is geen regio codeBizzarro schreef op 28 januari 2003 @ 19:29:
jajapal, is de europese regio code (zie het als een dvd systeem) en ntsc is voor amerika, op een pal xbox (europese) kan dus geen amerikaans spel gespeeld worden. duidelijk????
mooi.
dus een soort regio code, ik zeg toch, zie het als een dvd systeem, zeg dus neit dat het zon systeem is
Verwijderd
xbox-scene is een legale site, ze bieden geen illegale software aan, dus het lijkt me geen probleemOcNewB schreef op 28 January 2003 @ 19:49:
[...]
Ja dan kan het wel. voor meer informatie ga maar naar www.xbox-scene.com
Daar vind je denk ik alles wat je wilt weten. (als ditniet mag modjes dan verwijder maar weer)
Deze link alleen om te voorkomen dat het hier straks overspeodl raakt met xbox-ombouwe/mod vragen etc.
Meer mensen met Rocky? Dit spel is echt zo vet, ik ben verslaafd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 21:51 ]
Verwijderd
hey hoe gaat het met dead to rights?? dat is een klote spel of nietVerwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 21:50:
[...]
xbox-scene is een legale site, ze bieden geen illegale software aan, dus het lijkt me geen probleem![]()
Meer mensen met Rocky? Dit spel is echt zo vet, ik ben verslaafd
Hetgeen wat het voornamelijk is om op kingnbajam zijn opmerking terug te komen over het feit dat hij dan liever een cube koopt.
Het is gewoon een mooie mechgame. staat namelijk als we het dan toch over recensies hebben ook overal dat het een game voor diehards is. En hoe mooi kan het zijn er is geen 1 mechgame die zo uitgebreid is met controls.
Het gevoel de sfeer alles maakt het spel gewoon en dat in combo met mijn breedbeeld en dolby surround 6.1 setje maakt alles perfect (-;
Het is gewoon een mooie mechgame. staat namelijk als we het dan toch over recensies hebben ook overal dat het een game voor diehards is. En hoe mooi kan het zijn er is geen 1 mechgame die zo uitgebreid is met controls.
Het gevoel de sfeer alles maakt het spel gewoon en dat in combo met mijn breedbeeld en dolby surround 6.1 setje maakt alles perfect (-;
Verwijderd
Ik zit met volle smart te wachten op FABLE. En ik denk vele anderen. Heb je nog geen xbox schaf hem dan bij deze aan! Wie weet de exacte release van FABLE?

Voor een indruk
[hier heb ik ze vandaan]
Google

Voor een indruk
[hier heb ik ze vandaan]
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2003 22:42 ]
Het feit dat als je game over bent je savegame gewist wordt zegt al genoeg natuurlijkVerwijderd schreef op 28 January 2003 @ 22:34:
Hetgeen wat het voornamelijk is om op kingnbajam zijn opmerking terug te komen over het feit dat hij dan liever een cube koopt.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mensen die benieuwd zijn wat er zoal gepresenteerd gaat worden met betrekking tot de Xbox op de E3 in Mei, hier een aantal geruchten geplukt van een Amerikaanse Xbox site :
This year, the booth will be eight Halo 2:Homeworlds playable booths. Two teams of four human and four Covenant players, with voice thru LIVE. It will have the longest line ever, fights will break out and the police will have to be called. The media will arrive, two deaths will be reported, Dan Rather will show up to report it, and preorders will go thru the roof.
Fable will be video, not playable.
DOOM III will be playable.
Kameo will be playable.
SW:Galaxies will be video.
Thief III will be video.
Deus Ex II: The Invisible War will be playable.
Strident, Duality, Kingdom Under Fire II: The Crusaders will all be playable. Shining Lore will be video (it's a MMORPG, and Halo 2 will have all the LIVE booths tied up).
Perfect Dark 0 will be video.
Banjo Kazooie Trace (tres) will be video.
Conker: He Came, He Saw, He Conkered will be video.
Fuzion Frenzy 2 will be playable.
Tony Hawk 5 wil be playable.
Shenmue III will be announced as an Xbox exclusive.
Panzer Dragoon Online w/ multiplayer dragon battles will be announced as an Xbox exclusive.
The Matrix will be playable.
Star Trek's new one will be playable.
DOA:Code Chronus will be playable.
Ninja Gaiden will be playable.
DOA:4 will be announced Xbox Exclusive, video only.
Rygar will be announced as coming to Xbox.
Project Gotham 2: Attack of the Cones will be playable.
N.U.D.E. will have its own booth, be announced for the US, and be playable but hosted. Too hard to "teach" N.U.D.E. from the beginning for every attendee, so the host will have a partially trained N.U.D.E.-in-progress and show off its gameplay.
An Assassin game from DOA featuring Christie will be announced. It will feature driving as well.
The Vivendi purchase will be old news by then, and we'll get our first video-only look at Spyro, Crash Bandicoot, a multi-platform mascot game (an online racer featuring Spyro, Crash Bandicoot, Blinx and a guest appearance by Sonic), LOTR:TTT (literary works version) and playable Starcraft:Ghost (now Xbox Exclusive).
Warcraft: Online War (Or W:OW as it will be called) will be announced with video footage.
Diablo 3 for PC will be announced, but not for Xbox.
The Unseen will be viewable, with a new release date of Q4, 2003.
Konami will announce MGS:3 for PS2 and Xbox.
DDRX will be announced, including custom soundtrack feature.
JSRFII will be playable.
Sega GT 2003 will be online and playable.
Amped 2 will be playable.
Oddworld: Munch's Exxodus will be watchable.
B.C. will be watchable.
Tekki 2 Online will be playable, multiplayer will be shown with voice support OFFLINE as well.
VF4.1 will be announced and playable.
Soul Caliber II will be playable.
The Hulk will be playable.
Daredevil will be playable.
Loose Cannon will be watchable.
True Crime: Streets of L.A. will be playable.
Crouching Tiger, Hidden Dragon MMORPG will be announced with video footage.
Full Throttle II will be playable.
Sea Dogs II will be playable.
Robotech:LIVE wil be video.
That's enough. My brain hurts.
I'll be there, at least Tuesday. I'll meet everyone at the TXB booth at noon on Tuesday. I sent in my registration paperwork just today."
This is all coming from a reliable source (Someone who works at Microsoft)
If this is all true there will be no doubt about it, Microsoft will own the show.
damn ik kan niet wachten!!!!!!!!!! Het enige wat ik me afvraag is, hoe gaan ze in godsnaam DOOM III goed laten draaien op een xbox? Volgens mij worden de graphics dan een STUK minder dan op de pc........ ik ben echt benieuwd in ieder geval!
Ik denk het niet. Ga maar na: de grafische chip in de Xbox is iets trager dan een GF4. Doom III zal nooit zo geprogrammeerd worden dat het een GF4 ten volle benut, want dan zou er gewoon geen markt voor zijn. Daarnaast is de resolutie op een Xbox 640x480. Carmack heeft ook gezegd dat de Xbox de enige console is die Doom III aan zal kunnen
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
um nee hoor er was ook een mogelijkheid voor de gamecube.ErectionJackson schreef op 29 januari 2003 @ 10:39:
Ik denk het niet. Ga maar na: de grafische chip in de Xbox is iets trager dan een GF4. Doom III zal nooit zo geprogrammeerd worden dat het een GF4 ten volle benut, want dan zou er gewoon geen markt voor zijn. Daarnaast is de resolutie op een Xbox 640x480. Carmack heeft ook gezegd dat de Xbox de enige console is die Doom III aan zal kunnen
een PC heeft een heel besturingssysteem te draaien naast het spel zelf, dat vergeten een heleboel mensen, windows oid kost een enorme smak geheugen, dat hoeft de xbox niet te laden/onderhouden, dus blijft er veel meer power voor het beeld overkingnbajam schreef op 29 January 2003 @ 10:24:
damn ik kan niet wachten!!!!!!!!!! Het enige wat ik me afvraag is, hoe gaan ze in godsnaam DOOM III goed laten draaien op een xbox? Volgens mij worden de graphics dan een STUK minder dan op de pc........ ik ben echt benieuwd in ieder geval!
Verwijderd
Ik speel het eigenlijk niet (zo vaak) meer. Ik ben elke x frustrated als het weer niet lukt, en de controls vind ik ook niet echt lekker.Verwijderd schreef op 28 januari 2003 @ 22:31:
[...]
hey hoe gaat het met dead to rights?? dat is een klote spel of niet. Veel te moeilijk. Elke scene moet ik 20x over doen. En dan ben ik verder en dan moet ik die scene ook weer 30x overdoen. Er zijn weinig stukjes waar ik in 1 keer door heen kom.
Maarja ik heb genoeg andere games, waarmee ik me wel vermaak
Verwijderd
Ik ook hoorVerwijderd schreef op 29 January 2003 @ 16:17:
[...]
Ik speel het eigenlijk niet (zo vaak) meer. Ik ben elke x frustrated als het weer niet lukt, en de controls vind ik ook niet echt lekker.
Maarja ik heb genoeg andere games, waarmee ik me wel vermaak
Verwijderd
Hehe, ik had afgelopen een Xbox partyVerwijderd schreef op 29 January 2003 @ 16:42:
[...]
Ik ook hoor. Ik heb nu Mortal Kombat :DA . Is weer eens wat anders
. Vanavond een xbox feestje. Beetje smoken en xboxen
.
3 Xboxen, 3 tv's, maar wel 4 man
Volgende x komt er een 4de xbox en 4de tv, dus dat wordt weer lachen
had ook een keer zon party georganiseerd, 3 boxen, hadden die noobs (die voor tv moesten zorgen, anderen hadden xbox) 2 tv's meegenomen waarop de xbox met geen mogelijkheid kon worden aangesloten, alleen tv kabel input zegmaar, damn, konden we met ze allen op een box, en das nie lekker spelen met zon klein scherm
Verwijderd
w00t, dat lijstje ziet er mooi uit, niet alleen voor xbox, maar ook dat diablo3 wordt geannounced
Het zijn geruchten ik zelf zie Diablo3 niet gereleased worden
There is no art to find the minds construction in the face
offtopic:
Ik heb gepoogd deze vragen in de search/deze thread te vinden, maar wil niet echt
Ik heb gepoogd deze vragen in de search/deze thread te vinden, maar wil niet echt
3 vraagjes:
- welke spellen zijn 4-player, en welke daarvan zijn de moeite waard? (schermgrootte is het probleem niet, beamer
- Zijn er nog acties zoals xbox + 2 controllers + games voor 300 ofzo? Ik zag wel dat ze bij Digiworld een xbox + 2 controllers voor 245 verkopen, da's op zich al best goedkoop, maar een set met 4 controllers zou beter zijn.
- Welke videotheken verhuren Xbox games? Zijn er ook videotheken die xboxen verhuren?
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
vraag 1 - Halo, Project Gotham Racing, MechAssault (d8 ik, weet nie zeker), ze zijn t all3 waard
- een set met 4 controllers is er niet, en zal er nooit komen denk ik, vrij weinig mensen zijn met 4 gamers thuis, en daarom is t niet rendabel om zon pack uit te brengen, bij de Mediamarkt had je laatst actie van 5 games, controller, dvd kit, voor €350, weet niet of die nog steeds is
- Tja, ik heb m bij me lokale videotheek een keertje gehuurd, niet van een keten ofzo, dus k wee nie of movie max oid ze ook verhuurd, d8 t nie, en ze verhuren ook xboxen ja
is wel duur, toen ik m had (gelijk na de release van xbox) was ie €18 per dag, slik, €36 voor twee dagen, maar had de kosten gespreid, dus viel nog mee
was gezellig weekend hor, ken t je aanraden.
- een set met 4 controllers is er niet, en zal er nooit komen denk ik, vrij weinig mensen zijn met 4 gamers thuis, en daarom is t niet rendabel om zon pack uit te brengen, bij de Mediamarkt had je laatst actie van 5 games, controller, dvd kit, voor €350, weet niet of die nog steeds is
- Tja, ik heb m bij me lokale videotheek een keertje gehuurd, niet van een keten ofzo, dus k wee nie of movie max oid ze ook verhuurd, d8 t nie, en ze verhuren ook xboxen ja
Waarom nietMuppet schreef op 30 januari 2003 @ 13:39:
Het zijn geruchten ik zelf zie Diablo3 niet gereleased worden
Ik denk dat Diablo II niet misselijk verkocht heeft, dus waarom zouden ze van een deel 3 afzien ? Het enige wat roet in het eten kan gooien is dat er overnameperikelen zijn, die kunnen de zaak wat vertragen.
don't wanna spoil the fun, maar ik zie bij de beschrijving staan:Milo schreef op 30 January 2003 @ 13:40:
offtopic:
3 vraagjes:
- welke spellen zijn 4-player, en welke daarvan zijn de moeite waard? (schermgrootte is het probleem niet, beamer)
- Zijn er nog acties zoals xbox + 2 controllers + games voor 300 ofzo? Ik zag wel dat ze bij Digiworld een xbox + 2 controllers voor 245 verkopen, da's op zich al best goedkoop, maar een set met 4 controllers zou beter zijn.
- Welke videotheken verhuren Xbox games? Zijn er ook videotheken die xboxen verhuren?
Dit waanzinnige Xbox pakket bestaat uit de Xbox console met een controller.
Ik heb er al een aparte topic over geopent maar er werd me geadviseerd dit te posten in het Grote XboX topic, dus bij deze...
Ik heb liggen googlen en in de meerdere XboX topics hier vind ik ook niet echt een concreet antwoord. gamer.nl, xboxworld en insidegamer vind ik ook niks...
Hoe zit dat nou met XboX Live en je internetverbinding? Ik bedoel er wordt gezegd dat je voor XboX Live een breedband internetverbinding nodig hebt. Dus @home breedband moet goed genoeg zijn
Maar...
Ik lees op
http://www.gamespyarcade...._xbox.shtml#networkconfig
dat je een breedband verbinding nodig hebt met tenminste 128kbps upstream nodig hebt en voor sommige games zelfs 256kbps nodig hebt. Of is geldt dit alleen voor GameSpy of ook voor XboX live? Mijn @home verbinding heeft een upstream van 16kbps Dus ik kan al niet via GameSpy spelen
Heeft iemand hier meer info/duidelijkheid over??
Ik heb liggen googlen en in de meerdere XboX topics hier vind ik ook niet echt een concreet antwoord. gamer.nl, xboxworld en insidegamer vind ik ook niks...
Hoe zit dat nou met XboX Live en je internetverbinding? Ik bedoel er wordt gezegd dat je voor XboX Live een breedband internetverbinding nodig hebt. Dus @home breedband moet goed genoeg zijn
Maar...
Ik lees op
dat je een breedband verbinding nodig hebt met tenminste 128kbps upstream nodig hebt en voor sommige games zelfs 256kbps nodig hebt. Of is geldt dit alleen voor GameSpy of ook voor XboX live? Mijn @home verbinding heeft een upstream van 16kbps Dus ik kan al niet via GameSpy spelen
Forever raver!
Specs: Workstation Server
128kbites/s : 8 = 16kbyte/s
bits & bytes my friend
1 byte is 8 bits
bits & bytes my friend
1 byte is 8 bits
[ Voor 75% gewijzigd door Reignman op 31-01-2003 12:07 ]
Dus met @home breedband is XboX Live geen probleem?
Forever raver!
Verwijderd
Je hebt Kabel of Adsl. Je sluit dat aan op je xbox (staat in handleiding als je xbox live koopt). Je rent naar de winkel koopt een xbox live pakket. Rent naar huis installeer de breedband op je xbox. Doe je xbox live cd in je xbox stel je naam in etc. Doe een ander spel in met xbox live ondersteuning. en online spelen maar.CaptainM schreef op 31 January 2003 @ 11:59:
Ik heb er al een aparte topic over geopent maar er werd me geadviseerd dit te posten in het Grote XboX topic, dus bij deze...
Maar...
Ik lees op
OOPS dubbelpost

[ Voor 87% gewijzigd door Techno Overlord op 31-01-2003 12:11 ]
Forever raver!
Huh wazig die posts...
HOE WERKT EEN FORUM DEEL 1
HOE WERKT EEN FORUM DEEL 1
[ Voor 81% gewijzigd door Techno Overlord op 31-01-2003 12:12 ]
Forever raver!
Als je eerst de faq's hier leest weet je zeker dat je geen ow krijgt das een officiele waarschuwing.
En gebruik edit niet dubbel posten (-;
En gebruik edit niet dubbel posten (-;
Ik gebruikte de edit maar hij poste hem toch dubbel.
Forever raver!
ook nog ff je credit-card nummer invoerenVerwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 12:10:
[...]
Je hebt Kabel of Adsl. Je sluit dat aan op je xbox (staat in handleiding als je xbox live koopt). Je rent naar de winkel koopt een xbox live pakket. Rent naar huis installeer de breedband op je xbox. Doe je xbox live cd in je xbox stel je naam in etc. Doe een ander spel in met xbox live ondersteuning. en online spelen maar.

Gelukkig hebben me ouwez er eentje dus geen probleem. Deathrow over XboX Live lijkt me echt vet. Als je deze game linkt is t al ram vet. Laat staan me de Communicator en met je maten vet op elkaar inbeuken ONLINE!!!
Forever raver!
Verwijderd
kan iemand mij vertellen (misschien al wel zelfs uit eigen ervaring) hoe het zit als je rechtstreeks 1 op 1 copy maakt van een spel?
dus kortom, ik stop mijn origineel spel in dvdrom, en lege dvd-r in brander, en maak gewoon letterlijk een copy, zou dat werken?
(dit is geen req. ofzo, maar gewoon puur uit interesse omdat ik geen zin heb om een dvd-r te vern**ken ...)
dus kortom, ik stop mijn origineel spel in dvdrom, en lege dvd-r in brander, en maak gewoon letterlijk een copy, zou dat werken?
(dit is geen req. ofzo, maar gewoon puur uit interesse omdat ik geen zin heb om een dvd-r te vern**ken ...)
dat gaat dus niet.. en geloof dat de modjes er niet echt blij mee zijn als je dat gaat vragen hier.Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 17:45:
kan iemand mij vertellen (misschien al wel zelfs uit eigen ervaring) hoe het zit als je rechtstreeks 1 op 1 copy maakt van een spel?
ik geef je 1 tip.. je moet die game in je xbox rammen en over het netwerk rippen.. (dacht ik).
goed ik stop hier.. kijk op de vele xbox sites maar rond voor een faq anders heb ik een ban..
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
dat valt ook wel mee, ik weet dat de beschrijving die jij geeft inderdaad werkt, maar waarom zou ik het anders vragen als ik dan toch al een manier heb gevonden om zogenaamd games te copyen .. het gaat me er alleen maar om of het überhaupt mogelijk is ja of nee.
Verwijderd
De manier die jij zei, zal niet werken
Het is niet zo moeilijk, maar ik ga er verder nix over zeggen, ga zelf maar lekker op zoek, doe je ook nog eens wat nuttigs
Verwijderd
nee hier heb ik lekker veel aan ??Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 18:34:
De manier die jij zei, zal niet werkenHet is niet zo moeilijk, maar ik ga er verder nix over zeggen, ga zelf maar lekker op zoek, doe je ook nog eens wat nuttigs
![]()
![]()
reageer dan niet ofzo
Verwijderd
ik zie een heleboel mensen zeggen dat ze mortal combat DA hebben. is deze dan al uit in nederland? dacht dat dat later pas zou gebeuren??
k d8 dat ie al uit was, maar ken t mishebben, anders zullen ze wel beta's hebben
Verwijderd
Waarom denk je dat ik reageerVerwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 19:05:
[...]
nee hier heb ik lekker veel aan ??
reageer dan niet ofzo
Ik had vandaag niks te doen en omdat mijn chip nog niet binnen is
heb ik maar mijn controller mod gemod 
Ik heb mijn blauwe ledjes aan de rumble motor gehangen dus elke keer als ik nu beschoten word, dan gaan ze branden (minder rumble=minder fel).
Nouja nu heb ik dus een blauwe ejectknop, blauwe en doorzichtige jewel en 2 controllers met blauwe rumble leds
Als ik nu speel op mijn xbox dan is mijn hele kamer blauw
Ik heb mijn blauwe ledjes aan de rumble motor gehangen dus elke keer als ik nu beschoten word, dan gaan ze branden (minder rumble=minder fel).
Nouja nu heb ik dus een blauwe ejectknop, blauwe en doorzichtige jewel en 2 controllers met blauwe rumble leds
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Hey [FrEEzEr] jij hier[FrEEzEr] schreef op 31 januari 2003 @ 23:42:
Ik had vandaag niks te doen en omdat mijn chip nog niet binnen isheb ik maar mijn controller mod gemod
Nouja nu heb ik dus een blauwe ejectknop, blauwe en doorzichtige jewel en 2 controllers met blauwe rumble ledsAls ik nu speel op mijn xbox dan is mijn hele kamer blauw
Ik vind het slopen van mn controller nog iets te link, solderen in de xbox was nog voor een 'goed doel'
succes met divineo btw
Ik zit te denken om een XBOX te kopen .. die aanbieding in de UK met Splintercel + de standaard "Massive" games voor 197 Pound klinkt mij goed in de oortjes. Heeft iemand daar al besteld? En wat zijn de ervaringen?
Anders gezegd - waar haal ik in NL/DLD/Europa zo goedkoop mogelijk dat Massive pakket als het er nog is ergens?
Anders gezegd - waar haal ik in NL/DLD/Europa zo goedkoop mogelijk dat Massive pakket als het er nog is ergens?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Haha, nog bedankt voor je pm trouwensRazorfist schreef op 01 februari 2003 @ 00:23:
[...]
Hey [FrEEzEr] jij hierik had het kunnen weten..
Ik vind het slopen van mn controller nog iets te link, solderen in de xbox was nog voor een 'goed doel'
succes met divineo btw
Maare keb nog steeds niks gehoord van ze
naar mijn weten is de massive pack in nederland uit de handel gehaald (of gewoon uitverkocht) en kan je m dus alleen nog in de UK halen.tazzman schreef op 01 februari 2003 @ 00:25:
Ik zit te denken om een XBOX te kopen .. die aanbieding in de UK met Splintercel + de standaard "Massive" games voor 197 Pound klinkt mij goed in de oortjes. Heeft iemand daar al besteld? En wat zijn de ervaringen?
niet veel nieuws op xbox-gebied..... ondertussen vermaak ik me met Splinter Cell en HALO (blijft meesterlijk
) .... Splinter Cell valt me absoluut niet tegen, wat een game zeg....
en o-zo-frustrerend moeilijk op bepaalde (lees: bijna alle!) momenten... De downloadable content verheug ik me enorm op... extra levels...
Heeft iemand toevallig een lijst met games die xbox live ondersteunen, gaan ondersteunen of downloadable content gaan krijgen? Kon het op 'de grote' xbox sites niet vinden zo 1 2 3....
Heeft iemand toevallig een lijst met games die xbox live ondersteunen, gaan ondersteunen of downloadable content gaan krijgen? Kon het op 'de grote' xbox sites niet vinden zo 1 2 3....
Ik heb een paar weken terug ook lang moeten zoeken om er nog 1tje te vinden. Ik had de laatste bij onze FRSBizzarro schreef op 01 februari 2003 @ 11:25:
[...]
naar mijn weten is de massive pack in nederland uit de handel gehaald (of gewoon uitverkocht) en kan je m dus alleen nog in de UK halen.
Anderhalve week terug heb ik ze nog zien staan bij Discovery in Rotterdam geloof ik, maar die is 2 dagen later failliet gegaan
Leuk! hoe heb je die jewel ongeveer gedaan? ik was het ook van plan..[FrEEzEr] schreef op 31 januari 2003 @ 23:42:
Nouja nu heb ik dus een blauwe ejectknop, blauwe en doorzichtige jewel en 2 controllers met blauwe rumble ledsAls ik nu speel op mijn xbox dan is mijn hele kamer blauw
Die controllermod heb ik ook gedaan precies hetzelfde.. alleen heb nog 1 rood ledje die altijd aan is in het midden van de X
-
even een vraagje over xbox live.... stel ik neem dat starterspakket van 59 euro, waar ik dus een jaar mee kan gamen.... moet ik dan alsnog een creditcard hebben? Of is dat alleen nodig voor NA dat ene jaar....... anders moet ik binnenkort ff een creditcard aanvragen!
Bij het starters pakket ontvang je een code die je in moet vullen om hem te registreren. Geen CC nummer bij nodig. Na het jaar XboXlive moet je wel per maand gaan betalen, maar of je hier een CC voor nodig hebt was volgens mij nog niet zeker in Europa (waar de CC láng niet zo populair is als in de VS).kingnbajam schreef op 01 February 2003 @ 16:48:
even een vraagje over xbox live.... stel ik neem dat starterspakket van 59 euro, waar ik dus een jaar mee kan gamen.... moet ik dan alsnog een creditcard hebben? Of is dat alleen nodig voor NA dat ene jaar....... anders moet ik binnenkort ff een creditcard aanvragen!
Correct me if i'm wrong!
ik las op www.solmedia.nl bij het xbox live starterspakket dat je wel een creditcard nodig had.... er stond niet bij of dat al gelijk vanaf het eerste jaar was of niet, daarom raakte ik een beetje in de war...... maar goed, we zien wel!
er moet bij de registratie (als je je nick e.d. invult) moet er een CC nummer ingevuld worden, ter verrificatie van je leeftijd (je moet 18 zijn voor xbox live),Neejoh schreef op 01 februari 2003 @ 17:03:
[...]
Bij het starters pakket ontvang je een code die je in moet vullen om hem te registreren. Geen CC nummer bij nodig. Na het jaar XboXlive moet je wel per maand gaan betalen, maar of je hier een CC voor nodig hebt was volgens mij nog niet zeker in Europa (waar de CC láng niet zo populair is als in de VS).
Correct me if i'm wrong!
ik heb een meel gestuurd met de vraag of er andere betalingsmogelijkheden komen, dit kreeg ik terug:
"Hello,
Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.
There are a few reasons why you need to provide credit card information to create a new account on Xbox Live. First, creating an account on Xbox Live requires that you accept the Terms of Use, which is a legal agreement requiring the person who accepts it to be at least 18 years old. The credit card information serves as verification of the user's age. Also, this credit card information is used as a security measure in several places to verify that you are the owner of the account.
The authorised credit cards are Visa, American Express and Master Card"
In Europa moet er dus ook een CC nummer ingegeven worden, helaas
ok dan weten we dat dus....
Ik ben bang dat als ik eenmaal een creditcard heb, ik het ook zal gebruiken om online games etc. te kopen... m'n xbox live abo zal verlengen.... en in het ergste geval verslaafd te raken aan enkele MMORPG's...

Die CC zal ook veel gebruikt worden bij de downloadbare content waarvoor je moet betalen. Dan is het maar een kwestie van klikken en je hebt betaald.
Leuk om te vermelden is ook dat Microsoft de rechten van Rage heeft overgekocht vpor het uitbrengen van Lambourghini. Deze racer wordt dus een Xclusive en zal Live! gaan ondersteunen. Dat wordt dus MP met Lambo's
Verder ben ik nog wt interessante screens tegengekomen van een nieuwe stealth actiongame : Schwarzenburg.

Het verhaal speelt zich af aan het eind van WWII. Het hele spel draait om het dorpje Schwarzenburg, waar zich naar verluidt vreemde krachten het de geallieerde moeilijk maakt om het dorpje te bevrijden van de Duitsers. Het gerucht gaat dat de Duiters een soort van nieuw geheim wapen hebben ontwikkeld. En jij als jonge onderzoeker mag dat fijn gaan uitzoeken.
Voor de liefhebbers is er hier een hele mooie trailer van Virtua Cop 3 te downloaden ( bullit time
). Klik hier voor de grotere variant.
Leuk om te vermelden is ook dat Microsoft de rechten van Rage heeft overgekocht vpor het uitbrengen van Lambourghini. Deze racer wordt dus een Xclusive en zal Live! gaan ondersteunen. Dat wordt dus MP met Lambo's
Verder ben ik nog wt interessante screens tegengekomen van een nieuwe stealth actiongame : Schwarzenburg.

Het verhaal speelt zich af aan het eind van WWII. Het hele spel draait om het dorpje Schwarzenburg, waar zich naar verluidt vreemde krachten het de geallieerde moeilijk maakt om het dorpje te bevrijden van de Duitsers. Het gerucht gaat dat de Duiters een soort van nieuw geheim wapen hebben ontwikkeld. En jij als jonge onderzoeker mag dat fijn gaan uitzoeken.
Voor de liefhebbers is er hier een hele mooie trailer van Virtua Cop 3 te downloaden ( bullit time
[ Voor 80% gewijzigd door Wom op 01-02-2003 18:41 ]
Ik heb die jewel eruit gedremeld aan de achterkant van die kap, maar ik hoorde laatst dat als je hem met de fohn heel heet maakt dat je hem er dan met een kleine schroevendraaier uit kan wippen.xonide schreef op 01 February 2003 @ 14:37:
[...]
Leuk! hoe heb je die jewel ongeveer gedaan? ik was het ook van plan..
Die controllermod heb ik ook gedaan precies hetzelfde.. alleen heb nog 1 rood ledje die altijd aan is in het midden van de X
En daar maak je een halve cirkel van ledjes met 100ohm weerstandjes met een diameter van 6,7cm.
Oja het mooiste zijn ledjes van 3mm
Niet alleen een nieuw uiterlijk, maar ook de Media2Go technologie voorbereid. Lijkt erop dat Live! meer dan alleen een multiplayer netwerk wordt als ik het zo lees. Ik weet alleen niet of ik daar wel zo blij mee ben, zit ik straks met een verouderde console...From Fun Xbox (.com)
After much speculation, it has been confirmed that at E3 this May, Microsoft will unveil their smaller-sized Xbox hardware. The size of the new hardware, being referred to as ‘Xbox Lite’ will be very similar to the Playstation 2; in addition to the console losing much of the textured top cover of the console, the Xbox Lite will be capable of being stacked for more convenience and space-saving capabilities. No word yet on whether or not the console will be able to be turned on it’s end (a la PS2).
On top of the new design, Xbox Lite will also lead to the future of the system, as well as Xbox Live. The new hardware will be integrated with Microsoft’s Media2Go portable media storage/transfer accessory. In conjunction with Xbox Live (or even by networking to a PC), Xbox owners will be able to purchase and download full-length movies, music, and quite possibly even games onto their Xbox. This is a step towards broadening the target user of the Xbox from gamers to anyone who wants to be truly multimedia savvy

Zoals je ziet, de boxart van Kung Fu Chaos. Ik mag wel zeggen dat ik hem zeer geslaagd vind, en dat de ondertitel de sfeer van het spel goed weergeeft.
Extra Media
Interview 1
Interview 2
IGN's MediaViewer en andere dingen over Kung Fu Chaos
Officiele Site
[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 01-02-2003 22:53 ]
ik denk dat MS vast wel iets uitvind waardoor de "oude" (eigelijk belachelijk woord in dit verband) ook Media2Go compatible wordt, ms kan t niet maken om zo kort alweer met iets nieuws te komen.AudiRS4 schreef op 01 February 2003 @ 21:18:
[...]
Niet alleen een nieuw uiterlijk, maar ook de Media2Go technologie voorbereid. Lijkt erop dat Live! meer dan alleen een multiplayer netwerk wordt als ik het zo lees. Ik weet alleen niet of ik daar wel zo blij mee ben, zit ik straks met een verouderde console...
een console is geen windows
9 dollar per maand is opzich nog een redelijk bedrag, maar wat ik me nu afvraag is of die hunter license voor zowel deel 1 als deel 2 is ?PSO: Pricing, Dates & More
Friday, January 31, 08:11 | Talon |
Phantasy Star Online: Episode I & II has been the subject of more than a few debates on the Xbox side of things, with questions on pricing, online features and such coming up. In a conference recently held, Microsoft announced those very details. According to Microsoft, the game will ship during early March for $39.99, $10 less than the NGC version. Moreover, the game will require players wishing to play online with the game on Xbox Live to buy a Hunter’s License from Sega for $8.95 per-month.
As for specific features, well it seems the Xbox version will support Dolby 5.1 audio and HDTV. Moreover, the game will have downloadable content when Sonic Team completes it. Those wishing to read the original story should head on over to GameSpyDaily.
ik hoop neit dat met dat media2go spellen uitkomen voor de xbox uitkomen die niet in de winkel verschijnen. Ik ben eigenlijk best huiverig voor dat xboxlive (oa omdat ik et niet ga nemen
) want Bill kan het leven best zuur maken voor non-xboxlive mensen (oa patches, firmware updates, games etc uitbrengen). Maar goed we zien wel
Screenshots
The Sound Of Thunder

Star Wars: Knights of the Old Republic

Moto GP2

State Of Emergency

Bron van dit alles
The Sound Of Thunder
Van de makers van The Thing komt er binnenkort een nieuwe action shooter aan genaamd A Sound of Thunder ! Gebaseerd op een boek van Ray Bradbury is ASoT een spel waarin tijdreizen een centrale rol speelt. Je acties in het verleden zullen invloed hebben op de levels in het heden en de toekomst, wat een ambitieus idee is van developer Computer Artworks. In het spel neem je het op tegen de cultus Global Entropy, die het heden willen beïnvloeden door het verleden aan te passen. Klinkt alvast boeiend !

Star Wars: Knights of the Old Republic
Lucas Arts en Bioware hebben de handen in elkaar geslagen om de eerste en ultieme Star Wars RPG op de gamers los te laten. De verwachtingen rond het spel scheren dan ook hoge toppen en de ontwikkeling van Star Wars: KotOR wordt nauw op de voet gevolgd door de geobsedeerde gamers. Verwacht binnenkort een uitgebreide preview van de game uit de vlijtige hand van Volt, die jullie op je wenken zal bedienen met alle info die je wenst over het spel. Zover is het echter nog niet, terug naar de orde van de dag en die betreft een nieuw pakketje screenshots om van te smullen...

Moto GP2
De Engelse developer Climax leverde deze zomer met Moto GP een absolute topper van formaat af in de rekken. Het spel wordt terecht beschouwd als een must have in hart en nieren voor diegenen met enige drang naar snelheidsgevoel, en als sappige kerst op de taart zal je vanaf maart online je kunstjes kunnen tonen aan de hand van Xbox Live. Wat niet wil zeggen dat Climax ondertussen achterover geleund met de vingers zit de draaien, integendeel. Het vervolg bevindt zich sedert enige tijd in de pits en wordt klaargestoomd om deze zomer nog op de Amerikaanse markt te verschijnen, uitgerust met een optimale Xbox Live ondersteuning en nog meer lekkers in de single player mode dan zijn voorganger. Wanneer we met onze grijpgrage Europese klauwen het spel kunnen vastgrabbelen is nog niet geweten.

State Of Emergency
Al bijna een jaar geleden aangekondigd, maar nog steeds niet gereleased, je kan je bijna gaan afvragen of Rockstar Games eigenlijk nog wel van plan is om State of Emergency op Xbox uit te brengen. Van de makers van Grand Theft Auto, en daardoor stond er heel wat druk op State of Emergency. De meeste critici waren het er echter over eens dat SoE nogal een teleurstelling was na het succesvolle GTA 3. Komt een Xbox versie er alsnog ? Een echte bevestiging is nog steeds niet, maar deze screens, vooral die met de 4 player death matches erop, laten vermoeden van wel. En op de State of Emergency website is er alvast nog steeds sprake van een Xbox versie..

Bron van dit alles
euh die is toch alweer een tijdje uit in het warez circuit.. half december dacht ik. Overigens vind ik hem zelf niet zo heel cool, maar goed ben dan ook iemand die het niet leuk vindt om een button combo van meer dan 3 knoppen uit me kop te leren en dat moet wel als je al die special finish him off moves wilt doen..Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 19:51:
ik zie een heleboel mensen zeggen dat ze mortal combat DA hebben. is deze dan al uit in nederland? dacht dat dat later pas zou gebeuren??
Heb nu zelf overigens xboxmediaplayer 2.2 installed en moet zeggen dat het er wel erg cool uitziet.
In combinatie met relax stream server is echt alles af te spelen.. divx/svid/vcd/mp3 etc en alles heel erg prettig met de remote control te bedienen.
Jammer alleen dat als subtitle format alleen nog maar srt wordt ondersteund. ik zie liever sub format erbij maargoed. Het werkt
nog meer ppl die custom software hebben draaien die toch wel erg makkelijk is ?
Verwijderd
wie heeft hier btw ook een snes9x emulator op zijn omgebouwde xbox zitten? weet iemand hoe ik moet saven, want de ingame save doet het (zoals ik al had verwacht) niet.
Ik heb versie 1.04 en daarmee kan je via de emulator zelf ook saven. Gewoon het rechter-joystickje van je controller induwen, dan kiezen voor savestates en dan heb je voor elke rom die je hebt 5 savestates waarin je je spel op elk moment kan opslaan en weer openen.Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 19:20:
wie heeft hier btw ook een snes9x emulator op zijn omgebouwde xbox zitten? weet iemand hoe ik moet saven, want de ingame save doet het (zoals ik al had verwacht) niet.
De nieuwe versie van de Relax server (0.7) heeft nu ook shoutcast ondersteuning zodat je een shoutcast zender via je xbox af kan spelen.In combinatie met relax stream server is echt alles af te spelen.. divx/svid/vcd/mp3 etc en alles heel erg prettig met de remote control te bedienen.
bron : www.raforce.nl // www.xbox-scene.com
[ Voor 26% gewijzigd door Harmsen op 02-02-2003 19:42 ]
What a fine day for Science! | Specs
hoe krijg je die roms werkend? wat het zijn toch allemaal ports van de pc emu die roms of ben ik nou gek?? je moest toch wat met die roms doen om ze op de xbox te kunnen spelen ?Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 19:20:
Idd Mortal Kombat was zwaar slecht, langzame poppetjes, DOA3 is 10x beter.megamuch schreef op 02 februari 2003 @ 14:37:
[...]
euh die is toch alweer een tijdje uit in het warez circuit.. half december dacht ik. Overigens vind ik hem zelf niet zo heel cool, maar goed ben dan ook iemand die het niet leuk vindt om een button combo van meer dan 3 knoppen uit me kop te leren en dat moet wel als je al die special finish him off moves wilt doen..
Heb nu zelf overigens xboxmediaplayer 2.2 installed en moet zeggen dat het er wel erg cool uitziet.
In combinatie met relax stream server is echt alles af te spelen.. divx/svid/vcd/mp3 etc en alles heel erg prettig met de remote control te bedienen.
Jammer alleen dat als subtitle format alleen nog maar srt wordt ondersteund. ik zie liever sub format erbij maargoed. Het werkt![]()
nog meer ppl die custom software hebben draaien die toch wel erg makkelijk is ?
Bestuur jij XBOX MP 2.2 met een remote? Dat ding wat je erbij krijgt voor de DVD? Die heb ik nl nog niet, gebruik altijd de joypad... Hmmm misschien toch nog maar kopen.
Custom software die handig is? Xbox connect ofzo, kun je makkelijk 2 xboxen klonen. Verder niet zoveel eik.
Verwijderd
ja, maar dat is al lang en breed gedaan voor jemegamuch schreef op 02 February 2003 @ 21:35:
[...]
hoe krijg je die roms werkend? wat het zijn toch allemaal ports van de pc emu die roms of ben ik nou gek?? je moest toch wat met die roms doen om ze op de xbox te kunnen spelen ?
Is er niet een website met een mooie vergelijking tussen de Xbox / Gamecube / PS2?
Ik zit er namelijk over te denken om een Xbox te gaan halen, maar dan hoor/lees je die verhalen over krassen op de cd's en dergelijke. En ik vind de Gamecube er ook wel mooier uit zien (de buitenkant dus).
hmzz... vind het maar lastig, al die mensen die wat anders zeggen...
Ps2 koop ik waarschijnlijk toch niet, aangezien die denk ik toch te oud is en binnenkort wel met een nieuwere zal komen.
Ik zit er namelijk over te denken om een Xbox te gaan halen, maar dan hoor/lees je die verhalen over krassen op de cd's en dergelijke. En ik vind de Gamecube er ook wel mooier uit zien (de buitenkant dus).

Ps2 koop ik waarschijnlijk toch niet, aangezien die denk ik toch te oud is en binnenkort wel met een nieuwere zal komen.
Nou, een Xbox is veel krachtiger dan een gamecube.FiZz schreef op 02 februari 2003 @ 22:49:
Is er niet een website met een mooie vergelijking tussen de Xbox / Gamecube / PS2?
Het is een zeer mooi systeem. Erg fijn om te gebruiken.
Tja die keuze tussen nintendo en microsoft die ligt bij jou.
Persoonlijk vind ik dat er meer vette games op de xbox uitkomen dan op de cube. En de mogelijkheid tot het tweaken van je xbox is mischien ook een optie om naar te kijken.
Spellen zoals GTA komen niet op de cube. Het ligt er gewoon aan van welk soort spellen je houdt.
(mensen kunnen zo zeggen dat Nintendo geen kiddy image meer heeft maar dat houden ze voor mij toch wel)
nikszolekkeralss.exe
Owkee, dan wordt het dus een Xbox... Ik ben het wel met je eens dat de games op de Cube iets "kinderachtiger" zijn (mijn mening dan he!
)
Owkee, dan halen we dus de set die op deze site te koop is Playxbox. Met Project Gotham en SplinterCell
Wat moeten we er dan nog meer bijhalen? Een extra controlere lijkt me wel leuk, want vrienden en vriendinnen willen natuurlijk ook spelen.
En dan nog een DVD kit en een Region kit zodat je alle dvd's kan afspelen. Maar hoe zit dat dan met het geluid? Ik heb hier namelijk ook een heel erg leuk geluidssysteem staan met veel ondersteuning (DTS, DS 5.1, Dolbi Digital). Nou heb ik een begrepen dat je daar weer een andere kabel voor me halen ofzo? Maar welke dan?
Alvast bedankt
Owkee, dan halen we dus de set die op deze site te koop is Playxbox. Met Project Gotham en SplinterCell
Wat moeten we er dan nog meer bijhalen? Een extra controlere lijkt me wel leuk, want vrienden en vriendinnen willen natuurlijk ook spelen.
En dan nog een DVD kit en een Region kit zodat je alle dvd's kan afspelen. Maar hoe zit dat dan met het geluid? Ik heb hier namelijk ook een heel erg leuk geluidssysteem staan met veel ondersteuning (DTS, DS 5.1, Dolbi Digital). Nou heb ik een begrepen dat je daar weer een andere kabel voor me halen ofzo? Maar welke dan?
Alvast bedankt
extra controller is cool ja, neem wel de controller-s (die is kleiner en licht beter in de hand). dvd kit is ook wel erg makkelijk jaFiZz schreef op 03 februari 2003 @ 02:36:
Owkee, dan wordt het dus een Xbox... Ik ben het wel met je eens dat de games op de Cube iets "kinderachtiger" zijn (mijn mening dan he!)
Alvast bedankt
regio kit? zegt met nix. ken het niet, zal wel om je imported dvd's gaan. Ik gebruik daar dvdX voor, maar die van mij is gemod. Mocht die van jou ook gemod worden dan heb je die region kit natuurlijk niet nodig.
je hebt idd als je van 5.1 geluid gebruik wilt maken een andere kabel nodig ja. Dat is de advanced scart cable. Kost hier in spanje 34 euro dacht ik. (bonnetje heb ik niet meer.. )
Die van mij heeft alleen als extra optie een optische uitgang, maar ze zijn er ook met coaxial uit. Maargoed tis maar net hoe je het aan wil sluiten op je 5.1 setje
gamen met 5.1 sound is overigens echt heel erg vet. zeker doen dus!
hmzz.... aangezien modchips "banned" zijn hier, zou je mij eens kunnen mailen over waar ik die dingen kan bestellen, en hoe je hem in je xbox soldeerd?
Owkee, dus wel zo'n speciale kabel erbij, want 5.1 is nou eenmaal heel erg :9~!
Ik zat er ookal wel over te denken om de kleinere controlere te nemen (de S-controler toch?), lijkt me wel zo makkelijk. Damn, kan niet wachten tot het einde van de maand
Ik zat er ookal wel over te denken om de kleinere controlere te nemen (de S-controler toch?), lijkt me wel zo makkelijk. Damn, kan niet wachten tot het einde van de maand
ik heb een probleempje ik krijg mijn moederbord er niet uit. hij blijft vaste zitten bij de netwerk en de video aansluiting. kan iemand ff een tip geven?
Xbox veel krachtiger? Dat valt nog wel mee niet overdrijven he.likkepot schreef op 02 February 2003 @ 23:48:
[...]
Nou, een Xbox is veel krachtiger dan een gamecube.
Het is een zeer mooi systeem. Erg fijn om te gebruiken.
Tja die keuze tussen nintendo en microsoft die ligt bij jou.
Persoonlijk vind ik dat er meer vette games op de xbox uitkomen dan op de cube. En de mogelijkheid tot het tweaken van je xbox is mischien ook een optie om naar te kijken.
Spellen zoals GTA komen niet op de cube. Het ligt er gewoon aan van welk soort spellen je houdt.
(mensen kunnen zo zeggen dat Nintendo geen kiddy image meer heeft maar dat houden ze voor mij toch wel)
Maar het is idd maar wat je zelf wil. Kijk jij vind die games kiddie maar spelen ze ook zo? Ik denk dat SMS veel moeilijker is als bijv Halo. En het ligt er maar net aan wat je wilt.
Wil je veel racegames kun je idd veel beter voor de Xbox gaan.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dat 'krachtigere' uit zich niet alleen in het visuele. Ook het geluid en de extra opties maken er een krachtiger systeem van ( ligt maar net wat je onder krachtiger verstaat ). Feit is dat zowel de NGC als de Xbox twee uitermate goede consoles zijn, en dat alleen het spellenaanbod je moet overtuigen welke je zal nemen.schnumi schreef op 03 februari 2003 @ 13:58:
[...]
Xbox veel krachtiger? Dat valt nog wel mee niet overdrijven he.Zie bijv Metroid Prime.
Maar het is idd maar wat je zelf wil. Kijk jij vind die games kiddie maar spelen ze ook zo? Ik denk dat SMS veel moeilijker is als bijv Halo. En het ligt er maar net aan wat je wilt.![]()
Wil je veel racegames kun je idd veel beter voor de Xbox gaan.
Maak eens een lijstje met games die je leuk lijken/wil hebben, aan de hand van dat lijstje kun je mooi zien welke console de meeste games heeft die jou aanspreken.
Maar op visueel gebied valt het nog wel mee. Alleen weten de meeste 3rd party developers nog lang niet goed om te gaan met de GC hardware in tegenstelling tot de Xbox hardware die nagenoeg hetzelfde is als PC.
Maar over het geluid ben ik het wel eens. Alhoewel als je Eternal Darkness dan weer hoort dan weet je dat de Cube ook daar niet heel veel voor onder doet.
Alleen op het gebied van online mogelijkheden heeft MS het veel beter voor elkaar tot nu toe.
Maar over het geluid ben ik het wel eens. Alhoewel als je Eternal Darkness dan weer hoort dan weet je dat de Cube ook daar niet heel veel voor onder doet.
Alleen op het gebied van online mogelijkheden heeft MS het veel beter voor elkaar tot nu toe.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Op dat punt wordt zowel de Xbox als de NGC nog niet ten volle benut. Meestal wordt er altijd rekening meegehouden dat er ook een PS2 versie is ( nadeel van zijn grote afzetmarkt ). Toch vind ik dat de Cube-only spellen een geheel eigen stijl hebben, die je niet echt kunt vergelijken met een spel als Halo of Mechassault. Mensen die zeggen dat Metroid Prime er beter uitziet dan Halo kijk ik ook altijd een beetje vreemd aan, want dat vind ik nu niet echt een vergelijking. Het is juist de sfeer in beide spellen die er voor zorgt dat (in samenwerking met de gfx) het toppers zijn. Als je Halo met MP achtige graphics had gehad was het weer een heel ander spel geweest, net zoals dat andersom is.schnumi schreef op 03 februari 2003 @ 14:22:
Maar op visueel gebied valt het nog wel mee. Alleen weten de meeste 3rd party developers nog lang niet goed om te gaan met de GC hardware in tegenstelling tot de Xbox hardware die nagenoeg hetzelfde is als PC.
Maar laten we niet vergeten dat ze allebei nog niet het achterste van de tong hebben laten zien. Het is wel makkelijk om te zeggen dat het voor de Xbox makkelijk is om snel het maximale eruit te halen, maar vergeet niet dat nu pas alle functies van je Geforce 2 benut worden, zo'n 3 jaar na introductie. Datzelfde zal je hebben bij de Geforce in de Xbox, er gaat gewoon veel tijd in zitten in het ontdekken van uitersten van een systeem. Denk maar eens aan de PSX, wat voor GFX die er nog uitpoepte de laatste twee jaar, of de N64, waar Conker's Bad Fur Day makkelijk een Dreamcast spel had kunnen zijn. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de NGC, daar zal ook pas op een later tijdstip het maximale uit de hardware gehaald worden. Laat ik het erop houden dat ze alletwee perfect kunnen waarvoor ze gemaakt zijn
Een 'echte' audiofielen zal zweren bij 5.1 tegenover Pro Logic ( ik speel via mijn tv speakers, dus mij mij kun je alles wijsmakenschnumi schreef op 03 februari 2003 @ 14:22:
Iets wat ik dan ook niet snap, want in 1987 kon je met je Famicon al on-line, dus Nintendo ziet toch echt het belang van multiplayer wel in denk ik. Voordeel voor MS is wel dat ze het als een opzichzelfstaand iets presenteren, met een eigen naam. Dat is bij Sony en Nintendo toch wat meer als extraatje bedoelt.schnumi schreef op 03 februari 2003 @ 14:22:
Verwijderd
Wat is een coaxial uit? Want mijn versterker heeft geen optische ingang (dvd wel), dus kan ik het er niet op aansluitenmegamuch schreef op 03 February 2003 @ 03:51:
Die van mij heeft alleen als extra optie een optische uitgang, maar ze zijn er ook met coaxial uit. Maargoed tis maar net hoe je het aan wil sluiten op je 5.1 setje
1 correctie: Pro Logic II he.AudiRS4 schreef op 03 February 2003 @ 14:35:
[...]
Op dat punt wordt zowel de Xbox als de NGC nog niet ten volle benut. Meestal wordt er altijd rekening meegehouden dat er ook een PS2 versie is ( nadeel van zijn grote afzetmarkt ). Toch vind ik dat de Cube-only spellen een geheel eigen stijl hebben, die je niet echt kunt vergelijken met een spel als Halo of Mechassault. Mensen die zeggen dat Metroid Prime er beter uitziet dan Halo kijk ik ook altijd een beetje vreemd aan, want dat vind ik nu niet echt een vergelijking. Het is juist de sfeer in beide spellen die er voor zorgt dat (in samenwerking met de gfx) het toppers zijn. Als je Halo met MP achtige graphics had gehad was het weer een heel ander spel geweest, net zoals dat andersom is.
Maar laten we niet vergeten dat ze allebei nog niet het achterste van de tong hebben laten zien. Het is wel makkelijk om te zeggen dat het voor de Xbox makkelijk is om snel het maximale eruit te halen, maar vergeet niet dat nu pas alle functies van je Geforce 2 benut worden, zo'n 3 jaar na introductie. Datzelfde zal je hebben bij de Geforce in de Xbox, er gaat gewoon veel tijd in zitten in het ontdekken van uitersten van een systeem. Denk maar eens aan de PSX, wat voor GFX die er nog uitpoepte de laatste twee jaar, of de N64, waar Conker's Bad Fur Day makkelijk een Dreamcast spel had kunnen zijn. Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de NGC, daar zal ook pas op een later tijdstip het maximale uit de hardware gehaald worden. Laat ik het erop houden dat ze alletwee perfect kunnen waarvoor ze gemaakt zijn
[...]
Een 'echte' audiofielen zal zweren bij 5.1 tegenover Pro Logic ( ik speel via mijn tv speakers, dus mij mij kun je alles wijsmaken)
[...]
Iets wat ik dan ook niet snap, want in 1987 kon je met je Famicon al on-line, dus Nintendo ziet toch echt het belang van multiplayer wel in denk ik. Voordeel voor MS is wel dat ze het als een opzichzelfstaand iets presenteren, met een eigen naam. Dat is bij Sony en Nintendo toch wat meer als extraatje bedoelt.
Maar voor de rest ben ik het met je eens.
[ Voor 5% gewijzigd door schnumi op 03-02-2003 15:00 ]
het mobo is er uit nu nog ff painten.
kan iemand me ff vertellen hoe ik dat groene xbox logo eruitkrijg?
kan iemand me ff vertellen hoe ik dat groene xbox logo eruitkrijg?
[ Voor 49% gewijzigd door Jay-v op 03-02-2003 16:25 ]
Heel lang fohnen dan met een kleine schroeven draaier hem eruit wippen
Verwijderd
ik ga me gamecube verkopen en een xbox kopen, heb vandaag op de xbox gespeeld en ik was meteen verslaafd aan rallisport
hehe en ik ga mijn xbox verkopen... maar ik heb al 2 cubes dus ruilen gaat nietVerwijderd schreef op 03 February 2003 @ 16:30:
ik ga me gamecube verkopen en een xbox kopen, heb vandaag op de xbox gespeeld en ik was meteen verslaafd aan rallisport
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
kej ik zal het eens proberen[FrEEzEr] schreef op 03 February 2003 @ 16:29:
Heel lang fohnen dan met een kleine schroeven draaier hem eruit wippen
wisten mensen hier ook eigelijk dat er op een GameCube ook dvd's gespeeld konden worden?
, nog nooit gehoord eigelijk, alleen jammer dat er nog niet van die kleine dvdtjes zijn
Zonde! Ik heb ze allebei maar speel veeeeeeeel meer op mijn gc dan op mijn xbox.Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 16:30:
Ach kwestie van smaak denk ik

De cd'tjes van de GameCube zijn gewoon mini-DVDtjes, daarom kan er ook niet zoveel op als een normale.Bizzarro schreef op 03 februari 2003 @ 17:25:
wisten mensen hier ook eigelijk dat er op een GameCube ook dvd's gespeeld konden worden?, nog nooit gehoord eigelijk, alleen jammer dat er nog niet van die kleine dvdtjes zijn
Je hebt ook GC's die normale DVD's af kunnen spelen, die zijn dan ook een stukje groter
The devil is in the details.
oh echt waar, zijn daar pics van (nou ja, laat ook maar, dit is xbox topic
)
euhmz.. neen.. kan ik niet.. weet namelijk zelf ook niet hoe of wat met die modchips. mijn box is modded via via via via.. etc..FiZz schreef op 03 februari 2003 @ 09:06:
hmzz.... aangezien modchips "banned" zijn hier, zou je mij eens kunnen mailen over waar ik die dingen kan bestellen, en hoe je hem in je xbox soldeerd?
weet geeneens welke erin zit
dus flink wat lezen online.. er is genoeg te vinden
owkiedokie 
Zal vast wel iemand in de buurt zijn die dat dan wil fixen...
Zal vast wel iemand in de buurt zijn die dat dan wil fixen...
weet iemand waar ik een gamerstag kan aanvragen of vastleggen(als het uberhaupt al kan voordat ik het starterspakket heb). voor het geval dat mijn nick dalijk al in gebruik is
[ Voor 21% gewijzigd door Techno Overlord op 04-02-2003 13:26 ]
Forever raver!
Van tevoren vastleggen gaat niet.
ff voor de duidelijkheid: als je zon kit koopt in de winkel moet je de live software eerst in het dashboard (menu) installeren, dat gaat automatisch, je stelt daar dan de hele zooi in, zoals je credit card nummer, netwerkinstellingen, en je gamerstag, (ieder heeft een unieke tag, en dubbele mogen niet), als die goed bevonden is, is het klaar en kan je gamen.
En ja, je mag maar 1 keer je tag kiezen, zorg er dus voor dat je geen spelfouten maakt
ff voor de duidelijkheid: als je zon kit koopt in de winkel moet je de live software eerst in het dashboard (menu) installeren, dat gaat automatisch, je stelt daar dan de hele zooi in, zoals je credit card nummer, netwerkinstellingen, en je gamerstag, (ieder heeft een unieke tag, en dubbele mogen niet), als die goed bevonden is, is het klaar en kan je gamen.
En ja, je mag maar 1 keer je tag kiezen, zorg er dus voor dat je geen spelfouten maakt
Bojha dat is wel mooi kut. Dalijk is mijn tag al in gebruik 
Ik had ook ergens gelezen dat als je Xbox Live hebt i.c.m. een router dat niet alle routers werken met Live:
Linksys NR041
Netgear FR314
SMC 7004VBR
ZyXel Prestige 314
Ik heb bij mij thuis een netwerk zonder router. Dus 1 PC dient als software-matige router met 2 NIC's erin. De eene komt de internetverbinding op binnen. De andere gaat naar een inteligente switch. De andere pc's zitten ook op de switch en kunnen zo dus ook internetten. Kan ik mijn Xbox dan ook gewoon op die manier aansluiten of moet ik perse een router gaan kopen?
Ik had ook ergens gelezen dat als je Xbox Live hebt i.c.m. een router dat niet alle routers werken met Live:
Linksys NR041
Netgear FR314
SMC 7004VBR
ZyXel Prestige 314
Ik heb bij mij thuis een netwerk zonder router. Dus 1 PC dient als software-matige router met 2 NIC's erin. De eene komt de internetverbinding op binnen. De andere gaat naar een inteligente switch. De andere pc's zitten ook op de switch en kunnen zo dus ook internetten. Kan ik mijn Xbox dan ook gewoon op die manier aansluiten of moet ik perse een router gaan kopen?
Forever raver!
Dit topic is gesloten.