik krijg steeds een foutmelding! -5001 Op de site van Rockstar staat dat het komt door verkeerde firmware van de cd-speler. Maar... vorige week vrijdag werkte hij gewoon wel! Soms krijg ik ook een -5003 foutmelding. Geen idee waar dat op slaat...
HELP! Wat moet ik doen?!?!? Ik wil MC2 spelen want ik ben verslaafd, maar... het teringding wil niet installeren...
Uhmm.. Hmmm heel raar dit
goed verwijderd? hele map weg en dan geinstalleerd.. Hmm waarneer kreeg je die fout?
goed verwijderd? hele map weg en dan geinstalleerd.. Hmm waarneer kreeg je die fout?
Hehe, ben nu op 84,6 % zonder cheats
, moet nu het tokyo championship gedoe rijden en daarna ff de arcade afmaken. DIt spel is zoooooooooo verslavend
't Is al opgelost... Via Google kwam ik er na een hele tijd achter dat Installshield opnieuw geinstalleerd moest worden (?!?). Nooit eerder hoeven doen, maar ja... En het hielp ook nog!

Dus als je ooit hetzelfde probleem krijgt: ga dan hier heen voor een nieuwe consumer installer.
Trouwens: begon ik de eerste career al te cheaten in Parijs omdat ik het veeeeeeeeel te moeilijk vond: nu zit ik na twee avonden al op 52,1% en moet ik alleen nog maar (nou ja...) tegen Parfait, de Parijse kampioen. En het maximaal aantal keren dat ik een race opnieuw moest starten is 6 geweest! 1 keer in de tweede race tegen Blog (de eerste keer ramde ik 1 meter voor de finish een muurtje: vervolgens lukte het me pas de 6e keer om te winnen...) en in de eerste race tegen Farid (ik kreeg zijn snelle finish via de boot pas na 4 keer door...
). Dus dat valt allemaal erg mee! Gemiddeld kost het me 3 a 4 keer voordat ik een race win.
Maar Parfait zal wel wat moeilijker zijn. En Tokio helemaal, vooral omdat die races zo lang worden... Maar Parijs is zowat gelukt, en de eerste keer had ik dat nooit gedacht! Dus Tokio, here I come! Maar eerst nog ff Parfait... Ben benieuwd of morgen nog zo positief ben...
MC2 = TOPSPEL!!! Heeeeeeeeeeel verslavend!
Dus als je ooit hetzelfde probleem krijgt: ga dan hier heen voor een nieuwe consumer installer.
Trouwens: begon ik de eerste career al te cheaten in Parijs omdat ik het veeeeeeeeel te moeilijk vond: nu zit ik na twee avonden al op 52,1% en moet ik alleen nog maar (nou ja...) tegen Parfait, de Parijse kampioen. En het maximaal aantal keren dat ik een race opnieuw moest starten is 6 geweest! 1 keer in de tweede race tegen Blog (de eerste keer ramde ik 1 meter voor de finish een muurtje: vervolgens lukte het me pas de 6e keer om te winnen...) en in de eerste race tegen Farid (ik kreeg zijn snelle finish via de boot pas na 4 keer door...
Maar Parfait zal wel wat moeilijker zijn. En Tokio helemaal, vooral omdat die races zo lang worden... Maar Parijs is zowat gelukt, en de eerste keer had ik dat nooit gedacht! Dus Tokio, here I come! Maar eerst nog ff Parfait... Ben benieuwd of morgen nog zo positief ben...
MC2 = TOPSPEL!!! Heeeeeeeeeeel verslavend!
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 08-08-2003 00:22 ]
lang level google..
Mijn verslaving begint er af te rake
..
Postal 2 en F1 challenge ruleren ook
Mijn verslaving begint er af te rake
Postal 2 en F1 challenge ruleren ook
Edit:
Laat maar, ik ben er al achter...
Laat maar, ik ben er al achter...
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 08-08-2003 20:36 ]
wat moest je nou weer dan???
IK heb het spel midnight club 2
Maar probleem is dat ik het spel niet echt supersnel vind spelen.
Heb toch een redelijke pc voor dit spel.
Maar probleem is dat ik het spel niet echt supersnel vind spelen.
Heb toch een redelijke pc voor dit spel.
spec's?
Je kan aan video options sleutelen he
Je kan aan video options sleutelen he
GADVERDEGADVERDEGADVERDEGADVERDEDAGVER!!!!!!!
Ik wordt kostmisselijk van dat klotespel, zeg.
Het is *#@($&^$@)8te moeilijk om nog leuk te zijn.
Ik heb het met VEEL moeite geschopt tot de wedstrijd met de wereldkampioen. De twee races in Tokyo heb ik met PIJN en MOEITE gehaald. Je mag echt geen enkele fout maken en je moet de VERSCHRIKKELIJKE MAZZEL hebben dat er geen klotebus op je pad komt...
Nu zit ik dus in de eerste race in Parijs (tegen Savo dus, met die akelige roterende checkpoints: die races heb ik altijd rottige moeite mee!) en ik haal het nooit.
Als ik bij de start de auto volg die rechtsaf gaat, en ik hou hem nog bij ook, zijn die anderen al bij de finish als ik én de auto die ik volgde, die dus nog in de buurt is, het laatste blauwe checkpoint nog moet doen!
En als ik bij de start linksaf ga en die auto kan volgen, hetzelfde: die anderen zijn al bij de finish terwijl ik nog met m'n naaste belager bij het laatste blauwe checkpoint ben!
Het lijkt alsof steeds de AI-auto die met je meerijdt langzamer rijdt dan de rest... Of zo...
In ieder geval: wat ik ook doe ik HAAL het niet. Van geen kanten zelfs!
Die vorige races in Tokyo waren vaak lastig omdat ik altijd samen met de AI de finish naderde. En het was maar net wie NIET tegen een auto of muurtje boste, die won. Wat dat betreft slaan die langere races echt nergens op. Wat je ook doet, goed of slecht (niet al te slecht natuurlijk): die AI is altijd in de buurt als de finish nadert. Heel vervelend.
Maar weet iemand hoe ik die rit in Parijs kan winnen? Moet ik linksaf of rechtsaf? Welke auto kan ik het beste volgen?
En dan te bedenken dat de volgende drie laatste races waarschijnlijk nog moeilijker worden... Ja, ik weet het: ik MOET en HOEF het spel niet te spelen, maar ik heb het gekocht en wil het gewoon halen. Ik ben nu al de hele *$(*@)-zondag bezig en het is ZEER frustrerend hoeveel moeite het kost. E helemaal als je dan ook nog totaal niet in de buurt komt van de winnaar...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 10-08-2003 23:45 ]
Euh call me stupid maar als ik kijk bij arcade mode dan zie ik geen savo staan, cker weten dat ie zo heet. Ik volg altijd een auto en kom op die manier nooit als laatste bij de finisch aan (behalve als ik tegen muren oprij en shit
), eerst de baan leren kennen en dan moet je ze voor proberen te blijven en ik bewaar altijd een nitro voor het laatste stukkie naar de finisch, af en toe moet je de comp ook ff een zetje geven tegen een lantaarnpaaltje ofzo 
doe je de race's niet in verkeerde volgorde
, maybe moet je eerst een/die andere race doen voor een snellere auto
doe je de race's niet in verkeerde volgorde
[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 10-08-2003 23:49 ]
Anoniem: 16334
Savo is een soort van eindbaas volgens mij, die zie je pas wanneer je Tokyo Champion bent geworden 
dan pas "unlock" je hem, vandaar dat je hem niet in arcade mode ziet
Joepie, heb nu de paris cop gewonnen en zit op 90,6 %
tokyo arcade wordt echt moeilijk (denk ik), had er al heel wat moeite mee in paris, zelfs met een snellere auto
[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 11-08-2003 02:24 ]
bAdmuTs schreef op 10 August 2003 @ 23:48:
Euh call me stupid maar als ik kijk bij arcade mode dan zie ik geen savo staan, cker weten dat ie zo heet. Ik volg altijd een auto en kom op die manier nooit als laatste bij de finisch aan (behalve als ik tegen muren oprij en shit), eerst de baan leren kennen en dan moet je ze voor proberen te blijven en ik bewaar altijd een nitro voor het laatste stukkie naar de finisch, af en toe moet je de comp ook ff een zetje geven tegen een lantaarnpaaltje ofzo
doe je de race's niet in verkeerde volgorde, maybe moet je eerst een/die andere race doen voor een snellere auto
Tjonge, wat was ik pissed gisteravond...Anoniem: 16334 schreef op 11 augustus 2003 @ 00:35:
Savo is een soort van eindbaas volgens mij, die zie je pas wanneer je Tokyo Champion bent geworden
Savo is inderdaad de 'eindbaas': na Tokyo moet je 6 keer tegen hem racen: in elke stad twee keer. In de arcademode zijn die races genummerd met romeinse cijfers, als ik me niet vergis. Dus die zou je toch echt moeten zien, bAdmuTs, met je tig procent!
In ieder geval: volgen heeft, zoals ik probeerde uit te leggen, niet zoveel zin. Ik heb ergens anders op het internet ook al gelezen dat de auto's die je NIET volgt altijd sneller lijken te zijn.
Ik heb al een paar keer de race bekeken vanaf de start (gewoon stil blijven staan) en de rode pijl won meestal. Maar als ik vervolgens achter de rode pijl-auto aanrij, rijden de anderen dus allang over de finish als wij nog bij het laatste checkpoint moeten aankomen. En zo gaat het ook als ik andere auto's volg. De anderen die ik niet volg zijn altijd sneller.
Ik zou dus graag willen weten hoe jullie die race gewonnen hebben. Of hebben jullie soms allemaal stiekum zitten cheaten...?
parijs cop is makkie man.. met de velocity hebbie hem zobAdmuTs schreef op 11 August 2003 @ 01:03:
Joepie, heb nu de paris cop gewonnen en zit op 90,6 %tokyo arcade wordt echt moeilijk (denk ik), had er al heel wat moeite mee in paris, zelfs met een snellere auto
Die auto/motor heb ik nog nieR-B schreef op 11 augustus 2003 @ 10:21:
[...]
parijs cop is makkie man.. met de velocity hebbie hem zo
O, dus daarom heb je inderdaad Savo nog niet gezien! Savo komt NA de Tokyo champ races.bAdmuTs schreef op 11 August 2003 @ 10:26:
[...]
Die auto/motor heb ik nog nie, ik moet de tokyo championship race nog halen
Nou, zet je maar schrap. Het wordt een HEL!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 11-08-2003 10:33 ]
Nou, ik geef het op. Jet lukt gewoon niet. Never nooit niet. Ik heb ALLE mogelijke routes gereden maar ik kom never nooit niet onder de 2,48. En er is altijd wel iemand die 2.30 rijdt. Maar nooit degene die ik volg. Ik heb ook eigen routes gereden (beginnend in noord-oost en dan tegen de klok in) maar het het is gewoon onmogelijk. Ik snap echt niet hoe iemand dit zonder cheaten voor elkaar krijgt. Ik heb een paar haast FEILLOZE races gereden en toch finishden er al anderen als ik nog maar bij het laatste checkpoint was.
Er is een HELE kleine kans dat het lukt: als de AI allemaal een keer een ongeluk krijgt en als ik NOOIT een ongeluk krijg. Maar dat is gezien de drukte haast onmogelijk.
Volgens mij zie ik een gigantische shortcut over het hoofd. Maar daar heb ik niemand over horen praten.
De lol is er nu echt wel vanaf. *$#@($@)spel...
Er is een HELE kleine kans dat het lukt: als de AI allemaal een keer een ongeluk krijgt en als ik NOOIT een ongeluk krijg. Maar dat is gezien de drukte haast onmogelijk.
Volgens mij zie ik een gigantische shortcut over het hoofd. Maar daar heb ik niemand over horen praten.
Je zou toch opnieuw beginnenAnoniem: 16235 schreef op 11 August 2003 @ 18:57:
Nou, ik geef het op. Jet lukt gewoon niet. Never nooit niet. Ik heb ALLE mogelijke routes gereden maar ik kom never nooit niet onder de 2,48. En er is altijd wel iemand die 2.30 rijdt. Maar nooit degene die ik volg. Ik heb ook eigen routes gereden (beginnend in noord-oost en dan tegen de klok in) maar het het is gewoon onmogelijk. Ik snap echt niet hoe iemand dit zonder cheaten voor elkaar krijgt. Ik heb een paar haast FEILLOZE races gereden en toch finishden er al anderen als ik nog maar bij het laatste checkpoint was.
Grappig is dat. Elke keer als ik me publiekelijk (hier dus) opwindt, lukt het opeens...
Ik heb de eerste race in Parijs tegen Savo uiteindelijk toch gewonnen. Maar je moet me niet vragen hoe. Wat een ellende. Maar ik ben wel zo eerlijk om m'n eerdere post niet te editen zodat iedereen kan zien hoe frustrerend MC2 kan zijn.
Met welke tijd ik uiteindelijk gewonnen heb? Je wilt het niet geloven... Op een bepaald moment was ik klaar in 2.35!!! Onderweg dacht ik YES dit wordt 'm, 't gaat perfect! Maar *&%$@*#m die &#*$ Savo was toen klaar in 2.31!!! SHIT!!!
Ik heb dus gewoon die race keer op keer op keer op keer op keer gereden in een volgorde die na alle andere geprobeerd te hebben mij de beste tijden opleverde. En tot mijn verbazing ging het elke keer iets sneller... En steeds perfecter. Sommige races waren VLEKKELOOS, zoals die van 2.35, maar zelfs toen won ik niet.
De race na die 2.35 had ik weer zo'n race die tegenzat. Ik dacht er alover om te herstarten maar ach, ik was toch al bezig en wilde even zien hoe veel ik weer verloren had t.o.v. de rest. Tot mijn verwondering zag ik maar steeds niet 'Savo has finished' verschijnen. Dus terwijl ik m'n toptijd al voorbij was ging ik rustig en beheerst de laatste bocht in, verwachtende m'n tegenstanders vlak voor m'n neus voorbij te zien razen. Maar... ze waren er nog niet!
Ik WON met een tijd van slechts 2.44 en nummer 2 kwam binnen op 2.52!!!!! En al TIG TIG TIG TIG races had ik onder de 2.50 gereden! Met m'n opgen dicht! Of je wint of verliest heeft dus HEEL VEEL met gewoon geluk of pech te maken! Met een tijd onder de 2.50 had ik ALLANG gewonnen! Maar pas toen ik een keer 2.35 had gereden was het alsof de AI dacht: nou, hij kan het wel, laat hem maar winnen.
Ik ben te beroerd om echt blij te zijn...
En ik zie met angst en beven de volgende races tegemoet. Maar ik weet nu ECHT dat het dus TOCH zonder cheaten kan. Je moet gewoon steeds maar weer doorgaan, de route PERFECT kennen (PRECIES weten WAAR je de bocht moet inzetten: dat ging in het begin (m'n tijden boven de 2.50) nog te vaak net fout). En je moet gewoon GELUK hebben.
Ik HAAT MC2!!!
I LOVE IT!!!
Ik heb de eerste race in Parijs tegen Savo uiteindelijk toch gewonnen. Maar je moet me niet vragen hoe. Wat een ellende. Maar ik ben wel zo eerlijk om m'n eerdere post niet te editen zodat iedereen kan zien hoe frustrerend MC2 kan zijn.
Met welke tijd ik uiteindelijk gewonnen heb? Je wilt het niet geloven... Op een bepaald moment was ik klaar in 2.35!!! Onderweg dacht ik YES dit wordt 'm, 't gaat perfect! Maar *&%$@*#m die &#*$ Savo was toen klaar in 2.31!!! SHIT!!!
Ik heb dus gewoon die race keer op keer op keer op keer op keer gereden in een volgorde die na alle andere geprobeerd te hebben mij de beste tijden opleverde. En tot mijn verbazing ging het elke keer iets sneller... En steeds perfecter. Sommige races waren VLEKKELOOS, zoals die van 2.35, maar zelfs toen won ik niet.
De race na die 2.35 had ik weer zo'n race die tegenzat. Ik dacht er alover om te herstarten maar ach, ik was toch al bezig en wilde even zien hoe veel ik weer verloren had t.o.v. de rest. Tot mijn verwondering zag ik maar steeds niet 'Savo has finished' verschijnen. Dus terwijl ik m'n toptijd al voorbij was ging ik rustig en beheerst de laatste bocht in, verwachtende m'n tegenstanders vlak voor m'n neus voorbij te zien razen. Maar... ze waren er nog niet!
Ik WON met een tijd van slechts 2.44 en nummer 2 kwam binnen op 2.52!!!!! En al TIG TIG TIG TIG races had ik onder de 2.50 gereden! Met m'n opgen dicht! Of je wint of verliest heeft dus HEEL VEEL met gewoon geluk of pech te maken! Met een tijd onder de 2.50 had ik ALLANG gewonnen! Maar pas toen ik een keer 2.35 had gereden was het alsof de AI dacht: nou, hij kan het wel, laat hem maar winnen.
Ik ben te beroerd om echt blij te zijn...
Ik HAAT MC2!!!
I LOVE IT!!!
Ik ben dus inderdaad opnieuw begonnen, vorige week donderdag. En nu zonder te cheaten. Nou, daar heb ik dus wel HEEL wat zelfbeheersing voor nodig!!!bAdmuTs schreef op 11 augustus 2003 @ 19:22:
[...]
Je zou toch opnieuw beginnenof ben je al opnieuw begonnen. Ik kan je op dit moment helaas niet helpen, moet eerst nog een paar races halen
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 11-08-2003 20:25 ]
De tweede Savo Parijs race ging beter... Na 9 pogingen (en 5 keer tussendoor herstarten) won ik. Ik heb net ff de eerste LA Savo race gedaan. Na 4 pogingen zit er al redelijk dichtbij. Tweede op 18 seconden. Nog aardig wat maar ik ken de weg nog niet goed en moet veel op de map kijken. Als ik die weg eenmaal ken moet ik 'm makkelijk kunnen winnen. Denk ik. Ik heb al wel een shortcut gezien die een hoop scheelt.
Nou, nog twee races te voltooien en ik kan me EINDELIJK werpen op de arcade mode...
Nou, nog twee races te voltooien en ik kan me EINDELIJK werpen op de arcade mode...
Ik leef met je mee hellogoodbye... 
Savo in Paris is waar ik ben gebleven toen ik mijn PC ging formateren, ik moet MC2 nog terugzetten en dan kan ik met die savegame weer verder...
Maar wat een waardeloos circuit is dat inderdaad!

Savo in Paris is waar ik ben gebleven toen ik mijn PC ging formateren, ik moet MC2 nog terugzetten en dan kan ik met die savegame weer verder...
Maar wat een waardeloos circuit is dat inderdaad!
YEAH, heb de arcade mode uitgespeeld en heb nu dus de tokyo cop en zit nu op 94%. Alleen nog ff de championship van tokyo doen en dan die Savo dude 
arcade mode is overigens niet zo heel moeilijk
Die heb ik dus "nog" niet gekregen ondanks dat ik arcade heb uitgespeeldAnoniem: 16235 schreef op 05 August 2003 @ 15:21:
[...]
* SLFA50X
Win all the races in Los Angeles, Paris, and Tokyo in arcade mode to unlock the SLFA50X. It is the fastest car in the game and can hit 250 mph with no boost. You can only use it in arcade mode.
[ Voor 67% gewijzigd door bAdmuTs op 12-08-2003 14:27 ]
ik heb hem ookniet... mijn arcade is ook klaar..
Misschien moet je niet alleen de circuit races gewonnen hebben maar echt ALLE races. Dus ook de CTF en de careermode-in-arcade races...? Dan ben je nog wel even bezig...bAdmuTs schreef op 12 augustus 2003 @ 14:23:
YEAH, heb de arcade mode uitgespeeld en heb nu dus de tokyo cop en zit nu op 94%. Alleen nog ff de championship van tokyo doen en dan die Savo dude
[...]
Die heb ik dus "nog" niet gekregen ondanks dat ik arcade heb uitgespeeld
Ik ben nu trouwens bij de laatste race tegen Savo aangekomen. Die wordt voornamelijk lastig doordat íe zo lang is... Wat een eind! Tot ongeveer 3.50 minuten hou ik het al aardig bij, zonder problemen, maar daarna raak ik letterlijk en figuurlijk de weg kwijt... Het winnen van races in MC2 komt slechts neer op 1 ding: ken de route door en door zonder te twijfelen en zonder op de kaart te kijken. De AI doet 6.30 nog wat over de race, dus voordat ik elke bocht shortcut ken ben ik wel even verder. Maar... ik weet zeker dat het te doen is. Gewoon (weer) een kwestie van tijd.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 13-08-2003 08:13 ]
Nou, het is me de zesde keer al gelukt! O.a. door een slechte tijd van de AI...
Ik dacht dat ik allang verloren had (ik zag anderen ver voor me) maar die reden schijnbaar ergens tegenaan. Want terwijl ik het laatste stuk helemaal geen nitro meer had, kwam ik toch als eerste over de finish. Ik was te verbaasd om heel blij te zijn.
Ik ben nu dus met de arcade-circuit races bezig om de 100% te halen. Ik ben begonnen met Tokyo. Die is toch het lastigst...? Als dat zo ik ben ik blij wat ik heb de eerste vijf races al gewonnen. Achter elkaar gereden en hoogstens drie pogingen hoeven doen.
HEERLIJK SPEL, MC2!
Edit:
Arcade is een piece of cake na de career! Tokyo kostte me wel steeds twee of drie pogingen, maar de races in Parijs heb ik op 1 na allemaal in 1 keer gewonnen. LA zal dan dus wel helemaal een makkie zijn. Da's fijn, want dan heb ik de 100% voll net voordat THPS4 uitkomt...
Ik ben nu dus met de arcade-circuit races bezig om de 100% te halen. Ik ben begonnen met Tokyo. Die is toch het lastigst...? Als dat zo ik ben ik blij wat ik heb de eerste vijf races al gewonnen. Achter elkaar gereden en hoogstens drie pogingen hoeven doen.
HEERLIJK SPEL, MC2!
Edit:
Arcade is een piece of cake na de career! Tokyo kostte me wel steeds twee of drie pogingen, maar de races in Parijs heb ik op 1 na allemaal in 1 keer gewonnen. LA zal dan dus wel helemaal een makkie zijn. Da's fijn, want dan heb ik de 100% voll net voordat THPS4 uitkomt...
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 14-08-2003 00:13 ]
hahahahah gefeliciteerd man..
Nou ik nog.. maandag kenk weer verder spele als lukt
Nou ik nog.. maandag kenk weer verder spele als lukt
Ben nu eindelijk bij savo
, klopt het dat je in tokyo begint
Zo moeilijk is het tot nu toe niet (heb pas de 1ste race gewonnen
), kan ze goed bijhouden, alleen in de laatste bocht knal ik elke keer tegen de muur aan en ontplof
maar heb em eindelijk
je kan zelf instelle waar je begint
Das mooi want dan ga ik lekker verder met tokyo, ervan uitgaande dat die het moeilijkst is en dan word het in principe alleen maar makkelijker 
Net een hele rare KUT bug meegemaakt, ik lag 1ste en moest van de snelweg af, raakte een auto in de bocht en gleed schuin over de weg toen ik plotseling als een raket omhoog schoot (net boven de daken uit) en weer neer kwam, weg 1ste plaats
Net een hele rare KUT bug meegemaakt, ik lag 1ste en moest van de snelweg af, raakte een auto in de bocht en gleed schuin over de weg toen ik plotseling als een raket omhoog schoot (net boven de daken uit) en weer neer kwam, weg 1ste plaats
[ Voor 46% gewijzigd door bAdmuTs op 14-08-2003 17:39 ]
* SLFA50X
Hmmmmm.... Ik heb net de arcade mode afgemaakt (alleen de circuit-races, niet de ctf/battle/career-arcade zooi) en... ik heb dus WEL die SLFA50X gekregen!!!R-B schreef op 12 August 2003 @ 14:44:
Eh... je hebt toch niet heel misschien, heel toevallig, heel stiekum een cheat gebruikt...? Nee toch, stoere non-cheat-R-B...?!? Ik heb namelijk in de afgelopen career geen een keer een cheat gebruikt en ik heb die auto WEL gekregen...
Dat zou wel een hele goeie grap zijn: dat je die auto NIET krijgt met behulp van cheats!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 14-08-2003 18:29 ]
Heeft R-B die career mode wel uitgespeeld ? want ik nog niet en ik heb die bak ook nog niet terwijl ik wel de arcade heb uitgespeeld 
is dat btw de rocketcar die SLFA50X of is dat de bak waarmee savo enzo rijden ??
is dat btw de rocketcar die SLFA50X of is dat de bak waarmee savo enzo rijden ??
[ Voor 15% gewijzigd door bAdmuTs op 14-08-2003 19:16 ]
wacht ff.. moet tokyo nog 
kut en 1 race parijs
ff uitrijde dan
maandag ofzo
kut en 1 race parijs
ff uitrijde dan
[ Voor 52% gewijzigd door R-B op 14-08-2003 19:31 ]
??? Ik dacht dat je de career had uitgespeeld... Je had de Velocity ook al...R-B schreef op 14 augustus 2003 @ 19:30:
wacht ff.. moet tokyo nog
kut en 1 race parijs![]()
ff uitrijde danmaandag ofzo
R-B schreef op 06 August 2003 @ 15:34:
hoeveel %?
YIPPIE IK HEB CAREER UITGESPEELD ZONDER CHEATENwat wel wat moeilijk maarja :d op maar arcade mode
R-B schreef op 11 augustus 2003 @ 10:21:
[...]
parijs cop is makkie man.. met de velocity hebbie hem zo
R-B schreef op 12 August 2003 @ 14:44:
ik dacht dat ik hem klaar had
parijs cop heb ik idd de velocity heb je van career mode..
ff denke 12 augustus.. Hmm toen had ik dacht 2 dage niet gespeeld meer..
Ik ben ook zo raar af en toe
ff denke 12 augustus.. Hmm toen had ik dacht 2 dage niet gespeeld meer..
Ik ben ook zo raar af en toe

Anoniem: 55194
Ik heb dit spel gisteren gekocht en ik zit al op 60 procent ofzo heb net een golf vr6 gewonnen....oh nee ik ben al verder ik heb net mijn 2de motor gewonnen
.
Ik moet zeggen dat dit spel wel erg goed is. Ik vind em beter dan midtown madness 1,2 en 3 (ja de nieuwste op de xbox). Misschien niet te vergelijken maar ik prop em in dezelfde genre alleen vind ik midnight club veel beter.
Vooral omdat je van die mooie jappen autos heb met nos
. Ik vind die euro autos maar niks maarja ze gaan wel sneller
.
Iig is het wel verslavend en het ziet er mooi uit. Ik weet niet wie ermee kwam maar het is dus echt niet lelijk ofzo
.
Ik ga nu naar bed het is al laat hier in amerika.

Ik moet zeggen dat dit spel wel erg goed is. Ik vind em beter dan midtown madness 1,2 en 3 (ja de nieuwste op de xbox). Misschien niet te vergelijken maar ik prop em in dezelfde genre alleen vind ik midnight club veel beter.
Vooral omdat je van die mooie jappen autos heb met nos

Iig is het wel verslavend en het ziet er mooi uit. Ik weet niet wie ermee kwam maar het is dus echt niet lelijk ofzo
Ik ga nu naar bed het is al laat hier in amerika.
hhahaha het is vroeg hier
Iemand een idee of er online handicaps worden ingebouwd voor spelers die al verder in het spel zijn dan de anderen? Wat is namelijk het geval: als ik tegen een ander persoon race met dezelfde wagens en we drukken bij de start beiden vol gas in (geen burnout gebruiken of hoe heet het), dan ligt hij meteen een meter of 20 voor op me en gedurende de race loopt ie ook op andere rechten stukken verder uit. Hij zit nog maar op ongeveer 10% met zijn carriere, ikke op 30%. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Zit 'm in de snelheid van de computer... Raar maar waar en zeer spijtig: MC2 is waardeloos online. Hoe sneller je computer, hoe sneller je online rijdt. De tijd loopt gewoon sneller.Weakling schreef op 22 augustus 2003 @ 11:09:
Iemand een idee of er online handicaps worden ingebouwd voor spelers die al verder in het spel zijn dan de anderen? Wat is namelijk het geval: als ik tegen een ander persoon race met dezelfde wagens en we drukken bij de start beiden vol gas in (geen burnout gebruiken of hoe heet het), dan ligt hij meteen een meter of 20 voor op me en gedurende de race loopt ie ook op andere rechten stukken verder uit. Hij zit nog maar op ongeveer 10% met zijn carriere, ikke op 30%. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Check 't ff: heeft die ander een snellere computer?
Hmm dat zal ik dan ontzettend gaan merken...
De tijd ging zo tyfes traag op me: 500 mhz en gf 2
Hij zal zo tering sneller lopen op:
rond de 2.0 ghz en een gf 4 ti4200 128 mb ddr ram
rond de 2.0 hhz.. kan lager en hoger
De tijd ging zo tyfes traag op me: 500 mhz en gf 2
Hij zal zo tering sneller lopen op:
rond de 2.0 ghz en een gf 4 ti4200 128 mb ddr ram
rond de 2.0 hhz.. kan lager en hoger
[ Voor 11% gewijzigd door R-B op 22-08-2003 15:35 ]
YES YES YES YES YES YES!!!

Ik heb het weer gedaan! De careermode zonder cheaten! Ik weet niet wat me bezielde, want nadat ik het de eerste keer zonder cheats had gedaan dacht ik DIT NOOIT WEER! MC2 kan ZO ELLENDIG frustrerend zijn, dat wil je niet weten! Alle mogelijk ziektes heb ik verbaal naar het scherm geworpen. Woest was ik bij tijd en wijle. De familie zei regelmatig: 'Nou, wat heb jij een lol met de computer...!'
Maar toch... nadat ik de careermode weer had gedaan maar dan op de easy mode (howhardcanitbe) mistte ik toch de uitdaging... En om alles via de arcademode te rijden vond ik ook niet spannend genoeg. Dus besloot ik om gewoon nog maar eens te beginnen. En te kijken waar ik zou stranden. Als het weer te lastig en frustrerend werd kon ik toch gewoon stoppen? Ik had het al eens gedaan: ik hoefde niets te bewijzen...
Maar ja... als je eenmaal bezig bent wil je het halen ook. En ook dat volgende level, En de volgende. En zo voort...
Ik moet zeggen: MC2 kan zwaar irritant moeilijk zijn maar het is ZEER BEVREDIGEND en hartsikke lekker! Het scheurt als de beste! Het scheelde wel dat ik wist dat ik het kon: de eerste keer was ik regelmatig hopeloos en dacht ik dat ik het nooit zou halen.
Ah, het is echt kicken als je alles haalt! MC2 rules big time!!!
Het is toch wel echt de lekkerste arcade-racer die ik ooit gespeeld heb!
Ik heb trouwens van ALLE races m'n tijden opgeschreven en zo kan ik ook zien hoeveel pogingen ik nodig heb gehad. Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand van jullie dat ook gedaan heeft en wat voor tijden hij/zij dan gehaald heeft... (met de wagens die je dus op dat moment in de career gewonnen hebt! Ik ben maar een paar keer teruggegaan naar een 'oudere' auto, omdat de nieuwe me niet echt beviel of niet beter leek).
Het is trouwens wel duidelijk te zien dat het spel gaandeweg stukken lastiger wordt! Nu ik toch bezig ben: hier volgt een overzicht...:
LA
11 races in 1 poging
3 races in 2 pogingen
5 races in 3 pogingen
Parijs
7 races in 1 poging
6 races in 2 pogingen
2 races in 3 pogingen
1 in 4 pogingen.
Tokyo
2 races in 1 poging
3 races in 2 pogingen
3 races in 3 pogingen
2 races in 4 pogingen
3 races in 5 pogingen
1 race in 6 pogingen
2 races in 8 pogingen
Het wordt gaandeweg dus duidelijk lastiger.
Hopelijk ben ik er geeneen vergeten.
Leest iemand dit overigens nog...?
Tegen Savo ging het als volgt:
Tokyo 1: 4 pogingen
Tokyo 2: 3 pogingen
Parijs 1: 5 pogingen maar... minstens 15 keer ge-restart...
Parijs 2: 5 pogingen
LA 1: 2 pogingen
LA 2: 5 pogingen
Parijs 1 tegen Savo was dus echt wel het lastigst... Het was eigenlijk gewoon wachten tot de AI een keertje een foutje maakte... En ik heb wel 10, 15 keer op ESC gedrukt als ik zag dat de AI al gefinished was... Als het niet vaker was... Heel frustrerend...
Toch, al met al, als ik dit lijstje zo bekijk is het niet slecht! Het valt eigenlijk best wel mee. Maar als je er middenin zit en het gaat bijvoorbeeld VLAK voor de finish mis (en dat is IRRITANT VAAK gebeurt!!!!!!) of je verliest STEEDS met een minimaal verschil, dan valt het HELEMAAL NIET mee! Voor m'n gevoel heb ik veel races veel vaker gereden!
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik regelmatig een race overnieuw begon als ik binnen twee, drie bochten al in een hopeloze situatie lag... Ik had geen zin races te rijden die ik bij voorbaat al verloren had...
Als jullie tijden hebben of willen weten : zeg het maar! Maar ik heb zo het idee dat MC2 niet heel populair is hier...
Ik denk trouwens niet dat ik de MC2 career nog een keer op standaard sterkte ga doen. Nu ga ik 'm ietsje zwakker spelen: dus dat het nog wel een uitdaging blijft, maar niet frustreredn wordt... Als ik het volhou, tenminste...
Ik heb het weer gedaan! De careermode zonder cheaten! Ik weet niet wat me bezielde, want nadat ik het de eerste keer zonder cheats had gedaan dacht ik DIT NOOIT WEER! MC2 kan ZO ELLENDIG frustrerend zijn, dat wil je niet weten! Alle mogelijk ziektes heb ik verbaal naar het scherm geworpen. Woest was ik bij tijd en wijle. De familie zei regelmatig: 'Nou, wat heb jij een lol met de computer...!'
Maar toch... nadat ik de careermode weer had gedaan maar dan op de easy mode (howhardcanitbe) mistte ik toch de uitdaging... En om alles via de arcademode te rijden vond ik ook niet spannend genoeg. Dus besloot ik om gewoon nog maar eens te beginnen. En te kijken waar ik zou stranden. Als het weer te lastig en frustrerend werd kon ik toch gewoon stoppen? Ik had het al eens gedaan: ik hoefde niets te bewijzen...
Maar ja... als je eenmaal bezig bent wil je het halen ook. En ook dat volgende level, En de volgende. En zo voort...
Ik moet zeggen: MC2 kan zwaar irritant moeilijk zijn maar het is ZEER BEVREDIGEND en hartsikke lekker! Het scheurt als de beste! Het scheelde wel dat ik wist dat ik het kon: de eerste keer was ik regelmatig hopeloos en dacht ik dat ik het nooit zou halen.
Ah, het is echt kicken als je alles haalt! MC2 rules big time!!!
Ik heb trouwens van ALLE races m'n tijden opgeschreven en zo kan ik ook zien hoeveel pogingen ik nodig heb gehad. Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand van jullie dat ook gedaan heeft en wat voor tijden hij/zij dan gehaald heeft... (met de wagens die je dus op dat moment in de career gewonnen hebt! Ik ben maar een paar keer teruggegaan naar een 'oudere' auto, omdat de nieuwe me niet echt beviel of niet beter leek).
Het is trouwens wel duidelijk te zien dat het spel gaandeweg stukken lastiger wordt! Nu ik toch bezig ben: hier volgt een overzicht...:
LA
11 races in 1 poging
3 races in 2 pogingen
5 races in 3 pogingen
Parijs
7 races in 1 poging
6 races in 2 pogingen
2 races in 3 pogingen
1 in 4 pogingen.
Tokyo
2 races in 1 poging
3 races in 2 pogingen
3 races in 3 pogingen
2 races in 4 pogingen
3 races in 5 pogingen
1 race in 6 pogingen
2 races in 8 pogingen
Het wordt gaandeweg dus duidelijk lastiger.
Leest iemand dit overigens nog...?
Tegen Savo ging het als volgt:
Tokyo 1: 4 pogingen
Tokyo 2: 3 pogingen
Parijs 1: 5 pogingen maar... minstens 15 keer ge-restart...
Parijs 2: 5 pogingen
LA 1: 2 pogingen
LA 2: 5 pogingen
Parijs 1 tegen Savo was dus echt wel het lastigst... Het was eigenlijk gewoon wachten tot de AI een keertje een foutje maakte... En ik heb wel 10, 15 keer op ESC gedrukt als ik zag dat de AI al gefinished was... Als het niet vaker was... Heel frustrerend...
Toch, al met al, als ik dit lijstje zo bekijk is het niet slecht! Het valt eigenlijk best wel mee. Maar als je er middenin zit en het gaat bijvoorbeeld VLAK voor de finish mis (en dat is IRRITANT VAAK gebeurt!!!!!!) of je verliest STEEDS met een minimaal verschil, dan valt het HELEMAAL NIET mee! Voor m'n gevoel heb ik veel races veel vaker gereden!
Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik regelmatig een race overnieuw begon als ik binnen twee, drie bochten al in een hopeloze situatie lag... Ik had geen zin races te rijden die ik bij voorbaat al verloren had...
Als jullie tijden hebben of willen weten : zeg het maar! Maar ik heb zo het idee dat MC2 niet heel populair is hier...
Ik denk trouwens niet dat ik de MC2 career nog een keer op standaard sterkte ga doen. Nu ga ik 'm ietsje zwakker spelen: dus dat het nog wel een uitdaging blijft, maar niet frustreredn wordt... Als ik het volhou, tenminste...
gister lanparty gehad met paar vrienden hier. Normaal spelen we iets van 4 a 5 spellen, maar nu hebben we bijna de hele tijd MC2 gespeeld: capture the flag! Echt super om met zijn 5-en door de stad te scheuren en elkaar goed dwars te zitten!
Jaja dinsdag gaat ik weer ff game
Anoniem: 91038
Dat niemand hier de oplossing heeft gevonden voor dat resolutie-probleem??? Ik heb nu het hele topic doorgelezen maar zag de simpele oplossing niet (of ik heb er overheen gelezen...) iig hier komt ie:
ga naar /rockstar games/midnight club 2/userdata/options.cfg
open het met kladblok en verander de waarden ScreenWidth en ScreenHeight in wat je wil...
Have phun !!
Ik zit op 70% ofzo, in die regenrace als je net die snelste motor gewonnen hebt, superspel btw....
open het met kladblok en verander de waarden ScreenWidth en ScreenHeight in wat je wil...
Have phun !!
Ik zit op 70% ofzo, in die regenrace als je net die snelste motor gewonnen hebt, superspel btw....
Uh...Anoniem: 91038 schreef op 25 August 2003 @ 10:02:
Dat niemand hier de oplossing heeft gevonden voor dat resolutie-probleem??? Ik heb nu het hele topic doorgelezen maar zag de simpele oplossing niet (of ik heb er overheen gelezen...) iig hier komt ie:
Have phun !!
Je had er dus overheen gelezen!Anoniem: 16235 schreef op 04 August 2003 @ 18:14:
[...]
Kan je gewoon wijzigen in options.cfg (in de map userdata). Openen in Notepad en iets ander typen over 640 en 480.
En ja het is een SUPERSPEL! Alleen race ik nooit met die motoren: lastige dingen, vind ik. Er zijn twee races dan MOET je wel (in LA) maar voor de rest zit ik liever in de auto. Helemaal in die regen in Tokyo...
Ik heb het spel eind juli gekocht en speel het nog steeds dagelijks. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Die auto's scheuren zo lekker. De een beter dan de ander, maar dat maakt het ook leuk. En ik vind de omgevingen ook echt perfect: uitermate sfeervolle en gedetailleerde graphics (elke straat is anders!) en tig shortcuts en zo. Prachtige details. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik snap niet dat dit spel niet nummer 1 staat in de software top 10...
Wat ik trouwens ook erg goed vind (heb ik hier nog niets over gelezen) is de force feedback! Hij is wat mij betreft echt perfect! Precies de goede sterkte en zo. Ik heb echt het idee dat ik een stevige auto door het verkeer laveer. Het ene spel werkt beter met mijn stuur dan het andere, maar dit is wel een van de beste! En elke auto is ook duidelijk verschillend! De een stuurt soepeltjes, de ander scholt meer en zo. Heel mooi.
Vanavond ga ik weer verder!
Het is dus echt de beste arcaderacer ever! En ik heb nog geeneens die battle modes geprobeerd! Kan je nagaan! En de arcade circuit races heb ik nog maar 1 keer gedaan. De careermode rules. Maar als ik die zat wordt kan ik dus nog tijden verder met die andere modes.
Tjonge, wat kan ik veel lullen over een spel dat ik te gek vind...!
Anoniem: 91038
Ik vind net dat in sommige races je op de motor makkelijker te doen zijn, b.v. de regenraces kan je harder gaan met een motor dan met een auto... en de wheelies en stoppies zijn gewoon te kewl om niet te doen 
Damn seg, lees ik es een heel topic, en denk ik dak ook es iets nieuws weet
Damn seg, lees ik es een heel topic, en denk ik dak ook es iets nieuws weet

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 91038 op 25-08-2003 11:05 ]
Ik ben op 45,3% en moet nu tegen iemand racen met een belangrijke wagen. Heeft iets te maken met de politie ofzo???
Welke auto moet ik in godsnaam nemen? Die kerel is veeeel sneller dan mij
. Allleen met de motor kan ik hem soms nog aardig bijhouden. Maar later kom je in allemaal smalle steegjes en ga je achter elkaar op je bek.
De snelste wagen die ik nu heb is de Schneller V8. De wagen die daarna komen hebben een topspeed om van te huilen. De stadt is de nieuwste, maar die heeft echt een slakkerige topspeed. Terwijl die gast met 300 ongeveer over de snelweg gaat.
Iemand een idee? Want ik vind deze missie wel explosief veel moeilijker dan de vorige.
Ik wil geen cheats gebruiken want dan kan je net zo goed helemaal geen spellen spelen.
U P D A T E
Hmm.. ik dacht laat ik uit ellende dan toch maar eens die trage topspeed stadt proberen. En dat hielp opzich aardig
Welke auto moet ik in godsnaam nemen? Die kerel is veeeel sneller dan mij

De snelste wagen die ik nu heb is de Schneller V8. De wagen die daarna komen hebben een topspeed om van te huilen. De stadt is de nieuwste, maar die heeft echt een slakkerige topspeed. Terwijl die gast met 300 ongeveer over de snelweg gaat.

Iemand een idee? Want ik vind deze missie wel explosief veel moeilijker dan de vorige.
Ik wil geen cheats gebruiken want dan kan je net zo goed helemaal geen spellen spelen.
U P D A T E
Hmm.. ik dacht laat ik uit ellende dan toch maar eens die trage topspeed stadt proberen. En dat hielp opzich aardig

[ Voor 15% gewijzigd door me1299 op 25-08-2003 20:49 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
De laatste keer dat ik de career speelde heb ik steeds gereden met de wagen die ik het laatste won. Behalve dan met de motor: daarmee heb ik alleen de verplichte motorraces in LA gedaan. En ik heb alles gewonnen. Het komt er gewoon simpel (nou ja, simpel..) op aan dat je de route perfect kent. Dan win je altijd. Als je in de latere races een paar keer een bocht niet goed indraait, ben je verloren (alhoewel de AI ook wel fouten maakt waardoor je een schijnbaar verloren race toch nog wint: dus drutk niet te snel op ESC!). En tja, soms heb je ook gewoon de pech dat er een bus of zo je pad kruist... Maar als je blijft oefenen totdat je de map niet meer nodig hebt en alles uit je hoofd kent, dan win je uiteindelijk altijd.DeathKnight schreef op 25 August 2003 @ 20:28:
[afbeelding]
Nou ja, altijd... Op 1 race na: de eerste rit tegen Savo in Parijs. Die win ik pas als de AI een steekje laat vallen. M'n record is 2.35: de AI finished vaak rond de 2.30. Die race herhaal ik gewoon net zo vaak totdat de AI per ongeluk boven de 2.40 of zo uitkomt. De laatste keer gebeurde dat na zo'n 20 keer... Nee, da's niet echt leuk...
Nog iemand tips voor die blonde muts in japan op 63,2%? Die auto's hebben wel veel meer acceleratie dan ik.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
WOW.. wat een t*fes verschil zeg na me upgrade.. TERING.. maarja.. binnekort weer ff game
Nog een tip voor jullie. Als je ook gestoord wordt van die introfilmpjes die je maar voor de helft kan skippen. Moet je in de map video de bestanden 'sdlogo.bik' & 'rockstar.bik' leggooien. Deze slaat het spel over als je het opstart.
Wow, goeie tip...DeathKnight schreef op 26 August 2003 @ 18:31:
Nog een tip voor jullie. Als je ook gestoord wordt van die introfilmpjes die je maar voor de helft kan skippen. Moet je in de map video de bestanden 'sdlogo.bik' & 'rockstar.bik' leggooien. Deze slaat het spel over als je het opstart.
Maar weggooien gaat wel sneller, ja...Anoniem: 16235 schreef op 05 augustus 2003 @ 20:33:
Hmmzzz.. spuit 11 door de bochtAnoniem: 16235 schreef op 26 augustus 2003 @ 19:36:
[...]
Wow, goeie tip...
[...]
Maar weggooien gaat wel sneller, ja...![]()
![]()
![]()
Ik wordt echt helemaal gek van de bovenstaande beschreven race.. Ben al uren bezig, maar het is gewoon onmogelijk

Die 'blonde muts' da's Haley, toch? Da's inderdaad een lastige... In mijn eerder geposte overzichtje van hoeveel pogingen ik nodig had voor alle races staat twee uitschieters: 8 pogingen voor 2 races in Tokyo. Dat waren de races tegen Haley... Maar... er is hoop! Ik heb het gehaald! En als ik het kan, kan jij het ook!DeathKnight schreef op 26 augustus 2003 @ 20:01:
[...]
Hmmzzz.. spuit 11 door de bocht
Ik wordt echt helemaal gek van de bovenstaande beschreven race.. Ben al uren bezig, maar het is gewoon onmogelijk
Ken je de routes al perfect? Heb je de kaart niet meer nodig? Maak je ergens nog fouten? Misschien maken zij gebruik van een shortcut die jij nog niet doorhebt?
Dat laatste is mij wel eens overkomen, al weet ik niet meer of het tijdens deze races was... In ieder geval is het vaker gebeurt dat ik veel en veel later dan de AI over de finish kwam. En pas na een heleboel pogingen zag ik dat ze op het eind bijvoorbeeld dwars door een gebouw reden...
Lukt het je om de AI bij te houden en gaat het pas fout op het laatst? Als je de AI niet bij kan houden is het wel eens een idee om een race niet te rijden maar gewoon op de map te kijken welke route ze volgen. Dat kan heel leerzaam zijn...
ff uit m'n geheugen...: is de race waar je nu inzit soms die race waar je zelf de route moet bepalen? Er zijn 4 plaatsen met gegroepeerde checkpoint, waarvan er twee op een snelweg en eentje bovenaan zo'n oprit van een trein/metrorails. Zo ja, dan kan ik je wel de beste route vertellen.
Bedankt! Maar ik had hem al gehaaldAnoniem: 16235 schreef op 27 August 2003 @ 09:42:
[...]
Die 'blonde muts' da's Haley, toch? Da's inderdaad een lastige... In mijn eerder geposte overzichtje van hoeveel pogingen ik nodig had voor alle races staat twee uitschieters: 8 pogingen voor 2 races in Tokyo. Dat waren de races tegen Haley... Maar... er is hoop! Ik heb het gehaald! En als ik het kan, kan jij het ook!
Ken je de routes al perfect? Heb je de kaart niet meer nodig? Maak je ergens nog fouten? Misschien maken zij gebruik van een shortcut die jij nog niet doorhebt?
Dat laatste is mij wel eens overkomen, al weet ik niet meer of het tijdens deze races was... In ieder geval is het vaker gebeurt dat ik veel en veel later dan de AI over de finish kwam. En pas na een heleboel pogingen zag ik dat ze op het eind bijvoorbeeld dwars door een gebouw reden...
Lukt het je om de AI bij te houden en gaat het pas fout op het laatst? Als je de AI niet bij kan houden is het wel eens een idee om een race niet te rijden maar gewoon op de map te kijken welke route ze volgen. Dat kan heel leerzaam zijn...
ff uit m'n geheugen...: is de race waar je nu inzit soms die race waar je zelf de route moet bepalen? Er zijn 4 plaatsen met gegroepeerde checkpoint, waarvan er twee op een snelweg en eentje bovenaan zo'n oprit van een trein/metrorails. Zo ja, dan kan ik je wel de beste route vertellen.
Ben alweer een stuk verder. Nu moet ik tegen een vage gast rijden waar ik eerst een time trial moet afleggen. Dat is allemaal fijn en aardig alleen ligt er een checkpoint ergens boven het water zonder dat daar een jump zit? Ik ben geen vliegtuig

De missie krijg je nadat je die yakuzu hebt verslagen. Ik ben op 77.8% en ik rij in een Saikou XS.
De jump ligt vlak na een stijger. En een heel eind verderop ligt een boot voor zover ik kon zien. Je hebt ook geen ruimte voor een aanloop.
Laat maar, stond toch een stijger aan de overkant

[ Voor 3% gewijzigd door me1299 op 27-08-2003 15:58 ]
Maakt niet uit! En gefeliciteerd!
Ach, ik heb ook ff moeten zoeken voordat ik doorhad hoe het moest...Ben alweer een stuk verder. Nu moet ik tegen een vage gast rijden waar ik eerst een time trial moet afleggen. Dat is allemaal fijn en aardig alleen ligt er een checkpoint ergens boven het water zonder dat daar een jump zit? Ik ben geen vliegtuig. Hoe kan je die halen?
De missie krijg je nadat je die yakuzu hebt verslagen. Ik ben op 77.8% en ik rij in een Saikou XS.
De jump ligt vlak na een stijger. En een heel eind verderop ligt een boot voor zover ik kon zien. Je hebt ook geen ruimte voor een aanloop.
Laat maar, stond toch een stijger aan de overkant![]()
Vergeet niet: hoe moeilijk of onmogelijk het ook lijkt: ik heb het allemaal gehaald, dus moet jij het ook kunnen! Ik ben heel benieuwd hoe je de laatste races doorkomt...
Ik ben nu bij een razendsnelle race in dat tokia tournament dinges. Gaat echt zo bizar snel over de snelwegAnoniem: 16235 schreef op 27 August 2003 @ 16:55:
[...]
Maakt niet uit! En gefeliciteerd!
[...]
Ach, ik heb ook ff moeten zoeken voordat ik doorhad hoe het moest...En we zijn vast niet de enige!
Vergeet niet: hoe moeilijk of onmogelijk het ook lijkt: ik heb het allemaal gehaald, dus moet jij het ook kunnen! Ik ben heel benieuwd hoe je de laatste races doorkomt...
Ik had het rond deze tijd gehoopt uit te spelen. Maar ik ben nu al een paar dagen met 1 race bezig waar ik echt helemaal hels van wordt.
In dat tournament en dan zo'n willekeurige checkpoint race in frankrijk. Echt super irritant. Mijn snelste auto is brak, die stuurt niet. En de auto daaronder is een beetje traag. En dan al dat verkeer.
En als je 1 weg neemt rijden de andere op een andere route super goed. En zodra je die gaat volgen de volgende keer rijden ze brak en die van de andere route weer goed. Beetje lame
In dat tournament en dan zo'n willekeurige checkpoint race in frankrijk. Echt super irritant. Mijn snelste auto is brak, die stuurt niet. En de auto daaronder is een beetje traag. En dan al dat verkeer.
En als je 1 weg neemt rijden de andere op een andere route super goed. En zodra je die gaat volgen de volgende keer rijden ze brak en die van de andere route weer goed. Beetje lame
Aha! De eerste race in Parijs tegen Savo! Da's inderdaad de lastigste die er bij zit...
Ik zelf heb gekozen om de auto te volgen die linksaf gaat (daar gaat er maar eentje heen). Die route leverde mij de beste tijden op.
De AI is inderdaad zo geprogrammeerd dat degene met wie je samenrijdt langzamer gaat dan als je er NIET mee samenrijdt... Heel irritant...
In ieder geval: het gaat erom dat je een bepaalde route kiest en die PERFECT leert te rijden. En dan bedoel ik ook PERFECT: elke insturing van de bocht moet exact zijn: je moet PRECIES weten waar je een bocht moet beginnen om goed uit te komen.
Zoals ik al zei gaf de route linksaf mij de beste resultaten. Ik gebruik de nitro op de volgende plekken: na de start ga je linksaf, rechtsaf en dan een straatje linksaf omhoog. Zodra ik daarbovenop beland was gebruik drukte ik op nitro. Je maakt dan een bocht naar rechts en duikt een heuvel af (checkpoint 1). Vlak voor de sprong stuur ik al een beetje naar rechts om beter terecht te komen.
Na de landing ga je dus rechtsaf en dan linksaf. Meteen weer een nitro gebruiken. Aan het eind van de straat moet je half rechtdoor: ff rechts en dan verder, richting de daken en die springschans.
Vanaf die schans kom je bij de kathedraal (checkpoint 2): na de landing (altijd lastig) moet je rechtdoor de deuren door: als je de kathedraal uitkomt moet je rechtsaf (begin al te sturen als je nog binnen bent) en dan meteen linksaf de smalle brug over. Stuur die bocht zo in dat je op het voetpad terecht komt en weer een nitro.
Volg de weg met de bochten mee, ga door het midden van bogen (goed mikken) en ga dan shuin rechtsaf onder de Eiffeltoren door. Ga richting brug, aan de linkerkant en zodra je een donker stuk ziet links (schaduw) rechtsaf: op het midden van de brug kun je naar het aangelegen eilande met het volgende checkpoint.
Draai om (rem en handrem), en turbostart weer dezelfde weg weer terug.
Terug op de brug rechtsaf, van de brug af ook rechtsaf en daarna eerste straat linksaf. Bovenaan rechtsaf, richting grote plein en weer nitro. Op het plein naar links de straat in duiken, waar al gauw in de flauwe bocht aan de overkant rechtsaf een smal zijstraatje zit: duik daarin. Rij er door: als je uit het straatje komt een beetje rechtsaf en dan kan je de snelweg op duiken. Ga vervolgens de eerste afrit omhoog: bovenaan rechtsaf. Bij plein ook rechtsaf. Einde weg links, meteen rechts onder poort door en dan zie je rechts de finish. Zo. Simpel.
Geen idee waarom ik dit allemaal vertel, want je kan ook de tegenstander gewoon volgen...
In ieder geval: je moet...
1. De route dus perfect kunnen rijden...
2. Hopen dat je geen domme bus of auto voor je krijgt...
3. Hopen dat de AI een fout maakt (die anderen die de andere kant oprijden) zodat jij als eerste de finish haalt...
Mijn beste tijd ooit was 2.35 (de AI won in 2.31), maar ik won pas na tig pogingen met 2.44 (toen de AI op 2.49 bleef steken...). Met andere woorden: ook al ken ik de route perfect en heb ik totaal geen tegenslag: ik win pas als de AI de boel verprutst. Frustrerend maar waar. Als je regelmatig lage 2.40'ers kan rijden MOET je vanzelf een keer winnen! Dus nooit te gauw op ESC drukken als je denkt dat je te sloom bent: doe dat pas als je ziet dat de AI al gefinished is.
De laatste keer dat ik de careermode deed, kon ik deze race altijd redelijk makkelijk eindigen in de 2.40. Maar het kostte me alsnog zo'n 15 of 20 pogingen voordat ik won...
Voor de rest... heb geduld: da's alles wat je verder nodig hebt...
Wat is tot nu toe je beste tijd...? Ben ik wel benieuwd naar!
Ik zelf heb gekozen om de auto te volgen die linksaf gaat (daar gaat er maar eentje heen). Die route leverde mij de beste tijden op.
De AI is inderdaad zo geprogrammeerd dat degene met wie je samenrijdt langzamer gaat dan als je er NIET mee samenrijdt... Heel irritant...
In ieder geval: het gaat erom dat je een bepaalde route kiest en die PERFECT leert te rijden. En dan bedoel ik ook PERFECT: elke insturing van de bocht moet exact zijn: je moet PRECIES weten waar je een bocht moet beginnen om goed uit te komen.
Zoals ik al zei gaf de route linksaf mij de beste resultaten. Ik gebruik de nitro op de volgende plekken: na de start ga je linksaf, rechtsaf en dan een straatje linksaf omhoog. Zodra ik daarbovenop beland was gebruik drukte ik op nitro. Je maakt dan een bocht naar rechts en duikt een heuvel af (checkpoint 1). Vlak voor de sprong stuur ik al een beetje naar rechts om beter terecht te komen.
Na de landing ga je dus rechtsaf en dan linksaf. Meteen weer een nitro gebruiken. Aan het eind van de straat moet je half rechtdoor: ff rechts en dan verder, richting de daken en die springschans.
Vanaf die schans kom je bij de kathedraal (checkpoint 2): na de landing (altijd lastig) moet je rechtdoor de deuren door: als je de kathedraal uitkomt moet je rechtsaf (begin al te sturen als je nog binnen bent) en dan meteen linksaf de smalle brug over. Stuur die bocht zo in dat je op het voetpad terecht komt en weer een nitro.
Volg de weg met de bochten mee, ga door het midden van bogen (goed mikken) en ga dan shuin rechtsaf onder de Eiffeltoren door. Ga richting brug, aan de linkerkant en zodra je een donker stuk ziet links (schaduw) rechtsaf: op het midden van de brug kun je naar het aangelegen eilande met het volgende checkpoint.
Terug op de brug rechtsaf, van de brug af ook rechtsaf en daarna eerste straat linksaf. Bovenaan rechtsaf, richting grote plein en weer nitro. Op het plein naar links de straat in duiken, waar al gauw in de flauwe bocht aan de overkant rechtsaf een smal zijstraatje zit: duik daarin. Rij er door: als je uit het straatje komt een beetje rechtsaf en dan kan je de snelweg op duiken. Ga vervolgens de eerste afrit omhoog: bovenaan rechtsaf. Bij plein ook rechtsaf. Einde weg links, meteen rechts onder poort door en dan zie je rechts de finish. Zo. Simpel.
Geen idee waarom ik dit allemaal vertel, want je kan ook de tegenstander gewoon volgen...
3. Hopen dat de AI een fout maakt (die anderen die de andere kant oprijden) zodat jij als eerste de finish haalt...
Mijn beste tijd ooit was 2.35 (de AI won in 2.31), maar ik won pas na tig pogingen met 2.44 (toen de AI op 2.49 bleef steken...). Met andere woorden: ook al ken ik de route perfect en heb ik totaal geen tegenslag: ik win pas als de AI de boel verprutst. Frustrerend maar waar. Als je regelmatig lage 2.40'ers kan rijden MOET je vanzelf een keer winnen! Dus nooit te gauw op ESC drukken als je denkt dat je te sloom bent: doe dat pas als je ziet dat de AI al gefinished is.
De laatste keer dat ik de careermode deed, kon ik deze race altijd redelijk makkelijk eindigen in de 2.40. Maar het kostte me alsnog zo'n 15 of 20 pogingen voordat ik won...
Bedankt voor je ruime uitleg. Tot nu toe volg ik altijd die knakker waar ik tegen moet racen. Mijn snelste ronde is 2:36. Maar die aapjes eindigen altijd rond 2:30. Dus dan moet je wel heel erg veel geluk hebben.Anoniem: 16235 schreef op 31 August 2003 @ 16:38:
Aha! De eerste race in Parijs tegen Savo! Da's inderdaad de lastigste die er bij zit...
Heb net bijna m'n toetsenbord in 2'en gerost. En met stressball door de kamer wezen gooien. Dit spel is echt niet goed voor je.
Soms probeer ik die race ook weer eens met de motor, maar als je dan valt heb je het helemaal niet meer. Hij kan opzich wel snel zijn.
Ik speel de races niet met de torque JX. Want dat ding kan niet sturen. Snap ook niet waarom die zoveel punten voor handeling krijgt. Hij heeft vollop vage afwijkingen naar de zijkant en alles. Ik race dus met de Saikou XS. Maar ja hun auto's hebben veel meer power.
Om gek van te worden
LoL!DeathKnight schreef op 31 augustus 2003 @ 17:04:
[...]
Heb net bijna m'n toetsenbord in 2'en gerost. En met stressball door de kamer wezen gooien. Dit spel is echt niet goed voor je.
Om gek van te worden
2.36 is goed. Nu moet je dus gewoon maar blijven rijden en rijden totdat de AI een keer de fout in gaat... Heel vervelend inderdaad, maar 't is niet anders.
Je kunt natuurlijk wel gaan cheaten, maar dat zou ik toch afraden: ik heb dat m'n allereerste keer ook gedaan op momenten dat het echt niet lukte. Maar later had ik daar spijt van en heb ik alsnog de career gewoon eerlijk gespeeld. Nu al twee keer zelfs! Maar ik moet zeggen dat MC2 wel zo moeilijk en frusterend kan zijn (je wilt niet weten wat voor scheldwoorden ik naar m'n scherm heb gesmeten!!!), dat ik niet denk nog eens een keer een career te spelen zonder cheaten... Ik heb nu voor mezelf bewezen dat ik het kan en race in careermode vaak met cheats: lekker ontspannend en toch leuk!
Succes! Je zal zien dat je straks wint met een 'slechte' race van 2.47 of zo...
Je kunt natuurlijk wel gaan cheaten, maar dat zou ik toch afraden: ik heb dat m'n allereerste keer ook gedaan op momenten dat het echt niet lukte. Maar later had ik daar spijt van en heb ik alsnog de career gewoon eerlijk gespeeld. Nu al twee keer zelfs! Maar ik moet zeggen dat MC2 wel zo moeilijk en frusterend kan zijn (je wilt niet weten wat voor scheldwoorden ik naar m'n scherm heb gesmeten!!!), dat ik niet denk nog eens een keer een career te spelen zonder cheaten... Ik heb nu voor mezelf bewezen dat ik het kan en race in careermode vaak met cheats: lekker ontspannend en toch leuk!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 31-08-2003 17:53 ]
Hmmm die route van jou werpt ook z'n vruchten niet af. Ik wordt bijna letterlijk ziek van dit spel. Heb deze race ongeveer 400 keer gespeeld ofzo. Begint nu echt m'n strot uit te komen. Maar ik wil niet cheatenAnoniem: 16235 schreef op 31 augustus 2003 @ 17:52:
2.36 is goed. Nu moet je dus gewoon maar blijven rijden en rijden totdat de AI een keer de fout in gaat... Heel vervelend inderdaad, maar 't is niet anders.

Je moet in ieder gevaal gewoon voor 1 route kiezen: en dan steeds maar zo snel mogelijk rijden... Lage veertigers of hoge dertigers. Er MOET een keer een moment komen dat de AI net ff later is...
Maar ja, aan de andere kant: het blijft natuurlijk vreemd dat je alleen maar kan winnen als de AI de boel versprutst. Dat is bij geen van de andere races zo: die zijn allemaal te winnen als je de route goed kent.
Je zou dus kunnen zeggen: 'ik kan lage veertigers/hoge dertigers rijden dus ik ben goed genoeg voor de volgende ronde' en dan de AI een handje tegenwerken door voor 1 keer de 'howhardccanitbe' cheat te gebruiken.
Maar ja, ik ken het: je WILT het gewoon ZELF doen... Je WILT het een keertje halen...
Heel vervelend inderdaad... Maar als je maar lang genoeg wacht win je 'vanzelf' een keer. Hoop ik...
Maar ja, aan de andere kant: het blijft natuurlijk vreemd dat je alleen maar kan winnen als de AI de boel versprutst. Dat is bij geen van de andere races zo: die zijn allemaal te winnen als je de route goed kent.
Je zou dus kunnen zeggen: 'ik kan lage veertigers/hoge dertigers rijden dus ik ben goed genoeg voor de volgende ronde' en dan de AI een handje tegenwerken door voor 1 keer de 'howhardccanitbe' cheat te gebruiken.
Maar ja, ik ken het: je WILT het gewoon ZELF doen... Je WILT het een keertje halen...
Heel vervelend inderdaad... Maar als je maar lang genoeg wacht win je 'vanzelf' een keer. Hoop ik...
Ik wou eerst uit ellende gaan cheaten met eeuwig nitros, maar dat werkte niet eens. Dus ik blijf het maar zonder cheats proberen.Anoniem: 16235 schreef op 31 August 2003 @ 21:09:
Je moet in ieder gevaal gewoon voor 1 route kiezen: en dan steeds maar zo snel mogelijk rijden... Lage veertigers of hoge dertigers. Er MOET een keer een moment komen dat de AI net ff later is...
Ik heb net 2:34 gereden. Heb voor mezelf een nieuwe route bedacht die de rest niet rijdt. Daar zit zeker potentie in. Maar zodra ik sneller rij gaat de ai ook sneller rijden. Ik ben als 2e geindigd en de nr 1 reed in eens 2:26. Beetje jammerlijk 
Maar ik heb er weer een beetje vertrouwen in.
Maar ik heb er weer een beetje vertrouwen in.
2.26... pfff... zal je net zien...
2.34 is heel mooi: daar moet je zeker een keer mee winnen!
Nadeel van een route zonder de AI bij je is dat ALLE AI dan hard gaan: als je met een of meerdere AI meerijdt, ben je in ieder geval altiijd sneller dan hun!
Maar belangrijkste is dat je een route kiest die je altijd goed en snel kan rijden: dan komt het vanzelf goed. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe lang dat gaat duren...
Grappige is trouwens wel dat deze race nu één van m'n favoriete races is in arcade-career-mode, terwijl het tijdens de career m'n meest gehate race was! Ik heb 'm zo vaak gereden dat ik 'm kan dromen en het is heerlijk scheuren door Parijs: maar een paar kleine bochten en voor de rest vol gas en beuken maar!
2.34 is heel mooi: daar moet je zeker een keer mee winnen!
Nadeel van een route zonder de AI bij je is dat ALLE AI dan hard gaan: als je met een of meerdere AI meerijdt, ben je in ieder geval altiijd sneller dan hun!
Maar belangrijkste is dat je een route kiest die je altijd goed en snel kan rijden: dan komt het vanzelf goed. Maar ik ben wel erg benieuwd hoe lang dat gaat duren...
Grappige is trouwens wel dat deze race nu één van m'n favoriete races is in arcade-career-mode, terwijl het tijdens de career m'n meest gehate race was! Ik heb 'm zo vaak gereden dat ik 'm kan dromen en het is heerlijk scheuren door Parijs: maar een paar kleine bochten en voor de rest vol gas en beuken maar!
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 01-09-2003 09:53 ]
hahaha.. dit is erg:
Opponent (kyle) 2:32:09
Ikke 2:32:52
Ik knalde op het eind nog tegen de zijkant van een muur. Dus ik had er nog 2 seconden af kunnen racen. Je kan zeggen wat je wilt maar ik ben wel snel geworden.
Kan nooit meer lang duren eerdat ik de race win.
Opponent (kyle) 2:32:09
Ikke 2:32:52
Ik knalde op het eind nog tegen de zijkant van een muur. Dus ik had er nog 2 seconden af kunnen racen. Je kan zeggen wat je wilt maar ik ben wel snel geworden.
Kan nooit meer lang duren eerdat ik de race win.

Ik heb hem gehaald met 2:32:35!
Als ik wat minder had gebotst enzo kon daar zelfs nog wel 9 a 10 seconden vanaf. I master that track.
[ Voor 37% gewijzigd door me1299 op 01-09-2003 22:33 ]
HEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Gefeliciteerd! Nou, de rest wordt een makkie! 
Nou ja, makkie... Je moet wel even de route (weer) perfect leren (hetgeen op het laatst nog wel lastig wordt omdat de races nogal lang duren...), maar als je die eenmaal goed kent, win je ook gewoon: de AI is bij die andere races niet zo gemeen geprogrammeerd als bij deze race. Kon je deze race perfect rijden maar toch verliezen: dat zal niet meer gebeuren. Als het goed is...
Wel lekker, hè, als je 'm eindelijk haalt!!!
P.S. Je hebt er wel meer pogingen voor nodig gehad dan mij, maar je bent nu dan ook stukken sneller! 2.35 is nog steeds mijn record... Meestal rij ik 2.42 of zo...
Nou ja, makkie... Je moet wel even de route (weer) perfect leren (hetgeen op het laatst nog wel lastig wordt omdat de races nogal lang duren...), maar als je die eenmaal goed kent, win je ook gewoon: de AI is bij die andere races niet zo gemeen geprogrammeerd als bij deze race. Kon je deze race perfect rijden maar toch verliezen: dat zal niet meer gebeuren. Als het goed is...
P.S. Je hebt er wel meer pogingen voor nodig gehad dan mij, maar je bent nu dan ook stukken sneller! 2.35 is nog steeds mijn record... Meestal rij ik 2.42 of zo...
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 16235 op 01-09-2003 22:38 ]
In theorie als alles goed zou gaan kan ik maximaal 2:20 ofzo eruit slepen. Maar je maakt altijd wel ergens een foutje met een bus ofzo.Anoniem: 16235 schreef op 01 september 2003 @ 22:37:
HEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Gefeliciteerd! Nou, de rest wordt een makkie!
De volgende race ziet er iig erg makkelijk uit! Iedereen heeft dezelfde route, en mijn shortcut van de vorige race kan hier ook heel leuk gaan werken
Enuuhhh.. nog heel erg bedankt voor het medeleven!!
[ Voor 3% gewijzigd door me1299 op 01-09-2003 22:42 ]
Graag gedaan. Ik weet hoe moeilijk het leven kan zijn en hoe eenzaam je je kunt voelen als je tegen Savo rijdt in Parijs...DeathKnight schreef op 01 September 2003 @ 22:41:
[...]
Enuuhhh.. nog heel erg bedankt voor het medeleven!!
Snap jij het nou dat MC2 (schijnbaar) niet zo populair is?!? Ik niet!

Ach, waarschijnlijk zijn alle MC2-fans te druk bezig met de racen...
wow, ik ben pas op 20%... net die race gehad waarbij de motors geïntroduceerd werden, iets van 5x gereden met verschillende auto's en eindelijk gehaald!
Nu die races waarbij je tégen de motors rijd, die is na 3x nog niet gelukt! Welke auto gebruikten jullie hiervoor? (die snelle of diegene met goed bochtenwerk)
Moet alleen de laatste pagina van 't topic (100 posts) nog lezen dus als het daar al staat: I'm sorry
Nu die races waarbij je tégen de motors rijd, die is na 3x nog niet gelukt! Welke auto gebruikten jullie hiervoor? (die snelle of diegene met goed bochtenwerk)
Moet alleen de laatste pagina van 't topic (100 posts) nog lezen dus als het daar al staat: I'm sorry
[ Voor 12% gewijzigd door PromWarMachine op 03-09-2003 21:03 ]
Ik gebruik zowat altijd de auto die ik gewonnen heb. Alleen als ik een motor heb gewonnen, ga ik 1 stapje terug naar de vorige auto. Als dat kan tenminste (in LA moet je per se op de motor racen: later hoeft dat niet als je niet wilt). Ik kan me herinneren in een career eens een andere auto gepakt te hebben omdat er eentje was die nogal slecht landde na grote sprongen (volgens mij in Tokyo). Maar ik weet haast zeker dat ik de laatste career steeds met de gewonnen auto's gereden heb. Die lijken zoms minder of slomer: maar meestal zijn ze toch wel goed voor de race die komen gaat.PromWarMachine schreef op 03 September 2003 @ 21:02:
wow, ik ben pas op 20%... net die race gehad waarbij de motors geïntroduceerd werden, iets van 5x gereden met verschillende auto's en eindelijk gehaald!
Trouwens... na 3x 'nog' niet gelukt... 3x is nog niks: 5 keer is netjes. Voor een eerste keer dan. Bereidt je maar vast voor op de latere races: die zal je nog veel vaker moeten racen voordat je ze haalt! (Dit is niet als ontmoediging bedoeld, maar meer zo van: zet 'm op en hou vol!)
Mij lijkt me dat ook leuk, maar...Anoniem: 23009 schreef op 03 September 2003 @ 19:38:
Ach ja voor multiplayer lijkt het mij nog leuker!
- de ingame browser is zwaar knudde en Gamespy (laat staan ASE) ondersteunt MC2 nog niet
- het ergste...: hoe sneller de computer, hoe sneller je rijdt... Het schijnt echt zo te zijn dat de tijd sneller loopt tijdens online races op snellere computers. Ga met exact dezelfde auto's tegen elkaar racen op een recht eind: de een op een snelle computer, de ander op een slome: de persoon met de snelle computer zal na een kort stukje al verder zijn dan de ander. De netcode schijnt verre van lekker te zijn. Hetgeen is heel erg jammer vind, want ik hou van online gamen en niets lijkt me leuker dan MC2 online te spelen!!!
HoiAnoniem: 16235 schreef op 03 september 2003 @ 22:25:
[...]
Mij lijkt me dat ook leuk, maar...
- de ingame browser is zwaar knudde en Gamespy (laat staan ASE) ondersteunt MC2 nog niet
- het ergste...: hoe sneller de computer, hoe sneller je rijdt... Het schijnt echt zo te zijn dat de tijd sneller loopt tijdens online races op snellere computers. Ga met exact dezelfde auto's tegen elkaar racen op een recht eind: de een op een snelle computer, de ander op een slome: de persoon met de snelle computer zal na een kort stukje al verder zijn dan de ander. De netcode schijnt verre van lekker te zijn. Hetgeen is heel erg jammer vind, want ik hou van online gamen en niets lijkt me leuker dan MC2 online te spelen!!!
Ik heb net weer ff zitten te racen. Deze race schokt als een gek. M'n pc trekt het allemaal niet meer. Maar ik ben erachter gekomen dat het met de motor goed te doen moet zijn.
Ik heb morgenochtend trouwens m'n eerste irl autorijles. Als dat maar goed gaat komen.
Waar zit de nitroboost?
FF slipstreamturbo bij die vrachtauto hoor
Eerst ff de banden warm laten draaien hoor
Handrem heb je voor bochten gekregen
DeathKnight schreef op 03 September 2003 @ 22:35:
[...]
Hoi
Ik heb net weer ff zitten te racen. Deze race schokt als een gek. M'n pc trekt het allemaal niet meer. Maar ik ben erachter gekomen dat het met de motor goed te doen moet zijn.
Ik heb morgenochtend trouwens m'n eerste irl autorijles. Als dat maar goed gaat komen.
Waar zit de nitroboost?
FF slipstreamturbo bij die vrachtauto hoor![]()
Eerst ff de banden warm laten draaien hoor
Handrem heb je voor bochten gekregen
Ik heb trouwens ook al eens gehad dat MC2 opeens zwaar schokkerig ging lopen: de ene avond liep het lekker, de volgende leek m'n computer opeens veel te traag! Heel vreemd. Ik heb toen alles opnieuw geinstalleerd en... toen was alles weer in orde!
Het lijkt alsof de voorkeur-files een beetje corrupt worden of zo... Ik zag later dat er in het menu in Start van MC2 een optie staat: Restore Options To Defaults. Schijnbaar waren de makers er zelf ook al achter dat MC2 soms opeens een refresh nodig heeft...
Naja m'n pc trekt het gewoon niet. Ik heb dr vanaf het begin al last van, maar het begint steeds zwaarder te worden.Anoniem: 16235 schreef op 03 September 2003 @ 23:13:
[...]
Ik zie het al helemaal voor me: vooral de kop van de rij-instructeur!
Ik heb trouwens ook al eens gehad dat MC2 opeens zwaar schokkerig ging lopen: de ene avond liep het lekker, de volgende leek m'n computer opeens veel te traag! Heel vreemd. Ik heb toen alles opnieuw geinstalleerd en... toen was alles weer in orde!
Het lijkt alsof de voorkeur-files een beetje corrupt worden of zo... Ik zag later dat er in het menu in Start van MC2 een optie staat: Restore Options To Defaults. Schijnbaar waren de makers er zelf ook al achter dat MC2 soms opeens een refresh nodig heeft...
Ik heb een GF4 TI 4200, en een tbird 1400 met 512MB ram. En das tegenwoordig niet zo blitsend meer.
Ik heb een Athlon 1600+, GeForce 3 Ti200 en 512 RAM. Ik speel op 1024x768x32. In het begin (LA en ook nog Parijs) had ik alle opties op max. Maar later (vooral met die regenraces in Tokyo) heb ik de opties uitgezet (shadows, refelctions en env. mapping: er valt niet heel veel te tweaken...). Sindsdien speel ik ook in LA en Parijs met die instellingen omdat het toch wat vlotter loopt. Maar het viel me echt niet tegen hoe het ging met alles aan op mijn systeem! Want er valt me toch een hoop info te verwerken! Complete steden met alles er op en er aan! Ze hebben het toch wel netjes geprogrammeerd, vind ik.
Ik heb al die instellingen uitstaan. En m'n videokaart zwaar op z'n staart getrapt. Maar het draait van geen meter.Anoniem: 16235 schreef op 04 september 2003 @ 10:55:
Ik heb een Athlon 1600+, GeForce 3 Ti200 en 512 RAM. Ik speel op 1024x768x32. In het begin (LA en ook nog Parijs) had ik alle opties op max. Maar later (vooral met die regenraces in Tokyo) heb ik de opties uitgezet (shadows, refelctions en env. mapping: er valt niet heel veel te tweaken...). Sindsdien speel ik ook in LA en Parijs met die instellingen omdat het toch wat vlotter loopt. Maar het viel me echt niet tegen hoe het ging met alles aan op mijn systeem! Want er valt me toch een hoop info te verwerken! Complete steden met alles er op en er aan! Ze hebben het toch wel netjes geprogrammeerd, vind ik.
Komt waarschijnlijk door m'n cpu dan. En het geheugen is ook niet bijster snel.