Het grote XBOX topic deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:53

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

jazzVL schreef op 10 January 2003 @ 02:07:
damn man
krijg de ss license maar niet gehaald
erg lastig
voor de rest geweldige game
rij nu rond met een rx-7
heb een aantal auto's gewonnen waaronder een ford GT
maar de rx-7 blijft leuk:)

nu alleen nog die ss licence halen en dan nog 1
na de ss license is er niks meer, dat is de hoogste, je krijgt daarna nog een seizoen, alleen voor de cash, niks bijzonders aan, beetje kort spel eigelijk,

ik kan de Ford GT Concept (max tune) erg aanbevelen, ik win er alles mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
PWM schreef op 10 January 2003 @ 09:27:
[...]

Daar zit ik ook mee vast, al 100 keer geprobeerd, maar het lukt echt niet. Ik kom steeds 2 seconden tekort

ps. net gekeken, ik heb 2 weken geleden een Xbox gekocht.... zie ik net dat het een V1.0 is :(
ik ook zoiets
1 of 2 secs
echt irri
Bizzarro schreef op 10 januari 2003 @ 11:12:
[...]

na de ss license is er niks meer, dat is de hoogste, je krijgt daarna nog een seizoen, alleen voor de cash, niks bijzonders aan, beetje kort spel eigelijk,

ik kan de Ford GT Concept (max tune) erg aanbevelen, ik win er alles mee
voorlopig heb ik met rx-7 ook aardig wat gewonnen alle seizoenen.
maar ik zal wel sparen voor die ford.
moet eerst flink wat auto's verkopen:P

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op 10 January 2003 @ 09:43:
Ik heb net de Intertoys een mailtje gestuurd dat ik zeer onstemd ben dat ik een 1.0 versie heb gekocht. Eens kijken hoe ze reageren.
Wat is er mis mee dan :?
Ik heb ook een v1.0, en ik ben er happy mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ja wat is er mis met de 1.0? Ik heb zelf een 1.1 maar wat is er mis met de 1.0? Ik bedoel die 2 gb extra op de 1.1 worden niet eens gebruikt en die fan die dr niet meer op de gpu zit zal je ook niet missen nou ja.. Ik weet het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 09:34
PWM schreef op 10 januari 2003 @ 09:43:
Ik heb net de Intertoys een mailtje gestuurd dat ik zeer onstemd ben dat ik een 1.0 versie heb gekocht. Eens kijken hoe ze reageren.
Ik denk dat Intertoys niet eens het flauwste benul heeft waar je het over hebt als je zo'n mail stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
de meeste shops weten het niet waar je het over hebt als je het hebt over massive pack of sega pack.

je moet altijd naa de prijs vragen en wat erbij zit dan weten ze wel wat ze moeten zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
OcNewB schreef op 10 January 2003 @ 13:19:
Ja wat is er mis met de 1.0? Ik heb zelf een 1.1 maar wat is er mis met de 1.0? Ik bedoel die 2 gb extra op de 1.1 worden niet eens gebruikt en die fan die dr niet meer op de gpu zit zal je ook niet missen nou ja.. Ik weet het ook niet.
Ik heb ook nog een 1.0, en zit 10gig in :+ Maar ik kan het wel begrijpen, als ik er nu een zou kopen zou ik ook de 1.1 willen, logisch toch?

Moet eerlijk zeggen dat dat USB geintegreerd wel makkelijk is, want die draadjes zitten niet goed bij mij volgens mij. Af en toe doet die gamepad het ff niet, of blijft het steken met schieten enzo :| Niet vaak, maar af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
While Microsoft isn't showing much in terms of new Xbox products at the Consumer Electronics Show in Las Vegas, Bill Gates did reference one new Xbox product that is scheduled for release this year. The unnamed product is, like many of Microsoft's new products at the convention, designed to move your media from place to place, allowing you to, say, network your Xbox to your PC and play media stored on that PC on your television via the Xbox.
Hoe vind je die dan? soort Xboxmediaplayer maar dan legaal :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 15-09 23:35

Wom

xonide schreef op 10 January 2003 @ 17:15:
[...]

Hoe vind je die dan? soort Xboxmediaplayer maar dan legaal :)
Dit zat eraan te komen. Ik weet nog wel dat bij de introductie ookal sprake was van 'homestation'. Dit zou dan een Xbox met meerdere functies worden. In principe dus wat er nu gelanceerd gaat worden. Dit is ook de richting die MS en Sony uitwillen. Een all-in-one entertainment set.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, en dat mag ik niet zo erg, een spelcomputer is een spelcomputer, geen internet browser en al die shit (want dat gaat ook nog wel eens komen), hoewel ik blij ben met de dvd speler, vind ik niet dat er nog meer gead moet gaan worden aan een console, ken je net zo goed gewoon een PC met een gamepad in je kamer zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Veel filmpjes van Panzer Dragoon Orta

Ziet er héél goed uit :P

[edit]

Let wel dat er redelijk wat spoilers in de filmpjes zitten !

[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 10-01-2003 22:08 . Reden: waarschuwing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

ErectionJackson schreef op 10 januari 2003 @ 09:36:

[...]
Op de screens leek het mij een S4 ;) (Kijk maar naar de velgen en het logootje)
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/midtownmadness_099.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rsportscars.com/foto/02/audirs4-26s.jpg

Er mist inderdaad één lettertje ;)
Maargoed, dat mag de pret niet drukken, dan wordt het doen alsof het een RS4 is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
s4 en s6 heb je in redelijk veel race games
mar ben nog geen rs4 tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

jazzVL schreef op 10 januari 2003 @ 22:32:
s4 en s6 heb je in redelijk veel race games
mar ben nog geen rs4 tegen gekomen
Onterecht natuurlijk. Hij is wel downloadbaar voor NFS3 en 4, maar goed dat is wel weer erg offtopic ;)

Heb trouwens sinds gister Crash in mijn bezit. Dit is echt de Destruction Derby voor de Xbox ( niet dat er een andere soortgelijke game is op de Xbox, maar toch ), redelijk veel uitgebreide modussen, redelijke graphics, en veel fun. Alleen jammer van de framedrops en de soms wat mindere camerezwiepen. Mensen die DD goed vonden moeten deze zeker even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

waarom wordt er toch zo geg*ild op die RS4, ik ken het hele model niet eens (sorry) maar t zal ongetwijfeld een laue bak zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
rs4 monster bak van audi
nu heb je ook rs6
ook monsterbak.
rijd de normale porsche 911 zo voorbij
911 turbo word lastiger maar tot de 120 moet nog lukken maar daarna trekt porsche turbo hem er wel uit.

maar het is waarschijnlijk de snelste stationcar die er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 10 januari 2003 @ 22:35:

Heb trouwens sinds gister Crash in mijn bezit. Dit is echt de Destruction Derby voor de Xbox ( niet dat er een andere soortgelijke game is op de Xbox, maar toch ), redelijk veel uitgebreide modussen, redelijke graphics, en veel fun. Alleen jammer van de framedrops en de soms wat mindere camerezwiepen. Mensen die DD goed vonden moeten deze zeker even checken.
Ik heb Crash ook al een paar keer gespeeld, is erg lachen als je het met z'n vieren speelt :)
Ik weet alleen niet of er nog meer auto's unlockbaar zijn? Zal vast wel, want 3 auto's vind ik maar weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 10 January 2003 @ 22:43:
[...]

Ik heb Crash ook al een paar keer gespeeld, is erg lachen als je het met z'n vieren speelt :)
Ik weet alleen niet of er nog meer auto's unlockbaar zijn? Zal vast wel, want 3 auto's vind ik maar weinig :P
Zeker wel, de eerste drie wagen zijn zeg maar de standaard wagens van iedere catagorie. Er zit iets van 12 wagens in totaal in als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 10 January 2003 @ 22:36:
waarom wordt er toch zo geg*ild op die RS4, ik ken het hele model niet eens (sorry) maar t zal ongetwijfeld een laue bak zijn
Ik kan nu wel een heel verhaal gaan ophangen waarom de RS4 ( en dan met name de Avant ) mijn favouriete auto is, maar ik zal je dat besparen.

Neem maar van mij aan dat het een brute bak is die menig porscherijder laat zweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 10 January 2003 @ 22:46:
[...]

Ik kan nu wel een heel verhaal gaan ophangen waarom de RS4 ( en dan met name de Avant ) mijn favouriete auto is, maar ik zal je dat besparen.

Neem maar van mij aan dat het een brute bak is die menig porscherijder laat zweten ;)
hmmm, mot m dan toch maar eens in een game ergens gaan checken, zit ie toevallig in GT 2002? :P heb ff geen zin nu om te kijken, zit net relaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Hij zit niet in GT 2002, helaas.

Nog even een leuk gerucht, het schijnt dat Phantasy Star Online ( je weet wel, die Sega MMORPG ) geen extra kosten met zich mee zal brengen. Zie : http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=11846

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

neenee, dat zeggen ze altijd als ze een produkt gaan promoten ;)

maar laten we hopen dat het waar is :) _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Bizzarro op 10-01-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Gerucht is de wereld in geholpen door OXM. Apart detail is, dat er volgens dat artikel voor de GC naar alle waarschijnlijkheid wel betaald moet worden. Maar goed, afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, maar dat is ook iets logischer, dan mot sega de servers draaien, en voor de box doet microsoft t, die staan toch wel aan, dus maakt t voor hen ook niet uit of die server aan staat of niet, dus hoeven ze geen (extra) ervoor te hebben

(sorry voor wazige taal, t is al laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Misschien dat je daar wel eens gelijk in kan hebben ja. Het scheelt zeker kosten doordat MS zelf de servers beheert en onderhoud. Maar voor een MMORPG zou het toch uniek zijn om geen maandelijkse kosten te betalen.

Geruchten
Gamer.nl berichtte vandaag over twee bijzondere geruchten.

- Bungie zou naast Halo 2 bezig zijn met een spel dat waarschijnlijk een RTS of een MMORPG wordt. Dit nieuwe project komt van de mensen die met het afgeblazen Phoenix Project bezig waren.

- Hal-Life 2 wordt een Xclusive. Nu is dit nog maar een gerucht ( HL2 is nog geeneens officiëel aangekondigd ), maar PC gamers zouden niet moeten vrezen voor hun versie. Het betreft een console-exclusive. Net als Halo 1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik weet nie hor, maar halo1 gaat ook op pc uitkomen, en splinter cell was ook een xclusive???? :+

en t is niet uniek, t is xbox :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bizzarro op 10-01-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
half life 2 wel op box maar niet op pc, lijkt me een beetje sterk... misschien is de box de enige console waar hij voor uitkomt, maar ik kan me niet voorstellen dat hl2 niet op de pc word gereleased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, idd, er stond ook een keer in de PU: only on xbox betekent vooral: en niet op een andere console, dus vandaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik bedoelde dus ook een exclusive wat consoles betreft, niet van alle systemen. HL2 zal dus gewoon op de pc komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
yes heb eindelijk alle license gehaald.
en als reward de viper.
heb ook de GT concept gekocht
alleen die bak is snel zo snel dat het eigenlijk niet meer leuk is,
(voor seizoen 2 dan)
je wint er alles met gemakt mee.

ben daarom maar weer terug gegaan naar m'n rx-7 eens kijken hoever ik daarmee kom.

btw met welke bak kan ik de drag races winnen?
de GT's en viper verlies ik allemaal van hun echt irri.

en nog iets
welke nsx is beter?
acura of honda? en welk type want als je raced dan zie je de 2 types van honda hoger gerankeerd staan dan de acura.
welke honda hoger staat verschilt vaak maar welke is over het algemeen beter?

[ Voor 24% gewijzigd door jazzVL op 11-01-2003 02:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:09
Wie heeft Lotus Challenge al gespeeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

bij event race he, hoe krijg je al die andere races unlocked, want bij een heleboel heb ik nog "no entry" terwijl ik de hele official races heb uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een auto van een andere tijd kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bizzarro schreef op 11 januari 2003 @ 10:50:
bij event race he, hoe krijg je al die andere races unlocked, want bij een heleboel heb ik nog "no entry" terwijl ik de hele official races heb uitgespeeld
Daar moet je verschillende soorten auto's voor hebben.
Voor bijv. de race uit de jaren 70 een auto uit de jaren 70, bij de rally race een 4WD auto enz.
Heb m een aantal weken geleden uitgespeeld na de SS license, jammer genoeg kan ik er nu minder plezier aan beleven. Splinter Cell is nu mn spel wat ik speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, ik heb er ook plezier aan gehad (alleen mp nog) en ik speel nu ook SC, ik zit alleen vast, das beetje jammer, als ik iemand neer schiet, game over (nee, geen civilian) en als ik er langs loop game over, ergens in eerste leven:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Screens Brute Force
Na 6 maanden wachten is het hoge woord er eindelijk uit. Brute Force krijgt wel System Link en Downloadable Content, maar krijgt geen Xbox Live support...Awww!

Wat is er veranderd aan Brute Force? De developer Digital Anvil wilde op de eerste plaats er voor zorgen dat het spel een juweel word voor de xbox. Zo hebben ze deze grafisch verbeterd en de gameplay geoptimaliseerd. Maar het belangrijkste is natuurlijk de toevoeging van System Link en Downloadable Content via Xbox Live!

De meeste tijd is gestoken in het aantrekkelijker maken van het spel door het tweaken van de gameplay en de interface. Laten we eerlijk zijn de versie die wij gezien hadden gaaf, maar niet niet optimaal. Door de toevoeging van systemlink (leve de xboxconnect! ) en Downloadable Content word dit spel niet alleen must have, maar heel goed mogelijk ook Triple AAA kwaliteit.

Wat voor spel mogelijkheid heb je met Brute Force? Een unieke single-player uitdaging waarin je met vier spelers samen de single-player campagne kunt doorlopen. Het voordeel van de Brute Force "co-op" is dat iedereen direct kan mee spelen of het spel kan verlaten zonder een nieuw spel op te starten. Uiteraard is er een Deathmatch en een Squad Deathmatch mogelijkheid (neem het op tegen vier teams).

Anvil heeft beloofd dat op de dag dat het spel in de schappen verschijnt (medio april) ook de eerste levels via Xbox Live te downloaden zijn en men heeft beloofd om meer goodies te ontwikkelen. Al met al is dit mogelijk het Tactical Team Co-Op spel van het jaar!
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bruteforce043.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bruteforce045.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bruteforce48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bruteforce046.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/bruteforce47.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Red devil schreef op 11 January 2003 @ 10:34:
Wie heeft Lotus Challenge al gespeeld???
Niet gespeeld, maar wat ik er van gehoord heb was niet echt zo heel positief. Moet nogal aanvoelen als de laatste Testdrive's ( en dat is niet zo geweldig :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bizzarro schreef op 11 January 2003 @ 13:24:
ja, ik heb er ook plezier aan gehad (alleen mp nog) en ik speel nu ook SC, ik zit alleen vast, das beetje jammer, als ik iemand neer schiet, game over (nee, geen civilian) en als ik er langs loop game over, ergens in eerste leven:P
Grabben van achter en neerslaan kan niet in jouw geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
waarschijnlijk word je gespot door een camera of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in welke missie is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 11 January 2003 @ 21:48:
[...]

Niet gespeeld, maar wat ik er van gehoord heb was niet echt zo heel positief. Moet nogal aanvoelen als de laatste Testdrive's ( en dat is niet zo geweldig :X )
Ik ben vooral benieuwd naar dat Lamborghini, gaat ook Xbox Live ondersteunen etc, ziet er ook wel leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Exorcist schreef op 12 January 2003 @ 03:08:
[...]

Grabben van achter en neerslaan kan niet in jouw geval?
het is in het eerste level, na het 2e of 3e checkpoint ofzo, er zit een man dood te gaan op een bankje met 3 mannen erbij, en nog een op het balkon, als ik een blikje gooi, komen ze naar me toe, ze zien me niet :P en gaat weer weg, ik grab m, maar het probleem is, ik kan niet naar voren lopen als ik het pistool tegen ze hoofd heb, en als ik het op die andere kerels richt dan beginnen ze op mij te schieten, k snap er dus in t eerste level 8)7 |:( al geen zak meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Bizzarro schreef op 12 januari 2003 @ 12:10:
[...]

het is in het eerste level, na het 2e of 3e checkpoint ofzo, er zit een man dood te gaan op een bankje met 3 mannen erbij, en nog een op het balkon, als ik een blikje gooi, komen ze naar me toe, ze zien me niet :P en gaat weer weg, ik grab m, maar het probleem is, ik kan niet naar voren lopen als ik het pistool tegen ze hoofd heb, en als ik het op die andere kerels richt dan beginnen ze op mij te schieten, k snap er dus in t eerste level 8)7 |:( al geen zak meer van :)
Direct na het checkpoint sta je in een klein gangetje die naar links gaat, waarna jij waarschijnlijk gelijk rechts de trap af gaat. Dit moet je niet doen. Als je met je gezicht naar beneden de trap af kijkt (met je gezicht naar die 2 politie dudez toe) moet je even naar links boven kijken. Hier zie je een richel waar je aan moet gaan hangen :Y)
Afzetten tegen de muur recht tegenover de trap, en dan de richel vastpakken -> Over de cops heen en je laten vallen :+ Wel zorgen dat je niet gezien wordt door de man op het balkon (ziet weinig maar toch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ok dank je wel, ik ging niet de trap af ik ging naast die container zitten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 11:54:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar dat Lamborghini, gaat ook Xbox Live ondersteunen etc, ziet er ook wel leuk uit :)
Ik ben nog een beetje afwachtend. Grafisch is het in orde, maar de vorige racegames van Rage waren nou niet zo denderend op het besturingsgedeelte ( E-Racer..., En die rallygames was al net zo. ). Hopelijk hebben ze geleerd van hun fouten, want rijden in alle Lamborghini's is natuurlijk :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Neejoh schreef op 12 januari 2003 @ 13:58:
[...]

Direct na het checkpoint sta je in een klein gangetje die naar links gaat, waarna jij waarschijnlijk gelijk rechts de trap af gaat. Dit moet je niet doen. Als je met je gezicht naar beneden de trap af kijkt (met je gezicht naar die 2 politie dudez toe) moet je even naar links boven kijken. Hier zie je een richel waar je aan moet gaan hangen :Y)
Afzetten tegen de muur recht tegenover de trap, en dan de richel vastpakken -> Over de cops heen en je laten vallen :+ Wel zorgen dat je niet gezien wordt door de man op het balkon (ziet weinig maar toch...)
oh kon dat ook zo.

ik ging wel de trap af.
en dan halverwege omhoog springen om die richel vast te pakken.
toen zijwaarts voortbewegen. tot ik bij die planten kwam en mezelf wer omhoog trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 12 januari 2003 @ 14:13:
[...]

Ik ben nog een beetje afwachtend. Grafisch is het in orde, maar de vorige racegames van Rage waren nou niet zo denderend op het besturingsgedeelte ( E-Racer..., En die rallygames was al net zo. ). Hopelijk hebben ze geleerd van hun fouten, want rijden in alle Lamborghini's is natuurlijk :9~.
Uiteraard, ben gewoon benieuwd naar de nieuwe lading Xbox racegames. Gisteren maar weer eens PGR in het zwarte apparaatje gestopt en dat is nog steeds grafisch de top. Ik heb ooit gezegd dat RE daar overheen zat, maar dat vraag ik me nog maar af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Iemand een id wneer Baldur's Gate: Dark Alliance hier verkrijgbaar is? :)
Want hij's volgens mij al een tijdje uit, maar kkan em nergens vinden... :/
(Nja, bij DimensionPlus, maar daar gaat de datum steeds verder naar achteren..)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PGR is zeker grafisch nog steeds een topper in het racegenre. Maar dit komt ook denk ik doordat het een van de weinige exclusive racers is op de Xbox, RSC ziet er ook nog steeds goed uit. Sega GT 2002 is gewoon de Dreamcast versie met betere graphics in principe.

Maargoed, met spellen als Lambourghini, Racing Evoluzione, V-Rally 3, PGR2 die eraan zitten te komen op korte en middellange terwijn zal het voor de racefans een mooie tijd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Okyah schreef op 12 januari 2003 @ 15:17:
Iemand een id wneer Baldur's Gate: Dark Alliance hier verkrijgbaar is? :)
Want hij's volgens mij al een tijdje uit, maar kkan em nergens vinden... :/
(Nja, bij DimensionPlus, maar daar gaat de datum steeds verder naar achteren..)
31 Januari is de officiele releasedatum in de UK. Benelux zal wel gelijk zijn verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 12 januari 2003 @ 15:20:
[...]

31 Januari is de officiele releasedatum in de UK. Benelux zal wel gelijk zijn verwacht ik.
Ok dankje :)
Maar hij's in de UK al zo lang geleden gereviewed dat ik dacht dattie al uit zou zijn... :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Okyah schreef op 12 January 2003 @ 15:22:
[...]

Ok dankje :)
Maar hij's in de UK al zo lang geleden gereviewed dat ik dacht dattie al uit zou zijn... :)
Dan zullen ze vast een vroege beta gereviewd hebben ofzo, dat komt wel vaker voor. De PU reviewde Daiktana en UT2003 ook al lang voordat ze uitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt ook vaak al vroeg een beta als 'reviewbaar' bestempeld, zo hebben wij al een maand een Racing Evo review-copy liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 12 januari 2003 @ 15:25:
[...]

Dan zullen ze vast een vroege beta gereviewd hebben ofzo, dat komt wel vaker voor. De PU reviewde Daiktana en UT2003 ook al lang voordat ze uitkwamen.
OXM UK, dus misschien hebben ze em gewoon eerder gehad van MS? :)
Ze reviewen daan geen betas, volgens mij, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bizzarro schreef op 12 januari 2003 @ 14:06:
ok dank je wel, ik ging niet de trap af ik ging naast die container zitten:)
Dat deed ik ook...en heb het ook zo gedaan. Ik lokte 1 gast, kwam op me af en die killde ik. Meegesleept en neergelegd. Daarna precies hetzelfde met die andere.
Dan heb je nog een 3de bewaker die aant eind staat, die schoot ik gewoon dood. Niemand merkte het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Soul Calibur 2

- De Xbox krijgt als special karakter Spawn. Bij elke versie zit een special karakter zoals bij de NGC dit Link zal zijn.
- Hier kun je meer screens en een filmpje vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer 2 nieuwe spellen.

Dead or alive 3 - Het is een geweldige game en mooi maar is springen niet mogelijk? 8)7

Tonny Hawk Pro Skater 4 - Geen commentaar, geweldige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

springen is wel mogelijk uiteraard, volges mij op het d-pad omhoog drukken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Bizzarro op 12-01-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
springen is indeed mogelijk.
soms is het beetje schuin omhoogd drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
AudiRS4 schreef op 12 januari 2003 @ 15:19:
PGR is zeker grafisch nog steeds een topper in het racegenre. Maar dit komt ook denk ik doordat het een van de weinige exclusive racers is op de Xbox, RSC ziet er ook nog steeds goed uit. Sega GT 2002 is gewoon de Dreamcast versie met betere graphics in principe.

Maargoed, met spellen als Lambourghini, Racing Evoluzione, V-Rally 3, PGR2 die eraan zitten te komen op korte en middellange terwijn zal het voor de racefans een mooie tijd worden :)
dreamcast versie was qua tuning toch een stuk uitgebrieder.
dat mis ik in sega GT 2002

en verder ook de mogelijkheid om je eigen bak te bouwen mis ik ook in gt 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

jazzVL schreef op 12 January 2003 @ 21:42:
[...]

dreamcast versie was qua tuning toch een stuk uitgebrieder.
dat mis ik in sega GT 2002

en verder ook de mogelijkheid om je eigen bak te bouwen mis ik ook in gt 2002
Ik bedoel te zeggen dat Sega GT 2002 in het ontwikkelproces van Dreamcast naar Xbox game is gegaan ( net zoals wel meer Sega games ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen bekend met Fifa 2003? Ik heb hem voor een paar dagen, ga hem morgen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 22:20:
Zijn er al mensen bekend met Fifa 2003? Ik heb hem voor een paar dagen, ga hem morgen spelen :)
Beste Fifa tot nu toe. Er is goed gekeken naar de ISS serie. Schot en passingsysteem is anders, plus dat het temp nu realistischer is. Het is nog geen Pro Evolution, maar slecht is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

jazzVL schreef op 11 January 2003 @ 01:51:

Simpel, pak de Caterham, en je wint de dragraces met 2 vingers in de neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 12 January 2003 @ 18:00:
Soul Calibur 2

- De Xbox krijgt als special karakter Spawn. Bij elke versie zit een special karakter zoals bij de NGC dit Link zal zijn.
- Hier kun je meer screens en een filmpje vinden
dan koop ik toch lekker de gc versie :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

mij spreekt het woord spawn wel aan? spawncampen:P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
hey ik heb nog een vraagje, kan ik de rgb kabel van mn PSone gebruiken voor de xbox? (heb nog geen xbox :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

nee, dat kan niet (psone kabel voor ps2 wel) dit is microsoft he, ps is sony, kan je nie ech combineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
De SCART-RGB kabel is overigens wel iets verbetering tov de standaard meegeleverde kabel, maar het verschil is niet opzienbarend. Als je het alleen voor het beeld wil zou ik het niet doen. Gaat het je echter om de DD5.1 weergave, dan zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel de ps2 stroomkabel voor de xbox gebruiken :) Ik spreek uit ervaring :P
Zometeen maar ff Fifa 2003 spelen. Zijn er ook al dudes die Chase Hollywood Stunt Driver hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op 13 januari 2003 @ 13:39:
De SCART-RGB kabel is overigens wel iets verbetering tov de standaard meegeleverde kabel, maar het verschil is niet opzienbarend. Als je het alleen voor het beeld wil zou ik het niet doen. Gaat het je echter om de DD5.1 weergave, dan zeker wel.
Hmm ik merk het verschil wel degelijk, betere kleuren en zelfs ook een strakker beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=24027
^^ps2 :r :r
Afbeeldingslocatie: http://www.planetgamecube.com/media/061800001.jpg
^^NGC :r :r
Afbeeldingslocatie: http://www.rainbowsix.org/splintercell/img/serie01/splinter_cell05.jpg
^^ XboX _/-\o_ _/-\o_
oordeel zelf, naar mijn mening komen er dus echt de beste spellen uit als het voor een console gemaakt wordt, en niet onbewust misschien al voorbereid op andere consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
Bizzarro schreef op 13 januari 2003 @ 13:26:
nee, dat kan niet (psone kabel voor ps2 wel) dit is microsoft he, ps is sony, kan je nie ech combineren
kan iemand dit bevestigen? Ik bedoel, rgb aansluiting en scart aansluiting zijn universeel toch? Technisch precies hetzelfde of niet?

[edit]
en ow ja, resize dat xbox plaatje es ff man :(
beetje flauw om 3 plaatjes te vergelijken waar er 1 vet hi-res is...

[ Voor 17% gewijzigd door dvdgrs op 13-01-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Bong-One schreef op 13 januari 2003 @ 16:12:
[...]

kan iemand dit bevestigen? Ik bedoel, rgb aansluiting en scart aansluiting zijn universeel toch? Technisch precies hetzelfde of niet?

[edit]
en ow ja, resize dat xbox plaatje es ff man :(
beetje flauw om 3 plaatjes te vergelijken waar er 1 vet hi-res is...
Ja aan de kant van de TV wel, maar de connector die op de Xbox moet worden aangesloten is niet bepaald een standaard aansluiting (althans, ik ben ze nog nooit tegengekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazzVL schreef op 11 January 2003 @ 01:51:
yes heb eindelijk alle license gehaald.
en als reward de viper.
heb ook de GT concept gekocht
alleen die bak is snel zo snel dat het eigenlijk niet meer leuk is,
(voor seizoen 2 dan)
je wint er alles met gemakt mee.

ben daarom maar weer terug gegaan naar m'n rx-7 eens kijken hoever ik daarmee kom.

en nog iets
welke nsx is beter?
acura of honda? en welk type want als je raced dan zie je de 2 types van honda hoger gerankeerd staan dan de acura.
welke honda hoger staat verschilt vaak maar welke is over het algemeen beter?
Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik dit moet vragen maar ok...

Wat is in godsnaam de logica achter sega gt 2002???

Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar het schiet gewoon niet op... Iedere keer als ik een extra license haal worden m'n tegenstanders beter, geen probleem, maar als ik m'n auto upgrade om ze bij te houden lijkt het wel alsof zij dat ook doen!! Ik hou met m'n rx7 (378 pk) een Opel Speedster niet eens bij?

Wie kan mij inzicht geven in dit spel (of een goeie strategie geven ofzo) want op deze manier verdien ik niks bij maar moet ik wel iedere keer m'n auto repareren...

En in de gewone event-races, iedere keer zijn de circuits anders, heeft dit nog nut? Of blijven ze oneindig rouleren? Ik vind dit een vaag systeem, zo zit er toch helemaal geen lijn in het spel? In de official races verdien je nooit genoeg geld om die helemaal te doorlopen, maar het spel geeft ook geen hint ofzo...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Laatst online: 02-07-2023
Misschien stomme vraag,.....
Ik ben al lang opzoek naar een nieuwe game,...
Wel beetje advanture/blinx achtig,....maar wel 2 players,...en blinx heb ik ovkoors al,...
Moet ook voor mn vriendin leuk zijn hehehehe,............
Alle trailers filmpjes reviews gezien,...maar kan gewoon niks leuks vinden :(
Iemand enig idee?,..... en nou niet zeggen dat ik een GC moet kopen whehehehe,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

koop een ps2:)

nee, geintje, als je alle revieuws gelezen heb, en je kan niks vinden, dan weet ik t ook nie, ik vind zelf blins wel gaaf, en dat is ook zon beetje de enige adventure die echt goed is. sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 16:49:
[...]

Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik dit moet vragen maar ok...

Wat is in godsnaam de logica achter sega gt 2002???

Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar het schiet gewoon niet op... Iedere keer als ik een extra license haal worden m'n tegenstanders beter, geen probleem, maar als ik m'n auto upgrade om ze bij te houden lijkt het wel alsof zij dat ook doen!! Ik hou met m'n rx7 (378 pk) een Opel Speedster niet eens bij?

Wie kan mij inzicht geven in dit spel (of een goeie strategie geven ofzo) want op deze manier verdien ik niks bij maar moet ik wel iedere keer m'n auto repareren...

En in de gewone event-races, iedere keer zijn de circuits anders, heeft dit nog nut? Of blijven ze oneindig rouleren? Ik vind dit een vaag systeem, zo zit er toch helemaal geen lijn in het spel? In de official races verdien je nooit genoeg geld om die helemaal te doorlopen, maar het spel geeft ook geen hint ofzo...
het gaat ook niet perse om het vermogen van de wagen.
en tuurlijk word de computer beter naarmate jij ook beter wordt.
anders zou je alles makkelijk winnen.

en met offcial races valt genoeg geld te verdienen.
je kan ook de wagens verkopen die je wint.
ik heb 1 wagen voor een miljoen verkocht.
gelijk gt-r34, impreza en en een nsx gehaald en getuned heb nog 600.00 over.

en van het bijhouden van de tegenstanders.
geen een auto van mij houd de computer bij op een rech stuk(op ford GT concept na dan)

maar dat is juist het leuke.
ik vind de ford GT concept niet zo leuk je wint er met gemak alles mee uitdaging is eraf.

met mijn rx-7, en lancer VI
is het moeilijker en daardoor leuker.
op rechte stukken verlies ik terrein maar bij de bochten win je terrein hier door is het moeilijker zeg maar.

verder vind ik niet dat er logica in een racegame hoeft te zitten.
ben nu bijna klaar met seizoen 2.
vind het een geweldig spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Bizzarro schreef op 13 January 2003 @ 17:36:
koop een ps2:)

nee, geintje, als je alle revieuws gelezen heb, en je kan niks vinden, dan weet ik t ook nie, ik vind zelf blins wel gaaf, en dat is ook zon beetje de enige adventure die echt goed is. sorry
Blinx is inderdaad een goeie,...jammer dat er geen 2 player functie bij zit,...
Iemand enig idee of er nog van dat soort games uitkomen? of al zijn,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jazzVL schreef op 13 January 2003 @ 17:36:
[...]

het gaat ook niet perse om het vermogen van de wagen.
en tuurlijk word de computer beter naarmate jij ook beter wordt.
anders zou je alles makkelijk winnen.

en met offcial races valt genoeg geld te verdienen.
je kan ook de wagens verkopen die je wint.
ik heb 1 wagen voor een miljoen verkocht.
gelijk gt-r34, impreza en en een nsx gehaald en getuned heb nog 600.00 over.

en van het bijhouden van de tegenstanders.
geen een auto van mij houd de computer bij op een rech stuk(op ford GT concept na dan)

maar dat is juist het leuke.
ik vind de ford GT concept niet zo leuk je wint er met gemak alles mee uitdaging is eraf.

met mijn rx-7, en lancer VI
is het moeilijker en daardoor leuker.
op rechte stukken verlies ik terrein maar bij de bochten win je terrein hier door is het moeilijker zeg maar.

verder vind ik niet dat er logica in een racegame hoeft te zitten.
ben nu bijna klaar met seizoen 2.
vind het een geweldig spel
Ik race nu ook met een rx-7, moet zeggen dat na het typen van m'n reply het meteen een stuk beter ging :) en nu verdien ik langzamerhand ook weer een beetje geld.

Er hoeft ook niet perse logica in een racespel te zitten maar wel een beetje structuur, persoonlijk vind ik dat bij sega GT niet echt goed uitgewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
ik rij ook rx-7 :)
geweldige bak.
hb je trouwens bij het tunen je boost pressure hoger gezet? dat scheelt redelijk veel.

ik rij nu meestal met rx-7, en lancer VI tommy makinnen edition
heel soms lancer VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

nee, ik snap nu nog steeds niet waar ik de 15!! circuits vandaan moet halen, ik kan er nog maar uit 6 kiezen, waar komen die andere 9 vandaan dan? of mot ik daar ook weer andere autos uit andere tijdperken :P voor gaan kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dr0pSHoT schreef op 13 januari 2003 @ 17:38:
[...]

Crash Bandicoot, Ty the tasmanian tiger, Shrek ( niet die party game ), dat zijn wel zo'n beetje de andere platformers. Er komen er wel een hele zooi aan zoals Vexx en Pshyconauts ( of hoe die ook precies heet ), maar op het moment is het nog wat mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

jazzVL schreef op 13 januari 2003 @ 17:48:
ik rij ook rx-7 :)
geweldige bak.
hb je trouwens bij het tunen je boost pressure hoger gezet? dat scheelt redelijk veel.

ik rij nu meestal met rx-7, en lancer VI tommy makinnen edition
heel soms lancer VII
Als je boost pressure omhoog zet is de wear op je wagen wel erg hoog vind ik. Ik vergeet dan soms wel eens te repareen, en ja , dan loopt ie dus echt voor geen meter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 19:13

Nevada

UT

moet je in het menu eens op die trekker drukken (links en/of rechts) op je joystik kan je dat precies zien

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, dat weet hij ook wel denk ik, hij heb t over de grote wear op je motor en banden t heb, en dat is idd errug hoog, om iedere keer 8000 te lappen voor een set banden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 22:03
Dr0pSHoT schreef op 13 januari 2003 @ 17:12:
Misschien stomme vraag,.....
Ik ben al lang opzoek naar een nieuwe game,...
Wel beetje advanture/blinx achtig,....maar wel 2 players,...en blinx heb ik ovkoors al,...
Moet ook voor mn vriendin leuk zijn hehehehe,............
Alle trailers filmpjes reviews gezien,...maar kan gewoon niks leuks vinden :(
Iemand enig idee?,..... en nou niet zeggen dat ik een GC moet kopen whehehehe,....
koop starfox en zelda en dan laat je je vriendin de cube kopen ;). Ik weet zeker dat ze ,nadat ze Link heeft gezien, niet meer weg is te slaan van je kamer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
Dr0pSHoT schreef op 13 januari 2003 @ 17:38:
TOEJAM AND EARL3!!!!
hm ja, dat spel gaat zo hard kont schoppen (aangezien toejam and earl 1 op de sega echt vet was). Kweenie wanneer hij uitkomt maar dit spel is 1 van de redenen dat ik een xbox ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
AudiRS4 schreef op 13 January 2003 @ 18:25:
[...]

Als je boost pressure omhoog zet is de wear op je wagen wel erg hoog vind ik. Ik vergeet dan soms wel eens te repareen, en ja , dan loopt ie dus echt voor geen meter meer.
dat wel.
maar als ik bij m'n rx-7 niet op z'n hoogst zet is het wel erg moeilijk
bij de lancers heb ik hem niet helemaal op z'n top staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
PWM schreef op 13 January 2003 @ 08:46:
[...]

Simpel, pak de Caterham, en je wint de dragraces met 2 vingers in de neus.
nou dat was dus ook een stomme actie van mij.
ik had dat ding gewonnen maar hij zag er nogal oud uit
en weinig PK
dus...... ik heb hem verkocht en nog redelijk goedkoop ook |:(

had echt geen idee dat dat ding zo snel was.
tot ik hem een keer in een race tegen kwam.
hij reed mijn wagens er helemaal uit.
had de GT concept nodig om hem te verslaan.
stom dat ik hem heb verkocht erg stom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over te denken om toch maar een Xbox te kopen. Ik heb nog een paar vraagjes die vast al eens gesteld zijn, maar ik heb geen zin om hele topic door te spitten.

-Is de DVD kwaliteit van de xbox goed? want ik wil hem ook graag als dvdspeler gebruiken en later ook als divx speler.
-Klopt het dat als ie gechipt is dat je dan niet met xbox live online kan?
-Komen of zijn er ook rpg's zoals final fantasy voor op de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 20:46:
Ik zit er over te denken om toch maar een Xbox te kopen. Ik heb nog een paar vraagjes die vast al eens gesteld zijn, maar ik heb geen zin om hele topic door te spitten.

-Is de DVD kwaliteit van de xbox goed? want ik wil hem ook graag als dvdspeler gebruiken en later ook als divx speler.
-Klopt het dat als ie gechipt is dat je dan niet met xbox live online kan?
-Komen of zijn er ook rpg's zoals final fantasy voor op de xbox?
1: Ja, de kwaliteit is goed. Maar het ligt er maar aan wat voor eisen je stelt aan een DVD speler.

2: Soms wel, soms niet. Maar de meeste chips zijn tijdelijk uit te schakelen. Kijk voor wat weer info over modchips eens op Xbox - Scene.

3: Ja, er zijn er al vrij veel, en er komen er steeds meer. Kijk voor een overzicht van de RPG's op de Xbox eens op GameSpot RPG.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 13 januari 2003 @ 18:46:
ja, dat weet hij ook wel denk ik, hij heb t over de grote wear op je motor en banden t heb, en dat is idd errug hoog, om iedere keer 8000 te lappen voor een set banden
Ik weet inderdaad wel dat je de status met de triggers kan zien, maar ik vergeet er vaak naar te kijken, en als je zonder extra turbo rijd dan gaat de wear niet zo snel, dus dan let ik er minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
damn zijn er maar 2 seizoenen?
jammer man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja,dat viel mij ook een beetje tegen, en dat 2e seizoen stelt heeel weinig voor, alleen races van 5 ronden, alleen geld (geen cars) en dan krijg je op eens de creds, wtf, en nogmaals, waar haal ik die 15 circuits vandaan, ik heb de official race uitgespeeld, maar ik heb no way al 15 circuits, allemaal t zelfde, t enig was op t einde van t eerste seizoen zon sneeuw level, die was wel cewl met me corvette :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Bong-One schreef op 13 januari 2003 @ 19:40:
[...]

TOEJAM AND EARL3!!!!
hm ja, dat spel gaat zo hard kont schoppen (aangezien toejam and earl 1 op de sega echt vet was). Kweenie wanneer hij uitkomt maar dit spel is 1 van de redenen dat ik een xbox ga kopen :)
VETTTT!!!!!!!
Dit is precies wat ik moet hebben!!!!!!
Jammer dat ik nergens kan vinden wanneer ie uitkomt,..
Thx Dude!!!!! Ik hou um in de gaten,...
Geef jij ook een gil wanneer je meer weet!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:55
Dr0pSHoT schreef op 14 januari 2003 @ 11:40:
[...]

VETTTT!!!!!!!
Dit is precies wat ik moet hebben!!!!!!
Jammer dat ik nergens kan vinden wanneer ie uitkomt,..
Thx Dude!!!!! Ik hou um in de gaten,...
Geef jij ook een gil wanneer je meer weet!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Volgens ToTheGame is de release in de EU op 7 Maart 2003.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:21

KrL

Foto foto..

TOEJAM AND EARL3 lijkt me cool.. Zijn er eigenlijk nog meer van dit soort games uit op de XBox ? Ik heb m pas n dag dus ik heb me er nog niet zo in verdiept..
Of games als (of in de trand van) Sonic (Sega), Crash Bandicot ?
En iets als Super Mario Kart of Wacky Wheels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
KrL schreef op 14 January 2003 @ 15:20:
TOEJAM AND EARL3 lijkt me cool.. Zijn er eigenlijk nog meer van dit soort games uit op de XBox ? Ik heb m pas n dag dus ik heb me er nog niet zo in verdiept..
Misschien Oddworld ? (http://www.microsoft.com/games/oddworld/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Oddworld en toejam.. Goede spellen. Ik zou zeggen... goed zoeken en gij zult vinden!
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.