Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:49:
[...]
Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik dit moet vragen maar ok...
Wat is in godsnaam de logica achter sega gt 2002???
Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar het schiet gewoon niet op... Iedere keer als ik een extra license haal worden m'n tegenstanders beter, geen probleem, maar als ik m'n auto upgrade om ze bij te houden lijkt het wel alsof zij dat ook doen!! Ik hou met m'n rx7 (378 pk) een Opel Speedster niet eens bij?
Wie kan mij inzicht geven in dit spel (of een goeie strategie geven ofzo) want op deze manier verdien ik niks bij maar moet ik wel iedere keer m'n auto repareren...
En in de gewone event-races, iedere keer zijn de circuits anders, heeft dit nog nut? Of blijven ze oneindig rouleren? Ik vind dit een vaag systeem, zo zit er toch helemaal geen lijn in het spel? In de official races verdien je nooit genoeg geld om die helemaal te doorlopen, maar het spel geeft ook geen hint ofzo...
het gaat ook niet perse om het vermogen van de wagen.
en tuurlijk word de computer beter naarmate jij ook beter wordt.
anders zou je alles makkelijk winnen.
en met offcial races valt genoeg geld te verdienen.
je kan ook de wagens verkopen die je wint.
ik heb 1 wagen voor een miljoen verkocht.
gelijk gt-r34, impreza en en een nsx gehaald en getuned heb nog 600.00 over.
en van het bijhouden van de tegenstanders.
geen een auto van mij houd de computer bij op een rech stuk(op ford GT concept na dan)
maar dat is juist het leuke.
ik vind de ford GT concept niet zo leuk je wint er met gemak alles mee uitdaging is eraf.
met mijn rx-7, en lancer VI
is het moeilijker en daardoor leuker.
op rechte stukken verlies ik terrein maar bij de bochten win je terrein hier door is het moeilijker zeg maar.
verder vind ik niet dat er logica in een racegame hoeft te zitten.
ben nu bijna klaar met seizoen 2.
vind het een geweldig spel