... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

maarre:natuurljk wel
Beetje jammer dat je ziet dat degene die vroeg in dit topic gereageerd hebben, veel stemmen te pakken hebben, net als degene waarbij in het subforum een kort poosje een 'wervings' topicje heeft gestaan
Dus, bij deze de oproep, bovenaan een pagina met 25, 50, 100 en 200 post/pagina inegsteld :)!! Stemt allen op JvS!!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
DaNo2002 schreef op 01 January 2003 @ 14:23:
D2k mag mijn stem hebben
en nee, niet omdat ie zo verdrietig was

Rickets schreef op 01 januari 2003 @ 15:17:
[...]
Hij helpt iedereen behalve jou
D2k, mijn stem krijg je!
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Jammer voor je, maar mods die vragen, worden bij mijn keuze overgeslagen.JvS schreef op 02 January 2003 @ 14:43:
hehe.
Beetje jammer dat je ziet dat degene die vroeg in dit topic gereageerd hebben, veel stemmen te pakken hebben, net als degene waarbij in het subforum een kort poosje een 'wervings' topicje heeft gestaan.
Dus, bij deze de oproep, bovenaan een pagina met 25, 50, 100 en 200 post/pagina inegsteld :)!! Stemt allen op JvS!!(ofzo
).
Mijn keuze hing af van hoe goed ik een mod vind, of hij kennis van zaken heeft (hebben de meeste wel), en niet een simpele slotrede geeft als een topic dicht gaat.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dat idee hadden meer mensen: [rml][ poll] favo mod![/rml]JvS schreef op 02 January 2003 @ 14:43:
net als degene waarbij in het subforum een kort poosje een 'wervings' topicje heeft gestaan.
welk subforum was dat?JvS schreef op 02 januari 2003 @ 14:43:
hehe.
Beetje jammer dat je ziet dat degene die vroeg in dit topic gereageerd hebben, veel stemmen te pakken hebben, net als degene waarbij in het subforum een kort poosje een 'wervings' topicje heeft gestaan.
Dus, bij deze de oproep, bovenaan een pagina met 25, 50, 100 en 200 post/pagina inegsteld :)!! Stemt allen op JvS!!(ofzo
).
*pakt db-admin en grote schaar er bij*
Fisico schreef op 02 January 2003 @ 13:26:
[...]
Jeetje is mijn rijdersvoorkeur toch nog ergens goed voor, had ik nu maar voor Schumi geweest
Dan had je het vlaggen.
https://fgheysels.github.io/
Webgoodie schreef op 02 January 2003 @ 14:54:
[...]
Dat idee hadden meer mensen: [rml][ poll] favo mod![/rml]![]()
Goed idee doet volgen
Webgoodie schreef op 02 januari 2003 @ 14:54:
[...]
Hmm.. Ik heb een topic-admin daar..
* Twynn krijgt opeens een idee
Webgoodie schreef op 02 januari 2003 @ 14:54:
[...]
zow, da's niet eerlijk! Weggooien doet.
JvS schreef op 02 januari 2003 @ 14:58:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
zow, da's niet eerlijk! Weggooien doet.
hey, ik had zelfs een hele goeie disclaimert erbij gezet!
[rml]Lampje in "[ poll] favo mod!"[/rml]
tss, nu maken we geen schijn van kans meer
hehe. (* JvS vindt het allemaal wel prima overigens
Najah, 't is ook niet door een 1337 /14'er gemaakt....
voor elke mod 1whoami schreef op 02 January 2003 @ 15:12:
* whoami vraagt zich trouwens af waarom dat scriptje 72 queries moet doen om de resultaten te berekenen....
Najah, 't is ook niet door een 1337 /14'er gemaakt....![]()
![]()

zelfs niet /14'ers kunnen dit beter
select mod, count(*) from poll group by mod
klaar
afhankelijk van de database ofcourse
select mod, aantal from poll
is nog sneller natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door Erkens op 02-01-2003 15:18 ]
Resistor schreef op 02 januari 2003 @ 14:53:
[...]
Jammer voor je, maar mods die vragen, worden bij mijn keuze overgeslagen.
Mijn keuze hing af van hoe goed ik een mod vind, of hij kennis van zaken heeft (hebben de meeste wel), en niet een simpele slotrede geeft als een topic dicht gaat.
verstand van zaken
en de HK-mods dan??? *huil*
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[edit]
Oei mcviruss dus wel, foutje
[ Voor 12% gewijzigd door The Legend op 02-01-2003 15:19 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Erkens schreef op 02 januari 2003 @ 15:17:
[...]
voor elke mod 1
zelfs niet /14'ers kunnen dit beter
select mod, count(*) from poll group by mod
klaar
edit:
afhankelijk van de database ofcourse
select mod, aantal from poll
is nog sneller natuurlijk
Idd, dat vroeg ik me dus af... Voor iedere mod een query....

Gewoon ff counten, group by'en, evt having aantal > 0 en klaar is kees.
Efficientie ruled!
* whoami schopt HunterPro
GrrrrreneThe Legend schreef op 02 January 2003 @ 15:18:
Kweenie offet al is gezegt (nee ik heb geen 5 pagina's doorgespit) maar sinds wanneer zijn Grrrrrene en McVirusS weer mod ?? Volges mij staan er een zooi tussen die dat allang niet meer zijn?
[edit]
wel crew dusNickname Grrrrrene
Titel op forum HGA General Chat
The Legend schreef op 02 januari 2003 @ 15:18:
Kweenie offet al is gezegt (nee ik heb geen 5 pagina's doorgespit) maar sinds wanneer zijn Grrrrrene en McVirusS weer mod ?? Volges mij staan er een zooi tussen die dat allang niet meer zijn?
[edit]
Grrrrrrene is gewoon HGA hoor... al tijden
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Volgens mijn is Grrrrrene HGA General Chat, dus ik zou maart oppassen, maar wie is Questor, das een user met maar +/- 200 postsThe Legend schreef op 02 januari 2003 @ 15:18:
[edit]
Damn LuNaTiC & Erkens
[ Voor 7% gewijzigd door ripexx op 02-01-2003 15:24 ]
buit is binnen sukkel
Check de index voor de lol eensThe Legend schreef op 02 januari 2003 @ 15:18:
[edit]
[ Voor 3% gewijzigd door Azrael op 02-01-2003 15:25 . Reden: spuit 11 :z ]
ripexx schreef op 02 January 2003 @ 15:23:
[...]
Volgens mijn is Grrrrrene HGA General Chat, dus ik zou maart oppassen, maar wie is Questor, das een user met maar +/- 200 posts
offtopic:
Damn LuNaTiC
reserve-serveradmin oid
waarom geen status/kleurtje dan?Twynn schreef op 02 January 2003 @ 15:25:
[...]
Volgens de organisatie-faq istie gewoon admin
De Organisatie achter GoT
Mag ik dan ook db toegang
buit is binnen sukkel
ripexx schreef op 02 januari 2003 @ 15:27:
[...]
Mag ik dan ook db toegangen dan wel zonder die extra titels en zo, gewoon ff in die l33t forums lurken
![]()
ja hoor jij wel

ripexx schreef op 02 januari 2003 @ 15:27:
[...]
Mag ik dan ook db toegangen dan wel zonder die extra titels en zo, gewoon ff in die l33t forums lurken
![]()
Dat kan je zo ook al hoor.....
Programming & Webscripting
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Maar is wel db admin, das nou makelijk, ff door de rechten table wandelen en je hebt binnen no-time l33t rechten
buit is binnen sukkel
ripexx schreef op 02 January 2003 @ 15:30:
[...]
Maar is wel db admin, das nou makelijk, ff door de rechten table wandelen en je hebt binnen no-time l33t rechten
ach, je moet elkaar een beetje kunnen vertrouwen he...
Verwijderd
ripexx schreef op 02 January 2003 @ 15:30:
[...]
Wie zegt dat hij dat ook nog is dan
Sorry betreffende mods
Ik ben toch malle pietje niet!
Dat gaat hard, danku danku
Wie is er zo vriendelijk geweest om op mij te stemmen? jaja, * Raymond is nieuwsgierig.
/omkoopstukje:
dat kan in de toekomst in je voordeel werken
/omkoopstukje
[/nohtml]
/omkoopstukje:
/omkoopstukje
Hmmm.... Hebben we hier een corrupte mod?
whoami schreef op 02 januari 2003 @ 15:46:
[...]
[/nohtml]
Hmmm.... Hebben we hier een corrupte mod?
tsssk behalve AV modden kan ie verder helemaal niks
je kunt beter iemand kiezen die wat meer rechten heeft

Ken 90% niet van de Mod's
Maar hé al had ik ze wel gekend dan nog winnen ze niet van llewella
Dus als ik straks van 1 naar 21 ga dan weet je dat ik mezelf heel erg goed vind

Glimi schreef op 02 januari 2003 @ 16:05:
* Glimi komt erachter dat ie nog een stuk of 3 servers heeft met zo'n 20 IP's
Dus als ik straks van 1 naar 21 ga dan weet je dat ik mezelf heel erg goed vind![]()
whehhehehe
l4m3r
Waarom gaat iedereen machtsgeil worden.
Dat gaat voor geen meter werken, je kunt beter lief doen en presentjes geven. Ik kan dan welliswaar niet meer stemmen maar zou wel graag gebruik willen maken van leuke presentjes.
Mjah als niemand je als 'lief' beoordeeld, dan doe je dat toch zelf
Lees: Als je een lul bent en iedereen vindt dat ook, blijf dan gewoon hard tegen jezelf roepen dat het niet zo is, dan geloof je het nog ook!
Ik heb in de aanbieding:Dat gaat voor geen meter werken, je kunt beter lief doen en presentjes geven. Ik kan dan welliswaar niet meer stemmen maar zou wel graag gebruik willen maken van leuke presentjes.
• Een mooie wasknijper
• Een bijna lege niet zo heel volle cola fles
• Een gratis cursus van Glimi: "Waarom prutsen mensen met dat gare PHP?"
• En de klapper! Een echte hippe lounge CD van Bol.com!!
[ Voor 10% gewijzigd door Glimi op 02-01-2003 16:25 ]
Verwijderd
.
.
.
.
.
.

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Sinds wanneer is Tom grappig
Misschien om dezelfde reden dat Exirion, M@FI@, OProg, johnny appleseed, DR, Merely, bulldog en GaMeOvEr ook niet in het rijtje staan
De indrukVerwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 16:32:
Ik heb op Abbadon gestemd. Krijg de indruk dat hij VEEL weet van hardware. Vinnik belangrijker dan lolligheid/grappenmakerij, hoewel dat ook wel leuk is natuurlijk (Durden, Lunatic).
Maar nee, het is idd een terechte stem!
Edit:
Ja hoor, 3 stemmen in 15 seconden....
[ Voor 37% gewijzigd door Attilla op 02-01-2003 18:04 ]
(als ze nou eens wat beter dr best doet zou mijn geweten ook weer tot rust kunnen komen

Connaisseur des femmes
LOL Inderdaad, hoe zou dat nu komen[Airwolf] schreef op 02 januari 2003 @ 18:04:
Hmm, Llewella is wel _heel_ snel gegaan
Edit:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Jotti vind ik trouwens ook wel een terechte winnaar, ook al heb ik op ItSnows gestemd
The devil is in the details.
zeker weer een lame iemand met usericon of imageMaRc0 schreef op 02 January 2003 @ 18:13:
Der net stond Llewella nog niet eens in de top 10 geloof ik en nu staat ze ineens bovenaan
Jotti vind ik trouwens ook wel een terechte winnaar, ook al heb ik op ItSnows gestemd

BalusC schreef op 02 januari 2003 @ 17:57:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]De indrukZeker omdat hij erg constructief en uitgebreid kan posten
Maar nee, het is idd een terechte stem!
Zie Twynn's sig
Heb er net zó gestemd dat er geen harde waren mod's meer helemaal onderaan het lijstje staan
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Abbadon schreef op 02 januari 2003 @ 18:15:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Zie Twynn's sig
Heb er net zó gestemd dat er geen harde waren mod's meer helemaal onderaan het lijstje staan
Als je nou niet op me gestemd had dan stond ik er helemaal niet in, dat is veel beter dan onderaan staan

Inderdaad, duidelijk.
Wel triest hoor, dat zelfs zo'n poll als dit gewoon zwaar beveiligt moet worden omdat er anders weel lamertjes zijn die de boel verpesten.. Eigenlijk zou het 1x stemmen per IP zelfs niet nodig zijn..

🌞🍃
Dat zou ik er lame vinden, het ging net zo goed allemaal...

Naja, het is weer leuk geweest dus.
[ Voor 8% gewijzigd door Attilla op 02-01-2003 18:21 ]
helemaal save kan je het toch niet maken, al wordt deze poll gebruikt icm met je account hier (als dat technisch al mogelijk is, maar dat doet er niet toe) dan nog begin je niks tegen images en icon'sDataBeest schreef op 02 January 2003 @ 18:18:
[...]
Inderdaad, duidelijk.
Wel triest hoor, dat zelfs zo'n poll als dit gewoon zwaar beveiligt moet worden omdat er anders weel lamertjes zijn die de boel verpesten.. Eigenlijk zou het 1x stemmen per IP zelfs niet nodig zijn..

Jouw sig vind ik eigenlijk ook behoorlijk lame.[Airwolf] schreef op 02 januari 2003 @ 18:19:
[...]
Dat zou ik er lame vinden, het ging net zo goed allemaal...
Naja, het is weer leuk geweest dus.

Je weet net zo goed als mij dat hij hierdoor stemmen krijgt die hij anders niet kreeg.
/edit/
Och, en Erkens ook al
[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 02-01-2003 18:25 ]
🌞🍃
Hier is niets mis mee in mijn ogen, een user ziet iig in mijn sig waar een user op stemtDataBeest schreef op 02 januari 2003 @ 18:24:
[...]
Jouw sig vind ik eigenlijk ook behoorlijk lame.
Je weet net zo goed als mij dat hij hierdoor stemmen krijgt die hij anders niet kreeg.
/edit/
Och, en Erkens ook al
Dat nog wel ja.Erkens schreef op 02 January 2003 @ 18:26:
[...]
Hier is niets mis mee in mijn ogen, een user ziet iig in mijn sig waar een user op stemt
Maar eerlijk is zeker niet, aangezien je heus wel weet dat er zat mensen zijn die gewoon zomaar op zo'n link klikken
🌞🍃
mja, dan hadden predator en koffie wellicht hoger gestaanDataBeest schreef op 02 January 2003 @ 18:30:
[...]
Dat nog wel ja.
Maar eerlijk is zeker niet, aangezien je heus wel weet dat er zat mensen zijn die gewoon zomaar op zo'n link klikken
daarnaast zijn niet veel users op de hoogte van deze poll, en kunnen dan op de laatste link klikken
[ Voor 13% gewijzigd door Erkens op 02-01-2003 18:36 ]
Blijkbaar post airwolf meer ofzo, want bij hem is hem aardig geluktErkens schreef op 02 januari 2003 @ 18:32:
[...]
mja, dan hadden predator en koffie wellicht hoger gestaan
daarnaast zijn niet veel users op de hoogte van deze poll, en kunnen dan op de laatste link klikken
🌞🍃
[Airwolf] schreef op 02 januari 2003 @ 18:04:
Edit:
Die heeft een HK topic heb ik gezien. (Nouja, door iemand anders geopend).
ikLampje schreef op 02 januari 2003 @ 15:40:
damn, 12 stemmen alweer
Dat gaat hard, danku danku
Wie is er zo vriendelijk geweest om op mij te stemmen? jaja, * Azrael is nieuwsgierig.
<small>
/omkoopstukje:
/omkoopstukje
</small>
Mja ik zie het, naja... dan maakt het niet uit.whoami schreef op 02 januari 2003 @ 18:47:
[...]
Die heeft een HK topic heb ik gezien. (Nouja, door iemand anders geopend).
Ik dacht dat het weer iemand was met een lame icon of image...
En terecht[Airwolf] schreef op 02 januari 2003 @ 18:04:
Edit:

Kan een mod met gezag inzage dit mij trouwens ff middels ICQ / IRC becontacteren?
[ Voor 43% gewijzigd door m-m op 02-01-2003 19:07 ]
m-m schreef op 02 January 2003 @ 19:06:
Volgend jaar mag Osiris dus een refer-check gaan bouwen
Kan een mod met gezag inzage dit mij trouwens ff middels ICQ / IRC becontacteren?
Als je het er niet mee eens bent dat users een andere keuze als jou hebben wil dat niet meteen zeggen dat er vals wordt gespeeld

Zou zeggen start voor jou keuze ook een promotietopic
Jij begrijpt dus totaal niet wat ik zeg... De vraag aan een mod staat daar los van, ik wou namelijk vragen of het niet es slim was om een sluitingsdatum vast te stellenOldButNotSoWise schreef op 02 January 2003 @ 19:15:
[...]
Als je het er niet mee eens bent dat users een andere keuze als jou hebben wil dat niet meteen zeggen dat er vals wordt gespeeld
Zou zeggen start voor jou keuze ook een promotietopic
En met een refercheck is niks mis. Dat had bij de eerste poging al een boel gezeik gescheeld.
[ Voor 9% gewijzigd door m-m op 02-01-2003 19:18 ]
Sorry danm-m schreef op 02 januari 2003 @ 19:17:
[...]
Jij begrijpt dus totaal niet wat ik zeg... De vraag aan een mod staat daar los van, ik wou namelijk vragen of het niet es slim was om een sluitingsdatum vast te stellen
En met een refercheck is niks mis. Dat had bij de eerste poging al een boel gezeik gescheeld.
Sluitingsdatum prima, mits deze uitgesteld kan worden indien Llewella niet bovenaan staat
nou.. Net ff met Daniel gepraat, het is dus Zondag @ 20:00 gewordenOldButNotSoWise schreef op 02 januari 2003 @ 19:19:
[...]
Sorry dan![]()
Sluitingsdatum prima, mits deze uitgesteld kan worden indien Llewella niet bovenaan staat
[ Voor 1% gewijzigd door m-m op 02-01-2003 19:21 . Reden: i suck @ typing ]
BalusC schreef op 02 januari 2003 @ 19:23:
Of link iig de username/userid aan een stem..
zoals de user poll
mja, dat op zijn minst, maar ook dan krijg je weer die images en icon'sBalusC schreef op 02 januari 2003 @ 19:23:
Of link iig de username/userid aan een stem..
referer check is in dat geval icm userid de beste lijkt mij
yup, maar zo sluit je ook veel users buiten, namelijk de mensen met een proxyserver die "proxy" in de naam hebben en users die 1 ip delenm-m schreef op 02 January 2003 @ 19:45:
op userid is leuk ja, maar dat was natuurlijk een beetje erg onmogelijk in dit geval aangezien t initiatief nogal buiten de crew om ging
op die manier had je wel het "stemmen" via icon's etc gedisabled, jammer dat jij/jullie niet kunnen proggen|HunterPro| schreef op 02 januari 2003 @ 19:53:
mja, een idee was ook een grote knop 'ja ik wil echt op die en die stemmen', maar dat ding is zo brak gecode dat ik er niet eens aan begin om dat te re-coden

blame osirisErkens schreef op 02 januari 2003 @ 19:55:
[...]
op die manier had je wel het "stemmen" via icon's etc gedisabled, jammer dat jij/jullie niet kunnen proggen![]()
jij ook:
|HunterPro|'s wie-is-het-stoerste-crewlid-statsscript, hosted by DezeServer.nl
...
Did 72 queries in 0.046951055526733 seconds (0.00065209799342685 seconds/query, that's 1533.5118495686queries/second!)
1 query was genoeg geweest
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Een referer maakt nog geen drol uit. Je pakt dan wel de icon's mee, maar ik kan nog steeds het subnet waar m'n ip in hangt spoofen op de TCP/IP laag en daarin een HTTP packet met gefakte referer erin
Verder neem ik aan dat je met userid wel een check op ww gaat doen, anders is het met een for() loop ook snel afgelopen
Punt is dan wel dat je de snelheid uit de poll haalt. Stel je klikt op het linkje en je moet opeens een ww en uid invullen, dan is het vaak snel iets van 'optieften', vooral als de poll gehost wordt door een user
Wat ben ik weer evil vandaag
We zijn er in ieder geval uit wie er zoveel op Llewella heeft gestemd

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ik wil nog wel ergens een ip regelen of een link doorgeven om écht op jou te stemmen hoor
King for a day,... fool for a lifetime.
Compubiter schreef op 02 January 2003 @ 20:13:
We zijn er in ieder geval uit wie er zoveel op Llewella heeft gestemd![]()
.
Wha! Als ik dat zou doen, dan zou ik natuurlijk wel op _mezelf_ stemmen! Onder welke steen heb jij gelegen met dat roze wereldbeeld van je?
en met easteregg
[ Voor 25% gewijzigd door HunterPro op 02-01-2003 20:34 ]
jij snapt het helemaalGlimi schreef op 02 January 2003 @ 20:11:
Ow we gaan over code pratenFijn!
Een referer maakt nog geen drol uit. Je pakt dan wel de icon's mee, maar ik kan nog steeds het subnet waar m'n ip in hangt spoofen op de TCP/IP laag en daarin een HTTP packet met gefakte referer erin
Verder neem ik aan dat je met userid wel een check op ww gaat doen, anders is het met een for() loop ook snel afgelopen
Punt is dan wel dat je de snelheid uit de poll haalt. Stel je klikt op het linkje en je moet opeens een ww en uid invullen, dan is het vaak snel iets van 'optieften', vooral als de poll gehost wordt door een user
Wat ben ik weer evil vandaag
Nouja, ik heb uiteraard een fantastisch excuus om een roze wereldbeeld te hebbenGlimi schreef op 02 January 2003 @ 20:34:
Wha! Als ik dat zou doen, dan zou ik natuurlijk wel op _mezelf_ stemmen! Onder welke steen heb jij gelegen met dat roze wereldbeeld van je?
Ohja, als het nog niet duidelijk was, zie sig
[ Voor 9% gewijzigd door Compubiter op 02-01-2003 20:37 ]
mja, niet iedereen heeft zoveel moeite over voor zo'n pollGlimi schreef op 02 January 2003 @ 20:11:
Ow we gaan over code pratenFijn!
mja, dan moet die poll dus op een server @ tweakers draaien, zeker aangezien je bij de database moet.Verder neem ik aan dat je met userid wel een check op ww gaat doen, anders is het met een for() loop ook snel afgelopen
Dit topic is gesloten.