die gast die haar uitnodigde heeft anders danig mijn spelplezier bederft. WTF moet een ama lvl 87 in een spel? Ik waarschuw nog van te voren dat het een pk'er is. En dat in een normale engelse zin, dus niet de term pk'er. She gonna kill us, dont invite...duidelijker kan niet. Maar goed, speler heeft het nu de harde manier geleerd. Dus is ie in dat opzicht geen newbie meer 
Voorkennis bij het duellen he, foei
Maar goed, Andariel gedood, voor de rest ga ik maar levelen in de sewers + arcane sanctuary, totdat ik dat weer moe ben en mezelf maar weer richting act 5 begeef
Private games, here we come again. En bij mijn ama karakter viel en Titan Revenge en een groene swirling ball
Al met al toch een goed avondje geweest.
Loopt de GoT clan (of afspraak om te spelen op avonden) een beetje? Ik heb op zich wel interesse in mensen die legaal willen spelen. Of zitten er toch veel dupers/pk'ers tussen?
Voorkennis bij het duellen he, foei
Maar goed, Andariel gedood, voor de rest ga ik maar levelen in de sewers + arcane sanctuary, totdat ik dat weer moe ben en mezelf maar weer richting act 5 begeef
Private games, here we come again. En bij mijn ama karakter viel en Titan Revenge en een groene swirling ball
Loopt de GoT clan (of afspraak om te spelen op avonden) een beetje? Ik heb op zich wel interesse in mensen die legaal willen spelen. Of zitten er toch veel dupers/pk'ers tussen?