Het grote XBOX topic deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.831 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Dr0pSHoT schreef op 14 January 2003 @ 11:40:
VETTTT!!!!!!!
Dit is precies wat ik moet hebben!!!!!!
Jammer dat ik nergens kan vinden wanneer ie uitkomt,..
Thx Dude!!!!! Ik hou um in de gaten,...
Geef jij ook een gil wanneer je meer weet!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
no prob :)
ik kan echt niet wachten op dit spel
maar check in de tussentijd dit:p en voor degenen die nog nooit toejam & earl 1 op de megadrive hebben gespeeld, is ook de moeite waard (emulator :X).
Ik kon trouwens niet vinden of tj&e3 ook xbox live ondersteuning heeft... wel wat over downloadable content gelezen, maar de sterke kant van tj&e is toch altijd multiplayer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
Bizzarro schreef op 14 January 2003 @ 10:20:
ja,dat viel mij ook een beetje tegen, en dat 2e seizoen stelt heeel weinig voor, alleen races van 5 ronden, alleen geld (geen cars) en dan krijg je op eens de creds, wtf, en nogmaals, waar haal ik die 15 circuits vandaan, ik heb de official race uitgespeeld, maar ik heb no way al 15 circuits, allemaal t zelfde, t enig was op t einde van t eerste seizoen zon sneeuw level, die was wel cewl met me corvette :P
ik dat sneeuw veld gedaan met m'n supra.
heb nu volgens mij alle races gewonnen ook bij event.
alleen de drag races niet.
voor de rest wel.

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
http://ukxbox.com/consoleoffers.php?af=cc80

Check dit eens beste mensen.... een xbox + controller met:

Sega GT 2002
Jet Set Radio Future
Halo _/-\o_
Splinter Cell _/-\o_

Geen dvd afstandsbediening... maar ja, ik heb al een dvd-speler dus who cares?!

Dit alles voor 197,99 Engelse Pond... dat is 296,25 euro! 8) Op de site staat dat er geen verzendkosten zijn... maar ik denk dat dat alleen voor binnen de UK is? Anyway, lijkt me een goede deal toch? Wat is jullie mening? Iemand ervaring met deze site?

Ik heb gehoord dat xbox uit de UK niet standaard op het Nederlands stroomnet kan ofzo.... hoe kan ik dit verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

niet zo snel kicken he, eerst een ander topic openen, en dan nog snelle reactie verwachten ook zeker ;)

maar goed, het is idd een superdeal, alleen beetje jammer dat er een UK adapter bijzit, mot je eerst weer een andere power cable gaan kopen (of is t zelfs zo dat ze in de UK een hogere voltage hebben??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
volgens mij is uk lager.
je moet een stroom regelaar kopen.
kost toender tijd paar tientjes(guldens)
wat het nu kost weet ik niet.
was lang geleden dat ik zo'n ding kocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

inflatie inflatie, zal wel rond de 25 pleuro komen dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
stroom regelaar? Ik heb wel een beetje verstand van technische zaken... maar ik weet niet waar ik zoiets kan krijgen.... iemand suggesties of websites waar ik zoiets kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op 15 January 2003 @ 20:32:
stroom regelaar? Ik heb wel een beetje verstand van technische zaken... maar ik weet niet waar ik zoiets kan krijgen.... iemand suggesties of websites waar ik zoiets kan halen?
Handyman, kijkshop, etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
vogelzang.
electra speciaal zaken like display electronics
heel misschien zelfs bij halfords

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
hmmm...... heb wat dingen gelezen over een xbox pack met HALO en Splinter Cell (zonder JSR/Sega GT 2000), die de SEGA pack en Massive pack zou moeten opvolgen... in de UK zou die binnenkort al uitkomen... ik wacht nog even af... beslis binnen 2 weken wat ik neem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:32
jazzVL schreef op 15 januari 2003 @ 19:35:
volgens mij is uk lager.
je moet een stroom regelaar kopen.
Onzit, de UK gebruikt gewoon 230V/50Hz net als wij. Alleen de steker is anders (heeft een extra pin). Je hoeft dus alleen maar een ander stroomsnoer te hebben, maar dat is niet zo'n probleem aangezien die los is bij de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
kan zijn.
was vroeger misschien zo.
in hk was paar jaar terug de stroom ook lager omdat ze als standaard engeland hadden
toen hadden we stroom verlagers nodig.
hk heeft het nu omhoog gehaald naar 220
blijkbaar uk dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb zelf een telefoon uit engeland en voor het laadsnoer dat daarbij zit heb ik een simpel wit blokje. Aan de ene kant de engelse stekker er in en aan de andere kant komen er 2 nederlandse pinnetjes uit. Kost inderdaad geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 23:12

flexje

got-father

hey ik vroeg me af he , je had vroeger (numaybe nog) van die stickers voor op je playstation met mooie textures enzow , heb je dat niet voor op de xbox? is makkelijker casemodden :P

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, die zijn er wel, maar persoonlijk vind ik ze niet mooi, (wel mooi, maar xbox zelf is mooier:P ) k weet ff geen link meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
ow ja, nog iets. Met de komst van xbox-live worden er ook patches uitgebracht. Bijv voor UC word een patch uitgebracht die iets aan de framerate problemen doet... Kijk downloadable content alsin extra maps en poppetjes en auto's is tot daar aan toe. Maar als mensen buggy games uit gaan brengen die door patches kunnen worden gefixed mbv xbox live, is het kut :P.
En stel je voor als MS hier zelfs verder ingaat, alsin software (bios updates of watdanook) uitbrengen voor de box die nodig is om nieuwere spellen te kunnen draaien.
Zou toch kunnen in theorie kunnen gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, maar er werdt in het begin gezegt dat er geen patches zouden komen, alleen downloadable content, en als ze dat nu wel gaan doen, vind ik t aardig kut.

ze zullen niet buggy spellen uitbrengen, want niet iedereen heb live niewaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn vooral patches voor het Xbox Live gebeuren. Ontwikkelaars verprutsen honderden uren om evt exploits te vinden. Dat lukt niet altijd, en soms zijn het dan de gamers zelf die ze vinden en er (vaak) misbruik van maken. Als ze daar een patch voor uitbrengen vind ik dat geen probleem. Het wordt pas een probleem als er patches komen voor single-player aspecten van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
Bizzarro schreef op 16 januari 2003 @ 20:21:
ja, maar er werdt in het begin gezegt dat er geen patches zouden komen, alleen downloadable content, en als ze dat nu wel gaan doen, vind ik t aardig kut.
uh ja, maar er komen dus wel patches, en UC krijgt dus FR improvements ofzo
ze zullen niet buggy spellen uitbrengen, want niet iedereen heb live niewaar :)
maar dat was juist mijn hele punt,
als ze dit nu wel gaan doen dan?
[edit]en mensen op die manier "indirect" "verplichten" xboxlive te nemen

[ Voor 10% gewijzigd door dvdgrs op 16-01-2003 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 20:30:
Het zijn vooral patches voor het Xbox Live gebeuren. Ontwikkelaars verprutsen honderden uren om evt exploits te vinden. Dat lukt niet altijd, en soms zijn het dan de gamers zelf die ze vinden en er (vaak) misbruik van maken. Als ze daar een patch voor uitbrengen vind ik dat geen probleem. Het wordt pas een probleem als er patches komen voor single-player aspecten van een spel.
Ja precies, maar als 1 uitgever al begint met het spel dusdanig te veranderen dat SP ook beïnvloed word (zoals bij UC) wie weet hoe andere speluitgevers daarop reageren, ik bedoel, het scheelt veel tijd en geld om je wat foutjes te kunnen veroorloven (die later kunnen worden opgelost dmv patches). Ik zeg niet dat ik denk dat dit gaat gebeuren, maar stel je voor, het is toch goed mogelijk?
overigens, het stukje over UC:
- Adjustment: Frame rate issues. Even though we went to great pains to give you the best frame rate possible by redesigning the levels that were shared with UT2003 (not dumbed down!!) among many other things, when there are intense battles with lots of bots on screen things do get a bit hot under the hood. These are consequences that come with a high detailed worlds and stem from the problem that a) the bots are using a fair amount of CPU time. Hey if you want them to be smart they need some CPU time. I see you walking around with just 3 neurons... b) overdraw. This happens when many many particle effects/decals get drawn over and over and over top of each other. Even 2gig machines will bog down when this happens. Together with Anti Aliasing where the scene gets a special treatment to reduce the jagged edges this works even less in your favour. We are planning for players to have an option (a controller key combination) to turn AA off. Plus there are also smaller (but they do help!) optimizations that together will give you a fair amount of boost in your performance.
bron: http://www.ina-community....ad.php?s=&threadid=250597

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 21:26
zulk soort stickers heb je ook voor de ps1, daar heb ik ze ook op, bij een winkel uit apledoorn vandaan.

binnenkort maar ff kijken of ze deze daar ook verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Bong-One schreef op 16 January 2003 @ 20:30:
[...]
uh ja, maar er komen dus wel patches, en UC krijgt dus FR improvements ofzo

[...]
maar dat was juist mijn hele punt,
als ze dit nu wel gaan doen dan?
[edit]en mensen op die manier "indirect" "verplichten" xboxlive te nemen
dan krijgen we weer net zon soort verhaal als windows, dat MS zn klanten teveel wil verplichten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik kon toch niet meer wachten en heb vandaag een massive pack gehaald, voor de standaard prijs van 299 euro. Heb er nog los een S Controller bij genomen... een vriend komt zo langs, gaan we HALO spelen... over HALO gesproken, ook al heb ik er zoveel over gelezen en gehoord, ik was toch echt verbaasd toen ik het niet speelde..... WAT COOL!!!!!!!!!! Echt een topgame... doet me een beetje denken aan Half Life en System Shock 2.... en dan moet een game wel goed zijn toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je je xbox restarten met je controller. (Ik heb mijn xbox gechiped met en pc biox :P ). Deze vraag is al eerder langs geweest maar ik vind het niet meer.

En ik heb nu de nieuwste evolution dashboard maar nu kan ik niet meer op de xbox komen. Hoe staat jullie netwerk ingesteld (zowel xbox en pc). En ik hev de evox.ini op de xbox gezet dus er zit wel een paswoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je het laatste dash van Evox hebben. Dan is het L trigger, R trigger, back + start tegelijk indrukken.
Ik zou nog ff je netwerk goed instellen, op xbox-scene staan daar wel faqs over.
Bij mij is het: netwerk kaart: 192.168.0.1
en de xbox is: 192.168.0.3 user & pass = xbox
Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

was die bioxx makkelijk te installeren, ivm solderen enzo, heb t nog nooit echt veel gedaan dat solderen, k bedoel zijn die punten makkelijk te vinden, en zit er genoeg ruimte tussen (t laatste aasluitpunt schijnt helemaal kut te zitten)

als je t teveel de illegale kant op vind gaan, add me dan ff op msn jan_de_boer@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Oddworld ligt voor 29,95 bij de FRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 januari 2003 @ 12:57:
Dan moet je het laatste dash van Evox hebben. Dan is het L trigger, R trigger, back + start tegelijk indrukken.
Ik zou nog ff je netwerk goed instellen, op xbox-scene staan daar wel faqs over.
Bij mij is het: netwerk kaart: 192.168.0.1
en de xbox is: 192.168.0.3 user & pass = xbox
Werkt prima :)
nu werkt alles ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
net gotham racing gehaald
op zcih wel cool spel
maar wel lastig(zal wel aan mij ligge)
ben nu pas bij medium maar haal die medal niet
of niet gewoon kudos of niet genoeg tijd:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah PGR vind ik niet zo heel leuk. Sega GT 2002 is leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op 17 januari 2003 @ 15:45:
[...]

Oddworld ligt voor 29,95 bij de FRS
39,99 bedoel je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

jazzVL schreef op 18 January 2003 @ 05:27:
net gotham racing gehaald
op zcih wel cool spel
maar wel lastig(zal wel aan mij ligge)
ben nu pas bij medium maar haal die medal niet
of niet gewoon kudos of niet genoeg tijd:(
moet he heeeeel veeeeel oefenen, heb ik ook gedaan, toen lukte t net, je moet goed weten hoe je bepaalde bochten moet nemen

trouwens: Aggresive inline ligt voor 19.99 bij de FRS, ga hem dalijk gelijk halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag panzer dragoon gecheckt. Echt een super spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 13 januari 2003 @ 15:38:
[afbeelding]
^^ps2 :r :r
[afbeelding]
^^NGC :r :r
[afbeelding]
^^ XboX _/-\o_ _/-\o_
oordeel zelf, naar mijn mening komen er dus echt de beste spellen uit als het voor een console gemaakt wordt, en niet onbewust misschien al voorbereid op andere consoles
ik wilde effe zeggen dat je 2 ingame shots laat zien en van die xbox laat je geen ingame shot zien. Hoe wil je nu oordelen over de gamecube versie?

Anyway ik vind splinter cell op mijn pc 10x mooier dan de xbox versie. De xbox versie is super lelijk met al die jaggies (kartelrandjes attack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

splinter cell vind ik idd ook niet echt bijzonder qua graphics op mijn xdoos :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
wat walg ik eigenlijk van mensen die games puur beoordelen op graphics.... :r Ik vind sfeer veel belangrijker.... het geheel, beeld + geluid + gameplay...... perfectie daarvan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yuup xbox-ers,

ff een vraagje : kan je nog spelen via xbox live! met een ge"chip"te xbox??
met bios ,chip etc...

just a questin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 14-09 22:33
kingnbajam schreef op 18 januari 2003 @ 16:40:
wat walg ik eigenlijk van mensen die games puur beoordelen op graphics.... :r Ik vind sfeer veel belangrijker.... het geheel, beeld + geluid + gameplay...... perfectie daarvan...
Je hebt helemaal gelijk ;)

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op 18 January 2003 @ 16:40:
effe een feit: Ik ben geen graphic whore en oordeel splinter cell niet om zijn graphics. Maar een spel word toch opgebouwd in graphics anders zie je alleen een zwart beeld ;) . Splinter Cell is een prachtig spel. En heb er niks op tegen.

Maarja vind ik het nog beter uit zien op mijn pc :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
splinter cell is wel een ok spel.
maar niet helemaal mijn stijl.
mijn fav games blijven toch race games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 15:10:
[...]

ik wilde effe zeggen dat je 2 ingame shots laat zien en van die xbox laat je geen ingame shot zien. Hoe wil je nu oordelen over de gamecube versie?

Anyway ik vind splinter cell op mijn pc 10x mooier dan de xbox versie. De xbox versie is super lelijk met al die jaggies (kartelrandjes attack).
mijn excuses dat ik de ngc en ps2 zo had zitten afkraken, maar ik was in een vette pis bui, k zat op fora te kijken waar ze de xbox compleet af zaten te kraken, dit is slecht, t is microsoft |:( enz.....
ik wou dat afreageren en deed dat hier, terwijl hier meer objectieve mensen zitten als elders, sorry daarvoor B)

Mijn excuses dus naar ps2 en ngc users

k blijf erbij dat ik het poorten van games slecht vind, maar goed, dat had ff niks met ALLEEN splinter cell te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 21:56
DVDcrave.com rules!

10 dagen geleden 2 games besteld bij dvdcrave.com in australie en gisteren had ik ze al binnen. Project Gotham + Rallisport challenge voor 68 euro inclusief(!) verzendkosten. Nu waren dit natuurlijk al wat oudere games die wat goedkoper waren, maar de nieuwere games kosten daar ook 'slechts' 44 euro (incl. verzendkosten). Ik weet wel waar ik voortaan xbox games bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
hmmm ze zijn indeed redelijk goedkoop.
metal gear
52 euro
heb je een gemodde xbox nodig om ze te kunnen spelen?
of kan een gewone ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Nee het zijn gewoon de officiele spellen. Er werd me wel aangeraden niet meer dan 2 games per bestelling op te nemen, omdat anders de kans dat ze gecontroleerd worden bij de douane groter is (en je dus 19% BTW + iets van 3,5% invoerbelasting moet betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
ok is te overwegen dan.
tja douane.
had vroeger spellen laten over vliegen voor sega saturn.(knockoff games kopie zeg maar)
eerste keer ging goed liet er 6 over vliegen
tweede keer had mijn neef er 15 ingedaan.
kreeg een lege envelop met een brief.

geen boete gelukkig kreeg wel een boete als het nog eens voor kwam.
bestel via een andere site wel redelijk voor dingen vaak stuk of 5 a 8 (want als je minder doet moet je veel porto kosten betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Ik heb de afgelopen 2 jaar zo'n 50-60 DVDs uit Canada / US besteld (per 2 besteld). Nog nooit problemen gehad.
Wel laatst een 6-tal studieboeken via amazon.com (US) besteld, maar daar moest ik (eh, mijn werkgever:) wel invoerrechten over betalen.
Zo lang het goed gaat, who cares ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

jazzVL schreef op 19 januari 2003 @ 14:02:
hmmm ze zijn indeed redelijk goedkoop.
metal gear
52 euro
heb je een gemodde xbox nodig om ze te kunnen spelen?
of kan een gewone ook.
je kan de games in de pal formaat bestellen geloof ik, niks aan t handje dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Bizzarro schreef op 19 januari 2003 @ 16:10:
[...]

je kan de games in de pal formaat bestellen geloof ik, niks aan t handje dus :9
Australie = PAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op 18 januari 2003 @ 16:40:
wat walg ik van mensen die proberen slim te zijn
ik zeg alleen dat ik splinter cell op het gebied van graphics niet helemaal mooi vind, en zeker tegenover de pc had ik er meer van verwacht.

dat ik splinter cell ook qua gameplay een stuk minder leuk vind dan MGS is weer een heel ander verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 16:28:
[...]

wat walg ik van mensen die proberen slim te zijn
ik zeg alleen dat ik splinter cell op het gebied van graphics niet helemaal mooi vind, en zeker tegenover de pc had ik er meer van verwacht.

dat ik splinter cell ook qua gameplay een stuk minder leuk vind dan MGS is weer een heel ander verhaal
Ik PROBEER liever slim te zijn dan DOM over te komen... :O Wat voor waarde heeft het om hier te melden hoeveel karteltjes meer een game heeft?! :? En dan nog achteraf melden dat je het minder van dan MGS... speel gewoon wat je wil spelen! (by the way: ooit MGS op de PS2 gezien? Goeie game ja... MET veel kartelrandjes! Zo zie je maar weer, graphics bepalen niet alles... ) En als je je mening geeft, zorg er dan voor dat die ergens op slaat en onderbouwd wordt. Anyway, ik verspil m'n energie.. :z Later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan probeer jij dus slim te zijn, maar je komt ook dom over :O
wat walg ik eigenlijk van mensen die games puur beoordelen op graphics.... Ik vind sfeer veel belangrijker.... het geheel, beeld + geluid + gameplay...... perfectie daarvan...
Dit is duidelijk een flame richting het feit dat ik splinter cell qua graphics gewoon minder vindt dan de pc versie ervan..
En dan nog achteraf melden dat je het minder van dan MGS... speel gewoon wat je wil spelen!
Dat doe ik ook :? zeg ik dat jij splinter cell niet mag spelen ofzo :?
(by the way: ooit MGS op de PS2 gezien? Goeie game ja... MET veel kartelrandjes! Zo zie je maar weer, graphics bepalen niet alles... )
zeg ik dat dan :? |:(
En als je je mening geeft, zorg er dan voor dat die ergens op slaat en onderbouwd wordt. Anyway, ik verspil m'n energie.. :z Later!
Lees eens mijn eerdere posts in dit topic, een tijdje terug heb ik al duidelijk gemaakt wat ik van MGS vond tegenover splinter cell.

probeer voortaan eerst te denken voordat je iets neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
haha dat gaat echt nergens over, ga ergens anders je frustraties kwijtraken (geld voor beide overigens :P)

Maar goed, graphics op pc mogen ook wel wat beter zijn, aangezien een goede videokaart al evenveel kost als een xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 16:52:
Dan probeer jij dus slim te zijn, maar je komt ook dom over :O

[...]

Dit is duidelijk een flame richting het feit dat ik splinter cell qua graphics gewoon minder vindt dan de pc versie ervan..

[...]

Dat doe ik ook :? zeg ik dat jij splinter cell niet mag spelen ofzo :?

[...]

zeg ik dat dan :? |:(

[...]

Lees eens mijn eerdere posts in dit topic, een tijdje terug heb ik al duidelijk gemaakt wat ik van MGS vond tegenover splinter cell.

probeer voortaan eerst te denken voordat je iets neerzet.
Impressive... NOT. :r Je verwacht toch echt niet dat ik al jouw posts ga lezen he?? 8)7 Ik heb wel wat boeienders te doen. Ik vind het geen probleem om een goede discussie te voeren...

Ik snap gewoon niet wat voor MEERWAARDE het heeft om lekker ff makkelijk opmerkingen te maken als "Splinter Cell is op de pc 10000x mooier" etc. SO WHAT?!! We hebben het hier wel over een console... tuurlijk ziet de game er op de pc beter uit... daar zit meer power in, steeds nieuwere technologie... hogere resoluties... plus meer tijd voor de makers om de game te fine tunen en enkele bugs eruit te halen......

Ik vind de xbox een mooi apparaat. Tot veel in staat, vooral als ik kijk naar games als HALO.... een dikke pc kost mij als student op dit moment iets teveel.... ik ben al aan het sparen, wil binnen een jaartje wel een nieuwe pc weer....... en ondertussen speel ik goede games op m'n xbox en gamecube. Ik dwaal af.

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
kingnbajam schreef op 19 januari 2003 @ 17:26:
Ik snap gewoon niet wat voor MEERWAARDE het heeft om lekker ff makkelijk opmerkingen te maken als "Splinter Cell is op de pc 10000x mooier" etc. SO WHAT?!! We hebben het hier wel over een console... tuurlijk ziet de game er op de pc beter uit... daar zit meer power in, steeds nieuwere technologie... hogere resoluties... plus meer tijd voor de makers om de game te fine tunen en enkele bugs eruit te halen......
wat maakt het uit dat iemand dat zegt dan? Hou maar op met deze discussie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Bong-One schreef op 19 januari 2003 @ 17:23:
Maar goed, graphics op pc mogen ook wel wat beter zijn, aangezien een goede videokaart al evenveel kost als een xbox :)
:D
Dat is wel waar, voor t geld van GeforceFX zodirect kan je 2 xdozen met spellen kopen ofzo 8)7
Eigenlijk wel apart :)

Waarom zitten er btw geen musthaves aan te komen :/
Nja, voor sommige mensen wel, maar voor mij niet :P
Kwil BG: Dark Alliance, maar verder heb ik niets nodig, das wel jammer..

Iemand nog leuke tips? Kheb nu Halo, DOA3, Blinx, Mechassailt, Timesplitters2, Ty, THPS4.. En splinter cell ga ik maar niet kopen, want ik vond de demo wat tegenvallend als ik eerlijk ben, misschien alssie budget is :Y)

btw, stop met flamen (of geruzie, whatever 8)7), of er wordt een modje geschopt >:)
En ReV3rEnD, van jou had ik toch beter verwacht, hoor ;)
En kingnbajam ken ik niet, dus ik weet niet wat ik van je moet verwachten :P (nofi :))

[ Voor 18% gewijzigd door Okyah op 19-01-2003 17:35 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Okyah schreef op 19 January 2003 @ 17:30:
[...]

:D
Dat is wel waar, voor t geld van GeforceFX zodirect kan je 2 xdozen met spellen kopen ofzo 8)7
Eigenlijk wel apart :)

Waarom zitten er btw geen musthaves aan te komen :/
Nja, voor sommige mensen wel, maar voor mij niet :P
Kwil BG: Dark Alliance, maar verder heb ik niets nodig, das wel jammer..

Iemand nog leuke tips? Kheb nu Halo, DOA3, Blinx, Mechassailt, Timesplitters2, Ty, THPS4.. En splinter cell ga ik maar niet kopen, want ik vond de demo wat tegenvallend als ik eerlijk ben, misschien alssie budget is :Y)

btw, stop met flamen (of geruzie, whatever 8)7), of er wordt een modje geschopt >:)
En kingnbajam ken ik niet, dus ik weet niet wat ik van je moet verwachten :P (nofi :))
Panzer Dragoon Orta ruled de pan uit! _/-\o_ En verheug je maar alvast op de nieuwste Perfect Dark.... :9 Er komen genoeg games die de moeite waard zijn, believe me.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

kingnbajam schreef op 19 januari 2003 @ 17:41:
[...]

Panzer Dragoon Orta ruled de pan uit! _/-\o_ En verheug je maar alvast op de nieuwste Perfect Dark.... :9 Er komen genoeg games die de moeite waard zijn, believe me.........
Ohja, ik was Perferct Dark Zero even vergeten :) Maarja, dat wordt als t goed is een betere timesplitters :) (GE en PDclassic 8ig :))
Panzer Dragoon, tja, kweet nog niet, dat heb ik indertijd op de Saturn wel gespeeld, was wel leuk, maar niet voor al te lang achter elkaar..
Maar kvraag me eigenlijk af of er nog iets als Diddy Kong Racing gaat uitkomen voor de xdoos >:)
Dat zou ik echt wel willen :)
Maarja, dan moeten er wel andere characters in, want DK/Mario/etc zijn natuurlijk niet van Rare..
Maar verder, nja, KOTOR lijkt me wel koel, maar die komt ook voor de pc...
En Halo2 duurt nog zoooo lang :/
Oeh en wat is de algemening over Vex? Gaat dat iets worden? :)
Kheb een filmpje gezien van t spel (op de cube weliswaar, maar t spel is t zelfde) en t leek me niet onaardig :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 19 januari 2003 @ 17:30:
[...]

wie ben jij nou weer? :P

maar panzer dragoon is dus uit? dan ga ik hem binnenkort maar eens scoren :Y) kben benieuwd of hij hetzelfde voelt als de oude serie, graphics zijn iig dik in orde :)

eerder in het topic hoorde ik dat er ook een DBZ spel zou komen voor de box, iemand meer info hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

dus bestel je ze in pal formaat :7 B) :Y) :)

hehe >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam
wtf is jouwn probleem?

Ik speel liever eenzelfde spel dat er beter uit ziet dan eenzelfde spel dat er slechter uit ziet!!!!!!
DUIDELIJk? MIJN MENING<----- DUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 20:54:
[...]

wie ben jij nou weer? :P

maar panzer dragoon is dus uit? dan ga ik hem binnenkort maar eens scoren :Y) kben benieuwd of hij hetzelfde voelt als de oude serie, graphics zijn iig dik in orde :)

eerder in het topic hoorde ik dat er ook een DBZ spel zou komen voor de box, iemand meer info hierover?
Nog niet in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Okyah schreef op 19 January 2003 @ 17:30:

Er is al een modje geschopt })

De heren kingnbajam en ReV3rEnD en FLiP.m0 mogen vanaf nu een beetje meer denken om wat ze zeggen/in-typen.
En vooral wat minder op de man spelen! (kingnbajam)

Laat dit aub niet weer gebeuren want dan komen jullie er een stuk minder vanaf!

Bedankt voor uw aandacht :*

[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 20-01-2003 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel op het internet :P
M@NIC schreef op 19 January 2003 @ 23:18:

[...]

Er is al een modje geschopt })

<font color=blue>De heren kingnbajam en ReV3rEnD en <i>FLiP.m0</i> mogen vanaf nu een beetje meer denken om wat ze zeggen/in-typen.
En vooral wat minder op de man spelen! (kingnbajam)

Laat dit aub niet weer gebeuren want dan komen jullie er een stuk minder vanaf!</font>

Bedankt voor de aandacht :*
omg word ik er ook weer bij gezet :X . argh modjes ook altijd ;) . zelfde met die leraren, ze pakken gewoon iedereen die ze zien en verdacht lijken :P . Ik zal wel netjes op mijn woorden passen en mijn mening beter onderbouwen etc.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead to rights is so MOEILIJK. Ik zit pas in hoofdstuk 2 en ik moet boxen en dat is zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 10:03:
Dead to rights is so MOEILIJK. Ik zit pas in hoofdstuk 2 en ik moet boxen en dat is zo irritant.
Ja ik vind de controls ook wat irritant. Nog ff wennen :P Zit pas in level 1 waar alles wordt uitgelegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

k heb zaterdag aggresive inline gekocht, dat spel is dik man :) echt lau, goede gameplay, relaxte muziek, betere graphics, lekker relaxt scate spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 16:52:
[...]

Ja ik vind de controls ook wat irritant. Nog ff wennen :P Zit pas in level 1 waar alles wordt uitgelegd :D
wacht maar in hoofdstuk 3. OMG dan ga je zweten. Echt waar dan vraag je je af of je wel een echte gamer bent want daar word je echt fucking gestoord van. Maar voor de rest wel een uber spel. Het is dan wel moeilijk maar je wilt wel steeds verder gaan. Geduld is een schone zaak.

Maar dat boxen is irritant. Zie je vanzelf wel. Is wel grappig al die mini games maar wel frustrerend.

BTW die screenshots van splinter cell zijn niet van de GC maar zijn allebei van de PS2. och ja waar maak ik me druk om :P .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Bizzarro schreef op 20 January 2003 @ 16:54:
k heb zaterdag aggresive inline gekocht, dat spel is dik man :) echt lau, goede gameplay, relaxte muziek, betere graphics, lekker relaxt scate spel :)
een lau en dik spel, wat moet ik me daar bij voorstellen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op 20 January 2003 @ 16:57:
[...]

Als je van thps houd dan is agressive inline een mooi alternatief. Is eens wat anders dan op een plankje. Alleen ik vind sommige dingen een beetje vreemd uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

sverzijl schreef op 20 January 2003 @ 16:57:
[...]

gewoon supergoed :9 hehe, ok, hij heb wel wat minpuntjes, maar da heb ieder spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

De geruchten gaan dat Microsoft interesse heeft in de games tak van Multimedia gigant Vivendi. Zoals misschien bekend loopt Vivendi niet helemaal lekker financieel gezien, maar het bedrijf heeft wel een groot aantal licenties in hun bezit ( Lord Of The Rings bijv. ).
Hier het bericht op Xboxworld.nl
Vivendi Universal is het grote moederbedrijf van immense namen zoals Blizzard, Sierra en Black Label en natuurlijk ook andere giganten als Universal Studios en Barclay. Je zou zeggen dat zo'n bedrijf het goed zou doen maar de geruchten doen anders denken.

Het schijnt dat Vivendi Universal van plan is haar games divisie aan Microsoft te verkopen voor een schamele $1.6 miljard dollars. Microsofts eerdere strategie wijst er op dat MS alleen geinteresseerd is in wat kleinere bedrijven zoals Bungie en minder animo heeft voor giganten zoals Vivendi Universal. Zoals gebruikelijk laat Microsoft geen woord vallen over dit gerucht. Tijd zal het zeggen, just another day in Xbox business.
Zoals je ziet zijn dat niet de minste namen, zeker Blizzard en Sierra hebben al veel PC-toppers voortgebracht. Het wordt afwachten, want Microsoft wordt ook genoemd als overname kandidaat van Midway, en kandidaat voor aandelen in Sega. Het lijkt erop dat je niet meer meetelt als Microsoft geen interesse in je heeft ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ik ben sinds een paar dagen begonnen met HALO en blijf me verbazen over de game.... pure klasse gewoon. Ik heb dit gevoel niet meer gehad sinds Half Life..... maybe ben ik wel raar, maar ik krijg gewoon kriebels all over my body tijdens het spelen... van de spanning en zenuwen!!! :) Super singleplayer ervaring tot nu toe..... en ik kan ook al niet meer wachten tot ik dit juweeltje online kan spelen. Ok, dat was het! Wilde het ff kwijt.. hehehe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd genoeg kan halo mij niet zo boeien, niet dat ik het een slecht spel vindt, maar als ik mocht kiezen ga ik toch liever tony hawken, wat vreemd is aangezien ik een 3dshooterfanaat ben :)

speelt hier iemand morrowind btw op de xbox? mijn xbox is zelfs al eens vastgelopen op dit spektakel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op 20 January 2003 @ 21:04:
ik ben sinds een paar dagen begonnen met HALO en blijf me verbazen over de game.... pure klasse gewoon. Ik heb dit gevoel niet meer gehad sinds Half Life..... maybe ben ik wel raar, maar ik krijg gewoon kriebels all over my body tijdens het spelen... van de spanning en zenuwen!!! :) Super singleplayer ervaring tot nu toe..... en ik kan ook al niet meer wachten tot ik dit juweeltje online kan spelen. Ok, dat was het! Wilde het ff kwijt.. hehehe....
Ik vond het ook geweldig alleen op het einde is het best heel erg langdradig.....op en neer lopen enzo :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, de outdoor levels waren toppie toppie, lekker lekker, maar de indoor levels werden nogal saai, en langdradig, telkens heen en weer, al vond ik de library wel cewl, maar te groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg die Warthog niet eens naar dat plaatsje binnen die gestelde tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:56:
Krijg die Warthog niet eens naar dat plaatsje binnen die gestelde tijd...
niet zo moeilijk. De eerste keer haalde ik het ook niet. Maar de tweede keer gewoon door knallen en als je stopt om opgehaald te moeten worden moet je alvast door rijden ofzo.

Maar die FPS droppen daar wel als een gek voor een langen tijd...niet meer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
spoiler alert anyone? :( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
ja, de outdoor levels waren toppie toppie, lekker lekker, maar de indoor levels werden nogal saai, en langdradig, telkens heen en weer, al vond ik de library wel cewl, maar te groot
niet zo moeilijk. De eerste keer haalde ik het ook niet. Maar de tweede keer gewoon door knallen en als je stopt om opgehaald te moeten worden moet je alvast door rijden ofzo.

Maar die FPS droppen daar wel als een gek voor een langen tijd...niet meer normaal.
:(

Ok ok... zo erg was het ook weer niet nee... hehe.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kingnbajam schreef op 21 January 2003 @ 13:26:
[...]

[...]

:(

Ok ok... zo erg was het ook weer niet nee... hehe.... :D
als je dat een spoiler noemt dan weet ik niet wat je een echte spoiler noemt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

oh, er zijn indoor en outdoor levels :X

sorry mensen, nu heb ik t vern**kt voor jullie :)

da ken je toch geen spoiler noemen man, dis nog geen eens bumper :9 (ff nadenken| spoiler<>bumper >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/nieuws/kungfuchaos_logo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/kungfuchaos_076.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/kungfuchaos_068.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/kungfuchaos_061.jpg

Klik voor meer screens en info

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/nieuws/sudeki_logo001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200301/1043138088_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200301/1043138088_1.jpg

Bron : Gamer.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/nieuws/bruteforce_logo001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bruteforce078.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bruteforce060.jpg

Klik hier voor meer screens en info

Nieuwtjes

- Het gerucht gaat dat Microsoft een groot deel van de door het failliete Rage te koop aangeboden games wil kopen. Het zou gaan om de volgende titels : Team SAS, Twin Calibur, Lamborghini en E-Racer, alle vier al in ontwikkeling bij Rage voor de Xbox.

- De Xbox heeft nu officieel de tweede plaats verworven in de totale verkoopcijfers. In Europa is de userbase op dit moment zo verdeeld : Op de eerste plaats in Europa staat nog steeds de PS2 met 68.9%, gevolgd door de Xbox met 20,4%. De NGC heeft 10,7%.

- Er komen action figures van karakters uit Xbox games. Eerste game die genoemd wordt is vanzelfspreken Halo. JoyRide/Race Champions Ertl zal de beeldjes vervaardigen en er is al een prototype van Cortana.

- Peter Moore treedt in dienst bij de entertainment tak van Microsoft ( waar de Xbox ook onder valt ). Deze oude topman van Sega was verantwoordelijk voor het relatieve succes van de Dreamcast door zijn marketingstrategiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

_/-\o_ at audiRS4 voor zn nieuws elke keer, die spellen gaan alle 3 roeleren

en die sega man zie ik ook wel zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
het begint er steeds beter uit te zien voor de xbox... het ziet er inderdaad uit dat dit 3 supergames gaan worden.... niet alleen qua graphics maar ook door gameplay! Tenminste, dat hopen we natuurlijk.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Heeft iemand TOEJAM AND EARL3 al ergens in Nederland gezien?
Ik hoorde van iemand dat ie um in de Bart Smit heeft gezien,...
Komt iemand daar vandaag nog toevallig?

Laat me ut effe weten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Dr0pSHoT schreef op 22 januari 2003 @ 13:20:
Heeft iemand TOEJAM AND EARL3 al ergens in Nederland gezien?
Ik hoorde van iemand dat ie um in de Bart Smit heeft gezien,...
Komt iemand daar vandaag nog toevallig?

Laat me ut effe weten dan :)
Ik kan je zeggen dat het spel in eerste instantie heel leuk is maar als je het een paar keer hebt gespeeld dan is de lol er snel van af. volg deze link:

http://xbox.ign.com/articles/375/375123p1.html

En zeg dan nog eens wat je ervan vind en of je hem nog steeds zoekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

tja, niet erg geweldige review, maar ja, boeie, k had ook ergens gevonden dat pgr slecht zou zijn, vind t vet roeleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
Toejam and Earl 3 MOET gewoon de shit worden ;(

[ Voor 5% gewijzigd door dvdgrs op 22-01-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Bizzarro schreef op 22 januari 2003 @ 16:51:
tja, niet erg geweldige review, maar ja, boeie, k had ook ergens gevonden dat pgr slecht zou zijn, vind t vet roeleren :P
PGR rules ook :) Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de besturing nu tegen vind vallen. Het was een van mijn eerste race-games op de XBoX, en wist niet beter. Maar nu ik SegaGT en Colin McRae gespeeld heb moet ik eerlijk bekennen dat die het beter voor elkaar hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb pgr zoveel gespeeld :) k suckte in t begin zwaar in sega gt 2002 :P hehehehe, maar dat valt gelukkig nu wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Way to go MS: promotie in japan _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.emulationgalaxy.co.yu/images/xbox-japan.jpg

beter gaan ze t hier ook zo doen :9

k d8 eerst dat t niet om een xbox reclame ging :+

[ Voor 16% gewijzigd door Bizzarro op 22-01-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Neejoh schreef op 22 January 2003 @ 17:21:
[...]

PGR rules ook :) Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de besturing nu tegen vind vallen. Het was een van mijn eerste race-games op de XBoX, en wist niet beter. Maar nu ik SegaGT en Colin McRae gespeeld heb moet ik eerlijk bekennen dat die het beter voor elkaar hebben!
PGR is ook meer arcade dan SegaGT en CMR. Hoewel ik PGR nog steeds één van d betere racers op de Xbox vind. Lang speelbaal, en mooie auto's, het wachten is nu op deeltje twee.

Heb overigens vandaag Blinx binnengekregen, eerste indruk is positief, maar heb er nog maar kort mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
pfffffffff........ ben eindelijk klaar met level 5 van HALO..... damn, wat is vliegen cool zeg in die alien vliegtuig.... >:) Om nog maar niet te spreken van die tank.... oh boy oh boy, wat een game!

Bungie heeft slim elementen geleend uit MDK, Half-Life, Unreal en System Shock 2......... maar de game is echt geweldig! Ik blijf het zeggen....... 8)

Ok, ik ga zo slapen... morgen weer leren voor m'n tentamen :( Maar goed, de captain in HALO schijnt tegen te moeten worden gehouden... ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen! Vrijdagavond zal ik het weten... of misschien morgenavond, als ik niet genoeg discipline heb om van m'n xbox af te blijven... >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Waarom koopt Microsoft niet gewoon heel Sega over en noemt men de Xbox in Japan gewoon de Sega Xbox :P Zijn ze direct van het gezeur af dat Jappen geen Amerikaans spul slikken ;) (niet doordenken 8)7 )

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 23 januari 2003 @ 09:42:
Waarom koopt Microsoft niet gewoon heel Sega over en noemt men de Xbox in Japan gewoon de Sega Xbox :P Zijn ze direct van het gezeur af dat Jappen geen Amerikaans spul slikken ;) (niet doordenken 8)7 )
Of wat ik zelf een goed idee zou vinden. Dat ze na overname van sega. Van de XboX next een sega console maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 10:15:
[...]

Of wat ik zelf een goed idee zou vinden. Dat ze na overname van sega. Van de XboX next een sega console maken.
yeah right. :z :z :z

Net nu microsoft zoveel geld heeft gestopt in de xbox (de naam alleen al)...

De console-strijd is nu in ieder geval vrij heftig... xbox-live komt... plus nog allemaal topgames voor alle drie de consoles.... (met name voor de cube, xbox ook :*) ... ps2 leunt teveel op dezelfde soort games vind ik )

Bij de next-gen consoles :9~ :9~ :9~ wordt het firework tussen microsoft en sony.... weet niet wat nintendo van plan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

die gaat weer verder met speelkaarten maken :z :z :z :z :z :z :z :z

[ Voor 27% gewijzigd door Bizzarro op 23-01-2003 14:15 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.