Het grote XBOX topic deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga niet eens online met de xbox ...
(betalen voor de updates) :r ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Reignman schreef op 18 February 2003 @ 13:19:
wanneer komt die uit dan?? en post ff een paar coole pics ervan als je hebt :P
Wordt verwacht in maart 2003

Voor de screens:
http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=11688

:*)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:19:
ik heb opzich nog niet eens veel moeite met het betalen, als microsoft er dan maar voor zorgde dat het ook voor een grotere doelgroep beschikbaar was, ik heb geen creditcard, en dus kan ik niet online, die van me pa mag ik niet gebruiken :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:19:
groene hollanders ook altijd :P

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
je hoeft dus echt niet te betalen voor patches/updates om het spel wat je gekocht hebt correct en zonder bugs te kunnen spelen. Downloadable content, zoals extra levels, kunnen wel in die vorm uitkomen, dat je er dus voor moet betalen... so what? Dan speel je toch het spel opnieuw uit? Of tegen je buddies, of als het mogelijk is via xboxlive....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Bizzarro schreef op 18 February 2003 @ 08:25:
[...]

heb je een xbox, echt waar 8)7 8)7 8)7 ;)

AudiRS4 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ nice collectie, k mis alleen nog splinter cell :9 , maar die had je al besteld nie waar B)
Splinter Cell en Tony Hawk Pro Skater zijn onderweg :)

Voor de mensen die trouwens geinteresseerd zijn in Live!, je kunt bij www.xboxworld.nl nu een Live! starterspakket pre-orderen voor 60€.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Bizzarro schreef op 18 februari 2003 @ 15:06:
[...]

ik heb opzich nog niet eens veel moeite met het betalen, als microsoft er dan maar voor zorgde dat het ook voor een grotere doelgroep beschikbaar was, ik heb geen creditcard, en dus kan ik niet online, die van me pa mag ik niet gebruiken :( :/
Microsoft is de mogelijkheid voor alternatief betalingsverkeer aan het bekijken. Omdat de creditcard niet zo ingeburgerd is als in bijv. de USA. Enig nadeel is, dat je bij een credit-card er van verzekerd bent dat iemand 18 is. En voor aankopen die je eventueel on-line doet heb je als je 18 bent geen toestemming meer nodig van je ouders/opvoeders. Zit dus ook stukje veiligheid voor Microsoft zelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 18 February 2003 @ 15:28:
[...]

groene hollanders ook altijd :P
ik zou het eigenlijk wel willen ...
guess what? ik heb geen CC .. en me ouders ook niet ..

en een andere manier om te betalen zal er vast wel niet wezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 18 February 2003 @ 18:45:
[...]

Microsoft is de mogelijkheid voor alternatief betalingsverkeer aan het bekijken. Omdat de creditcard niet zo ingeburgerd is als in bijv. de USA. Enig nadeel is, dat je bij een credit-card er van verzekerd bent dat iemand 18 is. En voor aankopen die je eventueel on-line doet heb je als je 18 bent geen toestemming meer nodig van je ouders/opvoeders. Zit dus ook stukje veiligheid voor Microsoft zelf in.
van microsoft mogen er ook mensen vanaf 13 jaar op live, op de CC van de ouders, je hoeft dus niet perse 18 te zijn, maar van me pa mag ik zn kaartje niet gebruiken :( , nu maar hopen dak mn rekeningnummer ook mag geven :9 ken ik alsnog op live, das wel lau hor live, met zon communicator :)

(voor de leken: lau = vet gaaf ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zat er bij de starterset niet een jaar gratis live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zag net de nieuwe mgs substance voor xbox die op 7 maart uitkomt die ga ik zekers halen nu ik helemaal into splinter cell ben\

Heb trouwens fuzion frenzy op de kop weten te tikken voor weinig (-: en Ja origineel heb namelijk originele doos
maar hijs voor multyplayer de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik ga Metal Gear Solid Substance waarschijnlijk ook maar even halen.... de game heerst zwaar.... alleen twijfel ik met de komst van xbox live wel over alleen singleplayer only games.... maar goed, haal 'm toch maar denk ik........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 22:39:
Zat er bij de starterset niet een jaar gratis live?
ja, dat zit erbij, maar je moet alsnog je credit card nummer invullen om te kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Bizzarro schreef op 18 February 2003 @ 20:22:
[...]

van microsoft mogen er ook mensen vanaf 13 jaar op live, op de CC van de ouders, je hoeft dus niet perse 18 te zijn, maar van me pa mag ik zn kaartje niet gebruiken :( , nu maar hopen dak mn rekeningnummer ook mag geven :9 ken ik alsnog op live, das wel lau hor live, met zon communicator :)

(voor de leken: lau = vet gaaf ;) )
Klopt, maar de zekerheid voor Microsoft is dan dat de betalende boven de 18 is ) in dit geval dus je ouders ).

[edit]
Xbox out sells GameCube in Japan
Posted by: Derrick Harris on Tuesday , February 18

On the strength of sales of Dead or alive extreme beach volleyball, Microsoft's Xbox out sold Nintendo's Gamecube, 8,862 to 8,177. Many developers are pulling their support away from the GameCube. Although few announcements have been made, many titles are missing from key developers websites.

"Codemasters can confirm that there are no GameCube editions of current titles in development. However, Codemasters constantly reviews the opportunity and viability of developing and publishing GameCube editions of any console title planned."

Sega recently canned all sports games and, although not confirmed,it is rumoured that EA is looking to downsize their GameCube catalogue. With several highly anticipated titles coming to xbox over the next several weeks, things are looking good for Microsoft to increase it's market share in Japan
Kreeg dit zojuist in mailbox. Bron kan ik niet geven, maar het zou voor Microsoft natuurlijk goed nieuws zijn. Hopelijk dat iemand dit kan verifiëren, want ik kan de bron niet echt vinden.

Hier vind je ook een bericht over bovenstaande.

[ Voor 56% gewijzigd door Wom op 19-02-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Misschoen wel interessant voor de mensen die ook wel eens in een arcade komen, of er vroeger veel op gespeeld hebben, want zoals misschien wel bekend is er ook een arcadeboard gebaseerd op de Xbox.

Afbeeldingslocatie: http://www.pc-speaker.com/zboard/data/news/xbox_chihiro.jpg

En idd, ism. met Sega is deze ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

oh, das wel geinig, dat wist ik helemaal niet dat de xbox ook in arcades gebruikt werdt, hehe, vroeg me al af hoe die arcades ineens zo vet waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Bizzarro schreef op 19 February 2003 @ 19:22:
oh, das wel geinig, dat wist ik helemaal niet dat de xbox ook in arcades gebruikt werdt, hehe, vroeg me al af hoe die arcades ineens zo vet waren :P
Is onstaan in de tijd dat Sega een opvolger voor de NAOMI II zocht , en toendertijd in gesprek was met MS. Sega zou voor MS dan een nieuwe console bouwen, maar dat is dus niet doorgegaan zoals bekend ( net als de overname ). Er werd wel besloten tot een samenwerking (zie dit arcadebord en aanbod Sega games), maar Sega bleef toen wel zelfstandig.

Verwijderd

Topicstarter
Kan alleen maar goed zijn als ze de cube eruitdraaien.
Want als die jappanertjes er warm voor lopen en games gaan maken.
Ga ik alvast mijn borst natmaken. (-:
EN ben ik blij dak goed verdien zodat ik een stapel games kan kopen per week (-:

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

er is ook zo'n bord gemaakt op de cube hardware en gemaakt door Nintendo + Sega + Namco en heet de Triforce (zelde anyone ;) ).

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 12:50:
Kan alleen maar goed zijn als ze de cube eruitdraaien.
Want als die jappanertjes er warm voor lopen en games gaan maken.
Ga ik alvast mijn borst natmaken. (-:
EN ben ik blij dak goed verdien zodat ik een stapel games kan kopen per week (-:
hmmm, das wel lekker zon berg geld, ik wil ook, k vind die prijs van 70 euro per week net iets te veel :9

maar een game kopen is voor mij ook een "happening", zo lang sparen voor een game, het uit de verpakking halen, en spelen, en het genot voelen, en dan weken/maanden bezig zijn om t uit te spelen, das mijn gevoel van gamen.

En dus niet: ik koop bakken games per week, voor de heb 8)

ff geintje nog: nieuwe secret game van microsoft in de maak :o :D :+
Afbeeldingslocatie: http://www.zoneboard.nl/xboxbsod.jpg
:)

[ Voor 9% gewijzigd door Bizzarro op 20-02-2003 15:04 ]

• Wom
  • Nu online

Wom

Bizzarro schreef op 20 februari 2003 @ 13:18:
[...]

hmmm, das wel lekker zon berg geld, ik wil ook, k vind die prijs van 70 euro per week net iets te veel :9

maar een game kopen is voor mij ook een "happening", zo lang sparen voor een game, het uit de verpakking halen, en spelen, en het genot voelen, en dan weken/maanden bezig zijn om t uit te spelen, das mijn gevoel van gamen.

En dus niet: ik koop bakken games per week, voor de heb 8)

ff geintje nog: nieuwe secret game van microsoft in de maak :o :D :+
[afbeelding]
:)
De opvolger van Crash! ?

• Wom
  • Nu online

Wom

Zoals het er nu naar uitziet zullen waarschijnlijk Halo en Oddworld verfilmd gaan worden.
Halo in de vorm van een bioscoop film en Oddworld in de vorm van een televisieserie of mogelijk een bioscoopfilm.

Klik voor meer info

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 20 February 2003 @ 18:54:
[...]

De opvolger van Crash! ?
hehehe, zou kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop niet voor de heb maar voor de multyplayer (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 13:13:
Ik koop niet voor de heb maar voor de multyplayer (-:
dan volstaat Halo toch alleen al :P :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die heb ik al en inderdaad die voldoet nogsteeds maar voor af en toe tussendoor (-:

Na halo mp is voor mij nogsteeds sega soccerslam de nr1 en mechassault gaat het worden met live (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 13:40:
Die heb ik al en inderdaad die voldoet nogsteeds maar voor af en toe tussendoor (-:

Na halo mp is voor mij nogsteeds sega soccerslam de nr1 en mechassault gaat het worden met live (-:
jep, nu nog ff hopen dat er ook nog andere betalingsmogelijkheden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou wel erg jammer zijn als je er niet op kan voor mechassault zijn namelijk al 2 nieuwe mechs en maps online gezet

Ow en er komt gratis map voor splinter cell

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mooie prijzen voor XboX-Gamez:

Dead or Alive 3 €26,00
SSX Tricky €26,50
Amped €22,00
Deathrow €34,00
Project Gotham Racing €22,00
Fuzion Frenzy €22,00
Circus Maximus €30,00
Oddworld: Munch's Oddysee €26,50

sjek: http://www.gcshop.nl

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al gezien maar deathrow kost 20 euro bij frs en fuzion frenzi kost er ook ongeveer hetzelfde

Maar ik ben driftig opzoek naar de racegame crash wie wil er vanaf (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 14:05:
Ow en er komt gratis map voor splinter cell
Wanneer komt die ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Verwijderd schreef op 21 februari 2003 @ 15:19:
[...]

Wanneer komt die ongeveer?
14 maart. De releasedatum van Live! in Europa inderdaad. Gratis en voor niks overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 21-02-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 21 February 2003 @ 17:13:
[...]

14 maart. De releasedatum van Live! in Europa inderdaad. Gratis en voor niks overigens.
Nog niet zo lang dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

shit, ik zit dan net in me tentamenweekie, dan maar neit naar me m8's toe die wel CC hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
ff een vraag..

Zit er over te denken om een xbox aan te schaffen, maar om het meissie tevreden te stellen wil ik graag weten of er ook platform games (stijl mario) zijn op de Xbox?

Verder een vraag over Xbox Live, hoe ga je dat aansluiten??? Heb hier Chello, maar die verbinding wordt al gebruikt voor de PC.. Gewoon de Xbox aansluiten aan je pc of elke keer de kabel omwisselen..??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Macer schreef op 21 February 2003 @ 20:12:
ff een vraag..

Zit er over te denken om een xbox aan te schaffen, maar om het meissie tevreden te stellen wil ik graag weten of er ook platform games (stijl mario) zijn op de Xbox?

Verder een vraag over Xbox Live, hoe ga je dat aansluiten??? Heb hier Chello, maar die verbinding wordt al gebruikt voor de PC.. Gewoon de Xbox aansluiten aan je pc of elke keer de kabel omwisselen..??
er zijn genoeg platform games: 3 :+ :D

klik

maybe is toejam and earl 3 ook wel aardig voor je girlie :)

Over Live, met chello zou je geen probleem moeten hebben, ff een extra netwerkkaart in je pc steken, vanaf die kaart kabel naar je xbox (wel ff zorgen dat internet sharing aanstaat, en ook op die kaar internet staat) en je live disc erin, spelen maar :9

By the way: ik ga op vakantie, mocht er een nieuw topic geopend moeten worden, dan doet AudiRS4 dat, ik heb hem de topicstart gestuurd, en hij opent dan het topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Bizzarro op 21-02-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

ff een vraag..

Ty The Tasmanian Devil, Blinx, Oddworld, Toejam & Earl 3, Taz Express en komende titels als Vexx, Pshyconauts en natuurlijk de komende Rare games niet te vergeten ( Kameo, Banjo-Tooie vervolg ).

Vooral Blinx zal je vriendin wel aanspreken gok ik, is een vrouwvriendelijk spel met die stofzuiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag..

tip:
gamecube kopen :P
ik heb ze allebei .. een xbox en een gamecube

maar de gamecube is 100% beter voor de girls ;)
mario sunshine,Luigi, enz enz enz

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 14:53:
Had ik al gezien maar deathrow kost 20 euro bij frs en fuzion frenzi kost er ook ongeveer hetzelfde

Maar ik ben driftig opzoek naar de racegame crash wie wil er vanaf (-;
Deze gast :)
http://forum.powerweb.nl/messages/43/79998.html?1045818306

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.level5.co.jp/jp/new_p/images/tflo/image2/tflo_title03.jpg

De nieuwe MMORPG van Microsoft die zijn naam leent van de Final Fantasy serie ;).

Afbeeldingslocatie: http://www.level5.co.jp/jp/new_p/images/tflo/image2/cl_bs_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.level5.co.jp/jp/new_p/images/tflo/image2/cl_bs_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.level5.co.jp/jp/new_p/images/tflo/image2/cl_bs_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.level5.co.jp/jp/new_p/images/tflo/image2/cl_bs_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.level5.co.jp/jp/new_p/images/tflo/image2/cl_bs_05.jpg

Ziet er erg goed uit, en zal de Japanners wel aanspreken denk ik zo. Dacht eerst dat Zelda over de screens rondhuppelde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
AudiRS4 schreef op 22 February 2003 @ 13:35:
[afbeelding]

De nieuwe MMORPG van Microsoft die zijn naam leent van de Final Fantasy serie ;).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er erg goed uit, en zal de Japanners wel aanspreken denk ik zo. Dacht eerst dat Zelda over de screens rondhuppelde :X
whahahaha zelda?

nou zeg dat zelda kinderachtig is, dit slaat alles
het ziet er uit als een spel voor kinderen van 3-7 jaar... microsoft is echt zielig

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het heeft wel wat weg van harry potter :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Phusebox schreef op 22 februari 2003 @ 13:55:
[...]

whahahaha zelda?

het ziet er uit als een spel voor kinderen van 3-7 jaar... microsoft is echt zielig
Ook de screenshots met actie gezien? Ziet er behoorlijk cool uit als je het mij vraagt! Dit gaat volgens mij een topper worden....

By the way, review van Kungfu Chaos op IGN... eindcijfer: 6.3
Hmm.... ben benieuwd naar andere reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 22 February 2003 @ 13:55:
[...]

whahahaha zelda?

Lang niet zo zielig als jij.. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja he Aspi, want alles wat je zegt ben je zelf he Aspi???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die post slaat echt helemaal nergens op, ik reageer op een flame en jij komt je nintendo vriendje helpen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw reageren op die flame was dan toch niet minder kinderachtig dan wat Phusebox zei(wat idd ook niet heel volwassen was)
Ach, het zal wel gekomen zijn doordat die discussie's over kiddy games zo dom en frustrerend zijn. Als nintendo Zelda maakt zijn er 10.000 reactie's van mensen die de hele wereld willen laten weten hoe kinderachtig het wel niet is. Komt er echter zo'n game uit van Microsoft, zijn er bijna geen zo'n reactie's. Maar ja, ik acht Nintendo zelf schuldig aan het opbouwen van zo'n reputatie...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 20:07:
Jouw reageren op die flame was dan toch niet minder kinderachtig dan wat Phusebox zei(wat idd ook niet heel volwassen was)
Ach, het zal wel gekomen zijn doordat die discussie's over kiddy games zo dom en frustrerend zijn. Als nintendo Zelda maakt zijn er 10.000 reactie's van mensen die de hele wereld willen laten weten hoe kinderachtig het wel niet is. Komt er echter zo'n game uit van Microsoft, zijn er bijna geen zo'n reactie's. Maar ja, ik acht Nintendo zelf schuldig aan het opbouwen van zo'n reputatie...
Ik wil effe zeggen.....omdat dit een xbox topic is betekend niet dat iedereen hier zelda kiddy vind dus ik vind dat phusebox het aan het verkeerde eind heeft. Want zeg nou zelf hier in dit topic word (bijna) nooit iets gezegd over nintendo en dit wil ik ook zo graag houden. Ja in het begin werd er wel geflamed heen en weer maar de laatste tijd gaat het super goed tussen de twee topics _/-\o_

Dus laat het dan ook zo plz :) .

En ja er zijn zekers xbox fanboys die schreeuwen dat zelda kiddy is. Maar in dit topic dus niet dus als je zo graag wilt flamen tegen die xbox fanboys ga dan ook flamen daar waar ze heel hard roepen dat zelda kiddy is :>

dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er weer een paar mensen vervelend willen zijn nadat we 38 pagina's zonder problemen hadden.
Doe aub rustig mensen.
Heb trouwens iemand gevonden die van zijn crash afwil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

AudiRS4 schreef op 22 February 2003 @ 13:35:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nice, dat ziet er wel relaxed uit lijkt me wel een lachen spelletje was toch al op zoek naar een soort final fantasy rpg achtig spel voor de Xbox en dan wel in de gebruikelijke japanse anime stijl :)

offtopic:
En voor al die zeikerd die lopen te kloten dat het er kiddy uitziet... so what? het maakt echt geen fuck uit of het er kiddy uitziet als het maar leuk is om te spelen.
I rest my case.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb beide consoles en ik vind het spel er echt super-fake uitzien
hoezo 'we rippen onze ideeen'... triest
en ik vind microsoft gewoon zielig, ik heb met ze te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Q: What are the platforms the game will be released on?
A: Currently the game is developed for PC. However, we also consider X-box.

w00t laten we het hope lijkt me echt een vette game voor op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Willen de heren; Aspi, BlauweBeer en Phusebox een beetje oppassen met wat ze zeggen.
Ik heb vandaag weinig zin om weer wat OWs aan te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Nog wat meer shots van True Fantasy Live Online.

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/truefantasy_xb/screen1_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/truefantasy_xb/screen2_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/truefantasy_xb/screen3_large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/truefantasy_xb/screen4_large.jpg

Nog veel meer screenshots:
http://www.rpgradar.com/imagenet/tfonline.html

Gameinfo,
"True Fantasy Live Online" takes place in a world filled with fantastical characters such as high-flying broomstick-riding wizards and armies of armored knights working together to vanquish evil creatures that threaten the innocent. Numerous players will work and play together in one of the largest massively multiplayer online role- playing games created for Xbox Live.

In the "True Fantasy Live Online" world, players can create their own unique alter egos for themselves, tailoring their in-game avatars to fit their playing style and personal preferences. And with the voice chat feature, chatting with others becomes as natural and as easy as talking to friends on the phone ... a far cry from bulky keyboards that require putting down the controller.

Maar als het zoals hierboven aangegeven een massively multiplayer online role- playing game is kun je hem dan wel gewoon singleplayer doen of zit dat er niet in?

[ Voor 3% gewijzigd door Dark_M op 23-02-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik krijg de laatste tijd nogal pijn in mijn handen onder het spelen van MK:DA. Waarschijnlijk omdat ik kleine handjes heb en de controller gewoon te groot is. Weet iemand of de Controller S aan te raden is? Als het niet zo is, welke 3rd party pads zijn dan goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DarK_M schreef op 23 February 2003 @ 15:31:
Nog wat meer shots van True Fantasy Live Online.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog veel meer screenshots:
http://www.rpgradar.com/imagenet/tfonline.html

Gameinfo,
"True Fantasy Live Online" takes place in a world filled with fantastical characters such as high-flying broomstick-riding wizards and armies of armored knights working together to vanquish evil creatures that threaten the innocent. Numerous players will work and play together in one of the largest massively multiplayer online role- playing games created for Xbox Live.

In the "True Fantasy Live Online" world, players can create their own unique alter egos for themselves, tailoring their in-game avatars to fit their playing style and personal preferences. And with the voice chat feature, chatting with others becomes as natural and as easy as talking to friends on the phone ... a far cry from bulky keyboards that require putting down the controller.

Maar als het zoals hierboven aangegeven een massively multiplayer online role- playing game is kun je hem dan wel gewoon singleplayer doen of zit dat er niet in?
volgens mij zegt massive multyplayer online het al.
Dat houd dus in alleen online speelbaar.
En zal waarschijnlijk zoals andere succesvolle online games +-10 euro per maand kosten.
Zie dit als contributie net als met sporten. Je krijgt hier namelijk best wat voor.
Snelle servers. Mensen die de servers monitoren. Patches zodat als er bugs zijn ze snel worden opgelost. Ook worden cheaters hiermee uitgesloten. En vaak zitten in de patches ook tweaks om het spel uit te balanceren.
Nieuwe items beesten enz.
Een goed voorbeeld hiervan is ultima online, wat ik zelf tot een paar weken geleden heb gespeeld. (5 jaar ervaring ermee en het is super)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
controller S ruled de pan uit.... als de sodemieter halen dat ding! Als je er eenmaal mee gespeeld hebt, wil je niet anders... believe me.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Pewwy schreef op 23 February 2003 @ 16:02:
Ik krijg de laatste tijd nogal pijn in mijn handen onder het spelen van MK:DA. Waarschijnlijk omdat ik kleine handjes heb en de controller gewoon te groot is. Weet iemand of de Controller S aan te raden is? Als het niet zo is, welke 3rd party pads zijn dan goed?
Fijne controller, hoor :)
Kheb een s gekocht als 4e controller en hij's voor dingen waarbij je de D-pad gebruikt erg fijn, maar voor andere spellen prefereer ik de classic :)
Voor THPS bijv gebruik ik de s :)

Nja, misschien ook wel voor racespellen, waarbij je vooruit gaat met de trigger, want dat wordt anders een beetje vervelend, die grote triggers ingedrukt houden..

Ik vind de analoge stickje dus iets minder, op de s..

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 23-02-2003 18:53 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Controller S is inderdaad wel fijn, maar vooral voor de luie donders die een PS2 hebben gehad, en de 'grote' pad irrie vinden. Ik ben de grote gewend, en blijf hem lekker vinden. Controller S is niets mis mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

w00t, zit ik hier in spanje (canarische eilanden), overal nintendo, elke hoek van de straat, maar nergens, maar dan ook nergens iets van de xbox ofzo te bekennen, schandalig, wou hier ff goedkope games halen, je ken hier nogal afdingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Koop een s controller! ik heb dr twee en de derde grote controller gebruik ik niet meer. (een maand oud) Iemand kopen? tegen elk aannemelijk bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb een Duke-Controller en een Controller S maar ik vind persoonlijk de grote Controller toch het lekkerst spelen, is een wkestie van smaak denk ik en van grote van je handjes natuurlijk.

Ik heb Racing Evoluzione gekocht en zie op het forum van GCshop.nl en XboXworld.nl dat er een dikke bug in de game zit. Namelijk dat als je in de Dream Mode bent aan t spelen dat de game dan hangt bij het laden van een nieuwe race. Niet iedereen heeft er last van maar wel een heleboel gamerz. Het zou iets te maken hebben met of je een 1ste generatie XboX hebt of een 2de. Ik zelf heb nog geen probleem/bug gehad (afkloppen dus) maar het schijnt dat de bug heel random voorkomt. Iemand hier ook problemen daarmee of iemand oplossingen?

Het schijnt op te lossen te zijn door je save-games van RE te verwijderen van je HDD, dan 2 andere gamez spelen en opslaan, en dan weer RE spelen. Meestal is t dan opgelost maar ook vaker dat de bug dan toch nog terugkomt. Plus je bent al je savegamez kwijt en ken je weer van vooraf aan beginnen. RAM KUT dus als je het mij vraagt!

Maar RE is en blijft een vet goede racer!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
wij willen geen discussies over modchips op GoT

[ Voor 23% gewijzigd door M@NIC op 25-02-2003 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 23:41:
Hoi
wij willen geen discussies over modchips op GoT
Search doet t niet nee... Maar de FAQ wel. Hier mag niet gelult worden over omgebouwde shit danwel modchips (die je dan ook wel moet hebben) dan wel gerelateerde zaken...

Maar ik zou t niet weten. Misschien verkeerde chip erin laten zetten :'( weg garantie... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door M@NIC op 25-02-2003 11:33 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
volgens mij kan het ook liggen aan welke generatie xbox je hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze lezen gewoon geen cdr's
(alleen een bepaald merk)

maar ze lezen wel cdrw's en dvds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

<!-- Waar slaat dat op dat ik een pushmessage krijg omdat ik over modships ben aan t lullen. Ik wijs hem er JUIST op dat dat niet mag en dan krijg ik een waarschuwing. flikker op met dat gedoe zeg -->

check je mail, mis verstandje denk ik :)

[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 25-02-2003 11:54 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mijn excuses

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Even c/p van XBW.nl :
XboxWorld.nl > Nieuws > Aangename verrassing voor 14 maart!

Aangename verrassing voor 14 maart!
25/02/2003 | Mike Punte.

Nog een paar weken en dan is het zover. Ook Nederland mag dan eindelijk Live! Vele Amerikanen en enkele Europeanen gingen ons al voor en waren er positief over. Ook Mirik en Jordi zijn inmiddels verslaafd geraakt aan het online netwerk van Microsoft. Alsof het feit dat we eindelijk online mogen nog niet genoeg is, hebben we zojuist een persbericht ontvangen met nog een leuke verrassing!

Want op 14 maart zul je niet alleen online kunnen gamen, maar ook gelijk extra content gaan downloaden! Hieronder een lijstje van de games waarvoor je extra content zult kunnen binnenhalen met een korte beschrijving wat de content zal inhouden.

ToeJam and Earl III: Mission to Earth: Voor ToeJam and Earl III zul je drie nieuwe personages kunnen downloaden: Suteki, Earl Bot en Nerdy ToeJam. Daarnaast heb je ook toegang tot twee nieuwe levels. Het eerste level heet Funkadelic en er groeien de meest vreemde planten. Het Hades Maze level is alleen voor diegene die van warmte houden, want je bent omgeven door vuur in dit level. Een leuke extra dus voor ToeJam and Earl III. Verwacht binnenkort een review waarin ook de extra content meegenomen zal worden! Extra info over de downloadable content van ToeJam and Earl III vind je hier.

MX Superfly: Ook MX Superfly van THQ heeft een hoop online verrassingen voor ons. Je zult twee nieuwe levels kunnen downloaden waarin je naar hartelust zult kunnen rond racen. Het ene level is op het grondgebied van een rijke man inclusief villa. Het andere level is in het winkelcentrum dus pret verzekerd. Verder zul je ook negen nieuwe characters kunnen downloaden, variërend van mannen en vrouwen tot een-oogige creaties. Meer informatie over de extra MX Superfly vind je hier.

Tom Clancy’s Splinter Cell: Nogmaals officieel aangekondigd is de downloadable content voor Splinter Cell, maar hierover hebben we je al eerder bericht. Voor Splinter Cell zal er 14 maart een nieuw level beschikbaar zijn. Je missie zal draaien rond de hacker Philip Masse. We zijn benieuwd.

Een andere titel waarvoor inmiddels downloadable content beschikbaar is:

Mechassault: Hiervoor zijn inmiddels een nieuw level en twee nieuwe mech’s beschikbaar. Het level heet ‘Hell’s Kitchen’ en het zal er heet aan toegaan tussen de lava! Daarnaast zul je ook twee nieuwe mech’s kunnen downloaden: Raven en Corvus. Meer info over de content voor Mechassault vind je hier.

Naast deze titels die online content gaan bevatten zijn er ook al een aantal games die wel Live enabled zijn, maar nog geen extra content krijgen 14 maart. Dat zijn:

Unreal Champoinship
Tom Clancy’s Ghost Recon
Whacked!
NFL Fever 2003
Capcom vs. SNK 2 EO

We wensen iedereen alvast veel game plezier en wie weten komen we elkaar wel tegen op 14 maart!!!
Goed nieuws dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk, spellen als True Fantasy Live Online lijken me dus erg leuk, maar aangezien ik hier geen kabelaansluiting heb, vind ik het toch wel zonde dat hij uitsluitend online gespeeld kan worden.

Zo breng ik ook meteen een klein nadeeltje van de xbox ter sprake, namelijk het schaarse aanbod van RPG's (en dan bedoel ik ook echte rpg's zoals morrowind, die ik natuurlijk in mijn bezit heb ;) )

is er enig nieuws over aanstormende RPG's voor de xbox? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 15:51:
kijk, spellen als True Fantasy Live Online lijken me dus erg leuk, maar aangezien ik hier geen kabelaansluiting heb, vind ik het toch wel zonde dat hij uitsluitend online gespeeld kan worden.

Zo breng ik ook meteen een klein nadeeltje van de xbox ter sprake, namelijk het schaarse aanbod van RPG's (en dan bedoel ik ook echte rpg's zoals morrowind, die ik natuurlijk in mijn bezit heb ;) )

is er enig nieuws over aanstormende RPG's voor de xbox? :)
Sudeki is er een die veelbelovend is. Verder natuurlijk Fable niet te vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racing Evoluzione is best wel een leuk spelletje :)
ik zal zo Mercedes Benz racing ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 25 februari 2003 @ 15:55:
[...]

Sudeki is er een die veelbelovend is. Verder natuurlijk Fable niet te vergeten :)
FABLE.... pfoe ik kan niet wachten zeg.... brrrr..... krijg nu al weer rillingen als ik er aan denk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 16:04:
[...]

FABLE.... pfoe ik kan niet wachten zeg.... brrrr..... krijg nu al weer rillingen als ik er aan denk :D
Naast Fable zal BC in mijn ogen ook een topper van Molyneux gaan worden. Screens zien er veelbelovend uit, en de man heeft al veel inventieve dingen laten zien. Laat maar komen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh
iemand hier beweert dat je voor xbox live een upstream van 128kb/s nodig hebt
bullshit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 17:12:
argh
bullshit toch?
Daar zijn geen exacte gegevens over bekend voor zover ik weet, maar via Xboxconnect ging het met 64kb/s upload nog goed vloeiend bij Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33
Phusebox schreef op 25 februari 2003 @ 17:12:
argh
bullshit toch?
Bij Xboxworld.nl staat in de Xbox Live Faq:
Vraag: Hoe snel moet mijn internet zijn voor Xbox Live?

Antwoord: Jouw provider moet aan de volgende eisen voldoen:

De minimale download, upload en ping snelheden zijn:

Download snelheid: 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s)
Upload snelheid: 16.0Kbyte/s (128.0Kbit/s)
en
Vraag: Hoe snel moet je internetverbinding zijn als je een game van 16 man wil hosten?

Antwoord: Dit hangt van het spel af. Echter betekend het wel dat nu niet jouw download speed de bottleneck is, maar de Upload snelheid. Mijn maximum is bijvoorbeeld 6 man met Unreal Championship (zonder lag) en ik heb een upload snelheid van 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s) Kb/sec. Dus voor een game met 16 man heb je dan waarschijnlijk 1024.0Kbit/s up nodig.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Zijn echter niet officiele cijfers van Microsoft zelf. Die spreken alleen dat een breedbandverbinding voldoende is. Ik dacht namelijk dat users ingedeeld werden in subcatagorieën, waardoor iemand met een bepaalde upstream niet in aan een spel kon deelnemen wat zijn verbinding niet aankon. Nu vraag ik me alleen af waar ik dat gelezen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 25 February 2003 @ 16:57:
[...]

Naast Fable zal BC in mijn ogen ook een topper van Molyneux gaan worden. Screens zien er veelbelovend uit, en de man heeft al veel inventieve dingen laten zien. Laat maar komen hoor :)
*dom is*

BC :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Bij BC waren we even bang dat het de zoveelste Dino schietgame zou worden, maar het tegendeel bleek waar. In BC speel je een leider van een stam van holbewoners. Je moet je stam van alles leren om te overleven. Zo dien je ze te leren jagen, vuur te maken, grond te ploegen, kleding te maken en bijvoorbeeld graan te malen om brood te bakken.

De wereld van BC is een enorme interactieve, levende simulatie waarbij alle dieren - van mieren in het gras tot enorme dinosaurussen - allemaal real-time hun eigen agenda hebben. Alle levende wezens reageren zoals ze dat - voorzover bekend - in de preshistorie ook zouden doen. Vegetarische dino’s drinken water terwijl andere dinosauriërs een soort van prehistorische zebra’s opjagen.

Boven in de lucht cirkelen enorme vliegende hagedissen rond terwijl een groep buffelachtige wezens vredig gras graast op een vlakte. De wereld is zo gevaarlijk als hij er uitziet. Ieder moment kan het over zijn wanneer een enorme Brontosaurus het bovenlijf van je benen afrukt. Daarnaast is het spel ook behoorlijk bloederig, wanneer twee grote dinosaurussen met elkaar vechten, ontstaat er voor de mens letterlijk een bloedbad.
Afbeeldingslocatie: http://web.planet.nl/game/foto/e3_2002/bc1-gr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.planet.nl/game/foto/e3_2002/bc2-gr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://web.planet.nl/game/foto/e3_2002/bc3-gr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Phusebox schreef op 25 February 2003 @ 17:12:
argh
bullshit toch?
heb je ook nodig, is alleen kiloBIT, dus geen byte, 16 kilobyte komt t op ofzo.

nothing to worry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Wel mooi kut dus als op @home zit, met me 128kbits/sec ken ik dus mooi niet UC spelen met 16 players. Maarja hopen dat ik met @home de officiele specs van Microsoft wel haal...

Forever raver!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik heb net een xbox gekocht en geniet er ten volle van maar weet me nog cooler lijkt is samen met mijn vrienden tegelijkertijd op de xbox spelen. Heb hier alleen nog wel een extra controller voor nodig (duh!!! 8)7 ).

Vroeg me af of iemand weet waar je een beetje een goedkopen en goede extra controller nodig (bij Bart Smit enzo zijn ze al gauw 40 pleuro, maar lijkt me sterk als ze ook niet goedkoper te krijgen zijn)

Wie kan mij helpen ??

Alvast bedankt,

Venduran

It's me

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Venduran schreef op 27 February 2003 @ 22:09:
Ik heb net een xbox gekocht en geniet er ten volle van maar weet me nog cooler lijkt is samen met mijn vrienden tegelijkertijd op de xbox spelen. Heb hier alleen nog wel een extra controller voor nodig (duh!!! 8)7 ).

Vroeg me af of iemand weet waar je een beetje een goedkopen en goede extra controller nodig (bij Bart Smit enzo zijn ze al gauw 40 pleuro, maar lijkt me sterk als ze ook niet goedkoper te krijgen zijn)

Wie kan mij helpen ??

Alvast bedankt,

Venduran
probeer het eens op marktplaats.nl ofzo, hebben ze heleboel shit aan te bieden, vast wel een controller, als ik een tip mag geven, zoek een controller S, die is kleiner, lichter, en ligt bij mij in ieder geval beter in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft die Jeff/Harry de Winter uiteindelijk toch nog
op het goeie paard gewed, zeg. :)

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=25720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

Volgens diverse bronnen gaat de mogelijke overname van Sega tussen Electronic Arts en Microsoft. Stél , ik herhaal, stél microsoft neemt Sega over, wat zouden jullie er van vinden als de Xbox next een Sega merknaam gaat dragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

AudiRS4 schreef op 28 February 2003 @ 18:59:
Volgens diverse bronnen gaat de mogelijke overname van Sega tussen Electronic Arts en Microsoft. Stél , ik herhaal, stél microsoft neemt Sega over, wat zouden jullie er van vinden als de Xbox next een Sega merknaam gaat dragen ?
Dikke onzin Sega wordt niet overgenomen niet door EA en ook niet door Microsoft..
Sega gaat echter wel fuseren met Sammy.
Sammy, most famous outside of Japan for publishing the
Guilty Gear series will merge with Sega on October 1st
2003. Sammy has departments both in the US and Europe, but
inside the borders of Japan, Sammy are best known for being
the largest maker of pachinko machines. These include
everything from slot machines to those Deer Hunting arcade
games, and other amusement machines offering players prizes
or tickets for example.

Sega is taking a 54% share in Sammy, but Hajime Satomi, the
president of Sammy will take over as the president of the
new combined company. Sammy has 752 employees, and because
of the success and cheap development costs of their popular
machines and toys, their profits are a fantastic addition
to the troubled Sega.

Sega dropped their profits forecast for this financial year
from five billion yen to 500 million yen, which comes in at
only around US$4.12 million. This is blamed on poor sales
of software in the US, in particular the heavily advertised
NFL 2K3.

"By combining both companies' technological and
developmental abilities, Sammy's high growth power and
Sega's global brand power, we will be able... to address
the needs of a large range of global customers spanning a
wide age range," the two firms said in a statement.

Naturally there are still a lot more details to be
finalized, but Mr Satomi has already stated he doesn't want
to drop the brand name "Sega". Back in 1997 Sega was to
merge with Bandai, the maker of the popular virtual pet,
Tamagotchi. This merge to "SegaBandai" was also planned to
happen on the first of an October, but was later called off
by Bandai. This was largely because of insiders at Bandai
that saw too many differences in the corporate cultures,
but also because they didn't believe a merger would have
much of an effect on either company.

The new firm created by Sega and Sammy will, according to
financial analysts, be worth an estimated 290 billion yen.
To help bring up next years earnings, Sega have also
delayed several of their PS2 titles by a month into the new
financial year.

Sega's development teams will also be restructured to make
games that are better suited to, and to be more popular in
the USA and Europe. Quite how that will be done remains to
be seen, but as October 1st draws closer more details on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online

Wom

DarK_M schreef op 28 February 2003 @ 20:15:
[...]

Dikke onzin Sega wordt niet overgenomen niet door EA en ook niet door Microsoft..
Sega gaat echter wel fuseren met Sammy.

[...]
Is helemaal geen dikke onzin, want CSK Corp. is de enige aandeelhouder die tot nu toe ingestemd heeft met de fusie. Zij bezitten 22% van de aandelen Sega. De andere aandeelhouders zouden helemaal niet zo positief zijn over een eventuele fusie tussen Sega en Sammy. Ook de werknemers van Sega zelf zouden helemaal niet zo blij zijn met een fusie. ( betwijfel of ze dat wel zijn bij eventuele overname, maar goed ).

Het is dus allerminst zeker dat Sega en Sammy fuseren. Lees anders voor de volledigheid het bericht op Wall Street Journal maar eens ( je moet wel insider zijn, maar je kunt je gratis tijdelijk inschrijven ) http://online.wsj.com/public/us ( even iets naar beneden scrollen ).

Daar wordt zelfs gesproken dat komende week Sega en Microsoft samen aan de tafel zitten onder de noemer 'de samenwerking te versterken'. Een eventuele overname door Microsoft zou trouwens helemaal niet zo vreemd zijn, want Sega en Microsoft werken al intensief samen aan arcadeboards, en het gerucht gaat dat Sega meegeholpen heeft aan ontwikkeling van de Xbox. Zoals jullie wel weten is de Dreamcast al veel eerder opgeven dan Sega toegeeft ( zie alle Sega-Releases vorig jaar, allen ontwikkeld in 2001, jaar van DC-einde).

Want waarom zou de support voor Sega nou zo goed zijn voor de Xbox ? Niet omdat ze er zo veel mee verdienen, terwijl het bedrijf toch niet echt denderend loopt. Ze krijgen dus gewoon geld van Microsoft ( vermoed ik ), en niet alleen om games te onwikkelen, maar ook om samen te werken op hardware gebied.

2 jaar terug heeft Microsoft geprobeerd Sega in zijn geheel op te kopen, dat ketste af ( door dezelfde aandeelhouder die de fusie met Sammy voorstelde ). En als ze de kans krijgen proberen ze dat gewoon weer.

EA lijkt me een mindere kandidaat, want die zijn in staat om het gehele Sega bedrijf over te nemen, maar willen het bedrijf opsplitsen zodat zij de Visual Concepts ( Sport-series) over kunnen nemen. Studio's als Sonic Team ed. zouden dan naar andere Japanse developers gaan. Dit lijkt me als Sega zijnde nou ook niet de beste keuze.

Hoewel ik liever heb dat Sega gewoon zelfstandig blijf, zou voor Sega zelf een overname door Microsoft helemaal zo slecht nog niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Damn ik las het net ookal ergens anders en daar was ik niet echt blij mee.. Vooral niet als je bedenkt dat wanneer EA het wint de kans erg groot is dat de heleboel over de kop gaat en dat EA inderdaad alleen maar voor de sport afdeling gaat. Dan kun je inderdaad nog beter Microsoft hebben die via Sega toch zal proberen Japan over te nemen, maar wel delen als Sonic Team intact zal laten... hmmm Sonic op de Xbox? dat zal heel vreemd worden als ze maar wel een nieuw deel gaan maken en geen poort van de 2 eerdere delen zoals ze hebben gedaan bij de GC want die 2 delen heb ik inmiddels al meer dan genoeg gespeeld op de DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
ben ook sinds deze week xbox bezitter
nu had ik vroeger een psx en vond ik de resident evil series en mgs erg gaaf

wat zijn nu de soort gelijke games op de xbox ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ap0stah schreef op 02 March 2003 @ 00:50:
ben ook sinds deze week xbox bezitter
nu had ik vroeger een psx en vond ik de resident evil series en mgs erg gaaf

wat zijn nu de soort gelijke games op de xbox ?
Nja, Splinter Cell = MGS-achtig :)
Maar er komt binnenkort (of issie er al?) ook een MGS uit voor de doos, maar volgens mij is die versie niet geheel nieuw...

Resident evil > tja> Silent Hill2, maar die is geloof ik niet zo?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel is er splinter cell die is misschien zelfs iets beter als mgs maar dat ligt aan je smaak.
En er komt inderdaad een mgs uit voor de xbox maar die zal toch enigzins anders zijn.

Groter, beter en Raiden in de achtergrond gedrukt, dat is in het kort gezegd wat MGS2 Substance de fans zal bieden en dit keer niet alleen op de PS2. Zo zullen ook de Xbox en PC gamers aan hun trekken komen in een getweakte MGS2 versie, met meer levels, meer speelbare karakters (waaronder Pliskin en de Ninja), meer episodes en veel meer actie, bij elkaar gestopt op een DVD.

Sommige gamers die MGS2 onder hun ogen kregen, klaagde dat het verhaal te veel de overhand kreeg in vergelijking tot zijn ijzersterke gameplay. Met Substance zal het anders zijn, getuigen de dik 300 extra VR missions en 5 extra verhalen genaamd Snake Tales, waarin Solid Snake het hoofdfiguur is verbonden aan Sons of Liberty. Verder blijkt uit verschillende statements van de Konami crew dat je bijvoorbeeld als Raiden het Tanker level kunt bespelen, terwijl je op het Big Shell platform de rol van Pliskin (Snake) aan kunt nemen. Het verhaal van MGS2 is geen grote veranderingen ondergaan, hier en daar is extra spraak toegevoegd met de originele stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net doa3 en rallysport en gunfalkery gehaald voor 80 euro, maar hoe kun je nieuwe personages halen bij doa3 ?

ik heb de story line bij een aantal gasten al uit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
splintercell heb ik al besteld en wacht ook op mgs substance idd

silent hill vond ik toendertijd al niet echt wat vgl bij resident evil moeten ze toch maarus een nieuwe maken voor de xbox :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dan moet je een gamecube kopen e, kan je zowel splinter cell, resident evil en mgs spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 13:10:
ik heb net doa3 en rallysport en gunfalkery gehaald voor 80 euro, maar hoe kun je nieuwe personages halen bij doa3 ?

ik heb de story line bij een aantal gasten al uit gespeeld.
er is maar 1 extra character... Ein... die haal je door de story mode met alle characters uit te spelen en dan moet je volgens mij een code invoeren of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 14:31:
[...]

er is maar 1 extra character... Ein... die haal je door de story mode met alle characters uit te spelen en dan moet je volgens mij een code invoeren of iets dergelijks...
Dit vond ik btw ECHT vervelend :/

Imo hoor je bij dit soort spellen leker veel nieuwe characters te krijgen..
En hier krijg je er EEN?! :/

T zijn sowieso al niet verbazingwekkend veel characters om mee te beginnen..

Iemand een id of Soul Calibur 2 lekker veel characters heeft/krijgt (en of er nog meer te unlocken zijn? :))?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kon altijd al bij Soul edge/calibur e.d, dus ik zie niet in waarom ze dat niet bij de nieuwe doen :)

het schijnt dat iedere console ook een eigen extra character krijgt :

Xbox - Spawn (ja, die van todd mcfarlane)
Playstation 2 - Heihachi (ja die van tekken)
Gamecube - Link (ja die van Zelda)

en sowieso krijgen ze alledrie nog een karakter die verder van het verhaal losstaat, naast de andere secret characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Ik ben inmiddels weer terug uit spanje :)

Ik heb daaro in spanje 1!!!! xbox gezien, voor de prijs van 359 zonder games, beetje weird, overal nintendo, nergens ms :( heb t gevoel dat ms beetje gedemoniseerd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deel 3 plz :)
wordt zometeen gemaakt ;)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.