[PC] Rockstar Games -> Midnight Club 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.609 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 09:48
shit man, nu met 44.71 drivers werkt ook niet, niemand die hetzeflde probleem heeft? na het filmpje terugvallen naar desktop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85882

Ik had het ook een paar keer toen ik het ging spelen op de tv (tv-out dus) en de monitor dus niet aangesloten. Ook na het introfilmpje ging hij terug naar desktop. De reden hiervoor was dat de resolutie nog op hoog stond (en de tv maar 800*600 aankan). Door de settings op default te zetten kon ik weer spelen. :P
/edit: Alleen de controls klinken wel erg kut. Ik heb geen stuurtje, alleen een sidewinder pro (ofzo) gamepad. Lukt het daar ook mee
Als je gamepad analoge besturing heeft is het geen probleem.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 85882 op 11-07-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 09:48
Restore Options To Defaults helpt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42402

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/j.vanverseveld3/images/got/mc2.jpg
Ik kom niet verder dan dit scherm, op enter drukken haalt niets uit, klikken ook niet. Het zelfde met Esc. Hij blijft zoeken naar een saved game, Ik wil wel eens weten wat die doet als ik een saved game in mijn map zet. Iemand al gesaved? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74069

Anoniem: 42402 schreef op 11 July 2003 @ 14:40:
[afbeelding]
Ik kom niet verder dan dit scherm, op enter drukken haalt niets uit, klikken ook niet. Het zelfde met Esc. Hij blijft zoeken naar een saved game, Ik wil wel eens weten wat die doet als ik een saved game in mijn map zet. Iemand al gesaved? :P
Als je ff op google zoekt op midnight club 2 cheats vind je wel een 100% savegame. Helaas is dan wel de toch al niet zo hele lange levensduur van dit spel nog wat ingekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:46
MC2 vind ik grafisch er wel redelijk uit zien, maar de gameplay vind ik ronduit slecht. Elke race MOET je winnen - niks nie voor tweede of derde plaats en dus MOET je altijd overal de beste zijn. Verliezen heeft ook geen consequenties, je begint gewoon weer overnieuw, zelfs met stads kampioenschap. Alsof ze die elke dag doen om er voor te zorgen dat ik kan winnen.
Verder is het hele spel mij iets te Arcade. In 1 seconde 200 km/h en dan nog in een bocht terwijl het regent vol naar rechts sturen en rustig door rijden alsof het niets was.
Ook rijd je nooit in dezelfde auto als "de vijand". Je hebt altijd een mindere auto die je in een vorige race hebt gewonnen.
Wel is het nog steeds gaaf om keihard door de stad te scheuren of op de autobaan Spookje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met google kon ik hen niet vinden, vandaar. ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 42402 op 11-07-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tnx, hij komt wel in de lijst, maar ik kom nog steeds niet verder.
Eerste instal was met Daemen tools. de tweede van mijn schijf wat ook niets hielp, van af CD ga ik het niet eens proberen. shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
er is al eerder gemeld dat de pijltjes toetsen wel heel erg over reageren, is hier iets aan te veranderen?
Weet trouwens iemand het adres van het officiele forum van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ebborazor schreef op 11 July 2003 @ 20:08:
er is al eerder gemeld dat de pijltjes toetsen wel heel erg over reageren, is hier iets aan te veranderen?
Weet trouwens iemand het adres van het officiele forum van dit spel?
Klopt , die pijltjes reageren wel erg gevoelig ja. Mede hierdoor heb ik maar besloten dit spel er snel weer af te kicken, vestig nu mijn hoop maar op nfs underground voor een leuke flashy arcade racer. Fora heb ik ook gezocht maar ik kwam niet verder dan wat algemene info op de site van take2games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Ik heb het spel nu eindelijk ook, maar kan er nog niet echt een oordeel over vellen. In eerste instantie was ik ietwat teleurgesteld erover, maar toen ik wat langer speelde begon ik het toch wel leuk te vinden. Goddank kun je je eigen MP3'tjes beluisteren in het spel, want de soundtrack van het spel is echt bagger. De besturing is met stuurtje wel aardig, maar echt geweldig rijden de auto's niet. Ook hadden er best wat meer spelmodi in mogen zitten. De graphics vind ik prima, alleen jammer dat het spel op sommige momenten op raadselachtige wijze ongeveer een seconde ontzettend vertraagd.

EDIT:

Net weer twee uur gespeeld, en het spel wordt elke minuut cooler. Vooral multiplayer is erg stoer, maar ook de career modus is leuk en uitdagend. En met m'n eigen MP3'tjes op wordt het geheel helemaal leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 33436 op 12-07-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

Anoniem: 33436 schreef op 11 July 2003 @ 22:02:
Net weer twee uur gespeeld, en het spel wordt elke minuut cooler. Vooral multiplayer is erg stoer, maar ook de career modus is leuk en uitdagend. En met m'n eigen MP3'tjes op wordt het geheel helemaal leuk.
hehe ik heb precies hetzelfde :D toch best wel verslavend enzo :)

ik rijd overigens met een joystick .. werkt perfect 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19058

Ik heb de controls (pijltje links en rechts) aan mijn logitech rumblepad toegwezen, maar ik kan nog steeds niet traploos sturen. en dat zuigt, moet je met van die korte tikjes rijden en dat ziet er niet uit. Weet iemand hoe je traploos kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:34
Anoniem: 19058 schreef op 13 July 2003 @ 14:39:
Ik heb de controls (pijltje links en rechts) aan mijn logitech rumblepad toegwezen, maar ik kan nog steeds niet traploos sturen. en dat zuigt, moet je met van die korte tikjes rijden en dat ziet er niet uit. Weet iemand hoe je traploos kan sturen?
Nogal logisch. Als je de pijltjes aan je rumblepad toewijst dan is dat voor het spel net of je gewoon op de pijltjes zit te rammen.

Wat je wél moet doen is gewoon in het spel zelf naar de control options gaan, en daar de knoppen op je gamepad instellen.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maniakje schreef op 13 juli 2003 @ 14:55:
[...]
Nogal logisch. Als je de pijltjes aan je rumblepad toewijst dan is dat voor het spel net of je gewoon op de pijltjes zit te rammen.

Wat je wél moet doen is gewoon in het spel zelf naar de control options gaan, en daar de knoppen op je gamepad instellen.
gedaan, maar is nog steeds niet traploos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Laatst online: 21:46
Stel je wel de Analog Steering in en dus niet Left / Right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

IceEyz schreef op 13 juli 2003 @ 16:33:
als ik daar de joypad wil instellen reageert ie niet..

is er iemand hier die dit spel met een rumblepad speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729

Hoe the hell do ik een Weight balance. (wheelie enzo)
Ik heb hem niet nodig gehad (tot nu toe) majah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:55
Anoniem: 58729 schreef op 13 juli 2003 @ 19:28:
in je control settings kun je de daarvoor gebruikte knop opzoeken
deze ingame inhouden en dan naar voor/achter of links/rechts sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt kick arse :D
Geeft gewoon een kick & een scrik. als je die nitrous induwt :D
*klik* OH SJIT!!! :D
ZO snel flitst alles dan voorbij :)
of bumper kleven en dan boosten :P die auto ook ff een zet mee geven ;) WROOM! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

hoe doe je btw die mega boost ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
wat een a-ergonomisch menu... waar kan ik in vredesnaam mijn graphics instellen?

Na het tweede level career mode klapt de game bij mij terug naar de desktop..

Acer Aspire 1604LC (P4 2.8GHz, 512MB DDR, Mobile Radeon 9000)

[ Voor 49% gewijzigd door F0kke op 14-07-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 11:45
IceEyz schreef op 13 juli 2003 @ 16:33:
Ja je moet de anologe besturing instellen, als je achter analoog op enter drukt, dan kun je wel de asses van je joystick/gamepad instellen. Dan speelt ie lekker :)

Wat ik wel nep vindt, is dat je bijna niet hoeft te remmen. Gas los is meestal voldoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 73241 schreef op 14 July 2003 @ 10:37:
hoe doe je btw die mega boost ofzo??
X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar hoe krijg je die meter vol (je weet wel die gorene die rood word)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die NoS ? Of die van de turbo.
Van de turbo. moet je achter iemand aan rijden (dan vult die meter. en raakt je NoS niet op)
maar wat ook lijp is.
eerst die Gratis turbo (om het zo maar tenoemen) en dan NOS :P
*BAM* PSSSssssss *BAM!!* :D
fucking hard ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Pfff |:( Ik krijg die #*%^$&race met die 4 wegracers niet voor elkaar.
Ik word wel steeds 2e maar de eerste is ruim 15sec! voor mij al bij de finish.
Iemand tips?

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

StaarTT schreef op 15 July 2003 @ 00:10:
Iemand tips?
Pfff gewonnen(na 2dgn) wat is dit tog un frustrerend spel
Voor degen die willen weten hoe. Rij ze in de eerste bocht alle 4 plat!!! })

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Online is ook leuk. alleen hebben die negers allemaal 100% uitgespeelt. en PERFECTE autos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Ja online is top vind eigenlijk beter maar ik wil ook betere auto's :)

Ik was al opzoek naar een 100% savegame maar kan het niet vinden :(

[ Voor 37% gewijzigd door StaarTT op 15-07-2003 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Ow ja als je 8er iemand rijd word er een balk groen?
Waar is dat voor en hoe gebruik je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blijf achter hem rijden tot de balk rood knippert, en druk op X : een soort van nitro boost for free :Y)

kost je geen nitro, en je kan die ander mooi inhalen door eerst ff naast hem te sturen, of hem net voor een bocht een flinke zet geven door er gewoon achter te blijven hangen en de boost te gebruiken >:) ... alleen gebruiken om in te halen op rechte stukken zonder al teveel verkeer dus, anders heb je grote kans dat je zelf ergens tegenop knalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Anoniem: 16334 schreef op 16 July 2003 @ 02:00:
blijf achter hem rijden tot de balk rood knippert, en druk op X : een soort van nitro boost for free :Y)

kost je geen nitro, en je kan die ander mooi inhalen door eerst ff naast hem te sturen, of hem net voor een bocht een flinke zet geven door er gewoon achter te blijven hangen en de boost te gebruiken >:) ... alleen gebruiken om in te halen op rechte stukken zonder al teveel verkeer dus, anders heb je grote kans dat je zelf ergens tegenop knalt...
thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58729 schreef op 15 July 2003 @ 12:14:
Online is ook leuk. alleen hebben die negers allemaal 100% uitgespeelt. en PERFECTE autos :(
ehumm waarom negers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:13

Damian

Insane Obtrusion

DataBeest schreef op 09 July 2003 @ 21:46:
Jakkes. Ik heb hem vanmiddag gedownload om te kijken of dit spel wat is, het leek me wel eventjes leuk.
Ik installeer heb, stop erna CD1 erin. Komt er autorun-uninstaller voorbij en het spel is weg :? Mjah, zal wel.
Opnieuw.

Irritante verplichte reclame filmpjes voor Rockstar-games. Na 1 filmpje weet ik wel dat Rockstar Games dit spelletje heeft gemaakt. Daarna de animaties van "Loading Data" wat leuk van de PS2 is geport, waarschijnlijk is het voor de PC enkel een animatie.
Na een minuut of 10 puzzelen vond ik dan ook waar de resolutie is te veranderen, kan ik ein-de-lijk spelen krijg ik dit te zien:

[afbeelding]

Kapotte grapics! :o
En dan ook nog een kapot stuur waardoor je constant naar rechts gaat, welke idioot heeft dat nou weer bedacht? :X
Bah, weg ermee, zonde van m'n harde schijf ruimte.
Ligt eerder aan die brakke pc van je, heb het er nog niet zo lelijk uit zien draaien bij iemand :D :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Precies, koop eens een echte videokaart!

Bij mij draait ie prima op elke resolutie met alle settings op high...

Heb dan ook wel een ATi Radeon 9700 Pro! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Anoniem: 58729 schreef op 13 July 2003 @ 19:28:
Shift + W is naar achteren leunen == wheelie

Shift + S is naar voren leunen == stoppie

Shift ingedrukt houden met auto en motor lijnt je uit met de ondergrond wanneer je door de lucht vliegt. Door dit te gebruiken behoudt je snelheid als je land!

Shift + links en Shift + rechts kan sommige auto's op twee wielen laten rijden om tussen druk verkeer door te komen. Kijk echter uit dat je niet te strak stuurt want dan eindig je op je dak! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Epitome op 16-07-2003 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Epitome schreef op 16 July 2003 @ 16:41:
Precies, koop eens een echte videokaart!

Bij mij draait ie prima op elke resolutie met alle settings op high...

Heb dan ook wel een ATi Radeon 9700 Pro! >:)
EDIT: O ja, ik zit nu op 52.x% en moet de streetrace van parijs rijden.. dat wordt lastig met al die aso porsche's

Zo bink! ik heb maar een GF2 Ti maar het draai best goed moet ik zeggen.
1024x768
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/mr2.jpg
Moet geld sparen voor laptop dus binkie videokaart zit er even niet in helaas.

[ Voor 33% gewijzigd door Alpha-sphere op 16-07-2003 19:43 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:50

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Alpha-sphere schreef op 16 July 2003 @ 19:41:
[...]

EDIT: O ja, ik zit nu op 52.x% en moet de streetrace van parijs rijden.. dat wordt lastig met al die aso porsche's

Zo bink! ik heb maar een GF2 Ti maar het draai best goed moet ik zeggen.
1024x768
[afbeelding]
Moet geld sparen voor laptop dus binkie videokaart zit er even niet in helaas.
Parijs is niet zo moeilijk, er gewoon ff voor gaan zitten en je hebt het zo gehaald :) Tokio is veel moeilijker vanwege de veel snellere auto's :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Deze bink zit al op 62,4%...

Tokyo is echt moeilijk, maar wel erg leuk! :)

Veel bussen die voortdurend in de weg rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Hoe versla ik die paarse musclecar (met die burnout?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

het is volgens mij duidelijk de GTA3 engine en niet de GTA3 VC engine, want je merkt meteen bij een burnout en in regen dat je spel enorm vertraagt, zoals dat bij GTA3 was. Bij Vice City was dat niet :) Hebben jullie ook zoveel problemen met MP games? Ik heb de UDP poort die in de readme staat ff in mn firewall instellingen gegooid en het werkt in principe perfect. Maar zodra ik met bekenden van mij wil verbinden met dezelfde router, kunnen we niet verbinden, zelfs als we allebei de firewall uit hebben staan! :S Bij andere games heeft het altijd gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Vice City vertraagt bij mij evenzoveel als het regent als GTA3... Ik betwijfel sowieso of het de GTA engine is; de graphics zien er heel anders uit en de wagens rijden ook behoorlijk anders. Het enige dat me aan GTA doet herinneren is het kaartje linksonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-07 15:57
Anoniem: 33436 schreef op 17 July 2003 @ 15:16:
Vice City vertraagt bij mij evenzoveel als het regent als GTA3... Ik betwijfel sowieso of het de GTA engine is; de graphics zien er heel anders uit en de wagens rijden ook behoorlijk anders. Het enige dat me aan GTA doet herinneren is het kaartje linksonder.
Volgens mij is het zeker niet de GTA engine want ik krijg het spel (in tegenstelling tot GTA serie) niet aan de praat op mijn Geforce 2MX. Ik heb al verschillende dingen geprobeert maar ben bang dat mijn videokaart te oud (...) is voor hedendaagse NVidia drivers (alles na 29.xx) want hiermee geeft mijn DVD speler geen beeld meer.

GTA: Vice City werkt verder prima, toch maar eens sparen voor een andere videokaart, of is het spel het niet waard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toevallig waren het negers..
Nee hoor ;)
Soort van stop woordje :P
Nep neger ook zoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat er nu al cheaters zijn (iig sort off). Ik heb precies de zelfde bak als hem. en SJEES hij sprint toch weg hey! :D
(ik heb ook 100% full game (gedownload) om online te spelen
Maar fuck. wat gaat die gast hard. Ze hadden het over een speedcheat? Zielig is dat (ONLINE dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Weet je zeker dat dat cheats zijn, ka ook nos zijn he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

StaarTT schreef op 18 July 2003 @ 03:33:
Weet je zeker dat dat cheats zijn, ka ook nos zijn he
Jah weet ik zeker. die auto (zelfde als mijne) (we reden weg (3.2.1 enzo) hij NoS .. Ik NoS.. Hijs NoS. Ik NoS (we hadden elk 4) en verdomme. die gast blijft sneller optrekken. en rijden dan mij
Hij zei ook: Its a secret ...
jah sure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Ja das jammer ja, ik ben ze nog niet tegen gekomen. Terwijl ik er ook iedere avond zit.
Meschien leuk om een met ze allen van GOT eens te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me cool ;)
alleen zit ik in een lan (geen porten ge-mapt) dus kan ik niet hosten :'(
Enjah. degene met de snelste server moet hosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik wil ook wel meedoen lijk me wel cool. Helaas heb ik geen super internet verbinding anders had ik wel kunnen hosten.

Gaan we gewoon racen of capture the flag?

[ Voor 17% gewijzigd door Alpha-sphere op 18-07-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Ik heb ook geen super verbinding(wanadoo)
maar kan blijkbaar wel hosten heb het al un paar x gedaan.
Ja en racen of the flag maakt mij niks uit ik speel alles wel

Owja. omdat het nu waarschijnlijk al telaat is en er het weekend niet ben, hou ik het op maandagavond 22:00uur ofzo

[ Voor 27% gewijzigd door StaarTT op 18-07-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
StaarTT schreef op 18 July 2003 @ 22:40:
Ik heb ook geen super verbinding(wanadoo)
maar kan blijkbaar wel hosten heb het al un paar x gedaan.
Ja en racen of the flag maakt mij niks uit ik speel alles wel

Owja. omdat het nu waarschijnlijk al telaat is en er het weekend niet ben, hou ik het op maandagavond 22:00uur ofzo
Kheb ook wanadoo maar heb er een router tussen hangen. Geen idee welke poorten open moeten en als ik het weet moet ik het ook werkend krijgen. Mijn router heeft bij poortmapping zo'n vage incomming port die ik moet instellen maar nergens staat wat dat dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 09:59
als ik em speel op 800x600 of 1024x768 kan ik em niet op et hele scherm spelen, weet iemand of ik de refreshrate van et spel ook kan veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

omfg net een paar potjes multiplayer. wat sprintjes getrokken met mn golf...
GAAF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

demo net gespeeld, ziet er zekers leuk uit.. maaaaar.. ik heb een guillemont 360FF, stomme spel ziet mijn rem/gas als zelfde pendaal (= 1 as), remmen zit er dus niet echt in.

neej, hoop toch dat NFS beter gaat worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
UNICRONBOT schreef op 19 July 2003 @ 12:54:
[...]

Over gedownload games :( mag je niet praten op GOT lees de FAQ eens door Komatsu :*) Aanvullende FAQ en policies Spielerij
kerel, hij heeft het over de 100% savegame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Anoniem: 45916 schreef op 19 July 2003 @ 14:15:
omfg net een paar potjes multiplayer. wat sprintjes getrokken met mn golf...
GAAF!
Damn, dat klinkt goed :7 _o_

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45916

GGS_VR6 schreef op 19 juli 2003 @ 14:52:
[...]

Damn, dat klinkt goed :7 _o_
ja was echt tof. eerst met zn allen op een rij. (acht)
ik hield mn toeter in en als ik losliet iedereen sprinten
BOOST. NOS. BOOST *chras* Boom!
was echt vet melig en the uber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UNICRONBOT schreef op 19 July 2003 @ 12:54:
[...]

Over gedownload games :( mag je niet praten op GOT lees de FAQ eens door Komatsu :*) Aanvullende FAQ en policies Spielerij
hahaha ;)
Dat vind ik nog eens een top punt van slimheid :D

Maarjah ;)
Kun jij me trouwens vertellen waarom ik geen 50% half game download :P (ik had het natuurlijk over een savegame) OM ONLINE! tespelen :P dan heb ik ook alle autos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb hem zonet ff gespeeld. Tis jammer dat die bij als je een hogere resolutie wilt instellen deruit knalt :(.
Volgens mij staat die standard @ 640x480 ofzo :o, en das bijna niet te veranderen.
Ook heb ik als ik wil starten, dan wordt die cam zo @ die auto gericht, dan gaat me beeld flikkeren :o, misschien verkeerde instelling ofzo.

Voor de rest ging het wel, echt denderend was het iig niet

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier nergens last van. ik speel op 1024 x 1280 en AntiAliassing op 4x (wel wat schokkerig. (heel soms dan) maar het ziet er echt Phat uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
GGS_VR6 schreef op 19 juli 2003 @ 19:24:
Ik heb hem zonet ff gespeeld. Tis jammer dat die bij als je een hogere resolutie wilt instellen deruit knalt :(.
Volgens mij staat die standard @ 640x480 ofzo :o, en das bijna niet te veranderen.
Ook heb ik als ik wil starten, dan wordt die cam zo @ die auto gericht, dan gaat me beeld flikkeren :o, misschien verkeerde instelling ofzo.

Voor de rest ging het wel, echt denderend was het iig niet
bekend probleem ;)
is al vaker in dit topic langsgekomen
ff van drivers switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Crash-Override schreef op 19 juli 2003 @ 21:41:
[...]

bekend probleem ;)
is al vaker in dit topic langsgekomen
ff van drivers switchen
Nee heb ut al opgelost. Heb die Fullscreen optie of dergelijke uitgezet, nu werkt het ook

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 03-07 15:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
GGS_VR6 schreef op 20 July 2003 @ 01:33:
[...]

Nee heb ut al opgelost. Heb die Fullscreen optie of dergelijke uitgezet, nu werkt het ook
he, das dan een tweede oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-07 20:36
Het is overigens overduidelijk de midtown madness 2 engine (en niet gta3). Dat zie je aan het kaartje en de andere auto's (exact hetzelfde) en sommige geluiden (ook exact hetzelfde). Het spel is dan ook door dezelfde makers gemaakt :) (Rockstar San Diego was vroeger Angel Studios)

[edit] 'k heb nu even gecruised in de eerste stad met de eerste auto. Nounou, dat is wel leuk hoor. Wederom bewijs dat het een grafisch zwaar opgepoetste engine is, maar de feeling is precies hetzelfde. aangezien ik dat een heel leuk spel vond, vind ik deze ook erg leuk. ik heb een stuurtje en het leukste ind ik gewoon urenlang rondrijden in zon stad :)

ikkheb trouens even gouw een kaartje in elkaar geflanst met mijn 1337-p41nt-skilzz.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/breepee/mc2maps.JPG

[ Voor 59% gewijzigd door Brent op 20-07-2003 16:17 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
uhm, dan zou ik wel zo graag de mm2 besturing wille hebben... is wel zo beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Don3k schreef op 20 July 2003 @ 21:35:
uhm, dan zou ik wel zo graag de mm2 besturing wille hebben... is wel zo beter
zowel toetsenbord als stuur voelen exact hetzelfde aan als mm2 bij mij hoor. ik heb geen enkele problemen met de besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
bij mm2 kon je nog blijven remmen bij stoplicht, als ik te lang rem vlieg deze al naar achteren of remt veel te snel. en met gas vlieg ik opeens weg :) egt vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Laatst online: 11-07 13:51
yo dudes

ik heb na lang racen eindelijk de auto van de world champion gewonnen

mijn carreer lijkt nu ook gedaan (aangezien ik nu gewoon opnieuw tegen die eerste (supermakkelijke nu) auto moet racen met mijn racemonsters...)

maar toch sta ik nog maar op 85.5%?!

heeft iemand een id wat je nog meer moet doen om tot 100% te geraken?

en vooral of er na 85.5% nog nieuwe dingen te winnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT

StaarTT

Android for Life.

Vanaf precies 22:00uur zal ik een game gaan hosten voor degene die er interesse in hebben
onderder de naam: StaarTT nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8514

StaarTT schreef op 15 July 2003 @ 00:10:
Iemand tips?
Hahah ik zit met hetzelfde probleem...ben niet zo een racegamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
ik heb die denk ik met mijn beste auto geraced en dan zoveel mogelijk van hun brommertje rammen en zelf geen snelheid verliezen

heeft nog iemand een id hoe ik nu het spel tot 100% kan uitspelen aub?

[ Voor 23% gewijzigd door Mastakilla op 22-07-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
aha

je moet blijkbaar ipv carreer, arcade nemen, en dan circuit kiezen, en als je dan allle races van 1 stad wint krijg je de politiewagen van die stad

hebbet nu eindelijk uit btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
ligt het aan mij of is die besturing zo waardeloos van dit spel?
ik zie hier alleen maar positiefs over het spel maar ik vindt het spel nou niet zo geweldig, ten eerste vindt ik de besturing (het snelle sturen) slecht en ten 2e de graphics zien er niet uit.
ik w8 nog ff op midnight racer 2 need for speed underground.

edit:
een typo

[ Voor 11% gewijzigd door duncanvdlinden op 25-07-2003 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

ten eerste moet je gewoon racen en zorgen dat je andere auto's krijgt, die zijn ook beter te besturen en ten 2de op welke resolutie speel jij, het is niet geweldig, maar ook niet lelijk !
Ik speel dus lekker al Midnight Club 2

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik speel op 1024x768, en alles op high.

het speelt gewoon niet lekker als de auto al om ligt als ik 1x op het toetsenbord druk.
ik ben constant aan het schommelen met de auto.
de bochten ga je ook haaks in.

misschien dat het idd de auto wel is, dus ik zal is wat verder kijken in dit spel of dat beter wordt.

het wegrace genre ligt mij wel, alleen de game is persoonlijk niet naar mijn smaak, vindt ik jammer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:58
ik heb ff de demo geprobeerd, t spel ziet er redelijk goed uit en heeft niet al te hoge systeemeieden nodig :) (1600x1200x32 high op een athlon 1400 + 384 mb ram en geforce 3) maar de handeling van de auto's is wel zo brak dat het hele spel gelijk niet meer leuk is, toch jammer want t had misschien best een goed spel kunnen worden

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik vond de handling in het begin ook klote, maar met betere auto's verbeterd de handling ook en het is ook een beetje wennen natuurlijk.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mastakilla schreef op 21 juli 2003 @ 13:59:
yo dudes

ik heb na lang racen eindelijk de auto van de world champion gewonnen

mijn carreer lijkt nu ook gedaan (aangezien ik nu gewoon opnieuw tegen die eerste (supermakkelijke nu) auto moet racen met mijn racemonsters...)

maar toch sta ik nog maar op 85.5%?!

heeft iemand een id wat je nog meer moet doen om tot 100% te geraken?

en vooral of er na 85.5% nog nieuwe dingen te winnen zijn?
Zover ben ik nog lang niet...ik zit pas op 24.nogwat % :O....maar dat komt nog wel >:)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
ik zit ook nog maar bij 18% ofzoiets. maar ik vind het een kewl spel hoor! vooral die nitro is echt 'kicke'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Pffff nou ik vond dit spel ook heel leuk maar dit kon echt veeeel beter, en ik kan het zeker geen 'quality entertainment' noemen :|. Ik bedoel... alles is zo verschrikelijk fout! De graphics zijn abnormaal (slecht dus), de geluid is ook te erg! Het kan echt veel beter vind ik.

Ik vind midnight club 2 echt vreselijk zuigen maar vind het echt ontzettend jammer. Je heb van die dingen zoals nitro (heeeel cool, zou beter zijn als ze het NOS noemde ma goed), en ook nog andere soort nitro shit als je meter dingetje ofzo vol is :/. De beeld wat je dan krijgt bij de 2 nitro actie dingen is echt heel wreed. Dat maakt het spel wel stukke beter. Ik hoor ook mensen klagen dat de muziek zuigt ofzo, maar dat geeft niet omdat je je eigen MP3's in de folder doet van MC2 and ze kan afspelen 8). Ik zei al eerder de geluid is slecht, maar tegelijk ook goed. Als je een groot vrachtwagen passeert hoor je ook zo'n 'cinematic' achtig geluid zo van "VOEM!", net als bij films :D.

Ik neem aan dat de developers een 'the fast and the furious' richting wilden ofzo en dat is denk ik niet gelukt :|. Als MC2 nou een simulation spel... dan zou het spel wel ZEKER goed zijn. En beter geluid ofcourse :|. Pfff ik kan het niet echt goed uitleggen. :/

Ik heb ook last van vreselijk veel bugs in da game. Het raakt 20 sec. ofzo vast als ik start met racen en blijft 1 min. vast zitten bij de finish :| en als ik een nitro power up pak raaktie ook 40 sec. vast :/ iemand hier ook last van?

Maar goed, deze game krijgt van mij een 4/10 :Y) Het kon allemaal zo vreselijk beter.

[edit] hoe bedoel je ik gebruik te veel emoticons? Ik kan niet wachten tot NFS Underground, hopelijk wordt dát wat.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 72901 op 26-07-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Ben best tevreden over het spel het ziet er niet super uit, maar het kon slechter. Wat ik wel een min punt vind is dat je met een langzamere pc zelfs op het rechte stuk al langzamer bent (of ligt dit aan mij?).

Waar ik me ook nogal aan stoor is het schokken van het spel, als ik mijn stuurtje inplaats van mijn keybord gebruik. Dan krijg ik last van schokjes in het spel, op telkens dezelfde punten. Dat went dus wel waar is niet helemaal top, met als gevolg dat ik LA met mijn stuur rij en de andere steden toch maar met mijn toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Eigelijk is dat nitro shit genoeg om me aant spelen te houden. Maar ik ga niet weer aan MC2 beginnen tenzij R* met een patch uitkomt om die shokken te verhelpen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 14:21

R-B

Blokkert

heb hem net ged*wnt :P top spel..(op deze comp) nou benieuwen of ik het ga redden.. op me eigen comp :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Hm....ik zie dat sommige mensen het een slecht spel vinden. Mijn ervaringen met het spel waren op het begin ook niet echt goed.

Ten eerst krijg je zo'n super vet filmpje te zien, dus denk je al *WOW DA'S KICKÚH!! ZIET ER FL3X UIT..W00T!!* 8). Maar als je dan het spel gaat spelen, ziet het er toch een stuk minder uit. Dan ff de kwaliteit (resolutie) verhoger, dat ziet er al een stuk beter uit. Óok leuk is dat je je eigen mp3tjes ken beluisteren 8).

Maja...de handling is op het begin idd slecht, maarja...als je races wint, krijg je nieuwe en vooral betere auto. En deze rijden echt een stuk beter.

Moeilijkheidsgraad vind ik goed, het is niet té moeilijk en helemaal niet te makkelijk :). Dus soms wordt je weleens ff agressief dat je het niet haalt, máár als je het uiteindelijk dan toch haalt...spring je een gat in de lucht ;).

Wat ik wel minder vind aan het spel is het menu. Zit zo vaag in elkaar...lijkt wel een xbox :/.

Dit spel vind ik echt één van de betere racespellen. 'k wacht ook nog op NfS Underground dinges...die lijkt me ook erg cool :9~ .

Maja..das mijn ervaring ..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

CyberDox heeft helemaal gelijk.. Je rijd nu nog met klote auto's.. hoe verder hoe betere wagens :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Weet iemand of een gamepad ook werkt bij dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 72901 schreef op 26 juli 2003 @ 15:47:
Ik neem aan dat de developers een 'the fast and the furious' richting wilden ofzo en dat is denk ik niet gelukt :|. Als MC2 nou een simulation spel... dan zou het spel wel ZEKER goed zijn. En beter geluid ofcourse :|. Pfff ik kan het niet echt goed uitleggen. :/
erm.. hoop toch dat ik het fout lees. Als deze MC2 als simulationgame moet zijn.. is et absoluut bagger. Ik vind het een pure arcade racer.

Ik speel zelf alleen de demo, dus weet de extra features niet (naja, je "vind" welleens een "gekopieerde" :P). Ik rij met TM 360 Force Feedback, rijd zeker lekker, maar om te zeggen.. vet spel. Nee, verre van dat. (mooiste voorbeeld, kom met 160mph aanrijden, rij een 180graden bocht in, hij gaat zelf slippen, automatisch remt ie daardoor en met 120mph er vrolijk uitkomen.. dat zie ik een formule 1 wagen net aan doen..)

Ook het WeightShift gedeelte is een laggertje. Even je auto op zn 2 wielen laten gaan ok.. maar em de halve stad te kunnen door laten rijden op 2 wielen.. so much for the reality.

Als ik de reeks NFS zie, lijkt me NFS underground een absoluut toppertje te worden, mischien wel wat dit spel "had zou moeten" geworden zijn.

Maar online een paar RunOffs doen is op zn tijd zeker leuk, maar 2 races verder ben ik het "realisme/arcade gehalte" van dit spel al behoorlijk zat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

R-B schreef op 27 July 2003 @ 14:14:
Weet iemand of een gamepad ook werkt bij dit spel?
iemand? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 12-07 20:51
JA!

Ik heb zo'n Trustmaster Dual Power met twee van die analoge stickjes daar speelt het spel perfect mee. Ik heb zelfs de indruk dat het beter speelt dan met het stuurtje (zoals bij need for speed hot persuit 2)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18165

Hier ook een Thrustmaster gamepad:
Afbeeldingslocatie: http://www.rue-montgallet.com/imgdb/pdt/000000012816.jpg

Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28180

Hoe zit het nu met het veranderen van de resolutie. Bij mij gooit ie 'm net als bij anderen op dit forum eruit zodra ik de resolutie verander.
Welke detonator drivers moet ik installeren, want daar heb ik iets over gelezen aan het begin van dit topic!
Iemand al de oplossing gevonden?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 28180 op 28-07-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28180

Ok met de grahic das opgelost, best mooi...maar niet geweldig..!
maar weet iemand de controls een beetje want de van de motor snap ik dus niks...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

use weightshift op die motor, anders kom je echt geen enkele bocht door ... en wheelies trekken behoorlijk sneller op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hoe stel ik dan gamepad in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Anoniem: 16334 schreef op 28 July 2003 @ 15:17:
use weightshift op die motor, anders kom je echt geen enkele bocht door ... en wheelies trekken behoorlijk sneller op :Y)
vind het zowiezo klote rijden die motoren, al die 100 knopjes indrukken enzo :/

spel is verder wel leuk om tussendoor te doen :P

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Ik vin het een best leuke game ... in carreer mode dan. Mijn videokaart is alleen niet best dus ik heb totaal geen gevoel van snelheid bij het spel :D ... behalve bij NOS dan ! :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste