ze mogen die gasten van System Shock en Thief trouwens ook wel contracteren...
antwoordt (hoeven jullie t nie meer te geven
Verwijderd
Ik vind verder zelf dat Sega een betere naam en reputatie heeft dan de XBOX.kingnbajam schreef op 23 January 2003 @ 11:36:
[...]
yeah right.![]()
![]()
![]()
Net nu microsoft zoveel geld heeft gestopt in de xbox (de naam alleen al)...
De console-strijd is nu in ieder geval vrij heftig... xbox-live komt... plus nog allemaal topgames voor alle drie de consoles.... (met name voor de cube, xbox ook... ps2 leunt teveel op dezelfde soort games vind ik )
Bij de next-gen consoles![]()
![]()
wordt het firework tussen microsoft en sony.... weet niet wat nintendo van plan is.
"If u do something do it with style, or do it at all."
hoe lang bestaat sega, juist heel lang,Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 01:58:
[...]
Ik vind verder zelf dat Sega een betere naam en reputatie heeft dan de XBOX.
hoe lang bestaat ms, juist, ook heel lang, maar nog maar 1.5 jaar in console business, vindt je t dus gek dat sega een betere naam heeft

Wat zien we hier ? Jawel, wachtrijen in Japan voor een Xbox game, en wel Dead Or Alive, Xtreme Beach Volleybal. De eerste dag werden er 72.881 stuks van deze game verkocht, wat voor een Xbox game in Japan echt heel veel is, ( gelijk tweede plek in de alltime charts van de Xbox geloof ik ).
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
k zie bekand geen vrouw
There is no art to find the minds construction in the face
Ik heb sinds een paar weken een xbox... ik heb ook een home cinema set met 5.1 geluid, maar heb mn xbox daar nog niet op aangesloten...
Weet iemand wat ik daar voor nodig heb? Bij de mediamarkt hadden ze 1 of andere kabel ofzo, maar die was uitverkocht...
Ik speel nu dus HALO zonder 5.1 geluid, terwijl ik een vette installatie heb....
Advanced Scart Cable is wat je nodig hebtkingnbajam schreef op 25 januari 2003 @ 11:58:
even een vraagje trouwens...
Ik heb sinds een paar weken een xbox... ik heb ook een home cinema set met 5.1 geluid, maar heb mn xbox daar nog niet op aangesloten...![]()
Weet iemand wat ik daar voor nodig heb? Bij de mediamarkt hadden ze 1 of andere kabel ofzo, maar die was uitverkocht...![]()
Ik speel nu dus HALO zonder 5.1 geluid, terwijl ik een vette installatie heb....
en een optical kabeltje en een optical in op je setje..
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik heb trouwens m'n dvdspeler volgens mij al via de optical in aangesloten.... (schijnt beter geluid te geven)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

ziet er heel knap uit...AudiRS4 schreef op 25 January 2003 @ 18:01:
Nieuwe screens PGR2
....
, ik als racefan wordt zeker wel verwend met mijn Xbox
alleen raar dat de auto's rijden zonder bestuurder erin
Heb al een aantal positieve reviews gelezen ( ook negatieve ), het moet toch echt een goed uitgebouwde volleyball game zijn. IGN gaf een 9,1 ( Gamespot een 6 en een beetje ), dus het zal beetje persoonlijke smaak zijn.Bizzarro schreef op 25 January 2003 @ 11:08:
k vindt t wel een geinige game, maar om er €70,- voor te gaan leggen, nee (of wat de adviesprijs dan ook is)
Maar ik houd niet van volleyball, dus niets voor mij.
splintercell heb ik wel gekocht maar eigenlijk ook niks voor mij.
grafisch geweldig
de dingen die je kan ook geweldig maar het spelen is niet echt iets voor mij.
hou toch meer van race games
Verwijderd
Ik heb hem ook al een hele tijd, maar speel hem ook nog bijne iedere dag, en nog steeds niet uitgespeeldVerwijderd schreef op 25 January 2003 @ 21:51:
burnout schopt aars jongen, een van de weinige spellen die ik nog intensief speel uit mijn 'first row' spellen
Gelukkig dat Burnout 2 eraan komt voor de Xbox, dan kan ik nog bruter crashen":)
jah, k hebt eens een paar revieuws gelezen, denk dak t toch maar eens ga uitcheckenAudiRS4 schreef op 25 January 2003 @ 18:30:
[...]
Heb al een aantal positieve reviews gelezen ( ook negatieve ), het moet toch echt een goed uitgebouwde volleyball game zijn. IGN gaf een 9,1 ( Gamespot een 6 en een beetje ), dus het zal beetje persoonlijke smaak zijn.
Maar ik houd niet van volleyball, dus niets voor mij.
Een racegame van Capcom voor de Xbox, waarvan de screens en de filmpjes me doen denken aan PGR. De release is verwacht rond 7 Maart 2003.
Voor meer info : http://gamespot.com/games...ex/0,11104,583403,00.html

maar dat PGR 2 ga ik op zeker halen, god wat een mooie screens
[ Voor 65% gewijzigd door Bizzarro op 26-01-2003 13:00 ]
Verwijderd
Maar ik bijv. heb PGR niet, dus ik kan PGR2 wel aanschaffen alsie leuk is...Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 13:02:
Lijkt mij teveel op PGR. PGR is dan wel een fantastisch spel, maar ik heb liever wat meer diversiteit. heb je die filmpjes gecheckt die laatst te downloaden waren? Lijkt wel een add-on voor PGR
En btw, dat Burnout, waar kan je die krijgen, want ik heb em nergens gezien moet ik zeggen, ook al issie niet meer nieuw... (nergens is niet bij dimension plus, mediamarkt en frs
En issie ook goedkoper nu?
Alone at last
Just nostalgia and I
Hij kost nu 30 euro bij de Free Record Shop, misschien dat je hem online kunt vinden ? Hier bij de lokale FRS lag hij in inder geval wel voor 30 euro.Okyah schreef op 26 januari 2003 @ 13:08:
[...]
Maar ik bijv. heb PGR niet, dus ik kan PGR2 wel aanschaffen alsie leuk is...
En btw, dat Burnout, waar kan je die krijgen, want ik heb em nergens gezien moet ik zeggen, ook al issie niet meer nieuw... (nergens is niet bij dimension plus, mediamarkt en frs)
En issie ook goedkoper nu?
[edit]
Burnout @ FRS.nl
[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 26-01-2003 13:55 ]
Mhm... Ok, thnx, ik had em bij de FRS niet zien liggen hier, ieg, maar ik zal nog eens kijken..AudiRS4 schreef op 26 January 2003 @ 13:55:
[...]
Hij kost nu 30 euro bij de Free Record Shop, misschien dat je hem online kunt vinden ? Hier bij de lokale FRS lag hij in inder geval wel voor 30 euro.
[edit]
Burnout @ FRS.nl
Alsie zo veel kost, dan kan ik t me wel veroorloven en ik heb wel zin in een bit arcade racespelletje
Alone at last
Just nostalgia and I
Kheb THPS 4 alVerwijderd schreef op 26 January 2003 @ 17:46:
Aggressive Inline is nu voor 20 Euro to koop bij de FRS! Het kopen waard?
Tja, das geen inlinen, maar kben toch geen inline-fan
Maar je kan THPS3 ieg krijgen voor minder en 2x ook, maar dat is enkel import toch?
Nja, 3 zal ieg ook nu goedkoop zijn en die heeft wat speelsere levels dan 4, 4 is wat realistischer qua leveldesign, vinden sommigen minder, anderen beter, ik weet t nog niet, maarja, ik had 3 al op de PC en nu 4 op de doos
Of heeft dit spel iets anders/beters te bieden dan ik denk? (nl. THPS op skates)
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik heb trouwens Need For Speed : HP2 en Wreckless te ruil... niemand interesse ?
[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 26-01-2003 18:01 ]
Verwijderd
te makkelijk.....pffff sommige dingen zijn moeilijker dan in th hoor.AudiRS4 schreef op 26 januari 2003 @ 17:55:
Als je nog geen THPS hebt dan zou ik voor 20 euro zeker AI halen. Is een hele goede game, alleen net iets minder dan THPS op levelsdesign en verslavingsfactor. Verder is hij net iets te makkelijk, maar voor € 20 is het zeker een hele goede aankoop.
offtopic:
Ik heb trouwens Need For Speed : HP2 en Wreckless te ruil... niemand interesse ?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Kan misschien komen omdat ik bij de controls de combo's van THPS nog te vaak wil gebruiken, dat er zo ingebakkenVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 18:02:
[...]
te makkelijk.....pffff sommige dingen zijn moeilijker dan in th hoor.
Ik heb trouwens moeite om te geloven dat die screen van Halo 2 in-game is, zal wel achterdocht zijn
Ehm.. heeft dat ding een optical in?Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 19:56:
Kan iemand me ff uitleggen hoe ik de audio uit me Xbox naar mijn CreArtiv DTT5500 krijg?
Koop dan een advanced scart cable en zorg dat je een optical kabeltje hebt en sluit t aan -> WOEI!
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
die screen is toch ingameVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 20:47:
Zo lang ik geen in-game screens zie van Halo 2, ben ik nog niet overtuigd
Ja, daarom ";)"
Btw, iemand op xboxworld zei dat hij enkel ingame materiaal interessant vond en dat ook de trailer em niet boeide, omdat t enkel een stukje film was en niets zei over t spel....
[ Voor 38% gewijzigd door Okyah op 26-01-2003 21:03 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
als dat ingame is kom je denk ik nooit meer als 5 enemy's tegelijk tegen wat dat trekt je box niet dat trekt zelfs de snelste pc niet (-:
en nog een leuk nieuwtje steel battelion, ja inderdaad die game met die megajoystick komt waarschijnlijk in maar uit in nederland.
Ik wacht er met smart op want ik ben tottaly mech game verslaafd
heb ook het hele rijtje mech assault, robotech battlecry, phantom crash en ga zo maar door.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik een fulltime baan heb boxen is een dure hobby aan het worden (-:
Nja, de trailer is dezelfde kwaliteit en das toch echt met de engine zelf, hoor...Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 21:03:
die screen is van een filmpje niet ingame..
als dat ingame is kom je denk ik nooit meer als 5 enemy's tegelijk tegen wat dat trekt je box niet dat trekt zelfs de snelste pc niet (-:
De models bestaan uit een stuk minder polygonen dan Halo1 btw, maar de bumpmapping is beter (die was er toch al wel in 1?), volgens de makers zal t wel deze kwaliteit zijn...
Btw, als ik die eerste filmpjes van Halo1 zie, dan zou ik toch eigenlijk wel willen dat t een bit die kant op zou gaan, want Halo is minder dan wat ik er van verwacht had eerlijk gezegd... (check de filmpjes van een paar jaar terug en je zult t met me eens zijn denk ik)
Alone at last
Just nostalgia and I
De models in Halo 2 hebben inderdaad minder polygonen, en zijn ook zoals je zegt verfraaid met Bump-Mapping. Maar dat was in het vorige deel ookal zo, het mooiere effect zit hem in de Dynamic Lightning. Je krijgt zo veel meer diepte in een model, en dit ism. een goede bump mapping is tot op heden de beste techniek voor skins. Let maar eens op Brute Force, daar wordt deze techniek ook veel gebruikt , net als de wegen bij Racing Evoluzione en PGR2.Okyah schreef op 26 januari 2003 @ 21:07:
[...]
Nja, de trailer is dezelfde kwaliteit en das toch echt met de engine zelf, hoor...
De models bestaan uit een stuk minder polygonen dan Halo1 btw, maar de bumpmapping is beter (die was er toch al wel in 1?), volgens de makers zal t wel deze kwaliteit zijn...
Btw, als ik die eerste filmpjes van Halo1 zie, dan zou ik toch eigenlijk wel willen dat t een bit die kant op zou gaan, want Halo is minder dan wat ik er van verwacht had eerlijk gezegd... (check de filmpjes van een paar jaar terug en je zult t met me eens zijn denk ik)

In Duitsland komt er een actie ter promotie van de DVD kit voor je Xbox. Als je voor 30 euro een DVD kit koopt, krijg je er deze DVD bij van Robbie Williams.
Tis maar dat je het weet
YESSSS!!!!!AudiRS4 schreef op 26 January 2003 @ 21:50:
[afbeelding]
In Duitsland komt er een actie ter promotie van de DVD kit voor je Xbox. Als je voor 30 euro een DVD kit koopt, krijg je er deze DVD bij van Robbie Williams.
Tis maar dat je het weet
Die moet ik hebbuuhh!!!!2222
Die-hard RW fan meldt zich!
Ehm.. denkt MS dat ze hier iets mee opschieten?
Volgens mij is deze actie echt zonde van t geld, hoor, kzou liever hebben dat ze wat demo-CDs zouden uitbrengen, t liefst gratis (en gratis thuisbezorgd) DAT lijkt me goede reclame
Alone at last
Just nostalgia and I
Het is zelfs zo dat de gehele Europese tour van RW gesponserd is door Xbox. Gerucht gaat trouwens dat MS een Engelse Premiership Club gaat shirt-sponseren. Wie het wordt is nog onduidelijk, maar ik hoop Arsenal. Dan heb ik mooi een shirt met Dreamcast en met Xbox eropOkyah schreef op 26 januari 2003 @ 21:52:
[...]
YESSSS!!!!!
Die moet ik hebbuuhh!!!!2222
Die-hard RW fan meldt zich!
Ehm.. denkt MS dat ze hier iets mee opschieten?
Volgens mij is deze actie echt zonde van t geld, hoor, kzou liever hebben dat ze wat demo-CDs zouden uitbrengen, t liefst gratis (en gratis thuisbezorgd) DAT lijkt me goede reclame
Verwijderd
MOEST dat niet met een DTS decoder ertussen etc?Okyah schreef op 26 januari 2003 @ 20:49:
[...]
Ehm.. heeft dat ding een optical in?
Koop dan een advanced scart cable en zorg dat je een optical kabeltje hebt en sluit t aan -> WOEI!
En echt ik zweer het je die joystick roeleert
het hele spel eigenlijk
Misschien iets te realistish voor een hoop gamers maar errug mooi gemaakt.
Denk dat ik er straks maar de hele middag van ga dromen op mijn werk (-:
Verwijderd
ik erger me best wel aan jouwn smileysVerwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 11:57:
net bij een maat van me ff steel battelion wezen spelen heeft ie meegenomen uit de usa.
En echt ik zweer het je die joystick roeleert
het hele spel eigenlijk
Misschien iets te realistish voor een hoop gamers maar errug mooi gemaakt.
Denk dat ik er straks maar de hele middag van ga dromen op mijn werk (-:
Anyway als halo2 maar geen framedrops heeft zoals in halo1. Ik heb liever metroid prime met 60fps dan Halo met 30 (en onder de 30).
Heb je Metroid Prime zelf toevallig? Ziet het er een beetje mooi uit? (just curious....)Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 12:46:
[...]
ik erger me best wel aan jouwn smileys![]()
.
Anyway als halo2 maar geen framedrops heeft zoals in halo1. Ik heb liever metroid prime met 60fps dan Halo met 30 (en onder de 30).
als je voor dit soort vragen nou eens uitwijkt naar het gamecube topickingnbajam schreef op 27 januari 2003 @ 12:50:
[...]
Heb je Metroid Prime zelf toevallig? Ziet het er een beetje mooi uit? (just curious....)
flipmo kan er ook niks aan doen heb altijd al anders willen zijn als de rest van de mensheid en het lukt want krijg er altijd commentaar op..
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik in vredesnaam 100K bij elkaar krijg met thps4
Gatver hey, ga jij 's even lekker interessant lopen doen over jezelf...Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 13:01:
[...]
als je voor dit soort vragen nou eens uitwijkt naar het gamecube topic![]()
flipmo kan er ook niks aan doen heb altijd al anders willen zijn als de rest van de mensheid en het lukt want krijg er altijd commentaar op..
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik in vredesnaam 100K bij elkaar krijg met thps4
Anyway, bedankt voor je intelligente reactie.
dat d8 ik dus ook, was dus €25,-- sorry.... drukfoutjeVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 17:46:
Aggressive Inline is nu voor 20 Euro to koop bij de FRS! Het kopen waard?
Nog een paar nieuwtjesVerwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 21:03:
...en nog een leuk nieuwtje steel battelion, ja inderdaad die game met die megajoystick komt waarschijnlijk in maar uit in nederland.
Ik wacht er met smart op want ik ben tottaly mech game verslaafd
heb ook het hele rijtje mech assault, robotech battlecry, phantom crash en ga zo maar door....
Microsoft gaat slechts 12.000 games verschepen voor HEEL europa, en naar nl zal dat dus een stuk of 500-800 van deze spellen komen (slaapzakken kunnen de kast uit
jah, leuk hor zon game, maar maak m dan goed beschikbaar
ff zoeken voor je....Reignman schreef op 27 January 2003 @ 18:02:
zijn er al screens van die Steel Battelion joystick langsgeweest??

zo
[ Voor 9% gewijzigd door Bizzarro op 27-01-2003 19:15 ]
Verwijderd
Nope ik heb hem zelf nog niet. Maar ik heb em wel gespeeld. Het ziet er erg mooi uit. Ik ben nog niet zo ver gekomen om te zeggen dat het veel mooier is als Halo (nee ik vergelijk ze niet met elkaar maar ik geef een indicatie). Maar men zegt dat het mooier is als Halo.kingnbajam schreef op 27 januari 2003 @ 12:50:
[...]
Heb je Metroid Prime zelf toevallig? Ziet het er een beetje mooi uit? (just curious....)
artwork halo2:
masterchief
buggy (hehe, buggy, lekker woord in dit verband
daar is ze weer
"normale" screens
^^^^^^
MEER VOERTUIGEN!!!!!!!!
hoi man
Nog ff w88 mannûh (of meisjes
[ Voor 84% gewijzigd door Bizzarro op 27-01-2003 19:03 ]
DTS is niet nodig, dat kan je toch enkel bij DVDs gebruiken..Verwijderd schreef op 27 January 2003 @ 11:35:
[...]
MOEST dat niet met een DTS decoder ertussen etc?
Wel heb je een dd/d5.1 decoder voor spellen
Maar zit dat niet bij die set?
Alone at last
Just nostalgia and I
Het wordt gewoon gerendered met dezelfde engine, dus je kunt ervan uitgaan dat het er ingame nauwelijks van verschiltBizzarro schreef op 27 januari 2003 @ 19:50:
ja toch, zijn aleen niet ingamebehalve de bovenste, dat zie je wel ingame
Je bent zegmaar de voetpedalen vergeten.Bizzarro schreef op 27 januari 2003 @ 18:14:
[...]
ff zoeken voor je....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo
Ik heb nogwat screenies liggen maar die zal ik zometeen posten
ben nu nog ff bezig met wakker worden (-:
Arch enemy doet gelukkig wonderen

De throttle

Comm en diversen

Rechter joystick met onder andere eject

En de pedalen kijk naar de tekst op de pedalen zelf wat een moeite (-:

Het geheel

De doos

Nog even wat verdere info.
Er werd gezegd dat er maar 12000 van naar europa zouden komen. Dus ik maar meteen dimension + gebeld om em te preorderen.
Maar het is dus zo dat die 12000 stuks de eerste zending is om te zien of de game aanslaat.
Ook las ik op een amerikaans forum het gerucht dat de makers van steel battelion een 2e deel gaan maken wat je dus voor 70 pleurotjes kan kopen en met je stickie kan gebruiken.
De releasedat staat trouwens ook nogsteeds op halverwege maart
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 12:28 ]
jaja, maar movies zijn altijd net iets mooier als de game zelf nie waarErectionJackson schreef op 28 januari 2003 @ 10:32:
[...]
Het wordt gewoon gerendered met dezelfde engine, dus je kunt ervan uitgaan dat het er ingame nauwelijks van verschilt
is da zo??? oh, das wel beter dan, kennen we tenminste nog een pricedrop verw88, maar volges mij was het echt een "collectors-item" zegmaar, en werden er echt maar 12.000 van verscheept.Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 11:17:
Het geheel
[afbeelding]
De throttle
[afbeelding]
Comm en diversen
[afbeelding]
Rechter joystick met onder andere eject
[afbeelding]
En de pedalen kijk naar de tekst op de pedalen zelf wat een moeite (-:
[afbeelding]
Het geheel
[afbeelding]
De doos
[afbeelding]
Nog even wat verdere info.
Er werd gezegd dat er maar 12000 van naar europa zouden komen. Dus ik maar meteen dimension + gebeld om em te preorderen.
Maar het is dus zo dat die 12000 stuks de eerste zending is om te zien of de game aanslaat.
lijk me wel handigOok las ik op een amerikaans forum het gerucht dat de makers van steel battelion een 2e deel gaan maken wat je dus voor 70 pleurotjes kan kopen en met je stickie kan gebruiken.
mooie kruisjes
[ Voor 1% gewijzigd door Bizzarro op 28-01-2003 12:14 . Reden: tiepvout ]
Niet veel ik weet het.
Ik haal em zekers weten heb robotech battlecry liggen mechassault phantom crash ga ik van de week halen.
Vind op halo na de mechgames toch het lekkerst spelen op mijn boxie
als ik hem koop moet ik wel kijken waar ik hem neer kan planten:P
Gamecube? hahahahhahaha! LOL!
[/niet opvallende flame]
tja, niet iedereen speelt graag met een goede console he
Ik heb zelf een xbox...... geen gamecube.DSC schreef op 28 January 2003 @ 15:25:
[niet opvallende flame]
[/niet opvallende flame]
Ach ik speel nog steeds het meeste op mijn gamecube... smaken verschillenDSC schreef op 28 januari 2003 @ 15:25:
[niet opvallende flame]
[/niet opvallende flame]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Verwijderd
want ik wil er morgen msichien 1 halen ... maar dan heb ik eerst ff een paar vraagjes
msn: agreSSSor@hotmail.com
PhD i.o.
Ik denk niet dat dit de bedoeling is, je mag t modden enzo hier niet bespreken, maar je mag ook niet vragen om je te mailen erover of je er op msn over aan te spreken enzo...
Zo ook met warez, anders zou je geen links mogen neerzetten, maar wel mogen vragen om de link en verwijzen naar je mail, dat mag toch ook niet?
[ Voor 14% gewijzigd door Okyah op 28-01-2003 18:13 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
ik wil eerst gewoon ff wat weten over de xbox...
of moet het hier een chatbox worden?
en wat dat pal en ntsc inhoud bij de spellen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 18:15 ]
Ja dan kan het wel. voor meer informatie ga maar naar www.xbox-scene.comVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 19:45:
en als die omgebouwd is .. kan je dan wel ntsc spelle spelen?
dat was mijn vraag![]()
Daar vind je denk ik alles wat je wilt weten. (als ditniet mag modjes dan verwijder maar weer)
Deze link alleen om te voorkomen dat het hier straks overspeodl raakt met xbox-ombouwe/mod vragen etc.
Dit topic is gesloten.
![]()