idd
[bralmodus]En daar heb ik er 3 van :P[/bralmodus]deadinspace schreef op 03 januari 2003 @ 01:37:
Zeker, het is ook maar een quick-n-dirty check om de ergste spemmers tegen te gaan. Als je meerdere IPs tot je beschikking hebt kun je ook vaker stemmen (ik zou vanaf een IP of 10 kunnen stemmen bijvoorbeeld).
Maar het blijft een leuk iets om over de beveiliging ervan te discussieren.
Een lichte flaw in zo'n poll betekend eerder zoiets 'alleen met veel moeite uit te buiten' (bijv een router lichtelijk bewerken die niet van u is ) maar niet zoiets als een referer faken. Pas als het _echt_ ergens om gaat wil je ook die 'gaatjes' dichthebben (wat wel moeilijk wordt, hoe verdedig je tegen man in the middle?) Maar met een poll van dit kaliber zou ik de moeite niet nemen om hem volledig dicht te gooienNee, maar het is wel hinderlijk als mensen gaan liggen klooien bij zoiets. Neemt de lol er nogal vanaf.
Gewoon een login sessie van de got user en een counter daarop zou voldoende zijn
mja, zo'n bevestings knop zou ook alle icon's en plaatjes disablenGlimi schreef op 03 January 2003 @ 11:04:
[...]
[bralmodus]En daar heb ik er 3 van :P[/bralmodus]
Maar het blijft een leuk iets om over de beveiliging ervan te discussieren.Want de ergste spammers houd je zo niet tegen (icons), maar da's een les voor de volgende keer
[...]
Een lichte flaw in zo'n poll betekend eerder zoiets 'alleen met veel moeite uit te buiten' (bijv een router lichtelijk bewerken die niet van u is ) maar niet zoiets als een referer faken. Pas als het _echt_ ergens om gaat wil je ook die 'gaatjes' dichthebben (wat wel moeilijk wordt, hoe verdedig je tegen man in the middle?) Maar met een poll van dit kaliber zou ik de moeite niet nemen om hem volledig dicht te gooien
Gewoon een login sessie van de got user en een counter daarop zou voldoende zijn
en dan moet het toch voldoende secure zijn lijkt mij
ik ken de helft van alle mods niet eens dus nee ik ga geen vote plaatsen 
en ga niet zeggen dat dat komt omda'k een GoT-n00b zou zijn oid, want 'k zit hier alweer een paar jaar dus 'k vraag me soms af hoe sommige mods hun carriére hier zo snel zo hoog hebben kunnen krijgen zonder dat ik ze ooit tegenkom
en ga niet zeggen dat dat komt omda'k een GoT-n00b zou zijn oid, want 'k zit hier alweer een paar jaar dus 'k vraag me soms af hoe sommige mods hun carriére hier zo snel zo hoog hebben kunnen krijgen zonder dat ik ze ooit tegenkom
Hoi
zoiets als --> http://www.tempzone.nl/forum/viewtopic.php?t=1883 (sorry OBNSWTraag schreef op 02 januari 2003 @ 21:03:
[...]
Ik wel. Er is iemand BUITEN GoT doelbewust bezig om stemmen te scoren voor Llewella
Misschien omdat je niet in alle subfora terecht komtNoBody schreef op 03 januari 2003 @ 11:17:
ik ken de helft van alle mods niet eens dus nee ik ga geen vote plaatsen
mja of misschien omdat ik niet op irc.tweakers.net te vinden zal zijn, er zal daar ook wel heel veel afspelenReemF schreef op 03 January 2003 @ 12:40:
[...]
Misschien omdat je niet in alle subfora terecht komt, zoals ik? Ik bedoel sommige mods hebben een low profile, anderen juist niet. Je kunt ook carriere maken zonder het modbeest uit te hangen, lijkt me
. Kwaliteit over kwantiteit misschien
.
waar het gewoon op neer komt is dat ik niet vote omdat ik niet alle mods ken
Hoi
da's toch wel niet tof, die mensen kennen haar niet.White Dust schreef op 03 January 2003 @ 12:16:
[...]
zoiets als --> http://www.tempzone.nl/forum/viewtopic.php?t=1883 (sorry OBNSW)
Niet dat een koppeling aan userid zou helpen dan had er gestaan
"reg je ff op got en vote die en die". Tsja...
ik vind zoiets ook nergens op slaan (dus topics openen op een compleet ander forum met een link voor Llewela), dat soort dingen maakt dit soort poll's ook eigenlijk gewoonweg ongeldig vind ik. Nog een reden voor mij om niet te stemmenm-m schreef op 03 januari 2003 @ 13:16:
[...]
da's toch wel niet tof, die mensen kennen haar niet.
Hoi
Je hebt weer niet gekeken dus, je bralt weer over vanalles en je weet zoals gewoonlijk weer van nietsm-m schreef op 03 januari 2003 @ 13:16:
[...]
da's toch wel niet tof, die mensen kennen haar niet.

Al die mensen die ik daar in dat topic opnoem zijn oude bekende van GoT onzin gedeelte.
Andina, Murphy waren o.a. mod van die forumgedeeltes, T.S en Ik_zei_de_gek kwamen hier al toen jij nog niet van GoT gehoord had.
Dus begin ergens anders zielig te doen
Verwijderd
Haha, leuk zeg, dat betekent niet dat dat topic niet nog veel meer andere mensen aantrekt die niet van GoT zijnOldButNotSoWise schreef op 03 January 2003 @ 13:29:
[...]
Je hebt weer niet gekeken dus, je bralt weer over vanalles en je weet zoals gewoonlijk weer van niets
Al die mensen die ik daar in dat topic opnoem zijn oude bekende van GoT onzin gedeelte.
Andina, Murphy waren o.a. mod van die forumgedeeltes, T.S en Ik_zei_de_gek kwamen hier al toen jij nog niet van GoT gehoord had.

en weer zo iemandVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 13:32:
[...]
Haha, leuk zeg, dat betekent niet dat dat topic niet nog veel meer andere mensen aantrekt die niet van GoT zijn
dat forum heeft nog geen 15 actieve users, en van die 15 zijn er zeker 10 die ook op GoT komen, goh en die ander 5 zullen echt niet gaan stemmen hoor als je daar zo bang voor bent, en indien wel wat doen 5 users op de totale useraantal van GoT ertoe ?

Wat kunnen er een paar hier ontzettend kinderachtig gaan zitten mokken zeg
Verwijderd
[offopic]
't Zijn er minstens 2x zoveel!
[/offtopic]
En ff serieus: de mensen die OBNSW daar aanspreekt, hebben òf allang gestemd (
) òf komen echt niet speciaal naar GoT om te stemmen.
*zucht*
Heej, gaan we beledigen
[/offtopic]
En ff serieus: de mensen die OBNSW daar aanspreekt, hebben òf allang gestemd (
*zucht*
Ik had het over actieve niet over geregistreerdeVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 13:46:
[offopic]
[...]
Heej, gaan we beledigen![]()
't Zijn er minstens 2x zoveel!
![]()
[/offtopic]
En ff serieus: de mensen die OBNSW daar aanspreekt, hebben òf allang gestemd () òf komen echt niet speciaal naar GoT om te stemmen.
*zucht*
Maar doe geen moeite Andina, hun favo modje is het niet geworden dus ze moeten ff uithuilen hiero
Joh, wat wordt het weer gezellig hier...
Ik denk dat er nu een iets te groot punt van wordt gemaakt.. Kijk, die poll is natuurlijk leuk, maar daar blijft het wat mij betreft ook bij. 't ding is sowieso niet representatief (veel users kennen een groot aantal mods niet, 't interesseert ze helemaal niks, ze komen sowieso niet in LA, dat soort dingen).
En natuurlijk wordt het er ook niet representatiever op door ergens anders wat threads/oproepen te posten, maar so be it
Ik denk dat er nu een iets te groot punt van wordt gemaakt.. Kijk, die poll is natuurlijk leuk, maar daar blijft het wat mij betreft ook bij. 't ding is sowieso niet representatief (veel users kennen een groot aantal mods niet, 't interesseert ze helemaal niks, ze komen sowieso niet in LA, dat soort dingen).
En natuurlijk wordt het er ook niet representatiever op door ergens anders wat threads/oproepen te posten, maar so be it
Verwijderd
84OldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 13:50:
[...]
Ik had het over actieve niet over geregistreerde
Maar dat komt omdat ik iedereen die niet post of inlogt uit de DB kick
Maaar, da's idd way offtopic hier
Mijn favo modje van GoT is het ook al niet geworden
mjah sorry. ik had ook graag gewonnen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Heb jij ook last van een virusje dan
(ook nog zoiets, ga je vragen om op Llewella te stemmen, stemt ze op McVirus

[ Voor 20% gewijzigd door OldButNotSoWise op 03-01-2003 13:57 ]
Verwijderd
OldButNotSoWise schreef op 03 January 2003 @ 13:56:
(ook nog zoiets, ga je vragen om op Llewella te stemmen, stemt ze /me had ze al gestemd op McVirus)
Sorry D2k
edit: weet je wat, veel plezier met je gestookOldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 13:29:
[...]
Je hebt weer niet gekeken dus, je bralt weer over vanalles en je weet zoals gewoonlijk weer van niets

[ Voor 85% gewijzigd door m-m op 03-01-2003 14:19 ]
woehoe, 16 votes 
nog 2 erbij en ik sta boven JvS, wat uiteraard mijn doel in het leven is
nog 2 erbij en ik sta boven JvS, wat uiteraard mijn doel in het leven is
Staakt het vurenm-m schreef op 03 January 2003 @ 14:12:
[...]
Ik heb WEL gekeken dus JIJ zit te lullen
[...]
klinkt alsof die precies weet wie t zijn ja
Kijk t boeit me verder niks, maar ik vind het een beetje zielig dat je constant probeert te vertellen dat het heel normaal enzo is terwijl het eigenlijk niet helemaal eerlijk is. Dat zal me verder een zorg zijn maar kom er iig voor uit
Edit: het zal ook wel weinig effect hebben, maar wie zegt dat mensen niet ook links op ICQ droppen... Nah 't was gewoon een beetje een geintje maar als er een hele serieuze competitie van wordt gemaakt om 'je' mod zo hoog mogelijk te krijgen vind ik de lol er al wel weer vanaf.
ow, jullie waren pas begonnen
* LollieStick heeft deadinspace gestemd
Waar hangt hij eigenlijk uit, heb hem hier nog niet gezien
[ Voor 16% gewijzigd door LollieStick op 03-01-2003 14:31 ]
Ja Hans, ga maar es werken in de baas zijn tijd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nee Arno, jij zou het vandaag gaan verdienen toch
Daarom ben IK vrij vandaag en mag IK lekker GoT'enOldButNotSoWise schreef op 03 January 2003 @ 14:31:
Nee Arno, jij zou het vandaag gaan verdienen toch
Is er niet een storing in Vianen ofzo

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zonde om daar een vrije dag voor op te nemen, doe ik het toch beterTraag schreef op 03 januari 2003 @ 14:32:
[...]
Daarom ben IK vrij vandaag en mag IK lekker GoT'en
Is er niet een storing in Vianen ofzo
leuk zo'n chatOldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 14:41:
[...]
Zonde om daar een vrije dag voor op te nemen, doe ik het toch beter

Ik kan um beter @ LA aan de praat houden, dan dat hij nog meer voor Wella gaat spammen

Jeremy Clarkson
trueTraag schreef op 03 January 2003 @ 14:46:
[...]
Ik kan um beter @ LA aan de praat houden, dan dat hij nog meer voor Wella gaat spammen
mja, ooit gehoord van multitaskingTraag schreef op 03 januari 2003 @ 14:46:
[...]

Tssss, dat lukt niet als je je naam eer aan blijft doen, moet je toch wat sneller postenTraag schreef op 03 January 2003 @ 14:46:
[...]
Zat net aan FoK te denken daar zitten ook nog oud gediende (Seborik enzo) geloof ik
Meer fans
Dis pas mijn vierde post in deze thread hoorWaar hangt hij eigenlijk uit, heb hem hier nog niet gezien
Verwijderd
Ik ben een maandje niet online en ik sta meteen nr 1 favo mod
Is dat opvallend of opvallend

Maar thanks!

Voel me zeker vereert

Is dat opvallend of opvallend
Maar thanks!
Voel me zeker vereert
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 19:05 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 19:04:
Ik ben een maandje niet online en ik sta meteen nr 1 favo mod![]()
![]()
Is dat opvallend of opvallend![]()
Maar thanks!![]()
Voel me zeker vereert
Mjah je ging in 12 uur van een goede 10 naar > 130
Erg apart
Verwijderd
Traag schreef op 02 January 2003 @ 21:03:
[...]
Ik wel. Er is iemand BUITEN GoT doelbewust bezig om stemmen te scoren voor Llewella
Wie en waar
Ik wil alleen op een eerlijke wijze favo mod zijn, al is het wel liev bedoeld neem ik aan
Don't be, HBM aka OldButNotSoWise heeft de link naar jouw vote buiten GoT lopen spammen, waardoor er mogelijk meer dan 40 stemmen oneerlijk gemaakt zijn. IK hou toch wel van je hoor
Dat dus. Wel bedoeld om lief te zijn, maar hij heeft er wel de poll voor abused.Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 19:07:
Wie en waarIk weet zelf van niets, en ik denk dat dit ook niet de bedoeling is.
Ik wil alleen op een eerlijke wijze favo mod zijn, al is het wel liev bedoeld neem ik aan
[ Voor 38% gewijzigd door Arno op 03-01-2003 19:11 ]
Jeremy Clarkson
tssss als het er 10 zijn is het veelTraag schreef op 03 January 2003 @ 19:09:
[...]
Don't be, HBM aka OldButNotSoWise heeft de link naar jouw vote buiten GoT lopen spammen, waardoor er mogelijk meer dan 40 stemmen oneerlijk gemaakt zijn. IK hou toch wel van je hoor
[...]
Dat dus. Wel bedoeld om lief te zijn, maar hij heeft er wel de poll voor abused.
en heb maar op twee forums om hulp gevraagd, beide met oude bekende van Llewella.
De meeste komen gewoon door het topic in de HK, maar ja daar kom jij natuurlijk (liever) niet
Maar wat kan jij zielig lopen doen zeg ?

rancune ofzo
Hee, uit het oog is nog niet uit het hart hoorVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 19:04:
Ik ben een maandje niet online en ik sta meteen nr 1 favo mod![]()
![]()
Is dat opvallend of opvallend![]()
Maar thanks!![]()
Voel me zeker vereert

(en hee, als HK-Mod niet te modden in HK wordt je automatisch populair lijkt me
[ Voor 14% gewijzigd door OldButNotSoWise op 03-01-2003 20:08 ]
Nee hoor, maar blijkbaar vind jij het als enige normaal om die antwoorden te manipuleren ondanks dat er duidelijk is gevraagd het niet te doen.OldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 20:02:
Maar wat kan jij zielig lopen doen zeg ?![]()
rancune ofzo
Jeremy Clarkson
Manipuleren is wat anders hoor, dat zou het zijn als ik zelf 20x een stem zou uitbrengen, dus omdat ik mensen oproep te gaan stemmen manipuleer ikTraag schreef op 03 januari 2003 @ 22:21:
[...]
Nee hoor, maar blijkbaar vind jij het als enige normaal om die antwoorden te manipuleren ondanks dat er duidelijk is gevraagd het niet te doen.
Het is toch normaler om een poll onder de aandacht te brengen als om hem ergens achteraf weg te moffelen
ff zij sprongetje: Politiek zou trouwens saai zijn als er geen stemmen gewonnen mogen worden.
[ Voor 22% gewijzigd door OldButNotSoWise op 03-01-2003 22:50 ]
ja want je laat mensen Llewella stemmen die anders niet gestemd hadden en dat is invloed ja...OldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 22:48:
[...]
Manipuleren is wat anders hoor, dat zou het zijn als ik zelf 20x een stem zou uitbrengen, dus omdat ik mensen oproep te gaan stemmen manipuleer ik
Yup, maar ga dan niet lopen spammen voor LlewellaOldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 22:48:
Het is toch normaler om een poll onder de aandacht te brengen als om hem ergens achteraf weg te moffelen

Jeremy Clarkson
Voor wie anders dan, zeg het maar voor wie had het wel gemogen, ken je langer als vandaag, dus zeg het maar?
Ik verplicht niemand trouwens, geef alleen mijn voorkeur aan
Beetje PR kan nooit geen kwaad
Elk topic wat hier over geopend is, waar dan ook, had dit tot doel, heb zelfs Mods zichzelf zien promoten (ander woord voor spammen)m-m schreef op 03 januari 2003 @ 22:49:
[...]
ja want je laat mensen Llewella stemmen die anders niet gestemd hadden en dat is invloed ja...
wat dacht je van niemand? maar als je wilt spammen voor de poll spam dan voor de link ipv de link geven en zeggen "we moeten wel voor llewella stemmen hè!"OldButNotSoWise schreef op 03 January 2003 @ 22:52:
[...]
Voor wie anders dan, zeg het maar voor wie had het wel gemogen, ken je langer als vandaag, dus zeg het maar?
Verwijderd
OldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 22:54:
[...]
Elk topic wat hier over geopend is, waar dan ook, had dit tot doel, heb zelfs Mods zichzelf zien promoten (ander woord voor spammen)
Die zijn ook verwijderd, dus deze ook
Niet die die poll erg veelzeggend is
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 23:00 ]
euh , we leven in nederland hoor, vrijheid van meningsuiting enzo, misschien wat vreemd voor je, maar als ik vind dat Llewella de beste is mag ik daar nog steeds publiekelijk voor uitkomen, heb ik jou toestemming echt niet voor nodig dacht ikm-m schreef op 03 januari 2003 @ 22:55:
[...]
wat dacht je van niemand? maar als je wilt spammen voor de poll spam dan voor de link ipv de link geven en zeggen "we moeten wel voor llewella stemmen hè!"
De topics zijn dan misschien verwijderd maar ik lees nog her en der promotieboodschapjes geplaatst door modjes, lees alleen dit draadje er maar eens op naVerwijderd schreef op 03 January 2003 @ 22:59:
[...]
Die zijn ook verwijderd, dus deze ook
Niet die die poll erg veelzeggend isHet kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen, maar goed
Verwijderd
OldButNotSoWise schreef op 03 January 2003 @ 23:06:
[...]
De topics zijn dan misschien verwijderd maar ik lees nog her en der promotieboodschapjes geplaatst door modjes, lees alleen dit draadje er maar eens op na
Ach ja, we hebben die topics nergens toegestaan, dus lijkt het me logisch dat die in de HK ook niet toegestaan wordt. Het gaat mij er niet eens zozeer om dat die poll erdoor beïnvloed zou worden, kloppen doet hij toch al niet
Ik ga hier niet eens op in..... Je slaat de plank weer gigantisch mis....OldButNotSoWise schreef op 03 January 2003 @ 23:05:
[...]
euh , we leven in nederland hoor, vrijheid van meningsuiting enzo, misschien wat vreemd voor je, maar als ik vind dat Llewella de beste is mag ik daar nog steeds publiekelijk voor uitkomen, heb ik jou toestemming echt niet voor nodig dacht ik
inderdaad Llewella moet volgens mij zeker het dubbelle aantal stemmen gehaald hebben dan wat ze nu heeft
(en trouwens dat topic op Crap heeft het nog geen 3 uur uitgehouden, daarna is ie getrashed)
[ Voor 60% gewijzigd door OldButNotSoWise op 03-01-2003 23:26 . Reden: quote bijgevoegd ]
leg hem dan ook niet zo raar neerm-m schreef op 03 januari 2003 @ 23:12:
[...]
Ik ga hier niet eens op in..... Je slaat de plank weer gigantisch mis....
Whehe, zeer vermakelijke discusie
om op z'n minst te zeggen...
Goed laat me hier en daar dan even reageren...
) goed, in Amerika kun je aardig rotzooien in de stemmen 
Je mag idd wel zeggen dat je iemand goed vind, uiteindelijk gebeurd dat ook op GoT zelf door users... Maarja...
laten we het wel gezellig houden
Goed laat me hier en daar dan even reageren...
Dat kun je idd zo zien... maar de politiek zal ook geen stemmen uit het buitenland kunnen krijgen (at least, als diegenen uit het buitenland niet van oorsprong nederlands zijnOldButNotSoWise schreef op 03 januari 2003 @ 22:48:
ff zij sprongetje: Politiek zou trouwens saai zijn als er geen stemmen gewonnen mogen worden.
Ik wil eigenlijk wel weten waarom OBNSW met die post de plank volkomen mis slaatm-m schreef op 03 January 2003 @ 23:12:
Ik ga hier niet eens op in..... Je slaat de plank weer gigantisch mis....
laten we het wel gezellig houden
zullen we een eind breien aan dit kinderachtige wellus-nietus gedoe... lekker boeiend allemaal, al dat gekibbel om niks.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Brijen is met ei
, en doe maar, je mag hem ook gewoon dichtspijkeren als je niet kan breien
maar anyway, al dat geruzie om zoiets onbelangrijks
ga je drukmaken om ergere dingen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
wie zeg dat ik me druk maak, heb juist de grootste lolLuNaTiC schreef op 04 januari 2003 @ 00:14:
maar anyway, al dat geruzie om zoiets onbelangrijks
ga je drukmaken om ergere dingen
Ja jij wel, wat jij bent een fokker 
sommigen nemen het wél serieus op, denk dus om hun bloeddruk
sommigen nemen het wél serieus op, denk dus om hun bloeddruk
* LollieStick komt net binnenwandelen en zijn bloeddruk is nog normaal.... 
Totdat hij de rest van de verhaaltjes leest
Totdat hij de rest van de verhaaltjes leest
Verwijderd
Er zijn ook Fok!kers (spelling om verwarring te vermijden) die normaal zijn, alhoewel ze helaas in de minderheid zijn.
Zeg lolbroek (HBM OldButNotSoWise), ondertussen heb je maar een lelijk, on-ge-optimaliseerd icoon. 
Gebruik deze maar, is véél mooier.

Gaat dan nu iedereen weer vriendjes en vriendinnetjes zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door bazs2000 op 04-01-2003 01:53 ]
Sjezus, deze poll, hoewel 'ie in deze om crewleden gaat, is niks meer en minder dan any given poll (okee, nu krijg ik ruzie met de bouwers
).
Persoonlijk vinnik het jammer dat, wie dan ook, meer aandacht heeft gegeven aan de poll dan deze thread en de stikey @ LA.
Wat mij betreft had elk (oud)crewlid op een gedeelde 1e plaats gestaan [punt]. Er zijn crewleden die redelijk representatief staan @ deze uitslag:
En weet je waarom?
Ze zijn bekend / laten hun kop zo nu en dan eens zien, niet meer en minder.
Er zijn (joh, wat gek) mensen (die idd in de crew zitten) die zo godsgruwelijk veel voor deze site over hebben, en dat ook in acties laten zien, alleen die door
"het grote publiek" gewoonweg niet gezien worden en die wat mij betreft een vreselijk grote pluim verdienen.
Wie dat zijn ?
Boeit niet, they know it and that is enough for them

Persoonlijk vinnik het jammer dat, wie dan ook, meer aandacht heeft gegeven aan de poll dan deze thread en de stikey @ LA.
Wat mij betreft had elk (oud)crewlid op een gedeelde 1e plaats gestaan [punt]. Er zijn crewleden die redelijk representatief staan @ deze uitslag:
En weet je waarom?
Ze zijn bekend / laten hun kop zo nu en dan eens zien, niet meer en minder.
Er zijn (joh, wat gek) mensen (die idd in de crew zitten) die zo godsgruwelijk veel voor deze site over hebben, en dat ook in acties laten zien, alleen die door
"het grote publiek" gewoonweg niet gezien worden en die wat mij betreft een vreselijk grote pluim verdienen.
Wie dat zijn ?
Boeit niet, they know it and that is enough for them
Nee joh juist het ruwe van mijn icoon geeft er die ongekende charme aanbazs2000 schreef op 04 januari 2003 @ 01:53:
Zeg lolbroek (HBM OldButNotSoWise), ondertussen heb je maar een lelijk, on-ge-optimaliseerd icoon.
[afbeelding]
en over dat laatste, dan zou het saai worden hiero en het past niet bij mijn zorgvuldig opgebouwd imago
ooooh ja en over die poll, wat Jaymz zegt
[ Voor 5% gewijzigd door OldButNotSoWise op 04-01-2003 14:39 ]
Het is uiteindelijk toch maar Dutchman! geworden 
Dit eigenlijk niet omdat hij het zo ongelofelijk goed doet, maar temeer door mijn ervaringen met zijn proxy voor RC5-64 (de goeie oude tijd zegmaar.... * flipjevandejam slaakt een zucht), omdat die altijd zo snel en goed bereikbaar was
Alhoewel, ik kan me nog wel een aantal keer herinneren dat hij er ook goed uit lag !
Anyhow, ik heb al gestemd....
Dit eigenlijk niet omdat hij het zo ongelofelijk goed doet, maar temeer door mijn ervaringen met zijn proxy voor RC5-64 (de goeie oude tijd zegmaar.... * flipjevandejam slaakt een zucht), omdat die altijd zo snel en goed bereikbaar was
Alhoewel, ik kan me nog wel een aantal keer herinneren dat hij er ook goed uit lag !

dan is dit dus de eindstand (al dan niet eerlijk
1) Llewella (142 vote(s))
2) Cutebritney (78 vote(s))
3) Jotti (69 vote(s))
4) HlpDsk (66 vote(s))
5) LuNaTiC (57 vote(s))
6) Durden (34 vote(s))
7) Dutchman! (34 vote(s))
8) ItSnows (32 vote(s))
9) Thetallguy (30 vote(s))
10) Predator (30 vote(s))
11) Renegade (26 vote(s))
12) Tom (24 vote(s))
13) ACM (23 vote(s))
14) Abbadon (21 vote(s))
15) blackd (21 vote(s))
16) D2k (20 vote(s))
17) BalusC (20 vote(s))
18) Femme (19 vote(s))
19) Dsmarty (18 vote(s))
20) Koffie (18 vote(s))
21) JvS (17 vote(s))
22) .oisyn (17 vote(s))
23) DaBit (17 vote(s))
24) Pelle (16 vote(s))
25) Lampje (16 vote(s))
26) Dreeke (14 vote(s))
27) nelske (14 vote(s))
28) Kees (14 vote(s))
29) Daniel (12 vote(s))
30) M@NIC (12 vote(s))
31) Kaj. (11 vote(s))
32) Jaymz (10 vote(s))
33) Phreak (9 vote(s))
34) ChristiaanVerwijs (9 vote(s))
35) AcouSE (9 vote(s))
36) deadinspace (7 vote(s))
37) IceStorm (7 vote(s))
38) ShittyOldMan (7 vote(s))
39) whoami (7 vote(s))
40) Burat (6 vote(s))
41) Jag (6 vote(s))
42) vrotogel (5 vote(s))
43) Cheatah (5 vote(s))
44) The Will (5 vote(s))
45) Floris (5 vote(s))
46) Pollewob (5 vote(s))
47) Dido (4 vote(s))
48) Oscar the Grouch (4 vote(s))
49) Captain proton (4 vote(s))
50) willem169 (4 vote(s))
51) Grrrrrene (4 vote(s))
52) Negotiator (4 vote(s))
53) Questor (3 vote(s))
54) Wilke (3 vote(s))
55) SH007 (3 vote(s))
56) Twynn (3 vote(s))
57) Fisico (3 vote(s))
58) F_J_K (3 vote(s))
59) Bosmonster (3 vote(s))
60) McVirusS (3 vote(s))
61) TgF (3 vote(s))
62) drm (3 vote(s))
63) Lord Daemon (3 vote(s))
64) Glimi (2 vote(s))
65) Courage (2 vote(s))
66) Lopez (2 vote(s))
67) Buzzman (2 vote(s))
68) Steffie (2 vote(s))
69) AntonT (2 vote(s))
70) Zeef (1 vote(s))
71) dusty (1 vote(s))
[ Voor 1% gewijzigd door Erkens op 05-01-2003 20:09 . Reden: 8) = smilie :+ ]
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks 
Volgende keer dus een ingebouwde poll waarbij je ingelogd op een knoppie moet drukken
En dat iedereen dan een pushmessage krijgt dat ie moet stemmen en als ie niet gestemd heeft niet verder kan gotten
Volgende keer dus een ingebouwde poll waarbij je ingelogd op een knoppie moet drukken
En dat iedereen dan een pushmessage krijgt dat ie moet stemmen en als ie niet gestemd heeft niet verder kan gotten
Ik heb de vote.php weggehaald dus er kan niet meer gevote worden. Het mag duidelijk zijn dat CuteBritney gewonnen heeft, want de votes voor Llewella (helaas voor haar, maar ze weet wie ze mag meppen
) tellen niet.
Jeremy Clarkson
* moto-moi wijst naar ondertitel.Traag schreef op 05 January 2003 @ 20:28:Het mag duidelijk zijn dat CuteBritney gewonnen heeft, want de votes voor Llewella (helaas voor haar, maar ze weet wie ze mag meppen) tellen niet.
Jotti is maar derde geworden
[ Voor 5% gewijzigd door moto-moi op 05-01-2003 20:33 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Jotti krijgt de juryprijsmoto-moi schreef op 05 januari 2003 @ 20:33:
[...]
* moto-moi wijst naar ondertitel.
Jotti is maar derde geworden, * moto-moi eist een hertelling
Vooral de stijlvolle schoenen speelden een grote rol
CuteBritney, van harte, je prijs bestaat uit 5 gratis slotjes die alleen deze maand geldig zijn, maar dat moet wel lukken denk ikTraag schreef op 05 January 2003 @ 20:28:
Ik heb de vote.php weggehaald dus er kan niet meer gevote worden. Het mag duidelijk zijn dat CuteBritney gewonnen heeft, want de votes voor Llewella (helaas voor haar, maar ze weet wie ze mag meppen) tellen niet.
vooruit, jullie krijgen ook allemaal 1 gratis slotje
veel plezier ermee
nu blij
Ach gossie, je bent echt een beetje gefrustreerd geloof ikTraag schreef op 05 januari 2003 @ 20:28:
Ik heb de vote.php weggehaald dus er kan niet meer gevote worden. Het mag duidelijk zijn dat CuteBritney gewonnen heeft, want de votes voor Llewella (helaas voor haar, maar ze weet wie ze mag meppen) tellen niet.
Lijst Nieuw GoT
Lijst D2k 
Iedereen krijgt een bijl en bij het zien van een overtreding wordt er flink op los gehakt.
Iedereen krijgt een bijl en bij het zien van een overtreding wordt er flink op los gehakt.
raar, ik had deze eerder van jou verwacht:
Daarnaast moeten jullie niet de politiek in, er zitten al teveel gekken (flame intended)

bazs2000 schreef op 06 January 2003 @ 10:22:
Lijst D2k
ik zie perspectieven
Erkens schreef op 06 January 2003 @ 10:24:
[...]
Daarnaast moeten jullie niet de politiek in, er zitten al teveel gekken (flame intended)![]()
/mode #devschuur +b Erkens!*@*
dat bedoel ik nu, de normale mensen negeren jullie
en een prutser kunnen we al helemaal niet gebruiken:
[10:25.02] * D2kDotRead`Afk sets mode: +b Erkens!*@*
[10:25.08] <D2kDotRead`Afk> erkens: [rml]D2k in "[ poll] favo mod"[/rml]
[10:25.09] <D2kDotRead`Afk>
[10:25.27] <Erkens|school> *klik*
[10:25.46] <Erkens|school>
[10:25.51] * D2kDotRead`Afk sets mode: -b erkens!*@*
[10:25.57] <D2kDotRead`Afk>
[10:25.59] <Pelle> werktnie
[10:26.03] <D2kDotRead`Afk> neu
[10:26.06] <D2kDotRead`Afk> tikfoutje
[10:26.14] * D2kDotRead`Afk sets mode: +ns
[10:26.21] * D2kDotRead`Afk sets mode: +b Erkens*!*@*
[10:26.26] <Pelle> yay!
[10:26.27] <Erkens|school>
#devschuur Cannot send to channel
[10:26.27] * D2kDotRead`Afk sets mode: -ns
[10:26.33] * D2kDotRead`Afk sets mode: -b Erkens*!*@*
[ Voor 66% gewijzigd door Erkens op 06-01-2003 10:27 ]
jij noemt jezelf normaal??

* D2k runs
1 perspectief, 1 bijl => perspectieven
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Uit de game Shadow Warrior (DOS!):
Look! Split Pelsonality! Als Lo Wang met z'n zwaard erop los hakte
'Look you've got a new friend!' of
'Better watch out, it go BOOM!'
Ow wacht ff we hadden het over bijlen
euhmm.... Ben ik zo onpopulair, kom ik te weinig in HK of stond ik er gewoon niet tussen??
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
ik kon jou al niet vinden bij het stemmenJanoz schreef op 06 januari 2003 @ 11:54:
euhmm.... Ben ik zo onpopulair, kom ik te weinig in HK of stond ik er gewoon niet tussen??
HAHA na het stemmen hebben wel wijnig modjes geandwoord
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Nuttige kickAstennu schreef op 25 February 2003 @ 10:33:
HAHA na het stemmen hebben wel wijnig modjes geandwoord

Ring a bell?Dit topic is meer dan 2 weken oud, de quickreply is daarom verborgen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mjah, niet echt van nut meer dacht ik zo
Dit topic is gesloten.