ik ga niet eens online met de xbox ...
(betalen voor de updates)
..
(betalen voor de updates)

Wordt verwacht in maart 2003Reignman schreef op 18 February 2003 @ 13:19:
wanneer komt die uit dan?? en post ff een paar coole pics ervan als je hebt
Forever raver!
Specs: Workstation Server
ik heb opzich nog niet eens veel moeite met het betalen, als microsoft er dan maar voor zorgde dat het ook voor een grotere doelgroep beschikbaar was, ik heb geen creditcard, en dus kan ik niet online, die van me pa mag ik niet gebruikenVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:19:
(betalen voor de updates)..
groene hollanders ook altijdVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:19:
(betalen voor de updates)..
Forever raver!
Splinter Cell en Tony Hawk Pro Skater zijn onderwegBizzarro schreef op 18 February 2003 @ 08:25:
[...]
heb je een xbox, echt waar![]()
![]()
![]()
![]()
AudiRS4![]()
![]()
![]()
nice collectie, k mis alleen nog splinter cell
, maar die had je al besteld nie waar
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Microsoft is de mogelijkheid voor alternatief betalingsverkeer aan het bekijken. Omdat de creditcard niet zo ingeburgerd is als in bijv. de USA. Enig nadeel is, dat je bij een credit-card er van verzekerd bent dat iemand 18 is. En voor aankopen die je eventueel on-line doet heb je als je 18 bent geen toestemming meer nodig van je ouders/opvoeders. Zit dus ook stukje veiligheid voor Microsoft zelf in.Bizzarro schreef op 18 februari 2003 @ 15:06:
[...]
ik heb opzich nog niet eens veel moeite met het betalen, als microsoft er dan maar voor zorgde dat het ook voor een grotere doelgroep beschikbaar was, ik heb geen creditcard, en dus kan ik niet online, die van me pa mag ik niet gebruiken![]()
Verwijderd
ik zou het eigenlijk wel willen ...
van microsoft mogen er ook mensen vanaf 13 jaar op live, op de CC van de ouders, je hoeft dus niet perse 18 te zijn, maar van me pa mag ik zn kaartje niet gebruikenAudiRS4 schreef op 18 February 2003 @ 18:45:
[...]
Microsoft is de mogelijkheid voor alternatief betalingsverkeer aan het bekijken. Omdat de creditcard niet zo ingeburgerd is als in bijv. de USA. Enig nadeel is, dat je bij een credit-card er van verzekerd bent dat iemand 18 is. En voor aankopen die je eventueel on-line doet heb je als je 18 bent geen toestemming meer nodig van je ouders/opvoeders. Zit dus ook stukje veiligheid voor Microsoft zelf in.
ja, dat zit erbij, maar je moet alsnog je credit card nummer invullen om te kunnen spelenVerwijderd schreef op 18 February 2003 @ 22:39:
Zat er bij de starterset niet een jaar gratis live?
Klopt, maar de zekerheid voor Microsoft is dan dat de betalende boven de 18 is ) in dit geval dus je ouders ).Bizzarro schreef op 18 February 2003 @ 20:22:
[...]
van microsoft mogen er ook mensen vanaf 13 jaar op live, op de CC van de ouders, je hoeft dus niet perse 18 te zijn, maar van me pa mag ik zn kaartje niet gebruiken, nu maar hopen dak mn rekeningnummer ook mag geven
ken ik alsnog op live, das wel lau hor live, met zon communicator
![]()
(voor de leken: lau = vet gaaf)
Kreeg dit zojuist in mailbox. Bron kan ik niet geven, maar het zou voor Microsoft natuurlijk goed nieuws zijn. Hopelijk dat iemand dit kan verifiëren, want ik kan de bron niet echt vinden.Xbox out sells GameCube in Japan
Posted by: Derrick Harris on Tuesday , February 18
On the strength of sales of Dead or alive extreme beach volleyball, Microsoft's Xbox out sold Nintendo's Gamecube, 8,862 to 8,177. Many developers are pulling their support away from the GameCube. Although few announcements have been made, many titles are missing from key developers websites.
"Codemasters can confirm that there are no GameCube editions of current titles in development. However, Codemasters constantly reviews the opportunity and viability of developing and publishing GameCube editions of any console title planned."
Sega recently canned all sports games and, although not confirmed,it is rumoured that EA is looking to downsize their GameCube catalogue. With several highly anticipated titles coming to xbox over the next several weeks, things are looking good for Microsoft to increase it's market share in Japan
[ Voor 56% gewijzigd door Wom op 19-02-2003 14:01 ]
Is onstaan in de tijd dat Sega een opvolger voor de NAOMI II zocht , en toendertijd in gesprek was met MS. Sega zou voor MS dan een nieuwe console bouwen, maar dat is dus niet doorgegaan zoals bekend ( net als de overname ). Er werd wel besloten tot een samenwerking (zie dit arcadebord en aanbod Sega games), maar Sega bleef toen wel zelfstandig.Bizzarro schreef op 19 February 2003 @ 19:22:
oh, das wel geinig, dat wist ik helemaal niet dat de xbox ook in arcades gebruikt werdt, hehe, vroeg me al af hoe die arcades ineens zo vet waren
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
hmmm, das wel lekker zon berg geld, ik wil ook, k vind die prijs van 70 euro per week net iets te veelVerwijderd schreef op 20 February 2003 @ 12:50:
Kan alleen maar goed zijn als ze de cube eruitdraaien.
Want als die jappanertjes er warm voor lopen en games gaan maken.
Ga ik alvast mijn borst natmaken. (-:
EN ben ik blij dak goed verdien zodat ik een stapel games kan kopen per week (-:
[ Voor 9% gewijzigd door Bizzarro op 20-02-2003 15:04 ]
De opvolger van Crash! ?Bizzarro schreef op 20 februari 2003 @ 13:18:
[...]
hmmm, das wel lekker zon berg geld, ik wil ook, k vind die prijs van 70 euro per week net iets te veel![]()
maar een game kopen is voor mij ook een "happening", zo lang sparen voor een game, het uit de verpakking halen, en spelen, en het genot voelen, en dan weken/maanden bezig zijn om t uit te spelen, das mijn gevoel van gamen.
En dus niet: ik koop bakken games per week, voor de heb
ff geintje nog: nieuwe secret game van microsoft in de maak![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dan volstaat Halo toch alleen alVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:13:
Ik koop niet voor de heb maar voor de multyplayer (-:
jep, nu nog ff hopen dat er ook nog andere betalingsmogelijkheden komen.Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 13:40:
Die heb ik al en inderdaad die voldoet nogsteeds maar voor af en toe tussendoor (-:
Na halo mp is voor mij nogsteeds sega soccerslam de nr1 en mechassault gaat het worden met live (-:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 14:10 ]
Forever raver!
Verwijderd
Wanneer komt die ongeveer?Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 14:05:
Ow en er komt gratis map voor splinter cell
14 maart. De releasedatum van Live! in Europa inderdaad. Gratis en voor niks overigens.
[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 21-02-2003 17:14 ]
Verwijderd
Nog niet zo lang dusAudiRS4 schreef op 21 February 2003 @ 17:13:
[...]
14 maart. De releasedatum van Live! in Europa inderdaad. Gratis en voor niks overigens.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
er zijn genoeg platform games: 3Macer schreef op 21 February 2003 @ 20:12:
ff een vraag..
Zit er over te denken om een xbox aan te schaffen, maar om het meissie tevreden te stellen wil ik graag weten of er ook platform games (stijl mario) zijn op de Xbox?
Verder een vraag over Xbox Live, hoe ga je dat aansluiten??? Heb hier Chello, maar die verbinding wordt al gebruikt voor de PC.. Gewoon de Xbox aansluiten aan je pc of elke keer de kabel omwisselen..??
[ Voor 9% gewijzigd door Bizzarro op 21-02-2003 20:47 ]
Ty The Tasmanian Devil, Blinx, Oddworld, Toejam & Earl 3, Taz Express en komende titels als Vexx, Pshyconauts en natuurlijk de komende Rare games niet te vergeten ( Kameo, Banjo-Tooie vervolg ).Macer schreef op 21 February 2003 @ 20:12:
ff een vraag..
Zit er over te denken om een xbox aan te schaffen, maar om het meissie tevreden te stellen wil ik graag weten of er ook platform games (stijl mario) zijn op de Xbox?
Verwijderd
tip:Macer schreef op 21 February 2003 @ 20:12:
ff een vraag..
Verder een vraag over Xbox Live, hoe ga je dat aansluiten??? Heb hier Chello, maar die verbinding wordt al gebruikt voor de PC.. Gewoon de Xbox aansluiten aan je pc of elke keer de kabel omwisselen..??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 23:05 ]
Verwijderd
Deze gastVerwijderd schreef op 21 February 2003 @ 14:53:
Had ik al gezien maar deathrow kost 20 euro bij frs en fuzion frenzi kost er ook ongeveer hetzelfde
Maar ik ben driftig opzoek naar de racegame crash wie wil er vanaf (-;
whahahaha zelda?AudiRS4 schreef op 22 February 2003 @ 13:35:
[afbeelding]
De nieuwe MMORPG van Microsoft die zijn naam leent van de Final Fantasy serie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit, en zal de Japanners wel aanspreken denk ik zo. Dacht eerst dat Zelda over de screens rondhuppelde
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 13:57 ]
Ook de screenshots met actie gezien? Ziet er behoorlijk cool uit als je het mij vraagt! Dit gaat volgens mij een topper worden....Phusebox schreef op 22 februari 2003 @ 13:55:
[...]
whahahaha zelda?
nou zeg dat zelda kinderachtig is, dit slaat alles
het ziet er uit als een spel voor kinderen van 3-7 jaar... microsoft is echt zielig
Verwijderd
Lang niet zo zielig als jij..Phusebox schreef op 22 February 2003 @ 13:55:
[...]
whahahaha zelda?
nou zeg dat zelda kinderachtig is, dit slaat alles
het ziet er uit als een spel voor kinderen van 3-7 jaar... microsoft is echt zielig
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 20:09 ]
Verwijderd
Ik wil effe zeggen.....omdat dit een xbox topic is betekend niet dat iedereen hier zelda kiddy vind dus ik vind dat phusebox het aan het verkeerde eind heeft. Want zeg nou zelf hier in dit topic word (bijna) nooit iets gezegd over nintendo en dit wil ik ook zo graag houden. Ja in het begin werd er wel geflamed heen en weer maar de laatste tijd gaat het super goed tussen de twee topicsVerwijderd schreef op 22 February 2003 @ 20:07:
Jouw reageren op die flame was dan toch niet minder kinderachtig dan wat Phusebox zei(wat idd ook niet heel volwassen was)
Ach, het zal wel gekomen zijn doordat die discussie's over kiddy games zo dom en frustrerend zijn. Als nintendo Zelda maakt zijn er 10.000 reactie's van mensen die de hele wereld willen laten weten hoe kinderachtig het wel niet is. Komt er echter zo'n game uit van Microsoft, zijn er bijna geen zo'n reactie's. Maar ja, ik acht Nintendo zelf schuldig aan het opbouwen van zo'n reputatie...
Nice, dat ziet er wel relaxed uit lijkt me wel een lachen spelletje was toch al op zoek naar een soort final fantasy rpg achtig spel voor de Xbox en dan wel in de gebruikelijke japanse anime stijlAudiRS4 schreef op 22 February 2003 @ 13:35:
[afbeelding]
De nieuwe MMORPG van Microsoft die zijn naam leent van de Final Fantasy serie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg goed uit, en zal de Japanners wel aanspreken denk ik zo. Dacht eerst dat Zelda over de screens rondhuppelde
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
[ Voor 3% gewijzigd door Dark_M op 23-02-2003 15:42 ]
volgens mij zegt massive multyplayer online het al.DarK_M schreef op 23 February 2003 @ 15:31:
Nog wat meer shots van True Fantasy Live Online.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog veel meer screenshots:
http://www.rpgradar.com/imagenet/tfonline.html
Gameinfo,
"True Fantasy Live Online" takes place in a world filled with fantastical characters such as high-flying broomstick-riding wizards and armies of armored knights working together to vanquish evil creatures that threaten the innocent. Numerous players will work and play together in one of the largest massively multiplayer online role- playing games created for Xbox Live.
In the "True Fantasy Live Online" world, players can create their own unique alter egos for themselves, tailoring their in-game avatars to fit their playing style and personal preferences. And with the voice chat feature, chatting with others becomes as natural and as easy as talking to friends on the phone ... a far cry from bulky keyboards that require putting down the controller.
Maar als het zoals hierboven aangegeven een massively multiplayer online role- playing game is kun je hem dan wel gewoon singleplayer doen of zit dat er niet in?
Fijne controller, hoorPewwy schreef op 23 February 2003 @ 16:02:
Ik krijg de laatste tijd nogal pijn in mijn handen onder het spelen van MK:DA. Waarschijnlijk omdat ik kleine handjes heb en de controller gewoon te groot is. Weet iemand of de Controller S aan te raden is? Als het niet zo is, welke 3rd party pads zijn dan goed?
[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 23-02-2003 18:53 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Forever raver!
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door M@NIC op 25-02-2003 11:33 ]
Search doet t niet nee... Maar de FAQ wel. Hier mag niet gelult worden over omgebouwde shit danwel modchips (die je dan ook wel moet hebben) dan wel gerelateerde zaken...
[ Voor 20% gewijzigd door M@NIC op 25-02-2003 11:33 ]
Forever raver!
[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 25-02-2003 11:54 ]
Forever raver!
Forever raver!
Goed nieuws dusXboxWorld.nl > Nieuws > Aangename verrassing voor 14 maart!
Aangename verrassing voor 14 maart!
25/02/2003 | Mike Punte.
Nog een paar weken en dan is het zover. Ook Nederland mag dan eindelijk Live! Vele Amerikanen en enkele Europeanen gingen ons al voor en waren er positief over. Ook Mirik en Jordi zijn inmiddels verslaafd geraakt aan het online netwerk van Microsoft. Alsof het feit dat we eindelijk online mogen nog niet genoeg is, hebben we zojuist een persbericht ontvangen met nog een leuke verrassing!
Want op 14 maart zul je niet alleen online kunnen gamen, maar ook gelijk extra content gaan downloaden! Hieronder een lijstje van de games waarvoor je extra content zult kunnen binnenhalen met een korte beschrijving wat de content zal inhouden.
ToeJam and Earl III: Mission to Earth: Voor ToeJam and Earl III zul je drie nieuwe personages kunnen downloaden: Suteki, Earl Bot en Nerdy ToeJam. Daarnaast heb je ook toegang tot twee nieuwe levels. Het eerste level heet Funkadelic en er groeien de meest vreemde planten. Het Hades Maze level is alleen voor diegene die van warmte houden, want je bent omgeven door vuur in dit level. Een leuke extra dus voor ToeJam and Earl III. Verwacht binnenkort een review waarin ook de extra content meegenomen zal worden! Extra info over de downloadable content van ToeJam and Earl III vind je hier.
MX Superfly: Ook MX Superfly van THQ heeft een hoop online verrassingen voor ons. Je zult twee nieuwe levels kunnen downloaden waarin je naar hartelust zult kunnen rond racen. Het ene level is op het grondgebied van een rijke man inclusief villa. Het andere level is in het winkelcentrum dus pret verzekerd. Verder zul je ook negen nieuwe characters kunnen downloaden, variërend van mannen en vrouwen tot een-oogige creaties. Meer informatie over de extra MX Superfly vind je hier.
Tom Clancy’s Splinter Cell: Nogmaals officieel aangekondigd is de downloadable content voor Splinter Cell, maar hierover hebben we je al eerder bericht. Voor Splinter Cell zal er 14 maart een nieuw level beschikbaar zijn. Je missie zal draaien rond de hacker Philip Masse. We zijn benieuwd.
Een andere titel waarvoor inmiddels downloadable content beschikbaar is:
Mechassault: Hiervoor zijn inmiddels een nieuw level en twee nieuwe mech’s beschikbaar. Het level heet ‘Hell’s Kitchen’ en het zal er heet aan toegaan tussen de lava! Daarnaast zul je ook twee nieuwe mech’s kunnen downloaden: Raven en Corvus. Meer info over de content voor Mechassault vind je hier.
Naast deze titels die online content gaan bevatten zijn er ook al een aantal games die wel Live enabled zijn, maar nog geen extra content krijgen 14 maart. Dat zijn:
Unreal Champoinship
Tom Clancy’s Ghost Recon
Whacked!
NFL Fever 2003
Capcom vs. SNK 2 EO
We wensen iedereen alvast veel game plezier en wie weten komen we elkaar wel tegen op 14 maart!!!
Verwijderd
Sudeki is er een die veelbelovend is. Verder natuurlijk Fable niet te vergetenVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 15:51:
kijk, spellen als True Fantasy Live Online lijken me dus erg leuk, maar aangezien ik hier geen kabelaansluiting heb, vind ik het toch wel zonde dat hij uitsluitend online gespeeld kan worden.
Zo breng ik ook meteen een klein nadeeltje van de xbox ter sprake, namelijk het schaarse aanbod van RPG's (en dan bedoel ik ook echte rpg's zoals morrowind, die ik natuurlijk in mijn bezit heb)
is er enig nieuws over aanstormende RPG's voor de xbox?
Verwijderd
Verwijderd
FABLE.... pfoe ik kan niet wachten zeg.... brrrr..... krijg nu al weer rillingen als ik er aan denkAudiRS4 schreef op 25 februari 2003 @ 15:55:
[...]
Sudeki is er een die veelbelovend is. Verder natuurlijk Fable niet te vergeten
Naast Fable zal BC in mijn ogen ook een topper van Molyneux gaan worden. Screens zien er veelbelovend uit, en de man heeft al veel inventieve dingen laten zien. Laat maar komen hoorVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 16:04:
[...]
FABLE.... pfoe ik kan niet wachten zeg.... brrrr..... krijg nu al weer rillingen als ik er aan denk
Daar zijn geen exacte gegevens over bekend voor zover ik weet, maar via Xboxconnect ging het met 64kb/s upload nog goed vloeiend bij Halo.Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 17:12:
argh
iemand hier beweert dat je voor xbox live een upstream van 128kb/s nodig hebt
bullshit toch?
Bij Xboxworld.nl staat in de Xbox Live Faq:Phusebox schreef op 25 februari 2003 @ 17:12:
argh
bullshit toch?
enVraag: Hoe snel moet mijn internet zijn voor Xbox Live?
Antwoord: Jouw provider moet aan de volgende eisen voldoen:
De minimale download, upload en ping snelheden zijn:
Download snelheid: 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s)
Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)
Vraag: Hoe snel moet je internetverbinding zijn als je een game van 16 man wil hosten?
Antwoord: Dit hangt van het spel af. Echter betekend het wel dat nu niet jouw download speed de bottleneck is, maar de Upload snelheid. Mijn maximum is bijvoorbeeld 6 man met Unreal Championship (zonder lag) en ik heb een upload snelheid van 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s) Kb/sec. Dus voor een game met 16 man heb je dan waarschijnlijk 1024.0Kbit/s up nodig.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Verwijderd
*dom is*AudiRS4 schreef op 25 February 2003 @ 16:57:
[...]
Naast Fable zal BC in mijn ogen ook een topper van Molyneux gaan worden. Screens zien er veelbelovend uit, en de man heeft al veel inventieve dingen laten zien. Laat maar komen hoor
Bij BC waren we even bang dat het de zoveelste Dino schietgame zou worden, maar het tegendeel bleek waar. In BC speel je een leider van een stam van holbewoners. Je moet je stam van alles leren om te overleven. Zo dien je ze te leren jagen, vuur te maken, grond te ploegen, kleding te maken en bijvoorbeeld graan te malen om brood te bakken.
De wereld van BC is een enorme interactieve, levende simulatie waarbij alle dieren - van mieren in het gras tot enorme dinosaurussen - allemaal real-time hun eigen agenda hebben. Alle levende wezens reageren zoals ze dat - voorzover bekend - in de preshistorie ook zouden doen. Vegetarische dino’s drinken water terwijl andere dinosauriërs een soort van prehistorische zebra’s opjagen.
Boven in de lucht cirkelen enorme vliegende hagedissen rond terwijl een groep buffelachtige wezens vredig gras graast op een vlakte. De wereld is zo gevaarlijk als hij er uitziet. Ieder moment kan het over zijn wanneer een enorme Brontosaurus het bovenlijf van je benen afrukt. Daarnaast is het spel ook behoorlijk bloederig, wanneer twee grote dinosaurussen met elkaar vechten, ontstaat er voor de mens letterlijk een bloedbad.
heb je ook nodig, is alleen kiloBIT, dus geen byte, 16 kilobyte komt t op ofzo.Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 17:12:
argh
bullshit toch?
Wel mooi kut dus als op @home zit, met me 128kbits/sec ken ik dus mooi niet UC spelen met 16 players. Maarja hopen dat ik met @home de officiele specs van Microsoft wel haal...Tom_Paris schreef op 25 February 2003 @ 17:56:
[...]
Bij Xboxworld.nl staat in de Xbox Live Faq:
[...]
en
[...]
Forever raver!
It's me
probeer het eens op marktplaats.nl ofzo, hebben ze heleboel shit aan te bieden, vast wel een controller, als ik een tip mag geven, zoek een controller S, die is kleiner, lichter, en ligt bij mij in ieder geval beter in de hand.Venduran schreef op 27 February 2003 @ 22:09:
Ik heb net een xbox gekocht en geniet er ten volle van maar weet me nog cooler lijkt is samen met mijn vrienden tegelijkertijd op de xbox spelen. Heb hier alleen nog wel een extra controller voor nodig (duh!!!).
Vroeg me af of iemand weet waar je een beetje een goedkopen en goede extra controller nodig (bij Bart Smit enzo zijn ze al gauw 40 pleuro, maar lijkt me sterk als ze ook niet goedkoper te krijgen zijn)
Wie kan mij helpen ??
Alvast bedankt,
Venduran
Verwijderd
Dikke onzin Sega wordt niet overgenomen niet door EA en ook niet door Microsoft..AudiRS4 schreef op 28 February 2003 @ 18:59:
Volgens diverse bronnen gaat de mogelijke overname van Sega tussen Electronic Arts en Microsoft. Stél , ik herhaal, stél microsoft neemt Sega over, wat zouden jullie er van vinden als de Xbox next een Sega merknaam gaat dragen ?
Sammy, most famous outside of Japan for publishing the
Guilty Gear series will merge with Sega on October 1st
2003. Sammy has departments both in the US and Europe, but
inside the borders of Japan, Sammy are best known for being
the largest maker of pachinko machines. These include
everything from slot machines to those Deer Hunting arcade
games, and other amusement machines offering players prizes
or tickets for example.
Sega is taking a 54% share in Sammy, but Hajime Satomi, the
president of Sammy will take over as the president of the
new combined company. Sammy has 752 employees, and because
of the success and cheap development costs of their popular
machines and toys, their profits are a fantastic addition
to the troubled Sega.
Sega dropped their profits forecast for this financial year
from five billion yen to 500 million yen, which comes in at
only around US$4.12 million. This is blamed on poor sales
of software in the US, in particular the heavily advertised
NFL 2K3.
"By combining both companies' technological and
developmental abilities, Sammy's high growth power and
Sega's global brand power, we will be able... to address
the needs of a large range of global customers spanning a
wide age range," the two firms said in a statement.
Naturally there are still a lot more details to be
finalized, but Mr Satomi has already stated he doesn't want
to drop the brand name "Sega". Back in 1997 Sega was to
merge with Bandai, the maker of the popular virtual pet,
Tamagotchi. This merge to "SegaBandai" was also planned to
happen on the first of an October, but was later called off
by Bandai. This was largely because of insiders at Bandai
that saw too many differences in the corporate cultures,
but also because they didn't believe a merger would have
much of an effect on either company.
The new firm created by Sega and Sammy will, according to
financial analysts, be worth an estimated 290 billion yen.
To help bring up next years earnings, Sega have also
delayed several of their PS2 titles by a month into the new
financial year.
Sega's development teams will also be restructured to make
games that are better suited to, and to be more popular in
the USA and Europe. Quite how that will be done remains to
be seen, but as October 1st draws closer more details on
Is helemaal geen dikke onzin, want CSK Corp. is de enige aandeelhouder die tot nu toe ingestemd heeft met de fusie. Zij bezitten 22% van de aandelen Sega. De andere aandeelhouders zouden helemaal niet zo positief zijn over een eventuele fusie tussen Sega en Sammy. Ook de werknemers van Sega zelf zouden helemaal niet zo blij zijn met een fusie. ( betwijfel of ze dat wel zijn bij eventuele overname, maar goed ).DarK_M schreef op 28 February 2003 @ 20:15:
[...]
Dikke onzin Sega wordt niet overgenomen niet door EA en ook niet door Microsoft..
Sega gaat echter wel fuseren met Sammy.
[...]
Nja, Splinter Cell = MGS-achtigap0stah schreef op 02 March 2003 @ 00:50:
ben ook sinds deze week xbox bezitter
nu had ik vroeger een psx en vond ik de resident evil series en mgs erg gaaf
wat zijn nu de soort gelijke games op de xbox ?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
er is maar 1 extra character... Ein... die haal je door de story mode met alle characters uit te spelen en dan moet je volgens mij een code invoeren of iets dergelijks...Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 13:10:
ik heb net doa3 en rallysport en gunfalkery gehaald voor 80 euro, maar hoe kun je nieuwe personages halen bij doa3 ?
ik heb de story line bij een aantal gasten al uit gespeeld.
Dit vond ik btw ECHT vervelendVerwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 14:31:
[...]
er is maar 1 extra character... Ein... die haal je door de story mode met alle characters uit te spelen en dan moet je volgens mij een code invoeren of iets dergelijks...
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq